Tujina

FOTO: Papež pokazal skrinjico s kostmi svetega Petra

Vatikan, 24. 11. 2013 18.27 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Papež Frančišek je na Trgu svetega Petra v Vatikanu daroval mašo ob koncu leta vere. Ob tej priložnosti so v Vatikanu tudi prvič doslej javnosti pokazali posodo z relikvijami svetega Petra, ki naj bi bile stare skoraj dve tisočletji.

V letu vere je Vatikan obiskalo okoli 8,5 milijona vernikov, na nedeljski sklepni slovesnosti pa se jih je zbralo kakih 60.000.

Skrinjo z domnevnimi ostanki svetega Petra, je tudi poljubil.
Skrinjo z domnevnimi ostanki svetega Petra, je tudi poljubil. FOTO: Reuters

Z letom vere so sicer obeležili 50-letnico začetka drugega vatikanskega koncila, na katerem so bile sprejete nekatere ključne reforme v Rimskokatoliški cerkvi.

Ob tej priložnosti je papež Frančišek blagoslovil skrinjico, v kateri hranijo domnevne relikvije svetega Petra. Gre za osem drobcev kosti, dolgih dva do tri centimetre, ki so jih arheologi izkopali v 40. letih 20. stoletja pod vatikansko baziliko svetega Petra, potem ko so tam na njegovo željo pokopali papeža Pija XI., je v knjigi Ušesa Vatikana zapisal vatikanski kronist Bruno Bartoloni.

Arheologi so sicer odkrili pogrebno skrinjico z napisom v grščini ''Petros eni'' ali ''Tukaj je Peter''. Strokovnjakinja za grške antične umetnine Margherita Guarducci je z nadaljnim preučevanjem ugotovila, da so kosti pripadale dokaj velikemu človeku, ki je umrl med leti 60 in 70 našega štetja, pokopan pa je bil v škrlatno ogrinjalo z zlatimi vezeninami.

Papež Pavel VI. je leta 1968 odločil, da obstajajo zadostni dokazi, da gre zares za kosti prvega papeža Cerkve.

Dragocene relikvije, ki so načeloma že vse od leta 1971 varno spravljene v majhni kapeli v papeževih prostorih, so sicer že dolgo predmet vročih razprav med zgodovinarji in arheologi. DNK dokazov o tem, da gre zares za posmrtne ostanke enega od apostolov Jezusa Kristusa, namreč ni.

So v skrinjici res kosti svetega Petra?
So v skrinjici res kosti svetega Petra? FOTO: Reuters
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (112)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

voila moi
25. 11. 2013 11.51
+1
Tako zanimivo je to čaščenje nekih ostankov nekih ex svetnikov. Po Španiji vidiš te zadeve v vsaki cerkvi.
janezpodre
25. 11. 2013 09.20
+3
Zgodovinsko dejstvo je, da Peter sploh ni bil prvi rimski škof, verjetno Rima sploh ni videl, ker so ga Rimljani križali v Jeruzalemu kot Zelota.. Škrlat so pa papeži povzeli pa rimskih imperatorjih /cezarjih/, ko so ponaredili Konstantinovo oporoko in tako postali "dediči Zahodnega rimskega cesarstva". V letih 60, 70 ni bilo kristjanov, ne škrlata, peščica nežidovskih esenov je oznanjala z vseh vetrov prinešene nauke..... na pr. Zoroaster je v 7 stol. pred n.št. oznanjal vero v odrešenika, ki se je rodil 25.decembra v votlini materi devici, njegov oče je bil Bog, spomladi trideset let pozneje se je žrtvoval za človeštvo, mučili so ga in usmrtili. Ime mu je bilo MITRA. Torej, Jezus je kopija 700 let starega originala.
