Glasba

FOTO & VIDEO: Plesna eksplozija Paula van Dyka

Ljubljana, 26. 06. 2010 15.58 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Po devetih letih je pri nas nastopil eden največjih svetovnih mojstrov elektronike Paul van Dyk. Množica je v ritmih housa, trancea in techna plesala vse do jutranjih ur.

Za zabavo na Gospodarskem razstavišču je v treh dvoranah in na petih prizoriščih poskrbelo kar 17 didžejev, osrednji gost pa je bil seveda Nemec Matthias Paul, sicer precej bolj znan pod umetniškim imenom Paul van Dyk. Dvakratni najboljši DJ na svetu je v Ljubljani nastopil z več kot tri ure dolgim setom in vsem 'party navdušencem' v zvočni obliki ponudil retrospektivo devetnajst let trajajoče kariere. Na prizorišču 'Land of Mystery' so se ljubitelji plesnih ritmov lahko naužili njegovih hitov, kot so Home, White Lies, We Are Alive, We Are One in drugih.

Kot posebna glasbena gostja je nastopila mlada slovenska pevka Nina Pušlar. Skupaj z Elyksirjem je privlačna gospodična pripravila remiks skladbe Dež in pred nastopom Paula van Dyka temperaturo dvignila do vrelišča.

Da se Slovenci znajo zabavati, je potrdil tudi Funkerman, ki je ob Arnu Costu in Deanu Deenu zavzel oder 'Land Of Freedom'. Poleg omenjenih mojstrov mešanja plošč je nastopil še Giuseppe Ottaviani, oder 'Land of Dark' pa je bil v domeni Flisa, Psiha, Erica Sneoja in Gumje.

