Nogomet

Barca 'pokleknila' v Andaluziji

Sevilla, 03. 10. 2015 13.46 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Udeleženca nogometne Lige prvakov Sevilla in Barcelona, sta se na stadionu Ramon Sanchez Pizjuan pomerila za točke v španski Primeri Division. Barca, ki je na gostovanju v Andaluiji nastopila močno oslabljena, je na koncu izgubila z 1:2.

Luis Enrique na gostovanju v Andaluziji ni mogel računati na Andresa Iniesto in Lionela Messija.
Luis Enrique na gostovanju v Andaluziji ni mogel računati na Andresa Iniesto in Lionela Messija. FOTO: Reuters
Barcelona je na vselej vročem gostovanju v Andaluziji prvič letos nastopila brez svojih dveh najmočnejših orožij v napadu in sredini terena. Lionel Messi bo zaradi težje poškodbe vezi levega kolena še nekaj časa odsoten in se bo predvidoma vrnil pred El clasicom z Realom, ideolog katalonske igre Andres Iniesta pa je predčasno končal tekmo Lige prvakov proti Bayerju iz Leverkusna in bo zaradi težav s stegensko mišico desne noge prisilno počival poldrugi mesec. Sevilla je špansko prvenstvo slabo začela in se nahaja pri dnu prvenstvene tabele, generalko pred derbijem z Barco pa je končala na klavrn način, saj je v drugem krogu Lige prvakov zasluženo izgubila na gostovanju v Torinu pri Juventusu (0:2). Aktualni španski prvaki so dvoboj na prepolnem stadionu Ramon Sanchez Pizjuan začeli bolje in si v uvodnih minutah pripravili priložnosti, ki pa jih Roberto in Neymar nista kronala z golom, kasneje pa je po obetavni akciji slabo reagiral Luis Suarez. Gostitelji so zagrozili po dveh prekinitvah, a je bil vratar Barce Claudio Bravo dovolj priseben. Največjo priložnost prvega polčasa je Barcelona dočakala ob prekinitvi. Prosti strel je odlično izvedel Neymar, njegova žoga je zadela okvir vrat in se zapeljala po gol črti, kjer pa ni bilo nobenega gostujočega igralca, ki bi jo porinil v mrežo. Nekaj minut pred koncem polčasa je po zvitem strelu okvir vrat zadel še Suarez.

Luis Suarez je imel nekaj izjemnih priložnosti, a ni bil pri strelu.
Luis Suarez je imel nekaj izjemnih priložnosti, a ni bil pri strelu. FOTO: Reuters

Nadaljevanje so bolje začeli gostitelji in v 52. minuti po polprotinapadu tudi povedli. Odlično je podal Kevin Gameiro zadel pa Danec Michael Krohn-Dehli, ki je spremljal akcijo in žogo zabil v prazno mrežo. Šok Barcelona se še ni polegel, ko je bilo že 2:0. Ob napaki ožje katalonske obrambe je bil z glavo iznajdljiv Vicente Iborra. V nadaljevanju je na igrišču zagospodarila Barca in po (sumljivo) dosojeni enajstmetrovki, ki jo je izkoristil Neymar, najprej izid znižala (1:2), kasneje pa imela še kopico priložnosti (najmanj) za izenačenje. Katalonci so vnovič zadeli okvir vrat, vse do zadnjega sodnikovega žvižga močno pritiskali, a niso uspeli zabiti gola, tako da se je na koncu prestižne zmage veselila Sevilla.

Andaluzijska ekipa je z zmago z 2:1 na domačem stadionu prvič po sedmih letih premagala aktualne španske prvake.

Izid:
Sevilla
- Barcelona 2:1 (0:0)
Krohn-Dehli 52., Iborra 58.; Neymar 73./11-m

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (260)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Campeones34
04. 10. 2015 20.21
+5
Malo berem razne portale, pa komentarje na fbju pred danasnjo tekmo in moram rect da sem mocno presenecen. Ne vem od kod Realovim navijacem tak optimizem pred danasnjo tekmo. Atm-jeva igra je zelo neugodna za Real in glede na formo Reala, osebno nisem prav nic optimisticen. In ko berem te komentarje, mislim da nas bo karma udarla. Real je do sedaj z izjemo bilbaa(pa se ta ni v neki zavidljivi formi) imel same lahke nasprotnike do sedaj. Tole bo prvi realen test letos in se bojim da bomo padli na realna tla. Upam pa seveda da se mocno motim
laycan
04. 10. 2015 18.13
-1
kje je zdaj tista mucika,nič ne komentira,muc,muc.
