Liga prvakov

VIDEO: Mourinho po tekmi jezen na sodnika Damirja Skomino

Kijev, 21. 10. 2015 08.07 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
M.G./T.Š.
Komentarji
78

Trener Chelseaja Jose Mourinho ni bil zadovoljen z delom sodnikov. Na tekmi tretjega kroga Lige prvakov skupine G med Dinamom in Chelseajem je po njegovem mnenju glavni sodnik, Slovenec Damir Skomina, spregledal očiten prekršek Sergija Ribalke nad Cescom Fabregasom za enajstmetrovko.

Več videovsebin
  • Sporna situacija ob prekršku Fabregasa
    00:38
    Sporna situacija ob prekršku Fabregasa
  • Vrhunci tekme Dinamo Kijev - Chelsea
    01:53
    Vrhunci tekme Dinamo Kijev - Chelsea
Fabregas je protestiral, a Skomina se ni dal prepričati.
Fabregas je protestiral, a Skomina se ni dal prepričati. FOTO: Reuters

Portugalski trener Jose Mourinho je bil prejšnji teden s strani Angleške nogometne zveze (FA) kaznovan s 67.000 evri (50.000 funtov) in eno tekmo kazni (ne sme biti niti na stadionu), potem ko je izlil žolč na sodniško delo po porazu Chelseaja s Southamptonom.

Mourinho se je pritoževal tudi nad tem, da njegov (predvsem v medijih) glavni konkurent Arsene Wenger, trener mestnega rivala Arsenala, ni dobil kazni za besede, ki jih je izrekel Francoz po septembrskem porazu Arsenala na Stamford Bridgeu (0:2), in sicer 'sodnik je bil slab in lahkoveren'. Prav te besede je za slovenskega sodnika Damirja Skomino po remiju Chelseaja v Kijevu (0:0) pri tamkajšnjem Dinamu uporabil Mourinho in tako vrgel kost za glodanje medijem in krovnim organizacijam, ki bodo morale (ne)reagirati na njegove provokativne izjave.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (78)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

