Črna kronika

Pedofil ali žrtev hudobije?

Ljubljana, 29. 10. 2007 19.43 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min
Avtor
Katarina Drlja
Komentarji
16

Umetnik iz okolice Maribora, domnevni pedofil, je še vedno v priporu. Žena trdi, da je žrtev hudobije ljudi.


UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (16)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

iInness
13. 11. 2010 19.14
res je bil dober človek in umetnik...poznam ga in vem kaki je zelo dobro me je naučil natančno slikat in zdai sem prav dobra v slikanju
audry
13. 11. 2010 19.05
škoda ga je dober umetnik je bil...svaba se strinjam
kriss714@amis.net
01. 11. 2007 23.09
Stevens, kot sem rekel. Kazen, če se mu dokaže, sicer pa enaka kazen za krivoprijavitelja. Mimogrede, kaznivo je tudi škodoželjno obrekovanje.
m_stevens
01. 11. 2007 18.57
+1
4 leta pogojno?ah ja lepo vas prosim...srečko je pravi umetnik,umetnik med pedofili...ne dosmrtna ,smrtna kazen za take...
Sh00t3r
01. 11. 2007 17.43
Dej ne bluzi. Bil je obsojen!! To pomen, da je bil kriv in da je gnoj!! Zdej je pa žrtev hudobije, pa ne vem kaj še.. mah dej nehej. Preklet iztirjenec!! Prebere naj si kakšen članek z angleško sodno prakso, glede takih izmečkov. Pri nas ga pa folk še slepo zagovarja, pa verjame, da je žrtev kao nekakšne lumparije. Lepo vas prosim.
Ramzess
31. 10. 2007 12.34
Sh00t3r ="Pozabljate da je ta bolnik bil že enkrat obsojen za tovrstna kazniva dejanja!!!" Morda, a to ne more biti izgovor za novo obtožbo, čeprav se to žal redno dogaja. Če je nekdo za pretekla dejanja že plačal, po zakonu, dolg družbi, ta dejanja, če sledimo logiki, ki je v zakonih itak ni, ne smela na noben način vplivati na sedanja li prihodnja dejanja, čeprav so podobna. Ste kdaj vprašali zakaj na sodišču, ko obravnavajo obtoženca in njegovo preteklost, oz. pretekla dejanja, za katera je bil obtožen, ne obsojen, pazite OBTOŽEN, kar precej, če ne vedno vpliva tekoč proces in obsodbo, če do nje pride. Zakaj sodišče našteva obtožbe namesto obsodb, zato ker slednjih manj in bi ne imele dovolj gradiva za podlago, menda. Očitno ni pomembno, ali je bil nekdo v preteklem ali preteklih dejanjih kriv ali nedolžnen, pomemneje je da je bil sploh obtožen. To se zelo pozna, a nedolžnim ni preveč všeč, čeprav so ga tokrat res pokronali, ok. Očitno ni razlike med krivo in prav obtoženini v preteklih zadevah, kar se tiče današnjih in prihodnjih zadev. Taka napačna podlaga žal botruje tudi vpeljavi vseživljenjskih kartotek v nekaterih evropskih državah, kjer lahko 40 letniku sponašajo napako, ki jo storil kot 12-letnik ali manj, in ta seveda po tej zgrešeni logiki vpliva na sedanji proces in bognedaj obsodbo. Po moje bi ta kartoteka morala vsebovati primere, ki so bile (prav) dokazane in je prišlo do obsodbe, a žal se vpisuje vse po vrsti, ker vse sloni obtožbah in ne na obsodbah. Torej, ni mogoče (bi ne smelo biti) nekoga avtomatsko obtožiti povzročitve prometne nesreče, čeprav je v preteklosti že morda kakšno storil, ali bil v njej vpleten. Kakor tudi ni mogoče obtožiti nesreče ali zločina nekoga, čeprav je ta bil tam prisoden, in ima slabo preteklost, pa čeprav nudi prvo pomoč, sicer pa kdaj kakšne policaje zanimale resnične namere prisotnih, na katere so naleteli na kraju zločina. Še prevečkrat se dogaja, da je nekdo, ki ni v uradni uniformi, je pač civil, ki zgolj želi pomagati žrtvi (še huje če gre za otroka), avtomatsko osumljenec in celo obtoženec. Anakos="In končno merilo so menda zakoni in ne občutek vesti, ki ga človek ima. Dostikrat zakoni ne krijejo občutka v človeku ... Pa