Črna kronika

Ni se ustavil ob znaku stop

Ptuj, 02. 07. 2007 15.52 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Pred naseljem Spodnja Hajdina se je zgodila huda prometna nesreča, v kateri je umrl 49-letni voznik avtomobila.

Razbitina avtomobila nesrečnega voznika
Razbitina avtomobila nesrečnega voznika FOTO: Jani Dolinšek
Na cestah na območju PU Maribor je letos umrlo že 24 ljudi. V enakem obdobju lani je bilo žrtev cest 21.

Nesreča se je zgodila danes okoli 6. ure zjutraj, ko je 49-letni voznik avtomobila iz lokalne ceste v križišču z glavno kljub znaku ustavi zapeljal na glavno cesto. V tistem trenutku je po glavni cesti z leve strani pripeljal 40-letni voznik tovornjaka.

Tovornjak je trčil v osebni avtomobil in ga pred seboj potiskal več kot deset metrov, nato pa je avtomobil zdrsel po nasipu ob vozišču v obcestni jarek.

Razbitine avta
Razbitine avta FOTO: Jani Dolinšek

Zaradi hudih poškodb so 49-letnega voznika odpeljalo v ptujsko bolnišnico, kjer pa je v dopoldanskih urah podlegel poškodbam.

  • Dogodki splošno 1
  • Kronanje popeja
  • Dih zveri
  • Ennio Morricone
  • Edward Clug CLUSTER
  • Robben Ford
  • Vicente amigo
  • Večer z legendami kubanske glasbe
  • Fantom iz opere
  • Goran Bojčevski & Balkan Nuevo
  • Rade Šerbedžija
  • Od Čardaša do Valčka
  • večer Puccinijeve glasbe
  • Svetlana Zaharova
  • Dogodki splošno 2
  • Dogodki splošno 3
  • Dogodki splošno 4
KOMENTARJI (19)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User199756
07. 07. 2007 12.38
RS-T lej tako je kot prvo po zakonu se lahko s tovornim vozilom voziš izven naselja tudi če je omejitev 90km/h samo 70km/h, če prevažaš nevarne snovi (ADR) pa samo 60km/h pa še varnostno z ADR-om moraš imeti 200m, brez ADR-a pa 100 metrov za predaj vozečim avtom, kar priznam da nikoli nimam.. če veš kje je huda luknja med velenjem in mislinjo se tam z visoko naloženim kamijonom zaradi varnosti drugih in zaradi nevarnosti da bi se s šleperjem obrnil vozim tudi 30km/h po ridah pa čeprav je en del omejen na 60km/h drugi pa na 90km/h ampak se na vseh mestih kjer se je varno umakniti umaknem in spustim kolono mimo.. ko sem pa prazen imam pa vedno pred seboj en avto ki dela gužvo, seveda se ne peljem 70 tako kot bi se moral ampak se 90 kolker gre avto.. kar se pa bregov tiče jih po sloveniji ni veliko, tam delajo pa gužvo stari tovornjaki in tisti ki so polno naloženi.. moj ki pa ima 440 konjev pa v sloveniji v vsak breg gre tudi polno naložen najman 60km/h razen čez polčane v rogaško slatino oz. obratno!!! recimo če bi vsi tudi osebni ki delajo gužve po cesti se tako kot js na primernem mestu umaknili in za seboj vozeče spustili mimo, bi bilo prvič manj nesreč, drugič pa neb blo tejko agresije na cesti in napak ki so posledica temu!! pa srečno vožnjo
User134771
06. 07. 2007 00.15
Damo vem da je poln kamion izredno težko ustaviti želim le povedati da se vedno splača vsaj poskušati zavirati ali pa zmanjšati...poskusiti ni greh in lahko reši človeško življenje pa čeprav s eje sam postavil v to situacijo.Hihec res je tudi avtomobilisti znajo voziti precej pod omejitvijo amap procentualno jih je sigurno manj kot tovornjakarjov.Kar po pravici povej koliko voziš s kamionom če gre cesta malo v klanec.Sem dal že veliko kilometrov čez in vem da smo se v klanec ponavadi ustavljali zaradi kamionov.V "dobrih" starih časih ko smo v Dalmacijo hodili še čez Plitvice in je bilo ogromno kamionov smo se pri Udbini vedno dobesedno ustavili v klanec na tistih serpentinah.In vedno je bil kak kamion ali avtobus vmes.Kot praviš ne voziš veliko pod omejitvami,to je recimo 80kmh.Če imaš iverke malo manj - 70 recimo.In to je potem že 20 do 90 če se ti malo mudi in pritisneš do 100kmh s epa ža precej pozna.Saj prednost ponavadi "izsili" tisti ki s emu mudi ne tisti ki bo potem pred tabo 60 vozil.Vsaj jaz imam take izkušnje.
User199756
05. 07. 2007 05.49
