Naslovnica

Gazprom se je umaknil

Moskva, 15. 11. 2000 00.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Ruski monopolist na področju pridobivanja zemeljskega plina Gazprom se je umaknil iz pogajanj o povečanju lastniškega deleža v največjemu ruskemu neodvisnemu medijskemu podjetju Media-Most, kar je znova sprožilo razprave o svobodi ruskih medijev.

Kot so povedali predstavniki Media-Mosta, direktor Gazpromove medijske enote Alfred Kokh pogodbe ni podpisal, ker bi ta po njegovem mnenju kršila ruske zakone. Kot trdijo pri Media-Most, pa Kokh ni podpisal pogodbe zaradi pritiska iz ruskega generalnega tožilstva, kar pa je on sam zanikal. Poleg tega mnogi strokovnjaki menijo, da oblast, ki v celoti nadzoruje Gazprom, poskuša prek Gazproma dobiti vpliv na edino neodvisno rusko nacionalno televizijo NTV, ki jo ima v lasti Media-Most.

Z omenjeno pogodbo bi sicer Gazprom odplačal 211 milijonov ameriških dolarjev vreden dolg medijske hiše Media-Most, v zameno pa povečal svoj lastniški delež za 25 odstotkov. S tem bi Gazprom postal največji lastnik Media-Mosta, ki je v pogajanjih zahteval tudi dogovor o nevmešavanju v uredniško in kadrovsko politiko.

  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3