Črna kronika

Deklico zaklenila in odšla

Maribor, 31. 07. 2007 13.52 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V Mariboru je 23-letna mati pustila dveletno deklico samo v stanovanju in odšla v Nemčijo.

Deklico bodo v naslednjih dneh iz mariborske bolnišnice odpeljali k sorodnikom v Velenje ali k rejniški družini.

V nedeljo, 29. julija, v popoldanskih urah so policisti prejeli obvestilo, da v enem od stanovanj na Gosposvetski cesti v Mariboru že dlje časa joka otrok. Policisti so odšli na kraj in s pomočjo gasilcev odprli vrata stanovanja, v katerem so našli še ne tri leta staro deklico.

Poklicali so reševalce, ki so deklico odpeljali v bolnišnico na opazovanje, kjer je še vedno. O dogajanju so obvestili tudi mariborski center za socialno delo, ki je sprožil postopek za odvzem otroka materi. Pred tem so jo namreč zaradi zanemarjanja otroka že obravnavali velenjski policisti.

Možje v modrem so ugotovili, da je 23-letna mati dan prej, torej v soboto, 28. julija, pustila otroka samega v stanovanju in odšla v tujino. Deklico je položila v posteljo in se odpravila v Nemčijo, po naših podatkih k otrokovemu očetu.

