Trio Liars iz Los Angelesa je v pri nas gostoval deset let nazaj na Trnfestu, ko je imel za seboj zgolj dva albuma, vmes pa se jih je "zgodilo" še pet. In vsak izmed njih je ponudil nekaj novega, saj se Angus Andrew (vokal/kitara), Aaron Hemphill (tolkala/kitara/sintetizator) in Julian Gross (bobni) neradi ponavljajo.
Njihov zvok je v desetih letih postal slikovit amalgam nečesa, kar bi lahko opisali kot noise-rock-electro-rave, ki ga je trojica križala z brezkompromisnostjo pristopa do ustvarjanja glasbe. Ker gre pri vsakem albumu za povsem novo izkušnjo, se je delo na prejšnji plošči WIXIW tako, kot pravijo, krepko razlikovalo od ustvarjanja zadnje plošče Mess, ki je (tako kot večina) izšla pri založbi Mute.
Kakih dvesto duš je tokrat zasedlo z vročinskimi hlapi napolnjeno komuno centra urbane kulture, a večina je prav dobro vedela po kaj je prišla. Dejstvo je namreč, da Liars v živo ponudijo vse kaj drugega kot na ploščah. Vokalist Angus je na oder prišel zavit v kapuco iz katere so molela njegova svetlo pobarvana pramena, a se je kmalu razživel. Glasbeni pristop je brez dvoma prej pankerski kot elektronski, saj so do konca naviti basi, ki so doneli in vibrirali, pravzaprav so nadkrilili zmogljivost zvočnikov, ustvarili naelektreno ozračje, ki ga je vodil hipnotični Angusov glas, neusmiljeni ritem in psihadelične odrske projekcije.
Vse skupaj je zbranim nudilo dober teren, da so se predali pankovsko-rockersko-psihadelični elektroniki in si ob predirljivi in vse prej kot predvidljivi zvočni sliki dali duška. Liars se namreč neradi ponavljajo ali intelektualizirajo, radi pa se snamejo z vajeti, kar pa z največjim veseljem ponudijo tudi svojim oboževalcem. In prav to se dogaja na njihovih nastopih, ki najbolje pridejo izraza v (tokrat primernem) klubskem ozračju. Njihovo glasbo zmedo imamo lahko za zmedo (kot pravi naslov zadnjega albuma Mess) ali pa za nekaj neizmerno privlačnega. Brez težav se namreč da ob njihovi glasbi izklopiti možgane in se ob ob plesu prepustiti prvinskim vzgibom hipnotičnih vibracij. In če k temu pristopimo na intuitiven način, tako kot oni na zadnjem albumu Mess, potem lahko človek doživi njihov živi nastop na povsem novem nivoju. Ali pač ne.
KOMENTARJI (0)
Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.