RS-T js s kamijonom ne vozim veliko pod omejitvami, le kadar imam prikolico naloženo z iverico ki je zelo spolzka pazim v ovinkih, da ne bi vsega posul... me pa zelo čudi da če smo tako počasni in se tako vozimo pod omejitvijo, zakaj pa je vedno potem osebni avtomobil pred menoj in on dela gužvo na cesti, tako da mi nikoli več da kamijoni delajo gužvo.. kolikokrat sem že moral na lokalni cesti prehiteti osebni avto tam kjer je omejitev 90 on paje cincal 60 in kdo je delal gužvvo? osebni avto... mene če prehiti šleper ali kateri drugi kamijon, si dam vrečko čez glavo in se nikoli več ne usedem za volan!!!!! tovornjakarji ne delamo gužve na cesti, prej jo vi z osebnimi avtomobili in zapomni si to, če pa ne verjameš pa pridi vozit kamijon v sloveniji manka 1600 šoferjev in boš videl, da je res kar ti pravim
User261689
04. 07. 2007 20.22
RS-T rd bi te da v kamion teže 40 ton pri 50 ali 60 kmh in pred tebe na 50 m poslav prazen avto da vidiš zakaj se vsak šofer pol pizdi če mu le z avtom uide da ga ne zadane takole kot tega gospoda žal do smrti. To ni avto ene tone človek to je masa. Sam sem vsak dan na cesti in vem kako je. Zmeri imate taki k si ti ponavadi proti brzini proti kamionih itd. Pa če si tolk pameten šofer in se ti po vsej verjetnosti nikoli nikamor ne mudi pol pa ne prehitevaj če tovornjaka. Tut mi mormo nekam pridt. Tkole k velik ljudi dela z osebnimi avtomobili kot je nesrečnik ima veliko srečo da uide masi kamiona če pa ne pa zaznamuje tudi življenje šoferja. Verjemte da bi vsi šoferji raje sedeli v pisarni in ne za volanom. Kaj bi pa brez njih. Prišel bi v trgovino in pol a nimate tega a nimate onega, kaj pa tisto... halo človek in pa tudi tebi podobni od čega pa živimo. Ne rečem pa da so vsi šoferji kamionov normalni. Se tut sam dostikrat dobesedno poprimem s katerim zaradi neumnosti na cest ki bi bile lahko tragične če sam ne reageraš tako kot treba. Tko da enkrat se postavi v našo kožo...
User134771
03. 07. 2007 22.45
Ja mihec kaj naj pa naredimo avtomobilisti če nam tovornjakarji izsilijo prednost?Vam je škoda zavirati,itak saj imate kamion,meni je tudi škod azavirati ampak kaj ko jaz nimam kamiona in bom nasrkal jaz,pa čeprav nedolžen.In da,tovornjakarji so me že parkrat izsilili in sem pač moral zavirati in da tudi avtomobilisti so me in sem prav tako zaviral.Celo pešci so mi skočili čez cesto tam kjer ni prehoda in sme prav tako zaviral čeprav bi mi bilo lahko škoda...da pa boš vedel zakaj vsakdo rad pride pred kamiona.Kamionarji ponavadi vozite precej pod omejitvijo,če gre za kamion ki prevaža pesek ali gramoz mu iz prikolice še letijo kamenčki in ti poškodujejo avto,povrhu jih je pa težko prehiteti saj zelo malo vidiš mimo njih.Niso pa redki tudi kamionarji ki jim pozimi iz cerade leti led...torej voziti za takim je lahko smrtno nevarno,prav tako kot "izsiliti "prednost kamionarju ki se mu ne da malo zmanjšati da ga spusti pred sabo...mi z avtomobili to pač moramo početi drugače ne bi bilo 300 ampak 1000 žrtev letno.Čeprav izsiljevanja ne podpiram da me ne bo kdo kritiziral,samo da boste kamionarji vedeli zakaj se vsakemu mudi pred kamion.
Jožajoža
03. 07. 2007 19.15
a ste spet pozabili, da živiTE v neki deželi, ki je na prvem mestu na svetu po številu samomorov,po evropskih statistikah pa prebivalci z najnižjim IQ v EU.
miki67
03. 07. 2007 19.00
mihec.zupopihec se strinjam s tabo
User199756
03. 07. 2007 17.57
mr.remington teslo vase zagledano si ti!!!! preberi si še enkrat kaj sem napisal in boš mogoče razumel!! naj ti pa js obrazložim tisto stran pogledat je blo namenjeno gen.t-ju, ker je rekel da mi bo prišel namerno izsiljevati prednost in me živcirati... seveda me pa razkurijo šoferji ki mi izsilijo prednost, ker ne morejo počakati da bi se odpeljal mimo njih, ker za mano pa nobenega ni, tako da bi morali počakati samo kakšno sekundo, potem pa še po možnosti čez 100 metrov zopet zavijejo iz glavne na stransko, taki me pa orng razkurijo in za take je pa škoda zavirati ja!!! sem pa tudi napisal če nisi opazil da včasih se pa naredi da se ti zgodi da koga spregledaš... ne pa da ga gledaš malo pred njim pa skočiš na cesto!!!! take je treba izučiti da če prej ni mogel počakati 2 sekundi bo pa potem kakšno uro ali več, da bodo policaji vse izmerili in naredili zapisnik, od vzadaj pa pride še civilna tožba!!!! če ne bi toliko izsiljevali prednosti bi letos ne umrlo tolko motoristov
