Erotika

Je sploh še kdo zvest svojemu partnerju?

New York, 11. 10. 2012 06.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Pri eni najbolj znanih ameriških spletnih portalov AshleyMadison.com so med več kot 21 tisoč osebami opravili zanimivo anketo, povezano z zvestobo. Ugotovili so, da je kar 88 odstotkov udeležencev prevaralo svojega zakonskega partnerja.

Moški bolj pogosto menjajo ljubimke.
Moški bolj pogosto menjajo ljubimke. FOTO: Thinkstock

Ljubimec in zakonski partner v istem dnevu
Okrog 33 odstotkov moških je že imelo ljubezenske afere z vsaj šestimi ženskami, kar 85 odstotkov žensk pa je svoje partnerje prevaralo s petimi moškimi. Anketa je pokazala, da moški bolj pogosto menjajo ljubimke. Ženske pa dlje časa ostajajo z enim moškim, njihove zveze pa trajajo od treh mesecev do pol leta. S tem pa zgodbe še ni konec. Zanimivo je, da je kar 57 odstotkov ljudi priznalo, da so imeli na isti dan spolne odnose s partnerjem in z ljubimcem oziroma z ljubimko. In še pika na i – 81 odstotkov vseh anketirancev je priznalo, da jim je seks z ljubimcem veliko boljši kot seks z zakonskim partnerjem.

Privoščite si ljubezensko afero.
Privoščite si ljubezensko afero. FOTO: Thinkstock

Življenje je kratko, privoščite si afero
Snovalci ankete so se dokopali tudi do nekaterih drugih zanimivih podatkov. Moški so nezvesti predvsem takrat, ko so v opitem stanju, več kot polovica žensk pa je priznala, da je moža prevarala namerno. Predstavniki obeh spolov smatrajo, da poljub že spada med nezvestobo, niso si pa edini glede flirtanja po internetu. Ženske menijo, da gre tudi tu za prevaro, moški pa trdijo, da ne. Seveda pa je ob branju te novice treba ves čas imeti v mislih, da je AshleyMadison.com portal, ki se predstavlja z geslom Življenje je kratko, privoščite si afero. Zato ne bo nič nenavadnega, če se bodo njihovi izsledki raziskave nekaterim zdeli malce prirejeni in »sfrizirani«.
 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (129)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ghubhn
23. 10. 2012 13.26
+3
Js sem si dobila moškega,ki je vse kar sem si gdaj želela... Tako da mi ne pade na pamet, da bi umešavala še koga..
Marjan Štimec
19. 10. 2012 20.21
+5
Take ankete delajo amerigosi, ki se že od takrat ko so uničili indijance polulajo na ves svet in ga v nedogled kvarijo. Kdo je pa odšel tja, malo poglejta zgodovini pa vam bo vse jasno. Varanje je njihov način življenja, ki ga kakor "demokracijo" hočejo prodati svetu. Bolj kot smo za to dovzetni bolj jim uspeva, na žalost.
Sam Il
07. 03. 2014 07.37
in 24 kur je amriško trobilo zato se tvoje pisanje lepo poklopi ....
PTICKICA
17. 10. 2012 14.24
+10
dan danes si lahko zvest samo sam sebi!
AntonLulek
17. 10. 2012 08.05
+1
Čujte, mi se včasih v halozah skrižoma mažemo pa nam gre skoz. Živi se samo enkrat vam reče Tunek iz haloz! haloze!!! - press
Kozorog65
15. 10. 2012 11.32
-2
Nobeni več ne verjamem - sorry.
bebetka
13. 10. 2012 08.49
+63
Predlog: vedno se postavite v kožo partnerja, preden varate. V tistem trenutku si zamislite, kako bi bilo, če bi to isto naredil on/ona...bi vam bilo lepo mogoče? Prevara boli, kakršnakoli. Ženske še bolj, se mi zdi. Šel je k njej v hlačah, ki sem mu jih Jaz zlikala, gatah, ki sem jih Jaz oprala, srajci, ki sem mu jo Jaz kupila za rojstni dan??? Tudi razni sms-si in flirtanje po netu so neka prevara...čemu bi se sicer to skrivalo pred partnerjem??? Medtem ko mu žena z ljubeznijo kuha najljubšo jed, si on v spalnici dopisuje s "prijateljico"? Prevara? Itak!
