Zanimivosti

Bistrejši zmerni pivci

Sydney, 05. 08. 2005 00.00 1 min branja 0

Zmerno pitje alkohola naj bi izostrovalo um, pravijo avstralski raziskovalci

Zmerni pivci alkohola so bistrejšega uma od tistih, ki preveč pijejo ali sploh ne pijejo, navaja študija avstralske državne univerze.

Zmerno pitje alkohola naj bi izostrovalo um, pravijo avstralski raziskovalci
Zmerno pitje alkohola naj bi izostrovalo um, pravijo avstralski raziskovalci
FOTO: arhiv proizvajalca

Raziskava, ki so jo izvedli na 7.000 Avstralcih različne starosti, je pokazala, da se zmerni pivci lažje govorno izražajo, imajo boljši spomin in tudi boljše razumevanje kot alkoholiki ali nealkoholiki.

Zmerni uživalci alkohola so moški, ki spijejo na teden med 14 in 28 kozarčkov alkoholne pijače, in ženske, ki popijejo od sedem do 14 kozarčkov.

Skupina avstralskih znanstvenikov je celo odkrila, da ljudem, ki ne pijejo alkohola, grozi večja nevarnost, da se jim poslabša duševno in fizično zdravstveno stanje. Te osebe imajo nižjo raven izobraževanja in kakovost življenja, vendar je potrebno opraviti bolj natančne raziskave, poudarjajo znanstveniki.

  • Banner 309x513px Delimano Crystal Bohemia
  • Banner 309x513px Delimano Crystal Bohemia2
  • Banner 309x513px Delimano Crystal Bohemia3
  • Banner 309x513px Delimano Crystal Bohemia4
  • Banner 309x513px Delimano Crystal Bohemia5
  • Banner 309x513px Delimano Crystal Bohemia6
  • Banner 309x513px Delimano Crystal Bohemia7
  • Banner 309x513px Delimano Crystal Bohemia8
  • Banner 309x513px Delimano Crystal Bohemia9
  • Banner 309x513px Delimano Crystal Bohemia10
ISSN 15813711 © 2025
24ur.com, Vse pravice pridržane
Verzija: 1744