Nogomet

Predsednik Reala 'obtožil' Casillasa: Razlika na El clasicu je bila med vratnicama

Madrid, 26. 03. 2015 15.18 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Odmevi po nogometnem El clasicu na Camp Nouu med Barcelono in Realom se še niso polegli. Tokrat se je javil tudi prvi mož Reala Florentino Perez, ki je v pogovoru z novinarjem znane madridske pogovorne oddaje El Chiringuito "našel" krivca za poraz galaktikov v katalonski prestolnici.

Florentino Perez in Cristiano Ronaldo
Florentino Perez in Cristiano Ronaldo FOTO: Reuters

Predsednik madridskega Reala Florentino Perez je, če je verjeti novinarju Pipiju Estradi, za poraz proti Barci našel glavnega krivca. "Perez je bil po porazu z 1:2 besen kot ris in na moje vprašanje, kaj je odločilo derbi, oziroma kdo je po njegovem glavni krivec za poraz na Camp Nouu odgovoril, "da je bila razlika na derbiju med vratnicama". To nazorno kaže v smeri, da je tudi Perez mnenja, da je prav Iker Casillas med največjimi krivci za poraz," je v oddaji El Chiringuito trdil novinar Pipi Estrada. "Mnogi so legendi Reala zamerili, da ni bolje reagiral pri strelu Luisa Suareza za drugi Barcin gol. Takrat bi moral posredovati z roko in ne z nogo," je še povedal znani španski novinar zelo gledane oddaje in še opazil: "Claudio Bravo je v vratih Barce rešil kar nekaj kočljivih situacij in ubranil številne nevarne poskuse Madridčanov."

 

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (103)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

