Črna kronika

V hostlu umrl basist

Ljubjana, 14. 01. 2008 18.02 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Igor Krmelj
Komentarji
41

V hostlu Vila Veselova so našli mrtvega 28-letnega basista, ki je sodeloval z Magnificom in Janom Plestenjakom.


UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (41)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User303020
16. 01. 2008 19.19
hmm.. čaki da si si še enkrat zavrtim.. - torej, reveža srce zdela (pač) na wc-ju in... krive (za to) so droge.. ? Poznam še marsikatere lokacije, kjer so srčni bolniki izgubili bitko - sosed se je zgrudil v opuščenem parku tri ulice stran, kjer je pač vsakodnevno sprehajal svojega psa, zarad katerega reševalci niso mogli takoj priti zraven umrlega (lastnika)... čaki da mal bolj pomislim.. jaja, zihr je tam droge preprodajal.. cuck ga je pa pač branil, sej zato ga je pa vedno s seboj jemal..
User303193
16. 01. 2008 12.53
No, s tem naslovom prispevek izgleda precej drugače. Hvala !
User303255
16. 01. 2008 10.58
Toskič, če te ne bi poznal ne bi vedel, da je škoda, da si nas tako hitro zapustil. Izjemen basist - še zdej se spominjam kako si mi že pred 10 leti razlagal, kaj je "feeling v glasbi". Naj te zdaj v nebeški glasbeni zasedbi spremljajo še vsi "žrtvovani glasbeni angeli", ki jim ni bilo dano, da na zemlji povedo še kaj več! Iskreno sožalje vsem, ki so mu bili blizu. P.S.: Vsem anonimnim "kretenom" pa odpusti debilne komentarje "Saj ne vedo, kaj govorijo!"
bysaRD
16. 01. 2008 10.25
matjaz.pucher: Lepo napisano, se podpišem. Za Doki007-ja in njemu podobni Tomi.Passion pa lahko potrdim, da sta res iz dna družbene lestvice in ne poznata niti osnovnega bontona. Nekateri se razvijejo, drugi pa ostanejo tam kot so bili pred leti ali pa še celo nazadnjujejo, kot omenjena osebka.
punca08
16. 01. 2008 07.26
matjazpucer in ostali, se strinjam s tabo in evo, tko je z večino naslovi v medijih - važno je da so senzacionalni. Ljudje padajo na to - ali preberejo celoten članek je druga zadeva. In kaj se dogaja, ljudje so zavedeni v politiki, pri nesrečah, .... posledica-razburjenje med ljudmi, razprtije
User266780
16. 01. 2008 02.48
se strinjam z matjaz.pucher, to je res nedopustno saj zdaj je ze vsak moj komentar na adminovem spisku za izbris ker ocitno ne prenese konstruktivne kritike, raje skusa pomesti stvari pod preprogo.
User263070
15. 01. 2008 18.53
Koga pa briga če so ble droge krive??:)kokrkol obrneš,mrtu je,to je dejstvo.Drogirat se je pa nekaterim treba ja,nevem zkaj je to zlo težk razumet,na kake šole ste hodl,folk zagaman ej...niste mel nobenga predavanja dveh oseb iz komune,al pa vsaj kakšno predavanje v tej smeri,da bi vaše glupe glave le štekale,da je nekaterim droga kot zrak.
User303193
15. 01. 2008 17.54
Ker je bil moj prejšnji komentar izbrisan ?1? bom poskušal ponovno. Torej moti me naslov članka, ki je popolnoma neprimeren. Če pogledate prispevek in priporočam, da ga, ker je dovolj korekten in sem z avtorjem govoril osebno po telefonu, kjer mi je zagotovil, da avtor naslova tega internetnega članka ni on temveč nek urednik (neimenovani), lahko vidimo, da se omenja droga kot možen vzrok smrti, so pa to samo govorice in govorice so samo govorice in ne bi smele priti v naslov članka. To je po mojem pojmu manipulacija nas (vas) bralcev člankov in to se kot vidimo potem odraža tudi v komentarjih bralcev, ki kot vidimo govorijo samo o drogi, čeprav jo sam članek komaj omeni. Menim, da si bralci in gledalci zaslužimo resnico in ne senzacij, ki razpihujejo in povdarjajo nekakšne negativne emocije, ki morda z resnično situacijo nimajo nobene zveze. Mir in spokoj umrlim.
User303193
15. 01. 2008 16.52
Moj Bog kako me razkurijo takšni senzacionalistični in nepreverjeni naslovi. Če pogledate prispevek, v njem omeni, da obstajajo govorice o ...bla bla bla in na osnovi teh GOVORIC avtor postavi senzacionalen, nepreverjen in potemtakem NERESNIČEN naslov. Zato zahtevam objavo avtorja TV prispevka in naslova članka na internetni izdaji (če sta avtorja različna, objavite imeni obeh) poleg tega zahtevam tudi objavo imena administratorja, ki dopušča in ne briše žaljivih komentarjev npr. doki007 ali nekaj takega. Ker potem lahko zapišemo tudi npr. doki-ja ni škoda ker je kreten ali pa, ker je umsko zaostal tako ali tako nima kaj početi na tem svetu ipd. vendar se ne maram spuščati na nivo nerazvitih bitij, ki so nezrela in brez duše. Ljudje zavedajte se, da "novinarji" (tako se verjetno imenuje sam, zame to ni in nikoli ne bo NOVINAR) kot je avtor tega prispevka, manipulirajo z vami in vašimi občutki oz. razpoloženji in zato jih je potrebno IGNORIRATIi. Objavite prosim imena čim prej, tudi svojega g. administrator (aka vsemogočni) !
