Črna kronika

Je bilo orožje pravilno shranjeno?

Češnjice, 23. 06. 2009 11.20 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Po nedeljski tragediji se je vas Češnjice zavila v molk. Fanta naj bi bila sicer najboljša prijatelja, ki se nad orožjem sploh nista navduševala.

Po nedeljskem streljanju v Češnjicah se pojavljajo ugibanja, ali je bilo orožje primerno shranjeno in kako sta se otroka dokopala do njega. Po nekaterih neuradnih informacijah naj bi ga imel oče 12-letnika, sicer lovec, varno spravljenega v omari in pod ključem.

Tragedija v Češnjicah
Tragedija v Češnjicah FOTO: POP TV

Pred nekaj leti se je zakonodaja glede hranjenja strelnega orožja zaostrila. Zakon tako pravi, da mora biti to spravljeno v posebni kovinski omari, ki se mora zaklepati s posebno ključavnico. Poleg tega strelivo, ki mora biti tudi zaklenjeno, ne sme biti v istem prostoru.

Zaradi preiskave, ki še poteka, ni jasno, ali je oče pozabil zakleniti omaro ali pa sta fanta preprosto našla ključ. V vsakem primeru sta morala vstaviti kroglo v cev orožja, ga napeti in sprostiti varovalo, preden je eden od njiju ustrelil, poročajo Slovenske novice.

Fanta naj se po besedah sosede sicer sploh ne bi zanimala za orožje.

Policija, ki smo jo poklicali za pojasnila, je ob tem sporočila, da "zaradi upravičene koristi otroka in njegove zaščite ter glede na to, da preiskava še poteka, podrobnejših informacij ne bomo posredovali“.

  • Dogodki splošno 1
  • 	 The Duke Ellington
  • Kronanje popeja
  • Dih zveri
  • Ennio Morricone
  • Edward Clug CLUSTER
  • Robben Ford
  • Vicente amigo
  • Večer z legendami kubanske glasbe
  • Fantom iz opere
  • Goran Bojčevski & Balkan Nuevo
  • Rade Šerbedžija
  • Od Čardaša do Valčka
  • večer Puccinijeve glasbe
  • Svetlana Zaharova
  • Dogodki splošno 2
  • Dogodki splošno 3
  • Dogodki splošno 4
KOMENTARJI (36)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

