FIT 24UR

Nemški kolesar najhitrejši na Maratonu Franja

Ljubljana, 10. 06. 2018 16.25 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
STA, / K.H.
Komentarji
59

V Ljubljani se je zaključil kolesarski praznik – Maraton Franja. Po tem, ko so nekaj let zapored najhitrejši bili slovenski tekmovalci, si je tokrat lovoriko priboril nemški kolesar Alexander Stevens. Na drugo in tretje mesto sta se uvrstila slovenska kolesarja.

Maraton Franja je že od samega začetka (1982) rekreativno-tekmovalna prireditev, ki v tridnevnem dogajanju povezuje kolesarje vseh starosti.
Maraton Franja je že od samega začetka (1982) rekreativno-tekmovalna prireditev, ki v tridnevnem dogajanju povezuje kolesarje vseh starosti. FOTO: POP TV

Višek tridnevne kolesarske prireditve, 156 kilometrov dolga preizkušnja Maratona Franja, se ni izšel po slovenskih željah. Po nekajletni prevladi slovenskih tekmovalcev je tokrat zmaga odšla v tujino, najhitrejši je bil Nemec Alexander Stevens.

Slovenci so se morali zadovoljiti z drugim in tretjim mestom, osvojila sta ju Gregor Sikošek in Gregor Tekavec.

Nemec je progo prevozil v dobrih treh urah in 39 minutah.

Veseli kolesarji pred tekmo.
Veseli kolesarji pred tekmo. FOTO: POP TV
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (59)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

