Čas za Zemljo

Za nami še en rekordno topel februar

Ljubljana, 16. 03. 2017 09.09 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Serija zaskrbljujoče toplih mesecev se nadaljuje. Minuli je tako bil drugi najtoplejši februar v 137-letnem beleženju globalnih temperatur, kažejo Nasine meritve. Prehitel ga je le lanski.

Globalne temperature februarja 2017
Globalne temperature februarja 2017 FOTO: NASA
Serija zaskrbljujoče toplih mesecev se nadaljuje. Minuli je tako bil drugi najtoplejši februar v 137-letnem beleženju globalnih temperatur, kažejo Nasine meritve. Prehitel ga je le lanski.

Februarske temperature so bile za 1,1 stopinji Celzija višje od povprečja za ta mesec med leti 1951 in 1980. Za primerjavo: lani so povprečje presegle za 1,3 stopinje.

Največja odstopanja so zabeležili na severni hemisferi, še posebej v Sibiriji, Združenih državah in Kanadi. Na območju med Kanado in Grenlandijo ter na Bližnjem vzhodu pa so bile rahlo nižje od običajnih.

Podatke dobivajo iz 6300 vremenskih postaj po vsem svetu, instrumentov na ladjah in bojah, ki beležijo temperaturo na površini morja, ter iz raziskovalnih postaj na Antarktiki. 

Takole se dvigajo povprečne temperature.
Takole se dvigajo povprečne temperature. FOTO: NASA


 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (94)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

supergigi
17. 03. 2017 11.53
-4
Zadnjič so rekli, da je bil januar pa najhladnejši.
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 22.45
+2
Ni interesa, da bi vozili električna vozila. General Motors je razvil EV1 leta 1996 in ga je leta 1999 umaknil. Le zakaj? Živimo v eksponentni potrošniški družbi in tisti, ki vodijo politiko ne želijo, da se osamosvojimo in postanemo samozadostni. Želijo, da smo odvisni od njihovih stalnih potreb. Le tako nam lahko še naprej posojajo potiskane papirčke za dolg in obresti na obresti, zato so države vedno bolj zadolžene in privatniki vedno bogatejši. Uči se na primeru Rimskega imperija in spoznaj sosledje dogodkov. Brez stalne eksponentne rasti je Rim propadel.
frako
16. 03. 2017 22.50
Mi bomo pa zarad stalne exponentne rasti ker je planet ne premore. Ne bomo ne prva ne zadna izumrla vrsta. Tesle še zdej ne smejo v salonih v ameriki prodajat. Sam prek neta jo lohka naročiš.
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 22.59
+1
res je in o tem govorim. Prodajamo propagando, se vozimo v privatnih letalih, ampak nismo resni. Ne storimo ničesar pomembnega, da bi spremenili karkoli na bolje. vsako leto še vedno proizvedemo več odpadkov in počrpamo več surovin in edino kar znamo je, da prirejamo podatke in uvajamo nove davke. Isto kot rimski imperij.
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 22.34
-1
Kinetična energija idealnega plina je 3/2 kT. k je boltzmanova konstanta, T je temperatura. Torej je kinetična energija premo sorazmerna s temperaturo. Glej IR spectroscopy, wagging, rocking in spoznaj, da se zaradi IR sevanja molekula začne zibati na različne načine (simetrično in asimetrično) in to povzroči hitrejše gibanje molekul, kar posledično pomeni višja T. Nobeno odbitje in spuščanje mim. Sedaj pa poglej, da je CO2 0,04% in poglej, kako se to zibanje izkazuje v segrevanju globokomorskega ocena medtem ko se privatniki vozijo v privatnih letalih na podnebne konference in nam prodajajo pravljice.
frako
16. 03. 2017 22.40
+2
Jao ja zarad ir se začnejo molekule zibat, te molekule lahko oddajo to energijo nazaj v obliki Ir sevanja, Vsaka molekula ne more sprejeti vsake valovne dolžine svetlobe oz IR, določene molekule kot so co2 spustijo višje frekvence mimo, nižje IR pa sprejmejo skratka sprejmejo toploto od zemlje ne od sonca, to toploto seveda kot vse molekule oddajajo na različne načine s zadevanjem v druge molekule al pa s sevanjem svetlobe oz infrardeče svetlobe oz ir oz toplote. Nema veze če je koncentracija samo 04%, veze ma koklrat se ta svetloba odbije od molekule do zemlje pa do molekule pa zemlje predn zbeži v vesolje.
