Črna kronika

Do smrti povozil pešca

Ravne, 10. 10. 2007 07.32 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V torek se je na lokalni cesti v Ravnah zgodila prometna nesreča, v kateri je umrl pešec.

V torek ob 18.55 se je na lokalni cesti v Ravnah zgodila prometna nesreča. 24-letni voznik osebnega avtomobila je vozil od Šoštanja proti Gaberkam. Ko je pripeljal v naselje Ravne do hiše številka 19, mu je na ravnem in neosvetljenem delu ceste iz nasprotne smeri po svoji levi strani ceste prišel 68-letni pešec.

Zaradi vožnje z neprilagojeno hitrostjo vozniku osebnega avtomobila ni uspelo pravočasno ustaviti svojega vozila pred oviro, ki bi jo v danih razmerah lahko pričakoval, ampak je s sprednjim desnim delom vozila zadel in zbil pešca po vozišču. Ta je na kraju nesreče umrl.

  • Dogodki splošno 1
  • Kronanje popeja
  • Dih zveri
  • Ennio Morricone
  • Edward Clug CLUSTER
  • Robben Ford
  • Vicente amigo
  • Večer z legendami kubanske glasbe
  • Fantom iz opere
  • Goran Bojčevski & Balkan Nuevo
  • Rade Šerbedžija
  • Od Čardaša do Valčka
  • večer Puccinijeve glasbe
  • Svetlana Zaharova
  • Dogodki splošno 2
  • Dogodki splošno 3
  • Dogodki splošno 4
KOMENTARJI (19)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User199756
12. 10. 2007 02.38
julija petaros očitno imaš težave sama s seboj.. js nikoli nisem rekel da je treba divjati, ampak da je treba po omejitvah vozit in ne pod omejitvami!!!! in zaradi tistih k vozijo pod omejitvami gredo tisti ki bi radi vozilo po omejitvami prehitevati in se zaradi tistih ki so bili vzrok za prehitevanje, torej tistih ki so vozili pod omejitvami in zaradi svoje napake zaletijo, zato prihaja do nesreč s takimi in drugačnimi posledicami!!! majanovak ja tale gospod mi bo zdaj ful zameru k sm tk piso in ne zaradi takih k sm JS ni treba pričakovati nesreče, ker še nobene nisem mel!!! zaradio takih k si pa ti jih pa lahko.. v prometu moramo vsi predvidevati tako pešči, kolesarji, motoristi, avtomobilisti, tovornjakarji, avtobusni šoferji, traktoristi in ostali kaj vse se nam lahko pripeti in ne samo avtomobilisti... zato pa je tak zakon kot je že eden napisal da moraš hoditi po robu ki je kontra na vožnjo z avtom, da se lahko avtomobilu umakneš kar se lažje kot on.. pa če ni mel odsevnika si je sam kriv in verjetno se ni držal svojega roba!!! če nisi sposoben za po cesti hodit in če ne znaš potem bodi doma in glej skozi okno, no tale ne bo mogel več
kleopatra-1
11. 10. 2007 23.48
nintendo64, imate prav - pešcem in kolesarjem vozniške res ni moč odvzeti - zaporna kazen ali javna dela v zavodih za rehabilitacijo invalidov bi pa verjetno koristila...mogoče vsaj malo...čeprav jaz nisem zagovornica kazni, trdim, da moramo mi sami najprej v svojih glavah počistiti - ampak...
User46767
11. 10. 2007 01.34
julija petaros: in kako boste odvzeli vozniško pešcu in kolesarju? V Sloveniji se požvižgajo na vse znanstveno dokazane trditve, zato pa še vedno gradijo pločnike, prehode za pešce, ozka cestišča itd.
kleopatra-1
10. 10. 2007 23.24
