Črna kronika

Nesreča avtomobila in električnega skiroja, življenje voznika skiroja ogroženo

Ljubljana, 29. 07. 2021 09.12 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Voznik električnega skiroja je vozil po napačni strani ceste, do nesreče je prišlo, ko mu je pot zaprla voznica, ki se je v promet vključevala iz parkirišča. Moškega na skiroju so prepeljali v UKC Ljubljana, njegovo življenje je ogroženo.

Na Dolenjski cesti v Ljubljani se je včeraj nekaj po 11. uri zgodila prometna nesreča, v kateri sta bila udeležena voznica osebnega vozila in moški na električnem skiroju. 

Voznik eletričnega skiroja je vozil po napačni strani ceste. (slika je simbolična)
Voznik eletričnega skiroja je vozil po napačni strani ceste. (slika je simbolična) FOTO: Dreamstime

Po do sedaj znanih podatkih je do prometne nesreče prišlo, ker je voznik skiroja vozil po napačni strani ceste, pot pa mu je zaprla voznica, ki se je vključevala v promet iz parkirišča. Pri tem se je voznik skiroja hudo telesno poškodoval. Z reševalnim vozilom je bil odpeljan v UKC Ljubljana, njegovo življenje pa je ogroženo. 

Policisti bodo po vseh zbranih obvestilih izvedli ustrezen ukrep. 

Koronavirus pasica nova
  • image 4
  • image 5
  • image 6
  • image 1
  • image 2
  • image 3

KOMENTARJI (158)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Important notice
30. 07. 2021 12.42
+0
Niti kolesarji, niti vozniki skirojev, ne poznajo prometnih pravil. Enkrat se v prometu mobnašajo kot pešči, drugič kot motorna vozila ... da bi pa upoštevali svojo kategorijo ... to pa ne! Vozniki motornih vozil, so po njihovem dolžni paziti na njihovo varnost. Njim samim ni treba! Koliko nesreč se bo še moralo zgoditi, da bodo policaji začeli kaznovati tudi njih? Ker, brez kaznovanja ne bodo začeli upoštevati pravil.
Marko Potočnik
03. 08. 2021 20.52
+1
Motiš se. 99 % voznikov skiroje in kolesarjev pozna prometna pravila. Znanstvene študije celo kažejo da je PROCENT voznikov avtomobilov ki kršijo pravila celo večji od procenta kolesarjev ki kršijo pravila.
štrekeljc
29. 07. 2021 21.31
Marko, a veš, da si se mi zasmilil?
Marko Potočnik
03. 08. 2021 20.05
Marko Potočnik
03. 08. 2021 20.05
Smisliš se ti meni če ne spoznaš da je skiro za določena področja uporabe izredno uporabno prevozno sredstvo.
zurbrigen
29. 07. 2021 19.04
+3
Enak zakon kot v UK, skiro lahko voziš le po privatnem zemljišču, v prometu nima kaj iskati.
Marko Potočnik
03. 08. 2021 20.47
Edina posledica bi pa bila da bi se gužva z avtomobili v Ljubljani povečala za 2x! Si res tako neumen da to hočeš?
Marko Potočnik
03. 08. 2021 20.51
Zadeva ne gre linearno, ampak eksponetno. Če število avtomobilov povečaš samo za par procentov se potovalni časi za avtomobile skoraj PODVOJIJO. Ker dejstvo je, če človek ne bo šel z skirojem v službo/trgovino bo pač šel po vsej verjetnosti z avtomobilom. V Y.outube vpiši "How to Fix Traffic Forever Wendover Productions" če želiš izvedeti več o tej temi.
dirtmcgirt
29. 07. 2021 19.03
+4
odkar je policija opustila nadziranje po kateri strani se vozijo kolesarji, mopedisti in zdaj še s skiroji, je dobesedno poplava prekrškov. še skiroje bi moral registrirat ker ljudje na njih dobesedno peljejo po cesti, čez rdeče semaforje, med avtomobili čakajočimi na križiščih itd promet je šel v franže.