Morana7
13. 10. 2012 11.08
+13
lucky_rose
13. 10. 2012 11.48
+30
Bebetka, žal mi je, da se tako odvilo.Bi pa vseeno dodala, da je zmotno prepričanje, da prevara bolj boli ženske kot moške. Vem, da težko verjameš, a tudi moški imajo lahko zelo globoka čustva, pa naj gre za prevaro ali kakšno drugo bolečo izkušnjo, zelo so čustveni - nekateri, le zelo dobro skrivajo, ker so tako pač že od praveka vzgojeni. Srečo ti želim, upam, da najdeš moškega, ki te bo vreden.
Medotedo
13. 10. 2012 05.38
+42
Nisem v zvezi in nimam komu biti zvest zato me pri avanturah ne peče vest. Zagovarjam pa zvestobo, ko se dva odločita za razmerje; prevara ni samo seks z neko novo osebo, je tudi izdaja zaupanja, ki je še kako pomembno za trdno zvezo. Nič ne bi bilo narobe, če bi bilo varanje v zakonski zvezi kaznivo dejanje, kdor pač ne zna držati hlač na pasu, naj ne rine v razmerje.
V.V.V.
12. 10. 2012 21.00
-23
7 mojih sodelavk ni zvestih ker sem jih moral dol dat v nocni izmeni v klinicnem centru jaz pa sem 8 gresnik ampak mi ni zal luštno je blo ga namocit vse so ble zadovoljne zato so ponovile to rekreacijo z mano in se jo bodo ponovile sam nocno moramo imet skupaj tko so rekle
Janša je naš
12. 10. 2012 23.02
+21
NotMe
13. 10. 2012 20.05
+18
Je to pravljica Sedem sneguljčic in palček?
pufic
17. 10. 2012 07.49
-4
Sem slisal da se v teh nočnih izmenah dogaja svašta .
Inred
12. 10. 2012 13.31
+22
Ljubim te in spoštujem te Janja*******
Inred
12. 10. 2012 13.18
+34
Tudi jaz sem ji zvest, doma in v postelji imava pošlihtano. Grem na nogomet in pivo seveda pa mi ne pride na pamet, da bi jo prevaral. Poznam pa kolega, ko ga je žena, s katero sta imela 2 otroka, dobila pri prevari...ajoj, brez vsega je ostal. Spoštovanje do ljubljene osebe moraš imeti, ni dovoj le reči imam te rad, kdaj ji povejte ''spoštujem te''. Kaj je ''givova'', a misliš da me vara??? Zihr me, ane... :)))
jebalvisvoju
12. 10. 2012 12.07
+34
Življenje je kratko, privoščite si afero!?!?!?! -....... MA MIIIISLIIIM!? PA KAJ STE VI NORMALNI!? RES VAM MANJKA NEKAJ KOLEŠČK V GLAVI, NI VSE V SEXU IN POTREBI, ce mas zensko/moskega in ce ga resnicno ljubis ne vidim razloga za varanje, ce ti kaj ne pase med sexom ali nasploh se raje lepo pogovoris in probas popravit stvari in se prilagajat eden drugemu, js mislim da je to najbolsi recept da lahko zivis s svojo ljubljeno osebo brez varanja ;)))))))))))) ...js je nisem osebno prevaral in je NITI NE BOMMM!! ...in to ne zato ker bi zdaj se tle izkazau kot nek priden in nevem kaj, pac pa zaradi tega ker menim da ni zasluzena da jo tako razocaram in ji zrusim svet... ce pa ona mene prevara, potem pa... nimam besed ...sm postaven sem lep mooja punca ni nevem kaj, dosti drugih punc se lepi name in to dosti boljsih od moje punce, ampak to mi ne igra vloge, ker jo ljubim in jo vedno bom..in vse kar bi mi te punce dale mi lahko daja ena sama oseba :)
Et54678
12. 10. 2012 19.41
+19
osvajaucccc
11. 10. 2012 18.47
+90
Jaz sem zvest svoji punci!
