Črna kronika

Avtobus z otroki nenadzorovano drsel po spolzkem cestišču

Cerklje na Gorenjskem, 26. 02. 2013 10.55 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Kako pomembna je ustrezna zimska oprema, se je izkazalo pri prometni nesreči pod Krvavcem. Avtobus, ki je prevažal otroke, je začel drseti vzvratno in je najprej trčil v parkirana avtomobila, nato pa še v drog električne razsvetljave.

V ponedeljek dopoldne so policisti v Cerkljah na Gorenjskem obravnavali nesrečo avtobusa, ki je prevažal skupino otrok. Na srečo ni bil nihče poškodovan, kljub temu pa bo moral 32-letni voznik plačati globo. Policisti so ugotovili, da se je nesreča zgodila, ker ni namestil ustrezne zimske opreme, so sporočili s PU Kranj. 

Avtobus je zato med vožnjo proti spodnji postaji žičnice Krvavec najprej začel drseti vzvratno, nato je trčil v parkirana avtomobila, zatem pa še v drog električne napeljave.

Policisti so ugotovili, da je bil voznik v jutranjih urah že v policijskem postopku. Ustavili so ga med nadzorom prometa v Cerkljah in ga opozorili, da mora na cesti, kjer so zimske razmere, uporabiti snežne verige. Pa jih ni, zato so mu napisali kazen. Zakon za voznika, ki vozila nima opremljenega z zimsko opremo, predvideva globo v višini 120 evrov, za pravno osebo pa kazen znaša 1000 evrov.  O dogodku bodo obvestili tudi pristojno državno tožilstvo.

Globa ni bila povezana z zimsko opremo?

Avtobus, vpleten v nesrečo, je last družinskega podjetja Janeza Gerčarja. Slednji je potrdil, da je bil šofer oglobljen, a po njegovih besedah zaradi popolnoma drugih stvari. Po njegovih besedah naj bi prišlo do 12-urnega zamika pri tahografu, šofer pa poleg tega pri sebi ni imel določenega potrdila. "Kar se vožnje same in zimske opreme tiče, pa ni dobil nobene globe," je dodal. Glavna cesta je bila splužena, cesta v bližini parkirišč pa ne, varnostnik pa je avtobus poslal "direktno v sneg", je pojasnil Gerčar. Poudaril je, da so se tudi drugi vozniki avtobusov "pritoževali, da je bilo na Krvavcu izredno slabo stanje in da so tudi drugi drseli, samo na srečo se ni nič zgodilo".

  • Dogodki splošno 1
  • El amor brujo
  • 	 The Duke Ellington
  • Kronanje popeja
  • Dih zveri
  • Ennio Morricone
  • Edward Clug CLUSTER
  • Robben Ford
  • Vicente amigo
  • Večer z legendami kubanske glasbe
  • Fantom iz opere
  • Goran Bojčevski & Balkan Nuevo
  • Rade Šerbedžija
  • Od Čardaša do Valčka
  • večer Puccinijeve glasbe
  • Svetlana Zaharova
  • Dogodki splošno 2
  • Dogodki splošno 3
  • Dogodki splošno 4
KOMENTARJI (93)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

acim
28. 02. 2013 06.53
+3
Kdo ščiti Albance s Kosova v Sloveniji?Vse je možno komentirati razen članka o streljanju v lesni tovarni v Švici.In zakaj ni moč komentirati?Zato ker je morilec Albanec s Kosova,pripadnik etnične skupnosti katera je v Sloveniji zaščitena.
Important notice
27. 02. 2013 15.43
+0
Zanimivo, da gre za isti avtobus in istega voznika, ki velikokrat izsiljuje prednost na cesti. Zanj velja zakon močnejšega. Njemu ne more nihče nič ....
User851654
27. 02. 2013 14.37
+2
Prav ne morem verjet ko berem komentarje, kam smo prišli. Kupite si svoje avtobuse pa jih opremite najbol zimsko kar se da, pa bomo vidli kak boste vsi poskrbeli za varnost. Mogoče pa vsi premalo poznate snežne razmere, ko ti nobena oprema, nobena zimska guma, in včasih niti veriga ne pomaga.