štrekeljc
11. 06. 2018 14.35
malo za šalo, malo zares: v Srbiji zaradi visokih cen goriva vozniki protestirajo z zaporami cest. Ministrica za gradbeništvo, promet in infrastrukturo Zorana Mihajlović je obsodila način protesta. Po njenih besedah je nedopustna zapora ceste, prav tako onemogočiti svobodno gibanje in ogrožati ljudi. A so Srbi bolj normal ni od Slovencev?
nemski_ovcar
11. 06. 2018 08.58
+4
Bilo je lani. Gledam start velike Franje ob 9h. Po Šmartinski se do zapore pripelje ena blondinka in debelo gleda kaj se dogaja. Pa mi reče, da mora v službo. Sem ji rekel, ja kje pa delaš? Pravi v BTC. Ja pa nisi vedela, da je Franja? Pa pravi, da ne. Mislim, bilo ji je težko parkirat na začetku BTC in iti 500m peš. Ne pripeljat se mora do vrat. To je naša realnost. Ravno dane szjutraj gledam male froce in njohove starše. Z avtom jih vozijo do vrat šole??? HALOOOO. Pa to ni več normalno. Včasih smo tam hodili 2km peš v šolo in nazaj. Danes pa imajo buse, kombije....itd... pa jih morajo še voziti, uboge otročičke.
nemski_ovcar
11. 06. 2018 08.29
+2
Cerkno, Horjul in še in še krajev ob progi. Ljudje imajo zaporo ceste samo čudno nič jih ne moti. To vzamejo kot praznik in stojijo, sedijo ob cesti, na svojih vrtovit, navijajo, mahajo z zastavami, ragljami, glasba...itd... mnogo izvirnih načinov navijanja. Če bi jih zapore motile ali bi šli tako navijat? Vsaka čast tem ljudem in navijačem. Že zaradi njih je vredno iti na Franjo in tudi njih pozdraviti kot kolesar.
DeBill
11. 06. 2018 08.36
+0
ker itak nimaš kaj naredit. na živce ti gredo pa vseeno, ker imaš onemogočeno premikanje
nemski_ovcar
11. 06. 2018 08.38
+3
Jaz imam vsak dan onemogočeno premikanje na cesti ko grem v službo. To ni premikannje to je cjazenje. Pa mi gre tudi na živce. A kaj naj naredim? Včasih sem na razdalji 25km prej s kolesom kot z avtom.
nemski_ovcar
11. 06. 2018 08.23
+4
Pa Putim je bil v SLo in je bilo pol SLO zaprte. A ste kaj jokcali, a ste prišli v službo. Kako so prišli v službe ljudje in gornjesavske doline? Sami Kalimeroti, ki se ne znajo prilagoditi nevsakdanjim situacijam.
nemski_ovcar
11. 06. 2018 08.21
+3
Pa pripravite zmerave komentzarje za naslednje leto, Ker bodo spet zapore. Aja pa kmalu bo kolesarska dirka po SLo, pa bodo spet zapore...........jokcite.
nemski_ovcar
11. 06. 2018 08.10
+0
Prav smešni ste tisti ki jokcate zaradi nekaj zapor. Sploh pa "štrekeljc". Sklicuješ se na ustavo in si jo razlagaš po svoje. Da nisi morda Zobec??? A se morda nisi mogel prosto gibati? Peš, s kolesom si šel lahko . A v ustavi piše kaj o vožnji ali o gibanju? Pišete, da se ne more v službo. Kdaj pa hodite v službo??? Iz prve roke ti povem. Ob 9h sem šel s kolesom po Poljanski dolini. Promet popolnoma normalen. Cesto so zaprli šele ob 11h. Torej si šel lahko komot v službo, na izlet itd.... Potem sem šel s počasno skupino od Lučin do Smlednika. Mobilna zapora je bila odstranjena okoli 13.30 v okolici Smlednika. Torej je bila na tem delu cesta zaprta cca. 2,5 h. In zaradi tega nekateri tako cvilite? Pa še to. Polovica jih dirka, polovica pa lepo ležerno. Letos nisem šel na Franjo tekmovalno ampak kot gledalec. In tista ležerna polovica kolesari za užitek. Ustavljajo se na postajah in nič ne divjajo. Med njimi so bili tudi s pony kolesi. Tako da nekateri pa res blebetate na pamet.
odkimasin
11. 06. 2018 08.15
+0
Očitno maš preveč cajta, v Črnomelj bi šel ubogim ljudem pomagat, ne pa da jaj... praskaš!
nemski_ovcar
11. 06. 2018 08.17
+1
Ha, ha, ha, a ti si pa bil tam doli? Čudno, da so gasilci lahko prišli tja dol, če so bile pa zapore?????
štrekeljc
11. 06. 2018 09.17
+3
ovčar, ni čisto res. Predlani sem hotel biti gledalec in sem se iz Lj s kolesom odpravil po Poljanski dolini, ker sem hotel na Kladje. Nisem prišel do tja, policaj me je ustavil v Trebiji. Dve uri sem potem visel tam kot pljunek na plankah, preden se je pripeljal prvi kolesar. Ne bi se razburjal niti malo, niti dosti, ampak nič, če bi Franja bila (še zdaj) taka, kot je nila zamišljena: prijetno druženje biciklistov. Zdaj je žal parada egotripovcev, ki osiljujejo pol Slovenije.