Ena tam nekje
12. 10. 2012 09.57
+24
Prelix
11. 10. 2012 17.50
+98
Jz takega folka sploh ne zastopim. Zanima me zakaj bi sploh bil v zvezi ce nisi zadovoljn s svojo izbranko? Če si pač take narave da greš raj zmeri z drugo, si pač samski in uživaš tako življenje, ne pa da maš partnerko/partnerja sam za to da jo/ga varaš!
neonis
11. 10. 2012 23.35
+31
Imajo jo zato, ker jih je strah biti samski in so nesamozavestni kaj bo družba rekla o njih.
Bilba105
12. 10. 2012 08.09
+22
jaz tud tega ne razumem, ampak večini moškim ustreza, da imajo vedno nekoga ob sebi, pa da še skrbi za gospodinjstvo hkrati
kurcvasgleda01
11. 10. 2012 15.32
+1
kak zvestoba...to je isto kot bi rekli, da so nam politiki zvesti..halo
kurcvasgleda01
11. 10. 2012 15.37
+15
najraje imam sindikalne izlete...ej malo šampanjca pa je že cela mokra...to mi delaj
BigLebowski
11. 10. 2012 14.14
+5
Kolko sem v lajfu preposlušal moraliziranja, da je treba biti zvest, in bla in bla in bla. In pol se tem, največjim ljubezenskim filozofom vsem po vrsti nekega dne zmeša, pustijo partnerja na najbolj surov način, skočijo k nekomu mlajšemu, vsi se mu smejijo, da ima krizo srednjih let. Namesto, da bi lepo rekli - eto, model se je vtopil v svoji lastni monogamni župi, ki si jo je skuhal.
SilverBullet
11. 10. 2012 14.23
+4
TakeItEasy
11. 10. 2012 15.25
+49
Jaz mislim, da mnogi niste preboleli, ko vas je nekdo prevaral, a to ne spremeni dejstva, da je družba lahko učinkovita samo kot monogama in to je družbeni kriterij, ki se bi moral spoštovati! Si predstavljate kako bi živeli, če bi bilo to kar vi pišete normalno?? Prideš domov in ti eden kar žensko podira...Potem se partnerka spomne pa kar gre z petim, desetim partnerjem na morje za en teden in vi? Kaj vi ta čas počnete? Dejte no nehat nabijat... Enostavno družba ne more delovati normalno, če ni monogamije...Ne vem kako lahko temu nasprotujete!
SilverBullet
11. 10. 2012 15.59
-10
Težko je nenasprotovat ozkemu zornemu kotu, na katerega si pač navezan, mogoče, ker - kot praviš - te je nekdo prevaral ipd. Niti ni pomembno. Dejstvo je, da si zato sam omejiš pogled in ne vidiš celotne slike, vidiš samo košček. Ne moreš soditi celega sveta po sebi. In tudi ne moreš izhajati iz tega, da se povsod dogaja tisto ali zgolj tisto, kar se je zgodilo tebi ali česar se bojiš. Samo to je moja pripomba. Nihče ne izpodbija tvojega sveta in tvojih doživljanj. So pač tvoji. In najbrž držijo. Zate. Ne pa nujno za druge.
judoka
11. 10. 2012 21.13
+2
@ the truth ne vem iz katerega planeta si, ampak na planetu zemlja je monogamija, kvecejmu izjema, definitivno pa ne pravilo. Kaj ljudje govorijo in kaj dejansko počnejo sta v praksi 2 različni stvari.
BigLebowski
12. 10. 2012 11.15
-2
judoka???? Ti pa res nimaš pojma! Isto verjetno misliš, da je povsod po svetu prepovedana trava, razen redkih izjem. Neeeee!
Morana7
13. 10. 2012 11.18
+1
The truth, dobro napisano nek red mora bit. Če se ima nekdo že ima za blaznega "anarhista" s tem ko vara bo moral/la pa še malo iz pleničk pokukat.