User958814
27. 02. 2013 21.49
+3
Pol pa ne vem, zakaj sploh pelje otroke, če je nevarno. Kere bolane so to no....
jmav
28. 02. 2013 09.47
-1
@bucnoli: npr. z nameščenimi verigami bi vsaj imel možnost, čeprav bi zdrsnil, bi dejansko vedeli, da se je voznik zavestno trudil pripeljati otroke do cilja. Brez tega pa je vse jasno. Vprašanje je samo ali mu je lastnik te tudi nudil, ali se preprosto zaradi lenobe voznika tega ni dalo. Ponavljam, vse to trenutno prebiram iz informacij, ki jih dobivam iz medijev. Zato je tudi težnja po zapisniku.
User861939
27. 02. 2013 13.07
+2
V tem primeru je kriv izvajalec zimskih del IN prevoznik... Če se ve, da bo frkventnost prometa visoka se pač more cesta močno nasut po pluženju, avtobus pa nujno dobre zimske gume IN verige. Ne bom se vtiku v divjanje tamalih po busu pa ne mislm pluvat po vozniku da se razumemo. Pač na službe samih voznikov se ne spoznam v vzogojo otrok se pa ne vtikam. Kar se tiče pa verig... Nasplošno opažam po naših cestah, da jih majo ljudje bol za "polcaje" kot pa zase... Nimam enga prjatla/prjatlce k bi jih znal/a monterat na kolesa... To bi mogl učit že v avtošoli, da ti pride v kri... Plus zdrava pamet, da če maš spredn pogon, da jih pač zmonteraš na sprednje gume (ker sm tud to že vidu, da je mela gospa zmonterane zadi pogon spredi pa še montaža je bla čist sfalena :D)
User770097
27. 02. 2013 11.06
+5
Ko berem te komentarje, se sploh ne čudim, da se naši politiki ne morejo poenotit, ampak je vsak po svoje pameten, pa če ima prav ali ne.
User958814
27. 02. 2013 08.58
+1
Me prav zanima, kako bi vi ki tako veselo podpirate te neodgovorneže odreagirali, če bi bil vaš otrok v takšni situaciji..npr..na tem avtobusu...res ste že vsi zmešani. Kaznovat tako, da se bodo resno začeli zavedat odgovornosti, ne samo gledat na dobiček. Sram jih naj bo..in temu očetu, ki je napisal post, dam čisto prav!!!!
User770097
27. 02. 2013 10.56
-1
Če bi ti bil šofer bi ravnal enako, za vsako snežinko pa res ni potrebe za snežne verige.
alyadasa
26. 02. 2013 23.35
+7
Z omenjenim prevoznikom so se pretekli torek naši otroci peljali na športni dan v Kranjsko goro. Pa so imeli policijski pregled vozila nekje na poti, in je bilo vse ok z avtobusom. Ne vse metat v isti koš.
GoldenEye
26. 02. 2013 23.35
+7
Jmav če bi sosedu zaupal svojega otroka, da bi ga kam peljal z osebnim avtom in bi prišlo do nesreče katera bi bila samo kriva pločevina. Bi ga tudi linčal? Veš da sosed nebi hotel da se tvojemu otroku kaj zgodi.Ti bi pa zahteval policijsko poročilo in mu še odvetniške pijavke nakopal za vrat za uslugo ki ti jo je naredil. Bodi človeški!
jmav
28. 02. 2013 09.37
-1
@GoldenEye: predvidevam, da nimaš svojih otrok, oziroma če jih imaš, imaš tudi srečo, da se do sedaj nisi soočil z temi težvami. Ta dogodek ni edini, v povezavi z avtobusnimi prevozniki imam do sedaj vsaj tri neprijetne izkušnje. Bistvo pa je: Prevoznik je za plačljivo storitev najet za prevoz ljudi, VSAKO ZAVESTNO NEUKREPANJE PRI ODPRAVI NAPAK je enako naklepnemu umoru. Kar se pa tiče omembe "soseda": ko mi bo otrok umrl, naj bom potem človeški. Ponavljam ne vem kdo je kriv, predvidevam, da lastnik podjetja, zato dejansko rabim zapisnik iz katerega lahko razberem neko verodostojno informacijo. Žal se sliši uradno, ampak preprosto ne morem zaupat novinarjem ali govoricam. Bistvo vsega je, da ne bomo nekoga ličal zaradi zadoščanja, ampak da se v bodoče vozniki in lastniki zavestno odločajo in zavedajo o posledicah. Ne strinjam se z komentarji Zakaj moramo oškodovanci zagovarjati sebe.
