Črna kronika

Policisti kot povzročitelji nesreč

Ljubljana, 20. 03. 2008 19.03 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Nekateri policisti zaradi povzročitve prometne nesreče dobijo odpoved, drugi pa mirno nadaljujejo z delom.


  • LEŽALNIK
  • HLADILNE TORBE
  • POKRIVALO
  • VOZIČEK
  • REGALI
  • STROJI ZA OBDELAVO TAL
  • VRTNA HIŠKE
  • NOSILCI
  • ČISTILNIKI ZA BAZEN
  • SENČNIKI
  • ŠOTORI
  • ŽARI
  • MONTAZNI BAZEN
KOMENTARJI (35)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

BananaJoe
21. 03. 2008 12.49
skywalker, imaš prav. pravnik.net je free, pri nas lahko policist preišče avto ali osebo le z nalogom preiskovalnega sodnika, razen, če utemeljeno sumi da si nevaren za okolico, zase, ali da imaš orožje, na grobo povedano. kogar zanima bolj natančno naj si prebere. ker če ne bi bilo tako, po tem bi lahko vsakogar kr obračali okoli zaradi banalnosti,'ker ima slab dan, ker mu tvoj izgled ni všeč, ker kdo ve zaradi katerega marsovskega vzroka'. roko na srce, vem da policisti nimajo lahkega dela, kdo ga pa ima, kdo pa dela z neizmernim zadovoljstvom, kdo ima idelane pogoje za napredovanje in dobrega vodjo, pa se vseeno ne izživlja nad drugimi. uroš ne bi sklepal nič, če ne bi prvo dejali je belo nato pa zanikali. verjetno se boš strinjal da, je v postopku in bo šlo na sodišče ni enako je že na sodišču na koncu se pa izkaže da je laž. vsi tisti, ki menite da je to le pljuvanje po policiji, po tem takem za njih naj ne veljajo zakoni in kar oni zakrivijo naj bo tajno?
User111100
21. 03. 2008 11.31
Tako kot vedno SVET s svojimi provokativnimi izjavami. Policisti povzročajo nesreče, potem pa dajo 2 primera, prvega ko je prišlo do normalne obsodbe. Pri drugi, pa za javnost ne povedo vse in gre SVET kr sklepati kaj se dogaja. BULL SHIT OD SVETA! JST NEVEM, KAKO SI TI LAHKO DOBILA VIKTORJA. TO ODDAJO BI PREPOVEDAL!
User338391
21. 03. 2008 10.53
HEHE, vsi krivijo svojo nesreco na policijo. Resno mislite da se policistom kljub vsemu sranje se da nakopavati zanalasc neke probleme z ljudmi ki ocitno niso nic narobe naredili? Ste res tako zaslepljeni da se svojega obnasanja ne opazite?
User257841
21. 03. 2008 09.17
Ja, s policaji je vedno bilo tako, da oni lahko počnejo vse. V našem malem mestu, dirjajo skozi naselja 70km/h, prevozijo STOP znak, ne prečkajo ceste na prehodu, nas pa kaznujejo za vse te prekrške. Skrivajo se za uniformo,ščitijo drug drugega... Kdaj pa je še vrana vrani izkljuvala oko??
