Zanimivosti

Nasilni štiriletnik izključen iz šole

Lancashire, 25. 11. 2009 09.32 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Štiriletnega dečka iz Velike Britanije so izključili iz šole. Motil je pouk in napadal učiteljico. Njegovi starši pa se ne strinjajo, da je agresiven. Pravijo, da je le nekoliko bolj živahen od vrstnikov.

Štiriletnika so izključili iz šole (fotografija je simbolična).
Štiriletnika so izključili iz šole (fotografija je simbolična). FOTO: iStockphoto

Štiriletni deček iz Lancashira je postal eden najmlajših učencev v Veliki Britaniji, ki so ga izključili iz šole. Mckenzie Dunkley je moral zapustiti šolo, ker se je neprimerno obnašal. Kar naprej je motil pouk in napadal učiteljico.

Njegova starša pa zavračata, da je nasilen, pravita, da je le nekoliko bolj živahen od drugih. Njegova mati meni, da se mu je zgodila krivica in da bi morali upoštevati njegovo starost. Dečkovo vedenje je po njenem mnenju primerno za štiriletnika. Dodaja še, da je doma vedno umirjen in prijeten fantek, z njim še nikoli niso imeli vedenjskih težav.

Učitelji pa niso bili enakega mnenja, komisija se je odločila, da je nasilen in da moti druge, zato so ga izključili. Mckenzie pa ni najmlajši otrok, ki je bil izključen iz šole.

Najmlajša deklica, ki je bila izključena zaradi neprimernega vedenja, je imela komaj tri leta.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (41)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