jmav
28. 02. 2013 10.14
+1
Popravek: NE STRINJAM se z komentarji kot so "Prepovedati vozniku še kdaj sesti za volan in voziti otroke, kaznovati ga denarno ." in jih ostro obsojam.
User964396
26. 02. 2013 19.28
-25
Prepovedati vozniku še kdaj sesti za volan in voziti otroke, kaznovati ga denarno .
grega333
26. 02. 2013 19.40
+23
tebe bi blo treba prepovedat pisat tko butaste komentarje. Tebe bi dal za volan, pa da bi vidl, PAMETNJAKOVIČ
motorka57
26. 02. 2013 20.39
+13
za računalnikom sedet pa oslovske vn metat,to zna vsak be dak ,k' ma 5 min cajta.
User851654
27. 02. 2013 14.39
+1
pa vsem otrokom ko so bli na abtobusu prepovedat nadaljno vožnjo z avtobusi ane..
tomoslaura
26. 02. 2013 18.57
+8
Sreča, da ni noben poškodovan!!!! sicer pa je lani nasedel šolski avtobus iz Raven na Koroškem v katerem so bili učenci 8. razreda pa ni bilo niti enega članka, tud pri poročilih niso nič javili, mogoč zato ker se je nesreča naredva na avstrijski strani Ljubelja... marsikaj se dogaja pa ni v poročilih!!
jmav
26. 02. 2013 19.05
+2
Zato pa želimo biti glasni, da ne pride do podobnih stvari. Ko je prepozno je prepozno.
jmav
26. 02. 2013 17.57
+9
Živjo vsem, sem oče enega od otrok, ki je bil udeležen v tej nesreči. Za nesrečo, ki se je zgodila okoli devete ure zjutraj sem izvedel šele ob 16:00 tik preden se je otrok vrnil domov. Čisto po naklučju sem pred tem brskal po spletu in opazil šokantno novico. Ob prihodu otroka mi organizator niti ni omenil incidenta, in če jih o tem nebi povprašal, po vsej verjetnosti nebi niti izvedel za dogodek, oziroma bi si mislil po pričanju otroka, da je bila neka malenkost. Voznika avtobusa, ki je bil iz istega podjetja kot jutranji voznik, sem vprašal kje in kdaj lahko dobim policijski zapisnik in v kolikor je bil avtobus neustreno opremljen, bom primoran ukrepati. Odvrnjen sem dobil posmehljiv odgovor, da naj si pogledam poročila na televiziji. Kasneje sem poklical lastnika podjetja Gerčar, ki mi trdil, da je bil avtobus izpraven, imel naj bi nove gume in da enako zapisano v policijskem poročilu, nesreča pa je bila zanemarljiva. No danes pa je nov dan in vse več informacij prihaja ven: avtobus ni bil ustrezno opremljen, zadel je 3 avtomobile, bočno drsel kar nekaj 10 metrov, močno poškodoval el. drog, ki bi kaj kmalu lahko postal usoden in kot da to še ni dovolj so ga pred tem že ustavili policisti ga opozorili in oglobili. Lastnik je trdil, da je zaradi nesreče prišlo, ker ga je v to silil "varnostnik". !?" Iz vsega tega je jasno da so vsi udeleženi želeli prikriti dejansko stanje, poleg tega lastnik ni niti vedel katera PP je obravnavala primer, toliko o odgovornosti, ki so pripravljeni sprejeti! V avtobusu je bil moj otrok, moja sreča. Kaj bi naredili vi na mojem mestu? Se strinjate, da se krivico daje na policiste, na