Črna kronika

Otroka vrgla skozi okno

Bratislava, 08. 06. 2007 16.33 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Takoj po porodu je neka mlada Slovakinja svojega otroka vrgla skozi okno. Dojenček padca ni preživel.

V Bratislavi je neka 18-letnica ubila svojega otroka. Novorojenčka je vrgla skozi okno svojega stanovanja v sedmem nadstropju stolpnice.

Trupelce so naslednji dan našli sosedje, ki so policiji povedali, da mladenka ni bila nikoli problematična. Kot je še sporočila tamkajšnja policija, je 18-letnica otroka po vsej verjetno ubila takoj po porodu.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (30)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

anakos@email.si
11. 06. 2007 17.58
Igor, dani smo si eden drugemu, dopolnjujemo se moški in ženske. Prepričana sem v enakovrednost, toda včasih smo dva svetova, oddaljena drug od drugega ... Hvala za prijazen odziv in LP!
Prvo Bore
11. 06. 2007 17.43
Kar nekaj jih čaka na oddelku svoj avtobus. Smešno, toda GROZLJIVO.
Ramzess
11. 06. 2007 17.37
Rudi, nikoli ne počni več tega kar si storil, POSPLOŠUJEŠ stvari. Jaz osebno tega ne maram. Psihična bolezen in zločin pa sta dve različni zadevi, ki ju je treba ločiti. Če nekateri menimo, da je v večini zločinov psihična bolezen (depresija) izgovor, je tako zato, ker vemo ali verjamemo, da ta kot vzrok ali razlog za zločin ne nastopa sama, ampak je zgolj spremljajoča težava, dejanski vzrok ali razlog je drugje. Pri tem ni pomembno ali gre za ženske ali moške. Vsaka stvar ima svoje meje, tudi tu je tako. Vse preveč ljudi izkorišča, pa najsi gre ženske ali moške, psihične bolezni (depresijo, neprištevnost ipd.) zgolj zato, da se izzognejo odgovornosti in pravični kazni. Zakon je pri teh stvareh tako ali tako na nek način premehek. Ne trdim, da so za vse krivi moški, to praviš ti. Pravim samo, da bi lahko marsikatero neumnost, ki jo izpeljejo njihove soproge (nad njuninimi otroci) preprečili, če bi bili moški in očetje taki za kakršne se sicer radi imajo. Namesto tega raje jočejo in tožijo ko je že žal prepozno. Razumeti bi morali, da kdor ne daje prednosti lastnim otrokom, jih prej ko slej, na tak ali drugačen način, izgubil. Priložnost izgubljena ne vrne se nobena, pravi nek pregovor. @ Anakos tvoj komentar je treba pohvaliti, saj je protiutež vsem ostalim.
c.r.y.baby@hotmail.com
11. 06. 2007 15.47
Pa kaj si to nor...saj pa je 9 mescev vedla, da bo otroka dobla, kak je lahko kaj takega naredla...ali se je teh 9 mesecev pripravljala, kak se ga bo znebila? V tem času bi mu lahko že priskrbeli posvojitelje, otrok bi živel lepo življenje, mlada mati pa ne bi imela slabe vesti...Kje pa je imelo to dekle kake svojce ali pa bližnje????
anakos@email.si
11. 06. 2007 15.46
Malo podatkov je danih. Punca se zagotovo ni zavedala, kaj dela, če bi se hotela otroka čisto znebiti, bi se ga tako, da ga ne bi nihče našel. Poleg tega porod ni ravno nekaj prijetnega; ona je pa najbrž morala vse speljati sama, torej brez vsake pomoči, brez vsakega usmerjanja pri dihanju in takih rečeh, če že sprejmemo, da je naravni porod brez zdravil. Toda včasih si mislim, moški, da se vam zdi vse tako enostavno. Moj je bil pri vseh porodih zraven, govorila sem pa z žensko, ki je rekla, da sama želi, da mož vidi lepo oblečenega dojenčka in že spočito mamico, vsega tistega vmes pa ne. Kot da moški ne sme videti svoje žene v trpljenju! Vprašanje je, če je bila ta