Črna kronika

Voznik avtobusa se ni prepričal, če lahko spelje, vanj pa trčil pijani voznik

Ljubljana, 05. 07. 2023 09.04 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Ljubljanski policisti poročajo o prometni nesreči na Celovški cesti v Šentvidu. Ugotovili so, da je voznik avtobusa speljal z avtobusne postaje in se pri tem ni prepričal, da lahko to varno stori ter je zato v njegov sprednji del avtobus trčil voznik osebnega vozila. Osebno vozilo je nato odbilo v levo, kjer je trčil še v voznico osebnega vozila, nato pa ga je zaneslo v desno, kjer je zapeljal preko pločnika in trčil v drevo.

V nesreči se ni nihče poškodoval. So pa policisti v postopku ugotovili, da je imel udeleženi voznik 1,57 mg/l alkohola v izdihanem zraku, zato bo zoper njega podana kazenska ovadba zaradi suma storitve kaznivega dejanja nevarne vožnje v cestnem prometu. Zoper voznika avtobusa, ki je povzročil prometno nesrečo, pa bo podana kazenska ovadba zaradi suma storitve kaznivega dejanja ogrožanja posebnih vrst javnega prometa. Policisti obvestila še zbirajo in bodo o vseh ugotovitvah obveščali pristojno državno tožilstvo.

Voznik avtobusa
Voznik avtobusa FOTO: iStock
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (76)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Xxdproxx
06. 07. 2023 10.08
+3
vozniki avtobusov mislijo, da imajo absolutno prednost, kot rešilec na nujni voznji
son?ek11
06. 07. 2023 19.41
+1
Žal, ampak smo velikokrat brali, da rešilec na nujni vožnji nima absolutne prednosti in so jmeli vozniki rešilca velike težave. Pri nas ima na žalost absolutno prednosti le politikant v službenem avtu s spremstvom
06. 07. 2023 08.20
+3
Kdo se upa voziti vzporedno po celovški cesti z vinjeno osebo 3promile alkohola ki sedi v terencu ki ima 2,5tone?
son?ek11
05. 07. 2023 19.28
+0
robi, avtobus ima prednost pri speljevanju če vključi smernik. ampak avtobusarji ponavadi sploh ne vključijo smernika v stilu "ko je jači" in kako naj mi vohamo, kdaj bo speljal ?
son?ek11
05. 07. 2023 19.21
+0
res je, vozniki avtobusa večkrat speljejo brez prižganega smernika in brez da bi pogledali ali je prosto. kar rine v vozeči avto
juventina10
05. 07. 2023 18.02
+3
torej je nacejan voznik posebna vrsta javnega prometa.
1002
05. 07. 2023 15.28
+11
Zaradi svoje vrste dela sem vecino dneva na cesti in moram povedat, da zadnje čase vozniki avtobusov sploh ne pogledajo samo grejo iz postajališča, večkrat se mi je zgodilo da sem bil na pol dolžine avtobusa pa je ta začel zavijati vame. Ali pa vidi da se vozi proti njemu in na polno zapelje da se ukljuci v promet ter z tem izsili vozila za njim.
1002
05. 07. 2023 15.31
+7
Pa kolikor so me ucili v avtosoli, avtobus nima prednosti, je pa zazeljeno da se mu jo prepusti ker pelje vec ljudi kot avto/motor v prometu. Seveda pa to ne pomeni da lahko zapelje brez skrbi o drugih
xelA
05. 07. 2023 15.44
-1
Naj bi imeli prednost, oziroma moraš ga spustiti da se vključi. Ampak večini pa ni važno, samo gas, kot da gre na slepo ali pa mu je vseeno.
Maxx365
05. 07. 2023 16.19
+2
Avtobus nima absolutne prednosti. V zakonu lepo piše, da je avtobusu treba v naselju omogočiti speljevanje s postajališča, ko voznik to nakaže s predpisanim znakom. Po drugi strani pa tudi piše, da se sme avtobus v promet vključiti le, če s tem ne ogroža drugih udeležencev cestnega prometa. Torej gre za obojestransko obveznost.
juventina10
05. 07. 2023 18.05
+4
tudi sama na žalost opažam pri naših voznikih,sploh v krožiščih moč močnejšega.on lepo naravnost v krožišče in na sredi se moram jaz ustavljat,da ne butnem v njega.zakaj to izsiljevanje,ne razumem,s postajališč pa je stvar podobna,v smislu,makni se imam absolutno prednost.
bronco60
06. 07. 2023 10.25
-1
Slabo so te učili, zato pa novi vozniki tudi ne uporabljajo smernikov, sploh vozniki BMW.
