Črna kronika

Dijak v šoli razkazoval pištolo za airsoft

Koper, 18. 01. 2022 09.20 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Mladoletni dijak je na eni od srednjih šol v učilnici sošolcem razkazoval pištolo za airsoft. Na poziv učitelja jo je predal, policisti pa so pištolo nato zasegli in o dogajanju obvestili dijakove starše.

Pištola za airsoft (fotografija je simbolična).
Pištola za airsoft (fotografija je simbolična). FOTO: Shutterstock

Koprski policisti so sporočili, da je dijak v učilnici ene od srednjih šol razkazoval pištolo za airsoft, ki jo je imel pri sebi. Učitelj mu je rekel, naj mu pištolo izroči, kar je dijak tudi naredil, učitelj pa je pištolo shranil do prihoda policistov. Ti so ugotovili, da gre za pištolo airsoft brez nabojnika in nabojev.

Mladoletniku so policisti napisali obdolžilni predlog, poleg tega pa so poročilo napisali še na CSD. Pištolo so mu zasegli in o dogajanju obvestili njegove starše.

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (318)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Tomaž Henigman
23. 01. 2022 12.38
+2
S KOM SE OBREMENJUJEMO V SLOVENIJI DOK POLITKI UNIČUJEJO DRŽAVO IN SPLOH NAŠI MEDIJI IN NOVINARJI ZNEDOKONČANO OSNOVNO ŠOLO K SO NESPOSOBNI NEK O PRAVO NOVICO DOBIT. SRAMOTA.
blaow
19. 01. 2022 14.38
+9
ja in? mi smo se tut strelal z air soft pistolami pa ni noben kriminalc zarad tega
darinka darinka
21. 01. 2022 15.03
-2
Take predmete se ne nosi v šole in konec.
Tomaž Henigman
23. 01. 2022 12.35
+1
JohannDoe
19. 01. 2022 13.39
+1
@gizmo "Fračo lahko razkazuje?" ----- To lahko. Najbolj zaželeno, če je tip in si jo nariše.
dante
19. 01. 2022 12.04
+1
Nekje mora začet, bo nov pink panter
Audi Quat
19. 01. 2022 10.31
-2
NECEPLJEN IN NITI ENEGA PCR ALI ANTIGENSKEGA TESTA V ZADNJIH DVEH LETIH. ZADNJO SLUŽBO PUSTIL LETA 2003 IN OD TAKRAT STROGO DELO NA ČRNO. TA VATIKANSKI SATANISTIČNI BABILONSKI SISTEM PAČ NI ZA MENE.... VELIK SREČE VSEM OSTALIM,KI STE ŠE VEDNO ODVISNI OD NJEGA... POPULACIJO HOČEJO ZMANJŠAT NA 500 MILIONOV IN JIH ZASUŽNJIT PREKO NEPOSREDNEGA NADZORA VAŠEGA DNK S POMOČJO ADIABATNEGA KVANTNEGA RAČUNALNIKA... TO POMENI KONTROLA VAŠEGA TELESA, UMA IN POGUBA VAŠE DUŠE... h.t.t.p.s://drive.google.com/file/d/1L9Nu0TF4lKdKX24inN9ahTKMse68AvTu/view?usp=sharing POT DO NOVE SVETOVNE UREDITVE: PLAN OPISAN NA 289 STRANEH 5. FAZA, VEČINA LJUDI PA ŠE VEDNO MISLI, DA SE BOMO VRNILI V NORMALNOST!...
JohnnyKranjski
19. 01. 2022 09.52
+8
Dajte no, mi smo vsako leto za pusta na osnovni šoli nosil sabo plastične pištolce pa puškice, pa se ni nihče vznemirjal, pa paničaril in klical policijo. Pa se je tud našel kakšen, ki je od brata prinesel malo boljšo airsoft opremo, ki ni bila iz plastike pa na vzmet...