Nr.1
25. 11. 2013 09.06
+11
Če ne bi bilo RKC-ja, bi Kolumb raziskoval Luno, ne pa da je v Ameriki Indijo iskal. Rimljani so imeli talno gretje ter vodovode, stranišča s tekočo vodo itd. (da ne govorimo o še starejših civilizacijah, na kakšni stopnji razvoja so bile) Potem pa smo padli za 1800 let v mrk imenovan pokristjanjevanje "poganov", ki je prinesel kugo, inkvizicijo, mračni srednji vek (fekalije po ulicah, umazanija, barbarstvo.....), preganjanje znanstvenikov in razne spolne diviacije.
tapunkljast
24. 02. 2014 08.48
+1
Tonček Balonček
25. 11. 2013 07.48
+20
Čudno, da nsite dali naslova Papež ga je pokazal
Fer1
25. 11. 2013 07.31
-2
Zanimivo, kako "varno" je klestit po RKC-ju; me zanima kolko "frajerjev" si drzne podobno klestit po islamu.
pika poka ježek
25. 11. 2013 07.34
+2
Islam se komunistom pač ne zdi nevaren. RKC pa..
spet-sam-jest
25. 11. 2013 07.58
+3
RKC je pač starejša religija in je že preživela fazo, v kateri je vse, ki so bili proti njej, oziroma premalo goreče za njo, sežigala na grmadah in podobno. Še pred ne veliko časa je bilo pa zelo nevarno klestit po RKC-ju, tko da...
suzuki bandit1200
25. 11. 2013 13.01
+2
Fer: ko bo islam pospravu toliko ljudi in denarja kot rkc, pa bomo tolkli po obeh.
Shisui
25. 11. 2013 15.07
+2
Bog stare zaveze in bog islama sta ista "oseba". Pri nas pač izpostavljamo napake RKC, ker nam je precej bližja.
Komandant Stane
25. 11. 2013 17.10
pika poka ježek
25. 11. 2013 07.20
-1
Jezus je rekel Petru; "ti si temelj, na katerem bom zgradil svojo cerkev..." Torej so te kosti temelj vesoljne cerkve.
spet-sam-jest
25. 11. 2013 08.02
+2
Temelj katerekoli cerkve je brezmejna človeška neumnost.
Shisui
25. 11. 2013 15.19
Niti ne toliko neumnost, kot strah. Če ti že od malega vsako nedeljo povedo, da boš igral po njihovih pravilih ali pa se celo večnost cvrl v peklu, kjer boš prenašal neizmerne bolečine.... Mja, recimo, da to vsekakor ni dobro za normalen psihološki razvoj.
DrekiSte
25. 11. 2013 05.11
+20
Danes je moderno, da se pljuva po cerkvi... ko se pa pride do muslimanov pa takoj sovražni govori... bog ne daj da bi nekdo rekel, da je islam prevara oz pravljica...bo takoj nestrpnež...
senzacionalno
25. 11. 2013 08.15
+3
dohhhh
25. 11. 2013 03.18
+8
Bizarno... Kje nekje bomo naredili kakšen bistveni miselni korak naprej, če pa smo mentalno še vedno na nivoju pračloveka iz kamene dobe. Še enkrat... BIZARNO ! Vera je uničevala in zavirala napredek človeštva in očitno temu še kar ne bo konca, očitno je nekaterim važneje imeti neko lažno upanje in lažno zagotovilo o neki posmrtni nagradi v obliki raja kot pa živeti v negotovosti in tako izkoriščevalskim verskim institucijam vzeti moč, ki jo imajo nažalost tudi nad nami, ki njihovega bullshita ne prenesemo ... Odrastite, nihče ne ve kaj se zgodi po smrti in ne nasedajte tem ničvrednežem, ki se napajajo s pomočjo kontrole množic, ki jim dajejo denar in moč. Da si dobra oseba za to ne rabiš biti veren, vera ta dobra načela le izkorišča, da lahko vmes vrine še nekaj svojih laži, saj laž se najlažje skrije med dvema resnicama in točno to vera tudi je, vsiljuje vam drobni tisk za katerega večina misli če je ostalo res bo tu tudi to držalo. Mehh mi dvignejo pritisk vsi taki članki o veri in politiki, saj oboje deluje po istem principu...
