Črna kronika

Pes spet napadel

London, 29. 12. 2007 17.17 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Po napadu rotvajlerja v Avstraliji se je podoben dogodek zgodil tudi v Veliki Britaniji, kjer je psica do smrti pogrizla dečka.

Napadi družinskih psov se kar vrstijo. Potem ko je rotvajler v Avstraliji do smrti raztrgal devet tednov staro dojenčico, podobne vesti prihajajo tudi iz Velike Britanije. Družinska psica je na dvorišču hiše do smrti pogrizla komaj enoletnega dečka.

Rotvejlerji so v zadnjih dneh ubili že dva otroka
Rotvejlerji so v zadnjih dneh ubili že dva otroka FOTO: Reuters

Reševalci, ki so prišli na kraj dogodka so našli fantka s hudimi poškodbami. Na dvorišče naj bi dečka odnesla njegova sedemletna sestrična. Njuni stari starši so na dvorišču imeli psico, ki ga je sedemletnica želela privezati, vendar ji je ta iz naročja iztrgala dečka in ga pogrizla. Pretresena deklica je na pomoč poklicala 16-letno teto, ki se je nahajala v zgornjih nadstropjih. Najstnica je želela dečka rešiti, vendar ga psica ni izpustila, zato je odšla in poklicala reševalce, ki so dečka odpeljali v bolnišnico.

Policijski nadzornik Steve Payne je povedal, da so okoliščine dogodka še vedno nejasne ter da razgovori s pričami še vedno potekajo. Povedal je še, da je bila psica družinski ljubljenček, ki predhodno ni kazala znakov agresije. ''Ko so prišli reševalci, je bila dve in pol letna psica zelo agresivna, zato smo se odločili in jo uspavali,'' je še povedal.

  • Scheppach Visokotlačni čistilnik HCE2600
  • Proklima Talni ventilator
  • Intex Montažni bazen Chevron Prism Frame
  • Zložljiv piknik voziček itStime
  • Sunfun Jakarta Gazebo paviljon Jakarta II
  • Sup Ruby
  • Kingstone Okrogli žar Bullet 57
  • Vrtni ležalnik Marissa
  • Sunfun Viseči senčnik Toskana
  • Voltomat Mobilna klimatska naprava Wi-Fi
KOMENTARJI (46)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User199756
11. 01. 2008 15.36
cosmos še neki bog ne obstaja, če še ne veš
User199756
11. 01. 2008 15.34
cosmos ja kaj še čakaš, spodaj maš moj naslov, daj pridi ker te nestrpno čakam!!!!!! res te želim spoznati, daj ulet k men, sem cel vikend doma, če me pa slučajno ne bo sem pa v rožmarinu... dej bodi moški pa pridi... pa ne zezam se, resno pridi... da te vidimo junaka... pridi , pridi čakam te
mihec.zupopihec :Na tvojem mestu bi molil boga da se to ne bi zgodilo psihopat prekleti.Tvoja dva psa katera pa mučiš ter pretepaš pa,če te bom našel kar ni dvakrat za reči pa bosta tako vesela ko bosta scala po tebi,da se bosta smejala na ves glas mesec dni.
User92462
07. 01. 2008 00.22
Tonček Balonček, komu ti to?
User202729
05. 01. 2008 16.38
Tonček Balonček Mislim, da ti tudi spadaš med ljudi. Sem s tvojimi jajčki!!!!!
Tonček Balonček
05. 01. 2008 16.21
Mene je zadnjič napadel nek človek in zahtevam, da ljudi kastirajo! So čedalje bolj nevarni!, najhujši so varnostniki, kot psi čuvaji! Če smo očistili zrak in pregnali kajenje, menda ne bo problem s psi in ljudmi!!! Ostaneva samo še midva, pa še ti se mi zdiš malo čudna, nevarna pravzaprav, pa še smrdiš!!!
User199756
05. 01. 2008 15.36
cosmos kaj te še ne bo k meni js te pa čakam?????
User199756
04. 01. 2008 13.36
_Maya_ se strinjam s tabo, tudi mene je enkrat napadel nemški ovčar in to k sm se mimo njega peljal s kolesom, to je že več let nazaj, zapodil se je za menoj js ga nisem videl niti pričakoval in kr naenkrat me je prijel za gleženj, tistega psa so potem odpeljali na opazovanje in kasneje uspavali, ker je bil zelo star brez lastnika in neprimeren da bi ga komu dali v oskrbo... js sicer nisem imel večje poškodbe gležnja le par zob od psa se mi je videlo na koži in imel sem srečo da ni bil s čim okužen... drgače pa kakršen lastnik takšen pes...