gizmo28
21. 10. 2015 18.31
+3
mr. bean spet jokca nad sodniki in nad svojo nesposobnostjo
Uporabnik 269
21. 10. 2015 16.14
+0
Spet vse proti Chelsiju,kak so bogi ej :(.
bullitt
21. 10. 2015 15.52
+3
še dotaknil se ga ni, jah, chelsea ne gre in ne gre, zato sprobavajo kar se da na nepošten način, žal
expert100
21. 10. 2015 19.44
tudI Milanu ne, samo Chelsea se bo dvignil, Milano s to ekipo nikol, pa še takrat je veliko ?
Titanum
21. 10. 2015 14.58
+3
Se strinjam s predhodniki, Ni govora o Enajstetrovki, želel je izsiliti, Vedno rečem, da prekršek za penal mora biti res očiten, bolj kot na kakšni sredini, magari je faul faul, pa vendarle, za penal mora biti neki ostrejši prekršek, saj dobi ekipa Strel z bele točke, in to naj bi blo 75% šans za gol.
expert100
21. 10. 2015 19.40
-1
da mu zlomijo nogo kot Luku Shawu, zresni se...
rossi321
21. 10. 2015 14.45
+2
Jaz bi mu dal še rumenga! Pa saj to je šport moških nepa balet. Premalo očiten prekršek za penal.
srebrnibreg
21. 10. 2015 13.58
+8
Tu ni govora o nobenem prekršku. Skomina bravo, ker mu nisi nasedel.
ZelenGrm
21. 10. 2015 13.56
+3
pač tu res ni blo prekrška
tedoU4B9Xmedo
21. 10. 2015 12.41
+2
Zakaj se mi to briše??? .................. .............. .Pri nogometu bi lahko dovolili pritožbo na sodnikovo odločitev, tako kot pri tenisu. Trener bi se pritožil, nekje bi bil en zaslon, kjer bi se kazalo posnetke vseh kamer, oba trenerja in sodnik bi jih pogledala, sodnik bi potem potrdil ali zavrnil svojo odločitev.
chelsea_97
21. 10. 2015 12.25
-1
zanimivo da. kavc selektorji spet bolj vedo kaj je penal kaj pa ni kot pa strokovnjaki v studijah haha ker so usepovsod rekli da bi sodnik moral piskat 11 metrovko
265004
21. 10. 2015 13.06
+0
ja imaš prav,krivi so kavč selektorji,pa narobe predvajan posnetek,pa signal ni bil pravi,slika se je tresla pa se ni dobr vidl,skomina ni imel očal gor,pa vse je blo že zrežirano pred tekmo,....
chelsea_97
21. 10. 2015 13.19
+0
semprebarca kok si pa ti otrocji bogi otrocicek mali haha js sem napisal kaj pravijo strokovnjaki v studijah na to situacijo in to je to ne trdim js, da je penal ne govorim kdo je kriv kdo ne ampak dobr vi kavc selektorji ze boljse veste kot pa strokovnjaki v studijah haha cudn da se nimate sodniške licence ali pa licence za trenerje ko ste ze tok pametni in vsevedi
265004
21. 10. 2015 13.29
+2
Ja a veš zakaj sem otročji,ker niti eden od vas navijačev Chelsea ne bo priznal,da ga ta vaš trener res biksa.Če bi se vam na glavo pokakal bi ga zagovarjali.Ne premorete tolk korektnosti da bi zapisali,da je letos katastrofa in da izgubljate tekme predvsem zaradi njega.In da naj se že začne ukvarjat z igro in ne z vsem drugim,ker bo kmalu polovica sezone.....
chelsea_97
21. 10. 2015 13.39
-1
saj usak ve, da se izgublja tekme tud zaradi njega ker je dajal u igro igralce redno ko so cist izven forme naprimer ivanovica in tko naprej ..............
265004
21. 10. 2015 13.49
+2
ja zakaj pa so igralci izven forme??Kdo jih pa uigrava in spravlja v formo??Preigral sem evropske pokale in 1 slovensko ligo(v drugem športu) in vem kako je pomemben trener v ekipi.Tipičen primer so ti odbojkarji.Sploh pa še zaradi tega ,ker je Mourinjo izbiral igralce za svoj sistem,ki je za mene brez sistema.Obrambna igra, v napadu pa če damo gol OK ,če ne pa je.bi ga.Pol pa sami izgovori.Ko bom videl neko igro,neko kombinatoriko vrhunskih igralcev ki jih Chelsea ima,pol bom pa drugač govoril.Sem pa že večkrat rekel,spoštujem navijače Chelsea,trenerja pa absolutno ne!!
chelsea_97
21. 10. 2015 14.08
-1
to je res prodaja mate pa de bruyna je bila velika napaka mourinha po mojem mnenju ampak onadva nista igralca za mourinhov sistem ker nista neka velika delavca ............. in bi nacin igre bil lahko cist drugacen ob vezni liniji hazard,d e bruyne ,mata oscar.............
265004
21. 10. 2015 14.10
+2
modelx
21. 10. 2015 16.00
res večina dobrih igralcev ni za murjev sistem. tega lahko igrajo le ovce. npr. pepe - dobi ukaz kolji in on kolje. sej če ga pogledaš v fris, se temu ni čuditi. pod kapo pa osamljena celica