Giuseppe Ottaviani

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (53)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User495694
02. 07. 2010 16.21
lightworker,zgleda da nisi meu prave druzbe,saj ves da druzba je zur,ne droga..men je blo super.pa tudi sama zuram dougo in pousod..
blade90
02. 07. 2010 16.05
blade90 še enkrat; največji laser šov v zgodovini; Pink Floyd - Pulse najmočnejše glasbeno ozvočenje v zgodovini; Pink Floyd - Pulse. vsi laser in nevemkaki šovi VSEH skupaj se lahko skrijejo. in verjemi, tist basek učeraj al pred včerajšnjim ni bil tudi mišji prdec napram miljon watnemu ozvočenju pri Floydih. sm šu pogledat aftermovie od tega in vidm da ti sploh ne veš kaj so laserji. na tem koncertu je bil sam light show in ne laser show. vidm tud da govoriš na blef o zvočnikih o tem koncertu samo da bi ga hvalil, loh ti dokažm kere zvočnike majo kiri eventi ti pa dej men od tega koncerta pa bomo vidl. kr nek k en froc miljon wattni zvočniki...
User489062
30. 06. 2010 05.19
Podgy...nikakor ni bilo 6000 ljudi,,,vrjem...in veliko izkusenih "partyasev" z dolgoletno kariero v elektronski kolturi je malo da ne popljuvalo zadevo....jim vrjamem ...bil na Tiestu, AVB.ju, Ferryinu,A&B, in Doornu....edno kar me ni popolnoma razocaralo je bil Tis, A&b in Doorn...vse drugo je futer za 15 letnike z kameram....a da droge ni? mislim da v 20 letih moje kariere "rejvera" ni blo tok zdrogirancev kot jih je zdaj...cist preprost...muska je zanič. no ce pa hodis ti na partye da ti DJ spusca neke melodramaticne komade z "globokim" sporocilom v vokalih pol pa kar navali... to ni party to je poziranje z 6000 mobiteli in fotoaparati v zrak ne pa zur
User487597
28. 06. 2010 20.26
Best event ever! :) men je blo naaaaajbolš! ;)
User516003
28. 06. 2010 09.29
Aja pa LIGHTWORKER, če je za tebe 6.000 obiskovalcel slabo obiskan event, mi najdi v sloveniji evente, ki bomo imeli tako število obiskovalcel pa da bodo imeli vstopnino!!!
User516003
28. 06. 2010 09.26
Vidim, da večina ljudi tule gor ne zna spoštovat glasbe!!! Smo pač v dobi, ko je elektronska glasba ena najbolj popularnih izmed vseh zvrsti. In spoštujem vse Pink floyde in pač vse glasbenike, ki so v kakršni koli luči prispevali k glasbeni kulturi - zgodovini dobre glasbe. Ampak zgodovina je zgodovina in sedanjost je realnost, nikoli ne bomo mogli doživeti Pulse festivala, zato pač hodmo na "elektronske showe". Mladi pač poslušamo to kaj nam je všeč in populacija, ki kao meni da elektronska glasba ni "glasba" se zeloooo moti!!! V vsaki zrsti se najde dobra in slaba glasba, in sem sigurn, da tudi PF so meli kakšen kiks komad, pa so zaradi tega še zmerom zvezde. Tako je pa tudi pri PVD oz. pri vseh producentih elektronske glasbe. Kar se tiče droge nebi, ker vemo kako je tudi v preteklosti bilo s tem, naj pa povem, da veliko ljudi gre na takle show zaradi muske in plesa, da se sprosti in ne zarad tega, da se ga zadrogira. Sam se grem sprostit od vsakdanjega stresa prav z plesom in poslušanjem na partije, pa poznam veliko ljudi (večina) ki so z istim namenom na partijih. MOJE MNENJE: OBSTAJATA DVE VRSI GLASBE: DOBRA IN SLABA pa ni važno iz katere zvrsti prihaja, zato ne obsojajte ljudi zaradi tega kar poslušajo, ampak zaradi tega kar so. PEACE Podgy
User489062
27. 06. 2010 22.52
pa se nekaj......zakaj ne napisete da je blo pravzaprav slabo obiskan party in z dosti nezadovljnimi ljudmi. ki so odhajali zelo zgodaj domov?
User489062
27. 06. 2010 18.17
kej je moj komentar ki sem ga pisal 20 minut? moderator???? a sem vam naredil napacno reklamo al kako? to je pa zelo grdo od tebe...ene zalitve ene psovke...nic kar bi lahko peljalo v izbris mojega posta....kaj se pa vi greste???? a niste free novinarska hiša? podn od podna....res sem se potrudil napisati svoje mnenje , ki je bilo zelo realno ti me pa brises...
Irena Mlakar
27. 06. 2010 14.35