mcHudurra
27. 03. 2015 14.46
+0
Rešite se Pereza in Robalda pa boste mogoče enkrat v prihodnosti spet "beli balet oziroma kraljevi klub".
1Gift
27. 03. 2015 13.02
+6
kaki bedni izgovori... kriva je bla cela ekipa ker je bla slabša... pri barci bi tud lahko iskali krivce pa kazali na neymarja... ker ni dal vsaj 2 golov... za moje pojme je zmaga 2-1 za barco, še dober rezultat za real, po videnem...
brutal9999
27. 03. 2015 23.47
-1
geoid
27. 03. 2015 09.18
+10
ja no, je pa iker tudi potem v nadaljevanju nesel zicer messiju 2x in 1x albi in jih rešil višjega poraza! neymar mu pa iz treh šans sploh ni dal dela.
borut30
27. 03. 2015 10.13
-2
Se ne strinjam. Oba zicerja sta bila streljanja direkt v vratarja in tukaj iskati ne vem kakšne zasluge vratarja.....ne gre. Bravo je bil korak pred Ikerjem, žal. Sem navijač Reala, vendar Iker ni na ravni največjih. Bil je velik vratar, vendar vse preveč napak je zadnje čase..tako v klubu, kot reprezentanci. Sam sem že nekaj časa mnenja, da se ga zamenja. Navas je izjemen vratar, in v Realu zaenkrat premalo cenjen.
Campeones34
27. 03. 2015 11.44
+0
Tocno to, te strele ki jih je ubranil, bi cisto vsak vratar obranil, nobenih presezkov in zaslug tukaj ni. Kvecjemu ce bi pozrl se ta dva gola, bi si instantno kupil vstopnixo za gretje klopi. Dejstvo je, da je pozrl gol na racun amaterskega posredovanja v trenutkih, ko je visel gol na drugi strani.
Trend01
27. 03. 2015 08.58
+6
Edina zadeva, ki jo je Perez iz tega "članka" izjavil, je: "da je bila razlika na derbiju med vratnicama". Nič drugega. Ostalo je novinar malo dodal. In ta izjava se meni ne zdi huda. Saj je bilo res. Casillasu so letos podaljšali le zato, da je prišel do št. 500 pri nastopih za Real, pa spet neka okrogla sivra pri "clean sheetu").... Iker letos sploh več ne gre po žogo, če le-ta leti ven iz 5-m prostora. Če pa že, navadno izgubi duel ali slabo odbije. Žal je iker izgubil samozavest in ni več tisti pravi, "stari" Casillas. Če vratar ni samozavesten, tudi obramba ni......
CURVANORD Zanetti
27. 03. 2015 09.32
+4
@serbus Trend01,morda pa je videl da so med polcasom na realovi strani zamenjali gol k
CURVANORD Zanetti
27. 03. 2015 09.33
+4
Trend01
27. 03. 2015 09.38
+3
mali zeleni 1
26. 03. 2015 23.25
+35
Sem navijač barçe, ampak cenim tudi real. Najbolj pa sem v vseh teh letih cenil ramosa in casillasa. Tako po nogometnem znanju, kot po športnem obnašanju sta prava športnika. Res je, da casillas v zadnjem casu dela več napak, kot jih je prej, ko je bil najboljši golman na planetu. Vse to pa je posledica tega, da ga je "kao" veliki mou posedel na klop in ga zamenjal z lopezom. Imho, je mou človek, ki je uničil real (poleg pereza). Debakl na sp mu je dodatno uničil samozaupanje. Za vsak gol je on kriv. Nihče ne vidi napak obrambe, ki je, resnici na ljubo, precej luknjičasta, ampak vsi krivijo golmana. Za prvi gol na el clasicu je bila kriva obramba, konkretno ramos, ki ni pokril mathieua. Za drugi gol, ga je pa suarez ujel na krivi nogi. Na vseh tekmah je gotovo tretjina takih golov. Izjava pereza pa samo govori o njem kot predsedniku, kakšen k.r.e.t.e.n. je, da z valjenjem krivde na enega igralca dodatno ruši že tako ne preveč rožnato vzdušje v ekipi. Rad bi videl, da se real čimprej pobere, pa da odigramo el clasico na finalu lp v srcu nemčije. Visca la barça in hala madrid!
bodirealen
27. 03. 2015 07.47
+9
Sem navijac reala in se s tabo strinjam.mas moj plus.
igor2408
27. 03. 2015 19.03
+2
Ramos? Umazan, dober, ampak umazan igralec
alien8potnik
26. 03. 2015 22.26
-18
navas, pa bo real za razred boljši.
GuzutiHrzantes
26. 03. 2015 22.31
+12
hahahaha ti si res en burek...daj spravi se spat.
glej ovega
26. 03. 2015 23.08
+9
alien idi fifo nabijat...pravi nogomet pa pusti na miru ker nimaš pojma..lp
