Nogomet

Barcelona na robu poraza v Villarrealu: rešil jo je (kdo drug kot) Messi

Villarreal, 08. 01. 2017 21.29 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Barcelona je v 17. krogu španskega nogometnega prvenstva gostovala v Villarrealu, tekmeca sta se razšla brez zmagovalca. Gol za vodstvo rumene podmornice je dosegel Sansone na začetku drugega polčasa, Leo Messi pa je izenačil v 90. minuti.

Barcelona že kar nekaj časa ni izgubila v španskem prvenstvu, na zadnjih petih tekmah so nanizali dve zmagi in tri remije. So pa doživeli nepričakovan poraz v španskem kraljevem pokalu, Athletic Bilbao je bil na prvi tekmi na domačem igrišču boljši z 2:1. Tokrat jih je na gostovanju v Villarrealu čakal derbi 17. kroga La Lige. Trener Luis Enrique ni veliko eksperimentiral, naredil je tri spremembe. Javier Mascherano, Lucas Digne in Andre Gomes so bili v udarni zasedbi, na klopi pa Jordi Alba in Samuel Umtiti, kot tudi Arda Turan, Ivana Rakitića pa sploh ni bilo v zasedbi. Trener Barce je na igrišče je poslal naslednjo enajsterico: Ter Stegen, Roberto, Pique, Mascherano, Digne, Gomes, Busquets, Iniesta, Neymar, Suarez, Messi.

Villarreal in Barcelona sta remizirala.
Villarreal in Barcelona sta remizirala. FOTO: AP
Gostitelji so že na začetku pokazali, da razmišljajo le o zmagi in nekajkrat so spravili obrambo Barcelone v škripce. Že v 2. minuti je Dos Santos streljal malce čez gol, v 19. minuti pa je zapretil Nicola Sansone, a je bil vratar Ter Stegen na pravem mestu. Barca je imela sicer prednost v posesti žoge, lepše priložnosti pa je imel Villarreal. Neymar je sicer zapretil s strelom, ki pa je končal mimo gola v 24. minuti, v nadaljevanju pa je ritem igre padel, več je bilo napak, priložnosti pa malo. Nato pa so se napadalci Barce za kratko "prebudili" ob koncu polčasa. Leo Messi je imel priložnost ob strelu z glavo, a je bil domači vratar pripravljen in je žogo odbil čez gol, v 44. minuti pa se je Asenjo izkazal še ob strelu Suareza.

Drugi polčas se je začel po željah domačih, saj je v 49. minuti pomemben gol dosegel Nicola Sansone, ko je po podaji Pata natančno zadel spodnji del gola. Barcelona je napadala in zapravila nekaj lepih priložnosti, Messi je zadel vratnico v 74. minuti. Katalonci so zahtevali tudi najstrožjo kazen zaradi igranja z roko Soriana v 73. minuti, a se sodniki niso odločili za enajstmetrovko. Barca je jalovo napadala, do spremembe izida pa je prišlo po mojstrsko izvedenem prostem strelu Messija v 90. minuti. Asenjo je bil nemočen ob natančnem strelu, Argentinec pa je soigralce izvlekel iz težav in moštvu zagotovil točko. V 94. minuti je Costa dobil drugi rumeni karton in je moral z igrišča, a to ni več vplivalo na razplet tekme. Barcelona je na tretjem mestu lestvice s 35 točkami, vodi madridski Real s 40 točkami in tekmo manj od tekmecev.

Leo Messi
Leo Messi FOTO: AP

Izid:
Villarreal - Barcelona 1:1 (0:0)
Sansone 49.; Messi 90.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (116)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

265004
09. 01. 2017 16.45
-1
sportko evo me.Sprašuješ če sem se izgubil?Nisem.Sprašuješ me za komentar?Izvoli.Jaz ne meljem non stop eno in isto in edinega krivca ne vidim v Suarezu tako kot ti, ker moraš pač zagovarjati svoja stališča.Če se spomniš sem že lansko leto govoril da me Enrique ni prepričal in da so naslovi bolj posledica preteklega dela kot njegovega znanja.On je s čudnimi odločitvami povzročil predvsem,da nismo osvojili šesterčka in da smo ostalo dosti težje pobrali.Torej padec že konec lanske sezone(LP,komaj osvojeno prvenstvo),sploh pa letos.Zakaj?Ker ni popolnoma nobenega sistema igre.Jaz sem dva meseca nazaj pisal,da Messi vsega sam ne bo zmogel(organiziral igro,podajal žogo v napad,hodil na sredino in pomagal še obrambi,obenem pa še zabijal.To je Enriquejeva igra.Dvakrat na tekmo vstane z rokami v žepih,nekaj se zadere in se potem prav pametno pogovarja s pomočnikom.Je kdo že videl kakšno spremembo sistema sredi tekme ko ni šlo?Kakšno preformacijo?Nič.Zamenja dva igralca in kar bo pa bo.Logično da potem takemu igralcu kot je Messi poči.Men bi tud.Suarez je izgubljen tako kot vsi ostali ja se strinjam,ampak ne zaradi sebe,ampak zaradi trenerja.Ko bodo te stvari urejene,bo Suarez spet veselo zabijal(tud včasih zgrešil nemogoče) boš videl.Od tebe pa pričakujem kakšen komentar kako opažaš Barco kot celoto in ne samo kakšen hlod je Suarez.Kaj bi izboljšal,kaj bi pripeljal,kakšen sistem bi igral,pol se pa lahko začnemo pogovarjat....
