Črna kronika

Pedofil ujet v past

Zagreb, 06. 09. 2007 13.32 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Novinar Nove TV je v zanko ujel pedofila, ki je prek interneta navezal stike s 13-letnico in jo nagovarjal k seksu.

Novinar hrvaške televizije Ivan Žada si je izmislil profil 13-letne deklice Antonele in prek internetnih strani, ki omogočajo navezovanje osebnih stikov, spoznal več različnih moških, ki so bili prepričani, da se pogovarjajo z učenko 7. razreda osnovne šole. Vsem moškim, ki so navezali stike z njim, je jasno povedal, koliko je stara Antonela in da hodi še v osnovno šolo.

Moški so Antonelo več dni nagovarjali k seksu, ji pošiljali sporočila s pornografsko vsebino in podrobno opisovali, kako bi spolno občevali z njo. Ko je novinar zapisal, da bo več dni sam doma, ker gredo starši na službeno pot, sta se dva od moških odločila, da deklico obiščeta na domu. Celotno zgodbo si lahko ogledate tudi na spletni strani Dnevnik.hr.

Mate je 13-letnico obiskal kar na domu
Mate je 13-letnico obiskal kar na domu FOTO: dnevnik.hr

Novinarska ekipa ju je pričakala pred vrati stanovanja. Prvi, Darko, je stopil v zgradbo, a si je nato premislil in odšel. Po telefonu je deklici dejal, da je v stanovanju slišal moške glasove in si je zato premislil. Drugi, Mato, je bil bolj pogumen in je celo vstopil v stanovanje, a ga je čakalo presenečenje. Po dolgem pogovoru z novinarjem se je poskušal otresti krivde, češ, da ni vedel, koliko je Antonela stara, a ga je novinar opomnil, da to ni res, saj mu je deklica to v sporočilu jasno povedala. Mato je po pogovoru z novinarjem odšel domov, brez kakršnih koli sankcij.

Na Hrvaškem je vsak peti otrok v starosti od 10 do 16 let, ki uporablja internet, izpostavljen spolnemu nadlegovanju in nagovarjanju k seksu. Prav zato je še toliko bolj žalostno, da lahko policija posreduje šele, ko je storjeno kaznivo dejanje, takrat pa je lahko že prepozno.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

