Črna kronika

'Otrok se ne oživlja z davljenjem'

Sežana, 26. 03. 2010 13.03 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Moje navedbe o delu forenzikov v primeru Kristine Mislej ne temeljijo na popularnih nadaljevankah, temveč na dokazih iz sodnega spisa in pričanju forenzičnega izvedenca, trdi odvetnik Gvozdić.

Potem ko je policija zavrnila navedbe zagovornika Kristine Mislej, da slovenski forenziki pri obravnavi umora dveh otrok niso opravili svojega dela ter da ne znajo jemati in zavarovati dokazov, je odvetnik Branko Gvozdič opozoril, da ni govoril nič na pamet. ''Očitek ne temelji na popularnih nadaljevankah, kot mi to skuša podtakniti policija, temveč na dokazih iz sodnega spisa,'' je zapisal v sporočilu za javnost.

Branko Gvozdić
Branko Gvozdić FOTO: POP TV
Reševalci oživljanja otrok zagotovo niso izvajali tako, da bi otroka z rokama stiskali za vrat, kot je to storila oseba, ki ju je zadušila, temveč ravno nasprotno. Odvetnik Branko Gvozdić

Njegove trditve temeljijo na izvedenskem mnenju zaposlenega na Centru za forenzične preiskave, ki deluje v sklopu notranjega ministrstva. V njem naj bi izvedenec zapisal, da slovenski kriminalistični tehniki niso usposobljeni in da nimajo vseh pripomočkov za izzivanje prstnih sledi na koži trupel. ''V tem izvedenskem mnenju so tudi primeri, ko so tuji forenziki na koži žrtev našli prstne odtise storilcev kaznivih dejanj in so bili ti storilci ravno na podlagi teh dokazov obsojeni. Prvič že leta 1978.''

Odvetnik nadaljuje, da je na glavni obravnavi izvedenec Centra za forenzične preiskave pričal, da biološke sledi jemljejo z vatiranimi paličicami. Gvozdić trdi, da ni nikoli dejal, da se jemljejo z nesteriliziranimi palčkami, ''kot mu to v svoji izjavi želi podtakniti policija''. To razume kot namerno blatenje njegovega imena in njegove strokovne razgledanosti, vse z očitnim namenom, da bi se zmanjšala njegova verodostojnost pri obravnavanih očitkih policiji.

''Če policija razpolaga s posebnimi kompleti za zavarovanje bioloških sledi, naj pojasni, zakaj kriminalistična tehnika na kraju ogleda takih sledi z vratu žrtev nista poskušala niti zavarovati, čeprav je zdravnica pred njunim ogledom diagnosticirala smrt otrok z zadušitvijo.'' Bioloških sledi tudi nista vzela, po navedbah policije, ker je bil kraj zločina spremenjen. Po njegovem mnenju tudi oživljanje ne more biti razlog, saj se ne oživlja z davljenjem, temveč masiranjem srca in dajanjem umetnega dihanja. Dodaja, da zaradi neaktivnosti ne bomo nikoli izvedeli, ali so reševalci z vratu otrok odstranili biološke sledi osebe, ki ju je zadušila.

Koprsko sodišče je v Kristino Mislej spoznalo za krivo umora svojih dveh otrok. Po razsodbi je njen odvetnik dejal, da je nedolžna, in napovedal pritožbo, ki naj bi temeljila tudi na nepravilnem odvzemu dokazov s kraja zločina.
Koprsko sodišče je v Kristino Mislej spoznalo za krivo umora svojih dveh otrok. Po razsodbi je njen odvetnik dejal, da je nedolžna, in napovedal pritožbo, ki naj bi temeljila tudi na nepravilnem odvzemu dokazov s kraja zločina. FOTO: Dare Čekeliš

Opozarja, da je naloga kriminalističnih tehnikov pri ogledu kraja dejanja zavarovanje vseh sledi, ki bi bile lahko pomembne, saj v fazi preiskave ne vedo, katere bodo uporabne ali ne. Opozoril je, da forenzika, ki sta prva opravila ogled, nista imela zaščitnih oblek, mask in zaščite za čevlje, ''kar postavlja pod vprašaj njuno strokovnost''. Imela naj bi samo zaščitne rokavice. ''Obtoženi Kristini Mislej, ki zdaj ne more dokazati, da otrok ni umorila ona, sta odvzela možnost učinkovite obrambe,'' je dodal odvetnik.