User46767
03. 07. 2007 14.36
Problem je v tem, da je preglednost na vsako stran skoraj kilometer ceste in to tako ravne, kot bi jo narisal z ravnilom. Je pa finta, da je taka preglednost samo pri STOP znaku in 3 metre vstran mogoče. Tak da si je tip čisto sam kriv.
mr.remington@gmail.com
03. 07. 2007 14.35
Upam da šofer skanije ni tak cepec kot si ti mihec-zupopihec, ki grozi s tem, da pogledaš v stran ko te nekdo izsili .... teslo vase zagledano!!!
User205768
03. 07. 2007 14.19
Če bi pa kolesar prletu namesto kamiona, bi ga pa kolesar najebu. Žalostn, toda sam si je kriv in to pri 49 letih.
User199756
03. 07. 2007 13.44
me zares čudi da sedaj niste popljuvali šoferja scanije, tako kot zadnji k se je una baba zaletela v tri oz. v dva tovornjaka tretji jo je pa od vzadaj prbil!!!! to se lahko vsakemu zgodi da spregleda stop znak tudi vam ki ste (nenormalno izkušeni), smo le vsi krvavi pod kožo in vsi delamo napake!!! ampak ni pa bil mlad in neiskušen šofer!!!! Gen.T ti si me vprašal, kje sem doma da me boš prišo malo živcirat in mi izsiljevati prednost... poglej si slike in verjemi ne splača se, če te kdo s tovornjaku zradira iz ceste, tako da ne mej več neumestnih....če pa še vedno želiš pa ni problema saj veš k ti nekdo izsili prednost samo malo proč pogledaš in nato veš kaj sledi, če ne poglej slike še enkrat... pa lp
User262822
03. 07. 2007 10.03
Če je znak STOP se moraš pri nejem (ali pri črti če je narisana) USTAVITI in počakati 3 sekunde, šele natolahko greš naprej do točke idljivosti. Če pa je znak križišče z prednostno cesto pa lahko greš takoj do točke vidljivosti brez ustavljanja.
User265491
02. 07. 2007 21.39
Ah, okej, potem sem malo falil :D V tem primeru pa, če piše STOP, potem STOP ane...
User46767
02. 07. 2007 21.30
To križišče je izredno pregledno. Na vsako stran ravnina. Je pa znano tudi po tem, da ljudje radi jemljejo prednost in tisti, ki se vsaki dan vozijo skozi rajši precej zmanjšajo...
User265491
02. 07. 2007 19.20
Urko, kako to misliš, slabo? Naučili so me, da če ne vidim kako je s križiščem, če so na levi in desni strani ovire, naj zapeljem do "točke preglednosti". Če v križišču ni ogledal, v katerih bi lahko videl dogajanje na levi in desni, včasih to dejansko pomeni da moram zapeljati v križišče, da se sploh lahko prepričam ali lahko zapeljem v križišče. Čisti Catch-22. Je pa vsekakor re spreveč predrznih voznikov, se strinjam.
User47216
02. 07. 2007 19.17
Gen.T slabo so te naucil u avtosoli in ta voznik sigurno ni pripeljal tako kot ti mislis (po polzje). Je kar prevec predrznih voznikov na cesti in dokler ne ubijejejo koga drugega, se naj kar sami zaletavajo v bajte, jarke, drogove, itd., mogoce bo pa potem kaj bolj varno na cestah.
User265491
02. 07. 2007 17.22
Sicer ne poznam situacije ampak marsikatero križišče s stop znakom je tako nepregledno da moraš dejansko do polovice zapeljati v križišče, da sploh vidiš kaj je levo in desno, o ogledalih pa ne duha ne sluha.. Tako da "ni ustavil pred stop znakom" meni nič ne pove. Tudi sam velikokrat "ne ustavim pred stop znakom" predvsem zato ker če bi ustavil pred znakom, lahko cel dan tam stojim in samo ugibam, kaj prihaja z leve in desne. Zato pa, vraga, zapeljem toliko v križišče, da lahko pogledam...
User54897
02. 07. 2007 17.12
taki vozniki pa ogrožajo vse okoli sebe, če je znak STOP! Se ustavi, mogoče je spregledal mogoče ne, ampak to naj bo v opomin, drugače pa sožalje svojcem.