Črna kronika

Motoristu vzel prednost, trčil vanj in ga nekaj metrov potiskal po cesti

Celje, 21. 10. 2019 09.00 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Na Teharjah je voznik osebnega vozila v krožišču vzel prednost motoristu. Po trčenju v zadnji del motorja ga je še nekaj metrov potiskal pred seboj, motorist pa je pri tem utrpel hude telesne poškodbe.

V petek, nekaj pred 20. uro, so policisti na Teharjah obravnavali prometno nesrečo, v kateri se je huje poškodoval 50-letni voznik motornega kolesa. Vanj je na krožišču trčil 50-letni voznik, ki je vozil iz smeri Celja proti Štoram in je v krožišču izsilil prednost vozniku motornega kolesa, so sporočili celjski policisti.

"Voznik osebnega vozila je trčil v zadnji del motornega kolesa, pri čemer se je motorno kolo prevrnilo in zagozdilo pod osebno vozilo. Voznik je motorno kolo in motorista več metrov potiskal pred sabo," so še sporočili policisti. Motorist se je v trčenju hudo telesno poškodoval.

 

  • krovni2
  • PRALNI STROJ
  • SESALNIK
  • ČISTILEC
  • klima
  • tv
  • ura
  • skiro
  • kosilnica
  • krovni