punca kot nosečnica vodena, če je kdo sploh vedel za nosečnost. (Moja prijateljica je skrivala nosečnost pred starši do zadnjega, šla je rodit, ko starši še niso ali ne hoteli vedeti ...!) Gotovo je bila v veliki stiski. Gotovo ni vedela, kaj pomeni vse to, kaj jo čaka. Ata tega otroka skoraj gotovo nikjer ni bilo ... Moški, lahko govorite čez ženske, toda rekla bom nekaj besed: Sama sem večkrat rodila, in povem vam, da je porod šok, hormonski in še marsikakšen. Še mame, ki se veselimo svojih novorojenčkov, imamo lahko zelo nestabilno počutje (vse hkrati: veselje, žalost ...) Sama se dobro spominjam, kako mi je bilo, ko mi je v porodnišnici prejokal dojenček pol noči! Včasih je treba vključiti vse moči, še dodatne, da človek zdrži - in seveda ves razum! Moški, bodite v oporo svojim ženskam! Škoda, da tale punca ni imela nikogar, ki bi ji bil v pomoč, ki jo je potrebovala, ki bi ji prikazal možne poti naprej. Ena od možnosti je gotovo posvojitev - morda ni bila poučena o tem ... Poglejte, kakšno pretresljivo pesem je napisal Prešeren (in , kolikor vem, ni prav zelo stal ob strani materi svojih otrok!): Kaj pa je tebe treba bilo, dete ljubo, dete lepo, meni mladi deklici, neporočeni materi? - ... Meni nebo odprto se zdi, kadar se v tvoje ozrem oči, kadar prijazno nasmejaš se, kar sem prestala, pozabljeno je. Ko bi ta uboga punca prišla do tega trenutka, da bi zares začutila otroka ...
rudi12@t-2.net
11. 06. 2007 14.59
igor.gojcic očitno je zate vsaka psihična bolezen izgovor.Raj se mal v bolnici polje pozanimaaj,koliko žensk se zdravi za to boleznijo. Tvoja bedarija,da so za vse krize v družinah krivi moški,je pa tudi za zdravljenje!!!
paparoach@volja.net
11. 06. 2007 11.49
avava, punca je stara 18 in ne 13 let ... Need glasses?
avava
11. 06. 2007 09.57
JA TO JE DANAŠNJA DEMOKRACIJA KO OTROK 13 LETNI HOČE PRESKOČITI VSE IN SE PODA NOVIM DOGODIVŠČINAM NASPROTI SEVEDA ŽURKE PIJANJČEVANJA IN SEX DO ONEMOGLOSTI KO PA SE ZGODI TISTO KAR NISO HOTELI SE PA TO ZGODI DA UBIJE SVOJEGA OTROKA IN TO JE DANAŠNJI SVETOVNI PROBLEM DA NI VEČ NOBENE ODGOVORNOSTI SRAMOTNO
sagos
10. 06. 2007 13.55
Tako je, če imajo nezreli otroci otroke... kje so pa njeni starši?! sigurno so kakšni zagreti verniki, ki ji niso pustili, da bi sama odločala o nosečnosti in kako drugače to rešila. potem pa se dogajajo take tragedije. Pa ne zagovarjam njenega početja sploh, sam v današnjem svetu MORA vsaka ženska imeti pravico do splava. In poporodna depresija nima tukaj nič, če ne bi bil vsak tretji otrok vržen skozi okno.
Ramzess
10. 06. 2007 11.50
paparoach="Ma kakšna poporodna depresija, ja pa pismo no, a to je izgovor??? Se strinjam" kriss714="Poporodna depresija je larifari. Od tega se ne ubija." tomi.passion="Poporodna depresija je tipični ženski izgovor, ki nikoli ne opraviči dejanja." Rudi ne klevetaj spet še ti, potem ko smo se že razjasnili, da je ta poporodna depresija danes že bolj izgovor kot pa kakšna resna težava. Tole, da dobesedno zažene otročka skozi okno (v 7 nadstropju), nima z njo nič. Na take izgovore pri tako resnih zločinih ne padamo več, vsaj jaz ne, ker se mi zdi to eno samo pretiravanje, "mama" pa izpade kao nedolžna. Če bi očetje imeli kaj pametnega v hlačah (konkretno rečeno "jajca"), preprečili marsikakšno tragedijo v družini, ne glede na to ali zločin stori žena/mati nad otrokom ali otrok nad materjo. Možje oz. očetje se žal ne morejo izgovarjati, da niso poznali kritične situacije v lastni družini, ki je privedla do tragedije. Temu pravijo tudi "sindrom odsotnega očeta", ki sploh ni tako redek pojav. Moški praznih jajc zbežijo, njihovi otroci pa jih dobijo po hrbtih, ali pa še kaj več. Če bi imel dedc kaj v jajcih (jajca so metafora za pogum ipd.), bi nastavil lasten hrbet in zaščitil otroka, saj je vendar tudi njegov. Tako kot poje Korado v svoji pesmi, "naj stori mi vse, naj ubije me,.....,naj mahčuje se le meni, tebe naj pusti".