Wolfman
05. 07. 2023 14.37
+2
Jaz tudi ne grem na prehod pešče na cesti, v kolikor ne pogledam levi in desno..., pa čeprav imam kot pešeč absolutno prednost!
Gorenjski Toncek
05. 07. 2023 14.48
+5
Maxx365
05. 07. 2023 15.22
+10
Absolutno prednost imaš od trenutka ko stopiš na prehod, drugače je nimaš. Zato se ne zanašaj preveč na to svojo zgrešeno trditev, ker tudi ne moreš kar stopiti na prehod pred avto, ki je preblizu da bi varno ustavil.
flojdi
05. 07. 2023 16.41
+1
.kaj pa ko stopis v ze zeleno na prehodu..cofer gre pa veselo v rdeco..??/tudi pri zeleni je treba merkat..ker nor cev ne zmanjka
mackon08
05. 07. 2023 16.45
+2
Wolfman kot pešec nimaš absolutno prednost.
Mosquito
05. 07. 2023 14.34
+11
Se zavedam, da sem imel mogoče samo jaz to nesrečo ampak sem zadnjič šel po Kolodvorski in en šofer trole meni nič tebi nič kar naenkrat iz postaje na cesto, ko sem mu bil jaz vštric. Mi je uspelo zapeljati na drug pas, ker tam ni bilo nikogar, če bi se samo ustavil bi imel popraskan avto.
Bebo2
05. 07. 2023 14.19
+4
a zato je morala biti cesta zaprta skoraj več kot 6 ur? Neverjetno.
Malek
05. 07. 2023 13.21
+24
Proti vozniku, ki je napihal, kazenska ovadba niti pod razno ne pride v postev, s svojo voznjo ni ogrozal nikogar in tudi ni povzrocil prometne nesrece, kot je razvidno iz prispevka. Gre pa za prekrsek in zaradi kolicine alkohola odvzem vozniskega dovoljenja. Drugace pa policisti dobijo orgazem, ko kdo napiha, sami pa vozijo nabiti, da kar sprica. So imeli v Smarjah piknik, vsi nabiti in prepotentni, in taki so se potem vsedli ta volan. Kolega jih je posnel, ko ga je en model ustavil cez stiri mesece in mu tiscal frulo, mu je rekel, da bo objavil posnetek, na katerem je on in gre proti avtu in vozi, ni treba razlagat konca, je rekel, danes ti naj bo. Kako pa kaj policaj v Celju, ki je izdal nezakonit ukaz za prepoved priblizevanja in se drugi dan preselil k njegovi zeni? A je se v sluzbi?
Maxx365
05. 07. 2023 16.09
+3
Se strinjam. Za kazensko ovadbo bi moralo biti ogrožanje konkretno in ne abstraktno. S tem, da tudi sam ne vem, koga je sploh ogrožal, če mu očitajo le vožnjo pod vplivom alkohola.
juventina10
05. 07. 2023 18.08
+0
pri nas pa na motorju prehitevajo stoječo kolono čez polno črto,pa niso bili na nujni vožnji.medtem,ko ostale za taisto stvar kaznujejo.je to možno ali obstajajo ločena pravila.
lokson
05. 07. 2023 13.04
+0
Hoteli ste, da ima avtobus absolutno prednost, in to je tudi označeno na zadnjem delu avtobusa. Zdaj pa voznika avtobusa po zobeh vlačite. Ta svet je šel v 3....
janimir
05. 07. 2023 13.09
+8
Na zadnjem, ne prednjem. Nima absolutne prednosti, ravno v takem primeru ne. Zato je tudi ovaden.
pingvinislo5
05. 07. 2023 13.26
+11
avtobus je dolg 18m. če spelje, ne da pogleda, lahko tako zapre pot dvema avtomobiloma, ki sta vzporedno z njim ter še kakšnemu zadaj, ki se tako hitro ne more ustavit. tako da bus nima absolutne prednosti. voznik avtobusa mora najprej dati smernik, se prepričati, da je frej in da so vozila, ki prihajajo, videle bus in mu dale prednost. vozila za njim mu pač morajo dati prednost po zakonu, če se ne morajo varno ustavit, pa peljejo še mimo.