zike o čem pa naj razmišljam ko poslušam Murkota ko poje o tem kako srečen je ker je moški? Večina glasbenih izvajalcev nima nevem kako dobrih besedil in mislim da je tukaj kar na mestu rek da so vse dobre pesmi že napisane. Res pa je da se še najdejo kakšni izvajalci ki naredijo pesem ki ima pomen in ti da kaj mislit. v tem so dobri raperji čeprav se že malo ponavljajo. Elektronska glasba je pa pač samo za sprostitev, ples in užitek brez razmišlanja...pa očitno še vedno ljudje rabijo drogo da lahko uživajo ob taki glasbi:S
User396729
27. 06. 2010 14.03
missyca1? Tvoje razmišljanje vse pove kam gre ta svet. S takim razmišljanjem pa v prihodnosti ne bomo imeli več kaj poslušati in glasba bo izgubila svoj smisel. V nečem se strinjam s tabo, v današnji glasbi se ne samo ne ljubi folku razmišljat, ampak dejansko nimaš o čem razmišljati, ker dejansko ne najdeš ničesar razen plehke zabave!
Irena Mlakar
27. 06. 2010 02.06
zike27.06.2010, 00:44-2 Strinjam se Tadejstein. Današnja mularija niti ne ve, da so pionirji avdiovizualnih efektov rock dinozavri Pink Floydi, najbrž niti ne vedo, da so Pink floydi bili med prvimi, ki so ustvarili elemente elektronske glazbe ( poslušaj on the run z albuma The dark side of the moon9) in da so bili prvi, ki so snemali in izvajali koncerte v kvadrifoniji(današnji surraund sistem). Vse kar danes vidimo na raznih live show-ih, kakor rock scene tako tudi elektronike je ena sama kopija pink floydov, ki so vse te efekte uporabljali ko se razni Tiestoti, Van Dyke niso mogoče niti rodili, največja razlika pa je v tem, da so Pink floydi vse te efekte uporabljali od samega začetka svoje kariere in vsi ti efekti so bili fenomenalno dopolnilo odlični glasbi, danes pa je to samo čista komerciala brez nekega globljega pomena. Prav na 3 videu se vidi Mr. screen(tako so ga poimenovali), zaščitni znak floydovih koncertnov, ki ga danes skoraj vsi uporabljajo. Vsem mulacem priporočam, kot učno gradivo, da si pogledajo najbolj originalen in revolucionaren live show v zgodovini glazbe The Wall (1979) ali pa koncert P.U.L.S.E. iz leta 1994, ki predstavlja standard v moderni zgodovini light showov in takrat boste dojeli, da je vse kar danes gledamo le kopija največje skupine vseh časov- Pink floydov! Lej mudel, če si ti pač totalno zaljubljen u Pink floyde je men čist kul, sam meni njihova muska sploh ne potegne in mi niso čist nič zanimivi in se mi tut pod razno ne lup razmišlat kdo je kej odkril pa pogruntu. Svet gre naprej, muska se razvija, tv se razvija, farmacija se razvija, vse se razvija in v večini nobenga ne zanima kdo je kej taprvi pogruntu in kdo ga je kopiru ipd kar si ti naštevu. Sama se ne omejujem na določeno zvrst glasbe in mi je večinoma vse fajn poslušat(izjema metal) Dejstvo pa je da se vse razvija in ni nujna da se razvija v dobro... tako pač je:) vsak bo vztrajal pri svojem, nekateri se ga bojo še naprej fiksal pa snifal na shranzu, drugi bomo densal na tehno pa trance, tretji boste užival ob Pink Floydih...;) And No Hard Filings:)
User396729
27. 06. 2010 00.44
Strinjam se Tadejstein. Današnja mularija niti ne ve, da so pionirji avdiovizualnih efektov rock dinozavri Pink Floydi, najbrž niti ne vedo, da so Pink floydi bili med prvimi, ki so ustvarili elemente elektronske glazbe ( poslušaj on the run z albuma The dark side of the moon9) in da so bili prvi, ki so snemali in izvajali koncerte v kvadrifoniji(današnji surraund sistem). Vse kar danes vidimo na raznih live show-ih, kakor rock scene tako tudi elektronike je ena sama kopija pink floydov, ki so vse te efekte uporabljali ko se razni Tiestoti, Van Dyke niso mogoče niti rodili, največja razlika pa je v tem, da so Pink floydi vse te efekte uporabljali od samega začetka svoje kariere in vsi ti efekti so bili fenomenalno dopolnilo odlični glasbi, danes pa je to samo čista komerciala brez nekega globljega pomena. Prav na 3 videu se vidi Mr. screen(tako so ga poimenovali), zaščitni znak floydovih koncertnov, ki ga danes skoraj vsi uporabljajo. Vsem mulacem priporočam, kot učno gradivo, da si pogledajo najbolj originalen in revolucionaren live show v zgodovini glazbe The Wall (1979) ali pa koncert P.U.L.S.E. iz leta 1994, ki predstavlja standard v moderni zgodovini light showov in takrat boste dojeli, da je vse kar danes gledamo le kopija največje skupine vseh časov- Pink floydov!