še zakoni meljejo silno počasi, pogosto ne pridejo do konca, ostajajo neznanke ..." Žal res, vse pogosteje ugotavljamo, da se človeške pomakljivosti zelo izražajo in odsevajo v pomankljivih človeških zakonih. In po takih zakonih se moramo vsi ravnati, po zakonih, ki prej služijo napačnim človeškim interesom, kot pa pravim človeškim interesom, interesom vesti, poštenosti in zaupanju. Kjer so po človeku samokreirani zakoni, slednjega med ljudmi ni, oz. se zelo zelo težko uveljavlja. In anakos, prav imaš, praktično ni področja kjer ljudje ne bi zabrisali meja med tem kaj je prav in kaj narobe, in potem na podlagi tega oblikujejo in kujejo zakone. Absurdno kakšna družba nastaja na tak način. Potem pa se čudimo zakaj je ta svet v takšnem razsulu kot je.
anakos@email.si
30. 10. 2007 19.14
Meja pedofilija, pornografija ... je včasih silno nejasna. Do kje je umetnost in od kje naprej to ni več umetnost? Do kje je prijazna gesta, izraz pozitivne naklonjenosti in od kje naprej je zloraba ...? In končno merilo so menda zakoni in ne občutek vesti, ki ga človek ima. Dostikrat zakoni ne krijejo občutka v človeku ... Pa še zakoni meljejo silno počasi, pogosto ne pridejo do konca, ostajajo neznanke ...
Sh00t3r
30. 10. 2007 16.51
Pozabljate da je ta bolnik bil že enkrat obsojen za tovrstna kazniva dejanja!!! Enim očitno nenehno nekdo nekaj podtika, pa čopič v roke tišči... ma ja. Se strinjam z Jelinčičem, kar se tiče pedofilov!
Ramzess
30. 10. 2007 13.50
"V šeriatskem pravu gre v takem primeru eden sedet. Ali storilec, če mu ovaditelj zločin dokaže, sicer pa ovaditelj. Za enako dobo in po uradni dolžnosti." Edino stično in pravično. A žal ni vedno tako, še huje, nesojena žrtev nima pravice vedeti kdo je zlobni prijavitelj ali prijaviteljica, kako sramotno, ko pa je pravično, da nesojena žrtev ta podatek pozna. Njena stvar kaj bo z njim. Kriva prijava=pričanje je menda kazniva, in zakaj se je potlej ne kaznuje, ne glede na primer prijave, če je temu po zakonu tako.
Loonie Jiko
30. 10. 2007 13.34
to so zih vaške mamce okol govorle ..po pa je nastala ta zmešnjava..kure ene!
kriss714@amis.net
30. 10. 2007 02.36
Nintendo, tako je, pa še nikoli se ni zgodilo, da bi tisti, ki so tako obrekovanje zagnali, bili tudi sojeni in obsojeni. Tako je ta sistem jako prikladen za potrebe babje zlobe. V šeriatskem pravu gre v takem primeru eden sedet. Ali storilec, če mu ovaditelj zločin dokaže, sicer pa ovaditelj. Za enako dobo in po uradni dolžnosti.
nintendo64@email.si
30. 10. 2007 02.02
Pedofilija je zadnje čase postala silno priročna. Omogoča največ zgražanja, pa vedno si jo je možno zmisliti. Dokazi gor ali dol, madež ostane za zmeraj.
svaba
30. 10. 2007 00.49
ma ta slovenska oblast je bolana. Modela zaprejo k je umetnik, lopovi, izsiljevalci in kriminalci se pa sprehajajo po ulicah. Vsak dan znova me presenetijo taki presedani da ne mores verjet. Sramota.
strelka23
29. 10. 2007 21.51
Gospoda poznam ker je pri nas restavriral vhodni portal preko spomeniškega varstva.Vse to me preseneča in ne morem verjeti.Ne zdi se mi pravilno,da je v javnosti ime ki bo oblateno za vse čase.Tega mu nobeno sodišče ne more več oprati.V primeru,da pa je vse to resnica me čudi le to zakaj ostalih pedofilov ne dajo v javnost.Zakaj prav tega?
kriss714@amis.net
29. 10. 2007 21.36
Žrtev hudobije, neumnosti in feminizma. Ko pa taki primeri padejo, pa tožilstvo zavlačuje in ne sproža pregona proti krivoprijaviteljem. Skratka, linč, ko na koncu povzročitelji ostanejo nekaznovani.
yust_4u@msn.com
29. 10. 2007 21.35
žrtev hudobije vsekakor je Srečko vredu človek.