Rob123
05. 07. 2023 13.30
+2
Avtobusu je treba v naselju omogočiti speljevanje s postajališča, ko voznik to nakaže s predpisanim znakom. Da bi mu to omogočili, morajo drugi udeleženci cestnega prometa zmanjšati hitrost in, če je potrebno, tudi ustaviti. Voznik avtobusa sme dati znak, da bo odpeljal s postajališča, šele ko zapre vrata in je pripravljen za vključitev v cestni promet. V promet se sme vključiti le, če s tem ne ogroža drugih udeležencev cestnega prometa
lokson
05. 07. 2023 14.14
-2
Me zanima janimir, če je možak sploh videl avtobus, glede na promile.
juventina10
05. 07. 2023 18.10
+1
rob,lepo napisano,samo kaj ko v praksi to večinoma ne deluje.bi morala obstajati taka kontrola v civilu in zraven snemat,pa bi se našlo materiala,ne samo kontrola za vinjeto.
brabusednet
05. 07. 2023 12.41
+1
Pa je nasankal nič kriv.Če bi bil trezen pa kriv avtobusar.Dvojna merila.
Rob123
05. 07. 2023 12.45
-10
Avtobus ima prednost pri vključevanju preberi si zakon.
Zgleden drzavljan
05. 07. 2023 12.46
+6
Bullet5672
05. 07. 2023 12.50
+14
Ne to ni v zakonu, gre le za neko družbeno pravilo, ki so si ga zborili avtobusi.
janimir
05. 07. 2023 12.51
+14
Ti si ga preberi. Ne tako da na 1 m izsili prednost. Ravno to se je zgodilo v tem primeru. Udarilo je v prednji del avtobusa. Kam naj bi voznik avta šel ? V tistega na levi ? Pijan, ali trezen ni imel kam. Tako vozijo avtobusarji, kot da je cesta njihova. Zato je tudi ovaden. Pravilno. Po tvoje je imel prav. Zakaj je potem ovaden ?
brezvezek
05. 07. 2023 13.56
+6
Ja, ampak ne sme pa zapreti poti tistim, ki so že vštric z avtobusom ali mogoče že skoraj pri kabini ...
oježeš
05. 07. 2023 15.28
+0
91. člen ZPrCP-UPB2 pravi: Avtobusu je treba v naselju omogočiti speljevanje s postajališča, ko voznik to nakaže s predpisanim znakom. Da bi mu to omogočili, morajo drugi udeleženci cestnega prometa zmanjšati hitrost in, če je potrebno, tudi ustaviti. Voznik avtobusa sme dati znak, da bo odpeljal s postajališča, šele ko zapre vrata in je pripravljen za vključitev v cestni promet. V promet se sme vključiti le, če s tem ne ogroža drugih udeležencev cestnega prometa.
Desade
05. 07. 2023 12.36
+7
Uf 1,57 mg/l, možakar se je mogu kar potrudt da je dosegu tak rezultat...
Rob123
05. 07. 2023 12.24
+0
Če bi bila pravna država bi za začetek temu alkoholiku dali avto stisniti v kocko.
Artechh
05. 07. 2023 11.41
+25
Ko berem te komentarje se ne čudim da gre vse v k*. Če bi vsi znali gledati na okolico in sočloveka nebi rabili nobenih pravil, tako je folk sebičen in aroganten da bolj meni moral biti
oježeš
05. 07. 2023 15.31
+1
To pa drži 100%. Ampak, če bi bili vsi ljudje tako kot je treba biti, potem ne bi potrebovali niti zakonov, niti policajev, še manj sodišč.
Malo_sutra
05. 07. 2023 11.38
+26
Dejmo prvo osnovne zadeve dati čez, potem bomo govorili o speljevanju. Ko gremo ven iz avta in ko gremo noter v avto pri odpiranju vrat ne butamo v drug avto. Kaj vam ni jasno? Zaradi takih že vrsto let parkiravam na strehi parkirnih hiš, ker če bi ga puščal v normalnem boksu med avti bi v roku 10 dni bil avto katastrofalno pobutan.
juventina10
05. 07. 2023 18.13
+1
točno to,nekoč je ena butnila avto,noter pa sedel lastnik.je prišu ven,pa jo vprašal zakaj buta z vrati po njegovi lastniki,ker to on namreč ne dela.je kar padla v trans in se začela opravičevati,da nikoli več.nekaterim očitno ni mar za obtolčen avto ali pa ga menjajo vsako leto.blagor takim.
jurist
05. 07. 2023 11.35
+15
Policaji pa kar na kazensko ovadbo… mal pretirano. Prekršek seveda ja, kaznivo dejanje pa…?
Akuster
05. 07. 2023 13.03
-1
Nekaj let je že skoraj vsaka prometna nesreča, kjer je prisoten alkohol kaznivo dejanje....