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 22.07
-3
Primerjal sem slike planeta Marsa iz leta 1969 in leta 2003. Na Marsu namreč živijo marsovci, ki se vozijo s požrešnimi 4x4, ampak baje to njim ni problem, ker plačajo davek in je vse ok. Vir: Mars global warmin. :)
frako
16. 03. 2017 22.17
+1
Zato k sta dva različna dneva na marsu različnih temperatur ti praviš da se mars segreva uau. Za na zemlji pa jokate če ne upoštevamo vsaj miljon let temepratur.
felix59 drugič
16. 03. 2017 21.46
-1
U RIT si utaknite te krivulje , mene je februarja zeblo , to pomeni da se planet ne segreva.
Racio
17. 03. 2017 16.44
+1
a joj, te je zeblo v februarju... pa kako je to mogoče? saj je vendarle poletje februarja... al je mogoče zima?????
Nikiiy
16. 03. 2017 21.45
+0
Dinozavri se niso vozili z TOVORNJAKI pa je tedaj moralo biti veliko bolj vroče..pa čeprav so prdeli je CO2 ki je težji od zraka ostal na tleh in ni bil toplogredni plin in ni niti sedaj..Nihče ne reagira na te Ekološke natege za denar..
frako
16. 03. 2017 21.57
+1
ti kak pa lohka dihamo če se co2 ne more uzdigvat mi rabmo kisik ne pa ogljikov dioksid?
frako
16. 03. 2017 22.01
+2
Veš zakaj se je zgodlo največje izumrtje v zgodovini planeta, vulkani so zapalil največje zaloge premoga ki jih je svet poznal, ki so se nabirale s časou ko noben organizm ni znal presnovit celuloze.
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 22.05
-2
gre za to, da je CO2 44g/mol, zrak 28.97 g/mol. Ker je CO2 težji se zadržuje bolj pri tleh. Segrevanje se pa dogaja zaradi IR (infrardečega elektromagnetnega valovanja) ki vzbudi v triatomni molekuli vibracije, kar pomeni hitrejše gibanje in s tem višja temperatura. 0,04% segreva arktično vodo in najbolj se segrevajo oceani v globini. Le kako lahko CO2 segreva globoko morje?
frako
16. 03. 2017 22.10
+2
Brownian Motion, gibanje tekočin in plinov si naštuderej.
frako
16. 03. 2017 22.12
+1
Co2 je toplogredni plin, to pomen da spusti svetlobo mim na poti do zemlje, ko se ta odbije od zemlje in spremeni valovanje v IR jo sprejme in seveda odda al tko da se zadane v drugi atom, al pa s IR sevanjem, nazaj prot zemlji.
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 22.17
-3
Zaradi Brownian motion efekta gredo gospodarji v klet s svečo in če jim ta ugasne, potem vedo, da morajo klet zapustiti. Vir: Plin v vinski kleti je lahko usoden. Le zakaj vinarji vedo, da se CO2 zadržuje pri tleh? Kaj ne poznajo Brownijevega gibanja?
frako
16. 03. 2017 22.21
+2
Ja ker ga tam ni zunej pa piha al je isto zatišje kt v kleti.
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 22.24
-2
torej mora pihati, da ima brownijevo gibanje efekt? ha ha ha
frako
16. 03. 2017 22.31
+2
am ja sej pravm naštuderjej, poznano dlje kot vemo da je co2 toplogredni plin.
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 22.35
-2
brownijevo gibanje nima veze s konvekcijo. Boš moral še malo naštudirat. :)
frako
16. 03. 2017 22.41
+3
PA jao če se menmo o tem da je co2 težji od zraka in ne more it visoko v atmosfero. Oz gre lahko zarad brawnovega gibanja.