in zadnji čas bi bil, da uzakonijo odsevna telesa za pešče...ko v temi za ovinkom zagledaš pešca skoraj sredi ceste...in to se dogaja zelo pogosto...pol je pa vedno avtomobilist kriv...na žalost je naša zavest še vedno premajhna, torej mora spet ukrepat država z zakoni in velikimi kaznimi...kazni za večje prekrške so pri nas še vedno absolutno prenizke...pa ne mislim samo na denarne kazni, ampak predvsem trajne odvzeme vozniških in zaporne kazni, če že ne gre drugače...
kleopatra-1
10. 10. 2007 23.17
mihec,baba butasta ima za sabo kar precej več km kot ti in vsak dan gleda divjake na cesti in skoraj vsak dan vidi kakšno prometno zaradi psihopatov, ki drugačnim dokazom navkljub vztrajajo na nori ideji, da so velike hitrosti varnejše. mihec, daj, poglej malo v knjigo fizike pa si mal zračunaj raznorazne sile, pa zavorne poti, pomnoži jih s psihološkim faktorjem človeškega reagiranja, pa se dobro zamisli...(odgovor na mihcev komentar v članku, ko so umrli mladi fantje - zaradi prevelike hitrosti, ne zaradi premajhne!!!
User134771
10. 10. 2007 20.46
Glede na izkušnje 90% pešcev ne uporablja odsevnih predmetov in ga ponoči ni nobena znanost prepozno videti.Avtomobili pa imajo luči in vsaj meni je logično da pašec že na daleč vidi da nasproti prihaja avtomobil in se mu odmakne na bankino ob cesti.Vsaj jaz to počnem ker mi je logično da pešec lažje opazi avtomobil kot obratno.Predvsem ponoči.Ni pa redko da opazim da ponoči ne da se ne umaknejo avtomobilu ampak celo bolj po sredi ceste hodijo kot ob robi z najbolj črnimi cunjami ki so jih našli brez vsakih odsevnih predmetov.
User269923
10. 10. 2007 17.05
zelo zanimivo,sami pametnjakoviči ste na kupu nišče pa se ne vpraša kako je sploh bilo.....novice so napihnjene in tudi vedno bojo (vem iz lastnih izkušenj)je pa res in se popolnoma strinjam da se je lahko delat pametnega izza računalnika....razmislite malo kaj sploh komentirate in kolko vas sploh ve kje se je zgodilo.....
User46767
10. 10. 2007 16.28
fljuskus: naše ceste so zelo ozke. In če ti v tistem trenutku pride avto nasproti, ni nobene šanse, da bi videl pešca in zagotovo ga boš ruknil. Preprosto nimaš kam. Očitno večina tukaj ne ve, zakaj velja pravilo, da pešec hodi po levi. Zato, da vidi in se lahko umakne avtomobilu, če mu le ta pride nasproti. Nikakor pa ne vem, kako bi pešca lahko pričakoval, kot piše v članku. Potem se nikjer v Sloveniji ne bi mogel voziti več kot 5 km/h, ker dejansko je vsepovsod mogoče pričakovati pešca.
Ramzess
10. 10. 2007 12.30
Fijuskus="Še nekaj je čudno - raven del ceste? kako da ga ni videl?" Kateri katerega, praktično bi oba morala videti drug drugega, sploh če sta si šla nasproti. mihec.zupopihec="tudi pešec bi lahko v danih razmerah pričakoval da se bo nasproti pripeljal avtomobil!!! in ker se mu je ponoči nasproti vozil avtomobil bi ga lahko opazil zaradi luči in e mu umaknil na rob cestišča.." Pravzaprav res, lahko bi pričakoval, saj tudi zato običajno hodimo po svoji levi strani ceste, kjer ni pločnikov, vsaj tako so nas učili. Če pa je starejši gospod gledal v tla, kar je pri starejših ljudeh tako ali tako že vsakdanji običaj, potem ni čudno, da ni videl prihajajočega vozila, ki bi se mu lahko seveda umaknil. "Do smrti povozil pešca" Dlje ga tako