Črna kronika

Medtem ko ga je brcala, je stiskal njen vrat, vse dokler ni umrla

Šibenik, 19. 10. 2012 07.22 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Razglasili so sodbo Draganu Paravinji. Kriv je za umor 17-letne Antonije Bilić in posilstvo še enega dekleta. Trupla najstnice še vedno niso našli, a kljub temu proti Paravinji govori vrsta dokazov. Paravinja trdi, da je nedolžen, sodišče pa meni drugače.

Antonijo Bilić so nazadnje videli 7. junija lani, ko je nedaleč od domače vasi pri Drnišu v zaledju Šibenika vstopila v tovornjak, ki ga je vozil Paravinja.
Antonijo Bilić so nazadnje videli 7. junija lani, ko je nedaleč od domače vasi pri Drnišu v zaledju Šibenika vstopila v tovornjak, ki ga je vozil Paravinja. FOTO: Mup.hr
Sodišče v Šibeniku je izreklo sodbo vozniku tovornjaka Draganu Paravinji

Paravinja je tudi v četrtek na sojenju, ki je zaprto za javnost, zatrdil, da je nedolžen.

Sodišče meni drugače. Spoznalo ga je za krivega ugrabitve, poskusa posilstva in umora 17-letne Antonije Bilić ter poskusa posilstva še enega dekleta. Obsodilo ga je na 40 let zapora. Sodba še ni pravnomočna. Odvetnica Paravinje je že napovedala pritožbo.

Za poskus posilstva dekleta iz Omiša je dobil pet let zapora, za poskus posilstva Bilićeve šest let, za njen umor pa 35 let. Kazni so združili v najvišjo možno zaporno kazen 40 let.

Paravinja je ob izreku sodbe glasno protestiral, poroča Dnevnik.hr. Med izrekom sodbe je sodnici vseskozi skakal v besedo, ko je izrekla besede ''kriv je'', pa se je obrnil proti novinarjem in dejal: ''Ali snemate? Bogi jaz.''

Dragan Paravinja na izreku sodbe.
Dragan Paravinja na izreku sodbe. FOTO: dnevnik.hr

Na izrek sodbe je prišla le Antonijina sestra Ana, ki je po poročanju Jutarnjega lista med branjem obrazložitve sodbe glasno jokala, ob izreku 40 let pa glasno zavzdihnila. Družina Antonije je v času sojenja pričakovala, da se bo Paravinja zlomil in bo vendarle povedal, kje je njeno truplo, a tega niso dočakali.

Grozljivi zadnji trenutki Antonije Bilić

Paravinji so za umor Bilićeve začeli soditi konec marca, čeprav materialnega dokaza umora, trupla mladoletnice, niso našli niti po več mesecih iskanja. So pa zato v tovornjaku, ki ga je vozil Paravinja, odkrili sledi njene krvi in las.

Ob izreku sodbe je javnost slišala tudi strašen scenarij, ki naj bi se usodnega dne odvil v tovornjaku. Sodnica je opisala, kako je Antonija štopala v smeri Splita, ko je ustavil Paravinja in jo vprašal, ali želi z njim do Zagreba. Ko mu je povedala, da želi v Split, je tovornjak obrnil prav v to smer. "Antonija je sedla na sovoznikov sedež. Med vožnjo jo je začel osvajati, nato pa je na nedoločenem mestu ustavil tovornjak, izstopil in se odpravil proti sovoznikovim vratom. Ko je odprl vrata, je dekle ugotovilo, kaj se bo zgodilo. Poskušala je pobegniti, a ji ni uspelo. Da bi preprečil, da bi dekle komu povedalo, da jo je poskušal posiliti, jo je Paravinja, medtem ko ga je brcala, da bi se osvobodila, zgrabil za vrat stiskal tako dolgo, da je umrla. Nato je na neznanem kraju odvrgel truplo," je razložila sodnica.