CURVANORD Zanetti
09. 01. 2017 17.13
@sempre da ne bos tako slabe volje ti sporocam sledece,ker uprava Barce ne sedi krizem rok so zavihali rokave.Zgleda da je trener resnicno na odstrelu,saj potekajo pogovori z enim od priznanih hrvaskih strokovnjakov,ki naj bi prevzel mostvo,morda tudi prej ob morebitnem izpadu iz lige prvakov.Messiju pa preostane zgolj to da sam sebi podaja v kazenski prostor,tezko izvedljivo a z veliko truda ni vrag da mu ne rata:-)
CURVANORD Zanetti
09. 01. 2017 17.14
265004
09. 01. 2017 17.26
+2
zanetti-hvala si me ful pomiril.Drugač pa je najvažnejše da mi firma laufa,da so otroc in žena super,pa da se mam na splošno fajn.Srečnga pa zdravga,pa uspešnga ti želim.2017.
CURVANORD Zanetti
09. 01. 2017 19.03
StarDeluxe
09. 01. 2017 12.56
+1
Že lep čas vemo, da so Španski sodniki pokvarjeni in kaj je njihov namen. Nažalost, nič več po pravilih v La Ligi.
AS1983
09. 01. 2017 11.42
letošnji prvak je po moje že znan, saj težko verjamem, da bi Real zapravil prednost ki jo trenutno ima v domačem prvenstvu, njihov niz neporaženosti pa traja že kaj nekaj mesecev, a vsaka serija se konča in se bo tudi od Reala, tudi pri Chelseju se je končala serija 13 zaporednih zmag v domačem prvenstvu, nihče ni popoln in nikoli ne bo.
Trend01
09. 01. 2017 12.01
-4
Vsaka serija se enkrat mora končati. Imaš popolnoma prav. Kot pristaš Reala želim, da obe prihajajoči tekmi s Sevillo odigrajo s pozitivni rezultatom. Copa = remi; LaLiga = zmaga. Pač, to so želje. Trenutno jim gre dejansko kot po maslu. A kot je tudi Zidane dejal - osvojili nismo še nič! Je pa lepo imeti takšno serijo. Z zmago nad Atleti, z remijem proti Barceloni, po povratku po tistih 4ih zaporednih neodločenih rezultatov, ko bi marsikatera ekipa podlegla pritisku, jih je Zizou z mirnostjo nekako rešil. Realu samozavest raste iz tedna v teden. In, če se bo nadaljevalo v podobnem ritmu in Barcelona poleti ne bo spet nekaj konkretnega naredila (to žal pomeni novo nakupovanje vezistov in obrambnih igralcev), ali vsaj menjala Enriqueja z nekim karizmatičnim trenerjem, ima Real odprto pot do naslovov v naslednjih sezonah. In ne le tej sezoni. Ne pomnim kdaj bi imel tako uravnoteženo ekipo. Še Ronaldo je končno utihnil. Pa James. Zizou zna. Zanimivo je kako se zdaj top igralci kar sami "ponujajo" Realu. Ja, Zidane je naredil preobrat. Ampak - tudi Barcelona lahko takšnega najde. Edini problem poleg trenerja je denar. Ne more si kaj konkretnega novega privoščiti. Vsaj v svetovnem vrhu. Koga naj prodajo? Ti megolomanski nakupi so šli mimo in nihče ne bo odkupil te igralce za isti denar. No, morda Kitajci.... S Kitajci se bodo evropske ekipe reševale iz finančnih zagat.
sportko47
09. 01. 2017 12.38
+1
Brez besed...Trend a ti je srček zaigral...??
Paštašutar
09. 01. 2017 11.02
+2
Ima Real vse v svojih rokah,to drzi,ampak naslednjih sedem gostovanj Reala gre tako nekako,Sevilja,Celta,Osasuna,Valensija,Viljareal,Eibar in Atltic Bilbao............ce si kdo upa trdit,da bo tu Real dobu 21 pik,pol naj tisti pusti fuzbal pr miru!!! Mogoce je,se bolj pa je to nemogoce !!!! Plus sledi se povratni el clasiko,pa se kaksna tezka tekma v evropi,pa pokalu itn.....................je pa res,da bodo tudi vasi(njihovi) do konca prvenstva se izgubljali pike !! Razlika je ta trenutek samo 5 pik in dokler se tekma na Mestalji ne konca je temu tako !!!! Real ima na voljo se 66 pik,vi(oni) pa 63 pik !!