ali tako ni mogel. Sicer pa koliko možnosti je ta star gospod sploh imel da trk preživi, če upoštevamo starost in siceršnje zdravstveno stanje, ki kar precej vpliva na izid nesreče. Morda ste opazili, da se pri večini nesreč, če sploh kateri, ne upošteva predhodno slabo zdravstveno stanje, pretekle poškodbe, in drugi, tudi operativni, posegi v telo, kadar se govora o mrtvih. Našteto kar precej vpliva, verjeli ali ne, na preživetje ob zadanih poškodbah. Nekateri bi lahko preživeli zadobljene poškodbe, če ne bi "posedovali" česa od zgoraj naštetega, zaradi česar je telo izčrpano (tudi energetsko), preslabotno, da bi zmoglo premagati novo breme poškodb. Sicer pa, kdo je še danes nad povprečno zdrav, pravzaprav nihče. To je v bistvu tisto, ko se nam zdi, da se je nekdo (kar) vdal in umrl. čeprav bi lahko preživel, poškodbe kot take morda le niso bile tako hude, a se je telo preslabotno zaradi preklosti, in ker osebek, ki to telo posedoval, ni skrbel zanj kot bi moral. Ja, ne gedat tako čudno, smo duše s telesi, in ne telesa z dušo, ko to napačni razumejo mnogi. Napačno znanje je nevarnejše od neznanja !!!
User204511
10. 10. 2007 11.39
Miha, tvoj komentar je izraz popolnega pomanjkanja pietete do pokojnega. Žaljiv in ciničen. Voznik je bil pa tvojega kova. Zaradi takšnih in tebi sorodnih komentatorjev lahko pričakujemo podobne nesreče.
User278298
10. 10. 2007 11.22
Se opravičujem, komentar bi moral biti pripet pod članek "Kje so očividci?"
janezek123@gmail.com
10. 10. 2007 11.07
Mihec, to je bilo v naselju. Ce vozis po omejitvi ni variante, da ne bi videl pesca. Sploh pa, a si ze slisal za pojem defenzivna voznja?
User199756
10. 10. 2007 10.53
tudi pešec bi lahko v danih razmerah pričakoval da se bo nasproti pripeljal avtomobil!!! in ker se mu je ponoči nasproti vozil avtomobil bi ga lahko opazil zaradi luči in e mu umaknil na rob cestišča.. ampak če pijan hodiš po cesti nimaš predstave o globini in ravnotežju!!! TINA.CEGLAR mogoče si pa to ti!!!! ne vem zakaj bi bil to js mi mogoče ti razložiš? naj uvedejo zakon da mora vsak pešec in kolesar zvećer uporabljati odsevni brezrokavnik, ki je že zdaj obvezna oprema v avtomobilu in je tako majhen da ga lahko pešči pospravijov žep!!!! ne vem pa kje ste zasledili da je voznik pobegnil!??
User17960
10. 10. 2007 10.20
Kot jaz razumem pešec ni prečkal ceste, ampak je hodil pravilno po svojem levem robu. Vsekakor se mi zdi čudno zakaj bi se avtomobil sploh moral ustaviti, saj je dovolj, da se malo umakne proti sredini in gre mimo. Da ni pešec hodil bolj proti sredini pasa namesto čisto ob robu? Še nekaj je čudno - raven del ceste? kako da ga ni videl?
User196884
10. 10. 2007 10.13
User63799
10. 10. 2007 10.12
@Bostjan Ta ovira je bil kasneje zbiti pešec
User278298
10. 10. 2007 10.07
A je mogoče kdo pomislil, da je pobegli voznik mogoče mihec zupopihec.
surfordie
10. 10. 2007 09.12
...točno tako! Če bi peljal hitreje, bi prečkal mesto nesreče prej kot je ta 69-letni gospod prišel do nje in nič se nebi zgodilo! R.I.P.
User196884
10. 10. 2007 08.57
Po logiki nekaterih komentatorjev je voznik peljal prepočasi in se je zaradi tega zgodila ta nezgoda.