mali zeleni 1
26. 03. 2015 23.39
+5
Navas celo leto ni nič branil (posledica slabega rotiranja ancelottija) in je vprašanje, kako bi se znašel v tako kritičnem trenutku sezone. Po drugi strani pa ima casillas na vsaki tekmi (poleg parih napak) tudi nekaj astronomskih obramb in reakcij, ki kažejo na to, kako dober je lahko. Tudi na el clasicu je bilo tako. Če ga ancelotti zdajle posede na klop, mu lahko ubije še tisto malo samozavesti, ki jo ima. Po drugi strani pa je vprašanje, če bi navas bolje branil. Ancelotti je naredil napako, da ju ni več rotiral. Je pa drugače ancelotti znan po tem, da nerad rotira.
Trend01
27. 03. 2015 09.41
-1
@mali zeleni - Vratar (sploh top vratar z astronomsko plačo) je v golu, da obrani nemogoče. Za "normalno" branjenje je vsak vratar dober. Kaj ti pomaga 10 nemogočih obramb, če na koncu natedirš "kozlarijo"? ALi je Navas toliko boljši? Ne vem. Ga skoraj nisem videl igrati v zadnjem letu dni. Na SP-ju je bil povsem dober.
mali zeleni 1
27. 03. 2015 11.27
+3
@Trend01 - se strinjam, vandar na trenutke casillas še vedno pokaže, kako dober je. Problem je, da mu manjka samozavesti, kar se seveda odraža tudi na obrambnih igralcih. Navas si samozavesti letos pač zaradi ancelottijevega sistema brez rotacij ni nabral. Casillasu pa sta jo zbila muri in pa SP (predvsem muri je tukaj precej kriv, ker je v gol tiščal lopeza). S pljuvanjem po igralcu, ker naj bi bil kriv za izgubljeno tekmo, pa casillasu ne bodo dvignili samozavesti, temveč nasprotno. Če bi Iker imel več samozavesti, bi tudi bolj suvereno hodil izven gola na predložke. Sicer so pa tudi drugi golmani, ki so zapisani v zgodovino kot največji ever delali napake. Spomnim se npr. bartheza, ki je imel trenutke, ko je tekel okoli gola za žogo kot kura brez glave, pa to ne zmanjšuje njegove veličine. Ikerja je treba podpret in mu dati malo časa, da se izvije iz primeža negativnosti. Pa tudi ostali igralci so v podobnem psihičnem (psihotičnem) stanju. Skupaj se morajo vzet in začeti igrati, kot ljubitelji nogometa to od njih pričakujemo. Na začetku sezone sem jih užival gledat, čeprav sem navijač barce, ker so res igrali atomski nogomet. Visca la barca y Hala madrid!
GuzutiHrzantes
26. 03. 2015 22.21
+2
Fran. - Braz. trenutno 1-2 benzema zaje-al dva gola...prvega 1 meter od gola drugega 2 metraod gola...drugi gol za Braze dal Ney.
GuzutiHrzantes
26. 03. 2015 22.30
+1
GuzutiHrzantes
26. 03. 2015 22.15
+10
Cristina pa zmaga z očali....hahahaha kake fore...prima balerina
fghfhfhfhf
27. 03. 2015 09.19
Mungos2
27. 03. 2015 17.42
el_salvador
26. 03. 2015 21.11
+8
je ze res da je porazen.. za poraz broti barci pa ni bil kriv celo resu jih je pred petardo. jst bi prej skritiziral obrambno linijo.
Dakota 100
26. 03. 2015 20.45
-4
Iker je že dobil ponudbo iz NK Razkrižje.
alien8potnik
26. 03. 2015 20.37
-12
haha, dtrokovni svet tule zaseda. vemo, čigav;)
glej ovega
26. 03. 2015 22.09
+6
ko berem tvoje komentare se mi zdi da si zaposlen v strokovnem štabu reala in vsi tebe vpr koga nagnat itd.. otrok ti igraš fifo noč in dan...vrjetno si debelinko..pejt malo na pravo igrišče da pokažeš svoje računalniško znanje v resničnem svetu..mulc :D
mufc7 1
26. 03. 2015 20.22
+18
Kaj on to ve.Nima pojma o nogometu.Vidi samo marketing.
smoki?
26. 03. 2015 20.14
+11
Kriv je Ronaldo ker zaradi njega ne morajo drugi zacvetet
alien8potnik
26. 03. 2015 20.35
-10
ja, zaradi ronalda je iker odcvetel;) to bo.
smoki?
26. 03. 2015 20.43
+2
Kaj ti bereš ?sm js kje Ikerja omenja? Mal dihaj stari
rambek
26. 03. 2015 20.14
+14
Perez adijo. Iker edini prebavljiv nogometas reala.
alien8potnik
26. 03. 2015 20.35
-22
zate. za nas ne. menda navijači reala bolj vemo, kako in kaj. se ti ne zdi?
GuzutiHrzantes
26. 03. 2015 22.14