User92462
04. 01. 2008 00.09
koni9, ne gre se za to, da bi mogli objavit VSAK napad psov, ampak enkrat pa bi mogoče lahko objavili članek, ko napade lambradorec, zlati prinašalec ali nemški ovčar. Mene, na primer, je napadel ravno nemški ovčar in sem prav tako preživeli 3 dni v bolnici. Sama pa imam pitbullko, ki je vedno prijazna in ubogljiva in popolnoma nora na otroke. Tako kot je mihec.zupopihec rekel, že od malega jim treba pokazat kdo je "šef" in pol ni problemov. Sicer pa, psi so takšni, kot jih vzgojimo. LP
User199756
02. 01. 2008 12.19
xzamiel poznam svoja dva psa ja, ampak kakorkoli že veš žival je le žival in žival bo ostala, tako da žival je žival in nekega dne morda tudi nikoli lahko pa se ji zmeša pa naredi nekaj česar ne bi nikoli pričakoval!!!!! kar se pa tiče tega kdo me hoče najti sem pa tako napisal kje sem doma tako da nič ne skrivam... kdor hoče naj pride............. mmmm
User281104
31. 12. 2007 18.32
Skorajda bi pozabil. Omenjal se je ustreliti psa s pištolo ni mučenje, ne? To velja SAMO in izključno v primeru, ko krogla direktno zadane možgane. Tudi, če se ga ustreli, kjer ima srce (to velja za ljudi, za pse nisem 100%, verjetno pa), najprej občuti neverjetno bolečino (podobno kot srčna kap, kislina se spusti v mišice, kjer se krvi preneha pretakati itd - to se zgodi v zelo kratkem času), tak da. V vseh ostalih primerih velja za mučenje. PS: So bili že primeri, ko je kdo pred mano zlorabljal žival (brce v glavo, cigarete ugašat, frače...), tako da mi res ni problem v bolnišnico koga spravit, če kaj takega dela. To je samo v opozorilo vsem, ki bi morda kaj v tej smeri napisal. Ni težko najdet naslov, če daš svoj "podpis" na internetu. No, pa lepe praznike.
User281104
31. 12. 2007 18.27
Najprej bi poudaril, da se strinjam z Gojcicem in Cosmosom glede psov. Do neke mere pa se strinjam z mihcem glede tega, da če si sam v nevarnosti, tvoj bližnji itd ali pa če vidiš nekoga, ki je nevarnosti, da se naredi vse, da se rešiš, ga rešiš. Do te mere se popolnoma strinjam. Bi te pa samo opomnu na preveliko uporabo sile, prevelike poškodbe itd. Če ti dam primer napada človeka na človeka. En te napade s pestmi ali nožem, ti ga pa ustreliš s pištolo v večji razdalji kot je 2m. To je že umor, čeprav te je on napadel. Če te nekdo napade s pestmi, ti pa mu npr narediš pretres možganov, hujša izguba spomina, zlom kosti in podobno...boš ti nasrkal, ne on. Prevelika poškodba. No ja, razen, če bi bil ti tud tam tam s poškodbami, potem je zgodba verjetno drugačna. Nekaj si omenjal, da bi svojega psa tudi takoj ustrelil, če bi ga videl, da napade nekoga brez razloga, ne? Zanimivo. Če je tvoj, si ga ti vzgajal, če si se mu posvetu, skorajda v vsakem primeru, če ga vidiš kot svojega psa, bi ga moral dokaj solidno poznati, če ne odlično, ne? Potem bi lahko že vnaprej predvideval, npr, da je možnost napada v veliki množici itd, da bi ustrezno odreagiral, npr zelo kratka vrvica, nagobčnik morda ali kaj takega, ne ? Je praktično nemogoče, da bi pes, pasma, ki velja za domače ljubljenčke itd, nekoga napadla brez razloga. Razen v primeru, ko bi se psa psihično in fizično zlorabljal, k čemer si ti po mojem mnenju nagnjen (čeprav morda ne misliš tako). Tako kot si ti napisal, si dal misliti, da če bi ti videl, da nekdo npr tvojo punco napade (da jo drži za roke, ko klofta ali ji trga oblačila itd - in je brez orožja, saj kakor vidiš), da bi ga ti, če bi imel pištolo, takoj ustrelil. To je po mojem mišljenju zgrešen pristop, ker ti nasrkaš v vsakem primeru. PS: Da ne bo pomote, v zgoraj omenjenem primeru sem 100%, da se tipa prebuta do onemoglosti, but that's just me. Pretiravanje nekako ne pomaga.
