Črna kronika

Policisti v Železnikih izsledili moškega, ki je do smrti zbil kolesarko in pobegnil

Železniki, 27. 08. 2012 06.55 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Policisti so izsledili moška, ki sta osumljena vpletenosti v prometno nesrečo, v kateri je umrla kolesarka. Ta je umrla na poti v bolnišnico, moška pa ji na kraju nesreče nista nudila pomoči niti nista obvestila pristojnih, ampak sta pobegnila.

Policisti so ponoči izsledili pobeglega voznika prometne nesreče s smrtnim izidom, ki se je zgodila včeraj okoli 20. ure v Železnikih.

S PU Kranj so sporočili, da so policisti z intenzivnim zbiranjem obvestil ter s pomočjo dokazov, najdenih pri ogledu kraja nesreče, ugotovili, da sta bila v vozilu renault megane srebrne barve 32-letni moški in 35-letni moški, oba iz okolice Železnikov.

Slednja so ponoči izsledili na domu 32-letnika, ki je v razgovoru sicer priznal, da je vozil on, vendar so policisti zaradi možnosti, da bi bil lahko voznik tudi 35-letnik, zasegli oblačila obeh ter bodo preko mikrosledi v avtomobilu ugotavljali, kdo je vozil avtomobil v času nesreče. Prav tako so obema odredili strokovni pregled zaradi vsebnosti alkohola v telesu.

Policisti so oba pridržali in bodo po koncu preiskave zoper povzročitelja podali kazensko ovadbo na pristojno tožilstvo.
Kolesarka je sicer že šesta letošnja žrtev na gorenjskih cestah. V istem obdobju lani je umrlo deset ljudi.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (94)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Uporabnik215111
28. 08. 2012 15.19
-9
Ime in priimek ter slike obeh???
pokoloko5
28. 08. 2012 22.01
+5
Semir Kazi?
29. 08. 2012 01.05
+7
Draža
27. 08. 2012 21.41
+16
V Ameriki je to naklepni umor,doživljenska,v nekaj dnevih opravijo s takšnimi,pri nas vse zapade.
tony_abcde@yahoo.com
27. 08. 2012 19.44
-1
V pravni državi bi šla oba za rešetke za 10 let.
135kmh
27. 08. 2012 18.24
-2
Koliko je radius od Ljubljane, za prepoved komentiranja ?!
putinj
27. 08. 2012 17.26
-16
kolesarji sploh nebi smeli voziti po cestah nikakor in nikoli!!! to bi bilo potrebno nujno prepovedat, ker so res v napoto zelo zelo! naj se vozijo po urejenih progah za kolesarje enako kot pesci hodijo po urejenih plocnikih. kolesar ce ima tri stange med nogami pa dve kolesi se ne pomeni da se lahko primerja z avtomobili tovornjaki ali motorji v prometu.
kleopatra-1
27. 08. 2012 19.31
+33
najdi okoli Železnikov kolesarsko stezo, pa bodo vsi rade volje vozili po njej. Enako velja praktično za vse vasi v Sloveniji in še marsikje v mestih. Če voziš po predpisih in v normalnem psihofizičnem stanju, kolesarja pravočasno opaziš in ni težav.
kleopatra-1
27. 08. 2012 19.31
+34
malo več strpnosti vseh udeležencev v prometu, pa bo.
jester1970
29. 08. 2012 08.16
nicasa, če urejene proge za kolesarje ni, se kolesarji vozijo po cestah, razen po AC, rezervirane za motorna vozila in tam, kjer je to prepovedano. Nicasa, če imaš 1tono pleha, pa 4 kolesa, še ne pomeni, da si s svojim načinom razmišljanja za na cesto.
asdasdasd123123
29. 08. 2012 10.44
3ccc3
27. 08. 2012 15.22
-2
sožalje svojcem. Storilca kaznivega dejanja pa predati sorodnikom v roke, da si vzamejo pravico v svoje roke ...
