Nogomet

Milijonske kazni za Manchester City in Paris St. Germain!?

London, 06. 05. 2014 14.21 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Evropska nogometna zveza je angleški Manchester City in francoski Paris St. Germain strogo kaznovala zaradi kršenja pravila o tako imenovanem finančnem fair playju. Kot poročajo angleški in francoski mediji, sta kluba kaznovana s 60 milijoni evrov in plače v ekipah ne smejo več naraščati.

Sinje-modri korakajo proti novemu naslovu angleškega prvaka.
Sinje-modri korakajo proti novemu naslovu angleškega prvaka. FOTO: Reuters

Kluboma je ostala prihranjena vsaj izključitev iz lige prvakov, a tudi tukaj bosta imela omejitev, saj bosta za tekmovanje namesto običajnih 25 igralcev lahko prijavila le po 21 nogometašev.

Pri Uefi v torek kazni še niso potrdili. Uefa kazni ne komentira. "Odločitve še nismo skomunicirali do konca in danes ne načrtujemo nikakršnega sporočila za javnost," je povedal neimenovani predstavnik Uefe.

Obe ekipi sta zaradi finančne pomoči bogatih lastnikov klubov iz arabskega sveta že dlje tarča kritik na ta račun. Prav s to finančno pomočjo pa naj bi kluba kršila finančni fair play, s katerim želi Uefa preprečiti ekstremne vložke. Zunanji vlagatelji klubom lahko zato pomagajo le pod strogimi pogoji.
 

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (56)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Mdt6
07. 05. 2014 11.52
+1
Kdaj bo UEFA kaznovala FIFO ki je svetovno prvenstvo nastavila v Katar v zameno za milijone!Vodilni so kljub temu še vedno na položajih! Kdaj se bo prvenstvo dodelilo drugi državi? Kdaj bo UEFA ukinila športne stave v nogometu ?
MaunelNeuer
06. 05. 2014 22.58
+3
ka pa je to za šejka?? če je 500 mio € zanj pljunek v morje, potem mu tudi to ne bo težko plačat
jocjoc321
06. 05. 2014 19.21
+0
vzgojna kazen....vsi igralci ter kader 10% mesečne plače v dobrodelne namene
Smeljo
06. 05. 2014 19.14
+1
Koncno mal pravice :)
{file_deleted}
06. 05. 2014 22.59
+1
ful pravica ja, City in PSG se tem 60tim milijonom smejita
OldSpice27
06. 05. 2014 17.14
-1
ce jih res hocjo kaznovat je odvzem tock najbolj bolece za tak klub, ker psg kot city bi tako lahko zgubila prvo mesto v ligi in bi dvakrat premislila preden bi zacela zapravlat gromozanske vsote
paulo19
07. 05. 2014 01.03
uefa se ne sme vmešavati v posle FA zato tudi ne sme odvzeti točke, lahko pa jih sankcionira na evropski ravni - evropska tekmovanja. če ne plačata ne bosta dobila licence ;)
klemzii
06. 05. 2014 16.52
+16
Real je od leta 2002 pa do 2014 zapravil miiljardo in pol denarja za okrepitve. Poudariti je potrebno da v tem času niso dobili niti ene evropske lovorike. Članek na planet siol.net. Za samo šest igralcev so plačali skoraj pol milijarde. V tem ni štet Zidane, ki je prišel leto prej... Nočem pametovati, samo povem...
Los Galacticos
06. 05. 2014 17.14
+5
Ja, ampak tu se je gledalo samo koliko je dal za okrepitve... Koliko je pa dobil z prodajo igralcev ? Recimo Balea so dobili praktično zastonj, 50m Ozil, 40m Higuain, 12m Albiol, 10m Callejon, 6m Leon... Kupil so še Isca za 30m in Illira za 30m... Se pravi so nekje 50m v minusu prejšnje leto, ampak imeli so prihodek od več kot 500m od znamke kluba in igralcev, se ti ne zdi da je teh 50m zlahka poravnat ob takem prihodku... Vsi večji klubi imajo večji minus ( razen bayerna, tu jim svaka čast )... Kar se pa tiče lovorik, jah tu denar nima veze, ampak igralci in trener, očitno ni bilo prave kombinacije, kljub velikim vložkom...
lulabula
06. 05. 2014 17.43
+0
ja samo real ima tudi rekordni dolg čez 600 mio eur.mislim da je vsem jasno da bi real morali finančno preveriti od vrha do tal za 10 let nazaj.pa se to seveda ne zgodi , kjer za njimi stoji španska vlada.