User199756
31. 12. 2007 14.07
igor.gojcic je pa ni res ta tvoja teorija!!!! ampak če bi recimo moj pes ali moja dva psa po nepotrebnem in brez razloga napadla človeka ali otroka, kaj misliš da bom gledal zraven... novp ne bom, naredu bom vse da žrtev rešim in da tudi ustrelil bi psa takoj na licu mesta, kakor tudi sočloveka, ki bi napadel mene in pri vseh izbirah ki so (obramba z rokami in nogami, kakršen koli predmet ki je na dosegu roke, nož če ga bi imel, solzivc če ga bi imel, lisice če bi jih imel, itd...) ampak sm v obrambi z rokami in nogami še kr dober, pa tudi prijemi in udarci za popolno unesposobljenje napadalca ( med njih spadajo tudi zlomi kosti in izpahi udov, itd..), če od vsega tega nasprotnika ne bi mogel obvladati ter onesposobiti, bi uporabil strelno orožje ja!! v samoobrambi bom naredu vse ja da rešim sebe ali moje ljubljene in bljižnje osebe ki bodo napadene!!! pa to zdaj nisem komu grozil le tebi sem na tvoj komentar odgovoru... srečno 2008
Ramzess
31. 12. 2007 13.59
"kot drugo če psa s pištolo ustreliš to ne spada med mučenje živali, ker je smrt takojšna in pri tem pes ni trpel" Se zavedaš, da bodobno mnenje prevladuje tudi med tistimi, ki 'nimajo' težav (niti z razlogi in z izgovori), ko je 'treba' ustreliti sočloveka. Če nekdo s tako 'lahkoto' (misli) ubije žival, zakaj bi imel pomisleke pri sočloveku, ali otroku. Pomisli, eno gre z drugim.
User199756
31. 12. 2007 13.47
cosmos kot prvo nikjer nisem omenil da svoja dva psa pretepam ampak da sem jiva že od malega vn učil da sm js njun gospodar in da me morata ubogati, če pa povzdigneš glas nad psom pa to ni pretepanje psov ali mučenje živali, kot drugo če psa s pištolo ustreliš to ne spada med mučenje živali, ker je smrt takojšna in pri tem pes ni trpel, kot tretje me imata moja dva psa zelo rada, jima ne gre slabo verjetno jima gre bolje kot tebi, nikoli jima nič ne manka, tudi boks ni natiščan ampak je zelo velik za 2 psa ima namreč 30 kvadratnih metrov!!! in kot tretje je v tvojem tekstu bilo veliko lažnih obtožb iz tvoje strani glede mene, ter grdih besed zoper mene, zaradi katerih se lahko počutim užaljenega in podam kazensko ovadbo zoper tebe in verjemi da če podam kazensko ovadbo zoper lažnih podatkov o meni, navajanje neresnice in skrajno žalujočih besed ter groženj, da te bodo oziroma bomo izsledili po tvojem IP-ju!!!!! in verjemi ali ne to bom tudi storil in sicer 03.01.2008!!!! prijavo bom podal na PP ravne na koroškem, ker js sem iz mežice in tukaj nimamo svoje policiske postaje!!! srčno pa upam da se tvoje želje po srečanju z mano uresničijo in da se bova res srečala ( to ni grožnja le moje srčno upanje je) ker bi te res rad videl, kaj od teh groženj ti bo uspelo izvesti ali uresničiti!!! a sva zmenjena??? zapomni si vse kar sem napisal bom izpolnil, da ne boš kdaj pisal da sem le mož obljub in ne dejanj!!! velja? če me pa hočeš srečati pa ni problema, če prej se bova tam kjer se pač tožbe rešujejo, drugače sem pa do 08.01.2008 še doma na koroškem v kraju mežica, naslov je kopališka pot ime pa mi je miha, 08.01.2008 bom v mariboru, ker grem na izpit iz