Zanimivosti

Pokrite le s solato

Seul, 13. 06. 2007 14.31 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Borki za pravice živali sta v Seulu oblečeni v bikini iz zelene solate nagovarjali ljudi naj opustijo mesno prehrano in postanejo vegetarijanci.


UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (57)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

suey
17. 06. 2007 10.33
muvimen wake up.. se ne preživljamo samo s solato! In delej kar hočeš.. stvari se vračajo..
muvimen
16. 06. 2007 20.07
Dobr da si 2x napisala in to še popolnoma enako, sicer pa me ne moti da uživaš v solatki. Men je pač kul pojest srednje pečeno še mal krvavo pljučno na žaru. Sej bom šel zato v pekel, ampak si ne morem pomagat, tako kot ti ne z mojimi polovičkami.
suey
16. 06. 2007 19.33
muvimen, če sem ti s svojimi besedami odprla nov svet se bom morda še jaz začela križat! Upam, da imaš 10 let in da o življenju ne veš ničesar.. potem ja, bi bila ponosna nate.. drugače pa lahko pospraviš svoja perja pa se nehaš petelinit! Kaj mislim? Žival bi pustila pri življenju.. v tvojo svinjsko polovico ritnice pa bi z veseljem zabodla zobke ;) escargot mislim, da smo to vsi razumeli.. eni se zavedamo in spremenimo svoje navade, drugi pa se temu ne odrekajo.. saj so bili tako od malega naučeni. Dokler te dobrine ne bo zmanjkalo, se bo izkoriščalo.. ko bo tega konec se bo našlo kaj drugega.. kot ponavadi... Dokler se človek ne bo zavedal, da je življenje eno samo in da ga je potrebno v polno izkoristit se bo tako menefregistično obnašal do ostalih. Dokler tem osebam ne bo umrla kakšna draga oseba se tega ne bo zavedala. Spoštovat je treba življenje.. naše in njihovo. Tako po nepotrebnem vsi umirajo od vojn, klanja, nesreč itd., da je to mesarjenje v klavnicah nepotrebno! peace*
escargot
16. 06. 2007 03.05
zakaj ne objavite mojih komentarjev!!! lol
escargot
16. 06. 2007 00.54
aja, pa še ena cvetka: "o marija, ja kam pa bi šli z vsemi živalmi, če jih ne bi pobijali, saj bi drle na naša bivalna območja... bili bi ogroženi..." itd. itd. hehe, ja res grozljivo... zasedle bi naša bivalna območja, vse bi nam pojedle... khm, mogoče bi nas pričela celo terorizirati, nas zasužnjile, zavzele naše družbene položaje, jemale naše otroke in nas zapirale v kletke, kjer bi se valjali v svojih iztrebkih, za konec pa nas še brutalno pobijale... :O Bush, heeeeeeeeeeeeeeelp!!!
escargot
16. 06. 2007 00.35
miha.grabner in tomaztisler sta napisala vse - hvala za takšne, kot sta vi2. trensi, se strinjam, nihče, tudi vegetarijanci naj ne bi nosili usnja, saj se v večini primerov da poiskati alternativo. ampak, s(m)o vsaj vegetarijanci, in to je že prvi korak. nintendo64 in ostali: jedenje mesa se zagovarja zgolj iz dveh razlogov: prvič - ker človeku tekne in ga ne more nehat jesti in si posledično izmišljuje vse mogoče izgovore ter drugič - ker se od tega služi. si predstavljate "lajanje" mesnega lobija, če bi oz. če bo kdaj na tem področju prišlo do pritiska širše javnosti?!?!?! mislite, da bi zagovarjali jedenje mesa, zato ker je kao zdravo in ker vam hočejo dobro? i don't think so! it's all about the money! in da pridejo do njega, so pripravljeni ubijati nedolžna živa bitja, njihova mrtva telesa pa nafilati z vsemogočimi kemikalijami in strupi, da zgleda "lepo"... pomislite malo... to so vendar trupla, to je kri - ko kupujete t.i. meso, kupite vendar jetra, noge, peruti od kokoši, vrat od prašiča... bi jedli človekove dele telesa in njegove notranje organe? jaz ne bi. bitje src na milijone živih bitij je vsak trenutek ustavljeno za "užitke" na krožniku. mislim in upam, da ste vsi tukaj proti vojnam in zločinom... zatorej, nehajmo ubijati. live and let live.