tonbaloni
29. 06. 2009 12.58
Uredništvo 24ur.com: ali je objava določb iz Zakona o orožju, ki govorijo o hrambi orožja, tako škodljiva, da jo je bilo potrebno cenzurirati, pardon izbrisati. Bojim se, da je vaš prispevek o taki tragediji hujši, sploh pa tisti komentarji, ki nazorno povedo, kako je ime otroku, iz katregas kraja je doma itd. S spoštovanjem!
User446868
25. 06. 2009 20.03
ne obsojajmo da se nebomo kdaj sami znašli v taki situaciji...naj bo to samo opomin usem nam ostalim da se to nebo več ogajalo! najbol bo nasrkal otrok ki si bo celo življenje očital pa še živet ni začel... sožalje družini...
-gorenjka-
24. 06. 2009 21.28
*prozanesljivi - prizanesljivi
-gorenjka-
24. 06. 2009 21.25
strinjam se,da orožje ni bilo primerno shranjeno...ampak zgodilo se je....gre za splet nesrečnih okoliščin in žrtvi sta dva otroka in obe družini.bodimo prozanesljivi do njih,sigurno jim ni lahko.nobenemu. sočustvujem z vsemi.
User433049
24. 06. 2009 20.28
in pa še to vsi tisti ki obsojate družino in kritizirate:POSTAVITE SE V NJIHOVO KOŽO IN BOSTE VIDELI KAKO JE TO!!!!
User433049
24. 06. 2009 20.24
za (prijateljevo družino,ki ga je ponesrečil) je to tako kakor da bi jim umrl lasten utrok zato prosim izzražajte jim pomoč na internetu ne pa da jih kritizirate itq...seveda bila je neodgovornost tudi amp. POZABIMO ZDAJ TO!!!tej družini ne morete verjeti kako je hudo (3 nesreče v man kot pol leta od tega 2 v dveh dneh) in pustite zdaj naj Blaž POČIVA V MIRUU!!!:'(
User408283
24. 06. 2009 16.18
Gottessliebe dvomim da bo to držalo! Sam sem imel najraje pištole in to čimbolj realistične, moj fotr je imel pravo poštolo odkar sem bil star 7 let. Pač me je posedel, ker je vedel da me to zanima, pokazal mi je kako kaj funkcionira (seveda, tako nabojnik kot ležišče sta bila prazna), dal mi jo je v roke nekajkrat in konec. Kar je bilo najbolj pomembno, opozoril me je, kako nevarno je orožje in celo otroštvo in puberteto mi je govoril to pa še dodajal kake primere podobnih nesreč. In razen če ga nisem posebej prosil, nisem ga nikoli videl, in nisem sploh vedel Moraš tudi sam biti odgovoren, čeprav v tem primeru je krivica predvsem na očetu! Kajti niti besedice mu ne verjamem o tem, da je imel vse prav pospravljeno!! Seveda bo to trdil, ker v nasprotnem ODGOVARJA za to! Sam nimam otrok, nživim povsem sam, nihče nima ključa od mojega stanovanja, bom vseeno imel zaklenjeno svoje orožje, čeprav niti nimam streliva pri hiši!!
User408283
24. 06. 2009 16.05
MotherFucker Vi borci za pravice živali ste najbolj brezčutna zalega na tem svetu!! Deset tisoč živali ne odtehta življenja enga človeka, pa še starega in umirajočega! Zdaj pa grem na zrezek, ti pa se križaj!!
User408283
24. 06. 2009 16.03
Ja, seveda! Našla sta ključ od omarice, pa še od tiste s strelivom, pa sta jo nabila itn Zdaj bo fotr vse rekel, samo da bo izpadel nedolžen!
User444975
24. 06. 2009 11.27
@jasmina.trojner24.06.2009, 08:35, kako si drzneš napisati, da ja zakon potrebno spremeniti? preberi si ZOro-1, pa ti bo jasno kaj piše notri o hrambi orožja. kot sem že enkrat napisal je naš zakon med najostrejšimi v EU in, da je enako kot v prometu. tudi tam obstajajo zakoni in omejitve, le držati se je treba napisanega.
xy84
24. 06. 2009 10.41
zdi se mi. da je bilo preveč besed če rečenih, preveč očitanj.. nihče ne ve kaj doživlajat obe družini.. žal se je zgodila tragedija, ki bo obe družin močno zaznamovala.. vsi bomo družinam stali ob strani in jim pomagali.. najbolj pa zamerim izjavam sosedov ( sami že vedo kdo so, ki so z neprimernimi komentarji in izjavami komentirali v Novicah in po televiziji ).. sram vas bodi... kako lahko karkoli takega narediti ljudem, ki živijo poleg vas v majhni vas, kjer se itak vsi poznamo... meni pa kraj pameti ne bi padlo, da bi karkoli komentirala...