ElectroVoice
19. 01. 2022 08.59
+7
Morate videti, kaki naslov so si privoščili na Slovenskih Novicah: "Dijak izvlekel pištolo". Toti itak veljajo za totalne iztirjence, kar se tiče naslovov, bralci jih grobo kritizirajo, prime se jih pa nič. Turbokreteni...
jodr
23. 01. 2022 10.56
+1
1818
18. 01. 2022 21.17
+11
Ma kakšen bedn članek. To je k..... igrača no. Učitelj je tud en moron. Zakaj ne gre policija k vojakom in jim zaseže pravo orožje? Ko sem bil majhen smo se skoz igrali s temi igračami, pa danes noben od nas ni kriminalec.... bedniki
Janez iz Štajerske
18. 01. 2022 17.59
-5
V našem primeru je sin nas obvestil, da ima sošolec pištolo v razredu. Razredničarka je bila obveščena in ni odreagirala popolnoma nič. Čez en teden, ga je dotični sošolec ustrelil v vrat. Če bi razredničarka že prvič odreagirala do dogodka nebi prišlo. Veliko stvari se na naših šolah pometa pod preprogo. NIso vsi učitelji slabi, vendar v omenjenem primeru so povzročitelja izpisali iz šole. Ali so mu nudili kakšno pomoč se ne ve. Vendar najmanj bi morala tudi omenjena učiteljica (razredničarka) dobiti odpoved, ker ni preprečila dejanja. Otrok
IKOSS
18. 01. 2022 19.34
+6
V kolikor bi imel kako drugo sredstvo, kot na primer nož za lepenko, škarje, šestilo, ne nazadnje je v preteklosti prišlo do poškodb celo z nalivnim peresom, bi prav tako zlahka poškodoval sošolce. Kot že mnogokrat zapisano, številna sredstva v naši okolici so potencialno nevarna. Posledično je pomembno in na dolgi rok edino uspešno, da se mlade nauči odgovornega ravnanja. Prepovedovanje se praktično nikoli ni izkazalo za uspešen pristop. Seveda to ne pomeni, da je tudi najmlajšim smiselno dopustiti dostop do prav vseh sredstev, vsekakor pa zgornji nasvet velja za tiste, ki jih zlahka pridobijo, tudi brez vednosti staršev. V opisanem primeru bi razredničarka nedvomno lahko opravila pogovor z učencem, predvsem pa njegovimi starši. Prva tako bi moralo imeti besedo pri reševanju tega primera besedo vodstvo šile. Prav tako, kot popolna pasivnost ni prava pot, tudi odziv, ki je opisan v tem prispevku, kjer so vključili CSD ter Policijo, ni ustrezen.
b75
19. 01. 2022 10.18
zakaj kr odpoved... takrat bi moral biti prekinjen pouk ali pa bi se bilo treba v naslednji uri o zadevi pogovoriti z vsemi ucenci v razredu in temo predstaviti VSEM ucencem na soli v najkrajsem moznem casu... ne pa v medije.. pa halo... to je tudi motenje ucnega procesa... Pogovor o tem, kaj je orozje in kaksne so lahko posledice njegove nepravilne uporabe bi moral bit v tej situaciji nujen... ne vem pa zakaj odpoved... to je kar neko posplosevanje neke situacije, za katero mogoce sploh nimate vseh informacij.... tale clanek je pa spet napihovanje situacije... in ja tale ucitelj je res en '....' (sami izpolnite), da ni odreagiral primerno.... to so sedaj spravili ven, dali v stres celo solo... ko pa so kaksne situacije dejansko resne, pa se pomete pod preprogo... novinarji naj ze koncno zacnejo objektivno opisovati dogodke ne pa da napihujejo v nebo za klike... to je velik 'ne-ne'... aja... ce bi tole zadnje napisali v angl. jeziku, bi bilo pobrisano... ha
JohannDoe
18. 01. 2022 16.36
+4
@bedrec "Kakšen starš sploh si, če otroku za igračo kupiš pištolo ali puško?" ----- Kakšen starš pa si ti? Lahko se enako vprašamo. Meni se zdiš precej paranoičen in narcisoiden, ko tako lahkotno postavljaš sebe in svoja prepričanja, teorije in hobije v center sveta. Si kdaj pomislil, da obstaja na svetu še kak drug kriterij kaj je dobro in kaj slabo, razen to, da so vsi, ki drugače mislijo, počnejo stvari drugače ali volijo koga drugega kot ti, neumni in jih moraš ti, pameten, s svojimi somišljeniki odstraniti? Boš šel tudi aprila na volitve s tem zagonom? Greš vsakič?
Jimi1
18. 01. 2022 16.05
+7
M48 sem po šoli prenašal in razkazoval ter meril na učitelje medtem, ko je učitelj telovadbe,ki mi jo je pustil "težil" učiteljici slovenščine... Da bi se danes kaj takšnega zgodilo ???
