Črna kronika

Policistov krvnik zdaj trdi, da je z nesrečo skušal storiti samomor

Ljubljana, 31. 07. 2018 09.35 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min
Avtor
STA, / Ti.Š.
Komentarji
146

Samo Tadin – povzročitelj prometne nesreče na Ižanki – predlaga obnovo kazenskega postopka. Sedaj trdi, da je z nesrečo skušal storiti samomor. Okrožno sodišče v Ljubljani mu je februarja 2016 sicer dosodilo 30 let zapora.

Več videovsebin
  • Iz SVETA: Zahteva nov postopek
    03:25
    Iz SVETA: Zahteva nov postopek
  • Iz 24UR: Tadin želi nov postopek
    01:57
    Iz 24UR: Tadin želi nov postopek

Samo Tadin, ki se je julija 2015 na Ižanski cesti namerno zaletel v policijsko vozilo na nujni vožnji in v zaporu na Dobu prestaja zaporno kazen, je na ljubljansko okrožno sodišče vložil predlog za obnovo kazenskega postopka. Tadin sedaj trdi, da je z nesrečo skušal storiti samomor. O obnovi postopka bo odločal senat sodišča, poroča Večer.

Samo Tadin se je julija 2015 na Ižanski cesti namerno zaletel v policijsko vozilo.
Samo Tadin se je julija 2015 na Ižanski cesti namerno zaletel v policijsko vozilo. FOTO: S.L.

Po dveh letih vložil predlog za obnovo postopka

Okrožno sodišče v Ljubljani je sicer Tadinu februarja 2016 dosodilo 30 let zapora. Za umor policista mu je dosodilo 25 let zapora, za poskus umora drugega policista pa 15 let zapora, nato pa izreklo enotno kazen 30 let zapora, kar je tudi najvišja možna kazen v tem primeru. Kot danes poroča časnik Večer, je Tadin po dveh letih vložil predlog za obnovo postopka, ker meni, da so nastopile nove okoliščine oziroma dejstva, ki ob sojenju niso bila znana na sodišču, nedvomno pa bi vplivala na izrek kazenske sankcije.

Tadin namreč trdi, da v času, ko je povzročil prometno nesrečo, ni bil povsem pri sebi. Dejal je, da je bil takrat zelo depresiven zaradi ločitve od žene in ker je izgubil svoj dom. Pojasnjuje, da je z nesrečo pravzaprav skušal storiti samomor. Slednje je po sodbi marca 2016 potrdila tudi psihiatrinja, ki je v svoje izvide zapisala, da je pri Tadinu zaznati globoko depresijo s samomorilno ogroženostjo. Zato obramba sedaj meni, da se utemeljeno poraja vprašanje, ali je bil Tadin v času storitve kaznivega dejanja sploh prišteven, ter želi obnoviti postopek.

Ko so policisti odhiteli na pomoč, je Tadin na Ižanski cesti v zasedi počakal prvo policijsko vozilo in namerno trčil vanj.
Ko so policisti odhiteli na pomoč, je Tadin na Ižanski cesti v zasedi počakal prvo policijsko vozilo in namerno trčil vanj. FOTO: I.J.

Julija 2015 je namreč Tadin poklical policijo in v lažni najavi za intervencijo dejal, da bo pobil svojo družino. Ko so policisti odhiteli na pomoč, je na Ižanski cesti v zasedi počakal prvo policijsko vozilo in namerno trčil vanj. Eden od policistov je umrl na kraju nesreče, drugi pa je bil lažje poškodovan. Po mnenju tožilstva je bil motiv za dejanje maščevanje za večkratno posredovanje policistov ob Tadinovem nasilju nad nekdanjo partnerico.

Slednjemu je pritrdila tudi sodnica, ki je napad na policista označila kot strašno in zavržno dejanje. Sodnice pri tem ni omajalo niti priznanje krivde, po njeni oceni pa dejanja tudi ni resnično obžaloval.