nemski_ovcar
11. 06. 2018 09.43
+2
To ti pa ne verjamem, da si čakal dve uri. Včeraj sem bil na Suhem dolu ob cca 10.30. Približno ko je bil start male Franje. Prvi policaj se je pripeljal okoli 11h15. Potem pa cca pol ure prvi tekmovalci. Vse popolnoma v normalnem času. In ni ti treba tam viseti kot praviš. Če bi jaz hotel bi se s kolesarji odpeljal proti Škofji loki takoj ko bi bilo prvih 100-200 mimo.
nemski_ovcar
11. 06. 2018 09.46
+2
Štrekeljc, Kot sem tudi že napisal, je Franja še vedno lahko druženje. Stvar vsakega posameznika pa je, kako jo vzameš. Jaz sem tui zadnjih 10let hodil na malo, pa sem se tudi malo naveličal, saj te grupa potegne v divjanje . Letos pa sem šel lepo umirjeno s počasno skupino od Suhega dola do Smlednika in potem lepo domov.
štrekeljc
11. 06. 2018 09.55
+1
Dve uri, častna pionirska! Sezul sem se in v Hobovščici noge namakal...
nemski_ovcar
11. 06. 2018 10.11
+1
Potem si šel pa prepozno od doma. Včeraj od 9h pa do 10h (potem sem odvil na Lučine) je bil po cesti popolnoma normalen promet. Še policaja nisem videl nobenega. Tudi gasilcev in ostalih prostovoljcev nisem videl. Samo v Gorenji vasi so pripravljali okrepčevalnico. Na cesti me je prehitelo nekaj kolesarjev ki so šli očitno na Kladje.
nemski_ovcar
11. 06. 2018 10.13
štrekeljc, pa saj če greš to gledat veš, da boš za to porabil več kot pol dneva in da vse skupaj vzameš kot izlet. Na Suhem dolu je bilo veliko navijačev, kateri so prišli z avti. So počakali metlo in šli domov v smeri Horjula.
štrekeljc
11. 06. 2018 11.46
Saj sem zadevo vzel kot izlet. Ampak zapora dve uri prej se mi je zdelo gnavljenje. Če bi vedel, bom moral res toliko čakati, be šel na Kladje čez Ermanovec.
nemski_ovcar
11. 06. 2018 12.10
Ja kar lepa je ta na Ermanovec. Ne vem ne bom trdil glede zapore. Morda je bila pred leti res taka. Letos ni bila. Ma daj saj ni taka velika zapora. Še najbolj so morda na udaru tu okoli Šmarne gore, Broda. Pa pač takrat ne greš ven z avtom. Greš pa peš za Savo, pa na Šmarno goro.... toliko se da narediti tudi za sebe in ne samo, da nekateri jamrajo , sedijo doma, povsod se morajo pripeljat z avtom....A ni lepo se zapeljati s kolesom do Bleda pa se namočiš, pa spet lepo počasi domov. Brez nervoze, brez čakanja v kolonah, na prkirišča itd...
štrekeljc
11. 06. 2018 12.24
Bilo je tako in zato sem besen še sedaj. Obnašanje onega policaja je bilo čisto zajebavanje. Ni se mu dalo biti v nedeljo v službi. Potem sem pustil one egotripovce naprej in se z normalnimi odpeljal do Poljan in potem čez Zapreval v Selško dolino, kjer ni bilo nobene gneče. In potem v Loko na kremšnite, da sem se malo pomiril. Ampak pozabil pa ne!
nemski_ovcar
11. 06. 2018 12.30
Ha, ha, ha se vidi po postih, da nisi pozabil. Si pa naredil lepo turo in kar nekaj dobrih klancev. Med policaji pa najdeš marsikaj. Samo po mojih izkušnjah jih ve večina kar OK. Mnogokrat grem kaj pogledat. Recimo tekaški maraton po LJ. Pa se poljem s kolesom ob trasi in sem do sedaj še vedno naletel na prijazne redarje in policaje.
nemski_ovcar
11. 06. 2018 12.33
Saj imaš prav, da jih je kar veliko na Franji ki bi se zgrizli za kako mesto. Zelo veliko je danes v kolesarstvu tudi šminkerjev in postavljačev z opremo. Pa na progi so prav glasni vsaj tam do Horjula. Potem jih pa kar ni več.
štrekeljc
11. 06. 2018 14.03
