Nogomet

Nekdanji zdravnik Barce prepričan, da Messi ni 'resetiral' števca

Barcelona, 13. 11. 2013 10.23 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Ob novi poškodbi zvezdnika Barcelone Lionela Messija je mnenje izrazil nekdanji zdravnik katalonske zasedbe Jordi Ardevola. Prepričan je, da morajo biti v klubu potrpežljivi in Argentincu dati dovolj časa za saniranje poškodbe, Messi pa bi si moral poleti vzeti več časa za počitek.

Leo Messi bo zaradi poškodbe stegenske mišice z igrišč odsoten od šest do osem tednov, to pa je že njegova tretja poškodba v letošnji sezoni. Resnici na ljubo je bil prvi zvezdnik Barce v minulih sezonah zelo redko na stranskem tiru zaradi poškodb, letos pa se njegovo zdravstveno stanje nikakor ne uredi. Svoje mnenje je povedal tudi nekdanji zdravnik Barcelone Jordi Ardevola: "Treba je paziti in se izogniti rečem, ki lahko povzročijo poškodbe. Športnik si mora vzeti poleti aktivni počitek, treba je trenirati, vendar veliko manj kot sicer. Messi se ne sme vrniti, dokler ni 100-odstotno pripravljen. Tako bi naredil jaz, vendar je tukaj prisotnih veliko dodatnih elementov. So stvari, ki vplivajo na celotno situacijo, želja za igranjem, potreba ekipe, pritisk okolja, tako iz športnega kot iz ekonomskega vidika."

"Njegova vrnitev v polno formo? Števec mora "resetirati" in spraviti na ničlo, se spočiti in s pomočjo specialnega treninga vrniti v optimalno kondicijo. Ko je igralec poškodovan, je obdobje, ko je glava še vedno z mislimi pri poškodbi in to traja nekaj časa. Preden možgani ugotovijo, da je vse po starem, je potreben čas in v klubu morajo biti potrpežljivi. Imam občutek, da Leo med sezonama ni bil nikoli povsem spočit, njegov števec se ni premaknil na ničlo," je prepričan španski zdravnik.

Leo Messi
Leo Messi FOTO: Reuters
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (44)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