Uroš Palhartinger
24. 06. 2009 10.17
Dejstvo je da je orožje pri nepravilni uporabi nevarno, saj povzroča hude telesne poškodbe, tudi smrt... Pa vendar do nesreče ne more priti, če se upošteva vsaj eno izmed varnostnih pravil ravnanja z orožjem (pravilna hramba, izpraznjen nabojnik, ločeno strelivo, prst izven sporožilca, vključena varovalka, prazno ležišče naboja, varna smer) Največja napaka pa so otroške igrače v obliki orožja, saj zaradi njih otroci izgubijo spoštovanje do pravega orožja...
Valda Najja?i
24. 06. 2009 08.45
Nej se zmenjo kdo je kriv sami, vendar kar tako se pa ne morejo otroci streljat, ubit človeka ni mala stvar , če občutijo odgovorni travme in psihične bolečine je tako prav kajti ubili ste otroka !
User306235
24. 06. 2009 08.35
Sožalje staršem umrlega fanta ter vsem prizadetim v tej nesreči! mislim da bi bilo treba pošteno predelati zakon o hrambi orožja, ter vsem ki ga posedujejo doma pogledat kako to v resnici izvajajo! Kaj bi bilo težko imeti ključek od omare v denarnici ali nekje pri sebi ??? Potem pa se take stvari verjetno ne bi dogajale! Otroci so pač radovedni in zvedavi, kar je razumljivo saj smo tudi sami bili otroci in smo marsikaj ušpičili k sreči brez posledic!
User413790
24. 06. 2009 03.22
Moje sožalje :( grozn!!! bogi tud ta ki bo mogu iz takim trpljenjem živet naprej. sploh si ne morm predstavljat kako mu je niti kako je obema družinama :( počivaj v miru.
User418342
23. 06. 2009 21.34
Jaz verjamem, da je bila nesreča, ampak orožje nima kaj delati na dosegu otrok. Jaz ne vem.... razna zdravila in čisto običajne stvari pospravljamo, da jih otroci ne dosežejo, a orožje ne....
User324788
23. 06. 2009 21.31
sej mal so starši kriv ker niso mel zaklenjene omare pa nabito puško sam tut utroc 12 let star bi lahk vedu da se ni za igrat s puško! sam je pa to fajn,da je takoj poklical reševalce. čeprav ga ni zanalašč ustrelav je dost,da je sam sebe krivil in da je priznal! PA SOŽALJE DRUŽINI UMRLEGA!!! moja družina je z vami!!!!!!!!!!!!!!!!
User448804
23. 06. 2009 21.17
Najprej bom rekla, da se izogibajte kakršnih koli neprimernih komentarjev, sploh tisti ki še najmanj veste zakaj se gre. Sm sošolka, prijateljica obeh. Danes smo bili tut pri njemu in samo nekaj nas ve resnično zgodbo ki nam jo je povedal on. Tako da potrjujem komentarje sošolcev (levjesrcni, Zekoo), ki sta povedala da je bila NESREČA. Ker njemu je res žou in ga bomo neglede na vaše izjave podpirali in mu stali ob strani. Bilo je kar je bilo, in prosim brez NAJ BI, brez ČE BI BILO TAKO in ostalih neprimernih. Sicer pa MotherFucker, nevem kako lahko primerjaš lovca in otroka ki je bil priča smrti prijatelja? POČIVAJ V MIRU!
kleopatra-1
23. 06. 2009 21.13
beba.23.06.2009, 20:561 MotherFucker hočš reč,da primerjaš ljudi z živalmi..tist fnt ma še zmer čustva..in bolečino u seb, kar žival zagotovo nima.. Oprosti, ampak tu nimaš prav - ljudje se od živali razlikujemo v tem, da imamo (baje) razum, čustva imajo tudi živali in zelo trpijo, ko jih človek prizadene!
User447495
23. 06. 2009 21.07
Imam jaz tudi orožje doma in ga imam v ognjevarni omari - strelivo pa je v drugi ognjevarni omari - in obe omari imata različne ključavnice. V vsaki omari pa je orožje še dodatno zaklenjeno z zapahom in ključavnico. Ključe imam vedno s sabo , tako , da nihče ne more v omaro - niti se ne da v njo kar tako vlomiti. Izključni krivec za nesrečo nosi oče , ki ni imel pravilno shranjeno orožje.Poleg tega ni imel dodatno spravljeno strelivo - najbrž je bilo orožje celo napolnjeno in pripravljeno na strel !!