Črna kronika

Našli pogrešanega dečka

Riga, 26. 03. 2008 18.49 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Po skoraj 16 letih so našli dečka, ki so ga ugrabili, ko je bil star komaj mesec in pol.

Latvijska policija je našla 16-letnika, ki so ga ugrabili, ko je bil še dojenček. Trenutno je v rejniški oskrbi, kmalu pa se bo ponovno srečal s svojo biološko materjo.

Policija je pred šestimi leti opustila preiskavo zaradi pomanjkanja sledi. Pred časom pa so policisti v preiskavi ločenega primera aretirali žensko, ki je dečka vzgajala v kraju blizu meje z Belorusijo. Med preiskavo so se pojavila vprašanja o dečkovi identiteti, saj ni imel ne rojstnega lista ne osebne izkaznice. To jih je pripeljalo do primera ugrabitve iz leta 1992.

Dečka so ugrabili, ko je bil star komaj mesec in pol. <em>Slika je simbolična.</em>
Dečka so ugrabili, ko je bil star komaj mesec in pol. <em>Slika je simbolična.</em> FOTO: POP TV

Dečka so ugrabili, ko ga je mati pustila v otroškem vozičku pred trgovino, sama pa odšla nakupovat. Ko se je vrnila, ni našla več ne otroka ne vozička.

Ženska, ki je vzgajala omenjenega dečka, trdi, da je nedolžna. Policiji je pojasnila, da ga je njen mož, ki je umrl pred leti, pripeljal domov.

Dečka je edinec tako za biološke kot krušne starše. Po odkritju njegove identitete, potrjene z analizo DNK, so ga vzeli iz šole in mu priskrbeli psihološko pomoč.