Erik Volk
09. 01. 2017 10.54
+2
Politika Barce je, da se pred koncem sezone ne graja stratega in se ga ne menja...To so močno plačali z Tata Martinom in sedaj bojo še z Luisom E. Obvezno bi mogli zamenjati trenerja..po mojem že po koncu lanske sezone. Ta strateg ni imel nikoli resnično vajeti v rokah...te ima Barcin napad. Pa tudi za njih bi bilo bolje, da se strateg zamenja, ker se nikoli z Luison E. niso razumeli. Nakupi vezistov so bili mimo usekani!!! Veliko srečo imajo Messija, čeprav nekateri niso tega mnenja...vendar to dokazuje. Je najboljši na svetu..brez dvoma. Sem tudi mnenja, da bi pravi trener zbudil Neymarja iz zimskega spanja...Nekdo more stvari začet urejat..same se ne bojo. Lahko vidimo kaj se je zgodili z Realom po menjavi trenerja...samo trenerja in nobenega igralca. Osvojili so Evropski naslov in letos znajo odnesti vse...Zidane nima lepe igre...toda igrati zna na pozitiven rezultat. In to je najpomembnejše!!! Upam, da se bo vodstvo Barce zbudilo in najprej zamenjajo trenerje...še pred koncem sezone, ker bi s tem lahko pripravili teren za naslednjo!!! S takimi igralci bi mogli več zmagovat in predvsem lažje dosegat gole. Mislim, da ne bi bila taka težava urediti stvari v obrambni vrsti..to prvo manjka...
RMadridd
09. 01. 2017 10.19
-5
zanimivo da po tekmi ni bilo komentarjev messi fanov.
TomažNovak
09. 01. 2017 10.22
+2
po tekmi je bilo komentiranje zaradi pravil o 22.00 onemogočeno
Trend01
09. 01. 2017 10.31
+0
RMadridd
09. 01. 2017 12.10
TomažNovak
09. 01. 2017 10.15
+2
Glede Lučota imam svojo teorijo: v sezoni 2014/15 je osvojil pet pokalov, ušel mu je samo španski superpokal po njegovi krivdi (0:4 v Bilbau). Človek je mislil, da je novi Pep in začel z neko svojo filozofijo igre (rotacije, sprememba načina igre s predložki v 16 m in s poskusom hitre igre kot protiutež tika-taka). Pa se mu ni izteklo iz dveh razlogov: prvič, ker on ni kreator in mislec (dejansko taktiko pri Barceloni sestavlja Robert Fernandez, nejgov pomočnik) in drugič, ker so bili igralci (Messi, Busuquets, Iniesta, Pique in MAscherano) vajeni starega sistema igre, ki jim je bil pisan na kožo še iz La Masie. Zato bo morala Barcelona v prihodnje najprej zamenjati trenerja, potem pa še večino igralcev prav zaradi dejstva, da bo novi trener lahko uveljavil svojo taktiko. Tika-taka je mrtva, umrla je z odhodom Xavija v Katar, s tem se moramo culeji sprijazniti...
265004
09. 01. 2017 09.31
+7
berem eno samo "šimfanje"igre,igralcev Barce,trenerja,nihče pa realno ne napiše.Lansko leto ko sem začel kritizirati Enriqueja ste me vsi napadali.Ne vem če je kdo pisal da se strinja z mano.Še enkrat vam napišem in zapomnite si to:NE MORE TRENER ,KI NI NIČ OSVOJIL TRENIRATI IGRALCEV KI SO OSVOJILI VSE.Seveda obstajajo izjeme,ampak tako je pri vseh športih.Kritizirate Neymarja,Suareza...Fantje to sta igralca,ki bosta v prihodnosti z drugim trenerjem igrala čisto drugače.Kaj naj Neymar na krilu ko prepozno dobi žogo,ali ko dobi "odpadek"naredi???Lahko poiskuša s preigravanjem mimo treh igralcev,ali pa nabije žogo v kazenski prostor.Če ni igre ni idej.Poslušam Obreza o koncu prvenstva in o naslovu Reala.Kakšen patetik!Športniki se ne predajo do konca in tudi prvenstvo še zdaleč ni končano.Ima mogoče Real kakšno navdušujočo igro.Prileti kakšna kriza in so skupaj.Že zadnjič sem pisal,da bi z menjavo trenerja Barca bila hitro v igri.Tako pa gledamo Messija ki igra sredino in napad obkrožen s štirimi igralci.Vsaka mu čast!Za konec pa se mi je najlepše zdelo to ,da so po takem sojenju zmogli športno čestitati nasprotniku,saj se jim prvenstvo počasi izmika.
Aleš N.