mmickica
04. 10. 2015 23.23
+1
Če si slučajno mene mislil? Boš moral malo nižje pogledat!
rambek
04. 10. 2015 17.23
+3
Messi je odlicen igralec. Ampak ni samo on,ki manjka? Manjka obramba in tista dominacija na sredini in seveda kaksen napadelc. Za zmago je potrebna cela ekipa in ne posameznik.
laycan
04. 10. 2015 17.58
+0
predvsem napadalci,ja pa sredina tako opevani neymar na suarez pa sta kaj,branilca
laycan
04. 10. 2015 17.09
+1
brez messi-ja barcelona ne ve in ne more zmagat,tu se vidi koliko je vreden suarez,neymar,popolnoma nič.aja. minusi mi ne pridejo do živega ne bom jokal.
derek angelus
04. 10. 2015 14.11
-14
najboljsi evropski klub je real madrid sledi mu milan in nato ostali..bo kdo prehitel real ko bomo mi nad 18 se zivi ali bodo tudi danasnji otroci barcelone to doziveli? kdo ve do takrat pa bodo vsi klubi poskusali sklatiti z vrha najboljsi klub v evropi real madrid z desetimi naslovi in seveda veliko lazje milan z 7 naslovi prehitet
Trend01
04. 10. 2015 14.24
+10
Daj no že nehaj. Prosim. Šteje le aktualna sezona in morda lanska. Vse kar je starejše, je ob današnji menjavi igralcev - preteklost. Vse ostalo je le za zgodovinsko statistiko in nima veze ne z včerajšnjo tekmo Barce in z nocojšnjo Reala. Nima smisla.
laycan
04. 10. 2015 17.57
+0
Ka pa mislis
04. 10. 2015 18.47
-4
Odvisno kk gledas. Trenutno ali povprecno skozi zgodovino. Ce ta drugo, real nima konkurence.
OPUSDEI
04. 10. 2015 19.36
+1
jah ce bi bila barcelona glavno mesto španije
FAUSTOS1
04. 10. 2015 12.35
+4
s tem trenerjem ni bodočnosti,saj z experimenti ne moreš voditi moštva-batra po mnenju strokovnjakov eden najboljših branilcev pri barci ne pride v prvo moštvo ker ni všeč trenerju,neki neznanci pa igrajo da te kap munir,romeo itd
Trend01
04. 10. 2015 13.00
+2
Camara, Gumbau sta igralca Barce B. V kolikor jih pusti v B ekipi, bosta popolnoma propadla. Trenutno se ekipa bori za obstanek v 3. ligi!!! Če želi, da La Masija deluje naprej, mora vpoklicati ta dva. Pa še koga drugega (čeprav ne vem koga bi lahko) Situacijo okoli Douglasa poznamo. Bil je kupljen, igral zelo, zelo malo. Odigral 2 zelo dobri tekmi in enako število zelo slabih. Bil umaknjen in zdaj se mora vrniti. Da pa Bertraja ne umesti v ekipo, se zdi tudi meni neumno. El Haddadi in Ramirez sta na začetku lanske sezone pokazala zelo solidne igre, a jih je s prihodom Suareza, Enrique postavil na stranski tir. S povratkom v B ekipo (kadar pri A na klopi nista sedela), se zdaj želita dokazati, a jih prevelika želja kot kaže "poje". Zaradi neigranja sta izgubila vse kar sta lani kazala. Na razpolago ima tudi Adriana. A tudi njega je iz forme spravil. P.s. - praviš, da igrajo neznanci. Ne, so kar znani v kolikor poznaš ozadnje Barcinih ekip. Če bi pa rad res znane, se bo treba "zahvalit" vodstu IN Enriqueju, da niso kupovali top vezistov in obrambnih igralcev. A spet upoštevaj, da so ogromno investirali v napad (Suarez 81M + Neymar - nihče ne ve). Po nekih računicah bosta oba prišla v končni fazi cca. 200M. P.s. - to kar govoriš o trenerju, SempreBarca razlaga že več kot leto dni.
alien8potnik
04. 10. 2015 16.28
+0
hm, pa ste vendar dobili trojno krono. kaj pa vem, no. eksperimentira res rad, drži. a slab že ne more biti.
apodgraj
04. 10. 2015 16.29
+0
Faustos Popolnoma se strinjem s tabo .Že večkrat sem napisal zakaj trener Enrique pusti sedeti Bartro na rezervni klopi , odličnega , mladega, hitrega in borbenega igralca. V igri pa pusti , nesporno najslabšega igralca v obrambni vrsti Piqueja .