BananaJoe
21. 03. 2008 09.07
gospodarprstanov, pojdi na stran pravnik.net, ali nekaj podobnega. razčisti pojma pregledati in preiskati (osebo ali vozilo), pa ti bo takoj jasno kolikokrat prekršijo pooblastila. POMEMBNO: vedno moraš govoriti ne strinjam se in prosim da to vnesete v zapisnik! drugače ne podpisujte ničesar!!! seveda, pogoj je da ste olikani in prijazni brez žaljenja. po možnosti, še preden se dokončno ustavite, gsm nastavite na snemanje. ni važno četudi je v žepu, snema zvok. aja dobra stran je flexyourrights.com je iz usa venda princip je podoben. če ne boš sam nase pazil ne bo nihče! lp
DRmed
21. 03. 2008 08.54
Enkrat so tudi mene ustavili, brez kakršnegakoli razloga. Jaz sem se peljal po cesti nasproti pa pripelje marica, močno zavre obrne in s sireno za mano, kot da sem največji kriminalec. Lepo ustavim in počakam. Ko pride policist do avta, počasi odprem vrata ker je bila šipa zataknjena in se ni dala spustiti. In preden to uspem razložiti policaju me nahruli kot psa, kako si drznem odpreti vrata, da je to proti zakonu in ne vem kaj še vse. Nato nažene moje prijatelje iz avta, nas pregledajo kot kake preprodajalce z mamili, vsake toliko se nekdo od njih zadere naj gledamo v tla oni pa medtem pregledujejo avto. Vedel sem da če bom kaj piskal, da bo pi****ija in sem bil samo tiho. Ker niso ničesar našli so bili čisto raz****eni. Na koncu mi pa pribije, da bom dobil sodnika za prekrške ker sem odprl vrata takrat ko je on stopil do avtomobila. Drugi dan sem šel z dvema prijeteljema, ki sta bila zraven na to policijsko postajo in sem se hotel pritožiti nad načinom dela teh policistov. Ko sem odgovornemu policistu, začel razlagati kakšna je bila situacija me samo čudno gleda. Potem mu pokažem napisano kazen in spodaj ime policista in vprašam kako je sedaj s tem. Policist si pogleda napisano kazen in reče, da tega policista ni na njihovi poicijski postaji, da on nima s tem nič in lepo odšel. Na sodišču mi je potem uspelo razveljaviti to kazen in tudi policist ni nikoli prišel pričat na pritožbo. Ampak sem ugotovil kako lepo se ščitijo med sabo.
DRmed
21. 03. 2008 08.41
Jaz pa čisto verjamem cosmosu!
User46767
21. 03. 2008 02.20
cosmos: tvoj komentar je tako, kot da bi ga pisal preseratorski 18 letni šmrkavec. Vse težave si po moje delal samo zaradi tega, ker si vedel, da je policaj in si hotel malo pokazati "mišice". V tujini policija že zdavnaj več sploh ne posreduje v takšnih kurjih nesrečah, ampak so vsi dolžni izpolniti poročilo o nezgodi in je to to. Kaj šele, da bi komu padlo na pamet, da bi nekdo klical policijo samo zato, da bi nekoga poskušal zanalašč zafrkniti. Mene edino moti, ko policija izven naselja zanalašč vozi okoli 40 km/h na popolnoma ravni cesti in se potem smejijo, ker jih nihče ne upa prehiteti. Če pa jih greš prehitevat, pa gredo za tabo in si zmislijo prekršek. Takšne stvari pa bi bilo potrebno sankcionirati.
Napisal sem kot sem najkrajše lahko drugače bi rabil kar celo stran da bi napisal še bolj podrobno.Točno taka je bila zadeva čeprav izgleda vse skupaj res malo čudno in ni niti malo izmišljena.Mi je prav vseeno kaj si vi mislite,kar se pa tiče blatenja policije pa res ne poznam nobenega primera za katerega bi jih lahko hvalil temveč jih nešteto poznam samo ravno obratno.Če jih pozna kateri od vas pa naj napiše da bomo videli.Pa še to.Će verjeli ali ne še v življenju alkohola nisem niti poskusil.
User280988
21. 03. 2008 00.14
tle vidim da jedost policajev ki spadajo na črno listo! tipično za njih je recimo "tako je kot mi rečemo če ne si pa pijan"zelo dobro so podkovani kako nedolžnega narediti za krivega če jim tako paše! njim je izgleda vse tist dovoljeno kar je nam prepovedano! vsaka čast jasnovidcu!! ostali pa dajete samo korajžo potencialnim prestopnikom v lastnih vrstah!
User134539
21. 03. 2008 00.07
Da bi pa minil en dan da svet nebi pljuval čez policijo, tega pa verjetno ne bomo dočakali!? Amaterji! Boste tudi ta komentar izbrisali?
User248747
21. 03. 2008 00.03
cosmos to je to ja...bo treba snemat pa slikat...pa se tu se tesko kaj dokaze...so vodilni med istimi oz se slabsi...potem pa vemo kam pes taco moli...sramota!!! lp..veljo
User338391
21. 03. 2008 00.03
Cosmos: Sem prisel preko tvojih prejsnjih komentarjev, tako da preprosto nebom verjel tvojim bedarijam. In tako kot je terminator rekel:"Če se je zgodilo, kot si opisal, si po moje bil ti vinjen in spomin ne zna povezati stvari med seboj najbolj logično"
User305672
20. 03. 2008 23.52
COSMOS! V tvoji zgodbici je ogromno čudnih stvari, tako da ji PREPROSTO NE VERJAMEM. Najlažje je udrihati po policajih (pa nisem policaj!!!) in si zmišljevati zgodbice, ki nimajo repa in glave, kakor tvoja. Če se je zgodilo, kot si opisal, si po moje bil ti vinjen in spomin ne zna povezati stvari med seboj najbolj logično. Če že pišeš takšno pravljico, naj vsaj izgleda logična!!!