rudi12@t-2.net
10. 06. 2007 09.52
Gospoda,ali je že kdo slišal za poporodno depresijo? V takšnih situacijah,ko se to ženski zgodi ,ubijajo tudi sebe ne samo otroke. Bolezen,ki jo zelo uspešno zdravijo psihiatri.Žal je te bolezni čedalje več,vendar brez tako hudih posledic.
edita_madam_6@hotmail.com
10. 06. 2007 00.29
Mah nevem kaj je s temi ljdumi ki ubijajo svoje otroke kaj sploh rodiš če ne misliš skrbeti za otroka....Otrok je zelo velika odgovornost ko maš ennkrat otroka maš potem še celo življenje ne morš se ti otroka tako odrčt da ga ubiješ zakaj ni sebe ubila otroka pa pustila....krava zabita....kok mi grejo take ženske na živce
paparoach@volja.net
09. 06. 2007 16.47
joker075, kaj ti sploh pišeš? Stavim, da je tomi.passion imel v mislih vse slabo, ne dobro!!!
tilcixp@hotmail.com
09. 06. 2007 14.37
ubijem te sam lahk........PRASICA!!!!!!!!
vatre
09. 06. 2007 13.48
tomi, si pe res en buhtelj. A ti misliš, da je ta mama zabrisala otroka zaradi vsega dobrega, kar je bilo med njo in očetom tega otroka, prej bi rekel, da zaradi vsega slabega. Vem samo to, da čisto pri zdravi pameti takega dejanja ni možno zagrešiti, bolezenjska znamanja pa so bila verjetno opazna že mnogo prej preden je bilo prepozno. Mogogoče bi pa kdo drug lahko kaj naredil, da bi to preprečil in mislim, da je prvi poklican oče. Ne upam si soditi še manj obsojati niti matere niti očeta, ki ga članek neomenja.
tomi.passion@gmail.com
09. 06. 2007 10.19
joker075. A če očeta ni doma, je pa potrebno otroka vreč skozi okno? Mislm, kakšen primitivc si pa ti. Verjetno si odraščal brez očeta in nimaš lastne identitete, ker se le ta prepleta s feminističnimi ideali. Majlont - Kot-Poporodna depresija je tipični ženski izgovor, ki nikoli ne opraviči dejanja. Če ima baba problem, naj se gre zdravit. Ampak preden stori takšno dejanje. V tem primeru naj jo zaprejo do konca življenja.
kriss714@amis.net
08. 06. 2007 22.32
Poporodna debpresija je larifari. Od tega se ne ubija. Jo pa zakon upošteva in detomorilka lahko dobi največ tri leta. Ženske so itak zaščitene kot medvedi. Zakaj se pa zdaj feministke ne razkokodakajo o nasilju nad otroci.
lezghinka@email.si
08. 06. 2007 20.07
Js tega ne razumem. Če js svojga ne bi hotla met, bi ga z veseljem dala nekomu, ki bi ga bil resnično vesel, ker ga sam ne bi mogu dobit. igor, sej dandanes je marsikatera duševna motnja bolj izgovor kot pa kakšna resna težava, žal.
paparoach@volja.net
08. 06. 2007 20.05
Popravek: otročiček, manjka črka.
paparoach@volja.net
08. 06. 2007 20.04
Pra**** ena prokleta zabita,...!!! Ma kakšna poporodna depresija, ja pa pismo no, a to je izgovor??? Se strinjam - zihr je stvar totalno zajebala, ona bi še go party in wild life, pa ji je otrčiček prekrižu načrte oz. bi ji totalno zjebu ritem lajfa, pa se ga je znebila ... Jaoo ej, kam gre ta svet, a sploh še obstajajo normalni (kar koli pač že to pomeni ...) ljudje? Đizs ej, faaak ...