09. 01. 2017 09.38
+1
Trend01
09. 01. 2017 10.17
-2
Problem ni v tem, da Real ne bi padel v krizo. To je povsem možno. A pri tej rotaciji in rezultatih - ni toliko verjetno, da bi prišlo do preutrujenosti. Bolj je problem "kratka klop" Barcelone in, ki trenutno pač zaostaja veliko ter ne sme privoščiti niti ene napake več. To pa pomeni, da mora odigrati vse tekme v popolni postavi na polno. Torej utrujajoče. Še najbolje za Barcelono bi bilo, da v Copi izpade proti Athletom in si tako privarčuje za nor ritem tekem od marca dalje. P.s. - pa ne pozabiti na Sevillo. Ta tudi lahko še preseneti.
Erik Volk
09. 01. 2017 11.01
+2
semprebarca...Se popolnoma strinjam s tabo...Tvoje prejšnje kritike čez trenerja Barce nisem nikoli zasledil..vendar se strinjam s tabo. Luis E. enostavno ni pravi človek za vodit tako ekipo...Ko teče voda v grlo ne zna od reagirat...to igralci vidijo in čutijo...Ne zaupajo mu, ker jim pač njegova taktika v kritičnih situacijah NIKOLI ni in NE pomaga. Obvezno bi mogli TAKOJ zamenjat stratega, da se stvari postavijo na svoje mesto. Tudi, če letos nič ne dobijo, bo to prava poteza za naslednjo sezono...mislim, da se o tem ne motim...
Trend01
09. 01. 2017 12.07
-2
@Sempre kritizira Enriqua skoraj od prve tekme. No, po dveh mesecih pa res. Prvo leto je šlo po inerciji in posledice dogodkov z Anoete.
CURVANORD Zanetti
09. 01. 2017 14.39
no sedaj se bo se oglasil @mando in napisal da bi trener barcelone moral bit Hrvat
Trend01
09. 01. 2017 14.58
-1
265004
09. 01. 2017 16.29
hahaha zanetti,ampak jaz bi Biliča takoj zamenjal z Enriquejem.Drugač ma manđo kar realne komentarje,ker imajo Hrvaški igralci v Evropi res neko težo.Je pa res da je marsikater precenjen
ELPhenomeno
10. 01. 2017 14.09
Klopa na klop pa Guardiolo za pomočnika :D
peresni
09. 01. 2017 09.20
+1
Barcelona mora zamenjati trenerja - je brez ideje! Kdor je nakupoval takšne veziste - dela proti Barceloni. Mogoče je čas, da se Messi preseli kam drugam - ker za takšno Barcelono ne moreš navijati!
Aleš N.
09. 01. 2017 09.29
+8
Če si navijač navijaš in ko zmagujejo in ko izgubljajo.
Damir Gabor
09. 01. 2017 09.52
+1
tocno tak to mi vemo mariborcani ko nam je slabo slo smo stali bojevito za nasim klubom rad imam toto nase lepo mest o moj maribor ................................
peresni
09. 01. 2017 09.59
-2
vsak ima svoj zato zakaj gleda nogomet, navija za koga ali celo živi za nogomet. Jaz navijam za tiste, ki v tej igri pokažejo nekaj, kar me navdušuje. Če nimaš drugega kot gledanje kostolomcev ala Maribor potem jaz temu ne oporekam - uživaj v tem. Jaz pač uživam v "umetnosti" nogometa po moje, kot ga je pretekla leta kazala Barcelona. Upam da ga še bo - če ne pa vsaj kdo drug. Ampak takšnih še nisem našel.
Campeones34
09. 01. 2017 10.46
+3
peresni, ti nisi noben navijač barce, ampak si simpatizer Messija in nič več. Tam kjer bo messi igral, za tisti klub boš navijal.
Damir Gabor
09. 01. 2017 11.12
+1
tocno tak ceravno sem simpatizer barce ti dam prav igrat mora ekipa ce je ta homogena deluje ce pac ne ne moja hcerka je navijac barce tudi jaz sem poleti je bila v madridu zaradi kraje v malagi je morala na nas konzulat in je obiskala bernabeu stadion slikala se je tudi z takoimenovano sliko ronalda in bila zelo navdusena nikoli si nebi mislila da bo sla tja pa je sla zakaj zato ker ima rada nogomet za ene je to enajst b ki letajo za eno zogo za nas navijace pa poezija mojstrov zonglerjev pa naj si vsak izbere svojo besedo ana premuz je to napisala
Trend01
09. 01. 2017 09.19
-4
Morda je pa zadeva mnogo bolj enostavna. Enrique ve, da toliko pokalov, kot jih je prinesel Guardiola, on ne bo zmogel. Ugotovil pa je - po daljši analizi - da Barcelona še ni osvojila Evropske lige. To je edini naslov, ki ji še manjka. Torej je to taktika, da se preko 5ega mesta v LaLigi uvrstijo direktno v Evropsko ligo in tam osvojijo edini preostali pokal. In Enrique bi kralj postal! Pripeljal še zadnjega in dobil spomenik pred Nou Camp Nou-om..... hehe..... Malo heca.