KONI 9: Tole ti pa tisoč procentov verjamem.Tudi jaz sem enkrat imel tak primer.V naselju sem se normalno peljal prižgal blinker ter pričel zavijati v levo v eno ulico.Naenkrat je počilo moj avtomobil zbilo v jarek na desno stran avtomobil kateri pa se je zaletel vame je pa bil cirka 50 metrov na njivi.Močno sem imel poskodovano nogo ne ranjeno ampak udarjeno da sem komaj stopil na njo ter se odpravil gledat kaj je z voznikom v avtomobilu.Tudi ta se je prikobacal ven zaudarjal po alkoholu da mi je skoraj postalo slabo.Prepoznal sem ga da je policaj.Pričel mi je razlagati,da so s policijsko patruljo nekaj slavili in tako dalje. Bil je tako pijan da se je celo odpeljal v drugo smer kot pa je doma.Prispela je policijska patrulja za njo pa še ena katera je rekla da bodo oni prevzeli ker so seveda z večjega mesta jih je prva patrulja morala ubogati in so odšli.Pričeli so z normalnim postopkom takoj pa sem seveda slišal da so poprej s tem policajem praznovali nekaj skupaj.Dali so pihati meni in njemu in oba sva imela čisto 0.Na kar sem seveda začel ugovarjati kako je to mogoče saj se pa vidi da je policaj pijan.Začeli so se tudi seveda takoj brezobrazno obnašati saj jih tudi nekaj ni bilo povsem treznih.Ker me je bolela noga in jih je bilo okoli 5 bili so namreč z marico sem jih pustil na miru in si mislil ko vas jebe bedaki bomo že uredili na sodišču.Neverjetno kako so počasi prišli do zaključka da sem jaz zavijal levo brez utripalnika čeprav je zadaj bilo nekaj avtomobilov katere je ta policaj prehiteval kar vse skupaj in to v naselju takrat še omejitev 50km na uro.To so seveda potrdile priče a ker so večina bili tuji državljani s Hrvaške so jih policaji pričeli provocirati ter jim ukazali naj gredo naprej.Seveda sem spet začel ugovarjati in zahteval naj vzamejo podatke od prič pa se sploh niso zmenili.Ko sem ostal sam na cesti in bilo je zvečer so še mi pričeli groziti z raznimi bedarijami in malo še je manjkalo da me skoraj niso pretepli ko sem hotel klicati POP TV.Eden mi je vzel celo telefon iz rok vzel batarijo jo nesel v marico in mi prinesel nazaj prazno ker jo je s kratkim stikom izpraznil ter uničil mi dal nazaj ter rekel sedaj pa kliči pop tv.Po rezni debati je vse ostalo pri tem.Rekel sem jim naj me odpeljejo nazaj v mesto ker me boli noga avto pa je v nevoznem stanju ter v jarku in ne morem domov in tudi k zdravniku.Samo so se smejali kot bedaki in se odpeljali.Na sodišču je bilo vse zanikano nisem imel dokazov nazadnje sem še celo jaz dobil denarno kazen in skoraj odvzem vozniške.Tako delajo policijski gnoji in takih primerov je še in še.Koliko krat pa sem samo videl da so pri manevriranju z marico vzvratno butnili v kakšen avto in če ni bilo nobenega zraven so se samo odpeljali.Niso bili isti policaji a leglo je isto.Zaradi takih in podobnih zadev pa se pozneje čudijo če jih ljudstvo ne trpi.
User305153
20. 03. 2008 23.31
policaje je treba sam snemat pa slikat druzga ne preostane vsak dan vidm tok prekrskov k jih nardijo da ce bi si uzeu mal cajta pa fotoaparat bi meu na konc dneva kr neki posnetkov
User279263
20. 03. 2008 23.17
Sem bil lansko leto na tem pogrebu, res žalosten splet okoliščin. Da se pijan policist vsede za volan; to je zaničevanja vredno. Vsak dan se policisti srečujemo z smrtnimi žrtvami na cesti, se neprestano izobražujemo v zvezi s tem, zato ni dopustno govoriti o takih odklonskih ravnanjih, da je tudi policist le človek. Lahko se nesreca pod vplivom alkohola zgodi neizkuseni osebi, ki nima pojma o nesrečah (kako hitro lahko pride do nje), ampak nikakor ne policistu, ki med delovnim casom preganja pijance!!