Za obsodilno sodbo sta bila sicer ključna dva podatka. Prvi je bilo priznanje, ki ga je Paravinja izrekel na zaslišanju v Bosni in Hercegovini. Čeprav je priznanje pozneje umaknil, je policistom takrat povedal, da je ubil dekle in na zemljevidu celo pokazal, kje je odvrgel njeno truplo. Po izročitvi Hrvaški je sicer večkrat zanikal povezavo z izginotjem mladoletnice ter trdil, da so ga policisti v BiH pretepli in izsilili priznanje.

Paravinji pa je škodovalo tudi, da je leta 2010 poskušal posiliti M. D. Kot je povedala sodnica, je takrat Paravinja prav tako napadel svojo sopotnico, ki je začela jokati in mu pripovedovati, da ima fanta, spolno prenosljive bolezni in podobno, a jo je kljub temu nameraval posiliti. Rešilo jo je zvonjenje njegovega mobitela, ki je trajalo tako dolgo, da se je na koncu le odločil oglasiti. Po jeznem pogovoru z nekdanjo ženo, je tovornjak odpeljal naprej in dekle odložil blizu Šestanovca.

Obsodilna sodba na Hrvaškem za Paravinjo sicer ni prva. Sodišča v Srbiji in BiH so Paravinjo že obsodila na večletne zaporne kazni zaradi kaznivih dejanj posilstva in poskusov posilstva.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (81)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Django
20. 10. 2012 17.15
+10
Oj Zivjo. Ma kaksno Maximalno kazen da bo zivel na racun davkoplacevalcev naj dobi to kar zasluzi par gramov svinca v celo in stvar je resena Starsi ga naj pa potem dajo zazgati saj na normalnem pokopaliscu ni prostora za take Zverine.
super_man
20. 10. 2012 00.36
+16
kaj vam je? 1000 strani dokazov, kri v tovornjaku. zasluži si maximalno zaporno kazen in upam, da bo nasrkal tudi v zaporu.
Et54678
20. 10. 2012 00.20
+5
Očitno živimo med mnogimi ljudmi, ki so na koncu mnenja, da je storilec žrtev. zakaj? ker se ni mogel upreti čarom punce? ubožec...
concord
19. 10. 2012 20.08
+44
Nekateri brez veze komplicirate! Tudi če trupla niso našli obstaja zadosti posrednih dokazov za obsodbo. Včasih je pač treba uporabiti zdrav razum, ne pa non stop nekakšne odvetniške fore. Ta tip si je zaslužil kar je dobil, ni NOBENE olajševalne okoliščine, takšne je treba enostavno odstraniti (no, jaz bi jih odstranil na en drug način, ampak pustimo zdaj to). Tokrat, BRAVO Hrvati!
Ataaufbix
19. 10. 2012 21.10
-19
Kaj pa če se je sodišče resnično zmotilo?
KungFuPanda
19. 10. 2012 22.20
+18
Kaj pa če se ni? Boš takega vzel k sebi domov?
Aljosa Skrabelj
19. 10. 2012 23.00
+15
Tako je. In sedaj naj v zaporu pokaže koliko ga je v hlačah.
concord
19. 10. 2012 23.28
+20
AtaAufbix ... če sem iskren, mi niti ni tako pomembno, če se je v primeru Antonije sodišče zmotilo ali ne. Gre za njegov vzorec obnašanja - takšne stvari je počel prej in bi jih spet ponovil. In ti bi čakal, da to ponovi? Pa da se ponovi primer Plut?! Da bo forma zadovoljena? NE! Dokazov, da je bil z njo je več kot dovolj ... in ne pozabi ... UMRLA je nedolžna punca ... UMRLA! In v teh primerih se za mene neha "kaj pa če".
Aljosa Skrabelj