User206445
26. 06. 2010 23.53
blade90 še enkrat; največji laser šov v zgodovini; Pink Floyd - Pulse najmočnejše glasbeno ozvočenje v zgodovini; Pink Floyd - Pulse. vsi laser in nevemkaki šovi VSEH skupaj se lahko skrijejo. in verjemi, tist basek učeraj al pred včerajšnjim ni bil tudi mišji prdec napram miljon watnemu ozvočenju pri Floydih.
User474944
26. 06. 2010 23.36
Spoštujem mnenje vsakega posameznika, ampak kot velik oboževalec predvsem trance-a, vseeno res ne morem verjet kako lahko nekdo reče, da elektronska glasba ni glasba. Pravi trance (in s tem ne mislim raznih modernih wannabe pop produkcij od tiesta, armina in podobnih) je zvrst s čudovitimi melodijami, katere lahko v poslušalcu zbudijo neverjetne občutke. In če to ni glasba, potem pa res nevem kaj je. Ampak ok... zagreti nasprotniki elektronske glasbe bodo vedno našli nek bedn izgovor.
User459107
26. 06. 2010 23.28
drgač pa tisto kar je PvD posnel v 90s je neki najbolšga če ne najbolšga v trance glasbi (for an angel, 45rpm...).
User459107
26. 06. 2010 23.25
drgač pa tisto k je PvD posnel v 90s je neki najbolšga če ne najbolšga v trance glasbi (for an angel, 45rpm...).
User459107
26. 06. 2010 23.19
jst sm biu lansk let na PvD v zrčah pa je blo res kr neki. mogoče mi je mal žau da nism šeu zdej. a kdo ve al je biu set podobn k v zrčah?
User491009
26. 06. 2010 22.11
@Silverwolf Ja sej to je bil namen Aslanovega komentarja. Trance se je pač na žalost počasi izgubljal že od leta 2000 naprej, čeprav se najde še ogromno dobrih komadov tudi v tem desetletju, žal pa vedno manj. Je pa res da je PvD edini od teh največjih imen današnjega časa, ki ima kaj pojma, tudi priznava da to ni več trance, vseeno pa je njegove sete še vedno kar užitek poslušat. Ottaviani je pa tud velik naredu s projektom nu-nrg, ko bi uplifting dandanes tako zvenel... props organizatorjem, da pripeljejo taka imena Ostali ki se vmešavate sem in ne poslušate te zvrsti in pljuvate nečesa kar ne poznate, samo kaže da ste no life-rji. Sam sem odprt za vse zvrsti, najraje imam elektronsko in klasično, se je pa potrebno v vsako zelo zelo poglobiti, če želiš odkriti bisere, to kar je na površju le skazi celotn žanr.
blade90
26. 06. 2010 22.02
@tadejstein preber mal moje komentarje pa boš vidu da mi ni nubena druga glasba ušeč kokr elektronska. bass od rock pa metala se ne more primerjat z tem. pa če bi šu na miljon rock, metal koncertov nebi mogl premagat laser showa ker ga rock preprosto nima. P.S. ravnokar mi muske od paul van dyk bajto tresejo :D
User206445
26. 06. 2010 21.46
se podpišem pod Grunge4eve sam tega tudi ne uvrščam pod pojem glasba. zame je to pač neka vrsta zabave za mlade ali mlade po srcu, z eno besedo party. in to je to. tudi sam ne cenim nečesa, kar je remix že obstoječega komada, kar se zelo radi poslužujejo DJ-ji in potem je folk čist paf ko sliši remix, originala pa mladi ki nimajo nobenih glasbenih osnov seveda sploh ne poznajo več. recimo sam nekaj originalov; platoon, pathi smith, gunsi, itd... blade90 če hodiš na take stvari zarad ozvočenja ali zarad laser šova, potem pojdi pogledat na kak rock koncert. recimo U2, The Rolling Stones, Metallica, Depeche Mode, Rammstein... Na slednjih sem bil enkrat v berlinu, nekje 40 m od odra in vsak zvok sem dobesedno čutil na telesu..! O šovu je verjetno škoda zgubljat besed, ker imajo pač daleč najboljšega. Lahko si pogledaš recimo še Pink Floyde, turneja Pulse (vtipkaj v youtube)... največji laser šov v zgodovini in najmočnejše ozvočenje v zgodovini. ali pa njihova turneja Wall. največji šov v zgodovini, tako drag da so ga izvedli le 5krat. itd. Bo treba še marsikaj doživeti, da boš lahko realno ocenil šov ki si ga doživel. Za začetek en dober koncert ali party v tujini s 50 tisoč folka.