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 22.47
-2
frako
16. 03. 2017 22.53
+2
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 22.55
-1
res je, ker brownijevo gibanje nima veze kako visoko v atmosferi je CO2
frako
16. 03. 2017 22.59
+2
in a še zdej ne moreš na tisto jezero brez da bi se zadušu, al je odpihnl co2 v višave?
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 21.00
+1
Na račun okolja se bo služilo dokler se bo lahko. Glej krivuljo EROI = Energy Return On Investment. Zato pa divjajo vojne na nafti bogatem ozemlju, ampak ne zato, ker bi jih skrbelo za okolje, ampak ker hočejo nafto, surovino, ki nam zagotavlja stalno eksponentno rast gospodarstva. Glej krivuljo GDP vs Oil price. Ni problem, če imaš privatno letalo ali 12 valjni super žejni športnik, važno je le, da plačaš davek. To je podobno odpustkom v srednjem veku: Ni problem, če ste grešili - le plačajte nam in odpuščeni bodo vaši grehi.
frako
16. 03. 2017 21.08
+3
ja k s temi dauki ne sadijo dreves, ulagajo v raziskave ipd, v nepovratna sredstva za boljše izolacije peči, alternativne vire energij ....
frako
16. 03. 2017 21.10
+3
Če bi si hotl nouk dauk zmislt ne rabjo za to neko teorijo zarote si ga pač zmislijo, včasih v slovniji sploh ni blo ddv ja, pa včasih je bil tud 20 %, davk nanepremičnine isto.
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 21.25
-2
Če bi se hoteli resno zavzemat za reševanje problema, potem ne bi živeli v sistemu nujne stalne ekponentne rasti. Vsako leto moramo porabiti več surovin in pridelati več odpadkov. V ozadju je pa posojanje potiskanih papirčkov s strani privatnikov za obresti. Ti obresti nas pa vlečejo v vedno večji dolg, zadolženi pa bolj pridno dela več za manjše plačilo in zahteva zase manj pravic, ker se boji, da bo vse izgubil. Tudi jaz sem prekarni delavec je izjavil politik. :)
frako
16. 03. 2017 21.28
+2
Ja komu pa misliš da je ušeč ta sistem tistim ki zmerje več nafte in premoga prodajajo tiste ki ti podpiraš s tvojimi blodnjami da se planet ne segreva.
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 21.36
-1
Potrebno je poznati dejstva in dejstva govorijo, da se planet ne segreva. Le izobraževanje ti bo prineslo spoznanje, da so lastniki surovin tisti, ki prodajajo te pravljice. Zgodba je podobna zgodbi Goldman - Sachs v času krize. Prodali so ničvredne paketke zapakirane kot AAA "sirotam in vdovam" in potem stavili, da bodo propadli. Dobili so dvojni profit. Vir: Financial Time: Tourre regrets ‘widows and orphans’ joke
frako
16. 03. 2017 21.46
+0
Ja normal da so to počel. Sam planet se segreva o tem sploh ni dvoma. Kaj si ti ono gor brisou al admin k je blo anglešk u glaunem prvega financira hartland inštitut ki ga financira fosilna industrija oz ti ki nebi radi co2 dauka. Drugi prau da se segreva sam ne tko hudo kot mislmo sam dejanske meritve ne predvidevanja kažejo da se moti. tretjega še preverjam.
frako
16. 03. 2017 21.55
+2
ridd je pa tud u paci fosilne industrije saj dela za njih kot svetovalec.
frako
16. 03. 2017 21.59
+2
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 22.00
+0
Tisti, ki nam prodajajo pravljico o globalnem segrevanju so v paci fosilne industrije, ker niso za odstranitev problema, ampak se vozijo v privatnik avionih medtem ko raji prodajajo pravljice. Glej Al Gore private plane.
frako
16. 03. 2017 22.04
+1
Jao, zdej pa jokaš k se s privat letalom fura, kaj nej bi šu s ladjo bi več pokuru. Če bi bli v paci fosilne industrije se nebi prot njim boril.
frako
16. 03. 2017 22.07
+2
AL boš reku da kkšna naftna firma, al pa premogovna al goru nakazuje kkšn denar? Al sam on njim k kuri gorivo k nima druge izbire k se tko borijo prot alternativnim virom energije.
