Črna kronika

Umrl motorist

Murska Sobota, 30. 04. 2007 07.33 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Voznik avtomobila je izsilil prednost 23-letnemu motoristu. Slednji je umrl na kraju nesreče.

Na slovenskih cestah se je v minulem tednu zgodilo 159 prometnih nesreč, v katerih se je poškodovalo 198 oseb, tri pa so umrle. Letos je tako za posledicami prometnih nesreč umrlo že 76 oseb, v enakem obdobju lani pa 64.

V nedeljo se je ob 16.53 uri na glavni cesti v naselju Radenci zgodila prometna nesreča, v kateri je umrla ena oseba.

Voznik osebnega avtomobila je v križišču pri zavijanju v levo izsilil prednost 23-letnemu vozniku motornega kolesa, ki je trčil v levi bok osebnega avtomobila in padel po vozišču. Voznik motornega kolesa se je pri tem tako hudo telesno poškodoval, da je na kraju nesreče umrl.

Motorist je umrl na kraju nesreče.
Motorist je umrl na kraju nesreče. FOTO: POP TV

Gmotna škoda na motornem kolesu in osebnem avtomobilu je ocenjena na 10.000 evrov. Kraj prometne nesreče sta si ogledala tudi preiskovalni sodnik in državni tožilec.

Letos je to že sedma smrtna žrtev na pomurskih cestah, so sporočili s Policijske uprave Murska Sobota.