Rookoko
29. 07. 2021 17.12
+2
"vozil po napačni strani ceste" Koliko kolesarjev in skirojevcev danes vozi po napačni strani ceste, glede na vse je še malo nesreč...
obupani jež
29. 07. 2021 12.57
+4
vozim skiro že nekaj let vozim tako kot se vozi... bi pa nabutal vse pešče in kolesarje, ki skačejo po kolesarski in se vozijo v napačno stran... potem pa so še glasni .... zarad mene si vtakni skiro nekam če te moti 😄 jaz se bom vozil al je tebi pravi ali pa ne 😀
RamzesII
29. 07. 2021 13.36
-1
Ne jezi se tako na pešce, marsikje so jim s kolesarko stezo vzeli pločnik oz. del pločnika. Potem pa se mestna elita hvali kako imajo kolesarske steze.
Neutrino
29. 07. 2021 11.56
+11
Izpit za skiro, zavarovanje in obvezno nošnjo čelade ter sklepnih scitnikov
Marko Potočnik
29. 07. 2021 12.45
-6
To bi doseglo ravno nasprotne učinke ki si jih želimo kot družba: tvoji predlogi bi prinesli 1. večjo gužvo in kolone z avti znotraj mesta (ker bi manj uporabnikov uporabljalo alternativna prevozna sredstva), znanstvene študije pa kažejo da obvezna nošnja čelade povzroči manjšo uporabo koles/skirojev, kar privede da so vozniki avtomobilov na voznike koles/skirojev manj pozorni, kar privede do MANJŠE varnosti za voznike skirojev/koles! Čelada izboljša varnost posameznika, OBVEZNA ZAKONSKO predpisana nošnja čelada pa ZMANJŠA (!) varnost kolesarjev/voznikov skiroja kot celote! Poglej si študije.
Mihacito
29. 07. 2021 11.47
+13
Skirojevci dalec najbolj nevarni na cestah, plocnikih...tihi, hitri in zelo predrzni! Ali jim nalozit ogromne kazni ali jih prepovedat..
Marko Potočnik
29. 07. 2021 12.51
-6
Ni res, najbolj nevarni so vozniki avtomobilov, zaradi nesreč ki jih povzročijo umre DALEČ največ ljudi! Takoj naslednji so vozniki tovornjakov in kombijev. Statistike glede tega so jasne. Zaradi voznikov skiroja ne umre praktično nobeden. Po tvoji neumni logiki bi morali PREPOVEDAT AVTOMOBILE! Glede tihosti in hitrosti: nekateri kolesarji so precej hitrejši od voznikov skiroja tihi so pa kolesarji ravno tako. Torej prepovedat tudi kolesa zaradi parih ljudi ki ne znajo vozit? Pa vse avte tudi? Pa tovornjake tudi? ZGREŠENA LOGIKA Takšni ljudje bodo zmeraj, v avtu, v tovornjaku, na kolesu, nima veze kje, vrsta prevoznega sredstva nima nič s tem.
Mihacito
29. 07. 2021 14.49
+2
Malo si zabredel...kolesar cetudi zapelje cez prehod za pesce pogleda in preveri ce je vsaj priblizno varno...skirojevce pa vidim kako priletijo cez prehod in to pred avtom ki speljuje iz parkirisca v promet...avto je pocakal pesce in potem zelel speljat v promet, pred njega je skirojevc od nikjer zapeljal s polno hitrostjo 2cm pred tablico...zenska v avtu se je tako prestrasila, da verjetno se danes nosi posledice..ce bi ga zbila bi pocakal policijo oz jo sam klical in lepo prical v prid gospe v avtu...zato ne govori GLUPOSTI
Mihacito
29. 07. 2021 14.51
+3
Glede pa na to da zagovarjas vneto skirojevce sklepam, da bi ti bilo potrebno odvzeti se izpit za avto, ker ziher si eden unih voznikov brez olike, prepotenten in celo goro ega...