User338391
20. 03. 2008 23.06
"whiteazz | 20.03.2008 | 19:37 elliniko_sloveniaki, no problem, samo ti iz tvojega žepa plačuj bolniške temu policistu, ki je trenutno v idriji. kdo bo plačal popravilo vozila in vse ostale stroške...? kdo ve zakaj, zato da se bo zmazal. kaj bi se zgodilo meni ali tebi v podobne primeru? mogoče nič, če bi bil krimič ali policist. vsekakor samo potrjuje mojo tezo da so policisti in krimiči večji ološ od največjega ološa, izjema nekateri katerim kapo dol. skrivajo se pod tančico občutljivosti preiskave, hah, kako prozorno. sram jih je lahko, lažnivce. prvo rečejo da je sprožen postopek po tem pa nič. bo mogoče kdo odgovarjal za lažno izjavo? ne, saj smo v slovenistanu, odgovarjajo in plačujejo samo ovčice." Kaj se oglasas ko pa piclega pojma nimas o stroki. Mogoce kaj ves o intervencijah? HEHE! Kaksni bleferji ki ne poznajo stvari, in mecejo ven obtozbe na stvari o katerih nimajo pojma. Predlagam ti da vzames kaksno strokovno knjigo v roke, preberes in nato kritiziras. Kajti s tem komentarjem si le pokazal da se trudis iskati neke napake v stvareh pri katerih sploh neves kaj je zares napaka in kaj ni. SI LE kritizer kot je Svet ki kritizira na podoben nacin kot ti. Primer je vcerajsnji prispevek o nezakonitosti policista ki je povzem zakonito po vseh zakonih izvedel postopek. Ljudje, oglasajte se kriticno ce se dejansko spoznate na stvar. Do takrat pa nasvidenje oz. lahko noc.
User338391
20. 03. 2008 23.00
In ostali ki pravite da navaden smrtnik takoj nahebe za kakrsen koli prekrsek! RES?! Pred kratkim je bil oproscen navaden drzavljan-civil, ki je mu bilo dokazana voznja pod vplivom alkohola, 115km/h po naselju, zapeljal na nasprotni pas s cimer je povzrocil prometno nesreco, katere posledica je bila SMRT sovoznice. Vse to mu je bilo dokazano, vendar sodisce ga je oprostilo, nato ga je se na pritozbi tudi potrdilo oprostilno sodbo VISJE sodisce. In ni bil policist. Vse je odvisno od sodstva. SODSTVO JE PA V - se ve kje!
User338391
20. 03. 2008 22.56
"whiteazz | 20.03.2008 | 19:37 elliniko_sloveniaki, no problem, samo ti iz tvojega žepa plačuj bolniške temu policistu, ki je trenutno v idriji. kdo bo plačal popravilo vozila in vse ostale stroške...? kdo ve zakaj, zato da se bo zmazal. kaj bi se zgodilo meni ali tebi v podobne primeru? mogoče nič, če bi bil krimič ali policist. vsekakor samo potrjuje mojo tezo da so policisti in krimiči večji ološ od največjega ološa, izjema nekateri katerim kapo dol. skrivajo se pod tančico občutljivosti preiskave, hah, kako prozorno. sram jih je lahko, lažnivce. prvo rečejo da je sprožen postopek po tem pa nič. bo mogoče kdo odgovarjal za lažno izjavo? ne, saj smo v slovenistanu, odgovarjajo in plačujejo samo ovčice." Ti predlagam da se prvo spravis na gospode iz sodstva, parlamenta, DZ, vseh ostalih javnih sluzb katere financiras ti in jaz,... spisek se ne konca, kateri delajo taksne prometne nesrece, taksne skode na avtomobilih, toliko dolge bolniske katere vse placujemo MI!!! Vse v veliko vecjem merilu kot policisti, v veliko vecjih vsotah-skodah! Ampak NE, spravlja se narod na policijo, ker je pac clovek tak da nemara tistega ki ga kaznuje - policijo.