ona ena
15. 01. 2008 14.52
Zdaj si pa zamislite kako se lahko počutijo starši.Izgubili so otroka in enkrat bodo mogoče brali te komentarje.Imejte vsaj mal spoštovanja do njih in pokojnega.
Puppy
15. 01. 2008 14.35
obdukcijo nardijo v 2 dneh :)
User283050
15. 01. 2008 13.56
res je da še ni dokaza če so bile droge krive. če pa so bile, mu je pa čist prav pa naj reče kdo kar hoče. a je treba? se je treba drogirat? NI, torej si je sam kriv, če je to tkao. Če pa niso krive droge se mu pa dela krivica. naj rajši odkrijejo pravi vzrok najprej potem bomo pa še kaj napisali
sezutimacek_
15. 01. 2008 12.48
torej razn tega, da so se pojavila ugibanja, prav nobenega dokaza ni, ki bi namigoval na zlorabo drog? mislim rumeni mediji....get real
User112391
15. 01. 2008 11.06
ninja.subversion : Administratorjem na tem portalu zamerim da brišejo sporočila. Bolje bi bilo da najprej kvazi novinarji tega portala preverjajo svoje delo in pobrišejo vse neumne članke, ki so jih do sedaj napisali. Ko bodo profesionalci znali ocenit svoje delo pa naj ocenjujejo še mojega. Sicer pa ko nekateri primerjajo druge z orgazmom itd bi lahko rekli, da je fant preminil, ravno ko bi mu prišlo.....podobno kot un mož pred nekaj dnevi v drkalnici. Sicer je pa droga sedaj tako dostopna, da če umre 10 ljudi na leto zaradi prevelikih odmerkov to sploh ne predstavlja neke velike nevarnosti. Je pa že alkohol bistveno nevarnejši. Zaradi njega vsak dan umirajo Slovenci.
User272343
15. 01. 2008 11.02
pa kaj ste normalni....ljudje vas lahko tožijo zaradi klevetanja..
User277656
15. 01. 2008 10.16
Droga je kurba , ki ne izbira svojih strank !
User110458
15. 01. 2008 07.49
In kaj? Vsi boomo umrli! kaj pametujete?? Od droge, noza, alkota, avtomobila ,traktorja, Motorne zage, aids-a, raka, klopa, ..........Naj vas spomnem, da ste vsako sekundo blizje zalostnemu koncu...hehehehe. Smesne so vase trditve kako vam je zal tega ali unega!!! Kdo pa ste za boga, da odlocate koga je bolj skoda in koga ne????
User281104
15. 01. 2008 02.02
Vam se pa res uspe za vsako stvar kregat. Če je vzel preveliko dozo, si je sodil sam in si je posledico, torej smrt, zaslužil. Ne glede na to kakšen človek je bil, vsak si zasluži posledice za svoja dejanja. Hkrati pa mi je žal, da je umrl, ker je bil odličen basist in po besedah mnogih znancev super oseba. Sploh trapasto je obnašanje ala ninjasubversion za takšne izpade. Že to, da se dokijeve besede, čeprav do neke meje res neobzirne, razume dobesedno. Rekel je isto kakor jaz, samo z drugimi besedami. Isto kakor večina samo z drugimi besedami. Še bolj smešno mi je, da se krivi družbo za vsako smrt posameznika (zaradi alkohola, drog, samomora itd). Ne pravim, da ni kriva, ne pravim, da nima vpliva... ampak vedno ima posameznik izbiro pred sabo. Ni vedno lahka, vedno pa jo ima. Torej? S57uud: Na cesti bi bilo saj 50% ljudi. Žalostno ampak resnično. To čisto nič ne spremeni.
User266780
14. 01. 2008 23.17
@ponosenslovenc "temu se rece pravica do svobodnega misljenja, ti pa zagovarjas avtoritarno poseganje v to pravico. Menim, da ima administrator pravico, da tako samovoljo brise.." ----------------------------------------... bos spremenil mnenje takoj ko bo admin brisal tvoj komentar. bom vrgel oci na tvoje prihodnje komentarje^^
User110267
14. 01. 2008 23.08
Nima smisla izgubljat o takih stvareh preveč besed. Vse skupaj je pravzaprav naravna selekcija. Tisti manj inteligentni, ki ne vedo kaj je dobro zanje pač naredijo usodni korak. Drugače pa raje ne obsojajte preveč drogerašev(zasvojencev in dilerjev), kajti mafija ni ena - mafiji sta dve. Če vam ni jasno kako in kaj mislim, pa teoretično predpostavimo, da v Sloveniji od tega trenutka ni nobenega zasvojenca več....... Ali sploh veste koliko visoko izobraženih ljudi bi bilo v trenutku na cesti ?