Črna kronika

Pes napadel moškega na invalidskem vozičku

Bakovci, 14. 09. 2010 07.29 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V vasi Bakovci blizu Murske Sobote je pes napadel moškega na invalidskem vozičku. Moškega je pes ogrizel, reševalci pa so ga prepeljali na zdravljenje v bolnišnico.

Po podatkih Uprave RS za zaščito in reševanje je pes moškega na invalidskem vozičku napadel včeraj ob 18. uri. Na PU Murska Sobota so za 24ur.com razložili, da je bil moški pravzaprav tudi skrbnik psa. Moški je namreč najel hišo v Bakovcih, skupaj s hišo pa je prišel tudi pes, in sicer nemški ovčar. Pes ga je v roko in nogo ugriznil v trenutku, ko mu je moški želel odvzeti copato. Pri tem je moški utrpel lažje telesne poškodbe, reševalci pa so ga prepeljali v bolnišnico.

Policija je dejala še, da je bil pes cepljen, o dogodku pa so obvestili tudi Veterinarsko upravo RS. Na Vursu so nam razložili, da se je vse skupaj zgodilo na ograjenem dvorišču, pes pa je domačega človeka ugriznil v igri. "Včeraj je bila že odrejena 10-dnevna karantena," je dejal Matjaž Emeršič z Vursa. Zadeva se sicer vodi po 11. členu zakona o zaščiti živali, torej bo moral lastnik z ustrezno vzgojo in drugimi ukrepi zagotoviti, da žival ne bo nevarna okolici.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (37)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