KOMENTARJI (75)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Recenzor
21. 10. 2019 20.42
-17
Kot vedno je za objesnost motorita kriv voznik avtomoila.
mariosim
22. 10. 2019 07.29
+11
Malo bolj preberi tekst v časopisu....kdo je komu vzel prednost....saj motoristi smo navajeni da vso krivdo prevalite na motoriste. Odmislite si telefonarenje in ostale stvari med vožnjo. Motoristi smo enakopravni udeleženci v prometu z vami avtomobilisti. Da o pešcih ne govorim, kdo je jači ta ga tlači.....
laycan
22. 10. 2019 10.36
+0
Dolge luči podnevi, po sredini med dvema voznim pasoma,neprilagojena hitrost. Res ste ubogi.
Ramzess
21. 10. 2019 16.09
-1
Če mu je vzel prednost, a se ni potem motorist zaletel vanj, v bok. Če pa je voznik avta trčil v motorista, čelno, potem še ni bilo odvzema prednosti, realno.
RUGIEVIT
21. 10. 2019 18.33
+5
Ne povozil ga je na voznem pasu ,sepravi je zapeljal tocno v njega!
Wahl
21. 10. 2019 14.08
+10
Še nisem srečal motorista, ki bi se striktno držal prometnih predpisov, peljal za menoj pri omejitvi 60, 90... vedno je potegnil mimo. Če je le mogoče se samo umaknem nekoliko proti bankini, da gre svojo pot naprej, tisto kar me moti je to, da je še vedno precej nespametno barvno kombiniranih, recimo temen motor, temna oblačila in slabo viden na cesti kar je pravo nasprotje tistih, ki imajo kombinezon in čelado z zelenim odbojnim vzorcem. Če si na cesti moraš tako imeti oči ves čas na pecljih, nekateri presežejo tudi to in za volanom hkrati počnenjo še čuda stvari. Varujte en drugega pa srečno vsem na cesti!
rcarlos
21. 10. 2019 21.03
+5
mariosim
22. 10. 2019 07.32
+0
kar se barvne kombinacije tiče se strinjam z teboj.... kar se pa tiče kulture vožnje bi bili vsi skupaj z menoj vred bolj kulturni kot je to v Avstraliji recimo.
Uporabnik443897
21. 10. 2019 13.57
+15
Večkrat so krivi avtomobilisti kot MOTORISTI.
Uporabnik443897
21. 10. 2019 14.17
+10
V Vinski gori pri Vellenju bil priča, kako je avtomobilist skrenil levo in izsilil motorista ki je pravilno vozil naravnost. Posledica mrtev motorist, policija pa gledala čez okno saj je bi voznik......., pa saj vemo kdo !!!
big_foot
21. 10. 2019 12.28
+67
To se mi je redno dogajalo (da so me izsiljevali avtomobilisti) dokler sem vozil sport-tourerja. Kasneje sem si nabavil BMWja. Povsem slučajno plav pa imam belo čelado. Niti 1x se mi ni zgodilo več da me kdo ne bi opazil ali pa da bi me kdo izsiljeval. Na prvi pogled je izgledalo kot leteča policija. Tako da kaj da te avtomobilisti ne vidijo. Samo upoštevajo te ne. No vse to velja če se do križišča pripelješ v normalni brzini. Cestni izstrelki so tu izvzeti.
fairplayy
21. 10. 2019 12.00
-56
Nasplošno so se motorji preveč razpasli in se uporabljajo kot hobi ne kot prevozno sredstvo in kot taki bi morali biti še posebej obdavčeni poznam primer ko je motor prehiteval kolono pred sabo medtem ko je vozilo na čelu kolone začelo zavijati levo rahlo trčil v njega in čez pločnik v pešce med katerimi so bili otroci, k sreči so vsi odnesli brez večjih poškod razen poškodbe motorista lahko bi se zgodila tragedija
on39
21. 10. 2019 12.15
-13
korintos23
21. 10. 2019 12.47
-2
In kdo je sedaj kriv, motorist ali oni na čelu kolone kateri je pred njim zavil levo?
Maxx365
21. 10. 2019 13.08
-7
Če je bila prekinjena črta, pregleden del in je motorist pravilno prehiteval, ne vidim nič spornega v njegovem ravnanju. Kriv je tisti ki je levo zavijal, ker se pred tem ni prepričal , če lahko manever zavijanja varno opravi. Ker pa ne poznamo podrobno primera, sam pa si navedel premalo podatkov, lahko seveda samo ugibamo.
i141
21. 10. 2019 13.25
-2
fairplayy
21. 10. 2019 14.00
+9
voznik je zavijal levo seveda je preveril naravnost da komu ne preseka pot tudi če je pogledal nazaj je izjavil da motorja pred manevrom ni videl pač motorist je močno pospešil ko se kolona 3 vozil upočasnila
sscuka
21. 10. 2019 14.26
-5
Sam kdo je tle butalc. Res je da kolono prehitevat je prekrsek. Kaj pa recimo pogledat v vzvratno ogledalo preden zavijes in dat smjrokaz ma to za nekatjre avtomobiliste tu gor vidim da ni problem. Vazno da je kriv motorist ne ceprav sta prekrsek delala oba. Najbrz bi pa tud motorist opazu ce bi vsaj smjrokaz kdo vklopu a.....
Lenika23
21. 10. 2019 14.27
+17
Kolone se ne sme prehitevati, tri vozila pa so že kolona!
awontuwej
21. 10. 2019 14.41
+10
Začel zavijati levo brez vklopljenega smerokaza po možnosti...