muvimen
15. 06. 2007 16.03
suey - zdej si nas pa čist rasvetlil Prodam svinjsko polovico zelo ugodno - žival ni trpela! Sem prepričan da bo zdej vsak solatkar naredu en pajs. Kaj pravš na to suey?
suey
15. 06. 2007 15.23
Vsi ki veste le mislit na svojo rit, kaj bi lahko nehali kazat prst na ostale in se malo zamislili nad svojimi dejanji? Tako lepo ste se izkazali s pljuvanjem nad ostalimi, da ste se povsem spozabli seznanit z dogodki. Preden se lotite kakšnega pisanja bi se lahko informirali o stvari in šele na to komentirali. Potem ni čudno, da vegetarjanec izpade pameten. Pri tolkih neumnostih, ki ste jih napisali , bi lahko takoj sebe dali pod neumne in ne vegetarjance pod pametne. btw trensi : vegetarjanci ne jejo mesa zato, da žival ne bi od malega bla nafutrana, da bi trpela v majhnem prostoru, da bi trpela mučnih "potovanj" do klavnice in v njej. Ne pa, da je ne jejo da ji ne izkažejo časti wtf? Če ji ti hočeš kaj izkazat nehaj jest pa pusti te živali živeti kot se spodobi!
trensi@email.si
15. 06. 2007 09.27
živeli vegetarjanci, sploh tisti, ki nosite usnjene čevlje in usnjen pas...žival je umrla zato, da bi nas nahranila, vi pa ji zadnje časti niste sposobni izkazati s tem, da bi jo pojedli...a mislite, da zaradi vaše solate kaj manj živali umre...raje več, saj jim odžirate hrano...
suey
14. 06. 2007 23.46
Joj kako so vegetarjanci pametni, joj kako se delajo pametni.. joj kako so mi črevesa, zobki, ritka fini.. Lahko strnem še kakšen vrhunec komentarjev? Je lahko človek še vedno tako beden? Po teh 5 straneh zgleda da ja. Žival trpi? Dejmo jo poklat, tako ne bo več! Krčenje gozdov? Sej jih nisem jaz, ampak za si rit obrisat rabim najnežnejše! Onesnaževanje? Je bil sosed, ampak zdej se mi mudi v službo z avtom! Že več člankov in komentarjev sem videla.. kravo ja, ker je fina.. psa ja ker je grd.. kako se to lahko še loči, da se lahko poje? Npr. pol komentarjev bi lahko manjkalo, ker nimajo dosti smisla.. torej vas lahko pojem.. itak ne čutite ker ste zabiti (po mojem mnjenju)... tako se lahko rešimo še odvečnega prebivalstva.. več prostora za druge da se zopet ponovim ptičja gripa, nore krave in ostale bolezni.. TO SO VEGETARJANCI NAREDILI! ena stvar več za se zgražat messozrejci Po vsem tem ubijanju.. ne se zgražat ko se kako letalo kam zabije, ko kdo pade z balkona, ko koga zaštihajo.. tako je življenje.. se je treba prbit skozi..AMEN
miha.grabner@gmail.com
14. 06. 2007 22.18
nintendo64- dej brez takih bedarij. Lej preprost primer, poglej kravo pa poglej solato pa mi povej, a boš lažje zaštihu kravo al solato? odgovor si na to vprašanje pa premisl. Tuki govorite o eni soji pa uničevanju gozdou. To je iskanje brezveznih razlogou. A vi veste koliko vode se porabi za pitanje živali? Računica pravi da bi lahko s pomočjo vode, ki jo ljudje zapravijo za pitanje živali, lahko posadili toliko žita da bi se lahko vsi najedli. Verjetno računica ni čisto točna, ampak si lahko preprosto sam izračunaš. Pa k eni obsojate vegeterijance, dejte si mal pogledat kakšne raziskave al pa preprosto kakšne ala posnetke al kej podobnega o gojenju živali. Samo za informacijo, če nekateri ne vejo: piščancem znižajo dneve na polovico, da jim en dan traja kot 12ur, gojijo jih v kletkah kjer je dno rešetkasto in nato njihove iztrebke predelajo, jim dodajo kemikalije ter jim to ponovno servirajo. Ubistvu predlagam vsem, ki napadajo vegeterijance da si vzamejo čas in si pogledajo vsaj na youtube če ne že v živo kaj se dogaja, potem pa še enkrat komentirajo situacije. Jst mislim da so vegeterijanci bolši ljudje, ker so se lahko odpovedali neki navadi, ki jim je bila sicer všeč, zato da bi pomagali svetu. Ne obsojam vsejedceu, samo upam da si boste tudi ostali malo bolj prizadevali za naš planet. Vem da se je nekaterim težko odpovedat, tudi meni ko se spomnim se mi je zdelo težko, samo postopoma, potem pa samo pride in ti meso zasmrdi, danes pa ne čutim niti najmanjše potrebe več po mesu. Bodite v miru in ohranjajte naš planet.