ledr
09. 01. 2017 09.30
+2
He,he... Dobra ti je ta... Samo mislim, da s to ekipo oz. s takim delom niti lige Evropa ne more osvojit.
tom672
09. 01. 2017 09.13
+6
Barcelona ima veliko srečo Lionela Messija. Igra Barcelone je zadnje čase katastrofa. Velik problem so Ney, Suarez, Gomez, Digne, Denis Suarez, zadje čase tudi Iniesta, obramba Barce je ena živa katastrofa s Ter Stegnom na čelu. Pa ta vratar vnaša v obrambo negotovost, ... Messi rešuje, kar se rešiti da... In zato dokazuje, da je daleč najboljši nogometaš na svetu... Skratka polovica Barce z trenerjem na čelu je nujno potrebna menjave. Lp!
tom672
09. 01. 2017 09.14
+6
Glede sojenja pa ni vredno izgubljati besed...
265004
09. 01. 2017 09.33
+2
velik problem je Enrique.Ti igralci ki jih opisuješ bi pod drugim trenerjem osvajali lovorike in jih tudi bodo.
meskic
09. 01. 2017 09.08
-2
Iniesta = sideways passer.
Ka pa mislis
09. 01. 2017 09.04
+0
Ta Villareal pa tud ze proti vsakmu zgublja tocki ;-)
Nepomembn
09. 01. 2017 10.41
+0
hahahahahahaha horde,umiram od smeha.dobra
grozjak
09. 01. 2017 08.57
+8
živa žalost........no ja, je vsaj zanimivo. bomo videli spomladi, ko odmrznejo.....če sploh.....
Paštašutar
09. 01. 2017 10.34
+0
Naslednjo pomlad,to ta prvo ne bo nic z odmrznitvijo..............:):)
TomažNovak
09. 01. 2017 08.19
+13
Verjetno je potrebno čestitati vsem pravim navijačem Reala k osvojitvi prvenstva. Jamranje nad sodniki ne pomaga, čeprav je bila Barcelona velikokrat oškodovana, potrebno si je naliti čistega vina - vodenje kluba in ekipe je zanič. Od uprave navzdol je potrebno zamenjati vse. Lučo se je spet pokazal kot trener, ki nima občutka za vodenje ekipe - na najtežjih gostovanjih (Sociedad, Villareal, Celta) dela nepotrebne rotacije, taktika igre je katastrofalna, potem pa še ne opravi pravih ali pravočasnih menjav. Letos ne bomo osvojili nič, upajmo vsaj, da bodo lahko zamenjali trenerja in vsaj 5-6 igralcev, ki so samo balast v tej ekipi.
Campeones34
09. 01. 2017 08.42
+9
Je še občutno prezgodaj govorit o osvojenem ali izgubljenem prvenstvu. Spomni se samo lanske sezone kakšno prednost je imela Barca še konec marca meseca, pa je na koncu za las osvojila prvenstvo.
idiu3krasne
09. 01. 2017 08.45
+6
Minotaur...težka bo za barco ...je ogromno nesnage ki jo je treba počistit...
CURVANORD Zanetti
09. 01. 2017 08.58
+0
Smo ze videli preobrate,sedaj ko je trenutno tezko se ne sme vreci puska v koruzo,treba bo glave poslihtat sploh doloceni igralci.Ne krivit za vse trenerja,so posamezniko ki bi morali dat bistveno vec od sebe pa se eni delajo norca iz sebe drugim pa se ne da.Morda bi morali Messija postavit za kapetana,saj nekako se vlece Barco naprej.Iniesta ni avtoriteta ,prevec medlo deluje kot kapetan.Pac rezultati trenutno niso taki kot nekateri di jih zelite,treba tudi realno pogledat,da trenutni kader tudi ni nek strah in trepet za nasprotnike
Trend01
09. 01. 2017 09.02
+0
Saj lahko še brez problema pripeljejo 3 NOVE igralce, Registriranih je le 22.
TomažNovak
09. 01. 2017 09.29
+2
Preobrati, preobrati. Ob tej formi Reala ni pričakovati, da bi trikrat izgubili. Je Zidane sestavil odlično ekipo, ki je skoraj na vsakem igralnem položaju boljša od Barcelone. Se zna zgoditi, da bo Real letos pobral prav vse..
Aleš N.