KOMENTARJI (18)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User165813
03. 05. 2007 19.16
Sama sem tudi bila na kraju nesreče, pa kaj vam je folk spet bi naj bil kriv tisti nedolžen, ki ni bil ničesar kriv. Halo zbudite se, kje pa piše, da se lahko v križišče pripelješ 150 km na uro halooooooo, pa da naj bi bil kriv voznik osebnega vozila Renaulta halooo, čisto nič ni kriv mi pa je samo žal zanj, ker si bo vseeno očital za smrt motorista. Moje sožalje res družini, ampak kaj je bilo drugega za pričakovati. Pa prosim ne obtožujte nedolžnih, ni že zadosti krivice na tem svetu, in bi mogli vedno nedolžni odgovarjat za posledice drugih in še za vse tiste, ki imate motorje ali si ga nameravate kupit, pomislite: HITROST UBIJA!!!
User199756
03. 05. 2007 15.00
v križišču lahko prehitiš vsako vozilo, ki vozi pod največjo omejeno hitrostjo, tako da si najprej preberite zakonik.. pravica tebi pa samo tole tudi iz zakonika, da se moraš na cesti brez črt ki ločujejo dva pasova in tudi na cestah ki so ločena z dvema pasovoma voziti skrajno desno, le motoristi lahko pri zavijanju levo zapeljejo na sredo cestišča.. in če niste bili skrajno desno ste krivi čisto preprosto.. RS-T prehitevanje v križišču je pa dovoljeno, če vozilo pred tabo pelje pod največjo dovoljeno hitrostjo in to je tudi na novih polah za CPP TAKO DA NE BIT PAMETEN ČE NEKAJ NE VEŠ!!!!
User134771
01. 05. 2007 12.37
Kot so rekli predhodniki,prehitevanje v križišču je absolutno prepovedano.Tudi ko tisti ki zavija levo to nakaže ga tisti za njim nima kaj prehitevati po levi.Res je da je pametno pogledati v ogledalo da vidiš dogajanje za sabo,ampak ne zato da ne bi izsilil prednosti ampak ker moraš paziti tudi na take kretene ki to počnejo.
User245895
30. 04. 2007 21.56
"Naša" nesreča pred leti: Peljali smo se s hriba navzdol po ozki cesti in prišli v oster ovinek. Peljali smo počasi, toda ne skrajno desno. Navzgor je zelo hitro pripeljal drug avto in se zabil v nas, ki smo bili sredi ovinka. V naš levi bok. Kolikor smo bili mi krivi, je bilo to, da bi bili lahko malo bolj desno. Toda tisti, ki se je zaletel v nas, je poznal policijo, skupaj so potem šli v gostilno. Na naši strani ni bilo nič alkohola, na drugi strani pa tik pod mejo. Mi smo dobili potem s sodišča, da smo krivi, saj smo se z levim bokom zaleteli ... Pa si predstavljajte, kako se sploh lahko zaletiš z levim bokom - saj avto ne pelje po strani ... Pa glede hitrosti: "nasprotnik" je bil hiter, toda cesta je bila ozka in strma in ovinkasta. Policija in sodišče sta rekla, da je omejitev 80 na uro. Pa noben pameten človek ne pelje tam 80 na uro. Tale zgodba zato, da povem, kako "vidijo" neko nesrečo drugi, posebno, če hočejo zvrniti krivdo na drugega.
User76337
30. 04. 2007 21.23
jao nintendo daj bodi raje tiho pa pejd v vrtec se učit CPP prehitevanje kakršnokoli v križišču ni dovoljeno...tudi če se jaz ustavim nekje na cesti da bom zavil levo mi ni potrebno paziti na tiste od zadaj...tisti ki hoče v takem primeru mimo mora iti po desni če to lahko varno stori... druga ki si jo ustrelu je pa ta da tisti ki prehiteva se mora najprej prepričati da to lahko varno stori...
User110492
30. 04. 2007 21.01
Prehitevanje v križišče enakovrednih!? cest ni dovoljeno, nikakor pa ne po drugi strani otoka! Tudi ne drži, da bi imel vedno prednost tisti, ki prehiteva. Odvisno je tudi, kdo je prvi nakazal manever. Tudi, če je to bil motorist-teoretično, in bo težko dokazati, je to prav jalova tolažba za svojce. Šibki v prometu-motoristi, kolesarji, pešci, se nikoli in nikakor ne bi smeli zanašati na morebitno prednost, ker jim to v srečanju z močnejšim-avtomobilisti, prav malo koristi. Največkrat je to pot na kliniko, sodišče, britof......
User46767
30. 04. 2007 19.27
Seveda je to izsilitev prednosti. To so osnove CPP. Tisti, ki prehiteva, ima prednost pred tistim, ki zavija, ker ta, ki zavija, PRESEKA pot tistemu, ki prehiteva. Lahko da je motorist nespoštoval talne označbe, vendar je vseeno neposredno dejanje odvzema prednosti povzročilo nesrečo. Tako je vsepovsod po svetu. Le zakaj mislite so vas v avtošoli učili, da je potrebno pred vsakim zavijanjem pogledati v ogledalo? In zakaj morate v križišču pogledati v obe smeri, četudi zavijate v desno? Ravno zaradi možnosti, da nekdo prehiteva, ki ima s tem prednost, saj vozi naravnost.
User199756
30. 04. 2007 19.04
ja čista logika a ne če zavijaš levo in ti iz leve pripelje eden se potem zaleti v levi bok avtomobila...
User76337
30. 04. 2007 18.55
Bravo novinarji...če je to res kar je omenil robert...pol le kapo dol novinarski ekipi....
User110492
30. 04. 2007 14.45
Hvala Robert za podrobnosti. Tudi meni se je zdelo čudno, kako bi voznik osebnega avtomobila IZSILIL?? prednost, če se pa je motorist -RIP- zaletel v njegov LEVI bok!? Vsaj malo več profesionalnosti popovci. Ni vse v hitrosti sporočanja novic! Držite se tudi objektivnosti! LP
User134388
30. 04. 2007 13.50
Sam sem bil na kraju nesreče in: mihec.zupopihec | 30.04.2007 | 11:37 zakaj niso napisali koliko je bil star voznik avtomobila... 100 je bil kak dedek ki že po ikebanah smrdi... Gospod je bil star 81 let in ni bil čisto nič kriv ker se mu je divjak z motorjem zaletel v levi bok avtomobila: 1. semaforja tam sploh ni zato POP TV avto ni mogel zavijat pri zeleni luči in poleg članka mate kar neke stare posnetke mislim HALOO??? če se že grete da ste kaka ekipa vsaj dobite posnetke original ;) 2. je pa pred križiščem otok in avto je zavijal v levo... motorist pa s polnim šusom po levi strani otoka in v bok.. pa je šel... še en divjak manj!!! bogi dedek, ki bo nič kriv mel tega divjaka vedno pred očmi... NIKAKOR SE NE STRINJAM Z NOVINARJI, da je starček izsilil prednost, če ga je motorist prehiteval po levi v času, ko je on zavijal levo, pa še otok je sredi ceste!!! NOVINARJI po tem prispevku vidim da iz vsake MUHE nardite komarja al pa slona in da res malo stvari napišete takšne kot so!
User251716
30. 04. 2007 13.11
Saj je kruto, ko nekdo umre ampak vseeno... Se tudi meni zdi, da če bi se motorist peljal 50km/h, po možnosti še malo zaviral, potem bi se res težko ubil. Če se pa skozi to konkretno križišče pelješ kakih 30-40km/h preveč, ti bo pa vsak vzel prednost, pa če je star ali mlad, ker je pač nepregledno! Se mi skoraj bolj kot motoristi smilijo vsi tisti, ki imajo potem celo življenje razsuto, ker so enemu "prednost izsilili"...
User106144
30. 04. 2007 12.17
Vegos...se popolnoma strinjam!! (Za dobro jutro si me še lepo nasmejal s tem komantarjem=))
User64375
30. 04. 2007 12.09
če bi voznik motorja pripeljal s primerno hitrostjo (50km ki je predpisana v naselju) bi mu padec le povzročil nekaj prask.
User2135
30. 04. 2007 12.08
Dober dan Vegos Imaš prav
User2135
30. 04. 2007 11.50
Priden bodi Mihec. Upam, da boš kdaj smrdel po ikebanah. Ti želim iz vsega srca, pa bodi malo bolj obziren. Ampak jih pa dobro tolčejo na cestah. Zato pa nimam mopeda
User2757
30. 04. 2007 11.48
Mogoče je bil pa kakšen Mihec Zupopihec s šleperjem ki mu je motorist zapeljal en centimeter preveč na njegov pas. Saj je Mihec Zupopihec nekoč že rekel, da če mu kdo to naredi "GA TAKO ZGAZIM S SVOJIM ŠLEPERJEM..." Tako da, prosim lepo, malo kulture.
User199756
30. 04. 2007 11.37
zakaj niso napisali koliko je bil star voznik avtomobila... 100 je bil kak dedek ki že po ikebanah smrdi...