Trend01
04. 10. 2015 17.04
+1
Piqueja ima - vsaj po mojem mnenju - v ekipi zaradi višine. Vsaj nekdo, ki lahko skok dobi. Zadaj ali spredaj.
CURVANORD Zanetti
04. 10. 2015 12.21
+3
Danes super nogometna nedelja,dobrih tekem kolikor želiš,jaz bom gledal Sampdoria vs Inter Milano,Arsenal vs Manchester United,Atletico Madrid vs Real Madrid,
Trend01
04. 10. 2015 12.40
+1
YiuYiu
04. 10. 2015 13.44
+3
In Bayern-BVB...Pa še v nizozemskem prvenstvu derbi, pa PSG-OLM...super nedelja!
CURVANORD Zanetti
04. 10. 2015 14.52
A smo mi neki manijaki za sport,si lahko kdo zamisli leto dni brez nogometnih tekem:-)
drimtim
04. 10. 2015 11.58
-3
tudi real bo danes dobil porcijo,3:1
Trend01
04. 10. 2015 12.06
+7
Saj ni treba iz privoščljivosti komentirat....
CURVANORD Zanetti
04. 10. 2015 12.09
-3
Trend to da ti ne vidiš drugih klubov,za prvaka Razen Reala in Barce ne pomeni da imaš prav in da drugi klubi nimajo šans,kot si rekel bomo videli na koncu,jaz močno upam da Valencia preseneti.
Trend01
04. 10. 2015 12.19
+1
Lej, dejansko ne vidim. Je pa seveda možno. Zakaj pač ne. Saj bi bilo dobro za nogomet, da še kdo zraven pride. Alves je in bo še en čas poškodovan. Ogromno se pozna odhod Otamendija (zame eden najboljših CB). Kupili so sicer ogromno kakovostnih igralcev. Samo povezati jih mora. Vendar brez Alvesa v golu? Težko. Tudi to je res, da je (bo) Lim dodatno vložil 100M v ekipo in veliko od tega denarja gre v nove nakupe. A iz izkušenj vemo, da s toliko novih igralcev (12), vsaj v prvem letu, ne moreš doseči super uspehov. So lahko dobre igre, a ni konstantnosti. Sam jih umeščam za favorite, vsaj med top 3, v naslednji sezoni. Letos še ne. (moje subjektivno mnenje). P.s. - bodo pa seveda štrene mešali... še vedno so jih P.p.s. - na začetku sezone sem tudi Atletico umeščal med kandidate.
alien8potnik
04. 10. 2015 16.29
+0
apodgraj
04. 10. 2015 16.33
+2
Tudi dve sezoni nazaj ni nihče niti v sanjah misli, da bo Atletico Madrid španski prvak . Tudi letos je mogoče ,da pride do presenečenja in naslov gre v druge roke in to ne v roke Reala ali Barcelone .
Uporabnik113089
04. 10. 2015 11.02
+10
Brez Messija je Barcelona na ravni NK Britof.... To še zdaleč ni največja težava. Celotna obrambna linija je počasna kot megla. Pri prvem zadetku sta barcina branilca v 20 metrih zaostala 10 m za napadalcem Seville Ni pomagala enajstmetrovka, iz očitnega prehitka, ki ga ni videl le stranski sodnik razsujejo vratnico in še in še...