Dejan sha30
27. 08. 2012 15.16
+12
pokverjen narod nimas kaj hinavci
brzy
27. 08. 2012 20.38
+1
pgdpgd
27. 08. 2012 14.31
+40
ne pišite kar enih nabuloz ,ker ni vedno klriv tisti .ki vozi avto. Poznam primer,ko je mlad fant do smrti povozil prepitega kolesarja,ki je hodil zraven kolesa po sredini vozišča in se prevrnil . Vsi smo ga poznali,in vedeli,da enkrat bo končal tam kjer je. Samo nismo vedeli,kateri vaščan ga bo zaradi tega nadrsal. Mladenič,ki je bil ta žrtev je čez dve leti star 26 let umrl za možgansko kapjo. In zdaj ne govorite,da tudi če nisi kriv ,se nič ne sekiraš. Kaj je pa to žensko gnalo,da se je po dežju in vetru vozila s kolesom je pa samo sama vedela.
brdavs
27. 08. 2012 15.10
+5
saj se iz prispevka vidi, da je šlo za nesrečo, udeležbo v kateri je preživeli priznal. Problem so vozniki, ki si ZVCP iz stališča moči razlagajo po svoje...
binglec123
28. 08. 2012 08.27
+5
pgdpgd, veš, nimajo vsi izpita in ali denarja za avto, da bi lahko bili na suhem. nekateri so primorani iti z biciklom ali peš- ne glede kakšno je vreme.
maja_d@email.si
28. 08. 2012 11.16
+3
Ja, samo v tem primeru je ženska imela avto ... Če pa je kdo kam primoran iti v slabem vremenu, je pa tu avtobus, tu so sorodniki, prijatelji ... samo vprašati moraš.
binglec123
28. 08. 2012 13.07
-2
maja_d, ja pa 10.000 fejsbuk prijateljev tudi. ko pa katerega nucaš pa ni nobenega...
maja_d@email.si
28. 08. 2012 13.24
+3
Kot da obstajajo samo Fb prijatelji. Če imaš take izkušnje, škoda.
jester1970
29. 08. 2012 08.20
+3
Pa saj sploh nima veze, kako je vreme. Če človeku paše, se bo pač vozil z biciklom. Njegova dolžnost je, da se drži desnega roba vozišča, dolžnost voznikov pa je, da vozijo previdno, razmeram na cesti prilagojeno in da poskusijo za seboj puščat ostale udeleženc v prometu žive in zdrave.
porka.malorka
27. 08. 2012 14.26
+25
Mene jezijo samo tisti kolesarji,ki ne vozijo po poteh ki so jim določene. primer: Pri nas je narejen pločnik za kolesarje. In glej ga zlomka vozijo se po cesti. Baje jih trese ker so narejeni izvozi. Pa saj nisem jezen na kolesarje ampak na policiste. Ker jih ne preganjajo
binglec123
28. 08. 2012 08.33
+1
niso vsi bicikli za na kolesarsko stezo. eno je kakšen holandec ali pony drugo pa dirkalna specialka, ki je ne moreš voziti po kolesarski stezi. nobenemu od Vas ne bi škodilo malo več strpnosti... aja, ja na cesto je treba gledat ne pa po telefonu drhat.
Maestral9
29. 08. 2012 09.05
+2
Peljite se nekam s temi specialkami. V zakonu je točno določeno, kdo in pod kakšnimi pogoji se lahko vozi po cesti, kjer je tudi kolesarska steza. Pol se pa machoti obelečjo v nalinijev dres in vsi lepi ovirajo promet na cesti. Čudno, da karambolov ni več.
Gustl2
27. 08. 2012 14.20
+51
Pa kako lahko pišete take stvari. Zakaj takoj krivite voznika? Ste bili zraven, ste mogoče videli kako se je nesreča pripetila? Ne? Potem pa ne obsojajte in ne prodajajte megle. Kaj se je v resnici zgodilo, bo pokazala preiskava. Do takrat pa nima človek (če ni bil zraven) kaj za obsojati in kazati s prstom. Res je, da je možakar naredil napako ko je pobegnil, to se absolutno strinjam. Ali je bilo njegovo dejanje posledica šoka ali ne, ve samo on. Dejstvo pa je, da bo nekdo pod hudim pritiskom/stresom odreagiral tako, drugi pa drugače. Žensko kolikor toliko dobro poznam (je bila od mojega očeta sošolka) in vem da je imela probleme s pijačo. Ampak to še ne pomeni da je bila učeraj pijana. Lahko je bil šofer, lahko pa nihče. Saj ni potreben alkohol, da se zgodi nesreča. Bila pa je že kar tema (zaradi slabega vremena: dež in veter), ko se je nesreča zgodila. Kdo je kriv? Šofer, kolesarka, ali pa oba? Nekateri pravite da imamo polno objestnih voznikov v Železnikih. Tako kot jih ima vsaka vas/mesto, jih imamo tudi mi. Objestneže najdeš povsod. Pa lep pozdrav vsem skupaj ter srečno, varno in strpno vožnjo vam želim.
fatboy_
27. 08. 2012 16.06
+7
Kolikor sem jaz slišal je imel "dober" razlog da se ga je napil...
