Črna kronika

Jeseničan z nožem umoril 35-letnika

Jesenice, 10. 07. 2009 07.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Ponoči se je v nekem lokalu na Jesenicah vnel prepir, ki se je končal tragično. 29-letnik je namreč do smrti zabodel znanca. Osumljenca naj bi že prijeli.

Kraj, kjer se je umor zgodil.
Kraj, kjer se je umor zgodil. FOTO: POP TV

Malo pred polnočjo se je na Jesenicah zgodil umor, so za 24ur.com potrdili na kranjski policijski upravi. V nekem gostinskem lokalu je namreč 29-letnik zabodel 35-letnika, ta pa je zaradi hudih poškodb umrl. Tako žrtev kot napadalec naj bi bila domačina in celo znanca. Napadalca naj bi prijeli na kraju dogodka in ga zaslišali. Proti njemu bo podana kazenska ovadba.

Umor naj bi bil posledica starih zamer, priča pa pravi, da je 29-letnik pred napadom od žrtve zahteval, da naj prizna, da ga je kot mladostnika poniževal in spolno nadlegoval. 29-letniku grozi do 15 let zapora.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (196)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

povrsniste24kur
01. 03. 2011 23.03
kdo bi si pred letom in pol mislil, da bo model oproščen zaradi neprištevnosti.
smalsister
12. 07. 2009 18.10
no, tako kot si pa zdaj napisal je pa ql...se strinjam praktično z vsem napisanim...
jakapazj
12. 07. 2009 17.42
Ne en ne drugi nista moja kolega še manj pa prijatelja. Ni ti ne ščitim nikogar. Dejanje je obsojanja vredno in če bo storilcu dokazano in bo pravnomočno obsojen naj dobi zasluženo kazen. V okvirih ki jih določa naš zakon in ki je snak za nas vse. Na živce mi gre ko nekdo ob tako tragičnih dogodkih išče svojih pet minut slave, Potem naj bo vsaj realen in objektiven in ne širi neresnic ne glede o kom je govora. Kaj se je dogajalo in kakšen je kdo od vpletenih naj ugotavljajo za to pristojni. O kazni naj pa odloča sodišče. Ostro obsojam javno linčanje, neglede za koga gre. Za mojega najhujšega sovražnika ali pa za mojega brata. In ko119 dela ravno to. Vsak človek pa naj bo še tako slab družino, svojce, nekoga, ki ga ima rad. In z takim pisanjem jih prizadanemo čeprav niso nič krivi. Lahko natolcujemo za šankom, ne moremo pa tega početi javno. Pa tudi kaznivo je. Tisti, ki napiše da ima nekdo scvrte možgane, in da je bil nekdo v času nekega dejanja pod vplivom tega in tega, naj se potem pod prispevek tudi podpiše. To pomeni da za svojo trditvijo stoji. Najlažje je iz udobne in varne anonimnosti biti pameten. Drugače pa nč bat. Obsojam vsakršno nasilje in sem zagrižen borec proti drogam. Če si želi ko dokaze za moje besede jih lahko dobi. Vse kar mora storiti potem je da tukaj zanika svoje pisanje in napiše da se je pač motil. Nič drugega. Sicer je pa tu blizu mene, ni bilo teško ugotoviti njegovo identiteto, tako da nima daleč. In ne grozim z brati od J. Samo zapisalo se mi je. Moral bi napisati: Obenem pa lahko nič krivi družini domnevnega storilca pojasni zakaj je pisal določene stvari. Upam da moj prispevek ne bo spet zbrisan in boš vedel za kaj se v resnici gre smalsister. Drugače imava pa iste želje samo jaz bi raje obe blond. Lp.
smalsister
12. 07. 2009 15.08
jakapazj, jeseničani že vemo o kom je govora, tko, da nima smisla kolega ščitit...za tako dejanje, ni opravičila, ti pa že govoriš o nadaljnih ukrepih in kako bo nekdo dobil želeno...jaz si želim eno hudo črnolasko in eno hudo blondinko...verjetno bi na tem pogovoru z teboj in brati J-ta, dobil prej kaj drugega