09. 01. 2017 08.16
-1
Igra Barce ni na nivoju, to je dejstvo, stila igre ne bodo spreminjali, tudi to je dejstvo, da je Enrique zaspal in daje neomejeno priložnosti nekaterim ki to ne zaslužijo je tudi dejstvo. Dejstvo je tudi to da je Barca edini klub, ki jasno izraža svojo pripadnost Kataloniji, kar ne odgovarja Madridu in kraljevi družini, in je Barca zaradi tega je vseskozi na udaru.Če bi Barca imela iste oz.enake pogoje pri sodnikih, kot recimo Real, bi imela vsaj 10 ali več točk prednosti pred drugimi. Glede na to da je Real pod protektoratom kraljeve družine, se mu morajo piskati neobstoječe enajstmetrovke, podarjati že izgubljene tekme, piskati to kar nihče normalen ne razume itn...Pa seveda je kljub vsemu Real zelo dober klub, z odličnimi igralci, vendar ne nivoju Barcelone. Za konec še to, Barca igra VRHUNSKI nogomet, vsi ostali klubi le nogomet.
TomažNovak
09. 01. 2017 08.20
+13
Če bi igrala vrhunski nogomet, bi bila vrhunsko prva. Tako je pa nevrhunsko tretja.
idiu3krasne
09. 01. 2017 08.26
+1
Aleš N.
09. 01. 2017 08.26
+0
5 krogov pred koncem lanske sezone je imela Barca 9 pik naskoka, na koncu po komaj, tako da to da je trenutno tretja ne pove veliko. Si pa smešen, verjetno si še otrok, ha ha ha, le tebi očitno ne potegne. Najtrofejneši klub na svetu v zadnjem desetletju je Barca. Pa le ne začenjaj s tem kako je Real haral v petdesetih ali šestdesetih letih.Takrat te verjetno ni bilo na svetu.Konec koncev poglej kakšen el clasico nazaj, ne spomnim se kdaj je Real premagal Barco z 5:0, 4:0, 6:2... Je pa Real vrhunski klub, to je dejstvo, ne pa kot Barca in verjetno nikoli ne bo.
Trend01
09. 01. 2017 08.32
+10
Real ni pod protekcijo kraljeve družine. Kralj Filip VI., je že od leta 2003 častni predsednik Atlética. Od 2003! Barcelona JE vrhunski klub. Če ne bil bil, ne bi imeli najvišjih plač v nogometu na svetu Če ne bi bili vrhunski, ne bi imeli najdražje ekipe v zgodovini..... Res, da Real "vodi" za par milijonov, a ima v sestavi več igralcev. Ekipa je pač preveč nagrajevana. In še za konec - Barcelona je daleeeeč od igranja vrhunskega nogometa. Na lovorikah se ne živi. Na tem živijo le tisti, ki izgubljajo. Tako kot so nekateri "navijači" Reala metali naprej uspehe iz preteklosti. Že lanska sezona je preteklost. Dve sezoni nazaj pa že predkambrij!
Aleš N.
09. 01. 2017 08.47
-6
To pove nekdo ki verjetno nikoli v živo ni videl ne tekme ne treninga Barcelone. Ko boš videl, boš vedel kaj pomeni vrhunski nogomet. To lahko povem kar aktivno spremljam nogomet več kod 50 let.
Aleš N.
09. 01. 2017 08.51
-3
Kar se tiče protekcije, očitno da le do tebe ta novica ni prišla. To je že pase, stara novica.Poskusi najti eno samo tekmo da Barci proti realno slabšem nasprotniku, piskajo neobstoječo enajstmetrovko v 94 minuti. Realu se je to zgodilo lansko sezono. Sej je tudi sodnik takrat bil kaznovan. Tudi tega ne veš.
Trend01
09. 01. 2017 09.01
+7
Pa naj bo tako.... Real je kriv za slabe predstave Barcelone. Pa država. Pa Uefa. Pa Fifa.
Ka pa mislis
09. 01. 2017 09.08
+4
TomažNovak
09. 01. 2017 09.20
Exclusive - napačnemu dopoveduješ. Dvomim sicer, da nogomet spremjaš več kot 50 let ampak lahko ti rečem nekaj: jaz kot zagrizen navijač Barcelone priznavam, da je navkljub vsem sodniškim "napakam" v korist Reala in v škodo Barcelone, glavni razlog slabim rezultatom IGRA Barcelone, ki je čisto brez koncepta, z zastarelimi počasnimi podajami okrog cone, s počasno obrambo in popolnoma nemotiviranima Neymarjem in Suarezom. Edina svetla točka v ekipi je Messi, brez njega bi bili nekje na sredini tabele.
Aleš N.
09. 01. 2017 09.35
-1
Kar se tiče spremljanja nogometa je podatek 50 let točen. O vsem kar si napisal imaš prav, brez dileme.Vendar je to že mal preveč očitno.Ne gre prezreti da v zadnjih 5.6-ih letih, Real dobi v osmini LP, vedno najslabšega nasprotnika, Barca pa skoraj vedno najtežjega.To ni slučajnost.Ne gre prezreti da je Realu šenkanih vsaj 7 enajstmetrovk v zadnjih 3 sezonah. Nekaj si zapomni, proti nasprotniku in sodnikom ne moreš igrati, to je dokazano.