TvojPrijatelj
21. 10. 2015 12.24
+0
a si predstavljate da bi Fabregas po protesiranju dobil rdeč karton aaaahahahahaahahahaha
modelx
21. 10. 2015 15.57
si. muri bi skočil iz kože. si ga predstavljaš tekati brez nje?
ŠkisPagat
21. 10. 2015 12.12
+2
Če bi hotel tukaj ugotoviti ali je bil penal ali ne bi moral gledati celo tekmo kjer bi se videlo kakšen kriterij je dopuščal sodnik. Nasplošno pa mislim da ni bilo penala dveh obrambnih igralcev v kazenskem nemorš kar na tako naiven način preigrat.
tekač
21. 10. 2015 12.08
+7
Hokej, Košarka, Tenis, Odbojka ..skratka povsod preverba po screen-u, samo nogomet je izjema. Platini in Blatter pa nič...kot ,da se ne da in ne vem kaj še. Če se povsod ,da bi se tudi v nogometu dalo. Sodnik igro ustavi in pregled...in potem bi lahko Maurinho in ostali nehali s temi izjavami, no zraven je tudi Katanec....Dokler pa bo tako, bodo z rokami ,dajali gole, bili v prepovedanem položaju itd in itd....seveda pa te stvari gredo največkrat na račun manjših nacij in klubov, kar seveda zopet odgovarja Platiniju in Blatterju in ostali zlobirani nogometni eliti.
sloowner
21. 10. 2015 12.08
+1
Seveda ni bilo penala če dobro pogledaš se vidi da se je sam vrgel preko noge...
tekač
21. 10. 2015 12.09
Tiko9
21. 10. 2015 11.57
+2
Vsaj Matić in Hazard se počasi prebujata...Willian je pa iz tekmo v tekmo boljši!
Debely
21. 10. 2015 11.56
+5
A tole valjanje naj bi bilo za penal. Ne me smejat. To lahko trdijo samo "objektivni" navijači Čelsija in Muri. Jaz bi Fabregasu za tole zalimal še rumeni karton.
fan1
21. 10. 2015 11.52
-8
Objektivno gledano to je bil čist prekršek,vsi tisti ki pravite da ga ni bilo ali ste posnetek gledali z zaprtimi očmi ali pač ne razumete nogometa pa še lep dan naprej!
User513426
21. 10. 2015 12.03
+3
objektivno gledano in kot si sam napisal ne razumeš nogometa ali pa si gledal z zaprtimi očmi. če bi bilo po tvoje bi moralo biti na vsaki tekmi najmanj 5 penalov na obeh straneh, saj se kaj takega dogaja pogosto. to je bolj za v reubriko simuliranja prekrška
fan1
21. 10. 2015 12.07
-3
Mogoče sem gledal po tekmi,ko je SODNIŠKI STROKOVNJAK komentiral prekršek da gre za čisto enajstmetrovko ampak sigurno ti veš več od njega rajši se primi drugega posla ko pa take nesmiselne komentare pistat
ledr
21. 10. 2015 12.16
+3
Kaj temu ki je v studiju ti praviš sodniški strokovnjak??? Lepo se vidi, da se ga igralec ni niti dotaknil, z drugo nogo pa se Fabregas ob padanju zaleti v drugega igralca tako da bolj zaradi tega zgleda kot prekršek ki pa ga več kot očitno ni bilo! Bravo za Skomino v tem primeru. Okrog Murija pa je itak brezveze zgubljat besede ker on itak ve...
fan1
21. 10. 2015 13.07
+0
Kdo je pa rekel,da se gledal na slovenski televiziji?
ietsspesiaals
21. 10. 2015 11.52
+3
sj sm že reku tapru je treba odigrat prekršek v kazanskem ali na robu kazenskega prostora in zadeti gol nato se valjaš po tleh do sodinkovega piska če ti ne rata je kriv sodnik
ietsspesiaals
21. 10. 2015 11.53
+2
ietsspesiaals
21. 10. 2015 11.54
+1
dobr mogoče je tle celo biu prekršek ampak nasploh so si krivi nogometaši vseh držav vsh klubov sami vse kr delajo je to da poskušajo preslepiti sodniki in potem je nad njimi res enkrat prekršek in ni piskan in vsi v luf
g12345@email.si
21. 10. 2015 11.49
-3
pa saj tu je bil penal, napaka sodnika.
expert100
21. 10. 2015 11.26
-1
Nisem navijač Chelsea ne Mourinha, vendar je Skomina naredil napako, branilec je Fabregasa pri drsečem štartu zadel z zgornjim delom noge - golenica v njegovo nogo, dajte na slow motion se dobro vidi. Skomini pa to ni prva napaka, pač bo mal na hladnem za nekaj časa. Upam, da ne sodi v soboto derbija, ker ga bo uničil.
ŠkisPagat
21. 10. 2015 11.38
+5
Nevem o kakšnem drsečem štartu govoriš, če misliš tistega ob aut liniji tam je pustil prednost kar je pravilno, v kazenskem pa jaz nisem videl drsečega.
expert100
21. 10. 2015 19.30
v kazenskem prostoru je ponesreči stegnil nogo ob njegovo nogo, a ne..
POVEMRESNICO
21. 10. 2015 11.23
+4
Za mene čisto kot solza, penala ni bilo.