19. 10. 2012 23.31
+10
Se strinjam. Če bi bil človek celo življenje soliden potem se vprašaš. Pri toliko obsodbah v preteklosti pa me niti ne zanima ali je kriv ali ne v tem primeru. To si zasluži že za pretekla dejanja. Da so se pa zmotili v vseh državah je pa zelo, zelo malo verjetno. In njegovo obnašanje kaže precej jasno kako "nedolžen" je.
Ataaufbix
20. 10. 2012 02.12
-12
UMRLA je nedolžna punca... Kaj pa če ni umrla? Verjetno so možakarja kaznovali še malo za v naprej.
Jaka..
19. 10. 2012 19.49
+22
ubogi starši,bolan človek vsaj povedal bi lhko kje je ,da jo pokopljejo k zadnjemu počitku,isto se dogaja z April nikol verjetno je ne bodo najdli,..sam kako morajo trpeti starši ko ne vedo kje je njihov otrok in kaj se je z njim dogajalo,...
Bohinc26
19. 10. 2012 19.37
+24
Takega človeka kot je on je treba DOŽIVLJENSKO zapreti v zapor!!! Nima kaj početi med družbo, ker predstavlja ogromno nevarnost...
Opazovalec2020
19. 10. 2012 21.04
+14
tak clovek si ne zasluzi niti zivljenja v zaporu...ker je tak samo strosek drzavi...
novaknovak
19. 10. 2012 23.44
+10
pa ga bodo že "kolegi" zaporniki spravl k priznanju,še želel si bo, da se ni rodil, in prav je tako. pr nam bi verjtn ga spustil, sam tile hrvati nas prehitevajo vsaj, če že ne tud drugače, v teh zadevah.
Goran Martinovic
19. 10. 2012 18.49
+22
Ta clovek je delal pri nam v sloveniji kot sofer,pa so ga nemci pohopsali zarad tiralice in izrocili sloveniji,ti so ga pa ispustili na podlagi kaucije 10.000€ in je potem takoj popihal na hrvasko...zahtevala ga je pa srbija od slovenije pa ga niso izrocili,podobno kot pri plutu,tk da bi tud v sloveniji lahko koga uprasali zakaj ga je izpusto vn.
Urkoš
19. 10. 2012 18.28
+35
zdaj pa si predstavljajte v kakšni fizični in psihični agoniji je punca umrla... in še se najdejo spodaj komentatorji, ki bi opravičili njegovo dejanje. ta človek sodi za zapahe in nikamor drugam. vedno znova se vrača k istim kaznivim dejanjem, pa četudi ne najdejo trupla, mislim, da vsi imate dosti logike da znate sešteti ena plus ena.
Ramzess
19. 10. 2012 17.49
-22
Od kod jim ta scenarij, ...so kot paleotologi ki iz lobanje pračloveka ugotovijo ves njegov življenjepis, videz, barvo kože, dolžino las, itd. Kam pa pridemo brez domišljija.
KungFuPanda
19. 10. 2012 22.10
+8
novaknovak
19. 10. 2012 23.46
+10
samos, da je to tvoja sestra, bi tud tko govoril?
Ramzess
20. 10. 2012 14.16
-1
Nebi, če bi se kasneje izkazalo drugače, bi osramotil samega sebe, ...če ne celo kaznovali, zraven drugih vpletenih v krivo obsodbo. Čustva ne smejo voditi uma, medijski pomp pa tudi ne. A žal je prepogosto tako, ...in obsojeni so nedolžni. Zakaj se potem še čudimo.
avspng
19. 10. 2012 17.48
+1
bravo Bosanci, mi slovensi tega ne bi bili sposobni....obsodbe 40 let
janezpodre
19. 10. 2012 17.54
+39
Prototip
19. 10. 2012 17.14
+16
bravo,,,vidim da ste eni tukaj bolj pametni kot sodniki,,ja v sloveniji bi trajal proces 20let do zastaranja,potem pa če že bi kaj dobil ,bi pogojno,,,nesrečne gospodične(materijalni dokaz) pa verjetno še ne bodo kmal našli,,,,edino če ni pobegnila v avstralijo.........