Sporočilo za javnost odvetnika Branka Gvozdića
UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (42)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

sherlock2
28. 03. 2010 10.27
Zelo dobro intuicijo imaš kristalinka , tonbaloni in še nekateri drugi. Ostali pa nam bodo zabrusili... intuicija se lahko moti in je vaše razmišljanje nesprejemljivo. Sledili bi stavki kot npr...ne glejte preveč nadaljevank, filmov itd. Opozarjenje socijalne službe tik pred tragedijo...kako prefinjeno in zamaskirano dejanje...izraz na njegovem obrazu...najet najrazvpitejšega odvetnika, ki že ob prvem pogovoru z njim vidi razsodbo na sodišču.Rešen problem preživljanja otrok in razdvojenega življenja oče -mati...tudi misel, da ga otroci ne bodo marali, ko bodo razumeli, saj je mati vedno več z otroki in jim daja to, česar jim zaposlen nezainteresiran mož ne more dati nikoli. Na njegovi tehtnici je pokazalo, da to lahko obrne z samouničenjem sicer svoje duše a njegovo telo se bo lahko svobodno sprehajalo med prijatelji...v službi ...po cestah in počasi s kako drugo žensko tudi na dopustih, ki pa bodo imeli zelooo...verjemite zeloooo velike stranske učinke. Čas rane celi pravijo a v tem primeru jih bo toliko iz dneva v dan poglabljal in iz dneva v dan bodo bolj skelele in nenazadnje bodo morilca pripeljale direktno v pekel , kjer se bo zavedal neznosnega trpljenja...ja tistega med mejo smrti in najvišjo možno bolečino.
kristalinka
28. 03. 2010 09.56
samo nekaj me zanima...a bodo kdaj spoznali kdo je dejansko kriv? ali je vsa zgodba ze zakljucena?
sherlock2
28. 03. 2010 09.45
previdna ...lep pozdrav in se strinjam s teboj. Dobro razmišljaš in verjetno v pravilni in resnični smeri...tudi jaz tako mislim a vsa dejstva sicer apelirajo na to, da naj bi bila ona kriva ,k ker je itak bila pod vplivom substanc, katere ji je predpisal njen oče zdravnik, potem rada je pogledala v kozarec in še v mladostniških letih je imela tudi stik s prepovedanimi drogami. Dejstva so realna a to še vedno ne pomeni, da je za to dejanje res kriva ona. Morda je prav to izkoristil nekdo...v tem primeru njen partner, ki je to dolgo in skrbno načrtoval. In neneazadnje obtožba je MORALA biti izrečena, saj če ne, kaj pa bi si ljudstvo mislilo...morda da se lahko ubija vsevpreg in da ni nihče potem obsojen. V popolnem kolapsu bi bilo, če bi obtožili očeta umorjenih otrok ali pa celo očeta obdolženke, saj so bili tukaj ti trije neposredno povezani. Tudi gospod odvetnik Matoz zelo dobro ve, da je lahko bil scenarij krepko drugačen a ima v roki cel kup, da ne rečem argumentov, ki so indici, da je prav ona kriva. Stvar bi spremenila samo še forenzična preizkava , ki paje v tem primeru popolnoma odpovedala, ker je bil umor res zelooo premišljeno realiziran in zelo hitro izveden in ni pustil na kraju tragedije nikakršnih sledi, saj so ubogi otročički bili umorejni z zadušitvijo pod oddejo. In glejte ljudje ...kdo bo ugotovil, če nekdo z oddejo pokrije in še s svojo težo in z zavestjo stori to nagnusno dejanje ...le kaj je moral imeti v sebi ta človek, ki je to storil. Lahko bi še razglabljali a naj bo širši javnosti jasno, da ni vse tako, kot zagovarja vrli odvetnik F.M.