Los Galacticos
06. 05. 2014 18.01
+6
Ja lulabula, Real 590m in Barca 578m "kao" dolga... Na straneh ki nekako zagovarjajo klube oz. omenjata Real in Barco pa se govori da ima Barca okoli 350m Real pa okoli 400m... Bravo, kaj si hotel povedati ??? Zakaj bi midva sploh debatirala o teh dolgovih ? Imajo kake veze z našim življenjem, sva za kaj prikrajšana, vračava midva te dolgove ??? Mene kot gledalca in navijača zanima samo dobra tekma in dober nogomet, vse ostalo je nad našim nivojem sposobnosti razumevanja tega biznisa... ManUTD ima recimo tudi nekje okoli 370m dolga... Mislim, vsi večji klubi imajo velike dolgove, pa tebi to pasalo ali ne... Ne vem zakaj omenjaš samo Real, ko pa imaš kopico klubov z skoraj istimi dolgovi, oz. 100m minus ali plus, kaka je razlika ???
walter2
06. 05. 2014 18.02
+2
Prav tako Barcelono,Mesi se trenutno pogaja za 21 milijonov sezonske plače!
lulabula
06. 05. 2014 18.08
+1
članek je o finančnem fer pleju.torej se mi zdi umestno omeniti real in izpostaviti to kar sem.in tudi ti veš da se real
DonMiltonFriedman
06. 05. 2014 18.27
-3
Dolg dela profit, to ve vsaka polpismena žaba.
lulabula
06. 05. 2014 20.55
+3
pitonar
07. 05. 2014 08.02
+1
Fantje nevem zakak se kregate. City in psg sta delala z minusom. Negre se za dolg, ki ga ima vecina klubov. Gre se za koncni dobicek. Tako real kot barca sta delal z dobickom. Oni imajo dolg od kreditov, ki jih placujejo isto ko mi navadni smrtniki. S tem da ostali klubi placujejo mesecno anuiteto in se ustvarijo dobicek. City in psg pa sta samo vlagala denar od arabcev in na koncu leta ustvarila minus. Ce bi delala s plusom do tega nebi prislo.
ays1979
07. 05. 2014 09.19
+0
belaj, ce nisi zaposlen ne vracas dolga reala, jaz ko placujem davke vsak mesec pa pokrivam minus BANKIE...... ta banka je izplacevala kredite realu za nakupe igralcev, tako da SEM PRIKRAJSAN!!!
lovesosa
06. 05. 2014 15.29
+18
če bi jih kaznovali z odvzemom točk v ligi bi jih bolj prizadelo..... kaj pa je 60mil? En striker manj poleti
Los Galacticos
06. 05. 2014 16.34
+1
UEFA se ne more vmešavati v ligo katera nima pravila FFP pravila... Za ligo je odgovorna FA ( katera ne zahteva FFP pravila ) in ne UEFA, tko da odbitek točk ne pride v poštev, UEFA lahko samo posega v europska tekmovanja... In vsi ki mislite da je 60m malo, se malo zamislite, tudi če nekdo briše rit z denarjem je 60m še zmeraj veliko, ali pa si niti ne morete predstavljati koliko je 60m ? Misliš da jih City z mirno dušo odplača ? 60m bi v Sloveniji rešilo marsikatero firmo in posledično veliko družin, recimo... Tko da ni govora da je Cityu 60m kapljica v morje, konec koncev arabec ni prišel tja da bi kar razmetaval denar ker ga ima...