FilipGrozni
21. 10. 2019 18.24
+6
Alo kolone nimaš kaj prehitevat. Kar pa motoristi počnete kot za stavo.
Luka40
21. 10. 2019 11.55
-14
Se strinjam z '' Jamcom'' V večini primerov so motoristi sami krivi saj se po navadni cesti vozijo po 160kmh... In na koncu mu je nekdo odvzel prednost?!!?. Naj se vozi 50 ali pa 90! Mislim, da bo 80% manj žrtev med motoristi!
Patiana
21. 10. 2019 12.37
+20
Ja, ker pri nas imamo taka krožišča, da se kamot pelješ 160 km/h. Daj ne b...
maska00
21. 10. 2019 12.58
+10
To drži kot pribito. Ne more nobeden voznik tako hitro ustavit,ali ga opazit če pripelje tako hitro. Potem so zmeraj krivi vozniki osebnih avtomobilov.
fairplayy
21. 10. 2019 14.01
+2
pri taki hitrosti se mu vidno polje zoži avtomobilist ga spregleda, ker je izven vidnega polja potem pa naekrat izstrelek pa je avtomobilist kriv
Admin je Kekec
21. 10. 2019 16.03
-1
Ja 400kmh se lahko peljemo.daj vlezi se malo
Jugomafija
21. 10. 2019 11.42
+72
Pozabili so objaviti podatek, koliko promilov je imel voznik avtomobila? Vsak normalen in trezen se ne more v krožišču kar tako zaleteti in potiskati pred seboj drugega voznika.
fairplayy
21. 10. 2019 14.02
+6
Brus123
21. 10. 2019 11.34
+34
Upam, da ga motorist še civilno iztoži, da si bo avtomobilist zapomnil do smrti.
maska00
21. 10. 2019 13.01
-5
Ti potem nimaš pojma kako vozijo nekateri motoristi.
Maxx365
21. 10. 2019 13.04
+10
Kaj imajo veze "nekateri motoristi" s tem primerom?
Uporabnik1295675
21. 10. 2019 11.25
-60
Cesta ni igrišče. Cesta je namenjena povezljivosti(med točko A in točko B). Žal so pa mnogi motoristi svoje otroško igrišče zamenjali s cesto. Cesta je motoristom igrišče, kjer se "igrajo"(beri polagajo ovinke skratka uživajo v igri-ups vožnji). Ne poznam nobenega avtomobilskega šoferja, ki bi šel na cesto za to, da se samo malo pelje - za zabavo.
Lock Down
21. 10. 2019 11.27
+48
... "voznik osebnega vozila v krožišču vzel prednost motoristu"... ti še vedno ni jasno?
sscuka
21. 10. 2019 11.32
+17
A zaradi tega ker se nekatjri gremo mal v brez veze zapeljat z motorjem je zgoraj omenjen dogodek kul al kako. Pusipusi preden drugic kaj napises raje najprej vklopi tisto kar imas pod lasmi....
FUCKthePOLICE
21. 10. 2019 11.36
+28
Definitivno se ljudje ki kupijo npr. Ferrari, porsche itd. avte samo vozijo da bi prisli s tocke a v tocko b xd. 🤦‍♂️
awontuwej
21. 10. 2019 14.48
+10
Očitno se bolj malo voziš, ko praviš, da ne poznaš nobenega takega avtomobilskega šoferja. Ogromno je namreč avtomobilskih cestnih dirkačev, ki imajo javno cesto za svojo pisto ter ogrožajo sebe in ostale. Ni nobene razlike ali norijo z avtom ali motorjem, zato mi gre na živce neka apriorij nastrojenost proti motoristom. Povečini se motoristi zavedajo svoje ranljivosti, medtem ko jih mnogo v avtih misli, da se jim nič ne more zgoditi ter zato veselo telefonirajo, tekstajo, se šminkajo itd.
Merhabap
21. 10. 2019 11.22
+61
Ko voziš motor moraš imeti v glavi da nikoli nimaš prednosti ker so naše ceste polne morilcev s strani da te ne vidijo dobro če pelješ 160km te res ne more samo na žalost te spregledajo tudi pri 60km babice ki ne vidijo, telefoni, zamišljeni, droge. Na žalost pa vedno motorist potegne kratko in je izgubljeno življenje.
Jamac
21. 10. 2019 11.14
+7
Spomnim se primera pred leti, ko je neka ženska ubila dva motorista iz istega razloga, izsiljevanje prednosti... A na koncu se je izkazalo da sta se peljala 170kmh pri omejitvi 60kmh...Posledično oproščena vsega. Ne poznam motorista ki bi vozil po omejitvah. Sej ne moreš pri takih mašinah...
TolstojV
21. 10. 2019 11.11
+14
Te ki ubijajo ljudi na cesti bi bilo potrebno obravnavati kot cestne morilce ali pa bodo morali ljudje zakon vzeti v svoje roke. Sodniki izrekajo takim morilcem mile kazni in vikend zapore iščejo pa tudi olajševalne okoliščine, če je vozil pod vplivom alkohola. Taki sodniki nimajo morale in niso pošteni in so krivi za porazno sodstvo v katerega ljudje nimajo več zaupanja.
CtrlDelete
21. 10. 2019 11.01
+67
Vozniki v avtu srfajo po mobitelu. Kot motorist jih dnevno vidim.
Ljubljancanka
21. 10. 2019 11.11
+21
Res je, tega me je najbolj groza, ko bom tudi sama voznica motocikla :(
big_foot
21. 10. 2019 12.22
+13
To je bil tudi razlog da sem se znebil motorja. Imam pa sedaj velik SUV. Pa naj sedaj surfajo.
mptour
21. 10. 2019 11.00
+133