cestišče, na cestne delavce, še malo pa bomo krivi sami starši, ker smo otroke posadili na avtobus !!!! Prosim vse, da ste pri vsem tem strpni in pomagate temu narediti konec. Tokrat je bila nesreča samo opozorilo. Ali bi raje videli velik naslov na prvi strani novic, AVTOBUS ZDRSNIL IZ CESTIŠČA, UMRLO ... ali pa ELEKTRIKA UBILA ... Moj cilj ni maščevanje nad voznikom oziroma lastnikom, nit najmanj, Moj cilj je doseči to, da se bodo prevozniki bolj zavedali odgovornosti, ki jo nosijo z prevažanjem ljudi, ljudi z dušo. V tem primeru je bilo jasno - da se niti malo ne zavedajo posledic oziroma jim je malo mar. Verjamem, da je vozniku sedaj hudo, povdarjam šele sedaj. Pa naj citiram še enega od FB postov na Radiu 1 (voznik drugega avtobusa): "Glede na cesto, kolono avtomobil in koliko je snega nič čudnega da se večkrat kaj takega ne zgodi. Ta avtobus ima 10 ton in mala kolesa. Ko se profil zadnjih koles zabaše in da se kolesa ne premaknenjo zdrsne kot za šalo. Sprednja kolesa imajo pa vsi avtobusi gladke gume. Pač bo šla škoda z kupona. JURE kaj si tak. Kaka usoda otrok. Poznam parkirišča na krvavcu in ni nikjer tak teren da bi bila usoda otrok ogrožena. Pač je bila materjalna škoda. Tudi ti si kdaj nehote razbil avto." Če vsi prevoznki razmišljajo tako, potem se res čudim, da imamo tako malo nesreč. Pa naj še dodam, ni problem Krvavec, problem je cela pot do Krvavca, zdrs bi se lahko zgodil kjerkoli. *** Naprošam vse, ki so bili udeleženi, oziroma so potovali s tem avtobusom, da me kontaktirajo. Usoda otrok bi lahko bila kaj hitro drugačna. Želim samo doseči, da se drugim ne pripeti kaj podobnega. Objavi naprej. Srečni očka, Jure
mate08
26. 02. 2013 18.08
-11
Kdo pa si ti, da boš zahteval policiski zapisnik????
jmav
26. 02. 2013 18.26
+19
@mate08 prosil sem vsaj za malo strpnosti. Drugače pa lahko vsak udeleženez nesreče zahteva vpogled v spis/zapisnik.
Silvester89
26. 02. 2013 18.29
-29
Da si ti moj foter se te na daleč sramujem! Ko greš sr*t ti tudi zapisnik napišejo??
User878402
26. 02. 2013 18.30
+3
kurcvasgleda01
26. 02. 2013 18.31
-22
skandinavija 007
26. 02. 2013 18.33
+14
se nekaj vse sole hocejo imeti najcenejse prevoze zato pa se vse to tudi dogaja jaz mam buse 24 let pa sem eno solo vozil 18 let pa je zarad 15 eu razlike na dan ne vozim vec ko pa se cene spuscajo se pa to dogaja.in ne govorim za ta primer ker niti ne vem kdo je bil prevozniki.
Niko Stojakovicc
26. 02. 2013 19.10
+12
Nesreča nikoli ne počiva,hvala bogu brez posledic,zdej pa šoferja najboljš da nagačijo al kaj....vsi smo krvavi pod kožo,itak je pa zdej moderni trend da se sam tožimo itd...brezveze NA POMOČ!
sanotact
26. 02. 2013 19.17
+14
pa kaj vam je???? njegov otrok bi lahko umrl, prav tako katerikoli drug, morda celo VAŠ! ali pa bi bili VI na tem avtobusu!
