Črna kronika

Rom umoril Roma?

Ljubljana, 03. 01. 2007 19.54 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Medtem ko policija meni, da je šlo za nesrečo, so Romi vse bolj prepričani, da se je zgodil umor.


  • Dogodki splošno 1
  • El amor brujo
  • 	 The Duke Ellington
  • Kronanje popeja
  • Dih zveri
  • Ennio Morricone
  • Edward Clug CLUSTER
  • Robben Ford
  • Vicente amigo
  • Večer z legendami kubanske glasbe
  • Fantom iz opere
  • Goran Bojčevski & Balkan Nuevo
  • Rade Šerbedžija
  • Od Čardaša do Valčka
  • večer Puccinijeve glasbe
  • Svetlana Zaharova
  • Dogodki splošno 2
  • Dogodki splošno 3
  • Dogodki splošno 4
KOMENTARJI (35)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User175540
04. 01. 2007 22.14
kleman, predvsem morala in legalna pravila so vaša kvaliteta. to bo to.
User185595
04. 01. 2007 19.18
hehe in zdj se bo spet en pacifist pojavu in težiu d nj bomo mal strpni...ja sj smo ampak sam do takih ki se obnašajo tako kot mi,ne pa da ne spoštujejo moralnih in legalnih pravil!!!
User99725
04. 01. 2007 19.12
Najnovejši primer dvojni standardov. Poglejte novico zraven: "ODKRILI ŠE VEČ HEROINA Slovenec, ki so ga konec leta aretirali v Srbiji, je prevažal več heroina, kot so menili sprva." NO, tu pa očitno lahko pišejo o narodnosti. Če bi bil pa bognedaj tip cigan, bi bil pa takoj prekrščen v Roma, nato pa bi bilo njegovo poreklo verjetno tudi zamolčano, ker poročanej o tem ne bi bilo politično korektno.
User110025
04. 01. 2007 19.10
KJE MATE ZDAJ ROMAN TASIĆA DA VAS HEJA MALO, A !
User99725
04. 01. 2007 19.07
robinud: Potem mi najbrž lahko razložiš, zakaj recimo ameri uporabljajo besedo Gipsies in odkod ime slavne glasbene skupine "Gipsy Kings" ( http://en.wikipedia.org/wiki/Gipsy_Kings )...
User198123
04. 01. 2007 19.00
Rom je Rom, Cigan je pa Cigan. Pod Cigane ne spadajo samo Romi, ampak še kake druge narodnosti. Tudi v Sloveniji. Če njim rečeš Rom, jih boš pa sploh še bolj užalil. Ne glede na to, ne more se eno ljudstvo kar spomnit, kako jih bo drugo imenovalo. Ne more. Ne morejo nam zdaj Nemci rečt, vi nas boste pa klicali Božja Gospoda. Ne morejo. Lepo da so se leta 1971 odločli kako se bodo imenovali med seboj, ne morejo pa tega v vse svetovne jezike kar vpeljat. Če so jih prej 200 let vsi klicali Cigani, jih bom tudi jaz.
User185595
04. 01. 2007 18.48
""glede besede ROM"" ja baš si izobražen,če jih maš tak rad hodi zgodovino njihovo brat js javno povem da imenujem rome tiste ki so civilizirani slovenci!!! necivilizirani,ki jih je pa večina si pa še besede rom ne zaslužjo,ja mogoč HULIGANI !!!! živte tam kjer oni hodjo kampirat pa bote vidl kak so ti cigani vzorni!!!! ČE IMAJO PRAVICE NAJ IMAJO TUD DOLŽNOSTI!!!!!!!!!! LP
robinud@volja.net
04. 01. 2007 17.03
Glede besede "rom". Ne vem, a ste eni živeli pod kamnom ali se le delate neumne. Besedo "rom" poznam že od osnovne šole in tega je že ohoho let. Celi svet pozna besedo "rom". Že precej let. Od leta 1971 je to uradno ime za te ljudi. To je tako, kot če kdo rekel, da ni vedel, da se italijanom reče "italijani". Da bi neko drugo besedo za italijane uporabljal, ker on kao bolj od italijanov ve, kako se italijanom pravilno reče. Seveda istočasno celi svet ve, da se jim reče "italijani" osebek je seveda pametnejši od celega sveta.