jakapazj
12. 07. 2009 11.23
ko119 kar pridi, boš dobil željeno. Tudi bratje od J si želijo govorit z teboj o tvojem pisanju o njem. Tako da boš moral dokazati tvoje trditve, sploh tisto o njegovem stanju v času nesrečnega dogodka.
smalsister
12. 07. 2009 11.15
fvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvzzzzzzzzzzz...
smalsister
12. 07. 2009 11.13
dost mam .....................................................
ko119
12. 07. 2009 08.35
akapazj - Tadej se sedaj ne more braniti in povedati svojo plat te žalostne zgodbe, kot tega ni mogel storiti v tisti minuti, ko je vstopil v lokal. Imaš prav, oglasim se pri tebi, da z dokazi podkrepiš svoje trditve.
Hamzibeg
11. 07. 2009 20.54
+1
keramicar2 je napisal: 11.07.2009, 18:36 2 kakšna rasna nestrpnost? ali smo v JLA tukaj je slovenija domovina slovencev ,če pa je kdo prišlek se bo prilagodil nam in ne mi njemu.,tako da res ne vem kakšna nestrpnost bi lahko bila pri nas-drugo so ZDA ki so multinacionalne. Na tvojo žalost je tako, da na Svetu ni države, kjer bi bili samo čistokrvneži. Po moje še v Vatikanu obstaja neka snažilka, ki je priseljenka....Slovenija je domovina vseh tistih, ki v njej živimo. Eni imamo prednike iz Bosne in Hercegovine, eni iz Makedonije, eni iz Češke itd... Smo zaradi tega slabši od tebe? Se ti nisi rodil? Nisi kakal v plenice? Si morda nadčlovek? Ne sodi človeka od kod prihaja, ampak po tem kakšen človek je! Glede jezika, ki ga nekateri še ne znajo, pa so 30 let v Sloveniji, ne bi izgubljal veliko besed. POZANIMAJ se kaj je slovenska družba (tedanja oblast, ustanove itd..) storila za to, da bi "imigranti" govorili slovensko? NIČ Na žalost je tudi danes temu tako. Tečaji slovenščine obstajajo ampak so plačljivi. ZAKAJ SO PLAČLJIVI, ČE JE INTERES, DA SE IMIGRANTE NAUČI SLOVENSKO???? Morda imigranti pridejo v Slovenijo, ker jim v matični domovini hodi višek denarja??? Preberite današnji žurnal (tistega, ki pride v nabiralnik) in videli boste o čem govorim. DRŽAVI očitno ni v interesu, da bi imigrante naučila slovenščine. Morda za to, da bi težje poznali svoje pravice??? Kdo bi vedel? VSI SMO LJUDJE z vsemi slabostmi in prednostmi. Pa lep pozdrav.
ko119
11. 07. 2009 20.31
jakapazj - V to kar sem napisal sem 100% prepričan. Vem kaj pišem in zapomni si, da tudi zate velja tvoj 5. stavek. Predvsem 1. polovica. Kot mladostnik je bil storilec tisti, ki je poniževal in za denar izsiljeval vrstnike ter mlajše. Kdo ga ne pozna, drogaša. Gre za totalno "zblojeno" osebo, ki mu je droga scvrla mozeg.
Hamzibeg
11. 07. 2009 19.56
Koliko malo je potrebno da ugasne življenje, ki je nastajalo in se gradilo 35 let? Kot vidimo je za to potrebno zelo malo. Zakaj je temu tako? Ker je družba na robu prepada. Moralne vrednote so povožene z nekakšnimi ideali "Zahoda", ki so nam jih hočeš-nočeš vsilili....sosed ne pozna več soseda, sin matere, oče otrok itn.... ni več osebnih stikov (socialnih mrež ne štejem med osebne stike...), med ljudmi vlada kompetitivnost kdo bo imel "večjega" (tisti ki ste pomislili na spolni organ, ste pravi 2pokvarjenci" :)) .... Nahajamo se na samem dnu pri tem pa mislimo kako so plemena v Afriki zaostala.. Še enkrat - moje sožalje družini pokojnega...
pand0ra