raniay
26. 02. 2013 19.36
+10
to so ljudje brez otrok in dlje od svoje riti itak ne vidijo
User111533
26. 02. 2013 20.09
+9
Ne, to so ljudje, ki delajo iz muhe slona. Razumem, da človeka razburi. Ampak naslednjič, preden bo šola otroke kam odpeljala, naj starši pogledajo, s čim se potuje. In se ne pritoževat, ko bo na položnici za nekaj eur višja cena prevoza. Razumem, da se ustrašiš, ampak tole sedaj je pa lov na čarovnice. Nesreče se na žalost dogajajo, največkrat zaradi spleta okoliščin. Resnično pa dvomim, da bi kdorkoli nalašč ogrožal otroke, prevoznika bi taka malomarnost poslovno pokopala, zakaj bi to delal? Zakaj menite, da so vedno vsi samo zlobni, hudobni in grozni, vsi vam (nalašč) hočejo slabo? Mogoče, če bi pristopali z manj ihte in manj obtoževalno (kdo vse je nekaj naredil narobe) in manj bojevito, bi hitreje dobili odgovore, tako pa morate razumeti, da so se vsi postavili v obrambni položaj in niste dosegli kaj dosti.
User823707
26. 02. 2013 20.11
+8
Zaradi takšnega zdrsa je o kakšni tragediji res nesmiselno govoriti. Seveda , če otroci sedijo vsi na svojem mestu. Vi, oče superman, najprej otroku dopovejte, da se na avtobusu priveže (ker otrokom to zelo redko omenijo, tudi učiteljice,...) in boste brez skrbi.
grega333
26. 02. 2013 20.21
+28
sem voznik avtobusa in oče otroka. Vi, JMAV zahtevate policijski zapisnik samo zato, da boste linčali voznika in začeli ustrezno "po zakonsko" ukrepali proti vozniku. Voznik je bil že tako ali tako pod psihičnim pritiskom s strani policije, delodajalca in svoje vesti. Raje se vprašajte, kakšna je bila cesta na Krvavec in se raje obrnite na opravljalca cest in RTC Krvavec zakaj niso organizirali lastnega prevoza iz Cerkelj, če je bila cesta neprimerno očiščena. Vsi nekaj pametujete in pritiskate na voznika. Je res, da je voznik naredil napako in ni predsodil neočiščeno cesto ali je prevozna ali ne. V temu primeru bi moral otroke pustiti na parkirišču pod Jenkovo lipo in nagnati otroke ven naj se znajdejo kolikor vejo in znajo in naj pridejo na smučišče kakor hočejo. V temu primeru bi VI starši, takoj klicali zakaj ni voznik pripeljal njihovih LJUBLJENČkOV do vrat gondole in jim dal rokco , da bi jim pomagal stopiti v gondolo. Kaj bi VI naredili v takem primeru? Na eni strani pritisk staršev in šole, ki so iz leta v leto bolj predrzni in nehvaležni do voznikov, ki samo čakajo na tožbe ali denar, na drugi strani pritisk delodajalca, na tretji strani pritisk zakona in policistov, ki so vedno bolj neomajni do voznikov. Za to delo pa še minimalno plačano. Je pa še ena stvar. Pomislite tudi na svoje otroke, kako se obnašajo v avtobusu. Mislite, da so vsi eni angelčki, ki letajo v paradižu. Ja, je res, da letajo, ampak po avtobusu. Ne meče vseh otrok v isti koš. Nekateri se res obnašajo kot pravi potniki, privezani na sedežih, se hecajo in govorijo normalno res POHVALA takim otrokom. Tudi hec med voznikom in "normalnim" otrokom je med pavzo neizogiben. Najhuši so taki, ko se zavedajo, da so starši nekaj VEČ (socialni smisel), in mislijo da so njihovi LJUBLJENČKI najbolj pridni na svetu. Ničkolikokrat sem že predlagal, da bi v avtobus montirali video kamere, da bi se videlo kako in kaj! Če še ne veste, imajo tudi potniki v avtobusu več