dohhhh
25. 11. 2013 03.27
+8
In še nekaj, zakaj hudiča bi se moram opredeliti ali verujem v nekaj ali ne... Dopuščam možnosti da je mogoče praktično vse ! Ampak verjetni na SLEPO, HALOOO !!! Zakaj bi moral slepo verjeti v karkoli, ne samo boga ? ZAKAJ ? Zakaj bi se sploh moral opredeliti in sklepati brez dokazov, ali nekaj je ali ne. Pa to vsak prevarant tako hoče in zakaj naj bi tukaj bilo kaj drugače, saj ti to vsilujejo prav ljudje... Zakaj bi bil nekdo boljši človek, ker slepo verjeme nečemur za kar bi razmišlajoči človek rekel da je 99,9999% nateg. Jaz se spomnim verouka in kako so nas prvi dan strašili s peklom, res super za 6letnike... Izkoriščanje otroške naivnosti in vceplanje strahu in stavim da marsikdo je veren,ker le noče tvegat da bi slučajno večno gorel v peklu, pa kakorkoli se to smešno sliši. No jaz raje gorim v peklu, kot pa sprejmem to za resnico, saj če bi to bilo vse res, bi bil bog en sadist, ki se izživlja nad nami s svojmi sado mazo preverznimi igricami. Ampak na srečo sem 99,9999% prepričan da gre za grdo izmišljotino, no drugače pa bom izjemno razočaran ko bom gorel v peklu samo zato, ker nisem veren (haha zveni zelo logično kajneda ? sploh pa milostno in razumno od "boga")... toliko od mene bratje in sestre, LOL!
Komandant Stane
25. 11. 2013 17.11
-1
higgsov bozon
25. 11. 2013 00.39
+1
no pa ste/so zlagali eno več !
Indigo Pingvin
25. 11. 2013 00.21
-3
A ni bil Peter ta, ki so ga križali v tako imenovanem Cirkusu, pribitega na križ z glavo navzdol, poleg obeliska (simbola prostozidarjev), ki (obelisk namreč) stoji sredi glavnega trga v Vatikanu? In kaj se ima sedaj Vatikan hvalit s kostmi Petra, ki je zavračal z vsem svojim bitjem do zadnjega diha to, kar obelisk predstavlja (boga Ra).
iGURT
25. 11. 2013 00.51
+1
iGURT
25. 11. 2013 01.12
+2
Miki777--
25. 11. 2013 02.08
+1
Izraz Peter Skala pa izvira še iz Etruščanske kulture, Peter je namreč pomenilo "skalo" v Etruščanskem jeziku... Vatikan je bil prav tako Etruščansko mesto (grič), podobno kot celi Rim (Ruma v Etr).
iGURT
25. 11. 2013 02.13
+1
..začne z "Ra" kar na začetku, dober je... ..gre zelo daleč nazaj v osnove, mnogo dlje kot do stare Rusije
Miki777--
25. 11. 2013 02.15
Gurt kaj hočeš povedati s tem: "dlje kot do stare Rusije"
iGURT
25. 11. 2013 02.20
časovno, v stari Egipt, še bolj nazaj, začetki ..
Miki777--
25. 11. 2013 02.21
+1
Amon Ra, oz. Amun (=Amen) je bil Dogonski bog Numu, ki je pozneje postal znan tudi kot Amon. Pri tem je Amon Ra kult postal znan kasneje, ko so svečeniki Amuna in Asur združili oba kulta; starega Vedskega Egipta; Ra oz. Rama in Atlantidski "Nomu" (Amon).
iGURT
25. 11. 2013 02.22
+2
Dogoni so pleme ki je vedelo za Sirius B prej kot mi, pa ni vidno s prostim očesom.
Miki777--
25. 11. 2013 02.25
Ja. Šlo je za "boj" med "Atlantido" in "Hiperborejo". Dinajstija Ra (Rama; sončni kralji v Treta Yugi) niso izvirali iz Atlantidske dinajstije (Ozirisove (Asur) oz. Setove oz. Amonove)...