User93301
04. 01. 2007 15.50
malosutra: sedaj (z zadnjim postom) pa si pokazal(a) vse nepoznavanje določil kazenskega postopka in pokazala razmišljanje ulice... da ne govorim o površnosti... ..silva pluta policija ni mogla zapret, ker srbski organi pregona (še sedaj) niso v slovenijo poslali nobenega zahtevka za aretacijo, prav tako še sedaj niso v slovenijo poslali nobenega uradnega gradiva, ki bi omogočil sojenje plutu v sloveniji za kaznivo dejanje storjeno v srbiji (če ne veš, je to druga država, ne pa del skupne yuge). ljudi pa se za prazen nič pač ne zapira ... tega cigana je na prostost spustil preiskovalni sodnik Franc Kusič z novomeškega okrožnega sodišča in ne policija - policija ga je zgol prijela ter privedla pred preiskovalnega sodnika ... tudi "nedolžne ovce" strojanove policija ni peljala nikamor (so se sami), se je pa o tem "dogovoril" minister za notranje zadeve Mate, ki ni policist ali kriminalist in prosim...malosutra... ne podpihuj javnosti z nresnicami in polresnicami, ker nobenemu ne koristiš
User198123
04. 01. 2007 15.08
Dobro, pol smo pa tudi Slovenci glih tako bogati kot Nizozemci, Danci ali pa kdorkoli, kdor reče da nismo, je pa navaden rasist. Al kako. Dejstva so taka. Vi se pa slepite naprej. Sej ne rečem, da so cigani po defaultu kriminalci, ne moreš pa zanikat, da se ukvarjajo s kriminalom dosti dosti nad povprečjem prebivalstva v Sloveniji. Ne moreš. To poudarjat se pa mora. Da se ve, da jih nihče ne sovraži zato, ker so Romi, ampak zato, ker so večinoma barabe. Torej se morajo poboljšat, ne pa še naprej svoje gonit. Potem jih bomo pa imeli radi, kolk se pač mamo ostali med seboj radi.
User99725
04. 01. 2007 14.21
Če nagnjenost naroda k kriminalu ne obstaja, potem najbrž ni nič narobe, če mediji dosledno poročajo o njej, da se bomo bralci lahko tudi sami prepričali o tem, kajne ?
balon200
04. 01. 2007 13.16
Hm, ne vem no, itak se mi zdi da zgubljam čas tukaj ..pa bom vseeno še kaj napisal...,.. :) Brankob - imaš prav glede čistunstva, nima smisla. Je pa dobro, če se urednik ali novinar zaveda kaj povzroča s svojim načinom pisanja. Najhujši so nevedni oz. nesposobni novinarji in uredniki, posebej v demokraciji, kjer so mediji praktično del oblasti. ernest83....pusti te računice,... narobe je že, ker si za enoto vzel narodnost. Pojem 'nagnjenost naroda h kriminalu' ne obstaja, v bistvu je kar bogokletna. Sploh pa veš, kdo pripisuje osebnostne lastnosti celim narodom oz. etnijam. Hotel sem samo povedati, da se pri nas preveč poudarja ta narodnost, se mi zdi da več škodi kot koristi, that's it.
User99725
04. 01. 2007 12.51
malasutra: Se pravi, ko bodo naslednjič ujeli kakega slovenca s pol tone marihuane ali pardeset kilami hašiša na kaki meji, naši mediji ne smejo poročati, da je tip Slovenec ? Mediji so tu zato, da nas _obveščajo_, ne pa zato, da nas _vzgajajo_ . Kar je še slabše, naši mediji svojo vzgojo kažejo kot obveščanje. Povedno nam samo tiskti, za kar je po njihovem dobro, da vemo, včasih kaj zamolčijo ali namenoma prikažejo neko polresnico, na osnovi katere lahko potegnejo sklep, ki ga želijo mediji. To pa že ni več obveščanje ampak obveščevalna vojna.
User175540
04. 01. 2007 12.44
roko, se popolnoma strinjam s tabo.mediji s poudarjanjem etnične pripadnosti drugih (razen slovencev) močno podpihujejo nestrpnost. v pregreti atmosferi zaradi ambrusa je tak naslov in takšen pristop še tem bolj sporen. spet poligon več za tiste razboriteže, ki se že ves čas šopirijo proti romom in jih omalovažujoče imenujejo cigani. o tem celo pišejo nekakšne traktate... da pa nekaj močno škripa v organih pregona, pa je zdaj že očitno. kdorkoli ustreli drugega se ne bi smel svobodno gibati naokrog. policija res dela vse tisto, česar ne bi smela: izvaja nezakonite prisilne selitve državljank in državljanov slovenije, morilce pa pusti hoditi naokoli (pluta, ko je bila za njim razpisana mednarodna tiralica, zdaj tega roma...).