členov v zakonu RS kako in kaj se obnašati in se jih preberite! Sočustvujem z vsemi prestrašenimi otroci in starši, nesreče se dogajajo, se popolnoma strinjam, vendar ste tudi starši na neki način odgovorni, saj ste otroke dali v varstvo nekaterih vzgojiteljev. Če niste prepričani v njihovo strokovnost ZAKAJ ste ga potem dali v njihovo varstvo. Zato mi ne govort zakaj zahtevate policijsko poročilo, ker vem ozadja takih primerov. Dal bi vas samo za en dan v voznikvo službo in bi gledali z povsem drugimi očmi! LP
motorka57
26. 02. 2013 21.02
+13
TAKO JE GREGA333. Ko so crtančki spuščeni (nekateri) v svobodo,so tulk napihnjeni ,pametni,vse vedo,in starejše učijo,kako je treba z njimi delat.Razvajenčki neomikani te tikajo in nobenga vikanja ,kot da smo koze skup pasli. Men so na busu zrezali sedež in sem ga naslednji dan mulca zaslišou,je priznal in prosu,ne povedat staršem,da bo poravnal škodo.Ker sem starše poznal,sem jih obiskal doma in jih skupaj dal in povedal kaj se je zgodilo na busu.Njegova mami me je napi ....la,da njen pa že ni tak in da kaj hočem od tako urejene družine kot so oni.Oče se je pa sam umaknu,sploh ne vem kdaj in kam! Ne zaradi njega,ker nisem konfliktna oseba,sem zamenjal službo,saj imam še kar nekaj let za oddelat. Le kam to pelje ???
Zavi_men
27. 02. 2013 10.25
+3
....spremljevalce pa imaš na prvih štirjih sedežih se jim glatko fučka,kaj otroci zadaj delajo
mate08
27. 02. 2013 18.04
+0
jmav
28. 02. 2013 10.13
jmav
28. 02. 2013 10.30
-2
@grega333 ti poimenuješ svoje otroke z besedo LJUBLJENČEK, močno dvomim da imaš otroke. Čeprav vaju z @motorka57 razumem glede odnosov nekaterih staršev in njihovih otrok vajine osebne frustracije ne sodijo med te komentarje. Kdo sploh omenja razgrajanje otrok? Preprosto, rad bi prišel do dejstev, ki jih lahko dobim samo na podlagi uradnih zapisov in ne na podlagi informacij iz medijev. Nikogar ne obsojam, nikogar ne tožim, vendar, če se ugotovi, da je do dogodka prišlo zaradi lenobe nevem koga, sem dolžan vse svoje moči usmerit, da se to ne ponovi in isto dolžnost imate tudi vi!
Hugh_Mungus
26. 02. 2013 17.01
+45
Najlažje je po najmanjšemu človeku tolč... (beri: šoferju) Da bi se pa kdo vprašal, kaj je še pripomoglo k nesreči in kje so bili odgovorni, ki so avtobusu sploh dovolili na tako cestišče, pa ne?!
periot22
26. 02. 2013 19.52
+2
periot22
26. 02. 2013 19.53
+2
User770097
27. 02. 2013 11.02
+3
Se ne strinjam, vozilo je bilo izpravno, parkirišče pa neočiščeno, voznik je ustavil na cesti, vendar ga je varnostnik napotil na zasneženo parkirišče. Kdo je kriv??? Po vašem verjetno voznik. Pa se zamislite da ste vi voznik, kaj bi storili??? Ubogali bi varnostnika.
User1002251
26. 02. 2013 16.58
+5
Samo, da otrokom ni nič. Bo pa upam in verjetno šola ostalim prevoznikom!!!
krenžes5
26. 02. 2013 17.01
+10
Ali pa Krvavcu, ker ne bo hotu nihče več otrok gor vozit, če ne bodo urejal stvari, kot je potrebno.
User1002251
26. 02. 2013 17.20
+1
To seveda drži, ampak, če je sneg mora voznik dat verige gor in PIKA! Tu ni nič Krvavec kriv. Je pa za Krvavec slaba reklama in lahko odvrne obiskovalce. To je pa vse kar se krivice Krvavca tiče!
User111533
26. 02. 2013 20.10
-2
Niso jih opozarjali zaradi verig, niti niso nikogar za to oglobili!