panakota
14. 09. 2010 21.32
swedenb 14.09.2010, 10:34 js pa poznam buldoga, ki je napadel lastnika in nato še njegovega sina
panakota
14. 09. 2010 21.25
bakky 14.09.2010, 17:14 človek ma tud zobe, pa ne grize...raj se z noži kolje, pa s pištolo strelja...kaj je zdej bolj nevarno..pes ali človek?
klobasa123
14. 09. 2010 18.29
Ne razumem zakaj to poudarjanje na invalidskem vozičku, saj so invalidi menda tudi na vozičku čisto enakopravni in za svoja dejanja odgovorni ljudje. Če pa je s psom grdo ravnal, ni pes kriv, da ga je ugriznil, pa čeprav invalida ali karkoli že je!
Puppupapa
14. 09. 2010 18.07
maca_pes 14.09.2010, 17:32 evo spet je govora o nevarnih pasmah.... nevarnih pasem ni.... nevarni so ljudje....
maca_pes
14. 09. 2010 17.32
Samo ena stvar me bega, s hišo je dobil tudi psa? Pes ima samo enega lastnika. Če je pes starejši ne bo upošteval nobenega skrbnika, sploh, če ga ne pozna. In kaj je tukaj kriv ubogi pes. Samo to, da je na njegovem ozemlju tuja oseba in ne njegov lastnik. Se pa strinjam s tem, da so psi pri nas preveč zaščiteni oziramo. (niso oni krivi) so lastniki premalo osveščeni in premalo oz. nič kaznovani. Pes sodi na vrvico, če sodi pasma med napadalno bi moral imeti nagobčnik, ko gre pes na sprehod tudi če ni veliko sprehajalcev. PES, KI IMA ZOBE - GRIZE. ******************************** Vse lepo in prav, samo zanima me definicija in obširnejša razlaga tegale stavka: če sodi pasma med napadalno bi moral imeti nagobčnik. Zanima me tvoja definicija in obrazložitev, kaj sploh je nevarna pasma, kakšna je, kaj je razlika med navadno pasmo in nevarno pasmo psa.
bakky
14. 09. 2010 17.14
Samo ena stvar me bega, s hišo je dobil tudi psa? Pes ima samo enega lastnika. Če je pes starejši ne bo upošteval nobenega skrbnika, sploh, če ga ne pozna. In kaj je tukaj kriv ubogi pes. Samo to, da je na njegovem ozemlju tuja oseba in ne njegov lastnik. Se pa strinjam s tem, da so psi pri nas preveč zaščiteni oziramo. (niso oni krivi) so lastniki premalo osveščeni in premalo oz. nič kaznovani. Pes sodi na vrvico, če sodi pasma med napadalno bi moral imeti nagobčnik, ko gre pes na sprehod tudi če ni veliko sprehajalcev. PES, KI IMA ZOBE - GRIZE.
risk07
14. 09. 2010 16.53
darlok14.09.2010, 07:56 22 Swedenb, ne strinjam se s tabo. Nagobčnik naj imajo tisti psi,ki ga morajo imeti (ker so koga napadli in so označeni kot nevarni psi). sej vse je enkrat prvič.!!
blue05
14. 09. 2010 15.35
invalid skrbnik psa......ni pa bil lastnik....ups
blue05
14. 09. 2010 15.35
karantena? saj je bil cepljen..
maca_pes
14. 09. 2010 15.15
Psi, zlasti tisti brez nagobčnika preprosto niso za v mesto. Žal so potencialna grožnja zlasti otrokom. In nikoli ne bom razumel kako si lahko (sploh v centru mesta) omisli rotweilerja ali bulldoga, ki ga navadno sprehaja brez nagobčnika - ko pogledam takšne ljudi se zdi jasno, da imajo skoraj sumljivo potrebo po varnosti, zato tudi takšni napadalni psi. rotvajleri so dobri drućinski psi in če maš ti otroka in rotvajlerja, ter če se rotvajler na otroka naveže, ne bo noben otroku nč naredu, ker ga pes lahko dobesedno raztrga. Rotvajlerji so čuvaji, in če je otrok v njihovem krdelu prideš sam čez rotajlerjevo truplo do njega. Drgač pa: Ne moreš oddat hiše in psa. Pes je živo bitje. To je isto kot če bi npr. mela družina otroka in bi enemu prodala hišo pa še otroka zravn
mickica
14. 09. 2010 14.52
shishmish
14. 09. 2010 14.38
85391: Vsi ti "vzgoja" argumenti so brezpredmetni. Grizli so tudi že najbolje vzgojeni psi in v tej malomeščansko zabiti družbi bodo pač grizli še naprej. Ker ljudje so dejsnko v stanju množične psihoze, kjer se psom pripisuje človeške lastnosti - čeprav gre za nič drugega kot zveri - dokler koga ne ugriznejo, šele potem je pa pes zgolj in samo pes in za vse je kriv le in zgolj "lastnik".
85391
14. 09. 2010 14.11
shishmish - Ja in česa naj bi bil pes kriv? Naklepnega ugriza? Že od malega si je želel nekoga malo ugriznit in nikoli ni bilo priložnosti, zdaj se je pa končno opogumil? Zakaj kakšen pes ugrizne in zakaj kakšen nikoli ne ugrizne? Si mogoče kdaj pomislil, da je bistvena razlika v vzgoji? Ali bolje rečeno vzgoji in nevzgoji in splošnem lastnikovem obnašanju do psa?
Brabus
14. 09. 2010 14.07
Dober , da ni dobil zraven še lastnikove babe.
shishmish
14. 09. 2010 14.02
Očitno pes ni nikoli kriv. Pri nas so te zveri zaščitene še bolj kot najhujši tajkuni.
tarzi
14. 09. 2010 13.31
PES NI KRIV, kriv je moški na invalidskem vozičku. Če nisi gospodar psa, mu ne smeš odvzeti copate. Torej MORA POLICIJA TAKOJ KAZNOVATI MOŠKEGA NA INVALIDSKEM VOZIČKU IN GA PREDATI SODIŠČU, tu ne igra vloge da je omenjeni moški invalid. Tudi žvali, kot pes, zaslužijo zaščito. In če nekdo ne zna ravnati z njim, si ne zasluži zaščite in ga je treba podučiti, če ne drugače, pa s kaznijo. Pes ne ugrizne zastonj: če je človek do njega agresiven, kot omenjeni invalid, ali če je bolan. TAKOJ KAZNOVATI KRIMINALCA INVALIDA NA VOZIČKU V PODUK OSTALIM DA LEPO RAVNAJO Z ŽIVALMI.
timekiller
14. 09. 2010 13.02
Najel hišo in zraven dobil psa. Kot prvo: spet so lastniki krivi, ker že to da oddajo psa poleg hiše pove preveč o njih in njihovi vzgoji psa Kot drugo: "ugriznil po temu, ko mu je poskušal odvzeti copat." Jojmene jojmene, prideš v teritorij psa, ki ga ne poznaš dolgo časa in mu hočeš vzet stvar za kero pes misle, da je njegova... mogoče bi lahko probov še iz njegove sklede kej vzet! To bi blo tud zanimiv pomoje. Ampak ja... nažalost spet en primer kjer bo pes najvrjetneje potegnu takratko.
ZeroGravity
14. 09. 2010 12.49
les3nik
14. 09. 2010 11.53
swedenb- ja res je da poslušamo o večih napadih v mestu,pa si se že vprašal zakaj? v mestu je večja možnost da koga srečaš ko greš na sprehodu(psa, mačko, otroka, ...) kot drugo pa imajo na vasi dosti bolj krvoločne pse samo so na ketni ali pa v boksu in se z njimi ne gre nikoli na sprehod, se jih nikoli ne izpusti in se z njimi ne ukvarja...pes na ketni pa težko nekoga ugrizne... ko pa mu uspe pobegnit pa naredi dosti več škode kot v mestu le da se na vasi ljudje poznajo vsi med seboj in si po večini mislijo: '' eh njegov lastnik je moj kolega, ne bi rad mel težav z njim zato ga ne bom prijavil.'' v naši sosednji vasi imajo psa, ki je že pobil veliko psov ko so lastniki s svojim psom šli mimo njihove hiše, pa lastnika vaščani prosijo naj ga da vstran, veterinar mu je reko da mu ga zastonj uspava ker se ga vsi bojijo... ampak ne... pred parimi meseci je bila policija pri njih ker je polek ženske razcotal njenega psa, potem bi še pa verjetno njo če ga ne bi njegov latnik hejal, pa se še vedno ni nič spremenilo...
PRHO
14. 09. 2010 11.29
skupaj s hišo tudi pes,hhmm., recimo zakaj zraven nei paše kakšna dama(ica) potem s copatam ne vidim problemov ali pa ugrizov.