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 22.20
kake nebuloze frako, poglej IR spektroskopijo in tam boš našel kako IR povzroči gibanje: Vir: IR wagging, twisting, rocking, pa pod slikce poglej, da si boš znal predstavljat, kako IR povzroči hitrejše gibanje molekul in s tem višjo temperaturo.
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 22.22
-1
Ne razumeš. Ovce so za striženje in ovce so vesele, ko jih strižejo. Zato ne razmišljaj in bodi vesel, ker se tvoji gospodarji vozijo v privatnih letalih in te strižejo.
frako
16. 03. 2017 22.26
+1
je tko Ir oz toplota povzroči hitrejše gibanje molekul ker pač majo več energije, a lohka vse molekule sprejemajo vsa valovanja svetlobe ?
frako
16. 03. 2017 22.30
+0
ti ne razumeš, ti si ovca ki se rada striže, rad plačuješ nafto da se okol voziš, k bi se že zdaunej s električnimi lohka okol vozil, na vsaki hiši solarne panele, in vetrnce. Sam neee treba premog kurt pa nafto. da bodo ovce mastno plačvale. Pa niti pod razno tem multi multi miljardnim frimam kkšnga dauka dat da se s temi sredstvi kej škode poprau joj niti pod razno raj jim dejmo subvencije ki jih bodo plačale ovce ki se tko rade strižejo.
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 22.39
ne morejo vse molekule sprejemat vsa valovanja, ampak so funkcionalne skupine tiste, ki sprejemajo določena valovanja. Zato tudi poznamo IR spektroskopijo, ker pri organski kemiji z njo določamo funkcionalne skupine molekule, kar nam pomaga pri identifikaciji celotne molekule. Dveatomne molekule ne vibrirajo v IR, ampak potrebujejo višje energije.
frako
16. 03. 2017 22.44
Co2 sprejme glih tiste valovne skupine infrardeče svetlobe ki jih vodna para spusti mim.
frako
16. 03. 2017 22.45
+1
Pa co2 ni dvoatomska molekula maš en oglik pa dva kisika.
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 22.54
Glej "IR CO2" in "IR H2O" in boš spoznal kje absorbira posamezna molekula. CO2 ima zelo ozek pas pri valovnem številu 2400. Večina zraka so dvoatomne molekule (kisik, dušik ... )
Voluhar7
16. 03. 2017 20.48
+3
Bedarije in zavajanje spremembe so bile zmeraj samo za denar se gre samo lobiji služijo narod pa naseda žal je tako !!!
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 21.27
+2
res je tako. Le prestrašeno ljudstvo se da voditi, tudi zato smo imeli 9/11. Bodite prestrašeni, skuhali se boste na planetu Zemlja, ampak, če boste meni plačali 100 EUR, bom poskbel, da vam bo udobno. :)
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 20.44
+0
Največje globalno segrevanje smo dosegli letos, ker je po več desetletjih zasnežilo Dubrovnik, sneg je padal po celotni Grčiji in severni Afriki. Bojte se takega globalnega segrevanja in se učite iz zgodovine.
ajtutaki
16. 03. 2017 20.47
+1
btw, zlata lisica ma pa vsako leto naravni sneg ... kaj tebe kaka korporacija financira?
frako
16. 03. 2017 21.00
+2
ja k je s POLA odpihnlo mraz gor je blo pa za 20 stopinj bl toplo.