patria
06. 05. 2014 15.20
+12
Problem je nastal, ko so zaceli Arabci vlagati in postajati mocni. Ko je Berlucsconi pri Milanu zapravljal astronomske vsote ni bilo problema, ko je Abramovic zapravljaj v Chelsiju ni bilo problema, ko so bili vlagatelji bogati Americani - ni bilo problema....
modelx
06. 05. 2014 16.06
+2
ja, ampak vse je bilo takrat za 2/3 manj pri milanu in pol pri romanu. sedaj gre pa to čez meje. pgs ti je sedaj umeten klub, kot mc. vse kupljeno, nič vzgojeno
ays1979
07. 05. 2014 09.16
BPL1
06. 05. 2014 14.54
+31
Da o njihovih samih rekordnih nakupih ne govorim, 4 od prvih 10 najdražjih nakupov je opravil Real! Na polno zapravljajo od leta 1902, z lahkoto so 9x podredili Evropo, ker so bili v LP takrat daaaaaleč daaaaaaleč najbolj PREMOŽEN klub! In s tem se še hvalijo! Drugi v LP je imel 1000x nižji proračun, heh! Imunost na kvadrat, FUJ!
Ka pa mislis
06. 05. 2014 14.58
-12
BPL1
06. 05. 2014 15.00
+26
A te kr boli, ker navajam dejstva? Vse kar sem napisal je preverljivo! Ne spreminjaj teme!
?ikitita
06. 05. 2014 15.04
-5
Ka pa mislis
06. 05. 2014 15.07
-14
da ti povem da ni v igri samo zapravljanje. Pusti 24ur in njihove veleume. gleda se dost stvari v zadnjem, rast plac, odhodki, prihodki, pogodbe z igralci pod 15 let itd.. Sam da omenim da je kristina prodal vec dresov kot vsi chelsejevi igralci in bayernovi skup, prodali so za 80 milj igralcev in kupli za 100 lani... Povrsen si
brutal9999
06. 05. 2014 16.03
+1
Konkorenca vedno raste z denarjem..to je zdrav način ne bolan. Tko da ne vidim tle problema. Tut normalne firme z uspešno strategijo pridejo do denarja in posledinčno do novih in novih uspehov tako, da so samo na podlagi financiranja vedno pred konkurenco...ampak ta denar je treba znat zaslužit! In tut nebi blo fer, da so tisti ki nič ne vlagajo konkurenčni nekomu, ki s svojim uspešnim poslovnim načrtom pridejo do denarja in ga vlagajo v svoj ponovni uspeh ;)
Los Galacticos
06. 05. 2014 17.01
+0
Zakaj je pa zdaj Real vsega kriv ? Res da ima astronomske nakupe, ampak ni kupil vse 4 najdražje v eni sami sezoni !!! Vsak nakup so igralci tudi opravičili, no razen Kakaja... Ampak si pozabil tudi omeniti da Real že kar nekaj let zapored ima največji prihodek ( mislim da okoli 500m vsako leto ) med vsemi klubi... Tudi vedi da je Real Balea kupil praktično zastonj z prodajo igralcev, Bale jih je stal mogoče samo par milijonov ko gledaš plus/minus... Res je tudi da je Real v velikem minusu... Ampak spomni se da je bil Lpool 2010 na robu bankrota in ga je kupil američan ki je odplačal dolg, tako da tudi tvoj klub ni tako nedolžen, ane ? Zakaj pa ste bili na robu bankrota če pa poslujete tako \"pravilno\" ? Če američan kupi klub je vredu, če pa arabec kupi klub je pa to slabo za nogomet ? Res da sta PSG in ManC v minusu, ampak moramo se tudi zavedati da sta ta kluba začela gradit kariero praktično iz nule in je normalno da bojo v minusu prvo leto ali pa tudi drugo, ampak bo ta minus vsako leto manjši... Kako bi pa naredili konkurenčen klub na hitro če bi se držal pravila \"minus manjši od 40m\", narediti ti na hitro ekipo ki bo osvojila EPL ampak da ne bo šla v minus prvo in drugo leto !!! Ne vem no, meni se zdi super da imamo več visokoletečih klubov ( ManC, PSG, Monaco, recimo Anzhi je bil na dobri poti )... Recimo v francoski ligi si gledal samo Lyon, zdaj imaš vsaj PSG in Monaco... V EPL si gledal ManUTD v 20 letih 13x naslov, zdaj imaš Chelsea, ManC ki sta se vmešala... Kaj nebi bilo bolje da bi v nemčiji nekdo kupil recimo kaki Mgladbach ali pa Wolfsburg da bi lahko kradli naslove Bayernu in BvBju z konkurenčno ekipo? Ko Bayern krade igralce \"konkurenci\" za male pare je to vredu, ampak ko nekdo kupi igralca za malo več denarja je pa to slabo ? Zakaj bi bilo slabo če bi kak arabec kupil Celto, Valladolid, Elche in bi lahko naredili ekipo konkurenčno Realu in Barci... Pa ne omenjat \"poglej Atletico za manj denarja\" , to rata enmu klubu v 50 letih mogoče, če ima srečo... Ker kateremu klubu z manjšim proračunom je pa v EPL uspelo se v 20 letih odvzet naslov ManUTDu ??? Skratka ekipe kot je Atletico se zgodijo enkrat v 50 letih in še to mogoče... Meni osebno kot gledalcu je fantastično da je več konkurence, čeprav z veliko denarno injekcijo... In važno mi je da imamo veliko dobrih tekem, ne pa samo dva el clasica na leto... In zakaj mene in tebe zanima kok je naš klub dal denarja in v kakem minusu je, saj ni naš denar, in če se je nek sheik odločil zapravit 300m za okrepitve me to prav nič ne zanima, je njegov denar, isto kot mene recimo ne zanima zakaj si ti dvignil 10.000 eurov kredita in kam ga boš zapravil, an, sej je tvoj denar in tvoj problem... Aja pa recimo ManUTD mora prenovit komplet ekipo, kako jim bo to uspelo če ne smejo v minus in je v veljavi FFP pravilo ???
ays1979
07. 05. 2014 09.15
+1
belaj lepo napisano zdej pa povej mi zakaj realu vsako sezono minus raste???? - kljub najvecjemu dobicku na leto, ah ekonomija je za....na stvar
thePegasus
06. 05. 2014 14.54
+18
60 miljonov €??? Na UEFI hočejo nekateri met polne žepe, zato pa dajo tako "nizko" kazen šejkom, ker vejo, da se ne bojo pritoževali in bojo pač plačali drobiž..
rajak
06. 05. 2014 14.52
+3
ma to so mali fičngi
Messiniesta
06. 05. 2014 14.50
-8
Postali so prenevarni palčkom in Fifamadrid jih kaznuje. Me prav zanima s čim bo španska zveza upravičila škandal leta, ko je pred prvo (odločilno) tekmo lige prvakov dala počitek realčiču. Ne Atleticu Madrid realčiču pa ja. Prav tako nista počivala ne Bayern ne Chelsea. Škandal brez primere, ki je določil prvega finalista. No ja morda pa moje realčice vedo za kak drug vzrok (prezelena trava, dež, tcunami...).
thePegasus
06. 05. 2014 14.55
+1
Ne kaznuje jih Fifamadrid, pač pa Uefalona.. preberi pa boš vidu..
?ikitita
06. 05. 2014 14.56
-1
TCUNAMI.. hahaha imaž dokončana osnovne šole kajne?
Ka pa mislis
06. 05. 2014 14.57
+6
Kaj pa ma chelsea in bayern s spansko nogometno zvezo?
?ikitita
06. 05. 2014 14.58
+0
pusti ga..saj mu ni lahko ko ga v šoli vsi zaničavajo, potem pa tu svojo jezo stresa, s tem da nam poda svoje nogometno znanje.