rambek
14. 11. 2013 00.50
+6
Brez messija ni fusbala oz je manj zanimiv
chelsea_dbest
13. 11. 2013 19.35
+15
vrnil se bo še močnejši in boljši kot prej!
rozi23
13. 11. 2013 17.48
+16
Kljub temu da ni bil stoodstoten na nobeni letosnji tekmi, je v 16-ih.tekmah dosegel 14golov..... svaka cast!
andrejak3
13. 11. 2013 17.11
-10
Messi bo pomali končal kariero
VECCHIA SIGNORA 1
13. 11. 2013 16.11
+8
četudi bi zdej zaključil karijero bi zame bil (in bo) ta človek igralec vseh časov (takoj za del pierom, hehe) .. ampak Messi je "šele začel", in svojo razliko bo samo še stopnjeval...dokaz ni simpatiziranje ampak dosežki in učinkovitost..jaz sem vesel, da zivim v njegovi eri, in v eri še marsikaterega igralca..
AbrA0_KadaBRa
13. 11. 2013 16.05
+13
Messi je in bo bil je vedno dober ni mu bilo nikoli nič za učitat
JbmTiMt
13. 11. 2013 15.55
-2
on je svoj maximum dal
Hammurabi
13. 11. 2013 16.00
+5
JbmTiMt
13. 11. 2013 16.31
+4
prava resni.ca
13. 11. 2013 17.33
+3
Widzew&V89Maribor
13. 11. 2013 15.44
+3
Stajerci007
13. 11. 2013 14.54
+19
Kolko je on igral... normalno da se mora nekje poznat!!Računat je treba tudi na to da sta z CRjem daleč najbolj tepena igralca v Španski ligi... Mislim da je Messi celo najbolj.... ti tekme da ga nebi branilci klatli po nogah!! Spočit, ozdravit pa ko bo top fit nazaj!! Drugo leto je SP... na katerem vrjamem da bo pisal novo poglavje nogometne zgodovine!! Ampak to lahko doseže samo če bo top fit!! Kr če ni... tud mozak ne dela pravilno in ni pravega učinka!! Lep pozdrav
Widzew&V89Maribor
13. 11. 2013 15.46
+8
se strinjam da je Messi bolj tepen, že zaradi stila igre, več gre v preigravanja v sredini, medtem ko Ronaldo bolj prodira iz bokov.
A MAŠ MASKO SN TE FPRAŠO
13. 11. 2013 14.11
+27
To se je moralo zgoditi, ker je človek v zadnjih petih letih odigral praktično vse tekme 90 minut, tudi tiste, ki so bile odločene že po recimo dvajsetih minutah igre. Sedaj so pri Barceloni končno stvar vzeli malo bolj resno pripravili celoten plan za to, da bi se Messi najkvalitetnejše pozdravil. Prva dva tedna bo samo počival, ne bo treniral niti malo, da se poškodba zaceli vsaj delno sama in to je zanj dobro. Potem bo odpotoval v Argentino, saj zdravniki menijo, da mu bližina Camp Nou-a in trenutna tekmovalnost lahko le škodita in se bo sam želel vrniti predčasno. Tam bo v sodelovanju z Argentinskimi zdravniki in zdravniki Barcelone začel z lažjimi treningi, katere bodo stopnjevali. Verjamem, da se bo v letu 2014 vrnil povsem zdrav in za dobro nogometa upam, da se mu te poškodbe ne bodo več vračale nazaj.
Gaylona
13. 11. 2013 13.49
+4
tomtom66 tudi jaz sem pred meseci podobno napisal in sem dobil veliko minusov se pa popolnoma strinjam z teboj.
tomtom66
13. 11. 2013 13.29
+11
Ko sem ene tri dni nazaj napisal, da Messi že dve leti stagnira in je len, sploh v primerjavi z Ronaldom, ki vsako leto napreduje so se vsule kritike z vseh strani. Danes se počasi izkazuje realno stanje. Žal mi je Messija. Res. V sezono je šel absolutno nepripravljen. Njegova hitrost je trenutno samo še spomin izped dveh sezon. Da ga bo pa v roke vzel argetinski guru priprave, ki ga je imel v obdelavi že leta 2008 pa kaže, da je res v slabem stanju. Igranje na visokem nivoju vsak teden (ob zelo kratki klopi kar je že tradicija v Barceloni) zahteva izjemno profesionalnost in disciplino. Hkrati pa me skrbi še za njegovo usodo. Znano je, da je Barcelona slaba mačeha svojih največjih sinov, ki niso po narodnosti Katalonci. Spomnite se Ronalda in Ronaldinha......
Goooooooool!!!
13. 11. 2013 13.57
+4
domen122
13. 11. 2013 14.34
-3
Antena92
13. 11. 2013 15.22
+2
Messiju se je res videlo, da v zadnjih dveh sezonah na nepomembnih tekmah ni hotel iti ˝na polno˝, toda na hitrosti do prve lanske (v lanski sezoni mislim) poškodbe ni izgubil nič. Hiter in spreten je bil enako kot pretekle sezone, le malo manj energije je vlagal v vračanje oz. tam, kjer to ni bilo tako potrebno. Letos pa lahko rečemo, da njegova hitrost in forma nista idealni, toda iz svojih izkušenj vam lahko povem, da te poškodba ne uniči samo fizično, ampak tudi psihično. To se pozna predvsem takrat, ko si tik po ozdravitvi, saj v noben kontakt ne upaš na vso moč, pri strelih se bojiš na vso moč udariti, ne upaš na polno ˝zašprintati˝ ipd. Zato po mojem mnenju Messi letos daje občutek, da ni več tako hiter, da ne upa udariti tako, kot je včasih to počel. Če ga primerjamo z Ronaldom, je slednji bolj natreniran in igrišče ga je bolj polno. Toda če se bo Messi vrnil v takšno formo, kot je bil lansko leto, Ronaldo nima pogojev, da se sploh lahko bori z njim za najboljšega nogometaša.
blackwizard
13. 11. 2013 13.13
-10
ajda v jok in stok zdaj,ko ste to prebrali
Goooooooool!!!
13. 11. 2013 12.55
+0
še ima čas, da dokaže za koliko presega 'najboljšega vseh časov', kar počasi :)
karaster
13. 11. 2013 12.17