KOMENTARJI (96)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User268206
10. 09. 2007 19.30
Drugač pa sm še neki pozabla... Res je pa tut to, da je dons velik mladih deklet ka se oblačjo na pol nage pa izzivajo tipe. Men gre to osebno na živce, ker ko jih pa kdo posil so pa boge pa ne vem kaj še vse. Zdei ne zagovarjam pedofilov ter posiljevalcev ampk pravm da so nekatere punce tut mal same krive. Jst nism tok neumna da bom šla na pol naga pred starimi deci okol skakat. Res pa je tut da se v današnem času vse dogaja preveč hitr in svet ful nekam hiti tut s to spolnostjo. Tko se punce stare 13, 14 let že dajejo dol, k tega pred 20imi leti najbrž ni blo...itd. ne me pa zdei jemat k ene zafrustrirane ostarele device. mam sam 17 let lool
Patosmjst
10. 01. 2024 08.10
To kalo se kdo oblaci ,kalo izgleda ,kaj pocne nima nobene veze ,krivda je vedno na strani nasilneza,ker se ne zna obvladati,nikoli ni kriva zrtev
Patosmjst
10. 01. 2024 08.12
Ne morem popraviti bom napisal se enkrat,To kako se kdo oblaci ,kako izgleda ,kaj pocne nima nobene veze ,krivda je vedno na strani nasilneza,ker se ne zna obvladati,nikoli ni kriva zrtev
User268206
10. 09. 2007 19.21
Prvo kot prvo: kam pa je zdei šou nš dragi indijaner, zavetnik otrok in vsega čistega??? Drugo kot drugo pa: jest res ne razumem teh današnih zakonov, pa čeprov sm mlada, vem da ni pravično to da najdejo pedofila in ga ne zaprejo. Povsem očitno je blo da je nameravou občevt s to navidezno punco oz bi jo lahko celo posilu v kar bel verjamem...ampk ne, oni ga lepo spustijo vn, da bo to lahko naredu drugim mladim puncam. Dokler punca ne bo posiljena, v najhujšem primeru celo noseča, bo pa pedofil srečno hodu okol in strašiu mlade punce. k bo pa punca mela uničen lajf zrd tega, se bo pa policija začela obračat pa mal razmišlat kaj bi se dal narest in bojo mogoče celo prjel pedofila, če jim ne bo pobegnu (ker današna policija je en drek vredna ( vsej če pogledaš chasing za norci na Vrhnki)). Kakorkol...a bi pol mogu mene recimo en tm posiljevt pol ure d bi policija skrita v drugem delu stanovanja ukrepala? ker če bi ga prei ujel, torei da se me moški še dotaknu ne bi, ne bi blo zločina in bi on spet odkorakou vn, čeprov bi blo jasno vidt d sm v nevarnosti...men je to majkemi najbl bedn. pa podobn je najbrž tut z grožnjami p pol umori. Bo klicala ena oseba na policijo da ji en grozi pa bo povedala kdo, pa bo policija rekla: ja dokler vas ne bo kdo ubil ne bomo nč ukrepal. haaa ta svet je prfukjen.
User202267
10. 09. 2007 09.10
+1
Zivimo v svetu debilov.. pa kaj so re nekateri taksni idijoti.. fiktivni zločin, se ni zgodil... nehajte gledat znanstveno fantastiko, tam vse pretiravajo.. pedofili so bolani ljudje, potrebujejo zdravila, kastriranje, nekaj da bodo lahko ziveli z drugimi normalnimi ljudmi. Ce ne veste, kaj je to "normalnimi ljudmi", moje sozalje!!!! v nemciji, v veliko drzavah po svetu imajo nastavljene ljudi ki iscejo pedofile po netu, kar je prav. pri nas jih pa celo takole zagovarjate po netu,..dejte se postavit v noge zrtve(nekega drugega otroka, da ne boste spet govorili da ni zrtve..) me ne briga za stevilke, ampak definitivno se to dogaja, tudi v sloveniji, tudi v vasem kraju, drzite pesti, da ne z vasim bliznjim.
User237234
09. 09. 2007 23.37
Prvo Borec No, če je tako pač ne boš imel težav na sodišču s prstom pokazati na deklico. Zaradi takih pametnjakovičev (ki mislijo da vse vedo) potem pedofili tožijo policijo in državo ter dobijo odškodnino. Ne da se mi iskati, kje si to rekel, si pa zelo jasen z grožnjo smrti (razne parole, ...). Ampak z trollom ne bom debatiral.
User2135
09. 09. 2007 23.08
lup Ali si Ti SPLOH pogledu kompleten film ? Nagovor, kaj bi je vse delal ? Pa kje imaš Ti moralo, če bi jo imel, potem kaj takšnega ne bi pisal. To pa ni morala, če Jaz rečem da smo jih premalo, to je resnica. Zadnje opombe pa ne bom komentiral, ker je nisem izjavil. Seveda se pa bojite za sebe, ker Vas bomo počasi začeli loviti na limance, pa ne boš vedel, kaj je res ali kaj ni.
User237234
09. 09. 2007 22.45
Prvo Borec Zelo preprosto je. Zakon pravi: če ni žrtve, ni zločina. Če ti to ni všeč piši komurkoli pač želiš ali pa na naslednjih volitvah obkroži ustrezno kombinacijo črk. Ne hodi pa jokat, ko te bodo v okviru istega zakona obtožili za izjave "še premalo smo jih" in "še vas bomo" (in ti pridigaš o morali). Niso sodišča kriva, če ne znaš brati zakonov. Zakon je jasen, če ti kaj ni jasno pa plačaj odvetnika, da ti zakonodajo razloži. Če pa ne ločiš med legalnim in legitimnim pa bog ti pomagaj.