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 21.21
-1
ker si šel pogledat tja in se sončit. :)
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 20.05
-1
Človeštvo je vedno dobro uspevalo v toplem obdobju (topel srednji vek pred ohladitvijo leta 1300) V angliji so gojili trto, gradile so se katedrale. Po prihodu male ledene dobe pa lakota in za njo bolezen črna smrt. Živela svoboda znanja.
frako
16. 03. 2017 20.18
-2
pa v toplem srednjem veku je blo stopinjo manj kot danes, sam to nema veze bl toplo bolš nam bo šlo kajneda hahah
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 17.56
-4
Saj bi izstavili rekam jezerom in morjem račun zaradi izpustov največjega toplogrednega plina, vendar ga ne bi plačali in zato izstavljamo račun za izpuste CO2.
ajtutaki
16. 03. 2017 20.30
+2
ni videt, da ti ni-vse-eno ... posmehuješ se resnim problemom. podn.
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 20.46
-1
žal globalno segrevanje ni resen problem, ampak je resen problem globalno ohlajanje. Posojajo nam potiskane papirčke za dolg in obresti in mi dovolimo vse, ker vse verjamemo. Letos je bilo najbolj vroče v afriki, ker je po mnogih desetletjih zopet snežilo.
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 15.55
+0
Nedavno sem gledal "climategate is still the issue", kjer so povedali, da se podatke poneverja, da bi prikazali segrevanje in ohranili davek. Zagovornik globalnega segrevanja, dr. Phil Jones je napisal v mailu: "Znanstvena srenja bi se usula name, če bi izjavil, da se je ohlajalo od leta 1998. Ok, se je, ampak to je samo 7 let podatkov in to ni statistično signifikantno. " Velik znanstvenik, ki se ne strinja z globalnim segrevanjam in opozarja na prihajajočo hladno ledeno dobo je dr. John L. Casey, ki je napisal več knjig, ena se glasi: "Cold Sun" = "hladno Sonce".
frako
16. 03. 2017 16.22
+5
Ja izven konteksta uzeto ko so delal program ki bi sam računal povprečja in so pogruntal da neki ne štima k je rekordno toplo leto kazal kot da je blo hladno. Če sonce tko upliva na segrevanje planeta zakaj tega ne vidmo ob sončnih maximumih in minimumih ki se dogajajo na 11 let.
Trapist
16. 03. 2017 16.25
+2
Če sešteješ izpuščen CO2 vseh fosilnih goriv, pokurjenih od začetka industrijske revolucije, se to verjetno nekje pozna, ali kako?!
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 17.47
-3
frako poglej vir in boš videl, da ni iz konteksta vzeto. "climategate - the background" in boš spoznal kako lažejo.
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 17.52
-3
Kaj bo pa vplivalo na klimo drugega kot Sonce? Ali nas Luna greje? Jasno je, da ima največji faktor Sonce, poglej v mali ledeni dobi aktivnost Sonca in spoznaj. Vir: "little ice age sunspots records".
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 17.54
-2
Trapist jasno da se pozna v koncentraciji C02 in ta narašča iz 0,03% do 0,04 voumskega procenta. Vprašanje pa je, kolikšen efekt segrevanja ima taka majhna sprememba in zakaj je voda še vedno največji toplogredni plin?
frako
16. 03. 2017 18.56
+3
Sm pogledou že zdaunej, ti zgleda nisi in vrjameš slepo. Ja sonce je edini grelc kle bliz ki lohka greje zemlo, zakaj se recimo v črni bundi ne sprehajaš polet če druzga neb smel met upliva. In če ve voda največji toplogredni plin glih velkega efekta nimamo kolk vlage je v zraku, no mamo posredno bl k je toplo več vlage lahko zrak drži. itak nima smisla s vami alufoljaši debatirat je že prepozn s potuho k jo majo od vas politiki smo pršli predaleč če dans nehamo spuščat toplogredne pline nam od +2 do +3ne uide kokr je blo nazadne s tolk co2 v ozračju, če ignoreramo dejstvo da smo dovol segrel planet da metan uhaja s večno zmrznenih predelou.