BigLebowski
11. 10. 2012 13.26
-30
Ne, ker je človek poligamno bitje. Pika.
faronika
11. 10. 2012 13.40
+31
Sprejemaš nezvestobo svojega partnerja? Mirno in razumno??
bitanga
11. 10. 2012 13.55
+47
Mislim, da človek ni poligamno bitje. Do varanja, poligamije prihaja zaradi propadanja moralnih vrednot.. Ni družba tista, ki vsiljuje monogamijo.,,naša družba lahko funkcionira samo. če je monogamistično usmerjena.. v nasprotju lahko pride do kaosa, dokončega propada vrednot. Poligamija je samo simptom bolne družbe. Če bi bil človek poligamno bitje, od kje potem občutki ljubosumja, obžalovanja??..(pač. vseh čustev k jih varanje spremlja). Npr.: če te "parter" prevara se ti to ne zdi nič kaj normalno, naravno...temveč boli. To niso priučena čustva, temveč tista primarna. ( obstaja vrsta pingvinov, si najdejo doživljenskega partnerja..Se pa zgodi,da tudi zamenjajo partnera..ampak še vedno ne varajo, ampak menjajo.je pa tud prisotno ljubosumje,,jeza..) Hočm samo povedat, da je to neko primarno vedenje, katero nasprotuje poligamiji in je neodvisno od družbe.
BigLebowski
11. 10. 2012 14.10
-35
Občutki obžalovanja so zato, ker so nas tako učili starši. Njih pa njihovi starši. Njihove starše pa kristjani, ki so nas pred 1200 leti prišli načrtno pokristjanit iz nekega drugega sveta. Do takrat Karantanci niso poznali monogamije. Kralj Samo je naprimer imel 12 žen. Človeških nagonov ne moreš analizirati s stanjem v družbi, karkoli nam že vcepljajo v glavo, spolna sla na koncu vedno zmaga.
lucky_rose
11. 10. 2012 14.21
+11
bitanga
11. 10. 2012 14.26
+36
Očitno ne razumeš, zgoraj sem ti poskušal razložit da monogamija nima veze z družbo ampak tko enostavno mora bit. Vse velike civilizacije, v katerih je bila poligamija dopuščena, so propadle.. :) Ljudje smo razumna bitja, če bi nas vodila samo čustva-nagoni bi se že zdavnaj vsi pobili. Vedno obstaja izbira. Tud pr varanju. Varajo pa osebe k imajo probleme sami s tabo, vedno potrebujejo neko potrjevanje, so sebični, egocentrični.. Pomavad pa končajo sami, zagrenjeni ali pa s še vecjim hretenom k prej..
Uporabnik215111
11. 10. 2012 14.45
-8
Očitno ne razumeš, zgoraj sem ti poskušal razložit da monogamija nima veze z družbo ampak tko enostavno mora bit. Zakaj mora tako biti??? Kdo te je temu tako naučil??? Ljudje smo "pametne" živali s spolnim nagonom, tako kot ostale živalske vrste... Če bi nas družba ( cerkev ) naučila, da je poligamija normalna, bi se nam monogamija zdela nenormalna. In od kje ti podatek, da je civilizacija z poligamijo propadla??? Kaj pa muslimanski svet, kjer je poligamija nekaj normalnega??? Sicer pa vsak ima svoje mnenje in prav je tako...
bitanga
11. 10. 2012 15.00
+18
Ne vem zakaj vedno omenjate cerkev.. Smešno! sm ateist in vseeno mislim da je poligamija napačna. Nša družba lahko funkcionira samo monogamistično, to je sigurno tko kot trije Newtonovi zakoni. Muslimanski svet? V Tuniziji je poligamija prepovedana!(pa je strogo islamsko usmerjena). Če ti je pa toliko do tega pa se lahko preseliš v Iran, libijo.. ali kjerkoli že pa se mej fajn ..
Rolesx
11. 10. 2012 13.01
+6
Če imaš milijone...ti bo vsekakor zvesta..ni važno kaj počneš!
BigLebowski
11. 10. 2012 13.27
+34
Ni res, kvečjemu se bo veliko bolj trudila, da je ne bi odkril...
kurcvasgleda01
11. 10. 2012 15.34
+12
zvesta bo dokler ne dobi...money money pol pa si adijo
lucky_rose
11. 10. 2012 12.54
+36
Tudi jaz in moj partner sva si zvesta že vrsto let. Ne on ne jaz nimava potrebe po varanju, ker en pri drugem dobiva vse, kar si želiva. To je to. Preprosto.