GoldenEye
26. 02. 2013 23.56
+5
120 eurov dobiš na dan za prevoz z takšnim avtobusom bruto cena. Avtobus ima porabo 30 litrov/100km. Za verige rabiš 1 uro. Mehanik bi za eno uro dela vzel 40eura. Šoferja izpod 50 eura ne dobiš. Za tak denar ne dam gor verig. Krive so cene 1l nafte je 1.4eura avtobus ta trenutno pa vozi po 0,90 centa. Računajte in obračajte številke. Kriva je država!
krenžes5
26. 02. 2013 16.50
+27
Bil sem tam, sam menim da je Krvavec ZELO SLABO poskrbel za čiščenje snega s cestišča. Tudi sam sem bil z avtobusom, so nas ustavili policisti, bili smo 5 minut pred nesrečo gor (zaletu se je na dvojki, tik pod vrhom), ko so nas ustavili policisti niso rekli NIČ za to, da naj bi dali zimsko opremo gor, tako da so tisto zgoraj natolcevanja in se policisti samo ven vlečejo. Dejstvo je, da je bila zelo slabo splužena širina ceste, če sta se srečala že dva oseba avtomobila se je moral en umaknit s ceste v skoraj cel sneg- slabo delo Krvavca da ne uredi parkirišč ob cesti, ko se pelješ gor.- vsaj v ponedeljek je bilo zelo slabo. Avtobus se je verjetno umaknil pri srečanju na zasneženo parkirišče in potem odpeljal naprej z zasneženimi gumami.....naprej ne bom razlagal.
gutej
26. 02. 2013 20.02
-4
Snežilo je do jutra! Na koncu Gradu imaš tablo za verige. Tudi če je spluženo z dreves pada sneg na cesto tako da moraš bit ustrezno opremljen.
krenžes5
26. 02. 2013 20.59
+6
Če je že snežilo do jutra (zame je jutro ob 6h), pa ni (pa sploh nima veze zdele), če se hočejo it turizem in Krvavec, verjemi se ne zna preveč it turizma, bi morali zjutraj takrat ko zalaufajo ratraki, zalaufat še plugi in uredit zadevo. Če niso urejene ceste, pa naj bo 100x tabla verig, naj ne spuščajo ljudi gor. Če si bil že kdaj na Krvavcu in ko je tam 1000 avtomobilov si predstavljaj turizem, da imaš namesto smuke do 11h gnečo, ker bi vsi verige gor dajal. Pri dostopu, kot ga ima Krvavec je to žal utopija. Seveda pada sneg z dreves, toda če bi bil ta dan gor, bi vidu, da ne more padt z dreves enakomerno pol metra na vsako stran ceste, tako da je ta široka le cca 3m. Če bo želel Krvavc preživet, bo moral malo drugače začet delat, žal. Pomisli malo.
redfox
26. 02. 2013 15.29
+19
Pa kaj vam je?Če bi to bil avtobus privat lastnina od šoferja ok da se ga kaznuje,ampak če je delodejalec kriv da ni vozilo opremljeno kot je trba,se kaznuje njega.Šofer nima nič pri tem! Prisiljen je delat ali pa brez službe bit.Tudi to se dogaja z tovarnjakarji,mora drugače sledi prožno odpuščanje ki je pa ideja naših ministrov.
tsa
26. 02. 2013 16.18
+1
Piše da jih ni namestil ne da vozilo ni imelo verig. A znaš brati?
Hugh_Mungus
26. 02. 2013 16.47
+4
tsa, privatniki lahko dajo zraven tudi neprimerne ipd... "sam da je"
krenžes5
26. 02. 2013 16.54
+1
Verjetno bi pomagale, vseeno je bilo zelo slabo urejeno, pol naj pa še ljudje gor hodijo smučat, če tudi za ceste ne znajo poskrbet. Cesta takrat se mi je zdela ok- brez snega, le širina splužnine je bila katastrofalna, bi rabili semafor a enosmeren promet.