User271298
09. 09. 2007 21.32
Imate prav, drugega je priklicala nazaj. Ne, dejanja nočem. Zato bi moral biti potreben register, in potencialne pedofile bi morali imeti pod nekakšnim nadzorom (kakšnim in do kje pa stvar razprave). Odrasel moški, ki apriori ne zavrne kontaktov z mladoletnimi osebami (če se v elektronskih stikih izjavijo kot mladoletne) bi bil kandidat za register. Tudi moški/ženske se morajo obnašati odgovorno in ker smo v takšnih časih (ko se o pedofistvu javno govori in je ocenjeno kot neprejemljivo dejanje in prav je tako). Odgovorni v smislu zavedanja se, da je lahko neko njihovo dejanje povod, da so ožigosani. In zgovarjanje "saj nisem vedel" ni opravičilo. Tudi za nas velja, da ko potujemo v tujo deželo s tujimi navadami... Ja, če se prekršimo zoper njihova pravila, izgovor saj nisem vedel ne vzdrži in moramo biti pripravljeni sprejeti posledice, kazen.
User2135
09. 09. 2007 21.00
beautytulipan1 Saj je šel tudi drugi ven, pa ga je novinarka poklicala nazaj.
User2135
09. 09. 2007 20.05
Ma vse je že v "nornhhavsu" ali v zmešnjavi. Vse je dovoljen Parade ponosa, pedofilstvo, svinjska pornografija I.T.D. Problem je v tem dejanju in opravičilo njega. Ma kakšno opravičilo !!! Bunke !! Sedaj bomo že premaknili kazen za pedofile na 8 let ali kaj ? Kaj smo ljudje ali smo zverine ? Ne vem kakšne izgovore iščete ? Kaj bi VI želeli videti dejanje ?
User271298
09. 09. 2007 19.43
Meni osebno je bil nevaren prvi, ki ni vstopil. Se mi zdi, da je bolj izkušen in zato bolj previden. Drugi, ki pa so ga ujeli, je pa morda šel prvič? Me pa res zanima ali je kaznivo, da odrasel neznan moški vstopi v stanovanje, kjer je mladoletna oseba brez prisotnosti ali vsaj vednosti staršev? Seveda izjeme so v primeru nujnega posredovanja (požar,poplava)
User221982
09. 09. 2007 15.27
Oprosti, Prvoborec, drugače bi se bilo pogovarjati na 4 oči. Ne, ne iščem opravičil za pedofile. Sploh ne. Toda včasih si mislim, vsa porno ponudba je na dosegu, vsak lahko vidi, kar hoče, ali pa mora, ker pač ne more na netu niti pop tv odpreti, ne da vidi še kaj drugega. In to seveda klikajo tudi otroci. In kje je zdaj tale meja? Nakateri ponujajo definicijo, da je zlpraba vse, kar prizadene, kar otroku ni všeč, kar ni sprejel svobodno. Pa misliš, da je potem v redu vsa porno ponudba kioskov, če gre otrok kupit žeton, mora pogledati še kaj zraven. A misliš, da ni tudi to morda čez mero? Meni se zdi marsikaj narobe. Kje bomo postavljali mejo, ki bo res pravična? Aja, a so bistvena leta? Po zakonu so. Prav je, da so zaščiteni otroci. Ko bi le bili res! Med mojimi bližnjimi sta bili dve spolni zlorabi, ena od pedofila, ki ga nismo odkrili. Ne pozabim tistega dne. Iskali smo in vsak drugi mimoidoči je bil podoben storilcu ... Vidiš, tukaj vidim možno nevarnost, da bi bil kaznovan kdo, ki ni kriv. Tisti Hrvat ni čisto brez krivde. Toda morda je bila ta stvar prva v zvezi s pornografsko prakso, torej v praksi še ni ... Lahko pa ga zdaj potunka kdo, ki ga je pač videl na TV in reče, ta je bil - pa v resnici v njegovem primeru ni bil ...
User2135
09. 09. 2007 15.11
tako.je potegne ??? Potem pa začnimo pri 8 letih, ni še nič kosmata. Ampak si pa :::::::::
User221982
09. 09. 2007 15.02
Prvoborec, živjo! Ne dam prav tistemu Matetu, toda ... Ne vem, zdi se mi, da marsikoga potegne ... Zdi se mi pa (ta način po TV) predvsem grdo do njegove družine, niso ostali krivi, če se je odločil za ta korak. Sramota bo pa obvisela na vseh. Se ti še ni zgodilo, da bi med tvojimi bližnjimi kdo naredil kakšno veliko neumnost - in si jo moral nekako sprejeti, ker je pač tvoj sorodnik. Meni se je. Ne ravno to, o čemer tukaj govorimo, toda marsikaj, za kar mi nikoli niti na misel ni prišlo, da je mogoče v moji družini - tako se človek uči, da skoraj nič ni nemogoče, uči se biti malo manj napuhnjen ... :-) Zaradi mene pedofilija ne bo cvetela, še marsikaj drugega ne, če bi bilo po moje. In bi bilo lepše v državi. Lepo pozdravljen!
User2135
09. 09. 2007 14.49
