Zanimivosti

Ni res: planinski orel ni odnesel otroka

Montreal, 20. 12. 2012 09.54 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Iz neke šole za grafično oblikovanje so sporočili, da se prebivalcem Montreala ni treba bati, da bi jih odnesel orel. Njihov videoposnetek, na katerem se velik ptič spravi na otroka, namreč ni pristen.

Otrok in orel sta ustvarjena računalniško.
Otrok in orel sta ustvarjena računalniško. FOTO: YouTube

Iz Nacionalnega centra za animacijo in oblikovanje so sporočili, da so video v okviru njihove diplome naredili trije njihovi študentje. Za osnovo so vzeli pravi videoposnetek, ki pa so ga nekoliko predelali. ''Tako orel kot otrok sta bila ustvarjena s trodimenzionalno animacijo in kasneje vključena v film,'' so zapisali na njihovi spletni strani.

Video, ki ima na YouTubu že skoraj 15 milijonov ogledov, je bil na socialnih straneh deležen veliko pozornosti. Vsi so se spraševali, ali planinski orel pred očmi očeta res zgrabi manjšega otroka in ga po nekaj metrih v zraku izpusti. ''Nejeverni Tomaži'' so trdili, da je na videu nekaj narobe z orlovo senco, prav tako pa naj bi imela ta ptica roparica preozka krila. Ustvarjalci naj bi se ušteli tudi z barvami: planinski orel je obarvan sivkasto, običajno pa je bolj rjave barve.

Iz centra so še sporočili, da so njihovi študentje že večkrat objavili neresnične posnetke. Na enem bolj znanem je pingvin, ki naj bi pobegnil iz muzeja ekosistemov Montreal Biodôme (video spodaj).

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (40)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