Abdul Aziz Ibn Saud
19. 10. 2012 13.14
-23
Sodstvo in izvršba, kažejo na dobro vpeljan, srednjeveški inkvizicijski, pristop, s to razliko, da je tam blo priznanje izsiljeno, v sodobnem hrveškem sodstvu te pa kar obsodijo in to brez materialnih dokazov??? To je treba "takoj" patentirat, Hrvaško pa na čelo EU-knem vam ga...
dalmatic
19. 10. 2012 13.41
+19
chucki ne bluzi.dnka je glavni dokaz,pol so še očevidci,paravinja so aretirali v bosni in bih preiskovalcem je priznal dejanje,ko so ga bih organi izročili hrvaški,pa je tam umaknil priznanje.premal veš in pišeš na pamet,tko je ponavad pr vas janezih ko se gre za teme o balkanu.vsi neki pametujete,a blage veze nimaste
Abdul Aziz Ibn Saud
19. 10. 2012 16.25
-25
dalmatic, kaj bluziš o DNK-ju, kje pa je potem »corpus delicti-ali po domače Peter in Franc in dokaz zločina??? Pa kakšni očevidci-a očevidci izvršbe??? Pa kakšno priznanje – a na kakšni BiH natezalnici ??? Pa Bosna je BiH, če nisi vedu??? Pa tko je ponavadi pri vas balkancih- »Lepa sela lepo gore«... Pa: »Cornix cornici oculos non effodiet«- Vrana vrani...
NotMe
19. 10. 2012 18.18
+8
Čaki mal čak, če ti pa to ni dovolj, da so najdli njene lase in kri (in s tem dnk) v njegovem kamijonu, pa res ne vem, kaj je zate dovolj prepričljiv dokaz
concord
19. 10. 2012 19.50
+5
novaknovak
19. 10. 2012 23.48
+4
in to tolk da smrdi, in to precej. naj pojasni od kod njeni lasje in kri v kamionu. aja, se je mal sama zlasala, kri je pa ko si je nohte pilila...
Ramzess
19. 10. 2012 12.03
-8
V bistvu enaka zadeva, scenarij, kot pri primeru 5-letne ameriške deklice, kje so obtoženega obsodili umora zgolj na posrednih dokazih. Res živimo v čudnem svetu, a kaj sploh lahko narediš, in kako, v primerjavi z oblastmi so tvoje možnosti praktično nične.
Ramzess
19. 10. 2012 12.05
-6
In recimo da žrtev najdejo živo, kako potem rešijo tako godljo, ...žal je ne, nekam jo pometejo, saj bi sicer vpleteni in odgovorni kazensko odgovarjali za težke posledice.
devlon
19. 10. 2012 12.21
+32
če imaš pol avto las in krvi, težko rečeš, da nič ne veš o tem
dalmatic
19. 10. 2012 13.03
+19
Samosu75 bi se to zdelo smiselno.pač ne ve kje bi bila,čeprav so očevidci videli kako vstopa v kamion in celo najdl kri v njegovem kamionu,ampak samos75 bi pač verjel,da paravinja o tem neve nič.še dobro da nimajo na hrvaškem takšnih preiskovalcev
KungFuPanda
19. 10. 2012 22.15
+4
Samos nima pojma. Samo piše neke bedaste komentarje, brez kake osnove.
:VOY:
19. 10. 2012 10.47
+32
Želel bi si da jo čez čas najdejo ŽIVO...pa to..
Ramzess
19. 10. 2012 12.23
-21
Obsojenemu to bi koristilo, ko je prepozno je prepozno, poti nazaj ni več, človek je doživljensko ožigosan.
Urkoš
19. 10. 2012 17.34
+12
Missy_12
19. 10. 2012 10.33
+60