Marko Potočnik
03. 08. 2021 20.46
Mihacito: ne, nisem zabredel, gluposti govoriš ti, ne jaz, povedal sem samo dejstva. Narobe sklepaš in motiš se o meni, vozim previdno, skrbno in po pravilih, jasno je da gre spet za PROJEKCIJE tvojih lastnih dejanj na druge. V praksi vozniki skiroja ravno tako gledajo kot kolesarji, če ne še celo bolj. Si pač naletel na eno izjemo in ne moreš tega posplošiti na vse! Sicer pa če se avto vključuje iz parkirišča na glavno cesto v takem primeru avto nima prednosti, saj je vključeje iz neprednostne ceste na glavno cesto.
devlon
29. 07. 2021 11.43
+8
Se bo morda peljal še kdaj..takrat po pravi strani
Uporabnik1921539
29. 07. 2021 11.39
+6
Pricakovano.Sreca je le,da tega ni vec,kako je neurejeno to podrocje.Skiro nima kaj iskati drugje,kot na kolesarski stezi
Marko Potočnik
29. 07. 2021 12.52
+2
Motiš se. Po novem zakonu ki stopi v veljavo bodo skiroji MORALI PO ZAKONU voziti po desnem robu cestišča v primeru da kolesarske steze ne bo! (ne bodo smeli po pločniku).
piron
29. 07. 2021 11.35
-12
Sram naj vas bo, uredništvo, da pod tole dovolite komentarje! Fant, mogoče že mož in oče, se bori za življenje, in tudi voznici, ki ga je podrla, verjetno ni lahko. Res dosegate dno... za vsega nekaj klikov na članek več.
Mihacito
29. 07. 2021 11.50
+11
To, da zelimo obema najboljse glede zdravja ni vprasanje. Da pa so s skiroji predrzni in se ne zavedajo da njihova tisina skupaj z hitrostjo ogrozajo sebe in druge je pa velik problem..
Iztok Kuhelj
29. 07. 2021 12.25
+9
Ni ga podrla on se je zaletel v njo ker je kršil cpp. Kako so predrzni na teh skirojih je pa že pregovorno znano...
Marko Potočnik
29. 07. 2021 12.54
-1
Še enkrat: velika večina voznikov skiroja vozi lepo in nikogar ne ogroža. Tako kot velika večina voznikov avtomobila. Se pa najdejo izjeme seveda. KOLO je tudi hitro (lahko še precej hitrejše od skiroja), ter KOLO je ravno tako tiho!
štrekeljc
29. 07. 2021 14.08
+3
Marko Potočnik, živiš ti v nekem drugem svetu kot jaz? Nisem še videl voznika, ki en bi imel oprijetih kavbojk in nisem ga še videl, ki bi vozil po zdravi pameti. Vsaj slušalke imate nabite v uhlje!
thedutchman
31. 07. 2021 15.08
prepotentni živčni nestrpni pravila si tolmačite po svoje na prehode zapeljete nit ne pogledate niti ne nakažete phh upam da ga vožnica tož če prežvi
Marko Potočnik
03. 08. 2021 20.39
Ne, ti živiš v nekem drugem svetu. Živim v Ljubljani, videl sem že preko 200 skirojev, oprijete kavbojke pa jih je imelo enih par (izključujoč ženske, pri njih so oprijete kavbojke nekaj normalnega). Velika večina vozi po zdravi pameti. Očitno je da se tvoje pravljične mokre sanje da skiroje vozijo samo geji ne skladajo z realnostjo.