  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (23)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User302637
30. 03. 2008 15.22
oprosti..igor.gojcic,ma tokrat se niti najmanj ne strinjam s tabo..Sem prepričana,da vsak človek,dela napake in nihče ni popoln.Lahko,bi se zgodilo,tebi ali meni, komurkoli,tudi če bi bili res pazljivi do svojih otrok.Taki,ki želijo ukrasti otroka,zasledujejo žrtev dlje časa in pri manjši nepozornosti,izkoristijo trenutek.Po tvojem komentarju sodeč.bi rekla,da so potem otroci varni samo doma,privezani na posteljo,pa se ziher jim ne bo nič zgodilo...razen,da pade kaka slika mu na glavo,pa da ga pokonča.Samo,tudi tukaj bi bil ponovno kriv tisti,ki je postavil sliko na zid....po tvoji logiki......
User108279
28. 03. 2008 12.37
Nisem zanikal, da mama ni bila odgovorna. Res bila je neodgovorna. Ampak vseeno ni prav, da nekdo UKRADE OTROKA!! Večja krivda je na tistemu, ki mu je prišlo na misel ukrast otroka in to tudi naredil, kot pa neodgovornost mamice, da pusti otroka pred trgovino. Nič od tega ni prav. Ampak večina se znaša nad mamico in manj nad tistega, ki je ukradel otroka. Tako, kot bi hoteli reči, da je prav, da se ukrade otroka, če je starš neodgovoren. V smislu: kraja otroka je kaznivo dejanje, neodgovornost starša pa prekršek.
User287869
28. 03. 2008 10.53
kaka mati pa je to, ki pusti mesec in pol starega dojenčka v vozičku pred trgovino!!!???
Ramzess
27. 03. 2008 21.49
Jonson="Neodgovornost mamice je manjše zlo kot kraja otroka. To je menda ja jasno." Joni, joni, kaj tebi ni jasno, da je odgovornost mamice celo večje zlo kot kraja otroka, kajti če ga ne bi pustila samega pred trgovino, ga ta nekdo ne bi ukradel. To je menda jasno. Malena__79="No, lahko bi se zgodilo tudi v parku..otrok se igra na igralih, se za minutko zaklepetaš s kom in že ga ni več..tudi takih je dosti primerov. Ne, smemo obsojati mamice. Vsak naredi napako. Res je, da se je zgodil splet okolnosti.." No, lahko bi tudi uporabljali (naštevali) manj izgovorov in opravičil, ter bili bolj odgovorni, pa ne bi delali napak, ne bi ustvarjali ugodnih okoliščin, za poškodbe, krajo, izginotje, ali smrt otroka. Obsojati moramo dejanja, ne oseb konkretno, osebe pa morajo prevzeti odgovornost za ta dejanja. Le kako se naprimer počuti teta, ki ji je pred kratkim letodni star otrok v vozičku ušel na cesto, kjer ga je hitri voznik zadel direktno, tako da ga vrglo kar enajst metrov stran, otrok pa hudo poškodovan. Neodgovorno teto, le kako bo šla pred oči malčkovih staršev, so kazensko ovadili, za voznika ni znano, kaj pa zdaj s tem otrokom pa tudi ni znano. Tole na primer res ni vredno izgovor in opravičil, sploh pa te ne rešijo ničesar. Malena__79="az mislim,da je bila kaka manjša trgovinica,kak zaprti kiosk in po moje,da je res skočila za sekundo...in ni pomislila na to,da jo kaka oseba zasleduje z namenom,da ji ukrade otroka.." Sekunda do minute, to sploh ni važno, mnogi so zaradi tega, ker so 'skočili' po cigarete, po drugo malenkost, 'skočili' na telefon, in za vedno igubili otroke, pa ne le enega, tudi več, ali celo vse. Ni ga izgovora in opravičila, čeprav jih ljudem nikoli ne zmanjka, ki bi lahko to popravil, da lahko vrne igubljene otroke, oživi mrtve otroke, kar mnogi očitno zmotno mislijo, odgovornosti pa za to ne prevzemajo. Ljudje pozabljajo, da druge priložnosti ni, četudi se izgubljeni, ugrabljeni otrok vrne, je treba z medosebnim osnosom začeti iz nule, dlje ko traja ločitev, težje je. Neverjetno je s kako nebeško lahkoto ljudje naštevajo izgovore, in opravičila za svoja dejanja neodgovornosti, napake, ipd., in nasprotno, s kakšno peklensko težavnostjo prevzemajo odgovornost zato, če sploh.
User302637
27. 03. 2008 19.28
he,he..isys_sm..ups ,dol je padel.. DOBER VIC!!.sem se prav nasmejala...Jaz mislim,da je bila kaka manjša trgovinica,kak zaprti kiosk in po moje,da je res skočila za sekundo...in ni pomislila na to,da jo kaka oseba zasleduje z namenom,da ji ukrade otroka..No,lahko bi se zgodilo tudi v parku..otrok se igra na igralih,se za minutko zaklepetaš s kom in že ga ni več..tudi takih je dosti primerov.Ne,smemo obsojati mamice.Vsak naredi napako.Res je,da se je zgodil splet okolnosti..samo po moje jo je ta oseba,kar lep cajt zasledovala ...ne,pa slučajno kak ,ki je šel mimo,,pa ups..iiii evo,voziček ,čakaj malo se mi zdi..ma kaj ni tukaj še dojenček..,o ke lepooo..glih prav zame in mojo šjoro!. :)