Relin Quish
16. 03. 2017 19.12
+1
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 20.03
-1
živela svoboda verjetja, sam pač ne verjamem v globalno segrevanje, ker so nam že prevečkrat lagali in ker je zraven še motiv (davek na izpuste CO2) je pač zaključen primer.
frako
16. 03. 2017 20.13
+1
Raj vrjameš motivu prodajajmo čimveč fosilnih goriu.
frako
16. 03. 2017 20.26
+2
drgač pa a je tko teško dauke navit da se morjo celo teorijo zarote zmislt da jih uvedejo? včasih je bil ddv 20%
ajtutaki
16. 03. 2017 20.45
+1
dragi, ki ti ni-vse-eno, če je komu resnično v interesu zarote pripravljat, so to velike korporacije, ki na račun okolja maaastno služijo. Ti so tisti, ki z veseljem financirajo kak propagandni doku, ki mu folk, ki rad po gasu svojega petkubičnika stisne, radevolje verjame, da se mu ni treba slabo počutit, ko tudi sam še naprej brezvestno prispeva k onesnaževanju in zastrupljanju okolja. Stvar rešena, vsi živimo brez razmišljanja naprej. Kad se propada, nek se propadne gosposki, a ne? Epur si muove!
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 20.53
+2
teorij zarote ni, ker je vse res. Igrajva monopoli, ampak ved denar ti bom na začetku posodil, nato pa vsak krog zahteval, da mi plačaš obresti uporabe mojega denarja. Koliko časa bi želel igrati z menoj? Kdaj bi spoznal, da gre za prevaro? Oglašujemo skrb za Zemljo, hkrati pa plačujemo inžinirje, ki vgrajujejo šibke člene v stroje, da se pokvarijo takoj po preteku garancijskega roka, ker mi moramo vsako leto uničiti več in pridelati več odpadkov in to imenujemo zdrava ekonomska rast. Bogi severni medvedi, ki ne znajo plavati, grozi jim izumrtje.
ajtutaki
16. 03. 2017 20.59
+1
pa si poglej še kak doku o silicijevi dolini, pa o celih mestih v zda, kjer se je ob tovarnah plastike pojavil vpliv na neplodnost 50% prebivalstva, pa nasedle kite s trebuhi, polnimi plastičnih vrečk. a ti resnično verjameš. da je to prevara in ne obratno? z drugim delom tvojega posta pa se popolnoma strinjam in aja, kdo je že za tem - tisti, ki od tega kaj zaslužijo - korporacije!
frako
16. 03. 2017 21.01
+1
in kaj ma to veze s teorijo zarote da se klimatologi zmišljujejo klimatske spremembe da bi nam navil dauk?
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 21.08
+1
plastika ni prevara, plastika je produkt sedanjega ekonomskega sistema in vsako leto pridelamo več plastike, pa vendar sistema ne bomo menjali, ker imamo radi stalno eksponentno rast, ki nam prinaša vedno večje dobičke. Največja korporacija FED in ECB. Tiskajo nam papirčke za dolg. Glej: Alan Greenspan: = Mi lahko tiskamo kolikor hočemo. Zaradi nujne stalne eksponentne rasti je matematično gotovo, da bo sedanji sistem propadel, ampak ne zato, ker bi želeli čistejšo Zemljo, ampak ker je stalna eksponentna rast nemogoča z omejenimi resursi. Glej: Dr. Tainter: Collapse of Comlex Societies.
frako
16. 03. 2017 21.15
je ja, co2 je tud produkt te exponentne rasti.
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 21.19
Frako to ima veliko veze. Gospodarji poznajo sedanji čas, vedo od leta 2008 kako krhek je gospodarski sistem in ničesar se ni storilo v smeri večje trdnosti. V času suše so ovce poceni, ker jih gospodar itak ne more preživeti in če jih še malo ostriže za kakšen davek nič ne škodi profitu. Koncentracija CO2 je stalno naraščala iz leta v leto, ampak kljub temu se je ozračje ohlajalo od leta 1940 do 1970, tako da so že BBC začeli strašiti ljudi o globalnem ohlajanju. Glej: The Cooling World (April 28, 1975 – Newsweek Magazine) --- ali bomo resni glede globalnega segrevanja in bomo opustili sedanji ekonomski sistem stalne eksponentne gospodarske rasti?
frako
16. 03. 2017 21.27
+1
am od leta 1940 pa ne takrat je bla temperaturna špica zarad svetovne vojne Več izpustou in večje spreminjanje albeda. okol 1950 se je mau nazaj shladil k ni blo več vojne. Edin razlog zakaj se tko borijo prot ukrepom za klimatske spremembe je ker bi radi še zmerej par miljard na dan služl s prodajo nafte in premoga, alternativna energija jim je pa konkurenca.