Župnik
26. 02. 2013 15.00
-7
ni tako enostavno, šofer bi moral sam bit toliko vesten in odgovoren, da bi to storil sam, brez da bi ga že prej opozarjali policisti!! Žalostno je tudi to, da je napačno ocenil tudi po tem ko so ga opozorili!!! imam občutek, da tile šoferji le premalo vedo, kakšno odgovornosti imajo, vse se dela z rutino, brez zdrave pameti in razmišljanja. Da ne bi govoril o te kakšno delajo na cesti, prednost ti vzamejo kje hočeš in kadar hočeš ... Ampak človeške napake se dogajajo in se še bodo, js rečem tako, VESEL SEM DA SO VSI UDELEŽENCI NEPOŠKODOVANI...
Hugh_Mungus
26. 02. 2013 16.56
+8
Sori ampak tudi sam sem delal pri privatniku (v prevozu oseb, a ne z avtobusom) in smo morali voziti več ljudi kot je dovoljeno, z neizpravnimi vozili itd. Pa nisi smel nič pisnit, ker si sicer bil ob službo - zadnja leta pa sam veš kakšna je situacija s službami in nihče ne bi rad ostal brez rednega prihodka. Delodajalcem pa ni hudega, ker se tare ljudi, ki bi radi delali. "ŽIVEL KAPITALIZEM!" (not!)
kokicas
26. 02. 2013 14.57
+2
Po sliki sodeč na radiu 1 je bila cesta zelo slabo očiščena, ampak če ni varno, ne peleš naprej in pika, dobr da se niso prevrnil,al pa kaj hujšga, kazni pa so simbolične pri nas, očitno
Hugh_Mungus
26. 02. 2013 16.57
+8
ne pelješ? Adijo služba->lačna družina->zavod za zaposlovanje... stil sure about that?
kokicas
26. 02. 2013 17.33
+4
Mislu sem v klanec ne pelješ naprej, naj bi jih odložu nižje in bi šli peš naprej. Vem ja otroci pa smučke, pa oprema, cesta, nadzor nad njimi, ni najlažjem, ampak, če nisi 100%, bolš zamudit 1h smuke, kot pa da maš piz.....
raniay
26. 02. 2013 17.36
+0
ampak na račun otrok?!? Bi enako razmišljal, če bi bil v avtobusu tvoj otrok?!?! Še dobro, da se ni nič zgodilo...
G8J
26. 02. 2013 14.33
+6
Malomarnost in neodgovornost podjetja, ki opravlja prevoze Me prav zanima kako bi se vi znašli v taki situaciji, če pa tudi avta ne znate upravljati
tepee
26. 02. 2013 14.22
-6
GERČAR,AVTOBUS MORA IMETI KETNE,DRGAČ????????
User1012098
26. 02. 2013 15.23
+6
txoxnxy
26. 02. 2013 14.04
+17
Zopet večina obsoja šoferja, namesto da bi pravega krivca, to je policista ! Oni so vedeli v kakšnem stanju je cesta, in če so že znali zaustavit avtobus, bi ga morali tudi zadržat dokler nebi namestil verig ali ga pa obrnat. Ker pa to niso storili kot nadzorni organ je krivda izključno na njihovi strani !! Napisat plačilni nalog že znajo, da bi pa zavarovali voznika na cesti da varno namesti verige, če za to ni predvidenga posebnega prostora, pa ni njihova stvar, ker oni so samo represivni organ za pisanje glob in katni !
peglezn
26. 02. 2013 14.26
+2
Kere pa pišeš, no. Jaz šoferja obsojam kvečjemu za to, ker glede na okoliščine (gume, sneg, ...) ni pravilno ocenil varnosti na cestišču in je zato ogrožal življenja otrok. Drugo pa: a šofer oz. podjetje, ki ga je na pot poslalo - ni vedelo v kakšnem stanju je cesta? Po tvoje to vedo samo policisti? In, če voznika policisti ne bi predhodno ustavili - kdo bi pa v tem primeru bil odgovoren?
Hugh_Mungus
26. 02. 2013 16.59
+1
na šoferja lahko pritiska šef, ampak če policija odredi, da vožnja naprej ni dovoljena (bodisi, ker nima verig, ali ker je cesta nasplošno neprimerna za vožnjo) ima tako tudi šofer mirno vest in opravičilo, zakaj ni peljal naprej (in "malce" ogrožal potnikov)