Harpuna
18. 01. 2022 14.45
-14
Ne razumem komentatorjev,da to pa ni nič takega.Vendar če se sedaj nič ne ukrene,bo naslednjič prinesel v šolo pravo orožje in vsi vemo kaj se dogaja predvsem po Ameriških šolah.
IKOSS
18. 01. 2022 15.28
+8
Množični zločini se dogajajo predvsem zaradi tega, ker imajo ljudje neustrezne temeljne osebne vrednote. Sama dosegljivost sredstev ima zanemarljiv vpliv.
JohannDoe
18. 01. 2022 16.14
+8
Ja seveda bo. Ta je v zadnjih 50 letih prvi, ki je nesel igračo v šolo pokazat prijateljem. In vsi so potem naslednjič prinesli pravo. Dejte malo se vzet v roke, no. Povrh vsega pa verjetno nihče ne pozna konkretnega primera in dijaka osebno, pa vsi ste hitri s projeciranjem svojih lastnih vrednot in prepričanj nanj. Eden je tlele celo razvijal teorije kako je brez delovnih navad, kako mu bodo šenkali šolo in bo končal v javni upravi. In vse na podlagi tega, ker je prinesel prijatelju pokazat svojo airsoft igračo in ga je vznemirjena učiteljica dobila in naredila halo. Zakaj? Ker je igrača podobna pištoli? Nikjer ne piše ne da je koga hotel ustrahovat na račun tega, da je podobna, ne da jo je razkazoval in vznemirjal, niti da bi imel kake druge namene. Jaz poznam cel kup čisto običajnih otrok in odraslih z airsoftom. Vi pa na podlagi novice, da jo je nesel v šolo pokazat prijatelju, delate zaključke o tem kako snuje ne vem kake napade in sami sebi verjamete. Pa sej niste normalni več.
JohannDoe
18. 01. 2022 16.22
+5
Mislim lepa družba se nam obeta z vami. Prestrašeni, paranoični težaki, ki v vsakem, ki pride mimo ali jih narobe pogleda, vidijo svoje najglobje strahove, ki jih preganjajo. Vodeni kapitalistični konzumerizem, medijski komercializem in politični populizem, ki smo jim podvrženi, lepo vplivajo na vas.
Flitko
18. 01. 2022 16.37
+5
Res je, mi smo se kot otroci radi igrali s plastičnimi pištolami, naslednji dan pa je vsak od nas postrelil pol razreda.
mbedrac
18. 01. 2022 14.45
-12
Nikakršno orožje ni za nosit v šolo, tudi igrače ne. Kakšen starš sploh si, če otroku za igračo kupiš pištolo ali puško? Bolano! Povsem pravilna reakcija učitelja. Z airsoftko lahko preluknjaš pločevinko, kar pomeni, da lahko človeku povzročiš hudo poškodbo, vsekakor ga pa lahko z njo tudi ustrahuješ.
IKOSS
18. 01. 2022 15.21
+10
Ramzess
18. 01. 2022 15.48
+0
Res je, že zaradi igrače so lahko poštene težave, ponekod te lahko policaji celo ubijejo, pa čeprav je otrok. Znan denimo primer iz Amerike, tipično okolje za take nepremišljenosti s stran, na koncu nič krivih, policajev.
Flitko
18. 01. 2022 16.38
+2
Dober starš. Če ga naučiš še streljati zraven, si pa super.
JohannDoe
18. 01. 2022 16.39
+3
@bedrec So tvoji otroci čista kopija tebe in tvojih prepričanj ali jim kdaj pustiš, da tudi sami kaj dihajo kot tebi ne paše?
1818
18. 01. 2022 21.19
+1
1818
18. 01. 2022 21.21
+1
Kaj pa veš, mogoče bo vojak, ki te bo ščitil naslednjič, ko bo naval beguncev in boš prestrašen pod mizo
JohnnyKranjski
19. 01. 2022 09.57
+1
Orožje za na šolo res ni, to se strinjam. Ampak ta napad na starše je pa čisto brez smisla. Jaz sem pri šestih letih na vrtu ( velik vrt, zavarovano, ni ogorožalo sosedov?,...) streljal z dedovo zračno, ampak preden sem začel, sva šla čez vsa pravila varnega ravnanja z orožjem (znanje, ki bi koristilo vsem, tudi če nimajo namena, kadarkoli ravnati z orožjem).
nnnnnnnnnnn
18. 01. 2022 14.21
+6
Še mal pa bojo za pihalnih iz flomastra klical policaje.