Miki777--
25. 11. 2013 02.25
Ko govorim o "bogovih", govorim o dinajstijah... Bogovi v tistih časih so bili iz krvi in mesa... Eni izmed njih niso bili "človeškega rodu". Sirius = Oziris (Asiri; "vojna" v starem vedskem sanskritu... Vojna za Mlečno cesto
iGURT
25. 11. 2013 02.31
+4
to da nismo sami in nikoli nismo bili, se mi zdi čisto normalno, da so ki niso človeškega rodu tukaj, so bili in bodo
Menes
25. 11. 2013 08.48
Mjau-no-8: Obelisk seveda takrat ni stal na današnjem trgi sv. Petra. Tja so ga postavili leta 1586.
coming
24. 11. 2013 22.55
+4
Ok.. Če to bere kak vernik mi naj prosim odgovori na naslednja vprasanja. Imam namreč zelo verno znanko s katero se ne morem tako odprto pogovarjati o takih stvareh, saj se svoje vere sramuje. Mene pa razganja od radovednosti. Zakaj verujete v Boga? Ali vsem znanstvenim razlagam verjamete, ali verjamete v razlago cerkve? Prosim ne jemljite tega kot napad. Samo zanima me.:)
Dart Vejder
24. 11. 2013 23.23
+5
Nisem vernik, ti bom pa vseeno poskušal podati neke vrste odgovor na tole. Pred leti sem prebiral knjigo LSD Psychotheraphy in avtor je v njej med drugim zapisal tudi to, da se je po zaužitju LSD-ja pri več pacientih (btw: knjiga je iz leta 1965, ko še ni bil ilegalen) zgodilo to, da so občutili neko zlitje s svetom okrog sebe. Potovali so skozi čas, v samega sebe, v različne kraje ipd. Nekateri so se vrnili v zgodnje otroštvo, v svojim potovanjih so šli tako daleč, da so se vrnili v obdobje prvih mesecev življenja. Podoživeli so torej nekaj, kar je bilo shranjeno v najglobji podzavesti, nekakšen 'praspomin'. Takrat naj bi bil človek še nek nepopisan list, ki se čuti zlitega, oz. eno z okolico in vsemi predmeti. On ne ve, da on ni stol, ki ga vidi, ali miza, ali kaj drugega. To, da on in miza nista eno, spozna postopoma, preko omejitev, ki mu jih postavlja svet. Občutek enosti z okolico, preden spozna omejitve fizičnega sveta pa naj bi bil še najbolj podoben 'vsemogočnosti', ki se jo pripisuje bogu (bogovom). Iz tega sam sklepam, da je človek boga ustvaril po svoji podobi (po nekem praspominu) in ne obratno. Zakaj? Sam bi rekel, da zato, ker podzavestno teži k neki vsemogočnosti, k nečemu boljšemu, nečemu brez omejitev, k nečemu kar je nekje v njem, ampak tega ne ve, zato išče to zunaj, nad oblaki, ipd.
Tonček Balonček
24. 11. 2013 23.40
-2
Gre za čustva, ne razum, racionalno odločitev. Kot če si v koga zaljubljen, nobene razumnske podlage ni za to, d abi ti bil nekdo tako neznansko včeč in nihče drug. Iskati dokaze za obstoj boga je brezplodno poetje, če ti jaz rečem, d aimam vikend na drugis trani Neptuna, mi en moreš dokazati d ato ni res.Se pa Cerekv sproti prilagaja s svojimi pravljucami, enkrat so kreacionisti, potem pa pravijo, d aje sedem dni pač nekaj miliajrd itd. Čim bi našli dokaze, bi bilo z vero že po definiciji takoj konec! KAj vse ljduje an tem svetu verjamejo, pa ni d abi govoril, krčanaka vera pač ni edina, pa še v njej imajo le katoliko in še oard rugih svetnike, MArijo vneboivzeto in podobne legende kot versko ersnico, obvezno. Še spovedi večina kristjanov nima, poroke niso zakrament, ne krstijo dojenčkov in še marsikaj!