matematike na prometno šolo (jo delam izredno za prometnega tehnika), od 09.01.2008 naprej pa me med tednom žal ne bo več na dosegu, ker vozim mednarodno špedicijo in sem na poti, lahko pa me tudi vsak petek od 21 ure dalje (ampak to ne čisto vsak petek), vendar pa vsako soboto enako od 21 ure dalje, najdeš na koroškem v kraju ravne na koroškem, natančneje na zaselku čečovje v nočnem lokalu z imenom rožmarin, tam me kljub gužvi in masi ljudi ne bo težko najdit, ker me vsi poznajo... tako da oglasi se pa se bova zmenila kar te teži, a prav!!???? se vidima.. ker meni pa ti ne boš virtualno grozil in me poniževal še manj pa navajal lažnih in žalujočih stvari in podatkov o meni!!!!!!!!!! srečno in zdravo novo leto 2008 vsem
Ramzess
31. 12. 2007 13.03
Xzamiel hvala. Ampak čez novinarske napake ga pa ni, čeprav bi morali priznati tudi kakšno lastno, kot je recimo ta, da ne preverimo drugih virov, preden zapišemo kak komentar. Tukaj piše da je sedemletnica sestrična enoletniku, 16-letnica pa njena teta, s česar eni sklepajo, da fantkova mama. Drugi vir (Večer) pa piše, da so vsi med sebo sestri in brat, plus tega imajo še eno šetletno sestro, kje so potemtakem bili odrasli, njihovi (skupni) starši. "Payne je povedal, da je dečkova 16-letna sestra v hiši pazila nanj in svoji dve sestri, stari šest in sedem let. Brez vsakega opozorila je pes iztrgal otroka iz dekličinih rok in ga odvlekel na dvorišče. 16-letnica ga je poskušala rešiti, tako da je psa večkrat udarila, vendar ji ni uspelo. Dečkovi starši so bili v času napada pri sosedih." (Večer) Eno je, da je 16-letnica razočala zaupanje staršev, drugo pa je so starši razočarali vse okoli sebe. No tudi večerovi novinarji ga malo lomijo, dama je pazila verjetno na vse tri, in dečkovi straši so starši tudi preostalim trem puncam. Starši, ki so pri sosedih počeli, si lahko mislimo kaj, ne bodo deležnih lepih besed, najbrž tudi s strani socilalnega skrbstva ne. Lepo so izkazali. "Deček je postal žrtev psa skoraj leto dni za tem, ko je petletno Ellie Lawrenson v Sv. Heleni napadel in ubil pitbul terier njenega strica. Ellie je bila tedaj pri svoji babici Jackie Simpson, ki so jo pozneje oprostili krivde za uboj, posledico zanemarjanja otroka. Elliejinega strica, 24-letnega Kiela Simpsona, je sodišče v Liverpoolu maja obsodilo na osem tednov zapora, potem ko je priznal, da je bil lastnik psa pasme, ki je v Veliki Britaniji od leta 1991 prepovedana." (Večer) No comment. "Brazgotine ostanejo za vse življenje Medtem ko so smrti zaradi napada nevarnih psov redke, pa se skoraj vsak mesec zgodijo napadi, po katerih ljudem, še posebej otrokom, ostanejo brazgotine za vse življenje. Oktobra letos je denimo nekega šestletnika v Winson Greenu pri Birminghamu napadel pitbul terier in mu prizadejal hude poškodbe na obrazu in rokah. Nekaj dni pozneje so v bolnišnico v Gatesheadu pripeljali 12-letnika, ki mu je strafordširski bulterier z roke odgriznil kos mesa. V istem mestu je šest tednov pozneje neko 11-letnico napadel bulmastif in ji hudo poškodoval obraz. Avgusta je šestletna Sophia Kimpton iz Londona potrebovala plastično