sanniQa
26. 11. 2009 19.20
štiriletnik v šoli? kako že? mogoče vrtec?
slo_ve_ni_ja
25. 11. 2009 19.50
seveda... sin mojga znanca je meu sošolca ki je drugmu učes prerezal.... pa je mama isto rekla- z nim ni nič narobe, je le malo bol živahen!!
koolL
25. 11. 2009 17.00
kje pa je super nanny?? ona zna dobro rešiti probleme, če ne drugo, vsaj pomagat staršem in jih probat usmerit na pravo pot, ker roko na srce, starši s(m)o krivi za vzgojo otrok, slabih vzorcev se otroci najprej naučijo doma, šele potem v vrtcu, šoli in drugje
Tonček Balonček
25. 11. 2009 15.56
Kaj pa štiriletnik sploh počne v šoli?
ED11
25. 11. 2009 15.52
da je le nekoliko bolj živahen od drugih-ja seveda
galiot
25. 11. 2009 13.56
Ja z katerim letom pa grejo v Angliji v šolo.Če je kaj resnice na tem,bo iz tega otroka nastal en velik problem.Starši pa namesto da bi ga vzeli v roke,se pa sprenevedajo,kajti da je samo malček bolj živahen.Rabijo supervaruško,ki jih v Angliji imajo....
kittyholl
25. 11. 2009 12.46
ŠTIRILETNI učenec..???
Slavica Sedlarevic
25. 11. 2009 12.46
pri 3h etih otrok v soli?????? pa kaj njim ni jasno...pri teh letih otrok sodi v vrtec, kjer se igra im med igro tudi veliko stvari nauci...v vrtcu se tudi socializira in dobi neke pozitivne vzore s strani vzgojiteljev...res da je tu veliko odvisno od posameznega vzgojitelja pa vendarle...otrok se v vrtcu nauci veliko stvari, ki so mu v pomoc pri nadaljnji izobrazbi, a kljub ucenju se igra in dozivlja svoje otrostvo kot nekaj lepega in pozitivnega...ce pa otroke pri 3 oz. 4ih letih posedejo v solske klopi pa to ni mogoce...pri teh letih otroci ne morejo sedeti pri miru 45 min se pol ure je tezko...pri tej starosti otrokovo pozornost pritegnes z glasbo, igrami, barvami in podobno... moje mnenje o vsem tem kar se je zgodilo v clanku je, da problem ni ravno v otroku temvec v brianskem solskem sistemu, saj otroci do najmanj 6.leta starosti sodijo v vrtec, kjer se ucijo skozi igro in ne v solo, kjer mirno sedijo za mizami...
Jan Horvat 1
25. 11. 2009 12.32
ziher je biu požigalec in se je zašvicu fhuL
basic
25. 11. 2009 12.28
norc ni kej :)
basic
25. 11. 2009 12.27
ta bo ziher hooligan, al pa požigalec!
fracola
25. 11. 2009 12.09
Britanci blesavi!
Ramzess
25. 11. 2009 11.58
Taneja="ravno zadnjič sem gledala tisto oddajo, ko pride varuška domov, prevzgojit starše in otroke. Najbol bizarno je, da starši sploh ne vidijo prevelikega problema v obnašanju otrok...ti pa se zgroziš, s kakšnimi psovkami "obdarjajo" mamo in očeta, da ni nikomur čudno če se trileten otrok ne zna obuti, pije iz flaške in lula v prenice. Za obnašanje otrok so krivi starši. Otrok pa čuti posledice." Da starši en vidijo, saj kasneje priznajo, da se zavedajo problema, je v veliko primerih, samoobrambni sistem, česar jim ne moremo očitati, sami bi ravnali isto, res da nekateri gredo z zanikam celo še dlje. V tem oddajah lahko vidimo različne primere, in se upravičeno sprašujemo, s kakšno parvico se taki starši tožijo, in izgovarjajo, ko je prepozno. Vemo, da je večina izgovorov ponarodelih in praznih, brezpomenskih. Trapasto je da starši vstrajajo v okviru dojenčka, ko je otrok zato že prestar, ko niti plenic naj ne bi več nosil, razen izjeme, če je zato zdravstveni razlog (da jih nosi za neko obdobje), podobno kot pri odraslih, a ne mislim paraplegikov in ostalih gikov. Raba grdih besed oz. kletvic, se mi pri otrocih ne zdi problematična, dokler jih otrok uporabi v pravilnem konceptu pomena, a jih večina zaradi nepoznavanja rabi izven tega konteksta, v primerjavi z odraslimi, ki to počnejo namenoma. Otroku je ravno tako potrebno razložiti pomen in pravilno rabo kletvic, ako je res treba, a koliko staršev, razen prepovedi, to dejansko stori.
Ramzess
25. 11. 2009 11.45
Eur="Prvič: kaj dela 4-letnik v ŠOLI??? Napaka je že v osnovi, ker od otrok pričakujejo nemogoče - otrok ne bi smel obiskovati šole pred 8. letom starosti, ker ni še psihično dozorel. Drugič: problem novodobnih učiteljev je v tem, da otrok NE ZNAJO vzgajati. Znajo jim samo PREPOVEDOVATI kaj NE SMEJO, vse skupaj mečejo v en koš, ne znajo jih motivirati za boljši uspeh. V istem razredu sedijo učenci ki se težko učijo, skupaj z učenci ki so nadpovprečni. Seveda se tisti ki so pametnejši začnejo dolgočasiti, postanejo nemirni, učitelji pa jih vzamejo takoj na piko, češ da motijo ostale..." Prvič, se strinjam. Drugič, tudi se strinjam, sicer je šolski sistem eden od podsistemo, ki nikoli niso tolerirali (sistem indokrinacije) podpovrečja in nadpovrečja, in še vedno ne, izjema so dolečene veje šolstva, ki so prilagoje podpovprečnim (šole s prilagojenim programom) in nadpovrečnim (šole s prograjmi za nadpovrečne učence). Navsezadnje tudi sližbo še vedno lahko izgubiš, še kažeš preveč znanja, delaš preveč, prehitro, itd., skratka, če se presegaš med drugim predpisano normo. Spomnim se članka v nekem časpisu 'Prevelika nesposobnost in prevelika sposbnost nista zaželjeni', kjer bilo govora tudi v primeru zaposlovanja, oz. izgube službe, zaradi enega ali drugega. Zakaj učitelji nečesa ne znajo ali ne zmorejo, bi lahko razgljabljali na dolgo, nakratko lahko rečemo, da bi že znali, a jih sistem naučil da delajo v skladu s pravili indokrinacije, tj. da med drugim ugotavljajo in izločajo podpovrečne in nadpovprečne (tudi o tem se že dalo brati v kakem članku v katerem mediju), kar v osnovi ni sporno, sporno je kako se take otroke kasneje tretira. Poznamo tudi primere, sicer nadpovrečnih otrok, ki se so zaradi pritiska in ljubega miru, potuhnili, in prilagodili večini, s čimer so oškodovali sebe, svoj potencial, kar je imelo svoje telesne in tudi duševne posledice, ki se lahko manifestirajo tudi v skrajnem odklonilnem vedenju. Ni skrivnost, da je za večino težav in stanj v tem svetu kriv obstoječ sistem.
taneja
25. 11. 2009 11.45
ravno zadnjič sem gledala tisto oddajo, ko pride varuška domov, prevzgojit starše in otroke. Najbol bizarno je, da starši sploh ne vidijo prevelikega problema v obnašanju otrok...ti pa se zgroziš, s kakšnimi psovkami "obdarjajo" mamo in očeta, da ni nikomur čudno če se trileten otrok ne zna obuti, pije iz flaške in lula v prenice. Za obnašanje otrok so krivi starši. Otrok pa čuti posledice.
stardec
25. 11. 2009 11.45
To dela sodobna vzgoja, ko ne sme ne starš ne učitelj zmrcvarjenga mulca za ušesa ali ga našeškat po riti. Vse več je takšne žleht mularije, saj lahko delajo kar hočjo.
eur
25. 11. 2009 11.44
Problem je tudi, ker se z otroci ne pogovarjajo o njihovih napakah. Učitelji kritizirajo kaj dela narobe, doma starši poslušajo otrokovo zgodbo in ga po svoje vzagajajo, morali bi se vsesti skupaj in skupaj problem rešit. Tega se pa našim sodobnim učiteljem ne da, ker mislijo da za to niso dovolj plačani...
eur
25. 11. 2009 11.41
"hecate: jasno...starši vedn zagovarjajo slabo vedenje svojih otrok ker se ne morjo sprjaznt z resnico da so pogoreli pri vzgajanju." Me zanima če imate otroka, ker glede na vaš komentar bi rekla, da ne. Ste se vprašali, kaj je to SLABO VEDENJE? Za nekoga je slabo vedenje če ne rečeš na zdravje, ko nekdo kihne, kdo drug bi rekel, da je slabo vedenje, če nekomu naperiš pištolo v glavo... Torej: najprej definirajte slabo vedenje... Kot sem že prej napisala, učitelji nižjih razredov preveč pričakujejo od otrok, glede na to da po mojem mnenju pri 6 letih niso še zreli za mirno sedenje in sledenje pouku. Vzamejo jih otroštvo, dajo na voljo diktaturo in od njih ZAHTEVAJO, ne pa UČIJO. To je največja napaka....
HellWolf
25. 11. 2009 11.39
Sej ni rečeno da doma ni priden... a kaj potem ko ni več staršev zraven misli da lahko dela kar hoče. Nepravilna vzgoja je bla kriva. Starše bi tut dal na razgovore in na kak tečaj. Z otrokom pa nrdit razgovor. Lahko bi marsikaj prišlo ven.
Libra77
25. 11. 2009 11.37
Starši na prevzgojo, vsi bodoči pa na vzgojo!