Wolfera
27. 08. 2012 16.18
+3
no v vsakem primeru se tukaj gre za povzročitev smrti iz malomarnosti, če je bil zraven vpleten tudi alkohol govorimo o zavestni malomarnosti, lahko gresta sedet kar nekaj let ;)
Wolfera
27. 08. 2012 16.25
+4
Brun?ina No Limit
27. 08. 2012 13.36
+3
Vsak se ima pravico udeležiti v cestnem prometu na tak ali onak zakonit način. Vsak udeleženec pa mora paziti na sebe in da drugih ne ogroža. V tem primeru pa ne gre za to ampak za malomarnost in lahkomiselnost, čeprav ni omenjen alkohol, pa verjetno je to vzrok za nastalo posledico. Sedaj je bila na delu Policija, ki je svoje delo opravila verjetno strokovno, odvzeli so tudi kri in vse ostalo, kar je pomembno za postopek. Poraja pa se vprašanje sodbe sodišča, na kaj vse se bo kdo skliceval in kako bo obsojen. Če imaš denar boš verjetno rešen, če ne oproščen pa bo nekaj tudi zastaralo ali pa bodo iskali preiskovalce iz tujine, ker naši "niso dovolj dobri". Na koncu vsega pa vidiš, da je človeško življenje zelo malo vredno, saj ga noben več ne spoštuje.
Jinks
27. 08. 2012 13.04
-14
To je umor iz malomarnosti ali pa nenaklepni uboj, kakor hočete. Osebno sem takoj za to da se tovrstnim voznikom odvzame vozniško dovoljenje in do konca življenja prepove vožnja z vsemi motornimi vozili. Lahko bi se vozil le še s kolesom ali javnim prevozom (taksi, bus, vlak). Takšnemu vozniku morali zapleniti in prodati premoženje, ter poplačati poškodovanca, oz. bližnje, poleg tega pa bi moral dobiti vsaj 30 let zapora ali pa bi si lahko izbral 15 let (vsak dan po 8-10 ur) prostovoljnega dela v raznih bolnišnicah in zavodih, kjer bi moral pomagati in skrbeti za tovrstne poškodovance. In vse to brez plačila! Sam sem navdušen rekreativen tekač in kolesar in to kar vidiš dandanes na cestah je katastrofalen odnos množice voznikov osebnih avtomobilov, kombijev, taksijev in tu in tam kakšnega voznika tovornjaka. Večinoma se ti obnašajo kot da so sami na cesti, skrajno egoistično in neodgovorno, tako da se lahko res le lastni previdnosti zahvalim, da sem se kar nekajkrat izognil trčenju. Dejstvo je da marsikdo ne bi imel vozniške, če bi se uvedli obvezni psihični testi, testi sposobnosti upravljanja ali celo inteligenčni testi za pridobitev tovrstnega dovoljenja. In razni izgovori, kaj vse počnemo narobe kolesarji, niso na mestu, ker kolesarji nismo in ne moremo biti prehitri (kot vozniki avtomobilov radi posplošujejo za motoriste), sam se vozim vedno! ob skrajnem desnem robu v smeri vožnje ali po bankini, če je treba, pa vendar nam pripada določen del cestišča (preberite si malo CPP), tudi tistih voženj vštric se izogibam (dejansko se tako (ali kar po sredi cestišča) največkrat vozijo kolesarji na "specialkah"). Ko zbiješ nekoga in je rezultat invalidnost ali smrt, potem uničiš več življenj. In pijanost, objestna vožnja, telefoniranje, hitenje v trgovski center ali na pijačko, ipd. ne zdržijo logike. Moj nasvet oz. prošnja - pokažite malce več strpnosti do soljudi - udeležencev v prometu!