nintendo64@email.si
14. 06. 2007 16.48
escargot: to je glih absurd vegetarijancev. Govorijo o trpljenju živali, zaradi njih pa so celo narodne parke v Braziliji podirajo, da lahko posadijo sojo, ki raste 3 leta na tisti zemlji, potem pa je zemlja mrtva. Kolikšna škoda je to za okolje in predvsem živali...zagotovo večja, kot pojesti nekaj na farmi pridobljenih živali. Vi vegetarijanci vedno iščete razloge in se vedno počutite napadeni, ker se nočete sprijazniti z nekaterimi dejstvi, na katere sicer vplivate samo posredno, vpliv pa vseeno je.
paulinepu
14. 06. 2007 12.44
muvimen, a z ribico se pa ne smem, ha, ha. tomaztisler, kakršnegakoli vpliva se pa jaz izogibam "kot hudič križa" in tako razmišljanje četudi v očeh marsikoga napačno, sem sproducirala sama. Če je pa še kdo prišel do istega zaključka, moda pa spet tako napačno ne razmišljam! In ne prepričujem nikogar v svoj prav, samo javno razmišljam in dajem v razmislek. Pa lep pozdrav.
muvimen
14. 06. 2007 12.35
paulinepu - najbolj da si kupiš eno baziliko jo postaviš na okensko polico in se dve do tri ure na dan pogovarjaš z njo. No, kakorkoli že - jest mam od vse zelenjave najraje suhe klobase.
hobbes
14. 06. 2007 12.34
ne morem pa mimo tega, da ne bi rekel, da marsikdo tukaj nima lastne hrbtenice, in namesto, da bi se zanašali nase, na svoj razum, ta razum zameglite s družbeno sprejetimi zapovedmi in se jih potem držite kakor plot pijanca, in obenem gledate reklame za rdeče meso, oh in kako je zdravo in dobro, podkrepljeno s trditvami vaših zahojenih predkambrijskih zdravnikov, ki vam napovedujejo temno prihodnost, če boste mislili po svoje in se ne držali kakor svetih nasvetov zdravnika, če pa ste vegiji, ste pa že tako ali tako odpisani in vam ni pomoči
paulinepu
14. 06. 2007 12.30
Zame je vse kar raste in se razmnožuje živo bitje. In vsa živa bitja imamo istega praprednika.... v morju pred več miljoni let. In samo evolucija je med nami naredila razlike. Gre v osnovi samo za to: Vsi enaki, a vsi različni. In tudi v tem je lepota sveta.