-HONDA-
21. 12. 2012 19.51
+1
admin lump :)
ZyzzMirin
21. 12. 2012 15.15
+6
http://shrani.si/f/1p/pq/33D7k4si/untitled.png admin nehi brisat mamu ti jebeeeem!!!!
Gapi 182
21. 12. 2012 13.01
+1
GetYourFactsRight ne bluzi ker sem te pošolal!!! Na 0-03 ko zamaha s krilom sem točno stisnu pavzo in je v sredini krila NIČ. Krilo izgine ker je očitno bla spregledana napaka in če pavziraš video točno tam lahko tudi ti vidiš. Dobesedno izgine krilo ne blešči se in nič pavziraj posnetek tam in vidiš da je kar naenkrat luknja v krilu in se skozi vidi ne bo kar je nemogoče.... kaj si tako trmast??? In JA... najbližje sem bil jz ker sem edini opazu napako ki se je zgodila v programu. S tem sem dokazal da je orel animiran...
GetYourFactsRight
21. 12. 2012 13.56
+0
ALL HAIL KING Gapi360. Vidi, kar noben drug ne, mora biti od boga poslan.
GetYourFactsRight
21. 12. 2012 13.59
-2
Glede tega kaj sem tako trmast. Če bi bil ti malce bolj pameten in res vidiš to kar praviš, bi tam ko si pavzo stisnil, naredil screenshoot, ga naložil in linkal. Če si že tako vztrajen s to luknjo... Saj prazne besede... Je tako kot da želiš širit prazno religijo, in vsekakor ne nobeno \"šolanje\".
lolipoly
21. 12. 2012 04.34
-1
In potem vi vse verjamete, kaj vidite na YouTube...hahhahah, To sem jaz ze takoj napisala, na prejsnjem clanku, da je vidio totalni FAKE!
Mastervoltek
20. 12. 2012 22.06
-1
ma nemoj...a že ni blo to učeri jasn
joze drugi
20. 12. 2012 19.44
+4
24 ur, Zrnec bi vam rekel, da ste šalabajzerji. No ste se vsaj na koncu potrudili.
SAABfen
20. 12. 2012 18.52
+3
jas ne znam ! :(
guk
20. 12. 2012 18.51
+4
nekateri pametni včeraj ane
Explainator
20. 12. 2012 18.11
-15
Outlaws
20. 12. 2012 17.47
-14
mislm to usak toso ve da to ni blo res...
Outlaws
20. 12. 2012 23.56
-4
ok zdej teli k ste mi minuse nabil ne mi rect da boste dejansko vrjel temu da je orel dvignil otroka sred (nevem kje ze) :D
GetYourFactsRight
21. 12. 2012 07.37
+1
MitraljezovDarko
20. 12. 2012 14.15
+9
kje so zdej uni pametnjakovici ki so trdili da je posnetek resnicen........................hahahaha
GetYourFactsRight
20. 12. 2012 15.15
+24
Ne spomnim se kdo je rekel, da je posnetek dejansko resničen. Se pa ti tukaj javljam kot nekdo, ki je rekel da zelo verjetno je resničen. Evo. Ker orel bi bil sposoben takega malčka tako premetat s poskusom ulova. Kaj so pa bila tvoja stališča? Aja, pač z nebes ti je padlo da je fake? Kakor koli že, čestitam študentom za odličen video!
timekiller
20. 12. 2012 16.42
-2
Stališča? S tako počasnim plapolanjem kril ne bi mogu niti svoje teže dvignt orel, kaj šele otrokovo zravn za nekaj decimetrov. Tako, da je blo srednje očitno, da je fake. Ostalo je pa odlično narejen, tako da se strinjam, da so dobr opravl svoje delo.
Gapi 182
20. 12. 2012 17.13
-4
moja stališča so da se vidi da je fake če si pozoren in imaš vsaj mal nad povprečjem IQ lahko vidiš da nekaj ne štima ko orel zagrabi dojenčka in se tko smešno zarotira in s krili dotakne tal in potem nazaj gor kar fizično ni mogoče. Potem dojenček bi mogel pasti malo bolj diagonalno in ne naravnost na tla. Poleg tega mu na začetku vide desno krilo za trenutek IZGINE. Niti prek tega nisi dojel da je animiran orel ali kaj ko sem ti to povedu??? Ali si res tako trmast?? In ja.. TI si reku da je posnetek dejansko resničen. Ne zanikaj zdaj ker si izpadu neumen.
Damir Secki
20. 12. 2012 18.03
+0
Edino kar se mi je zdelo OFF je to kako orel pride mimo dreves v park.... pol pa ko je folk izpostavil, pa sem takoj videl (kako zmanjka krilo orla in kako so sence pri drevesih na začetku obrnjene na levo, pri fotru in otroku (ter orlu) pa na desno)..... sama fizika se mi ni zdela tolko zgrešena, dokler niso posebej poudarli... sploh dejstva, da res otrok pade direkt in ne diagonalno v smeri gibanja orla... je pa tako, kot je povedal GYFR... nihče ni izpostavil napak, samo da je očiten fejk
findTruth1
20. 12. 2012 19.07
+5
timekiller, vtipkaj v YT "eagle vs mountain goat" pa boš videl česa je takšen orel sposoben. Še maha ne s krili, samo jadra. Ali pa je tudi ta orel animiran?
GetYourFactsRight
21. 12. 2012 07.34
+1
"S počasnim plapolanjem". 1. En pravilen zamah teh močnih kril je dovolj da se zravna. 