11. 07. 2009 18.39
Pa res ironično. Niti začetnic imen ni, pomojem bi še srednja imena pa vso zgodovino staršev in sorodnikov napisal, če bi se šlo za ''Neslovenca''.
keramicar2
11. 07. 2009 18.36
kakšna rasna nestrpnost? ali smo v JLA tukaj je slovenija domovina slovencev ,če pa je kdo prišlek se bo prilagodil nam in ne mi njemu.,tako da res ne vem kakšna nestrpnost bi lahko bila pri nas-drugo so ZDA ki so multinacionalne.
jakapazj
11. 07. 2009 16.32
ko119, kaj če bi ga kar za svetnika predlagal. Če bi ga poznal 34 let pol ne bi takih neumnosti klatil. . Pa ne bit preveč prepričan v določene stvari. Če nisi stoposto ziher potem bodi raje tiho. Sve se vrača sve se plača. če si ga res poznal toliko let potem veš o čem govorim.
malena__79@hotmail.com
11. 07. 2009 15.56
Žrtev in napadalec sta Slovenca..,Tadej R.I.P.
dimmupero
11. 07. 2009 15.38
slikajo noz brez krvi,to se mi čudn zdi
ko119
11. 07. 2009 13.37
Zgrožen sem, ker zelo dobro poznam žrtev. Kako se lahko nekateri, ki iščete minuto anonimne "slave" naslajate, pa celo norčujete iz tega. Napisanih je celo ogromno neresnic in podtikanj. Storilec je star znanec policije že od njegovih zelo rosnih let. Ta bi ga morala odstraniti s cest že pred leti. Žrtev, ne morem reči, da je bil moj prijatelj, vendar zelo dober znanec še iz vrtca. 34 let sem ga poznal in videval skoraj vsak dan. In nikoli ni bil nasilen(!!!) in ni užival drog. Ves čas je bil zaposlen, strasten ribič, kolesar in planinec ter velik ljubitelj malih živali še iz OŠ ko smo skupaj urejali terarije. Nikomur nikdar in nikoli ni hotel storiti žalega. Njegovo pravo nasprotje pa je storilec. Da gre za maščevanje izpred 24 let !?!? Izračunajte si koliko sta bila takrat oba stara! Kakšno maščevanje, norost! Vse bolj se mi zdi, da bi bil žrtev lahko vsakdo, ki bi takrat vstopil v ta lokal in bi ga storilec vsaj na videz poznal. Prepričan sem, da je bil pod vplivom drog, kar pa zanj ni olajševalna okoliščina.
Ina_Bat
11. 07. 2009 12.19
BRAVO, Hamzibeg za te besede: Ko se je pred kratkim zgodila tragedija, prav tako na Jesenicah ste novinarji HITELI objaviti polno ime in priimek, tako storilca kaznivega dejanja kot žrtve. Oba imata korenine iz ene izmed držav bivše Jugoslavije. Sedaj ko sta vpletena slovenskih korenin, pa niti začetnic ne objavite. Na to smo že navajeni pri nas. Spošotvani novinarji, s sojim dejanjem samo razpihujete rasno nestrpnost.
Hamzibeg
11. 07. 2009 11.36
Žalostno, tragično in še bi lahko dodali. Žalostno je dejstvo, da je nkdo izgubil življenje, še bolj žalostno je, da mu ga je nekdo vzel... Tragično je da ljudje tako razmišljate. Razpravljate o koreninah morilca in umorjenega, kot da vam ni mar za človeško življenje. Vse pohvale medijem in novinarjem, ki imajo svobodo izražanja. Ko se je pred kratkim zgodila tragedija, prav tako na Jesenicah ste novinarji HITELI objaviti polno ime in priimek, tako storilca kaznivega dejanja kot žrtve. Oba imata korenine iz ene izmed držav bivše Jugoslavije. Sedaj ko sta vpletena slovenskih korenin, pa niti začetnic ne objavite. Na to smo že navajeni pri nas. Spošotvani novinarji, s sojim dejanjem samo razpihujete rasno nestrpnost. Lep pozdrav, moje sožalje pokojnikovi družini...
Ina_Bat
11. 07. 2009 11.26
Klala sta se SLOVENCA. Če prisluhneš videu zgoraj, lahko slišiš, da je klavcu ime Joško.