-13
O tej poškodbi mesija v Sloveniji skor novica dneva pa saj nismo normalni. Aja pa še to novinarji a je mogoče Leo edini nogometaš na planetu, ki je poškodovan da se toliko piše to tem?
Hammurabi
13. 11. 2013 16.01
+3
Hammurabi
13. 11. 2013 12.09
+21
Messi se poleti ni pretegnil. Treniral je malo, odigral pa samo par tekem. Res pa je, da se ni spočil, ker je moral letati od enega sponzorja do drugega. Če bi se bolj osredotočil na nogomet in manj na marketing, bi bil v boljši formi. Toliko od navijača Barcelone.
mmickica
13. 11. 2013 12.16
+13
Drži! Ampak sponzorske obveznosti so danes sestavni del športa, žal. Mogoče je kriv skupek vsega, kar se mu zadnji čas dogaja, tudi ta zadeva s sodiščem..., psihološko stanje je namreč prav tako lahko razlog za nenehne poškodbe!
Marko Frank 1
13. 11. 2013 13.14
+7
Redkvica pojdi še malo nazaj v zemljo očitno si še premalo zorel.
alien8potnik
13. 11. 2013 14.54
+8
hammurabi in mmickica, z obema se povsem strinjam. to so te stvari, ja. ekonomski vidik je v sodobnosti brutalen do vseh. sploh pa v takem biznisu, kot je nogomet. psihološko stanje posameznika pa je seveda ključno za njegovo fizično in sploh stabilnost. včasih se zgodi kaj slabega človeku, potem pa se izkaže, da je to bilo za nekaj dobro. in da sledijo boljše stvari od predhodnih. verjetno je prav (za messija) da v nulo sanira poškodbe. nima kaj. mora jih.
Hammurabi
13. 11. 2013 16.02
+1
redkvica - si slišal za 4. sklon (tožilnik, akuzativ)?
Campeones36
13. 11. 2013 17.21
-2
Haha, ko govorimo o počitku ne govorimo ležanju na kavču in gledanje tvja ampak o dnevih brez treninga in sponzorske obveznosti ne spadajo v aktiven čas, lolek
xxman.y
13. 11. 2013 12.05
+6
Točno. lahko je še večji zvezdnik, ampak še vedno je človek in telo rabi svoj čas za sanacijo poškodbe. Lani je bila Barca pač neprepoznavna brez njega, zato so ga prehitro silili nazaj na igrišče. Bojim se samo, da ni prišlo do kakšnih trajnih posledic zato. Letos so kupili Neymarja prav za take primere in zdaj si Messi lahko v miru vzame čas za okrevanje. Je pa res še nekaj, kar se baje govori. Po odhodu Guardiole naj bi Messi začel zanemarjati dieto, ki mu jo je Pep predpisal. Messi je namreč zaradi načina na katerem gradi svojo igro, delno pa tudi zaradi genetike same bolj nagnjen k poškodbam in Guardiola je to dobro vedel. Zato mu je določil strogo dieto in Messi praktično ni bil nikoli poškodovan. Bomo videli, razlika je samo v tem da ima barca letos Neymarja, ki naj bi v takih primerih prevzel Messijevo vlogo.
alien8potnik
13. 11. 2013 11.42
+26
zdravnik ima prav. danes so športniki, sploh tako vrhunski, kot je messi, gladiatorji. ženejo jih do konca. ni čudno, da na neki točki telo odpove.
Matej Matej 1
13. 11. 2013 11.47
-14
alien8potnik
13. 11. 2013 11.49
+8
Symbolic
13. 11. 2013 12.36
+5
Alien, s terminom "gladiatorji" si velik povedal! Zdi se mi pa, da pri tem veliko prispevajo tudi sami igralci... Zakaj? Iz preprostega razloga: ni igralca, ki ne bi želel igrati tudi, če ni 100% fit...Izbral si je tak poklic in enostavno, hoče ga opravljat kljub temu, da ni še pripravljen! Rezultat tega pa je: slabši nastopi + možnost poslabšanja/obnove poškodbe! Ta eks-zdravnik Barce je to zelo lepo razložil: "Ko je igralec poškodovan, je obdobje, ko je glava še vedno z mislimi pri poškodbi in to traja nekaj časa." Torej, preprosto rečeno igralec se boji in zato ne daje vse od sebe!
alien8potnik
13. 11. 2013 14.33
+6
pritiski na igralce, v ozadju veliki ekonomski interesi ... zato igralci iz sebe iztisnejo zadnje atome moči in gredo preko meja, se vračajo v igro (po poškodbi) prehitro. klubi bi morali zaščititi svoje igralce, ne glede na sponzorje ipd. messi je tipičen primer, ko so ga preforsirali. očitno je, da prejšnje poškodbe ni zares saniral. upam, da bodo zdaj dejansko naredili vse zanj. ker sicer ga bodo upropastili, kar bi bilo naravnost grozno.
matej1111
13. 11. 2013 11.38
-13
Heh, moja napoved se oresničuje. Pečeni smo zdaj z novicami o Messiu. Že lani je bil gotof, zdaj pa je dokončno gotof.
jaz.bajsek
13. 11. 2013 12.04
+14
zkua
13. 11. 2013 12.41
-5
meskic
13. 11. 2013 11.21
-14
Krivi so igralci, ki so mu pac povzrocili poskodbe. Nihce drug.
St!fler
13. 11. 2013 11.23
-1
najprej dobiš po nogi če driblaš tak da si je v bistvi sam kriv :)
Matej Matej 1
13. 11. 2013 11.32
+8
Šipter po tvoje je sam kriv ker igra nogomet.
I_LOVE_FOOTBALL
13. 11. 2013 11.33
+6
jah, to je pač sestavni del nogometa. Zagotovo se je, ko se je odločil za profesionalno nogometno karier, še dobro zavedal, da lahko nastopi huda poškodba. je pa tudi res, da so eni stekleni nogometaši, ki jim je že mali dotik dovolj da se poškodujejo (npr. Hargreaves, ki so mu napovedovali izjemno kariero, a je bil ves čas poškodovan), eni so pa zelo "trpežni (npr. Ronaldoin tudi Messi v prejšnjih letih)