Zdaj jh imam 60+ in za kake norije nisem več. S svojim tempom pa še vedno pridem kamorkoli. Sploh dol... Franja je za popuilacijo kolesarenja naredila ogromno. Ko se je začela, je bilo rekreativnih kolesarjev zelo malo. Je pa pripomogla tudi k temu, da se je biciklistična srenja spridila, da je v ospredje prišla tekmovalnost, zmaga za vsako ceno in ne rekreacija ter druženje. Zaradi tega sem od "cestarjev" že pred desetletji presedlal med "gorce". Bolj normalna, bolj športna druščina so bili. Zelo dober opis dogajanja je dal zmagovalec leta 2011 ali morda 12, ne spomnim se točno, nek Italijan je bil: takih norcev, kot sem jih videl na Franji, nisem videl še nikjer. Nujno je potrebno ločiti tekmovalni od rekreacijskega dela. Na Franjo me več ne bo. Naj se oni kar sami pobijajo med seboj, brez mene. Lepa ilustracija te tekmovalnosti je letošnji kronometer. Se je tebi zdelo tisto dogajanje normalno?
marc3
11. 06. 2018 07.43
+14
Največji kolesarski spektakel v Sloveniji napisanega pa par vrstic. Ko bo pa Kardašianova nove gate kupila se bodo pa razpisali čez tri strani.
odkimasin
11. 06. 2018 07.18
-11
Sami lenuharji, nej se kakšnega pametnega dela primejo, ne pa da se s kolesom okol lajhajo!
nemski_ovcar
11. 06. 2018 08.11
+0
Veš kaj vsi delamo. Kaj misliš, da je kolo zastonj? Nekatera kolesa stanejo kot en avto.
štrekeljc
10. 06. 2018 21.30
-18
Rekreativno-tekmovalna prireditev? Ma ne me jugat! Zgolj le še tekmovalna, v nadlego vsem normalnim udeležencem v prometu ter v nasprotju z 32. členom Ustave republike Slovenije, ki se glasi: Vsakdo ima pravico, da se prosto giblje in si izbira prebivališče, da zapusti državo in se vanjo kadarkoli vrne. Ta pravica se sme omejiti z zakonom, vendar samo, če je to potrebno, da bi se zagotovil potek kazenskega postopka, da bi se preprečilo širjenje nalezljivih bolezni, se zavaroval javni red, ali če to zahtevajo interesi obrambe države.
smoljo
10. 06. 2018 21.50
+8
Pol pa kr zapusti državo,te nebo kdo pogrešal,če si takšen nestrpnež do ostalih državljanov te države
štrekeljc
10. 06. 2018 21.52
-18
Naj mi nekdo od pametnjakovičev pove, kako naj pridem v Čeplez, recimo? Pa čeprav mi Ustava zagotavlja prosto gibanje? Aje, pa da vas vidim!
štrekeljc
10. 06. 2018 21.55
-4
Ajde, smoljo, priliko imaš, da se izkažeš! Ali pa si morda eden tistih, ki še Ustave ne spoštuje? Republiko Slovenijo naj zapuste tisti, ki še njene Ustave ne cenijo! Marš v Argentino ali kamorkoli ti paše!
štrekeljc
10. 06. 2018 22.02
+12
smljo, še to: bil sem na 1., 2, in 4. Franji. Tretjo sem izpustil, ker sem bil takrat pri vojakih. In na peto Franjo kljub temu, da so me nanjo vabili prijatelji, nisem hotel. Zadeva se je iz prijatelskega druženja popolnoma izrodila v parado egotripovcev.
štrekeljc
10. 06. 2018 22.57
-4
Ajmo, brihte egotripovske! Kako naj pridem v Čeplez? Je vaša umska sposobnost omejena na pritiskanje minusov, odgovora pa niste sposobni napisati? Pametni kot lesen tič? Še s kolesom ne moreš tja, če se slučajno pelješ iz Sovodnji gor!
Maxx365
11. 06. 2018 07.08
+3
ajde ne bluzi z nekimi ustavnimi pravicami nestrpnež, v kokošnjak se zapri čez vikend pa boš imel mir
Klemencic88
11. 06. 2018 07.41
+3
zdajle se zapelji tja! imaš frej, pa tam ostani, da nebos spet jokal da ne mores nazaj. in upam zavoljo vseh, da nimas interneta tam, da nebo potrebno brat tvojih nestrpnih komentarjev. bumbar.
nemski_ovcar
11. 06. 2018 08.13
+1
@Štrekelc, BLA, BLA , BLA...... včeraj je bil molega z družbo iz firme. On bi bil lahko po formi med prvih 100. Pa se je prilagodil slabim kolegom in prišel s celo družbo na cilj okoli 1000 mesta. Tako, da če hočeš greš lahko prijateljsko.
štrekeljc
11. 06. 2018 09.02
-1
Ste vi, egotripovci, tista nalezljiva bolezen, zaradi katere se lahko po Ustavi omeji svoboda gibanja? Vidim pa, da mi odgovora na zelo preprosto vprašanje niste sposobni dati. In nestrpneži ste kvečjemu vi, vas 2800, ki zaradi zdravljenja lastnik kompleksov terorizirate vse ostale. Gonite pedala koliko in kako veste, znate in zmorete, ampak druge pri tem pustite pri miru! Zakaj bi se morala večina uklanjati vam, manjšini?
nemski_ovcar
11. 06. 2018 09.10
-1
A se nisi mogel gibati? A te je kdo oviral? A v tistih rovtah kjer si ne moreš nikamor peš in se gibati? So bili okoli vasi graničarji, pa se nisi mogel gibati... Bogi revež. A ko si vozil Franjo kot si napisal pa nisi oviral prometa?