Marko Potočnik
03. 08. 2021 20.41
Jaz zmeraj pogledam kamorkoli zapeljem, velika večina isto. Se pa vedno najde ene par bedakov, pa nima veze ali so v avtomobilu, na kolesu ali skiroju. Je pa dejstvo da je takih bedakov v avtomobilu več, verjetno ima kaj pri tem tudi podzavesten občutek navidezne varnosti ko so obdani z pločevino avtomobila (nekateri vozniki avotmobila NIČ ne gledajo..).
piron
29. 07. 2021 11.31
-8
Sram naj vas bo, uredništvo, da pod tole dovolite komentarje! Pri tem pa drugje vsako malenkost brišete! Fant - mogoče oče, mož, brat... se bori za življenje, in tudi voznici, ki ga je podrla, verjetno ni lahko. Dvema družinama - najmanj, žrtvini in vozničini, se je v trenutku svet obrnil na glavo!
McGregor---
29. 07. 2021 11.23
+14
Po napačni strani s skirojem in kot je v navadi, je zraven še pisal SMS 🤔
Marko Potočnik
29. 07. 2021 12.55
-4
Če bi kdaj vozil skiro bi vedel da si izrekel kretenizem. Med vožnjo skiroja je NEMOGOČE pisati SMS, še spustiti krmilo z eno roko je težko za več kot par sekund, kaj šele kaj drugega. Če pa govoriš za voznika avtomobila da je pisal SMS, to pa je možno.
Marko Potočnik
03. 08. 2021 20.36
Zelo očitno je da 5 ljudi ki je potalalo minuse brez razloga še nikoli ni vozila skiroja. Uživajte v svoji ignoranci, dejstvo pa je da imate narobe!
Botak83
29. 07. 2021 11.01
+22
In ponavadi imajo taki "frajerji" še slušalke v ušesih, itak pa pol sploh ne slišijo kaj se dogaja okoli njih.
AlternativeFacts
29. 07. 2021 11.00
-8
( Voznik električnega skiroja je vozil po napačni strani ceste, do nesreče je prišlo, ko mu je pot zaprla voznica....)...@Manjka tisto glavno sporočilo: "Baba za volanom"...Koga sploh briga če kdo ne vozi po predpisih in to z uradno PREPOVEDANIM prevoznim sredstvom....(Uporaba električnih skirojev ni dovoljena! | Dnevnik ....Počasna vožnja z električnimi skiroji ni prekršek, vztrajajo na generalni policijski upravi. Tudi na pristojnem ministrstvu za infrastrukturo so sprva trdili, da je uporaba teh motoriziranih dvokolesnikov dopustna. Vendar so določila predmetne zakonodaje jasna. Glede na zakon o pravilih cestnega prometa je vožnja z e-skiroji, katerih uporaba je v globalnem vzponu, pri nas prepovedana.).
BrainDance
29. 07. 2021 11.10
-1
štrekeljc
29. 07. 2021 11.20
+17
BrainDance, AlternativeFacts ima prav. Po ta hip še veljavnem Zakonu o pravilih cestnega prometa so električni skiroji ilegalni. Novi zakon, ki je že spisan, ni pa še v veljavi, jih bo legaliziral. Do takrat pa je uporaba električnih skirojev po črki zakona prepovedana, pa je vam, šank pravnikom, to všeč ali ne.!
Marko Potočnik
29. 07. 2021 12.56
-4
Vožnja s skirojem je dovoljena! Motiš se.
Marko Potočnik
29. 07. 2021 12.58
-4
Štrekeljc: Motiš se. Ne ni prepovedana. Vožnja skiroja je dovoljena. Zakon jasno pravi: (1) Posebna prevozna sredstva se smejo v cestnem prometu uporabljati le na pločnikih, poteh za pešce in kolesarskih poteh ter na območjih za pešce in območjih umirjenega prometa, odvisno od njegove velikosti. Uporabniki posebnih prevoznih sredstev ne smejo ovirati ali ogrožati pešcev in kolesarjev. Način in hitrost gibanja morajo prilagoditi razmeram v prometu, njihova hitrost pa ne sme preseči največje hitrosti, s kakršno se lahko gibljejo pešci." Največja hitrost s katero se LAHKO GIBLJEJO pešči je seveda okoli 40 km/h kolikor je rekord med šprintom. Kajti šprinter je po zakonu tudi pešec, tako ga obravnava tudi sodna praksa pri nas.