KardinalFrancRodeVKristusu
04. 10. 2015 11.38
+6
MaunelNeuer
04. 10. 2015 18.30
-2
fihner
04. 10. 2015 20.01
Los Galacticos
04. 10. 2015 10.33
+22
Barca sploh ni igrala slabo in si je tudi mogoče zmago zaslužila... Je pa na trenutke delovala totalno brez ideje, in v takih trenutkih se pozna odsotnost Messija, saj takrat njemu dajo žogo in on ustvari kar pač ustvari... Sandro je pomoje včeraj letel na listo tistih ki naj bi odšli iz Barce... Barca je toliko zdesetkana da bo januarja pomoje prava žurka ko pride Arda in Alexis, a vseeno bo treba še kaj v obrambi kupit ( baje se zanimajo tudi oni za Mustafija iz Valecije, tako kot Real in Bayern )... Suarez zadnje čase išče samo še prekrške, ob kakšnem golu tu in tam se od njega pričakuje veliko več... Neymar je včeraj dokazal da od padanja nima noben nič, seveda je bil tudi prisiljen ostati na nogah ker so zgubljali in je ura tekla, in ga je bilo prav lepo gledati brez padanja, boljše je tudi igral in veliko več delal driblinge ki so ponavadi končali z padci, a včeraj temu ni bilo tako... Rekel bi da bi nogomet bil boljši če bi se Ronaldo, Neymar in Suarez kdaj pa kdaj obdržali na nogah... No, penala ne bom omenjal, ampak naj si navijači to zapišejo in naj se spomnejo za naslednjič ko bojo želeli kazat z prstom v nekoga drugega :) Kdo je kriv za poraz, če je sploh kdo kriv so tisti ki so grešili in zadevali vratnice, a vseeno ne bi krivil nobenega, saj včasi gre včasih ne... Dejstvo je da Barca ima zelo kratko klop in par igralcev ki niso več na nivoju in ob kiksu je težko kazat z prstom v nekoga, razen v vodstvo ki skozi to desetletje ni poskrbelo ne za obrambo ne za sredino... In ja, kiks ni tako hud dokler je Real zadaj, če bi pa Real imel par pik prednosti bi pa že lahko bila panika... Bomo pa imeli zanimivo sezono zaradi teh kiksov...
derek angelus
04. 10. 2015 10.15
-9
barca zgubivla z messijem in brez to je dejstvo...kadar podkupijo sodnika ali vrh fife jim gre kot po maslu..kot je vecina opazla zanjo navijajo samo otroci ki mislijo da se je nogomet leta 2008 zacel spilat...na kratko pogledamo pred letom 2008 in vidimo veliko bolj uspesne ekipe..in najbolj pomembno dejstvo za otroke upam d veste da barca ni bla ustanovljena leta 2008.kar se tice pa ronaldovih hejtarjev najbolje opise rek za dobrim konjem se vedno prasi
I_LOVE_FOOTBALL
04. 10. 2015 10.19
+5
Tudi za vas Barca in Messi hejterje velja tvoj zadnji stavek :)
poper00
04. 10. 2015 10.51
+7
Govoriš o ekipi ,ki je osvojila praktično vse kar se ,da zato so taki komentarji popolnoma nerealni in so pokazatelj zaslepljenosti ali pa neznanja človeka
derek angelus
04. 10. 2015 14.07
-2
ni edina ki je vse osvojila tudi veckrat..le malo moras pogledat kaj se je dogajalo pred letomm 2008...no mogoče bos cez kakih pet let ko bos dopolno 15 let pogledo
apodgraj
04. 10. 2015 16.50
+1
highlander - Ne vem zakaj bi Barceona morala podkupovati sodnike in FIFo ,.da bi prišla do naslovov .. Če je prišla do naslovov je to prav gotov kvaliteta ekipe in nič drugega . S tako kakovostjo ,ki jo premore , ni nobene potrebe plačevati visoke podkupnine omenjenim. Prej bi lahko trdili za Reala , da ima podporo v sodniških vrstah .
poper00
04. 10. 2015 17.43
+1
Ne pribijaj vsem otroških let ker sem spremljal nogomet ko si še ti očetu po jajčkih skakal.Govorjenje o podkupovanjih so čiste izjave pristranskosti.Zmagala je enostavno zato ker je bila najboljša prav tako tudi Mesi.Verjetno je tudi večina svetovnih trenerjev in strokovnjakov otroška ker imajo Mesija za najboljšega
Aleš N.