Jinks
27. 08. 2012 13.14
+7
Pa še to, ko nekateri "pametni" tu pišete, da naj se kolesarji umaknemo s cest, ker itak ne plačujemo cestnega sklada, pa tudi koles ne rabimo registrirati, pa take... Namreč vse našteto 10x preplačamo z davki, poleg tega pa tudi ne onesnažujemo okolja, ne z izpuhi naftnih derivatov ne s hrupom kot to počnejo vozniki motornih vozil. Kolesarjenje bi morali kvečjemu vsi z državo na čelu veliko bolj spodbujati in graditi kakšne kolesarske steze po vzoru Nizozemske ali Nemčije, ne pa da me je strah se voziti po teh naših luknjastih slovenskih cestah. Kolesarjenje, kot tudi špot nasploh, ti zbistri glavo, telo se naužije kisika in verjamem, da bi to potreboval marsikateri zafustriran zagovornik voznikov motornih vozil, ki so očitno edini upravičeni uporabljati ceste in se voziti kot se jim zdi.
bdnjb
27. 08. 2012 16.23
+7
jinks, skoraj v celoti se strinjam. ČE BI VSAKDO PAZIL NASE IN NA ŠIBKEJŠEGA OD SEBE, bi bilo ogromno storjenega. Tako pa, ko sem v avtu se tresem pred šleparji, ko sem na kolesu se bojim norcev v avtu, ko sem peš pa vseh po vrsti. Na žalost se večina drži "načela močnejšega". Pamet v glavo ljudje!!!!!
ejmodel
27. 08. 2012 16.50
+2
No kolesarji lih niso najbl ok. Večina jih tudi okoli sebe ne pogleda, ker so naučeni, da imajo prednost povsod.
Enyo
27. 08. 2012 17.16
+5
Jinxs. Jaz se vsak dan vozim po Ižanski c. v Ljubljani. Strinjam se da je ozka, zato full pazim tuda na kolesarjem. Ampak, ko v koloni stojim pred semaforjem in se mimo po bankini pripelje kolesar in zapelje nazaj na cesto pred mano v tistem trenutku, ko se mi prižge zelena luč in speljem.... Enega sem tako že rešil... Lahko mi drugič ne bo več uspelo in ga bom povozil. Sem kriv za prometno nesrečo.... Mogoče.
tantadruj1
27. 08. 2012 12.48
+12
predlagam, da prepovejo vožnjo z avtomobili in kolesi v železnikih, kot so to storili z balonarji. :)
tantadruj1
27. 08. 2012 13.11
-6
ironično napisano. upam,da se za to ne strinjate.
Ramzess
27. 08. 2012 11.39
+2
"zasegli oblačila obeh ter bodo preko mikrosledi v avtomobilu ugotavljali, kdo je vozil avtomobil v času nesreče" Kako neki, če sta v preteklosti lahko oba vozila avto. Ta pogruntavščina ne bo šla, četudi najdejo sledi, itak jih bodo, je to zgolj posredni dokaz.
tapridn
27. 08. 2012 10.31
+74
Ja ravno ta teden grem iz selške proti Škofji Loki pa dohitim dva frajerja na specialki, ki se furata vštric pa debatirata. Čakam, da se model umakne navznoter pa nič. No sem počakal, da so nasproti vozeča vozila odpeljala mimo, da sem ju lahko potem varno prehitel. Taki me pa pogrejejo. Pa nimam nič proti kolesarjem, sem tudi sam. Ampak ...
binglec123
27. 08. 2012 10.59
-63
uf strpnost pa to? tudi ona dva sta udeleženca v prometu- enako kot ti. potem takem te uni v moped avtu tudi motijo... mopedavto zasede enaki plac kot dva biciklista, pa hiter je prav tako.
abcdefg91
27. 08. 2012 12.17
-42
čisto prov dam da sta se kolesarja vštric furala zgleda kot pravš nisi velik na biciklu pa še nikol nis biv bliz tega da te en skor povoz če se vštric furata se avto za nima vsaj ustav pa prever da je frej če se pa en za drugmu pa folk kr tiši mem neglede na to da gre avto nasprot pol se pa zgodi to kar se je tko da je velik bl varn za kolesarje če se vštric furata!!!
littleSister
27. 08. 2012 12.18
+14
binglec123 teb pa CPP niso ravno poznani ane?
tapridn
27. 08. 2012 12.28
+27
abcdefg91 kolikor vem kolesarju pripada 1 m cestišča. Tako, da ...