User281085
27. 03. 2008 18.47
neodgovornost mamice je manjše zlo kot kraja otroka?? Res da bi ženska lahko poklicala policijo, res pa je tudi, da mogoče ni mislila slabega! Ampak da si mati pa da pustiš svojega otroka pred trgovino samega, ti pa greš na šoping....halo? Eni še psov ne pušajo kar tako samih, kaj šele malih otrok! kaj bo naslednjič, ga bo pustila doma, z odprtim oknom al pa balkonskimi vrati ko bo malo večji in... ups, dol je padel... Sej neodgovornost pa res ni nič takega??!!
User100309
27. 03. 2008 16.14
Kolikokrat se spomnim na svojo znanko, ki je naredila prav tako kot mama tega otroka: šla je v trgovino in pustila voziček s spečim dojenčkom pred trgovino, nakupila in potem odšla domov, pet minut daleč. Doma se je spomnila na otroka in je nekaj časa potrebovala, da se je spomnila na to, kje ga je pustila. Šla je spet do trgovine, dojenček je še vedno spal v vozičku pred trgovino. Zgodilo se je sredi Lj. pred 20 leti. Na srečo ni bilo nič hujšega.
User108279
27. 03. 2008 12.53
Glede na vaše komentarje: ni prav, če si neodgovoren, prav pa je, da se krade otroke?? Kaj je hujše? Da pustiš spečega otroka pred trgovino, kupiš in se vrneš in greš naprej? Ali da ukradeš tujega otroka? (lahko bi počakal nekaj časa pri vozičku na mamico ali poklical policijo, krast dojenčka pa res ni treba) Neodgovornost mamice je manjše zlo kot kraja otroka. To je menda ja jasno. Če ne bi nekdo ukradel otroka bi lahko bilo vse v redu. "Neodgovornost" mamice ne bi imela negativnih posledic. Kraja otroka pa je pustil te posledice.
Ramzess
27. 03. 2008 11.11
Ena opazka, zakaj je omenjena samo biološka mati, in tudi biološki oče, je ta mati morda že dolgo ločena, je morda biološki oče tisti, ki je otroka odnesel in nesel h krušni materi, kot trdi ta, in ker je njen mož, fantov biološki oče umrl pred(?) leti, je pač ostal neomenjen, oz je omenjena samo biološka mati. Smiselno ali pač ne, kdo ve.
Ramzess
27. 03. 2008 11.05
Malena__79="bogi fantek,ne kriv ne dolžen,vendar v tem primeru jo bo najkrajšo potegnil prav on." Prav res, "Po odkritju njegove identitete, potrjene z analizo DNK, so ga vzeli iz šole in mu priskrbeli psihološko pomoč.", ne bo imel prilike, ne bo mogel končati šole, in 16 let je kar veliko materiala za psihološko obdelavo, če jo seveda sploh potrebuje. Tipičen primer uradniškega slepega sledenja zakonom, in neoziranja, ignoriranja dejanskega (današnjega) stanja. Vprašanje pa je koliko bo mladenič toleriral tako vedenje in hotenje uradnikov. In kakšna bi naj bila ta (pravšnja) psiholška pomoč pa te tudi vprašanje, ker ta temelji na subjektivnem mnenju uradnikov, vpletenih v to zadevo. Težava je v tem, da bodo mladeniču, v svoji zakonski slabo premišljeni ihti, naredili več (posredne) škode kot koristi, kot da se ne zavedajo, da je predvsem pomebno tisto kar je sedaj, ne tisto kar je bilo pred leti, sploh pa se sam ničesar več ne spominja. Kdo postavlja meje pri psihološki pomoči, da ta ne zaide (hote) predaleč? Ogledalce="Otrok je spal in če je za minuto skočila noter ..mogoče samo po kruh ...se mi ne zdi neodgovorno..... saj je verjetno otroku želela le dobro da se naspi .... Saj nihče ne pričakuje da se bo zgodilo v tistm trenutku kaj takega..." To je zelo neodgovorno, kajti če je prostor za voziček nedostopen, se ga pusti zunaj, otroka pa vzame, brez izgovorov in opravičil, s sabo. Sekunda do minute, to sploh ni važno, mnogi so zaradi tega, ker so 'skočili' po cigarete, po drugo malenkost, 'skočili' na telefon, in za vedno igubili otroke, pa ne le enega, tudi več, ali celo vse. Ni ga izgovora in opravičila, čeprav jih ljudem nikoli ne zmanjka, ki bi lahko to popravil, da lahko vrne igubljene otroke, oživi mrtve otroke, kar mnogi očitno zmotno mislijo, odgovornosti