Tonček Balonček
24. 11. 2013 23.42
+0
Parvzaprav bi morali krst opraviti takoj pos početju, sajs talno zagovarjao tezo, za takrat nastopi novo življenee. Breemnitev novorojencev z grehom je sploh nekaj najbolj morbidnega! Bog je pač ustvarjen po človeški podobi, to ej vendar jasno, zakaj bi si bog "želel" ačščenja, to si želijo ljudje.
Dart Vejder
24. 11. 2013 23.46
+2
Ja, z dokazi je tako, da čim dokažeš nekaj tako univerzalnega kot je bog, je z vero (in z verskimi ločinami znotraj ene vere, pa tudi z več različnimi veroizpovedmi) konec, ker slednja temelji na dogmi. Ko enkrat ponudiš dokaz za nekaj, kar je dogma, to postane znanost, ki je podvržena dvomom, hipotezam ipd. in ni več (slepa) vera. Poanta vere je verjeti v nekaj, kar se ne da dokazati, razumeti in zaznati s 5 čuti
Indigo Pingvin
25. 11. 2013 00.25
-1
Tjaskica, sem veren, v zivljenju se mi je zgodilo kar nekaj stvari, ki se jih ne da razloziti z fizikalnim svetom. A nisem ZATO veren, temvec so se te stvari zgodile zato, KER sem veren (2 x mi je glas resil zivljenje). Ne pripadam nobeni cerkveni instituciji, ker vsaka po svoje (napacno) tolmaci Biblijo. Se najbljize bibliji je cerkev Kalvarija (mislim, da so v Sloveniji samo 2), nisem pa jih se obiskal.
iGURT
25. 11. 2013 00.43
+4
ne potrebuješ nobene Cerkve ne cerkve... ..če verjameš v Boga, vesolje, v neke sile
higgsov bozon
25. 11. 2013 00.46
-1
Sart Vejder...lepo si to povedu, edino zadet moraš bit da verjameš v te pravljice !
iGURT
25. 11. 2013 01.00
+3
narobe je da Boga perosnaliziramo in da ga dajemo v moški spol..... ..že tu je prva mimo brca.
VolkBrenin
25. 11. 2013 01.24
+2
Tonček Balonček
24. 11. 2013 22.44
+1
TA vlada je popolnoma nesposobna,
Komendator
24. 11. 2013 22.52
+3
Tonček Balonček
24. 11. 2013 23.43
+2
spet-sam-jest
24. 11. 2013 22.43
+4
Če neb trdil, de je Kristus od mrtvih ustou, bi zihr mel tud negove kosti. U srednem veku, pa najbrž tud še pol, je bla pa itak moda kupvat kosti useh možnih svetnikou, tko de so si eni kr zbirke delal, grobarji so pa super kasiral. A ja, pa če kdo rab kkšno tako relikvijo, nej tle gor tel. cifro napiše, pa mu zrihtam glih od kogarkoli kost s certifikatom.