operacijo zaradi hudih poškodb na glavi, rokah in hrbtu, potem ko sta jo med počitnicami na Severnem Irskem napadla dva rotvajlerja. Decembra lani je neki moški na invalidskem vozičku utrpel hude poškodbe, potem ko ga je v Cheltenhamu v Gloucestershiru napadel pitbulu podoben pes. Septembra isto leto pa so morali 12-letni Kerry Neary iz Briminghama s 30 šivi zakrpati roko, za katero jo je med igro v parku zgrabil rotvajler." Ni zanemarljivo, pa vendar redki upoštevajo tuje izkušnje, kaj šele, da bi o tem poučili otroke. "Rotvajler moril tudi v Avstraliji V Pakenhamu, jugovzhodno od Melbourna v Avstraliji, je rotvajler minulo soboto napadel in ubil devet tednov staro dojenčico, ki je ležala v svoji posteljici. James Howe, glasnik reševalne službe, je povedal, da sta se dva reševalca na kraju napada borila za dekličino življenje, vendar je žal nista mogla rešiti. Pes je dojenčico hudo poškodoval po glavi in telesu. Policija navaja, da je bila v času napada doma samo mati otroka, oče pa je v bolnišnici okreval po odstranitvi tumorja na glavi. Starša sta po dogodku povsem obupana, psa pa so zaplenili pristojni organi." (ABC News) Lahko sta bila obupana, saj je bil to njun prvi in zelo verjetno tudi (vsaj za očeta) zadnji otrok. Kako 'zapleniš' žival. Čudno je, da je niso takoj ubili, kot je denimo praksa v Angliji. Mi ne moremo soditi, zakaj takšna odločitev lokalnih oblasti, oni že vejo zakaj je ta zgodba malo drugačna. Morda. Lp.
MIHEC.ZUPOPIHEC:Ti si pa takkšen zaostali neandertalski kreten oziroma nimam besed za tvoje psihopatsko vedenje,ker možganov tako ali tako nimaš.Srečo imaš da ne vem gdo si drugače bi ti dal po tejm usranem butastem gobcu. Kot prvo ne zavajaj ljudi s takimi tvojimi metodami dresiranja psov,da se še v Sloveniji ne bodo zares pričeli dogajati umori s strani psov.Tebe bi bilo potrebno izslediti tukaj zgoraj iz interneta ter te zapreti ker si nevaren za družbo s svojimi psi vred.Kaj ne vidiš kreten prekleti,da ne samo to da tepeš in mučiš pse ter misliš da če se te psi zaradi tega bojijo navajaš ljudi s svojo metodo dresiranja k zločinu. Sam priznavaš da nobeden ne sme pod razno psov spustiti iz boxa brez tvojega nadzora ker bi bila katastrofa. Ravno zaradi takih idiotov kot si ti se take stvari dogajajo ker nimaš pojma o učenju psov in taki psihopati ne bi smeli imeti nasploh takih pasem psov kar se pa tudi strinjam z večino ljudi tukaj zgoraj.Zapomni si eno skušal te bom izslediti in zapomni si da boš odgovarjal za to predvsem pa še za mučenje živali in psi ti bodo odvzeti s tem da si s tvojo razlago tukaj zgoraj potrdil vse.Zaradi takih posameznih kretenov kot si ti pada slaba luč na vse ostale kateri niso nič krivi.Pes mora ubogati vse člane družine in to ga lahko navadiš samo na lep način ne pa s pretepanjem,da se te pes boji pozneje pa zaradi take tvoje metode vzgoje prej ali slej naredi pizdarijo.Crkni gnida hudičeva in bog naj ti pomaga če bom te našel in dobil v svoje roke ti bo prekleta nesnaga žal da si se sploh skotil.Pokvaril si mi novoletne praznike a molim boga da se gdaj srečava prekleti psihopat zakajen.