tako.je dokler bodo taki pri nas s tašnimi pripombami, kot si Ti in lup, potem bo pri nas pedofilija cvetela """Prvoborec, če ena 13 let stara punca hodi napol naga okoli tebe, krasna postavca, izzivalen pogled, medene besede (kako je govorila novinarka, pa to ni 13 let stara punca!?), ali ne pozabiš, da je ta punca otrok - saj nikjer nima vgravirane starosti ...""" V njeni prestavitvi je bilo ozančeno in tudi novinarka je rekla, da bo imel čez 8 mesecev 14 let. Saj to vse spada v demokracijo, tako Ti misliš ? Potem pa kot vedno rečem : Jebeš tako demokracijo. Pa nimam hčerk, ampak dva sina.
User221982
09. 09. 2007 14.36
Prvoborec, to, da je prišel tip na dom, še ne pomeni, da je pedofil. Da je pozabil, morda res pozabil, koliko je stara, sploh ni tako zelo čudno, ob vsem tem, kako je učinkovala "izkušena", zrela, pametna, odrasla. V tem primeru so njega izpostavili javnosti, ogrozili njegovo družino - kako je njegovim, ko tole vidijo na TV?! Lahko bi to, da on morda "bi", uporabili za to, da je treba biti pozoren nanj, ker morda kaže nagnenja. Če je res pedofil, so ga zdaj itak prepoznali zlorabljeni otroci ... Prvoborec, če ena 13 let stara punca hodi napol naga okoli tebe, krasna postavca, izzivalen pogled, medene besede (kako je govorila novinarka, pa to ni 13 let stara punca!?), ali ne pozabiš, da je ta punca otrok - saj nikjer nima vgravirane starosti ... Način iskanja pedofilov ...? Res so nagravžna sporočila, ki so krožila med temi dedci in punco ... Toda ... Čeprav velja, da mora odrasel človek biti obvladan, da ga ne sme iztiriti ena nagica npr., toda vseeno mislim, da so nekatera obnašanja mladih punc v resnici izzivalna ... Na žalost pa pogosto nasrkajo najbolj nedolžni. Tisti otroci, ki se sploh še ne srečujejo s kaj bolj otipljivo spolnostjo. In so res čisto nedolžni.
User2135
09. 09. 2007 00.36
lup Ja , če pa si pogledal reportažo in ne filmček, potem pa res ne vem,kakšen človek si. Ali pa ne razumeš hrvaškega jezika ali pa sploh ne želiš razumeti
User237234
09. 09. 2007 00.24
Prvo Borec In kateri mladoletnici se je razkazoval? Lahko s prstom pokažete nanjo? Jo lahko pripeljete na sodišče, da jo sodnik še sam izpraša? Boste pripeljali novinarja? Prosim, ne govorite na pamet, pokažite s prstom na eno osebo, ki je bila obtožena za spolni napad na mladoletno osebo (ali poskus le-tega) _samo_ na podlagi posedovanja slik s pedofilsko vsebino (ki, mimogrede, je ponekod kazniva, ampak ne kot poskus spolnega napada ali nadlegovanja, le kot posedovanje slik s pedofilsko vsebino). Sem pogledal filmček, vem kaj se dobi na emule in še enkrat vam bom povedal. Če se ljudje pretvarjajo, da so mladoletni, tako tudi izgledajo in se posnamejo v spolnih aktih, to še ne pomeni, da so tudi zares mladoletni (to je en del videov, ki je v nekaterih državah kljub ne-mladoletnosti igrane mladoletne osebe prav tako prepovedan). In bili so primeri, ko se je policija ukvarjala s temi videi in na koncu ugotovila, da se ni zgodilo nič kaznivega (ker osebe niso bile mladoletne, le tako so izgledale (pritlikave, ...)). Tudi ni v vseh državah tega sveta pedofilija kazniva niti moralno sporna (to je drug del videov). Dvomim, da je veliko videov v tretji kategoriji (video nastal v državi s prepovedjo in z resnično mladoletno osebo). To dvomim zaradi poročil, kako se je policiji in obveščevalnim službam težko infiltrirati v mreže pedofilov in da kako so ti krogi zaprti. In emule malo težje deluje preko kakega proxy-ja na Tajskem. Če pa vi verjamete vse, kar poberete na internetu pa je to vaš problem. Pa ne trudite se več pojasnevati, ker vidim da želite namenoma pomešati zakone. Ker, važno je, da vi veste da imate prav in to je tudi vse, kar je potrebno za pravico, vašo pravico, pravico nenapisanih zakonov, kajne? beautytulipan1 Se opravičujem, sem vas narobe razumel (razumel sem, da mi očitate, da menim, da mora biti ena deklica posiljena, da ga lahko obtožijo). Se strinjam glede obiska, čeprav me zanima, kaj pravi na to zakonodaja (gotovo so izvzeti izredni primeri (poči pipa, ogenj, ...)).
User2135
09. 09. 2007 00.13
beautytulipan1 Ne me napačno jemati, ampak če je tukaj pravica, potem pa ne vem kje je. Policija in tožilstvo nič. Če pa si malo pijan pa te na gauge obesijo
User271298
09. 09. 2007 00.09
Spet primerjave. Se res svet vrti okoli tega? Malo vinjen šofer, nič nimam proti, če to počne doma, za volanom je pa trezen.Ok. Lp
User2135
08. 09. 2007 23.46
beautytulipan1 Kje je sedaj pravica. Boljši je biti pedofil, kot pa malo vinjen šofer.