Policisti so mater izsledili istega dne zvečer, ko se je vrnila domov. Ovadili jo bodo na Okrožno državno tožilstvo v Mariboru zaradi suma storitve kaznivega dejanja zanemarjanja mladoletne osebe in surovega ravnanja, za kar je zagrožena zaporna kazen do treh let.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
KOMENTARJI (63)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User202729
03. 08. 2007 08.52
Zdaj sta za to početje matere, za nekatere že država in vlada kriva, ne pa mati in oče. Pa socialna tudi ni pomagala. Vse drugo, samo ona ne. Čisto preprosto To je njuna brezbrižnost, do njunega nebogljenega otročička. Pa vežda je bolje okrog laufat in uživat, kot pa se posvetiti svoji nalogi, ki si jo je zadela, ko je postala mati. Ni nobenega opravičila za njeno dejanje.
User206352
02. 08. 2007 17.11
User268537
02. 08. 2007 16.14
glede na vse skupaj jaz sem tud stara 23 let in imam otroka starega kot ona živim sama pa mi še nikoli ni prišlo na pamet da bi to malo bitje pustila samo še po pošto gre zmano. zato bi že socijalno moralo vedet da če je to stori enkrat zakaj pa še nebi probali drugič saj so popustlijivi in nobenga ne briga za otroke. Kolko je takih parov ko bi radi imeli otroke pa jih ne morajo imet tukaj pa nekateri delajo takšne norije in še več je takšnih primerov samo nobenga ne briga. mejte radi svoje otroke ker so božji dar
User265491
02. 08. 2007 14.17
"AALLOOJJZZ | 01.08.2007 | 21:20 ta ženska pa ni popolnoma pri sebi.Trebalo bi njo zaprti pa bi videla kako bi ji bilo" To sploh ni važno! Najprej je treba pomagati OTROKU, kazen lahko pustimo za kasneje! Če s ezdaj spravimo na mamo in zanemarimo otroka, smao samo naredili še večjo škodo. Čreda...
Ramzess
02. 08. 2007 13.37
ekvinokcij="Pomagati otroku je pomagati materi. Pri pomoči ne glejte mamice temveč otroka, čeprav bo pomoč imela mati z otrokom." Kaj si hotel povedati s tem, čeprav je deloma razumljivo. Problem je v tem ker delo in pomoč socilanih služb, že od nekdaj, usmerjeno individulano, posamezniku ne glede na njegovo starost, ne pa družini kot taki in celoti. Iz tega, saj je več kot očitno, izhaja množica kasnejših težav in predolgo (letno) reševanje težav. Kolikokrat pa družina (vsi člani brez izjeme) v času reševanja težav sedejo skupaj s terapevtom in drugimi, ter se pomenijo in rešujejo težave. Preredko, če sploh kdaj, ker je politika dela socialnih služb usmerjena v individulano delo in pomoč, in zato pogosto desnica neve kaj dela levica. Družinske težave lahko rešujemo samo z družino skupaj, in ne drugače, skupnih težav ni mogoče reševati ločeno. Individulani način dela potegne za samo množico nepotrebnih postopkov, ki še dodatno zapletejo in zavlečejo (v leta dolgo) neko težavo, ki bi jo bilo mogoče rešiti v nekaj mesecih in ne letih, ker od tega nima na koncu nihče nič, le zapravljen čas dolg več let, škodo, ki nikoli ni mogoče več popraviti, družino, ki nikoli ne bo več taka kot prej. Preveč se razmišlja kratkoročno in izvaja nepotrebne postopke, premalo pa dolgoročno, da bi se zadeva za to čim manj birokratsko zapletala in čim prej rešila, v dobro družine ali pa posameznikov, če res ne gre drugače.
User261161
01. 08. 2007 21.20
ta ženska pa ni popolnoma pri sebi.Trebalo bi njo zaprti pa bi videla kako bi ji bilo
User203448
01. 08. 2007 21.02
Vesna se popolnoma strinjam. Za dejanje te ženske ni opravičila!!!!!!
User264887
01. 08. 2007 20.33
Pri 18 letih sem rodila malo deklico.Bila sem brez službe in denarja.Njen oče me je zapustil ker ni bil "pripravljen" imeti družino.Ostali sva sami, toda vedno skupaj. Nikoli si nisem upala niti pomisliti na to, da bi jo pustila samo, kljub temu da sem še vedno hrepenela po svobodi in otroštvu.Toda dovolj je bil le pogled na malo nebogljeno detece in takoj sem pozabila na vse probleme in težaveki sem jih imela.Moj mali sonček mi pomeni vse na svetu in niti v sanjah ji nebi storila to kar je storila ta "mama"svojemu otroku.Ni opravičila za taka dejanja.Toliko v poduk vsem tistim ki zagovarjate take starše. Tukaj je krivda izključno na mamini strani.
User266366
01. 08. 2007 18.45
Počakajte malo. Otrok mora imeti tudi očeta. Najprej je potrebno poiskati mamico.Malo povprašati zakaj se je šlo in potem tiho ukrepati. Soočiti jo je treba z ljudmi, ki bodo nekako na isti valovni dolžini. Ne jo tako hudo obsojati, saj se preveč postavljate v njeno kožo in hkrati primerjate problem s svojim. Vašega pa sploh ni. Treba je rešiti situacijo zaradi otroka. Pomagati otroku je pomagati materi. Pri pomoči ne glejte mamice temveč otroka, čeprav bo pomoč imela mati z otrokom. Naredite dobro za otroka. Jaz sem za Kako?
User242283
01. 08. 2007 17.54
Ni samo mama vredna obsojanja. Obsoditi je treba vso histerično feminizacijo, ki posledično privede do takih situacij. Patrierhat je zaščita ženske pred njeno lastno neumnostjo, pri nas se pa propagira reševanje partnerskih nesoglasij z ločitvijo. Seveda, socialna inkvizicija bi se rada postavila v vlogo očeta. Tudi v tem primeru bo ona tista, ki bo " poskrbela " za otroka.
User265491
01. 08. 2007 14.12
"tintija | 01.08.2007 | 11:30 Bogi otrok,upam da mu bodo poiskali topel dom in varno zavetje. " Tako je, natanko tako. Vidite, o tem govorim. Na to skoraj nihče ne pomisli; vsi imajo polna usta samo obsojanja matere - za otroka se ne bi pa (skoraj) nihče pobrigal. Licemerstvo da ni večjega.
User268437
01. 08. 2007 12.59
Zakaj pa socialna služba ni ukrepala že lansko poletje, ko so dobili prvo prijavo za zanemarjanje? Zakaj so čakali, da mati ponovi dejanje? Zakaj so opustili nadzor po lanskem poletju? ZATO KER SO VSE SOCIALNE SLUŽBE V SLOVENIJI SAME SEB NAMEN!!!!!!!!!!!! Sram me je, da živim v državi, kjer tudi za najmlajše upe ni poskrbljeno!!!!!!!!!!11