Ramzess
18. 01. 2022 15.49
+2
Nikoli ne veš kaj lahko prijavi šola oblastem, v tujini imajo zelo čudna pravila, da prijavijo če otrok kaj čudnega nariše, napiše ipd.
1818
18. 01. 2022 21.22
tornadotex
18. 01. 2022 14.01
+4
Včasih smo na šoli imeli orožja kolikor češ. še od partizanskih časov.Stari komunajzerji so vsako leto za praznik, prišli in se bahali koliko Nemcev so pobili.danes pa šolo obiskujejo pacifisti in razlagajo,da moramo nastaviti lice in da nas naj tolčejo do nezavesti.Učijo nas, da moramo čakati,da se bo model sam utrudil in spoznal, da je z njim nekaj narobe...Potem pa lahko šele spišemo pritožbo pri odvetniku...in tako hočejo v človeku ubiti prvinskost...
nono1234
18. 01. 2022 14.43
-1
Tornado.., nisem čisto razumel ali te moti preteklost ali sedanjost. Dobro bi bilo, da se opredeliš ali pa ničesar ne pišeš.
tornadotex
18. 01. 2022 18.13
+1
Hočem povedati, da ni lepo iz muhe delati slona, pa tudi pištola ,čeprav igrača, ni nikakor za v šolo.Res, včasih pa so bili drugačni časi...
enTomo
18. 01. 2022 13.28
+16
Včasih je mela vsaka srednja šola puško m41 ,polavtomatsko puško, mitraljez, RB, pa kakšno pištolo zastava in pri predmetu obramba in zaščita smo to veselo razstavljali in sestavljali. Dobr da nas niso na CSD prijavili.
JohannDoe
18. 01. 2022 13.37
+11
Včasih so srednješolci so na koncu šli za dobro leto v vojsko, danes pa grejo na tečaj urejanja nohtov in friziranja. Razlika je, seveda, očitna. Zdej zaradi tega ne bo nikoli več vojn in nasilja. Sveže urejeni nohti in frizure ne dopuščajo prepirov in nasilja. Starši z odvetniki in svojim vtikanjem pa spreminjajo šolo v cirkus.
Lovec na mušice
18. 01. 2022 13.45
+9
In ženske so se med predavanjem iz obrambe in zaščite vzburjale ob pogledu na glavno vzmet pri razstavljanju in sestavljanju šarca.
IKOSS
18. 01. 2022 13.59
+7
Vsak človek naj bi v okviru izobraževalnega sistema pridobil nekaj osnovnih znanja, ki naj bi mu mu omogočale kar čimbolj uspešno funkcioniranje v družbenem okolju. Poznavanje vsaj osnov ravnanja z ognjenimi strelnimi sredstvi zaradi vrste razlogov spada v to kategorijo. Odsotnost tovrstnih znanj ustvari okoliščine, ki na koncu prevedejo do absurdih situacij, kot je opisana v tem prispevku, kjer so klicali policiste zaradi docela neprimernih vzrokov.
nono1234
18. 01. 2022 14.45
+3
enTomo, ne vem kje je problem, če so bile zadeve pod nadzorom in namenjene spoznavanju. Malo mešaš hruške in jabolka.
nono1234
18. 01. 2022 14.49
+0
Okoss, to kar praviš najbrž drži, vendar če danes dovoliš in ignoriraš takšno pištolo, se bo jutri pojavila prava in kaj boš napisal takrat. Pištola, ne glede za kakšno gre, ni nekaj kar bi naj dijak prinesel v šolo.