Tonček Balonček
24. 11. 2013 22.29
+7
Vsi poznamo razlago teh vrstic s strani RKC, ki pa je NAPAČNA. Apostol Peter ni nikoli bil mišljen kot skala (duhovna ali fizična) v Rimu - Vatikanu, na katero je sezidana velika Petrova bazilika kot center rimsko katoliške cerkve. Peter nikoli ni bil v Rimu. On nikoli ni ustanovil cerkve za pogane. On nikoli ni bil prvak prve krščanske cerkve, ki je zrasla iz poganstva. Celo nasprotno. Apostol Pavel je bil zadolžen za nas pogane. Saj je sam Jezus Kristus o njem dejal: »Pojdi, zakaj on je posoda, ki sem si jo izbral, da ponese moje Ime pred pogane in kralje in Izraelove sinove.« (Apd 9,15). Mi temeljimo na Pavlu.Pavel je postavljen na stranski tir, čeprav je on naš duhovni oče. On nas je rodil. Zato pravi v 1. Kor. 4,14: »Tega vam ne pišem zato, da bi vas sramotil, marveč da bi vas kot svoje ljube otroke svaril. Čeprav bi namreč imeli deset tisoč vzgojiteljev v Kristusu, vendar nimate mnogo očetov. V Kristusu Jezusu sem vas namreč po evangeliju rodil jaz. Zato vas torej rotim, postanite moji posnemovalci.« Tik pred temi Jezusovimi besedami ›Ti si Petros in na tej Petra bom sezidal svojo Cerkev …..,« je Jezus postavil vprašanje: »Kaj pravijo ljudje, kdo je Sin človekov?« Odgovarjali so različno, le apostol Peter je dal popoln odgovor: »Ti si Mesija, Sin živega Boga.« To je bilo spoznanje, katerega mu je dal Bog. In na tem spoznanju je Bog zgradil svojo Cerkev, Ne na nekakšni zemeljski skali, ne na Kristusu kot Skali, temveč na spoznanju, kdo je Kristus. Spoznanje je SKALA. Peter je imel spoznanje o Kristusu tistega časa, zato ga je Jezus imenoval KAMENČEK. Za tisti trenutek je bilo to dovolj. Danes to ni več dovolj. Ker je Božja Beseda živa, v človeku raste in tudi spoznanje o Jezusu Kristusu se veča. Resnični kristjan bi moral imeti danes večjo spoznanje o Bogu kot so ga imeli v tistem času vsi apostoli skupaj. Danes bi morali vsi pravi kristjani pisati nova apostolska dela. In zakaj jih ne? Ker jim je sposobnost spoznavanja živega Kristusa zadušila RELIGIJA. V tej religiji so vključene vse zemeljske cerkve. Prva je RKC in njej sledijo vse ostale protestantske in ločene cerkve. To je osupljiva resnica, ki jo razume malokdo.
Tonček Balonček
24. 11. 2013 22.31
+4
Danes je zelo pogosto vprašanje: »Ali verjameš v Boga?« » NE.« » Ali hodiš k maši?« »Da, včasih, običajno 3 x na leto.« Vidite, to je mrtva tradicija, navada, religiozno obnašanje, ne verjeti v Boga in se kljub temu udeleževati bogoslužij. Le zakaj bi človek na ta način tratil čas? Pravo spoznanje, ta SKALA je danes pomembna, saj mnogi več ne vedo, kdo je Kristus, ker ga denominacije prikazujejo napačno. Prikazujejo podobo preteklega Jezusa Kristusa, vendar je potrebno sprejeti živega Kristusa v sedanjem času. V svetu obstaja velika žeja po živi Božji Besedi in ljudje ne vedo, kako jo potešiti. Najprej bi morali uporabiti ključ, ki ga je uporabil tudi apostol Peter.
Indigo Pingvin
25. 11. 2013 00.28
+3
Toncek, presenecas me! Se strinjam s tabo, verjetno prvic ali drugic, da si napisal nekaj resnega. Presenecas!
VolkBrenin
25. 11. 2013 01.31
+2
mjau....tonček VES čas piše zelo resno...ali resnico, če ti je tako ljubše....Ps. fran miličinski je pokojnik, žal...
modelx
24. 11. 2013 21.48
+9
mater so ga pozipal
Alojz Železnik 1
24. 11. 2013 21.31
+4
Za kulturo je to pomembno, za vero pa nepomembno. Seveda pa v današnji družbi govoriti o kulturi ... le kdo ne bi obupal!