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 21.50
-1
ni_mi_vse_eno
16. 03. 2017 21.52
redfox
16. 03. 2017 14.45
+5
A zato sem skuru skoraj 20 kubikov drv.
Racio
16. 03. 2017 15.44
+0
a u februarju??? drugače pa izoliraj bajto, ali pa ne jamraj...
Trapist
16. 03. 2017 16.21
-3
Eno je lokalno vreme, drugo pa podnebje. Članek govori o slednjem. Kaj točno se godi v tvoji Sp. Duplini, pa je verjetno stvar parapsihologov in Babe Vange, kot pa nasinih klimatologov.
frako
16. 03. 2017 19.34
+2
redfox, bajta mn toplote zgubla če je -15 pa zatišje kokr pa če je 0 a piha.
dannyer
16. 03. 2017 13.55
+5
Spet slika ,ki zavaja pravi podatki so drugačni sramota za medije da sodeljujejo v procesu pranja možganov
scipio
16. 03. 2017 13.02
+1
Pa saj ne more biti rekordno topel, če pa je bil lanski toplejši. Rekord je rekord. Opel rekord je pa opel rekord.
frako
16. 03. 2017 16.23
+1
lan so bli še učinki el ninja al la ninje tko da je blo mau toplej TUDI zarad tega
hotchilipoper
16. 03. 2017 11.05
+1
Sami rekordi,res smo najboljši
DeBill
16. 03. 2017 10.39
+2
ni sile z 1,2C več kot povprečje, če vemo da je bilo med srednjeveškim maksimumom 5C topleje. Sam študiram, kakšno industrijo so takrat fural, da so mel tolk CO2-ja, al se pa tuki en laže.
ajtutaki
16. 03. 2017 11.39
-1
Od leta 20.000 pred nasim stetjem do leta 9.000 pr. n. st. se je temperatura povisala za 4,3 °C. Od takrat se je npr. led v S. Ameriki umikal. Od leta 9.000 pr. n. st. pa vse do leta 1950 je temperatura zelooo pocasi nihala kvecjemu pol °C gor ali dol. Od leta 1950 do danes je temperatura narasla za 1 celo stopinjo in ce bomo s tako hitrim tempom dvigovanja temperature nadaljevali, bo leta 2100 temperatura visja ze za 4 °C! Samo da spomnim: 11.000 let je trajalo za dvig 4,3 °C in to je pomenilo spreminjanje ledeniske podobe okolja v danasnjo. S sedanjim tempom bomo v 100 letih dosegli dvig za 4 °C!!! Ce si se vedno preprican, da je to samo naravni proces, potem se tolazi se naprej in opravicuj s tem svoj odnos do okolja, ampak cez 30 let bos cutil enake posledice, ne glede na to, kaj zdaj "verjames".
dannyer
16. 03. 2017 13.58
+1
Prvič nisi povedal pravih razultatov ti bom pa jaz temperature v različnih obdobijih so bile zelo visoke zemlja je imela od sedanjih 14,5 povprečja tudi že 25 in več. v srednjem veku pa je bilo bolj toplo pol pa je bilo bolj mrzlo tudi ciklusi skakanja so se ponavljali edini problem je da pravih podatkov ne pomedo ljudem
frako
16. 03. 2017 17.03
-1
haha s takim tempom, mau se motiš vedno več toplogrednih plinou spuščamo v ozračje tko da ni linearna funkcija ampak potencialna.
Praškovarit
16. 03. 2017 09.53
+0
rekordno topel???
llluuullliii
16. 03. 2017 10.00
-1
Spet ne kapiras? Ti mora en skrajni levicar razloziti?