04. 10. 2015 10.00
+5
Dejstvo je da je Barca sedaj v krizi. Največji problem je seveda klop, ki je praktično ni.Igralci kot so : Alves, Pique, Busquets, Iniesta, pa še kakšen bi se najdel so enostavno preutrujeni in se težko kosajo z mlajšimi igralci iz nasprotnih ekip. Treba bo le počakati do januarja, ko bo mogoče kupovati nove igralce, in bo Barca spet ona stara Barca. Njihova igra je včasih dolgočasna, vendar je to to kar dela ta klub unikatnim. Takšen nogomet ne igra nobena druga ekipa na planetu. Barco enostavno imaš ali nimaš rad.Pravi navijači navijajo za svoj klub tudi takrat ko jim ne gre vse po načrtih.Še posebej takrat. Kar se tiče drugih klubov, boste videli v drugem delu sezone, spet bo le par klubov ki se bodo borili za prvaka.Real je zelo močan, Atletico tudi, vse ostalo je pa povprečno. Kar se tiče Mesija je takole: tisti ki je vsaj enkrat gledal Mesija igrati ve da je on drugačen igralec od vseh drugih s katerimi ga primerjajo. Kljub temu da je CR odličen igralec, Mesi je veliko veliko kvalitetnejši igralec. Pa to vam pove nekdo ki je videl igrati oba v vsaj pedesetih tekmah.Žal mi je vi otroci oziroma frustrirani instant navijači, tega ne boste razumeli, pa vseeno. Upam le da sodniki ne bodo odločali tekem, naj zmaga boljši.
Trend01
04. 10. 2015 10.09
+9
Jaz bi pa enkrat rad videl, da se pri članku o Barceloni ne omenja Ronalda (kaj ima veze CR z Barco?) in pri tekmah Reala seveda Messija (kaj ima Leo z Realom?).
Trend01
04. 10. 2015 09.58
+1
Ta post gre pa na JanezaPetardo. Če seveda tu bere. Se spomniš, ko sem napisal krivdo Interjeve obrambe proti Fiorentini? Tvoj odgovor: "JanezPetarda 28.09.2015 10:21:44 trend pri drugem kdorkoli bi sel na odbitek, odbitek je sel v gol ;) pa ce bi trije sli na zogo...nevem kero tekmo si gledu ampak si mim useku..ce bi se zoga odbila v polje bi bila kriva obramba, tko pa nima obramba veze". Včeraj si lepo videl kako mora obrambni igralec na žogo. Zelo podobna situacija. Nobena žoga ni izgubljena. No, razen morda za Piqueja. Tokrat je napadalec malenkost zamudil. "Biti ali ne biti...." Pa je šla. Na žogo treba vedno štartati. Vedno. Na polno.
apodgraj
04. 10. 2015 16.59
+1
Za Piqueja je ena njegovih najslabših sezon. Po mojem, s tako formo in fizično pripravljenostjo, nima kaj iskati v prvi ekipi Barcelone . Veliko presenečenje je letos Roberto , ki veliko iga in tudi pokaže svoje mladostne kvalitete . Enako priložnost si zasluži tudi Bartro , ki pa je za trenerje Enriqueta ne opazen .
Bojan Hojs
04. 10. 2015 06.30
+7
brez messija..barca povprečna ekipa ..to se je tak vedlo
YiuYiu
04. 10. 2015 06.54
+16
Tudi ko je on igral so izgubili 4-0 proti Bilbau ter 4-1 proti Celti..
YiuYiu
04. 10. 2015 06.55
+20
Pa ni vse v Messiju. Tak je povsod, v vsaki ekipi, včeraj bi lahko katalonci zmagali z 2, 3 goli razlike ČE bi imeli tisto malo sreče..
piuski
04. 10. 2015 08.56
+3
guti,bravo,tisti ki pravijo kontra,nimajo pojma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fihner
04. 10. 2015 06.14
+17
Smola, ko ne gre pač ne gre! Precej so tudi sami krivi. Čestitke Sevillia!!
FCbfan1
04. 10. 2015 05.01
-6
realovci seveda v začetku sezone vsi pametni le na konci jih nikjer ni.
alien8potnik
04. 10. 2015 10.10
+8
Dany75
04. 10. 2015 05.00
+16
Vsi vemo da je Barcelona en najboljsih klubov na svetu,in da ima najboljse posameznike na svetu,vendar zakaj izgublja tekme? zaradi tiste 'ENE' poteze vec,katero naredijo ti zvezdniki,preden pravilno podajo,oz. streljajo na gol .... ce sploh ... kemija se razpada prav zarad tega,je pa dejstvo da samozavest brez Messija tudi ni na taksnem nivoju kot takrat ko je Messi zdrav in v ekipi ! 'LE' bo moral posteno razmislit kako naprej .... Hala Madrid!