abcdefg91
27. 08. 2012 12.35
-24
ja mu pripada sam če vozniki avtomobilov lohk prekrške delajo pa prehtevajo brez d bi preverl a je varn a ni sem že dostkrat doživu ko me je u uvinku prehtevu v tistem pa avto nasprot in ni velik mankal da bi me s špeglam butnu zato pravm da je bl varn da se po tak cest vštric peleš se avto za tabo vsaj ustav!
brdavs
27. 08. 2012 12.50
-4
Po mojem rabi avto "enako ceste" za prehiteti enega kot dva kolesarja. To, da nekdo zbije kolesarja je v 99% nesreča. Da pa javno govoriš, da nisi sposoben s 100 ali celo 200+ konjskim avtomobilom prehiteti dveh rekreativcev in še vedno vsak dan voziš avto si pa 1000% bedak.
Jinks
27. 08. 2012 13.06
+1
specialke, specialke... ☺ ampak vseeno so udeleženci v prometu in imajo pravice tako kot avtomobilisti, motoristi, pešci... imejte malo strpnosti, varno prehitiš ko imaš možnost in ne delaš iz tega cirkusa.
pingvini_slo
27. 08. 2012 13.58
-1
jah, če sta bila z licenco, potem nimaš kaj jambrat...
kadulja
27. 08. 2012 14.02
+11
Ne da imajo kolesarji le pravice, tudi DOLŽNOSTI imajo in te so enake kot za vse udeležence v prometu ne glede na to ali gre za pešce, enosledna, dvosledna ali večsledna vozila ali vprego vsi se morajo ravnati v skladu s predpisi, osnova je ZVCP, ki urejajo pravice in dolžnosti udeležencev v prometu.
brdavs
27. 08. 2012 14.17
+2
Vprašanje vsem "poznavalcem ZVCP": Z najmanj kakšno bočno razdaljo je dovoljeno prehiteti kolesarja?
šlogar
27. 08. 2012 15.11
+8
Po določenih izjavah tukaj razumem tako. Če vozita vštric dva kolesarja( saj se ve, koliko vozita na uro, če se še pogovarjata med seboj) nasproti pa vozi kolona avtomobilov moram biti strpna in za njima voziti tudi pol ure, če bosta ona tako želela?
brdavs
27. 08. 2012 15.16
+1
šlogar
27. 08. 2012 15.34
+13
Stopiti iz avtomobila in vsakega po enkrat brcniti v rit, da se bo naučil cestnih manir.
brdavs
27. 08. 2012 17.23
+0
MogocniFetus
28. 08. 2012 08.15
-3
brdavs všeč mi je tvoj pristop. ajde pametnjakoviči, naj mu nekdo odgovori. Pa boste kmalu ugotovili, da že od avtošole niste pravilno prehitel kolesarja.
binglec123
28. 08. 2012 08.43
+1
pismu, ko to berem me je prav groza koliko neke nestrpnosti je med vami... potem se sploh ne čudim zakaj je mladina in ortočad takšna. joj, joj, kam to vodi...
brdavs
28. 08. 2012 11.53
-2
mogočnizarodek: to, da nimajo pojma o vožnji smo že ugotovili. Zdaj jih je samo še treba spravit na javni prevoz...
Maestral9
29. 08. 2012 09.15
V tem primeru bil morali biti kaznivo, če zadeneš desnega kolesarja in prav tako kaznivo, če ne zadeneš levega.
brdavs
29. 08. 2012 09.43
kje pa je kolesarjenje v paru tako množično, da te to tako meče iz tira?
baucika@hotmail.com
27. 08. 2012 09.40
+13
o umoru v občini starše, iz četrka na petek ponoči, pa nikjer v medijih niti besede....
boy36
27. 08. 2012 10.28
-7
baucika@hotmail.com
27. 08. 2012 10.36
+34
Nima veze. Ker sem pa iz te občine, in ker vsak dan grem mimo tega kraja, kjer se je zgodil umor, me zanima, kaj točno se je zgodilo. Če se piše o umoru v Splitu in o celulitu zvezdnic in o vsem ostalem ... Šokirana sem, da sta se v roku 2-3 mesecev na razdalji 500m zgodili 2 tragediji.