Aleš N.
09. 01. 2017 09.36
-1
Kar se tiče Realov šenkanih enajstmetrovkah, se gre za takšne ki so direktno vplivale na izhod tekme.
FootballMaster
09. 01. 2017 09.42
-1
Seveda je spet kriv Real in sodniki ki očitno piskajo proti Barci... Res da ni bilo čisto sojenje ampak je tudi na nasprotni strani bila roka v kazenskem prostoru. A tisto pa smo spregledali? Jokica in to očitno že odrasla
TomažNovak
09. 01. 2017 10.20
+1
Exclusive - včeraj bi morali Vilalreal nakantati s 3-4 goli razlike. kdo pa je sploh Villareal? Celotna ekipa je manj vredna kot eden igralec Barcelone. Je pa res, da so se borili s srcem, na vsako žogo so štartali s 110%. Motivacije manjka zvezdnikom Barcelone, ki so presiti in zdolgočaseni, z izjemo Messija.
ledr
09. 01. 2017 08.14
+6
Na plan prihaja slabo delo in kadrovanje trenerja. Prvo leto ko je prevzel Barco so še osvojili vse, ker je ekipa še vedno igrala rutinsko pod vplivom taktike prejšnjih trenerjev (predvsem Pepa). lansko sezono so se že mantrali in na koncu komaj osvojili prvenstvo in pokal. Letos pa je igra že katastrofalno slaba. Saj se ve, kaj je Enrique naredil v Romi. Prišel in takoj odletel. Tam je pač prevzel slabšo ekipo iz katere ni naredil nič. Tu je pač imel srečo, da je prevzel super ekipo, katero je na koncu popolnoma uničil.
Campeones34
09. 01. 2017 09.01
+0
Od Pepa do Enriqueja sta se zamenjala še dva trenerja vmes, tako da ne moreš govorit, da so prvo sezono igrali pod vplivom pepa.
ledr
09. 01. 2017 09.33
+3
Očitno ne razumeš kaj pomeni, če sem napisal "pod vplivom prejšnjih trenerjev"... (Predvsem Pepa) Ker so tudi njegovi nasledniki skušali delovat čim bolj podobno...
Campeones34
09. 01. 2017 10.52
-2
Pep ni nič novega vpelal v barcino igro, ampak je Cruyff. Pep je bil samo ob pravem cajtu na pravem mestu in je imel srečo da je imel dominantno sredino s Xavijem in Iniesto v najboljši formi in pa seveda vsestranskim Messijem. Tiki taka je igra perfekcije, katere se pa brez odličnih vezistov zalomi.
CevNorc
09. 01. 2017 12.13
Minotauer vedno in posvsod dokazuješ, da si lajk...... kako Pep ni vnesel nič novega. Cruyff je začel s tako imenovano tiki-tako takrat se total football, vendar to, kar je storil Pep, dokazuje kakšna jajca ima ta človek..... Prva dva zvezdnika ekipe R10 in Deco sta odletela, zato da dobita mesto iniesta in Henry..... in šele po tem se je začelo....... pa tudi igra pepa in cruyffa se dosti razlikuje, res je ima podobnosti ampak ni enaka...... sploh pa je pep Cruyffov učenec in prav čudno bi bilo, če bi učenec čisto spremenil stil učitelja, je pa ga prekosil.
PartyTime
09. 01. 2017 08.04
+5
Barca je bila nekaj let klasa zase, sedaj pa prihaja prenova ekipe pocasi in meni to ni nobeno presenecenje kar se dogaja... Vsaka ekipa pride do tega na nekaj let in tudi Barca je med njimi.
ledr
09. 01. 2017 08.18
+2
Se strinjam s tabo da prihaja do prenove ekipe ampak padli so enostavno preveč. Vse nove okrepitve zanič! Ampak če bi igral slabo eden ali dva še človek razume, da nekaj z njima ni OK ampak, če cela ekipa igra zanič in iz tekme v tekmo slabše, potem se je pa treba kaj vprašat??? Sicer pa je tudi Pep vedno postopoma obnavljal ekipo v katero je praviloma vključeval mlade lastne igralce. In to zelo uspešno.
idiu3krasne
09. 01. 2017 08.00
+8
Napisal bom čist objektivno mislim ,da ko bo odšel Erique bo bolje vse drugo se da zrihtat ...sodnikov nebom komentiral ker na njih se ne da vplivat da se pa na igro in na pravo kadrovanje...letos je pokal la lige v rokah Reala čisto realno ...zakaj je igra taka kot je nevem, nekateri pravijo da jim je letos prioriteta LP ampak dvomim v to....igralci ki bi si zaslužili minutažo so out tisti ljubljenčki Luhota pa imajo kredita neomejeno...čas za spremembo in da negdo udari po mizi ali pa po lapah ( oprosti admin samo ne najdem srugega izraza) Messi hmmm nimam besed rešuje upam da mj ne dosadi pa bo šel drugam. Pa lep dan.