Ka pa mislis
06. 05. 2014 15.02
-1
Mali je se kr pod pomirjevali ker so 'bogovi' za madridskima kluboma
locodice3
06. 05. 2014 15.10
Los Galacticos
06. 05. 2014 16.27
+2
Kakšen počitek je imel Real ??? O čem ti ??? Real je imel vmes finalno tekmo v Copi z Barco, ko je recimo med tem Atletico počival... Namesto ligaške tekme je Real imel pokalno tekmo, res pa da je imel na račun tega dva dni več počitka... Bayern pa je imel res tekmo več od Reala, ampak moraš v račun uzet tudi da so že zdavnaj osvojil ligo in so lahko odpočil vse ključne igralce, in mislim da je na ta račun Bayern bil bolj odpočit od Reala... Kakorkoli Real ni imel odpovedane tekme in počitek ampak je igral finale Cope...
VOVK78
06. 05. 2014 14.49
+6
Ne vem kaj se vsi tko bunijo pri vsem tem.Kakor ,da zapravljajo z denarjem drugih.Vsak naj pomete pred svojim pragom pa bomo pol videli.Real Madrid je transparenten z 100 milijoni za enga ?Ne mi pravt,da je to vse čisto.Pol bi mogli vsi plačati kazni...
hitz
06. 05. 2014 15.01
+5
BPL1
06. 05. 2014 14.42
+13
Za Chelsea sem vedel da ni v minusu kot ste tako sveto pisali še pred nekaj meseci in kot večina bralcev tu gori misli, ker če ne bi prav tako dobil kakšno kazen...Ampak kje sta Real in BArca? Aja, saj res, ta dva sta priviligirana, imuna.
Sigis
06. 05. 2014 14.46
+18
Chelsea je bil lani tam nekje med 30-60M€ v minusu, ampak so imeli prejšnja leta tak profit da so to izgubo od lani z lahkoto pokrili.Minus je pa brž ko ne nastal zaradi izpada v skupinskem delu LP, LE še zdaleč ni tako dobičkonosna...
thiago11
06. 05. 2014 15.42
Barcelona je imela pozitivno sezono oz. so imeli dobiček in prav zaradi tega je kazen ker City in PSG nista imela dobička v tem smislu ker so preveč nakupoval...
BPL1
06. 05. 2014 14.40
+9
HAHAHA! Dat Cityju in PSGju denarno kazen ne bo čist nič pretresljivega za njih, šejka se bosta kvečjem smejala! Prestopne roke in prepoved igranja v evropskih tekmovanjih! To bi bilo vzgojno!
Ka pa mislis
06. 05. 2014 14.51
-7
BPL1
06. 05. 2014 14.59
+17
Rajši vidim da gledam lep nogomet brez lovorik kot ga igra letos Liverpool kot da navijam od leta 1902 z denarjem podprt kraljevi klub z najslabšimi in najbolj vzvišenimi navijači kar jih je.
rambek
06. 05. 2014 14.40
+4
to je z njih droibiž morda bo kakše pozresenz s epo kaksnem miljonu več iskal službo drugje!
Damir8
06. 05. 2014 14.35
+10
mislim da je ta kazen kot kaplja v morje, glede na to da imajo njjihovi lastniki miljarde. Mislim da bi kazen v obliki prepovedi trgovanja z igralci 2-4 prestopne roke bistveno bolj bolela.
Kun_Aguero
06. 05. 2014 14.33
-7
Naj dajo miljonsko kazen mamo mi dnarja :)
Damir8
06. 05. 2014 14.37
+25
GorgonzolaJeZakon
06. 05. 2014 15.30
+15
lovesosa
06. 05. 2014 15.34
+3
thiago11
06. 05. 2014 15.43
+9
od učeri k je ugotovu da bojo ligo po vsej vrjetnosti osvojil
GorgonzolaJeZakon
06. 05. 2014 15.50
+5
Nevem pac klub obstaja 130let osvoju je pa sam 10 lovorik ... Tk da predvidevam da ne navijas za njih zarad keša.. Ful antipatičn klub