+12
alien si pa res cvetka da te kap...daj menja plenice.
Bravo7
26. 03. 2015 20.06
+5
Perez mi gre zmeraj je bolj na živce ker mu je mar samo za denar na klub in igralce se ne ozira preveč in to je dokazal s tem komentarjem,žalostno.................HALA MADRID
Crazy13
26. 03. 2015 20.06
+4
Iker je legenda kluba! A vsaka zgodba se enkrat konča. Če hoče Iker braniti še par let, si bi moral dobiti pač nov klub. Zadnje leto res ni na nivoju vrhunskega vratarja..
alien8potnik
26. 03. 2015 20.36
-7
Felipao
26. 03. 2015 19.54
+14
Če je Perez to res izjavil, četudi v afektu bi ga bilo potrebno vprašati, kdo potemtakem je obranil še vse ostale šanse Barce in kdo sta tista dva, ki ju je Suarez pri drugem golu prehitel kot da ju ni bilo na igrišču.
Campeones34
27. 03. 2015 08.34
-2
Da ne bo pomote, tudi sam obsojam Perezovo izjavo, če je do nje res prišlo. Tebe pa bi vprašam, da mi poveš s kerimi obrambami je on rešil Real na tej tekmi?! Edini omembe vredni obrambi je bil poizkos Albe, ki je dobesedno nastreljal Cassiliasa, in zelo slab poizkus Messija ob bližnjo vratnico. Skratka, nič ni obranil kar drugi golmani nebi in amatersko predčasno spuščanje na tla ob strelu Suareza je izrecno on kriv za ta gol, pa tudi pri prvem bi marsikateri golman refleksno ubranil, npr. Bravo.
Felipao
27. 03. 2015 12.13
+3
Nisem rekel, da je Casillas v dobri formi, prej nasprotno. Kar hočem reči je to, da je napake delala celotna ekipa, na križ pa se razpenja samo vratarja, ki je v bistvu samo zadnja varovalka v obrambi. Kaj sta med tekmo počela Ramos in Pepe, pa Carvajal in Marcelo? Vsi brez izjeme so v slabi formi, Ramos je celo Mathieuja pustil čisto samega na manj kot 10 metrov od gola, potem je pa kar Casillas kriv za vse. Za Suarezov gol je bilo pa tako, da je imel zaradi Pepeja, ki je grdo zamudil v obrambi, Suarez odprta oba kota za strel, Casillas pa je pokril bližnjega kar vratar mora. Če bi slučajno Suarez streljal v bližnji kot in bi Casillas tvegal s pokrivanjem daljšega kota pa spet ne bi bilo prav.
mali zeleni 1
27. 03. 2015 12.34
+2
@☺felipao - se popolnoma strinjam. "še celo jaz" ne bi mogel bolje povedat ;). Imaš moj plus.
Campeones34
27. 03. 2015 12.59
-1
Prav ničesar ni pokril, ulegel se je še preden je suarez streljal, kar je nedopustno. Sej ni važno, na takšnih tekmah malenkosti delajo razlike in pač Bravo je naredil tle gromozansko razliko.
Felipao
27. 03. 2015 13.40
+1
Suarez je bil tako blizu, da je bilo čisto vseeno ali bi ga čakal ali ne. V vsakem primeru bi bil gol. Jasno je samo to, da vam je Mourinho čisto opral možgane in da vidite samo napake vratarja, ostalih pa ne.
Campeones34
27. 03. 2015 14.51
-1
Tisto glede na strel se priloznost ni bila, jst ti garantiram da 90℅ golmanov bi to ubranilo.ti pa nabijaj in povelucuj ta zadetek kolikor hoces, a vsi ki se spoznajo kej na nogomet so rekli da je to cista golmanova napaka.
Olcar 1
26. 03. 2015 19.52
+7
vazno je, da je baca zmagala...krivec za poraz je pa ronaldo, ker je zadel precko namesto da bi dal gol
Dravska strmina
27. 03. 2015 12.04
Krivci so vsi tisti navijači, ki so preslabo navijali na kauču...
alien8potnik
26. 03. 2015 19.41
-25
zdaj so navijači barce pametni glede ikerja. ja, logično, da ga ljubite. saj ste zaradi njega zmagali.
Felipao
26. 03. 2015 19.55
+19
Vsak dan bolj kažeš, da je tvoje razumevanje nogometa in športa na splošno zelo omejeno.
Dravska strmina
27. 03. 2015 12.08
-2
Ma, tale Iker men deluje kot en kalimero. Saj je bil dober, ampak čas gre naprej. OK one finte, ki sta jih imela z Murijem, niso prav jasne, ampak takrat bi jih moral, če bi bil pravi ded, poslat nekam vse in it drugam.
alien8potnik
26. 03. 2015 19.39
-10
popolnoma res. pa ne samo tokrat. iker ne bi smel več biti številka 1.