idiu3krasne
09. 01. 2017 08.03
+4
Je par slovn. napak se opravićujem "mobilno"
Trend01
09. 01. 2017 08.23
-2
Morda bo čudno slišati (a se strinjam s tabo). Najboljše za Barcelono in Messija je, da se ločita. Zaradi takšnih in drugačnih stvari, je žoga vse več in več v nogah Lea. Ali je izvenserijski igralec? Absolutno! A zato tudi nekako "mori" ostale igralce, ki morajo biti v top formi, da ga spremljajo. V koliko ste včeraj nekoliko bolj podrobno gledali, ste opazili na so na višini 20-25m od gola - kjer je prostor za kreatorja igre (AM), stali Messi, Ney, tudi Suárez. Pa še kdo se je tam pojavil. Dejstvo je, da zdaj na vsaki tekmi - paj naj bo +5 ali -1 v golih - drži žogo non-stop Leo. Ney se izgublja v povprečnosti, a, ko bo tekma reprezentance, bo v trenutku oživel. Žal trenutno Barcelona v igri nima energije, ki jo je krasila. Preveč je pa odvisna od nekega drugega igralca - Inieste. Njega nihče ne upošteva. Igra Iniesta - igra Barcelona. Ne pozabi še spet slabega Busquetsa. Messija sicer trenutno niti pod razno ne sme dati iz ekipe. Ker jo rešuje. In hkrati tudi duši (sponite se kako je Ney dobro igral, ko je sam vodil ekipo). Ne, Leo ne sodi več v ta način igranja. Pa roko na srce; včeraj ni pokazal nič posebnega v igri. 1x je imel smolo pri strelu in zadel je seveda tisti fantastični gol. Sicer zelo povprečna igra za igralca tega kalibra, ki drži "škarje in platno", ko "ni" Inieste. Verjemem, da se nekateri s tem ne boste strinjali in dejali da provociram. Ne. Resno mislim. Leo se bo tu "zadušil". Zardi lea je tudi Rakitić šel v maloro. Ne pozabite. Raketa je bil naj igralec Seville. Treba bo pač spremeniti način igre. Ali bo to preko Pochettina, Valverdeja ali Koemana, je drugo vprašanje. Sam najbolj verjamem, da pride Valverde. Messija vse bolj vidim v Manchester Cityju. Ne vem kaj mu bodo morali obljubiti, da ostane.... Nespodobno ponudbo?
TomažNovak
09. 01. 2017 09.21
+2
Neymar je imel včeraj več žogo v nogah kot vsi ostali igralci skupaj. In spet je šel na neke ekshibicije, na preigravanja in na cirkuške vložke, namesto, da bi podal ali streljal. Meni že od vsega začetka ni bil všeč kot igralec, bleda kopija Ronaldinha.
Trend01
09. 01. 2017 09.59
-2
Ja, včeraj jo je imel Ney več. Se strinjam. Iniesta 10,8%, Piqué 7,2%, Busquets 6,9%, Mascherano 6,8%, Neymar 6,7% in Messi 6,4% so imeli posest žoge celotnega igralnega časa. Sicer gredo številke načeloma malo drugače. In bolj sem omenil posest v zadnje pol ure. Ne tekom cele tekme. Rekorder je bil pa Sansone - 1,2%.
TomažNovak
09. 01. 2017 10.21
+2
Ne moreš primerjati Nemyarjeve procente in Iniestine. Neymar dobi žogo okoli kazenskega prostora z nameno, da jo poda ali strelja. Iniesta pa na sredini z namenom, da jo poda napadalcu. Zato ima Iniesta neprimerno več žogo v nogah kot napadalci, je pa res, da jo veliko manj žveči kot Nemyar...
Trend01
09. 01. 2017 10.33
-2
Jp. Razlika je ali poskušaš kreirati ali delati statistiko.
CevNorc
09. 01. 2017 12.26
+1
trend ti samega sebe kolješ, iz objave v objavo se popravljaš, pa ne dobesedno, ker potem bi to vsi dojeli, ne samo odrasli tega portala,............... ampak mene pa ne pretentaš
alien8potnik
08. 01. 2017 22.59
+27
sodniki gor ali dol. barca je katastrofalna. messi edina svetla izjema. vse nove okrepitve so strel v prazno.
idiu3krasne
09. 01. 2017 08.00
+5
Realno je da Lučo mora vstran ker to kan dela je adijo pamet.
TomažNovak
09. 01. 2017 08.21
+5
objektivno rečeno, strinjam se z alienom. To se zgodi redko, ampak danes je tako.
idiu3krasne
09. 01. 2017 08.47
+3
res je alien ampak tudi kader bi se dalo spedenat...ampka ne po holcarsko kott to dela lučo
CevNorc
09. 01. 2017 12.27
arda edina svetla okrepitev pa neymarju klop greje