hobbes
14. 06. 2007 12.19
s tvojimi trditvami se strinjam do tukaj, da sebe postavljamo na višjo raven. res je, delamo to. ni prav. mogli bi delati na tem, da bi se ali spustili na nivo, ali da bi druga živa bitja sami povzdignili na našo raven. tudi sami smo jim prisodili to manjvrednost. ne morem se pa strinjati, da ti tukaj po nevem kaki logiki enačiš živali in rastline, ker ne moreš ali nočeš razumeti dejstva, da stvari take dejansko so. ni enako rastlina ali žival. rastlina v bistvu ni živo bitje, nima ne duše, ne zavesti, ne živcev. rastje rastline je samo delovanje raznih procesov, ki se izražajo in ga mi dojemamo kot rast. to sedaj ne pomeni, da lahko brez vesti to izkoriščamo, ampak, če si ti doma posadiš nekaj, če imaš to možnost, ali če dobiš od nekoga ki ima to v glavnem zase, ne bi smeli imeti slabe vesti, za razliko od poboja živali, ki pa se še predobro zavedajo njihovega položaja. o mučenju rastlin prosim pa da se več ne nadaljuje, ker nima osnove. še vseeno ne morem mimo dejstva, da tisto s čemer pitaš razne živali, bi lahko človk pojedu. pomije ste pa sami ustvarili, vaš krožnik so pomije
paulinepu
14. 06. 2007 11.54
V spodnjem pisanju me moti samo to, da se rastline postavlja na nižjo raven samo zato, ker smo sami na višjem? To razmišljanje je podobno tistemu razmišljanju mesojedcev, češ smo višje razvita bitja in kot taka imamo pravico jesti vse nižje od nas, tudi živali. Sem samo proti takem enostranskem razmišljanju enih ali drugih. Prehranjevanje pa je druga stvar, vsak po svojih željeh, potrebah, sposobnostih... Veliko dejavnikov za odločitev za ali proti. Tako v primeru živali, kot v primeru rastlin gre za življenje v grobem podobnih oblikah, gre za dihanje, hranjenje, rast ipd. (edino rastline za razliko od ostalih ne iztrebljajo). Gre za živo bitje, z živci ali pa brez in po mojem v tem pogledu so zame sporni tako mesojedci kot tudi rastlinojedci. Toda tako se je "the circle of life" razvil v miljonih let. In gojenje, mučenje živali in rastlin za čimvečji dobiček v obeh primerih ni sprejemljivo. In ni humano. Spoštovanje vsega živega... Pa dober tek vsem ob prebavljanju tega razmišljanja.
hobbes
14. 06. 2007 10.57
kot prvo ne, da mesojedci (oz.vseejdci) se operejo suma oz.odvračajo pozornost od sebe, trdijo, da ima rstlina čustva in da čuti. kot sm že v parih takih temah povedu,da če se opiramo na znanost...se bom pa tudi jaz..prvo rastlina nima živcev, živčnega sistema, posledično ne čuti. če gremo še malo globlje, rastlina ima duhovnost. ko pravite, da rastlina čuti...niti ne. rastlina recimo ovene, če ji neki nardiš, ovene pa ne zato, ker bi čutila,ampak ker ji nekaj manjka, nekaj nujno potrebnega za življenje, ampak to niso živci ej, lepo vas prosim. o trpljenju živali je brezveze izgubljat besede, ker je blo že veliko izrečena, nakoncu s(m)o pa vegiji tisti ko mislimo samo nase. samo vprašamo se lahko, kdo misli samo nase in kdo vzgaja živali, jih vsak dan gleda potem jih pa poje. največja licemernost ljudstva, brez zmožnosti, da bi se navezala na nekaj, navezani ste samo na vaš ego, preko katerega ne morete. in konec koncev, priznajte si, naučeni ste bli, vsi smo bli, kaj jesti, ampak vi še vseeno slepo vztrajate. neglede na to, koliko dreka pojemo tudi vegiji z vso zelenjavo, z vsemi škropivi, je še vseeno manj škode, kakor pa umor živali. hinavščina je poboj živali velikih korporacij...še večja je, če moriš na svojem pragu.
miha.grabner@gmail.com
14. 06. 2007 10.32
Jst mislim da večina mesojedcev samo nekako išče izgovore da lahko je meso, mislim da vsak v srcu ve da to ni prav. Oziroma se mi zdi zelo primitivno da ljudje zaradi svojih lastnih užitkou posredno ubijajo boge živali. Pa zelo se mi zdi čudno kot je že en pred mano omenu da smo pol mi vegeterijanci slabi, k jemo meso. Pa naprimer ko ti en reče, kaj pa rastline, ti pa rastline pobijaš, totalna bedarija. Res je da nekako ubijamo rastline samo tega ti nemorš primerjat z ubijanjem živali, ker ni isto če ti zakolješ prašiča ali če odtrgaš solato. No upam da bo v prihodnosti še več vegeterijancev in da bomo ljudje naredili korak naprej in nehali jesti meso in biti tako primitivni. Aja za omembo: večina znanstenikov že v preteklosti ni jedla mesa: med njimi tudi Einstein. Pa lep dan želim vsem.