IKOSS
18. 01. 2022 15.21
+7
@nono1234 Šolniki bi morali mladino tudi vzgajati. V kolikor so ocenili, da oseba ni dovolj zrela, oziroma nima zadostnih znanj za varno rokovanje s tovrstnim sredstvom, bi mu morali omenjena znanja posredovati, v najslabšem primeru sredstvo zapleniti ter o tem obvestiti starše oziroma skrbnike. Tako bi se oral pogovor vrteti okoli temeljnih postopkov za varno ravnanje, osebni odgovornosti uporabnika, ipd. S tem bi nedvomno dosegli veliko boljši učinek od njihovega sedanjega pristopa. Vpletanje policije ali CSDF bi bil na mestu zgolj v kolikor bi obstajal sum, da je komurkoli fizično grozil, ali obstaja velika verjetnost, da to namerava. Domneva, da naj bi air-soft pištola v bodoče prešla v pravo pištolo s katero bo uporabnik ogrožal svojo okolico, izhaja iz nepoznavanja tematike! Posest pištole ali puške, naj si bo plastična ali takšne, ki uporablja ostro strelivo, še zdaleč ne nakazuje na nasilna nagnjenja uporabnika! To je tako nesmiselno, kot bi mladeniču na kolesu očitali, da, ko bo odrasel, želi biti z avtomobilom divjak na cesti. Problem številnih je, da ne razumejo in poznajo ognjenih strelnih sredstev. Prav tako se pri številnih njihov odnos do nasilja zrcali v odnosu do sredstev, ki jih nerazdružno povezujejo s tem. Ne nazadnje je običajna človekova lastnost večine, da se nepoznanih stvari boji. K temu je treba dodati še koncept, kjer nihče v sistemu ne želi biti tisti, ki bi mu v bodoče očitali, da ni pravočasno reagiral. Posledica vsega naštetega je situacija, ki smo ji priče sedaj; izrekanje sankcije, čeravno za to ne obstaja realna potreba.
MihaK77
18. 01. 2022 15.33
+2
M41 ne obstaja. Obstaja pa M48 in te so bile.
1818
18. 01. 2022 21.24
Koroški Slovenec
18. 01. 2022 13.16
+13
Verjetno je bil učitelj gospodinjstva in še ni videl pištole, zato panika. Pravi naslov v medijih: Policisti izvršili napad na šolo, rešili vse učence in učitelje brez kakršnekoli poškodbe, domnevni "terorist" sam predal orožje hrabremu učitelju, ki ga sedaj čaka sprejem pri predsedniku in odlikovanje.
olimpijaolimpija
18. 01. 2022 13.08
+3
vse bo dobro dokler ne bodo otroci začeli v šolo nositi pravega orožja
IKOSS
18. 01. 2022 13.32
+7
V kolikor bi učenec komurkoli z določenim sredstvom grozil in bi lahko razumna oseba ocenila, da gre za realno grožnjo, bi to predstavljalo resen problem. Naj si bo da gre za popolnoma funkcionalno ognjeno strelno sredstvo, zgolj repliko, igračo, ali kaj tretjega, kar lahko resno ogrozi zdravje ali celo življenje, oziroma iz okoliščin izhaja, da je temu tako. V primeru, da nekdo ne ogroža svoje okolice, oziroma iz okoliščin ni moč sklepati, da to namerava, je manj pomembno, kakšna sredstva poseduje. V kolikor se bomo osredotočili na sredstva, bo kmalu prepovedano posedovati in uporabljati vrsto stvari, cilj pa ne bo dosežen. Zanimivo je, da mnogi tega ne vidijo in tovrstne prepovedi celo podpirajo.
JohannDoe
18. 01. 2022 13.44
+2
Podpiranje tovrstnih prepovedi je povsem iracionalno dejanje in temelji na stimuliranju posameznikovih osebnih projekcij, na katerih gradi rumeni tisk svoj poslovni model, politiki pa politični kapital. V novinarstvu temu pravimo "rumeni tisk". V politiki pa "populizem".
JohannDoe
18. 01. 2022 13.07
+3
@tanta "eni otroci so pač vzgojeni. tisti, ki niso so "delo" za vse ostale službe in državna plača." ------- In to, da je prinesel airsoft v šolo pokazat sošolcu ga dela nevzgojenega kriminalca. Nekega problematika, ki bo pogrnil razred jutri. Te na koga spominja? Nekam hiter si za projecirat vse to v nekega tujca, o katerem, sklepam po vsem, ne veš ničesar, razen da so mu vzeli igračo, ko jo je kazal prijatelju. Razumem to sinergijo z rumenim tiskom.
misterbin
18. 01. 2022 13.05
+4
Jake pištole .Airsoft .Sigurno so to otroci staršev ,ki so zdavnaj prišli v Slovenijo in njim je orožje kot meni osebna .
JohannDoe
18. 01. 2022 13.13
+6
Toliko zdavnaj, da so znali prijet za pravo takrat, ko so jim novi prišleki postavljali table v tujih jezikih in jim organizirali potovanja z vlaki. Oni brez tega filinga, ki so raje imeli cunjaste punčke, so pa rožice po njih metali. Pis no wor.