Malek
05. 07. 2023 14.15
+1
Fluxx
05. 07. 2023 11.30
+31
Mogoce se sreca da ga je busar ustavil, ta bi verjetno cez 5 minut koga zbil na prehodu
Krneki 00
05. 07. 2023 11.10
-14
Ni mel sreče šofer avtomobila...glih njega je trofnu....je pa tudi res da vsak dan gledam tele šoferje trol in veliko jih je objestnih in ne hebejo sam porinejo ven iz avtobusne..... tko da tole ni nič posebnge a
pingvinislo5
05. 07. 2023 11.14
+18
voznik avtobusa da smernik za levo in potem ga moraš ti spustiti predse, ker ima prednost.... v realnosti je bolj tako, da so objestni vozniki avtomobilov in ko zagledajo smernik avtobusa za levo, potem vozniki stopijo po gasu, da ja ne bo bus zapeljal pred njih. seveda se pa voznik avtobusa vseeno mora prepričat pri splejevanju, da ima frej.
smotka30
05. 07. 2023 11.33
+11
včasih so imeli prednost, zdaj pa nimajo več, se je spremenil zakon. Če dobro pogledaš na zadnji strani avtobusa je bil včasih znak, da imajo prednost, zdaj ga ni več, zdaj samo "prosijo", da jih spustiš.
mici1234
05. 07. 2023 11.34
+0
ne bo držal,še vedno je ta znak gor, ko ima avtobus levi smernik ga moras spustit
Jaojao
05. 07. 2023 12.10
+4
Hugh_Mungus
05. 07. 2023 12.21
+3
Javni promet je spodobno spustiti predse, ker za razliko od tebe, ki si običajno sam v avtu, prevaža na desetine ljudi, ki bi tudi radi čim prej prišli na cilj. Ni pa več zakonske prednosti
Krneki 00
05. 07. 2023 13.11
+0
vedno zabremzam ko jih vidim ker sem dolga leta sam fural tovorno vozilo in vem kako je to....ampak določeni ti porinejo ven ko si že vštric.....tko da ima 100 ljudi 100 čudi bi rekli
Gorenjski Toncek
05. 07. 2023 14.54
jutri_pa_res
05. 07. 2023 10.33
+3
V MB imajo avtobusi pri speljevanju s postaje kao prednost in imajo zadaj tudi tablico, ki drugim voznikom to sporača (ne vem, kako je to v LJ). Vendar pametni voznik vklopi smernik in počaka, da ga spustijo noter, ne pa da bi se zagnal ven kot kakšen pešec na prehod...
Janez Novak 13
05. 07. 2023 10.40
+5
jutri_pa_res
05. 07. 2023 10.43
+1
Ker nisem prepričan, ali je to v Zakonu o varnosti cestnega prometa, ali je to občinski odlok.
boris c
05. 07. 2023 10.45
+24
Nima prednosti. Če poči je kriv avtobusar, ker se on vključuje v promet. To, da ga spustijo je seveda lepa gesta, ki je žal največkrat ni. Podobno kot rešilec z sireno čez rdečo. Ja, lahko gre, če poči je pa kriv.
Zentrum
05. 07. 2023 10.52
+15
Ima prednost, kar pa ne pomeni, da lahko spelje brez da bi pogledal, če je cesta prosta. Isto je s pešci na prehodih za pešce, ti sicer imajo prednost, a pred prečkanjem vseeno morajo pogledati levo in desno...
boris c
05. 07. 2023 10.58
+12
Preberi si ta člen. Lahko spelje, če NE ogroža ostalih udeležencev.
Najpametnejši
05. 07. 2023 10.59
-6
Kolikor vem avtobus nima več prednosti, razen, če so spet spremenili zakon.
zurc
05. 07. 2023 10.59
+0
važno da si razumel kaj je hotel napisat,dlakocepec
pingvinislo5
05. 07. 2023 11.16
+4
iam prednost, ampak lahko spelje le, če ne ogroža drugih... trola je pač dolga 18m in v trenutku, ko da smernik, je lahko vzporedno z busem kar nekaj vozil...
Hugh_Mungus
05. 07. 2023 12.23
-2
Lahko so vzporedno in kljub temu lahko počakajo
pingvinislo5
05. 07. 2023 13.31
+2
počakaš če stojiš na mestu.... če si v trenutku speljevanja vzporedno z busem in maš na števcu 50-60, pa morš kar fino stopit na zavoro, pa še to bo šlo na tesno...
Gorenjski Toncek
05. 07. 2023 14.57
Ni tega zakona....tudikar pise zadaj na nalepki, ni bilo sprejeto nikoli....to so zakoni Serifa Zokija....lokalni...