pa za to ne prevzemajo. Ljudje pozabljajo, da druge priložnosti ni, četudi se izgubljeni, ugrabljeni otrok vrne, je treba z medosebnim osnosom začeti iz nule, dlje ko traja ločitev, težje je. Neverjetno je s kako nebeško lahkoto ljudje naštevajo izgovore, in opravičila za svoja dejanja neodgovornosti, napake, ipd., in nasprotno, s kakšno peklensko težavnostjo prevzemajo odgovornost zato, če sploh. Kljub temo, da je njegova biološka mati takrat ravnala neodgovorno, je sedaj vseeno prav, da jo mladenič spozna, saj itak ne bo živel pri njej, poleg tega bo kmalu polnoleten in se bo osamosvojil, kolikor mu bo pač do dopuščal vpliv uradnih oseb. Ne pozabite na možnost, da če policija ne bi preiskovala, čeprav ne navajajo zaradi česa, njegove krušne matere, ga morda nikoli ne bi našli. Čeprav se človek vpraša, kako so lahko urejali uradne zadeve zanj, in kako jih je sam, in kako je lahko obiskoval šolo, če ni imel rojstnega lista, niti osebne izkaznice. Niso navedli, ali mislijo, najbrž, originale, ali ponaredke, z sedanjo identiteto. Upamo, da ga zagnani uradniki ne bodo preveč polomili, in bo njegovo življenje kmalu steklo, kot si ga je začrtal.
User300967
27. 03. 2008 07.59
ja pa dobr no sj vrjetno ga lih ni pustila pred tako trgovino kot da bi ga recmo u BTC-ju pred šparom no.. kaj vemo vrjetno pa je bla to kkšna mjhna trgovinca 3*3 m ..tm pred njihovo bajto in je pač ga vedno pustila zuni ker ni mogla not z vozičkom.. sej človek nemore nikol vedt kaj se bo zgodilo.. mislm kako pa sploh vi lahko pustite naprimer 8letne ostroke da se sami igrajo zuni pred bajto?? sl loh gdo mim pride pa jih ugrab!!! jaoo
User96796
27. 03. 2008 07.39
Ja, Uli ima prav. In kar sramota je, kako naivno pade večina na neke pavšalne informacije ne da bi poznala dejstva in se postavi v sekundno vlogo razsodnika. Tipična uvožena lastnost. Sramota.
User244451
27. 03. 2008 06.54
Strinjam z uli. Nič ne vemo, kakšna je bila ta trgovina pred 16 leti! Je imela stopnišče? Je bil vhod teško dostopen za vozičke? Je.................................?
User268636
27. 03. 2008 00.15
kako dobrohotna druščina...me res zanima, koliko izmed vas tako temeljito pazi na svoje otroke...in koliko vas je samo glasnih, doma, za 4 zidovi pa z lastnimi otroki uganjate take in drugačne neslanosti... preveč dobro poznam zlagano dobrohotnost, da bi nasedal takim maskam...
User202056
26. 03. 2008 22.08
@ogledalce delno se strinjam s teboj ! Tako bi moralo biti kakor pravis, toda v danasjem svetu zal ni tako, kot so zapisali ze mnogi spodaj, danes moras razmisljati na 1000 stvari. Mogoce mi tukaj ne bi nikli kaj takega storili, toda so ljudje, ki na zalost se ukvarjajo s taksnimi podlimi recmi in absolutno nehumanimi. p.s.: Se levinja ko gre v lov skrije mlade pred Hijenami! Pazite nase!
User265050
26. 03. 2008 21.10
bogi otrok, ni čudno da so ji ga vkradli, če pa je njegova mati bila tak neodgovorna ...
User108308
26. 03. 2008 20.47
Ogledalce neogovorno je že če psa pustiš pred trgovino kaj šele OTROKA!LASTNEGA OTROKA
User306746
26. 03. 2008 20.43
Wtf o.O pustila je otroka zuni pred trgovino...samga...brez nadzora...faaaaakkk, prou ji je da so froca ugrabil, se sploh ne čudm. Ldje so res ptf...se strinjam z megla007...what's next? A ga bo pustla v kšni tuji državi samga medtem k ona "skoči" po stvari?
User305314
26. 03. 2008 20.09
Oprosti, Ogledalce. Samo meni se zdi zelooo sporno, če otroka pustiš zunaj pred trgovino. Meni je to popolnoma neodgovorno in sem popolnoma šokirana, ker meni to ne bi padlo na pamet! "Nihče ne pričakuje..." Js mislim da mora starš pomisliti na 1000 stvari in vse tako načrtovat, da je varno za otroka- to dejanje vsekakor ni bilo razumno. A ti bi za hipec pustil/a dojenčka v vozičku pred trgovino, ker bi šel/šlla za hipec samo po npr. čigumije na blagajno???? Groza!!!
johndoe35
26. 03. 2008 19.57
Otrok je spal in če je za minuto skočila noter ..mogoče samo po kruh ...se mi ne zdi neodgovorno..... saj je verjetno otroku želela le dobro da se naspi .... Saj nihče ne pričakuje da se bo zgodilo v tistm trenutku kaj takega...