Mogoče se mi samo zdi. Pred leti so na motorjih umirali nadobudni mladeniči (dirkači), zadnje čase pa 50+? Drugače pa, včasih me je prav sram, da sem motorist, ko vidim, kaj eni počenjajo z motorji po cesti, drugič bi pa najraje kakšnega dedota ali babico fental, kaj počneta z avtom. Vsi bodimo bolj strpni in pazljivi. Predvsem pa pamet v glavo.
FlatyEric
21. 10. 2019 11.08
+39
Prav imaš. Eni in drugi moramo začeti malo bolj razmišljati o cesti takrat, ko smo na cesti.
fairplayy
21. 10. 2019 14.03
-12
mladi se zavedajo da motorji onesnažujejo samo stari prdci še nekaj hočejo dokazati sami sebi
"JohnDoe"
21. 10. 2019 10.55
-67
Okej! Žalostna je vsaka nesreča na cesti! Ampak moje mnenje je, da še tako zagriženi kao “bajkerji” se vozijo kak sonce posije! Pa naj bo to januar december ali..... pomen bajkerja je da ti je motor prevozno sredstvo ne pa da se vsedes v nedeljo pa se pelješ “malo”. Pa naj mi kdo reče saj še je za peljat! Ma ja malo morgen kot da bi jaz s smučmi sel avgusta na Krvavec pa se šel malo peljat! Ne izivajte nesreče izven sezone
CtrlDelete
21. 10. 2019 11.03
+37
Kaj če se ti ne bi peljal za vikende z avtom?! Si kdaj pomislil na to?
FlatyEric
21. 10. 2019 11.09
+36
Kaj pa je tukaj bil motorist kriv? Čisto pravilno se je peljal. Ne vedno vse krivde valiti na motoriste.
Ljubljancanka
21. 10. 2019 11.13
+26
Kaj za vraga ima vreme vezi s tem, da ti nekdo vzame prednost v križišču??
Lock Down
21. 10. 2019 11.29
+32
... in kdaj pri hudiču se naj vozijo motoristi, če ne takrat, ko je lepo vreme?
Uporabnik458403
21. 10. 2019 10.41
+35
Da osebna vozila vzamejo prednost motoristom. To pove vse kaksni vozniki smo..... Razumel bi, ce kamioni vzamejo prednost zaradi dolzine, ko ceste zaprejo pri vkljucevanju na prednostno cesto.........
Vapo
21. 10. 2019 10.30
-58
Motoristi so pa ja najbolj uvidevni udeleženci v prometu? Prehitevajo čez polno črto, v ovinku, da te izsiljujejo na vsakem koraku,...
Chon
21. 10. 2019 10.34
+116
Jaz sem motorist, ampak nikjer nikogar ne izsiljujem... Si pa mislim, da se ti ki to počnejo na motorju, enako obnašajo tudi kadar vozijo avtomobil, tako da uvidevnost ni pogojena s tem kaj voziš.
seeuinhell
21. 10. 2019 10.37
+24
res je...najhujsi so divjaki (neuvidevni imbecili ki ne znajo studirati 2 minuti vnaprej) in pa upokojenci 70+....pa ni vazno ali so v avtu ali na motorju
Alamut
21. 10. 2019 10.53
+12
No dej no... Vam je fajn pri vročini 33 stopinj sedeti v klimatiziranem avtu...
sscuka
21. 10. 2019 11.40
+4
Izsilil motoris. Ta je pa nova. Po polni crti te bom pa sigurno prehitel ce bom presodu da je za ta manevr dovol prostora...
Vapo
21. 10. 2019 11.57
+7
Pametnejši od tebe so presodili, da se tam ne prehiteva in da ni dovolj prostora, zato so tudi narisali neprekinjeno črto.
sscuka
21. 10. 2019 15.16
+5
Ma bejs. Ti si pa res zvezda. O tistih ki to ukazejo narisat pa res nebi zgubljau besed. Zadnje case videvem da na vseh cestah po katjrih se vozim ze 22 let in so 22 let imele crtkano za prehitevat dobivajo z novim barvanjem vozisca neprekinjeno. Zakaj? Je res to resitev za majn zrtev. Nazalost je ravno nasprotno. Vedno bojo ljudje ki vozijo pocasneje od omejitev in zakaj jih nebi prehitel. Tej pocasnejsi od omejitv pa so tudi eni glavnih krivcev za prometne nesrece in ce bi to tisti ta pametnejsi od mene pravis ti Vapo vedli oziroma zaceli mal razmisljat s tistim kar imajo na glavi bi blo ze velik bolje kot je. Se bi lahko kej napisu ma bo dovol zaenkar.....
A si ti mal bogi
21. 10. 2019 10.20
-51
Motoristi so najboljši in najprevidnejši vozniki !
seeuinhell
21. 10. 2019 10.27
+10
vceraj sta mi na poti iz Frama do Slovenskih Konjic 2 motorista vzela prednost...
Uporabnik1842873
21. 10. 2019 10.16
-127
Marsikdaj bi prav rade volje potiskal kaksnega motorista!! Glede na to kako se na cesti obnasajo!! Moram prav pogledat koliko max krije moje zavarovanje :)
brusilec
21. 10. 2019 10.28
+92
marsikateri tovornjakar si najbrz misli enako za tebe .. no, upam da nabase on tebe kot ti kaksnega motorista..
Alamut
21. 10. 2019 10.56
+32
Take osebke kot si ti je treba strpati v zapor... Nisi niti č.... od človeka
Lock Down
21. 10. 2019 11.31
+10
sscuka
21. 10. 2019 11.43
+9
Naprimer. Podaj kak primer ki te moti pri motoristih in ga recimo avtomobilisti ne pocnete recimo
Vapo
21. 10. 2019 12.59
+2
Maxx365
21. 10. 2019 13.10
+7
Avtomobilisti ne prehitevajo preko polne črte? A ti v risanki živiš?
Admin je Kekec
21. 10. 2019 16.08
+2