2. Glede počasi... A si ti le oni počasni video posnetek gledal? Orel je že realno hitro zamahoval. Mislim, kaj ti ni jasno, saj študentje niso orla iz nič naredili, so ga sneli od drugod in vgradili v video, obnašanje orla je že pravilno. @Gapi: Ti pa res si kar nekaj zmišljuješ, kje ti je izginilo desno krilo??? Izginilo je k večjemu levo, pa še to zaradi zornega kota (se pravi je izginilo za orlom, kar je logično na določeni točki). Glede senc pa ste tudi zgrešili. Kaj vam ni jasno da je sonce za snemalcem? Pa sej to sem ti že tam povedal... Sence nič ne gledajo ne v levo, ne v desno, gledajo vstran od snemalca, iz zornega kota snemalca, pa mogoče katerega, kot naprimer tebe, zavede. Kaj ti misliš da so celo ozadje skupaj sestavili na kakem 3D miltimedijskem programu, ala 3DS max? Glejte, študentje so sami povedali kaj so naredili. V članku lepo piše. Vzeli so otroka, orla ki napada in neko ozadje, ki so ga očitno zaigrali. Sedaj pa kar naenkrat prihajajo "LOGIČNE" napake. Otrok je navpično padel, sence so narobe, orlu manjka krilo, itn. Pa kaj je z vami? Folk prizna, da so posnetek sestavili, sedaj pa se vsi tepejo za kos zmagovalne pogače. Kar neke napake, ki jih niso naredili... Kot sem že rekel, najbližje še je bil Guk al kaj že je, on bi imel se pravico glasit, Ostali bolj malo, oz. sploh ne. Glede tega: "dejansko resničen" Dvomim da sem rekel resničen, ker te besede ne uporabljam (oz. vsaj zelo redko), mislim da sem rekel nekje celo dejansko realen, kjer sem mislil, da je zelo verjetno, da je posnetek pristen, ali da je vsaj brez kakršnih občutnih napak. Glede "izpadu neumen", pa ni relevantno ko slišiš od nekoga, ki si upa komaj kaj povedat, ko pride ven resnica.
timekiller
21. 12. 2012 10.56
-2
Mormoni eni, zamahovanje je prepočasno in pika. Tako počasno lahko samo ob močnem vzgonskem vetru zamahuje, ki ga tukaj NI bilo. Seveda je blo to iz resničnega sveta vzeto, iz nekje, kjer je orel imel pomoč vetra in drugačno hitrost. Pa felix27otter, ti resnično primerjaš situacijo na tvojem kozjem videu s to, ki je bila v parku? Očitno vam manjka povezava, veter, hitrost, višina s mahanjem kril. Vaša logika je: glej tuki mu ni treba mahat, potem mu tud tuki ni treba mahat. HUUURRR.
GetYourFactsRight
21. 12. 2012 12.13
+1
Gapi 182
21. 12. 2012 13.08
-1
GetYourFactsRight ne bluzi ker sem te pošolal!!! Na 0-03 ko zamaha s krilom sem točno stisnu pavzo in je v sredini krila NIČ. Krilo izgine ker je očitno bla spregledana napaka in če pavziraš video točno tam lahko tudi ti vidiš. Dobesedno izgine krilo ne blešči se in nič pavziraj posnetek tam in vidiš da je kar naenkrat luknja v krilu in se skozi vidi ne bo kar je nemogoče.... kaj si tako trmast??? In JA... najbližje sem bil jz ker sem edini opazu napako ki se je zgodila v programu. S tem sem dokazal da je orel animiran...
igiajka .
20. 12. 2012 13.38
+4
ni čudno, da v gorah ne morš videt planinskega orla, če so se v predmestja preselili (vrjetno zaradi dostopa do optike)
iztok85
20. 12. 2012 13.26
+34
- kaj ima na hrbtu zajec ki leti po zraku? - ORLA! ;)
maajde
20. 12. 2012 12.08
+49
Po moje je naš parlament tudi 3D potegavšćina istih študentov.
Follow me
20. 12. 2012 20.58
+1
rozlee
20. 12. 2012 12.06
+7
A jest ta članek vidim na 10tih koncih...24fur ??????
Damir Secki
20. 12. 2012 11.30
+42
Se posipam s pepelom. :blushes: Sem bi najbolj glasen ob tistem prispevku. Ocitno so tudi mene pretentali. Izvedba je bila res vrhunska. Bom drugic bolj tiho :)
Sam Pejmo
20. 12. 2012 11.54
+6
Gapi 182
20. 12. 2012 11.15
+7
Kot sm reku že na začetku pa ste mi minuse dajali lol :D. Tisti ki so pa govorli da je resnično so pa dobivali pluse joj... neumni povprečni slovenci pač. Vsak ki je že kdaj vidu kako orel ujame plen bi vedu da tle fizika ni ravno prava.
GetYourFactsRight
20. 12. 2012 15.11
+5
Edino kar so falili je, da se orel ni čist na otroka spusto, popravil in vzletel, kar ti da malo mislit, ampak če upoštevaš odraslo osebo zraven, lahko pomisliš, da orel ni poskušal pokončati plena takoj, pač pa pozneje in je zato kar naprej vzletel. Sem že takrat rekel in bom še enkrat, video je zelooo dobro narejen. Zakaj pa si tam dobival minuse pa je iz simple razloga: Svoje trditve niste nikakor utemeljili, pač video je fake in amen. Edini ki je dodal pameten razlog je bil Gui ali nekaj takega (ne vem več vzdevka), Pa še njegov razlog se mi zdi... kako bi rekel... Ne 100 odstoten... Je pa hecno gledat vas kako ste sedaj vsi pametni, zavedate pa še se zmeraj ne, da je zlati orel česa takega vsekakor sposoben. LP
timekiller
20. 12. 2012 16.50
-3
Se strinjam, fizika je bla ponesrečena. Imel so posnetek, kjer je orel imev očitno še precej hitrosti in nekaj višine, ko je ujel svoj plen, da je lahko nadaljeval pot. Tuki se je pa praktično ustavu in se ni poklapalo njegovo kriljenje s situacijo. :) Kar pa seveda ne pomen, da ni sposoben dvignit otroka, seveda je, sam more mal več truda v zamahe kril vložit. ;)
Gapi 182
20. 12. 2012 17.15
-3
Nisem utemeljiv?? Animacija na začetku faila in se vidi na 0:03 orla brez dela desnega krila vidi pa se nebo vmes?? To je dovolj za povprečno osebo da si pride gor da je fake kar pa ti seveda nisi.
rozlee
20. 12. 2012 10.58
+4
...S.h.i.t ..sm še razumel...pol pa nič več ... ,,,pa glasbeno podlago za nordijske skoke,,,,,,, ...
ggzz
20. 12. 2012 10.40
+7
Tridimenzionalen ali trodimenzionalen? S slovenščino ste še naprej precej sprti....
F-Minus
20. 12. 2012 10.10
+3
2x isti članek v razmaku dveh dneh, nov rekord.
Etienko
20. 12. 2012 10.23
+6
Izgleda da so najbolj verjeli na 24ur da je ta posnetek pristen,zdaj pa je pač treba še objaviti da ni :)))
ata_jez
20. 12. 2012 11.35
-1