nemski_ovcar
11. 06. 2018 09.12
+0
Kakšen odgovor bi rad, če pa ne veš kaj pomeni omejitev gibanja???? Ne razlikuješ omejitev gibanja in omejitev vožnje.
štrekeljc
11. 06. 2018 09.27
+0
Preberi si moj odgovor malo višje. Na prvih Franjah ni bilo popolnih zapor, spredaj so peljali miličniki z lučkami, zadaj pa metla. In to je bilo to.
nemski_ovcar
11. 06. 2018 09.49
+0
Ni bilo popolnih zapor, ker vas je bilo tudi bolj malo. Takrat ni imel vsak specialke ali kako boljše kolo. Kot ni bilo dobrih motorjev. Redki so imeli Honde ali kaj podobnega. Če si imel MZ 250 si bil frajer. Časi se spreminjajo. Tudi ni bilo takih zastojev proti morju in nasploh po avtocestah in ostalih cestah.
štrekeljc
11. 06. 2018 12.02
Poceni čeških Favoritk je bilo precej in stal je le malo več kot navaden Rogov bicikel. Strošek so bili le tubularji, teh je pa pri spustu s Kladja precej šlo. Takrat je bilo tam kar nekaj km makadama, ne spomnim se točno, do kam. Morda do Sovodnji. In ni nas bilo tako malo, okoli 1000.
nemski_ovcar
11. 06. 2018 12.15
Pred leti sem bil na maratonu Češenj. Bilo nas je cca 1300. Tam je pač rekreativni maraton in delna zapora, oz. pomična zapora. Ta Franja je pa edina taka večja prireditev, kjer se lahko dirka, pa tudi vozi za svojo dušo. Ne vem pa, če me bo še kdaj potegnilo na dirkanje. Kar pa se tiče Franje in starat iz Tacna, sem bil tam dvakrat kot srednješolec in sem samo gledal start. Sem bil tam blizu doma.
karpoketama
10. 06. 2018 21.20
+8
Tema doping. Koliko iz prve deseterice jih je bilo kontroliranih za nedovoljena poživila? Med treningom jih itak ni nihče nadziral, kot nadzirajo profije, čeprav vsi dobro vemo, da je glavni trg za doping rekreativni šport. Vsaj na cilju bi jih lahko.
gutej
10. 06. 2018 21.10
-14
Raje bi naredili dirko traktorjev. Ta počasna enosledna vizila so coklja v razvoju.
reddiamond
10. 06. 2018 18.04
-25
Pravico majo zapret cesto ze od 1982. Ce mors pa u nedelo u sluzbo hodt si pa sam kriv ker se nisi ucil v mladih letih
murate
10. 06. 2018 20.13
+4
če čez tedn premaln nardiš morš še v nedeljo delat saj se hecam,žal morate nekteri delati ob praznikih,nedeljah...Upam da imaš vsaj primerno plačano
provokatorr
10. 06. 2018 21.18
+4
tile dohtarji, se niso nič učili, pa morajo delati v nedeljo. sami so si krivi. imaš prav
štrekeljc
10. 06. 2018 21.43
-1
provokatorr, tudi ti se nisi naučil slovenščine.
medo90
10. 06. 2018 21.59
+2
Tudi tisti ki so se učli in naredili mag. dr. lahko v nedeljo delajo. Očitno se ti nisi učil, ker si tako primitiven in hkrati ponižujoč
nemski_ovcar
11. 06. 2018 08.52
+0
In kdaj začnejo z delom v nedeljo? Če si mag. ali doktor in če živiš na odseku kjer poteka Franja že 37 in če do sedaj še nisi mogel prilagotiti za tistih par uric, potem pa res ne vem kako si prišel do teh titul.
mojito88521
10. 06. 2018 18.00
+37
Čestitke vsem udeležencem Franje.
King Ofkings
10. 06. 2018 17.34
-55
Pa koga to briga??? Kje vam je pamet da zapirate ceste od kje vam pravica drugim ljudem kratit načrte oziroma poti v službo???!!!
mojito88521
10. 06. 2018 17.59
-12
METKA102
10. 06. 2018 20.10
+19
Kot, da ne bi bilo dovolj obvoznic. Že ves mesec so bila obvestila in si si lahko načrtoval pot, kjer ni bilo zapore.
gutej
10. 06. 2018 21.12
+4
Bozila katera ovirajo promet se mirajo sama izločit na prvem primernem mestu. Nedelja ali ponedeljek vseeno je.
štrekeljc
10. 06. 2018 21.50
+2
metka, recimo, da hočeš v nedeljo iz Ljubljane v Hotavlje v Poljansko dolino. Ali pa recimo v Sovodenj? Čeplez? Planino pri Cerknem? Ne moreš, in to zaradi par egotripovcev, ne športnikov!
smoljo
10. 06. 2018 21.52
+1
Vsedi se na kolo,pa boš ziher prav cajt v službi.
smoljo
10. 06. 2018 21.54
+1
Ce je 3000 ljudi zate par,potem bi Ljubljanske mlekarne melo velik"Ego" materjala.
smoljo
10. 06. 2018 21.55
+0