Ne vem kako lahko dvomite v odločitev sodišča. Dejstvo je, da je BILA v kamionu (najdli so kri, ki jo je nekdo čistil s kemičnim čistilom, njene lase, manjkala je zavesa, ki ločuje kabino od ostalega dela...) in vse kaže na to da ji je ta nekej naredil. Tut če Antoniji ni nič naredil, mora it sedet, ker je v preteklosti že parkrat posilil in tak človek nima kej delat na prostosti. Če pa v Antonijinem primeru ščiti nekoga drugega nej gre pa še sedet za njega...
cvetka49
19. 10. 2012 10.43
+14
Missy, lej saj NOBEN ne dvomi v dejstva..., seveda je bila v njegovem kamionu in dokazi so da ji je hotel nekaj narediti...in zato mora bit kaznovan. Kaznovan mora biti tudi za svojo preteklost za vsa poslilstva.... Seveda mora iti monstrum sedet za dolgaaaaaa leta.......v to noben ne dvomi samo biti obosjen za umor, brez trupla.... pa glih ni po pravni podlagi.... Laho je bila punca tudi ugrabljena in prodana naprej...
Missy_12
19. 10. 2012 10.55
+5
Se strinjam itak da je težko obsodit nekoga za umor, če sploh nimajo trupla. Ampak na Hrvaškem je možno obsodit za umor, tudi če ni trupla... Ni tko kot v Ameriki kjer te brez trupla ne morejo obsodit. Sem lih zadnjič brala na eni hrvaški strani, da je pač tut to možno; kako je v Sloveniji pa pojma nimam? A ti mogoče veš ali pa kdo drug?
Missy_12
19. 10. 2012 11.01
+9
Sicer pa ni prvi primer na Hrvaškem, da so nekoga obsodil brez trupla. Ivan Sokolčić Baraba je bil že doooolgo nazaj (ne vem več točne letnice) obsojen na 33 let zapora zaradi umora žene in soseda. Trupla niso našli nikoli, predvidevajo pa, da sta zakopana nekje pod obvoznico pri Jankomiru (takrat so jo glih delal, mož je pa vozil gramoz)
dalmatic
19. 10. 2012 11.22
+10
cvetka49 v ameriki je blo že par obsodb brez trupla,nevem o čem ti sanjaš.se pravi če jaz nekoga ubijem in me nekdo vidi zraven in pol trupla ne najdujo,se mi ne sme sodit,po tvojem.
dalmatic
19. 10. 2012 11.28
+3
cvetka49 ti si res pokvarjena ženska.me zanima kaj bi pisala,če bi tvojo hčerko posilili in ubili.čebi od tvoje hčerke kri najdl,v kamijonu serijskega posiljevalca,ki je to delo pred bosanksimi preiskovalci tudi priznal in kasneje pred hrvaškimi zanikal.ti bi čakala na truplo?a pa ti veš kako teško je najt truplo,sploh v dalmaciji,puščava,morje,divje živali,požari,skalovje.
Ramzess
19. 10. 2012 12.22
-4
Missy_12 kako lahko trdiš da v Ameriki ni mogoče, da nekoga obsodijo brez trupla, tam jih še za manj, dovolj je sum, slednje ne samo V Ameriki ampak tudi drugod. V današnjem svetu človek res ne ve kaj ga čaka, ko ga oblasti dobijo v lastne mreže, in kakšni motivi in interesi so v ozadju.
Ramzess
19. 10. 2012 12.25
-4
In kako prav pridejo oblastem pretekle kršitve in zločini obtoženega, dober motiv za obsodbo, čeprav ne fer.
Missy_12
19. 10. 2012 12.31
+6
Nisem trdila, napisala sem svoje mnenje, tko kot sem mislila da je. Se opravičujem vsem, ki ste bili zarad tega prizadeti :D Sj res ejga :D
Urkoš
19. 10. 2012 17.38
+7
Samos75 - a pretekla posilstva in nadlegovanja po tvojem mnenju niso DOBER motiv za obsodbe in po tvoje to ni fer? ni čudno, da je tako kot je...zaradi takih mišljenj