Ramzess
01. 08. 2007 12.24
tatiboti="Strinjam se s komentarjem, da je potrebno pogledat še drugo plat zgodbe, otrok se mi smili v dno duše, vprašanje kako je bilo 23 letni mamici samohranilki..." Tudi sam se strinjam stem, da na zadevo treba pogledati tudi z druge plati in ne naravnost obtoževati, saj ne poznamo resničnega ozadja zgodbe. Vemo le to, da bo mlada mama morebiti drago plačala prenagljeno ravnanje socialne službe, če je prejšnja izkušnja ni ničesar naučila, da je "ponovila" napako, saj ne vemo za kaj šlo prejšnič. Zakaj prenagljeno, ker dvomim, da je mlada mama imela možnost zagovarjati ravnanje na socialnem skrbstvu, še preden so le ti začeli s postopkom za odvem otroka, ki so ga itak začeli še preden so našli mamo. Ker je postopek v teku, je sprenevedanje socialnega skrbstva, "Deklico bodo v naslednjih dneh iz mariborske bolnišnice odpeljali k sorodnikom v Velenje ali k rejniški družini.", prezpredmetno, saj menda logično, da je ne bodo dali v bližino matere, oz. sorodniki se bodo morali kar precej potruditi, da bodo dobili malo sorodnico. Res je škoda, da si mlada mama tako uničuje življenje, ko pa bi lahko bilo drugače. Zdaj jo čaka težek boj z oblastmi, če seveda sploh ima kakšne možnosti, zaradi ponavljajočih se napak, da uredi zadeve. Ker socialno skrbstvo pelje postopke naprej, neglede koliko ona o tem ve ali je obveščena, je pot nazaj še težja. Še težja, če bo mama morala za tri leta v zapor, potem otroka najbrž ne bo več videla, otrok pa ne matere. Čudno kako se stvari tukaj hitro razvijajo. Da je ironija v takih primerih še večja, četudi izgubi tega otroka, bo pri naslednjih, če jih bo seveda imela, vedno imela težave z socialnim skrbstvom, saj bodo ti vedno prinesli svoje vtikljive nosove zraven. Saj velja nenapisano pravilo, da ko se enkrat zapleteš z socialnim skrbstvom, se ne znebiš več njihovega nadzora in vtikanja v zasebne zadeve, zelo težko se jim je izogniti. Kakorkoli, upam da zadeve ne bodo ušle iz rok, in bomo brali in poslušali še o eni nesrečni materi, ki se leta bori za otroka, da se bodo zadeve rešile v realnem času in prav za vse vpletene. Bomo videli, ali bo ta zgodba drugačna, ali spet ena tistih klasičnih na socalnih skrbstvih, ki jih že poznamo.
ona ena
01. 08. 2007 11.30
Bogi otrok,upam da mu bodo poiskali topel dom in varno zavetje.
User206352
01. 08. 2007 10.56
ialidic, bravo, se strinjam. mikis, kaj bi bilo oz. kaj bi si mislil/a pa potem, če bi se deklici dejansko nekaj zgodilo? Bi pa takoj rekel/la, da je mati neodgovorna, kako le lahko pusti otroka samega in to pri teh letih, kako ni mislila na to, da se bi mu lahko kar koli zgodilo ... itd.? No daj, zanima me. Bi bil/a istega mnenja potem, da bi ''mogli imeti malo razumevanja zanjo'' v tem primeru? Bogi vsi otroci, ki imajo tako zahojene starše ... :(
User204529
01. 08. 2007 10.52
Alo ljudje, tisti, ki zagovarjate to pra**co, preberite si tekst še enkrat! To ni bilo prvič, da je to naredila... Velenjski policisti so jo že enkrat obravnavali zaradi tega! Da ne bom popljuval samo ženske, v veliki meri je kriv tudi oče tega otroka - iz 30 minut "uživancije" se lahko izcimi velika odgovornost... Kriva pa je predvsem danes družba in njena miselnost - samo da se poriva in da je ljudem luštno - alo, sami za sebe ne znajo ljudje skrbet, potem pa si še otroka na glavo nakopat, jojoj... Da pa dosti žensk ne more imet otroka - najprej študij, potem kariera, potem... in biološka urca odtiktaka :) Pa ne pozabimo še pogosto menjavanje partnerjev, kontracepcijo, zloraba drog in alkohola, ogromno kadilk med ženskami - pa smo tam... potem pa jok in stok, kako ne more človek imet otroka. Lp
User268228
01. 08. 2007 09.08
Kako si že rekel, Mikis? Kaj jo je gnalo v to, da je zatrla svoj materinski nagon? Morda ji je materinski res upadel, ko ga je prekosil oni drugi nagon, ki ga imenujemo "klic narave", kajti ne znam si razlagati drugače, če jo je na vrat in nos popihala k dedcu v tujino. Normalen človek bi poprosil sosedo, če deklico lahko začasno vzame v varstvo, ali pa bi jo enostavno odpeljala s seboj. Najmanj kar je, je tako početje neodgovorno, sam pa bi ga imenoval zločin. Saj še za psa, ko gremo na morje, poprosimo prijatelje, naj nam ga varujejo in ohranijo zdravega, za lastnega otroka pa tako početje nima opravičila. Sufražetke in zagovornice bedastega nenapisanega zakona, da otrok spada samo k materi, bodo stopile za korak nazaj in modro molčale. Taki primeri sploh niso osamljeni, ker se "zatušajo", prijave sosedov pa ležijo v predalih socialnih delavk, ki v večini zagovarjajo tezo, da mora otrok živeti ob materi.
limonca4
01. 08. 2007 08.40
Mikis, pa to je bolano ... Triletnega otroka samega pustiti v stanovanju ... Da se navadi samostojnosti ... pri teh letih ... Madonca, pa to ni normalno ... ?!?!?!?!?!? Ta mati je zelo neodgovorna in zrela le za obisk psihiatra!!!!!!
Darth Sidious
01. 08. 2007 08.26
Mikis, ti si bolan/a v glavo...Triletnemu otroku ne bo škodilo če bo malo sam?!?! WTF?! Kaj ti ni jasno? Upam da taki kot si ti nikoli ne bodo imeli otrok.
User265491
01. 08. 2007 01.51
Ljudje, brez zamere, ampak ste navadne budale. Otroku je tri leta, tu se da še marsikaj rešit. Kaznovanje neodgovorne matere mu ne more pomagati, pomaga mu lahko le intenzivna terapija, pa še marsikaj. Ampak ne, ovcam je bolj pomembno giljotiniranje in kamenjanje kot pa pomoč nedolžnim. Zapomnite si to: V takih situacijah je vedno najprej treba poskrbeti za POMOČ NEDOLŽNEMU, POMOČ ŽRTVI in ne za MAŠČEVANJE KRIVCU! V-E-D-N-O!!! Zdaj si pa malo uredite prioritete tako da se bo izšlo.