Prophet
11. 10. 2012 13.35
-7
hehe mal si naivna ...Nekateri odnosi so res dobri in dobro delujejo, ampak v teh primerih so pomembni tudi individualni vzroki.Vse potrebe partnerja enostavno ne moreš pokriti ,tudi če ti to uspe je ravno to lahko vzrok za varanje.Človek je pač kompleksno individualno bitje...
lucky_rose
11. 10. 2012 13.52
+18
Ne, nič nisem naivna. V kolikor ne bi šlo, se raje razideva potem pa tako ali tako lahko vsak počne, kar ga je volja.
Uporabnik215111
11. 10. 2012 14.47
+9
Če bi želela vedeti kaj vse počne partner, bi morala biti z njim 24ur/dan, 365dni/leto, kar pa verjetno nisi. Pozabljaš, da ljudje lažemo, skrivamo... Nič na svetu ni 100%
lucky_rose
11. 10. 2012 14.56
+30
Če imate vi težave v vaših razmerjih, ne pomeni, da jih imajo vsi. Res je, da nič na svetu ni 100% in kot sem že napisala, v kolikor ne bi šlo, greva vsak svojo pot preden bi kdo koga prevaral. Veliko se pogovarjava, veliko si poveva, kadar koga kaj muči, ne rečeva, v redu je, ampak se pogovoriva. Do sedaj sva vedno našla pot. Pogovor reši marsikaj. Si ne skrivava in si ne laževa, ampak poveva si v obraz. Ko bo tako daleč, da ne bo šlo, bova šla vsak svojo pot. To je to.
TakeItEasy
11. 10. 2012 15.32
+28
Mislim ko berem argumente "poligamov :) " dobivam sliko, ki mi pojasnjuje zakaj družba propada... Enostavno je preveč prisotna neumnost in podiranje kakršnihkoli kriterijev ... Dobesedno gre za upiranje vsakršni obliki reda in discipline... Monogamija med drugim zahteva ravno slednji dve...Disciplino in red!
kurcvasgleda01
11. 10. 2012 15.35
-5
lucky tolaži se enkrat ti bo že pod nos vrgel...vse ob svojem času
lucky_rose
11. 10. 2012 15.38
+16
Če ti nisi prebolel/-a prevare, to ni moj problem, žal. Ko mu kaj ne bo prav, bo že povedal. Če pa že bi me prevaral, pa tudi ve, kaj sledi. Enako, če bi to storila jaz. Preprosto. Ni neke debate, kaj če...
BlackMilka
11. 10. 2012 17.15
+15
Se strinjam z lucky. Niso vsi prevaranti :)
kurcvasgleda01
11. 10. 2012 19.19
-8
lucky ti dva metra pred sebe ne vidiš...adijo si ne
lucky_rose
11. 10. 2012 19.26
+13
Matki
11. 10. 2012 20.15
+40
Nisem se hotel vključiti v debato na takšno butasto anketo ampak sedaj se moram. Človek kar nemore verjeti kako napadete neko osebo, ki je zvesta svojemu partnerju in sploh če je še partner zvest njej to je za nekatere misija nemogoče. Ubogo lucky rose (in vse ki so ZVESTI) napadate kod da bi bila zločinka, SRAMOTA v resnici ste samo nevoščljivi, ker zna ženska živeti s svojim partnerjem in ima to kar si vi prevaranti potihem želite pa tega neznate in niste sposobni žal. Tudi jaz sem zvest moji partnerki nikoli je nisem prevaral "vam priznam", no sedaj me pa kamenjajte.
Inred
12. 10. 2012 13.16
+4
Tudi jaz sem ji zvest, doma in v postelji imava pošlihtano. Grem na nogomet in pivo seveda pa mi ne pride na pamet, da bi jo prevaral. Poznam pa kolega, ko ga je žena, s katero sta imela 2 otroka, dobila pri prevari...ajoj, brez vsega je ostal. Spoštovanje do ljubljene osebe moraš imeti, ni dovoj le reči imam te rad, kdaj ji povejte ''spoštujem te''. Kaj je ''givova'', a misliš da me vara??? Zihr me, ane... :)))
CtrlDelete
11. 10. 2012 12.53
+30
Jaz se držim načela "Zvestoba do groba"!
kurcvasgleda01
11. 10. 2012 15.36
+3
Prophet
11. 10. 2012 12.48
+7
Odstotek varanja je v Sloveniji veliko večji kot zgoraj..mimogred...moteli in hoteli in penzioni cvetijo dopoldan in popoldan.