Ramzess
19. 10. 2012 17.53
-7
Kar je človek zagrešil v preteklosti in to družbi že plačal, naj v preteklosti tudi ostane, ne pa da osebo vedno znova bremenijo z istim, tako da je sedanji greh videti večji, in posledično dosodijo večjo kazen.
Urkoš
19. 10. 2012 18.11
+8
ti očitno ne razumeš, da pretekla dejanja kažejo, da je oseba zelo nevarna svoji okolici in, da se k kaznivim dejanjem vedno znova vrača. če to ni dovolj trden razlog, da taka oseba ostane za zapahi čim dlje potem pa res ne vem kaj je
KungFuPanda
19. 10. 2012 22.18
+8
Predlagam, da takega "ozdravljenega" kriminalca samos vzame k sebi domov.
novaknovak
19. 10. 2012 23.52
+1
caps1
19. 10. 2012 10.31
+39
Bravo! V Sloveniji seveda ne bi bilo nikoli dovolj dokazov... Če bi že bili, jih bi zaradi procesnih napak izločili...
janezpodre
19. 10. 2012 10.42
+25
JezekTekaTEka49
19. 10. 2012 10.27
-31
Če ni trupla ni obsodbe ...
Ramzess
19. 10. 2012 12.19
-6
Logično, a ne za policaje in druge predstavnike oblasti, sicer lahko prosto sklepamo da gre za drugačne interese, če ignorirajo očitno.
:VOY:
19. 10. 2012 10.27
-18
Če ni trupla...Ni UMORA...sorry.. V Obsodbi nesme biti KANČKA DVOMA.
janezpodre
19. 10. 2012 18.03
+8
da je tvoj šef lopov, NI KANČKA DVOMA, pa vseen ne sedi
Sleek Knox
19. 10. 2012 10.21
+0
najlažje je zbrisat ane?!?:SS
:VOY:
19. 10. 2012 10.10
-7
Kako pa vejo da je Mrtva?
cvetka49
19. 10. 2012 10.12
-6
ja zanimivo... SE STRINJAM..... obsodijo ga za umor, a nimajo trupla....
facoo1
19. 10. 2012 10.21
+11
zato ker so v njegovem tovornjaku najdli njeno kri... ni to dovolj zgovoren dokaz??
Sleek Knox
19. 10. 2012 10.22
+0
borut321
19. 10. 2012 10.27
+0
ja kri, so najdl 2L krvi al so najdl par kaplc
pik4polonic4
19. 10. 2012 10.29
+6
mogoče pa je bila količina najdene krvi tolikšna, da ne more bit verjetno, da je še živa
cvetka49
19. 10. 2012 10.29
+0
kri v tovornjaku je dokaz za umor???? OMG... nakazuje v to smer, ni pa dokaz, da je mrtva....
cvetka49
19. 10. 2012 10.30
+4
Najdeno je bilo PAR KAPLJIC krvi v tovornjaku
pik4polonic4
19. 10. 2012 10.32
-1
mene bolj zanima, kako vejo, da jo je poskusil posilit?
facoo1
19. 10. 2012 10.33
+10
hjoj prav smilite se mi ko dvomite v lastno senco....
:VOY:
19. 10. 2012 10.34
-5
pik4polonic4 19.10.2012 10:29:10 mogoče pa je bila količina najdene krvi tolikšna, da ne more bit verjetno, da je še živa ------------ Pol jo nebi 14dni iskal..a se ti ne zdi...pa to..
Missy_12
19. 10. 2012 10.45
+15
Našli so samo par kapljic, ker je bilo okrog in okrog vse počiščeno s kemičnim čistilom, tko da se jim ubistvu tut sanja ne kolk krvi je blo v kamionu... Drugač pa nej bi najdl še spodnje perilo + to da je že prej posiljevou in iz tega sklepajo da je tut njo posilil. Berem še hrvaške spletne strani, na 24 ur pač niso spremljal celega primera
concord
19. 10. 2012 23.36
+2
VOY ... kako pa to, da jo nihče potem, ko je bila z njim v tovornjaku, ni več videl? Je izparela? Ne filozofiraj, uporabi zdrav razum in vse ti bo jasno.