arogantnez
29. 07. 2021 13.46
+4
Marko, zakon bereš selektivno in ne v celoti. Bistven je peti odstavek zakona, ki ga citiraš. Motorizirani skiroji, ki presegajo hitrost hoje pešca, so bili v cestnem prometu do sedaj prepovedani. Poišči sklep Višjega sodišča v Celju z evidenčno številko VSC00042337, ki vsebuje pravilno interpretacijo trenutne zakonodaje.
arogantnez
29. 07. 2021 13.47
+4
"Električni skiro je glede na definicijo posebnih prevoznih sredstev, ki izhaja iz 30. točke 3. člena ZPrCP, nedvomno uvrstiti pod pojem posebnih prevoznih sredstev, saj nenazadnje gre v osnovi za skiro. Ker pa ga poganja električni motor in ker presega hitrost gibanja pešcev, je električni skiro nedvomno posebno prevozno sredstvo, ki ga poganja motor in ki presega hitrost pešcev, uporaba teh posebnih prevoznih sredstev pa glede na določbo petega odstavka 97. člena ZPrCP izrecno ni dovoljena."
štrekeljc
29. 07. 2021 14.05
+3
Marko Potočnik, sedaj obstoječi zakon skirojev kot prevozno sredstvo SPLOH NE POZNA! Obstoječi skiroji, ki jih poganjaš na noge, so po zakonu IGRAČA!
Marko Potočnik
03. 08. 2021 20.29
Seveda se spet motiš. Ne, ne berem selektivno. Prvič naj te opozorim da je ta zadeva o kateri debatirava STARI zakon ki ne velja več. Sedaj je v veljavi nov ki skiroje izrecno dovoljuje in jih definira kot "lahka motorna vozila". Okej to sva. Če se vrneva na stari zakon pa zakon pravi da je vožnja prepovedana SAMO ČE PRESEGAJO hitrost gibanja pešcev. In če ne presegajo "najvišje hitrosti s katero se lahko giblje pešec", kar je 40 km/h, potem SO bili dovoljeni tudi po ta starem zakonu.
Marko Potočnik
03. 08. 2021 20.32
Štrekeljc: seveda je jasno da se motiš! Sedaji zakon pozna skiroje in jih IZRECNO DOVOLJUJE (stari ji je dovoljeval pa posredno)! Za 97. členom se doda nov 97.a člen, ki se glasi: »97.a člen (pogoji za udeležbo lahkih motornih vozil v cestnem prometu) (1) Vozniki lahkih motornih vozil morajo voziti po kolesarskem pasu, kolesarski stezi ali kolesarski poti. Kjer teh prometnih površin ni ali niso prevozne, smejo voziti ob desnem robu smernega vozišča ceste v naselju, kjer je najvišja dovoljena hitrost vožnje omejena do 50 km/h. (2) Ne glede na prejšnji odstavek je dovoljena uporaba invalidskih vozičkov na motorni pogon tudi na vozišču ceste v naselju, namenjene prometu motornih vozil, kjer je najvišja dovoljena hitrost vožnje omejena do 70 km/h ali ceste zunaj naselja. (3) Določbe tega zakona, ki veljajo za kolesarje, se smiselno uporabljajo tudi za voznike lahkih motornih vozil. (4) Vozniki lahkih motornih vozil morajo voziti drug za drugim, razen na kolesarski poti, kjer smeta voziti dva vzporedno, če širina poti to omogoča. (5) Med vožnjo z lahkim motornim vozilom je prepovedano: – voditi, vleči ali potiskati druga vozila; – pustiti se vleči ali potiskati; – prevažati druge osebe, razen če je lahko motorno vozilo, skladno z navodili proizvajalca, konstruirano za prevoz oseb; – prevažati predmete, ki ovirajo voznika pri vožnji. (6) Voznik lahkega motornega vozila mora imeti ponoči in ob zmanjšani vidljivosti prižgan na sprednji strani žaromet za osvetljevanje ceste, ki oddaja belo svetlobo, na zadnji strani pa pozicijsko svetilko, ki oddaja rdečo svetlobo. Na zadnji strani lahkega motornega vozila mora imeti nameščen rdeč odsevnik, na obeh straneh pa rumene ali oranžne bočne odsevnike. (7) Parkirano lahko motorno vozilo mora biti postavljeno tako, da ne ovira prometa.