KONI9: Že zadnjo krat sem odgovoril na tvoje komentarje a so na žalost ravno takrat izbrisali vse članke in nisi mogel prečitati kar sem napisal.Da ne bom ne vem kako na dolgo spet pisal ker se niti točno ne spomnim več kaj vse si pisal vendar v tem smislu kot pišeš sedaj. Kot prvo se spomnim da si pisal da te je Rotwailer napadel v prisotnosti sina tvojega prijatelja brez razloga.Verjamem da te je mogoče res napadel vendar mi ne nakladaj da te je napadel brez razloga ker to nikakor ni res.Storil si sigurno nekakšno kretnjo katere ne bi smel in je pes razumel to kot napad na sina tvojega prijatelja in ga je povsem normalno zaščitil kot se za rotwailerja spodobi.Vendar pri tem pisanju nisi napisal tudi koliko si spil ali pri tem prijatelju ali pa si že vinjen prišel tja,ker ti moram povedati da rotwailerji tudi nimajo radi pijancev predvsem pa tistih na katere niso navajeni.Drug komentar katerega si tisto krat napisal glede mene je bilo kot sem napisal je moj rotwailer tako krotek ter rascartan da bi včasih pomislil da sploh ni pes vendar če bi negdo preplezal hišno ograjo seveda na nelegalen način in bi ga pes dobil bi ga sigurno rastrgal jaz pa se s tem povsem strinjam in bi mu dal še nagrado za to.Pes namreč čuva svoje okolje teren ter lastnino in vsak nepridiprav na ta način ni dobrodošel vsaj pri meni ne,če pa gdorkoli pride na povsem legalen način kakor lahko prideš tudi ti boš videl da ti bo pes celo polizal roko in ti prav gotovo ne bo naredil apsolutno nič.Da ti še povem tole.Nobeden rotwailer tudi nima rad če se dotikaš bilo katerega člana družine vendar mi ne nakladaj da te je napadel kar tako naenkrat brez razloga.Moj pes je tudi takšen,če se me gdo mene ali bilo katerega člana družine prične dotikati ali celo mačke in tako dalje se najprej usede in prične lajati,če pa bi se to nadaljevalo bi pa napadel zatorej ne nakladaj vsaj meni ne kateri poznam rotwailerje tako dobro kot ti niti ne moreš sanjati.Nadaljne naj ti pojasnim da jaz rotweilerja nimam za taki namen da bi se me gdo zaradi tega moral bati temveč ga imam zato ker imam rad to vrsto pasme psov predvsem pa še se mi smilijo ker bi jih taki kreteni kot si ti radi iztrebili pa sploh nimajo pojma o tej pasmi psa kakor kot vidim niti o nobeni drugi in tukaj nakladajo s tabo vred brez veze.Tvoja mržnja do rotwailerjev seveda izhaja iz te smeri da te je rotweiler od kolega kao napadel brez razloga a kot sem ti omenil si naredil sam napako in ali si bil nasekan ali pa si se nakadil marihuane.Namreč moj pes ne trpi enega od zdravnikov kateri dela tam kamor ga redno vodim na preglede in to zaradi tega ker je narkoman (preverjeno) a to mene nič ne briga saj pride drug zdravnik in je zadeva urejena. Da še ti omenim to da sem pri društvo za zaščito živali in nemalokrat sem pretepel koga kateri je grdo ravnal z bilo katero živaljo kot piše KRITIKA predvsem zaradi tega ker se inšpektorji na VURSU ob prijavah sploh ne odzovejo pa tudi nemalokrat sem dobil plačilne kazni in nikoli nisem imel ob sebi svojega rotwailerja.Tako bom še delal tudi v bodoče a upam da si razumel kaj sem ti hotel povedati. Zatorej bi te tudi prosil da ne dajaš v bodoče takih komentarjev kateri nimajo prav nobenega smisla saj sem dojel da ti nimaš mržnje samo do rotwailerjev temveč nasplošno do vseh živali takih ljudi pa ne trpim in ne želim ti vendar kot pravijo bog te bo kaznoval zaradi tega ker izgleda ne trpiš niti sam sebe kar pa ni dobro. KRITIKA ti pa pošlji malo bolj točen naslov od teh sosedov pa bo golazen videla kako se pesu mečejo petarde pa še privezanemu na lanc. Da se razumemo nikogar nisem hotel užaliti in podobno sem pa napisal tako kot mislim obenem pa vsem skupaj želim srečno in veselo 2008 predvsem pa vsem živalim po celem svetu da bi se vsaj delno ublažilo njihovo trpljenje katerega morajo prenašati s strani ljudi za katere se to ne more reči da sploh so.
Zatarra
31. 12. 2007 00.43
@ kritika: Misliš, da bi kakšen videoposnetek dogajanja na sosedovem dvorišču pomagal? Ali pa če bi tja poslali kar ekipo 24ur, morda Sveta? Če že inšpekcija ne more najti ostankov petard na tleh v bližini živali (kdo jih je tja vrgel, načeloma niti ni relevantno) ...
Limona2021
30. 12. 2007 23.02
Joj GOJČIČ se OPRAVIČUJEM. Mislila sem Tonček Balonček. Vsi te njegovi neumestni nezreli komentarji so vrh glave,... LP