baucika@hotmail.com
27. 08. 2012 11.00
+19
Zgodilo bi se naj na mostu čez kanal reke Drave, blizu HE Zlatoličje. 500m vstran se je pred 3 meseci zgodil poskus umora, to je bilo objavljeno v medijih. Pred 2 mesecema so tudi iz vode potegnili žensko truplo, ki bi naj bila umorjena na Teznu in odvržena v ta kanal. Zdaj pa spet. Na nasipu tega kanala se vsak dan sprehajajo, tečejo, kolesarijo. Ne vem, če se še kdo počuti varno po vsem tem.
binglec123
27. 08. 2012 12.03
+3
asdasdasd123123
29. 08. 2012 11.05
hehe jaja to je lepa tema xD lih uciraj sem se pogovarjal s policistom ki je namenjen preiskovanju umorov in posilstev in mi je povedau da je v slo velik0 vec umoro in posilstev kakor nam dajo vedeti mediji...celo da je od uradnih statistih slovenije kar 3x vecja...ce verjames al ne pac najbrz je tko
Janša je naš
27. 08. 2012 09.12
+17
tudi kolesa bi morala biti zavarovana, pa tudi cesni sklad bi morali plačevat, saj so isto udeleženci v prometu. Pa še ovirajo vse druge saj se nekateri vozijo kod da je cela cesta samo njihova. Tisti , ki pa imajo možnost se peljati po kolesarski stezi in tega ne upoštevajo, pa da ga z avtom podereš nikakor nebi smel odgovarjat za kolesarja! Zato sem mnenja da bi morali kolesarji prispevat v državni proračun!
zombie 1
27. 08. 2012 09.23
+10
Kolesa ne uničujejo cest,pa tudi ne smemo se peljat po vseh cestah,kot z avtomobili,tko da tole je popolnoma brezpredmetno!!!
jester1970
27. 08. 2012 09.28
+8
snakky
27. 08. 2012 15.01
-1
Mattu ali prav berem... državi ponujaš še davek na svoj bicikel?
asdasdasd123123
29. 08. 2012 11.12
človek pa kaj je s tabo? razmisli malo preden pises take stvari...ki zvenis kot pravi kandidat za slo politika XD
flum
27. 08. 2012 09.11
+26
Nč čudnega, kok se pa vozjo damačini poi teh dolinah (poljanska in selška). Smrtno nevarno ! Kdaj bomo dobil kolesarske poti ?
zombie 1
27. 08. 2012 09.24
+4
Katy120
27. 08. 2012 10.07
+4
boy36
27. 08. 2012 10.11
+13
ma daj no ko se pa kolesarji vozite po dva al pa trije u štric po dolin je pa to normaln.Ne moreš ne enemu primeru sodit vse
zombie 1
27. 08. 2012 13.22
-19
A sploh veš zakaj se po dva vozita vštric?? Ne veš ne,no naj ti odgovorim,zato da jih lahko ti čimhitreje prehitiš,ker če bi vozili eden za drugim,bi bili preveč razpotegnjeni in posledično bi jih ti dalj časa prehiteval!!! Lol
asdasdasd123123
29. 08. 2012 11.18
ja nekdo se rabi resno zavzet za to...in utrujat upravi in zbirat podpise...mi smo se borili za pločnik 6let...pa za 250m dolg pločnik do osnovne šole...
bora_bora
27. 08. 2012 08.19
+35
Kaj podobnega se lahko pripeti vsakemu udeležencu v prometu, trenutek nezbranosti, splet okoliščin. Žal verjetnost nesreče drastično povečamo z uživanjem alkohola, objestno vožnjo in ....... upajmo, da se nam to nikoli ne zgodi. Sožalje vsem prizadetim.
freiburg61
27. 08. 2012 08.23
+23
jah to že sam lepo bi blo pomagat mogoče bi imela pa še možnost preživetja
bora_bora
27. 08. 2012 08.35
+11
Ja pomeč je etična dolžnost a kako naj vem kako bom reagiral v šoku, paniki, če tega še nisem doživel
Kozorog123
27. 08. 2012 08.38
+17
Kot prvo..... Ni lepo, ampak je obvezno pomagat v takem primeru in kot drugo, dosti milejša je kazen če počakaš tam in priznaš krivdo, kot da te kasneje najdejo..... Ker policija je dosti zverzirana, da te bodo našli v najkrajšem možnem času....
Logic Popeye
27. 08. 2012 08.15
+10
so ga pa hitro našli.
freiburg61
27. 08. 2012 08.23
+5