Marko Potočnik
03. 08. 2021 20.35
Arogantnez: hitrost gibanja pešca v zakonu ni definirana, tekač se po zakonu smatra kot pešec, maksimalna hitrost tekača pa je 40 km/h. Skiroji so bili po prejšnjem zakonu dovoljeni če niso presegali hitrost pešca, in velika večina skirojev ki grejo 25 km/h jo ni presegala. Po novem zakonu ki velja od avgusta 2021 naprej pa je uporaba skirojev IZRECNO DOVOLJENA. Zakon jih opredeljuje kot lahka motorna vozila in pravi da morajo voziti po kolesarski stezi, kjer pa te ni pa po desnem robu cestišča.
retropil
29. 07. 2021 10.58
+17
Js se sploh ne obremenjujem. Vozim po predpisih in to je to. Če se mi bo pa zakantal kak takle pacient, bo pa še kakšno vzgojno zraven dobil, da bo dohtar vsaj z razlogom hodil.
optimist11
29. 07. 2021 11.40
+3
Škodo ti bo pa poravnal Kdo? Za "focn" te bo pa še tožil!
optimist11
29. 07. 2021 11.42
+1
Zadnjič je kolega nadr žensko , ki je vozila malo"čudno" Ga je poslikala , poklicala policijo in čez pol ure jih je imel doma in tudi kazen je plačal.
RamzesII
29. 07. 2021 13.42
+1
Eni res vozijo tako, malo levo malo desno, cik cak, da ne veš kje bo peljal, pa še počasi, niso za na kolo, naj gre peš, hitrost bo enaka.
Botak83
29. 07. 2021 10.47
+8
Vozniki motornih vozil, bi moral imeti kamere v vozilih, kot v Rusiji. In kdor je kriv mu napisat kazen. Res je kot je napisal "lagavulin" kako vozijo po lj. In še kje drugje. Najraj bi v takem primeru stopu iz avta pa še dve mu primazal, da bi bil res ogrožen. Kmal bo kot v indiji samo hupa pa gas.
CrushLow
29. 07. 2021 10.44
+16
glede na to kako se folk "obnaša" v prometu, je še malo nesreč ! (leti na kolesarje, pešce, avtomobiliste .... )
kiropraktik
29. 07. 2021 10.40
+12
Nikomur ne želim tega, toda iskal je in je našel!
daiči
29. 07. 2021 10.39
+17
El skiroji bi mogl bit tudi registriran s tablico, da ce men avto razbije da mi njegova zavarovalnca skodo poravna. Pa nj placajo 100e zavarovanja.
Marko Potočnik
29. 07. 2021 13.03
-5
Pa kolesa tud registirat ane? Eni očitno uživate ko vas država nateguje na suho! Samo da se uniči malega človeka ane? Čista neumnost! To bi doseglo ravno nasprotne učinke ki si jih želimo kot družba: tvoji predlogi bi prinesli 1. večjo gužvo in kolone z avti znotraj mesta (ker bi manj uporabnikov uporabljalo alternativna prevozna sredstva). Primerov da skiro povzroči nesrečo in je on kriv je IZREDNO MALO in če ti razbije avto in je on kriv ti bo pač povrnil škodo, ali pa ga pač tožiš civilno. V veliki večini primerov pa nesreča nastane zaradi VOZNIKA AVTOMOBILA. So pa nesreče kjer je udeležen skiro redke, precej redkejše kot pa nesreče dveh avtomobilov (tudi če upoštevaš manjše število skirojev od avtomobilov to še vedno velja da gre za redko zadevo statistično gledano).