periot
27. 03. 2010 21.55
Niti pod razno ne verjamem da je nedolžna?
previdna
27. 03. 2010 21.34
ja obsojena je,ampak je ni sodilo sodišče,sodilo ji je ljudstvo,ta zgodba ima po moje drugačno ozadje in lahko,da bo res sedela nedolžna,pravi storilec pa se bo prosto sprehajal po ulicah,v kar sem vse bolj prepričana....seveda ne more dokazat da ni bla sama v stanovanju in s tem posledično,da tega ni storila,ker je blo po moje vse skrbno načrtovano....vsak,ki jo obsoja in je ne pozna naj se postavi v njeno kožo...saj konec koncev ni vseh dokazov,da je bila res ona....ne razumem kako obsojate na pamet....da ne bo pomote je ne zagovarjam v primeru da je res kriva,ampak to naj ji 100%dokažejo,ne pa na podlagi teh dokazov,ki jih ni
kristalinka
27. 03. 2010 16.20
sherlock2 jz se cisto popolnoma strinjam s teboj. tudi jaz sem mnenja da ona tega ni storila. samo sumljivo mi je da je oce otrok tako opozarjal socialno..baje se par dni pred umorom otrok. men celotna zgodba smrdi in ima polno lukenj.
kristalinka
27. 03. 2010 16.17
kaj pa ce... kristina se je od andreja locila ker naj bi jo spolno in verbalno matretiral...z locitvijo se baje ni sprijaznil.... mogoce skuje nacrt- uzeti kristini tisto kar ji najvec pomeni-otoka. torej...opozarja socialno, da je kristina slaba mati (da ko bo prislo do umora ne bo nobenega dvoma da ni kriva) se par dnni pred umorom opozori enkrat. potem...pripelje otroka domov k njej,on se poslovi. kristina pusti vrata stanovanja odklenjena... bivsi moz pozna stanovanje, pozna kristino. ali je komu narocil ali pa sam storil to dejanje. kristina vmes gleda televizijo, se tusira.... in nekaj me se moti-kje je bil oce otrok v casu umora? kokr sem zasledila samo domnevajo da je bil v sluzbi,a ko so ga poklicali kaj se je zgodilo je bil takoj tam...pa se to, baje sploh niso preverili tam ko dela,ce je bil res tam....hm... in ne nazadnje... seveda bodo vsi sumili kristino,ker je seveda sam se "opozarjal" socialno kaksna je in se seveda uprijemal dejstev, da je vcasih bila alkoholicarka.... da bo jasno...nobenega ne zagovarjam, samo sklepam vse mozne variante....
BPD69
27. 03. 2010 15.05
Mislim, da bralci teh prispevkov pač nimamo vpogleda v dogajanje, ki se je odvilo, zatorej tudi soditi ne moremo. Razsodilo je sodišče, verjetno ne brez tehtnih dokazov. To, da so pa določeni odvetniki postali medijski klovni in nagnjeni k samoreklami in hvali, smo pa v zadnjih časih že bili večkrat priče. Matere sigurno niso obsodili za prazen nič, očeta pa ne krivim, ker vemo da centri za socialno in ne vem še kakšno delo niso opravljati svojega dela. Je bilo že preveč takih in podobnih tragedij.
tonbaloni
27. 03. 2010 14.08