User99725
04. 01. 2007 12.09
roko: Se ne strinjam popolnoma. Če bi šlo za Roma, ki živi za tukajšnje razmere normalno, civilizirano življenje, potem se folk ne bi smel obešati na njegovo narodnost. Če gr epa skupino ljudi, ki po domače hendlajo z orožjem in neprijavljeno kempirajo itd potem pa mislim da ni razloga, da bi to skrivali. Dogaja se predvsem nasprotno (ali vsaj jaz to opažam), da se s*anja določenih skupin v časopisnih člankih pakirajo kot slovenska, ker se pač "nepomembnih detajlov" ne omenja. Koneckoncev je tako čistunstvo nesmiselno. A če se sedaj kak nemški turist zabije kam ali se poškoduje pa časopisi ne smejo nič napisati o njegovem poreklu, ker se tega kao ne gremo ? Vsak član določene skupine s svojimi deli pač tej skupini izoljšuje ali slabša njeno dobro ime ali vsaj njegovo povprečje. Zakaj ne pisati, da je nekdo cigan, če naredi štalo, po drugi pa izpostavljati da nek drug cigan dela pošteno ?
User198123
04. 01. 2007 11.53
roko, jaz te ne razumem. V Sloveniji je uradno manj kot 10,000 Romov in Ciganov. Se pravi, če znam računati, 0,5 procenta. Pa poglej koliko orožja, streljanj in neregistriranih avtomobilov imajo. Če je zdej en cigan ustrelil drugega, bi moralo statistično zdaj ostalih 99.5 procentov prebivalstva ustrelit 200 ljudi, preden bi spet en cigan ustrelil drugega. To se ne bo zgodilo. Če se ne motim je na leto približno 70 umorov. Se pravi, še 3 leta ne sme več noben cigan drugega ubit. Morda bodo zdržali 3 mesece. Tako da te res ne razumem. Nekateri predsodki pač enostavno držijo, čeprav se eni še tako slepite.
User135113
04. 01. 2007 11.31
sukarchavo, pa vidim da gre tebi pisanje oz. govorjenje (no nismo te še slišali) veliko bolje od rok kot pa mirču strojanu.torej bi ti lahko kandidiral za predsednika.hit na spletno stran to objavit par izjav da se lahko prepričamo o tvojih sposobnostih...skriti talent :)))
balon200
04. 01. 2007 11.24
Ne vem, kaj se tukaj sedaj spet nekateri nestrpneži naslajajo. Rom je pač ustrelil Roma, kaj je to takega. Verjetno obstaja veliko več primerov, ko je Slovenec fental Slovenca, pa zato ni bil nihče nestrpen. Očitno so netrpni veseli samo zato, ker gre 'zopet' za Rome, češ glejte jih kakšni so,...kot sem že povedal nič boljši niti slabši od slovenskih mafijcev, nasilnežev in švercerjev heroina. Sploh pa se mi zdi napaka slovenskih medijev na splošno, ker v člankih vedno tako zelo poudarjajo narodno pripadnost, celo v naslove člankov jo dajejo, ..to se posebej dogaja, če so akterji v člankih Neslovenci. Narodnost v člankih, bi se morala navajati le ko je to potrebno, pa še to v samem teksu članka. Ne vem kaj koristnega pove podatek, da je nekdo recimo Rom ali Italijan, ki živi v Sloveniji, ta podatek je večinoma čisto nepotreben, razen tega da vzbuja predsodke o nekem narodu. Če je pripadnost narodu potrebno pisati, predlagam, da se jo piše tudi za vse Slovence. Recimo: - Slovenec J.Ž. kradel torbice - Slovenec umoril Slovenca - Slovenec tihotapil 10 kg heroina - Razbili mrežo slovenskih preprodajalcev - Slovenec Silvo Plut umoril žensko na Jančah in v Srbiji ...itd Hočem reči, če bi takole navajali za Slovence kot sem navedel, bi bralec zelo kmalu dobil vtis, da so Slovenci sami kriminalci, kar pa enostavno ni res. Me razumete? Vsaj kdo?
Samo.Jst
04. 01. 2007 10.48
HAHA, KJE ste zdej vsi, ki ste toliko krulili proti vsem NESTRPNIM, NEHUMANIM, NEKRISTJANOM slovenskim, ki so se strogo uprli delitvi svojega prostorčka pod soncem z Romi! ...ej, so šli pred hišo in so streljali v zrak?! Orožje je bilo itak prijavljeno in vsi imajo orožni list! Za veliki konec pa se vsedejo za mizo in edn pihne drugega pred celotno družino... IN VI SE ČUDITE DA SE JIH VSI IZOGIBAJO?! ZAKAJ,ZAKAJ, ZAKAJ...TO JE TO!! In zdaj vem da me boste napadli s stavki ''Saj niso vsi taki! Saj tudi slovenci imajo orožje in se streljajo...'' Vem, vse to mi je kristalno jasno, samo poglejte si članek še enkrat, poglejte slike groba Strojanovih, pa malo pokličte v Novo mesto... to je to, mislim da je je odpor ljudi kar utemeljen.
xuxu
04. 01. 2007 10.38
Je to da imaš pištolo doma v kuhinji že običaj? Pa tudi naboji, ki so bili ustreljeni v zrak morajo nekje pasti nazaj na zemljo...:)