Menes
24. 11. 2013 21.24
+7
Zanimivo, da je kosti proučevala strokovnjakinja za grške antične umetnine. Dvomim, da je ona prav posebno usposobljena za kosti. C14 metoda tudi ni tako natančna, da bi starost lahko določili z natančnostjo +- 5 let (med 60 in 70 leti našega štetja). Poleg tega so bile kosti nekoč preložene v to skrinjico, saj ni dovolj velika, da bi v njej pokopali človeka. Zanima me, kako je ugotovila, da je bil pokopan v škrlatno ogrinjalo z zlatimi vezeninami. Tudi če so v skrinjici ostanki nekega blaga, so bile kosti lahko zavite v to blago takrat, ko so jih preložili.
Tonček Balonček
24. 11. 2013 22.33
+3
Mis mos e pri verouku učili, da so te kosti spravljene v kripti pod oltarjem v baziliki, ne pa v neki skrinjici v papeževi spalnici. Sploh pa ne vem, zakaj ji je daens pokazal,. a ker je bil dobre volje?
Frane Šajn
24. 11. 2013 21.08
+11
Ubogi ta sv. Peter kako na to gleda s samih nebeških vrat očetovih!?
Dart Vejder
24. 11. 2013 21.48
+6
nevseverjet
24. 11. 2013 21.04
+5
Če bi bil tak bog, kot ga cerkev predstavlja, sigurno ne bi imeli občutka, da živimo, kot v peklu ! Cerkev je zabluzila , no tudi ostale vere na našem preljubem planetu niso dosti boljše. Kje imajo spoštovanje do človeka, ki gnije v bedi, oni pa vsi okinčani z zlatom in sladkimi besedami??? Oni že niso Božji poslanci ! Prej perice, saj že od pamtiveka perejo možgane svojim ovčicam . Čas se hitreje odvija in ne bo dolgo, ko bomo vsi priča njihovemu poslanstvu ! Žal mi je, da nekateri ne odprete svojih oči in ne spregledate resnice. Ampak najbrž je že tako prav.
ina5785
24. 11. 2013 21.23
+5
Saša Sasa - dala sem ti plus, ki ga ni zabeležilo. Prav imaš; ONI ŽE NISO BOŽJI POSLANCI!!! Ne, v božji službi niso Božji poslanci, temveč klika, ki bogati na revežih - bogaboječih! Srečna pa sem, da smo kooooončno dobili pravega PAPEŽA !!! Vsako noč molim zanj, da se mu kaj ne zgodi. . . . . . ampak, le kdo bi mu hotel hudega. . . . . . ? Dobro, da si sam kuha!!!
Wortex2
24. 11. 2013 21.37
+0
Kje imajo spoštovanje do človeka, ki gnije v bedi. Človek si je sam kriv, da živi v bedi. To kar žanješ to seješ, če ne v tem pa onem drugem živlenju še enkrat na zemlji samo, da tega neveš. Od tu pa vsa ta beda. Pravično? Seveda da je. Pač dokler bote dajali manj vrednim kri in bedo bote tudi vi manj vredni in živeli v bedi.
pe?navodo
24. 11. 2013 22.10
+1
Tudi naš Pedro Opeka je župnik. A ni on Božji poslanec ?
iGURT
24. 11. 2013 22.11
+0
zelo dobra knjiga o teh, samooklicanih, od Peter De Rosa, 'Kristusovi namestniki', o papežih, od prvega in pred njim, to tega predzadnjega.. ..da, res nimajo nič z Bogom in niso nobeni Božji poslanci, so pa znali uživat, spletkarit, vojskovat, bogatet...
iGURT
24. 11. 2013 22.12
+1
Uros Bukovec, toliko je Božji poslanec kot mi Vsi, nič več nič manj
iGURT
24. 11. 2013 21.03
+0
...danes sem pogledal film od modela z imenom Santos Bonnaci, zelo dobro razloži marsikaj....
pe?navodo
24. 11. 2013 22.11
-2
Pa si poglej še kaj od Dr- Owuorja, boš šele potem videl kako nekateri dobro obrazložijo.
iGURT
24. 11. 2013 22.17
+1
evo, sem poiskal, bom pogledal, predavanje 24 oktobra 2013 - ...ti, si kdaj prebral Gito ?