dragi odvetnik, žal, ampak ko berem sporočilo za javnost, je videti, da je vaš trud usmerjen v tisto reklamiranje svojega odvetniškega dela, da bi dobili še več strank, ker se sicer ne smete reklamirati (sodeč po vašem odvetniškem kodeksu). Torej, delo so opravili forenziki, saj sodišče prepričati z gotovostjo, da je izvršila to dejanje, ni mačji kašelj. Če je bila kakšna nepravilnost, me čudi, da niste navedli, kako vas sodišče noče uslišati v vašem moledovanju in čudim se, da niste konkretneje opredelili, kako in na kaj ste resnično opozorili sodišče. Res čudno. Ne glede na razsodbo sem mnenja, da bi v tej tragediji moral odgovoarjati tudi oče pokojnih otrok, meni osebno ne deluje prizadet, bolj to, da mu je sedaj odleglo, da nima več drugih skrbi. To ozadje ni ravno blesteče. Otročka pa naj počivata v miru.
googca
27. 03. 2010 12.57
nečesa ne razumem.. dobila je 20 let, torej so ugotovili da je povzročiola smrt svojih dveh otrok.. po kakšno logiki je torej za dva umora dobila tako nizko kazen? če se grejo neprištevnost, nej jo pa v norišnico zaprejo.. njenga fotra pa v zapor... pa oba ključa uničit
Tony Yeyo
27. 03. 2010 09.26
izgleda,da je v modi obtožiti nedolžne! prijatelji pa lahko tavajo po kopru in dilajo z zemljo,vsede pa se samo en!!!
Tony Yeyo
27. 03. 2010 09.23
to sojenje se bo končalo v rekordnem času! je pa enostavno kot pasulj,če ni dokazov o morilcu je treba spustiti žensko na prostost!!!! a ni dovolj, da ji je "nekdo" umoril oba otroka!?!?
sherlock2
27. 03. 2010 09.20
Res je da je bila ženska velikokrat pod vplivom raznih substanc, ki jih je njej predpisal oče zdravnik zdaj v pokoju. Potrebno se je vprašati kje tiči vzrok, da se je začela obnašati depresivno...je morda res sama kriva za razpad zveze in za tragično nadaljevanje do tega za kar je bila obsojena?
franz1988
27. 03. 2010 09.19
Podturili so ji: sedaj pa dokaži, da nisi kriva. Torej je edini dokaz, da je kriva, da nima dokaza, da ni kriva? Bravo, še ena farsa.
sherlock2
27. 03. 2010 07.50
In prepičani bodite...zgodbe še ni konec!!!
sherlock2
27. 03. 2010 07.46
Še vedno trdim, da je detomor skrbno dolgoročno nagnusno planirano dejanje. Ona tega ni storila je pa to storil nekdo, ki je imel ponarejen ključ vhodnih vrat stanovanja in ki je poznal razporeditev prostorov in tudi to, koliko časa se ona zadržuje na balkonu (cigareta) stanovanja in v kakšnem stanju je bila ta veče. Sodišče odvetniki,,,vse to je udarilo popolnoma mimo. Krivca so morali definirati a v tem primeru je to zmota. Trd oreh ...pretrd oreh za naše forenzike. Tudi to je v premišljenem dolgoročnem scenariju tega brutalnega umora dveh nedolžnih bitij.
masej
26. 03. 2010 20.39
Jaz bi tukaj tudi vprašal njenega očeta zakaj je toliko časa skrival njene težave in ni do časa ukrepal sedaj pa ima kar je iskal.
Ca6e
26. 03. 2010 19.15
in kja bi ti odvetnik sedaj rad povedal da so se sami zadavili oz. da jih je neka višja sila? predvidevam da tudi nisi strokovnjak za teologijo, ker se vidi da še vedno vrejameš v nekaj kar ne obstaja, rajši povej da si plačan da lažeš!!!!
Trenirka_SDS
26. 03. 2010 19.05
Ja, naj Mislejeva dokaže da NI bila ona!
wpnc
26. 03. 2010 18.59
me zanima zakaj so mi izbrisali post...bil je eden izmed prvih...napisal sem samo da si odvetnik želi večje medijske pozornosti...ne razumem kaj je tu narobe