MesOjediPinGvin
04. 10. 2015 08.27
+5
Meni so všeč kratke in natančne podaje na sredini igrišča, v napadu pa na premajhnem prostoru preveč komplicirajo s podajami. Saj ko jim uspe, je akcija za pogledat vrhunsko odigrana, samo v večini primerov jim ne. Ne razumem zakaj ne poskušajo s streli od daleč in potem poberejo kakšno odbito žogo. Proti strnjeni obrambi se vsaka neizkoriščena priložnost še kako maščuje.
apodgraj
04. 10. 2015 08.43
+5
Včreja je bilo skoraj nemogoče zadeti in žogo poslati v mrežo nasprotnika . Sevilla je prosto zaprla vrata s neprobojnim zidom s šestimi in več igralci in odličnim vratarjem . Vsak strel na gol zlasti v drugem polšaču se je odbil ob nerobojneha zidu Res pa ja tudi , da so vsi bili napapalci Barce , nespretni pred golom in niso znali izkoristiti ponujenih priložnosti . Napad in zvezna vrsta brez Messija deluje zelo neučinkovito .Drži pa tudi to , če od več stoodstotnih priložnosti ne izkoristiš niti ene , se ti to maščuje in tudi se je maščevalo .
Trend01
04. 10. 2015 10.12
-2
Dany - A torej svetuješ nakup Isca? Še enega igralca s potezo preveč? (hec)
Dany75
04. 10. 2015 17.13
+2
Hja... saj se ve,da so v vsaki ekipi taki igralci ... z potezo prevec ... ne samo v Barci ... je pa res da vsaki ekipa goji svoj slog igre .. eni na moc,drugi na tehniko oz lepoto igre in atraktivnost !
Porocilo
04. 10. 2015 02.30
+16
Pizdim ze celi vecer in se v noc. Ni mi vseeno ob tem porazu in to pomeni, da sem prava navijacica Barçe.
fihner
04. 10. 2015 06.11
+6
MesOjediPinGvin
04. 10. 2015 08.29
+7
Tudi meni ni vseeno, vendar ob toliko neizkoriščenih priložnostih pač ne morejo zmagati. Verjetno bi že Pique z drsečim startom ob strelu Neymarja lahko spremenil potek tekme ....
apodgraj
04. 10. 2015 08.55
+6
Kaj pa se tiče Piqueta , škoda vsake besede o njem .Zadnje čase se giblje na igrišču tako kot, da je že preživel abrahama ali da je pod vlivom droge . Ne vem zakaj trener to ne vidi in ga ne zamenja . Bartra bi bil v vsakem primeru boljša rešitev in Barce bi imela eno slabo točko v obrambi eleminirano .
fihner
04. 10. 2015 17.58
+1
Nepomembn
04. 10. 2015 00.27
+0
franc rode v idiotu zdej pa dobro poslušaj,naslednjič ko vidim tvoj post objavljen na nacin kot jih obljavljas,stem mislim o gospodiču čečku,te bom lepo prijavil na spletno oko,zaradi zaljenja oseb in sovraznega govora.pogledal sem si kdo je ta fant in lahko te je le sram da se norcujes iz takih oseb.tudi ce si star 15 let te naprosam da se obnasas letom primerno.last warning,verjemi da te bom res prijavil.
Ka pa mislis
04. 10. 2015 00.33
-3
MaunelNeuer
04. 10. 2015 00.39
-4
prov imaš, ta franček res ni čist nočem žalit ampak je tud on že mene užalil res rabi konkretno pomoč
madridista in to 100%
04. 10. 2015 00.48
+1
BINIDANDAN se strinjam s tabo... Tale franc je res en omejenec ki v zivljenju nima drugega za pocet kot to, da se vtika v zivljenja drugih. Zalostno
KardinalFrancRodeVKristusu
04. 10. 2015 02.42
+0
Majk, se opravičujem, če sem te užalil.... Upam, da mi ne zameriš!
alien8potnik
04. 10. 2015 10.12
-1
johndoe35
04. 10. 2015 00.02
+1
Barcelona 4 krat zadela vratnico gola. Igra ji je isto tako bila zelo dobra z dostimi priložnostmi TO pove vse kako dobra je barcelona. Tako daizgubiti na tak način ni nič katastrofalnega. Z tako igro ima barcelona dosti več navijačev kot katerikoli klub trenutno