  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja
  • Telefon meseca maja

KOMENTARJI (146)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Mare2020
31. 07. 2018 22.42
-12
Najboljš, da si ga oni klošar v palamentu nalima na majico kot množičnega morilca titeka. Bo bolj kredibilen. Tega reveža bi na grmado, titeka pa kot genocidnega morilca na tron in na majice. Sej to je pravo balkanizirano slovenceljstvo . Fuj !
Tone Mihel?i?
01. 08. 2018 09.46
+9
Kaj ima Tito z nesrečo na Ižanski ..lolek ??
Mare2020
02. 08. 2018 17.02
+1
Ta človek je obsojen na smrtno kazen, ker je s ceste neprišteven zbrisal dva nesposbna bambusiča, genocidni množični morilec slovenskega naroda Josip Broz Tito pa je politični idol na majici poslanca v slovenskem parlamentu. In ti se temu načinu vladanja in oblasti v R Sloveniji pridružuješ i ne vidiš z politiko tožilskega pregona nobene povezave ? Lolek te je naredu !
Neutrino
31. 07. 2018 22.13
+11
Spet je bila tiskarska napaka. Ni mislil da je hotel storiti samomor ampak samo umor.
Sunshine73
31. 07. 2018 22.03
+12
Mene zanima kako lahko pridejo mentalno motene osebnosti do vozniškega dovoljenja sploh ?? Ali je ta osebek sploh imel vozniško dovoljenje in če ali ga je obdržal in mu ni bilo odvzeto ?? Kako je s tem ??
Neutrino
31. 07. 2018 22.14
+5
Ne vem, tako podobno kot pri Bavčarju. Aja, on ga kot policaj in politik ni imel...
94001
31. 07. 2018 21.55
+28
Imam predlog za dars. Na primorski avtocesti narest odcep, ki se po 200m konča z močnim betonskim zidom. Tam bodo lahko temu podobni po mili volji delali samomore brez, da bi škodovali drugim. Odcep se lahko imenuje Highway to hell.
Sunshine73
31. 07. 2018 22.08
+12
Zadaj za betonom, pa peč da se zadeva avtomatsko skremira ...
Mare2020
31. 07. 2018 22.10
-1
Napeljevanje k samomoru je nekaj z kar bi te pravi policaji moral orng povprašat.
Mare2020
31. 07. 2018 20.13
+0
Piše se, da je bil nekajkrat obravnavan zaradi nasilja...... Kje so bile socialne, zdravstvene službe v primerih prej ? Ali je je bil obsojen za "zločine" prej. Če je bil psihopat bi ga moral obravnavati CSD, kriminalistična stroka in tako dejnaje bi se zlahka preprečilo. Vse to so vse odprta vprašanja. Tudi murija bi morala oceniti stopnjo ogroženosti(sploh nimajo meril, razen pri otrocih ki se jih na policijah na veliko zlorablja) in jo ne delajo pred odhodom na nalogo in ne pošiljati neusposobljenih "kovinarskih" hlapcev z triletno šolo z komajda opravljanim vozniškim izpitom na tako zahtevno varnostno nalogo.
Sunshine73
31. 07. 2018 21.49
+7
Kovinarsko 3-letno šolo imaš verjetno ti in še skrajšan program prilagojen posebnim primerkom , policisti imajo vsi srednjo šolo po novem višjo šolo. Tudi za pomožne policiste je pogoj končana srednja šola torej 5 stopnja tako, da ne pametuj, če že nimaš pojma o pojmu in ne sodi drugih po sebi !!
Mare2020
31. 07. 2018 22.08
-4
Ja, ja vsi majo faks strojanove smeri. Trojni integrali niso problem .... Kakor jaz vem je za policista začetnika dovolj 3 letna poklicna šola in končan šnell kurs v kočevski reki. Včasih je bil red. Test je bil prepričat po štiriletni kateski šoli primernost Kardeljevo Pepco. Kdor je bil dober je dobr mlatu. Najboljši so dobil plakete. Prajatu je sedu njej v naročju ob tekem ocejevanju za to ne bluzi o ugledu in kvaliteti našeih policijskih sil. Kr poglej Piranski zaliv. Hrvaške mone trgajo našim ribičem mreže on pa kot mačke okol vrele kaše. Ne upajo si niti oklofuat hrvata, kaj šele da bi ga dobr pref.. kot mu gre.
Sunshine73
31. 07. 2018 22.26
+5
Ni res od nekdaj je bila šola za policiste 4 letna ... ''PRAJATU JE SEDU NJEJ V NAROČJU ob tekem ocejevanju za to ne bluzi o ugledu in kvaliteti našeih policijskih sil'' (podnapise prosim) sodeč po tebi sklepam, da imaš morda končano kako pomožno mlekarsko ali lesarsko šolo :))
Mare2020
31. 07. 2018 22.37
-3
Kaj ti ni jasn stari ? Včasih je bla katetska srednja šola ne ? Če si hotu bit policaj si mogu dat skoz srednjo šolo. To pomeni, da si moral imet v prvem letniku vse vsaj 3, da si šel naprej. Če si naredu srednjo šolo si moral opraviti matematiko, nekaj vedet o balistiki, borilne veščine si moral obvladat. Kot pripravniku in začetniku jim na misel ni prilo da bi se pederisal z narodom. So mel vertikalno hierarhijo vzpostavleno k urca in se je navadnega državljana spoštovalo vsaj tako na počez. . Dons rabiš met triletno kovinarsko in opravljen tečaj v kočevski reki, najbolj zanimiv je tisti, kako sistemsko zlorabljat otroke(pri stari upokojenki). In si že not.
Sunshine73
31. 07. 2018 22.43
+7
Menim, da si zrel za pregled pri kakem kliničnem psihiatru !!
Mare2020
31. 07. 2018 22.45
-3
xxdrgregoryhouse
31. 07. 2018 19.49
+14
nepristevem je un k mu verjame
Mare2020
31. 07. 2018 19.59
-17
Sodišče naj nebi bilo vaška ali Ljubljanska tržnica. Beseda ni dovolj. Treba je dokazati naklep in krivdo z materialnimi dokazi onkraj razumnega dvoma. Neke zgodbice zagotovo niso dovolj, da se človeka obsodi na 30 let, kar v bistvu v slo pomeni smrtno kazen. In če človek razpolaga z dokazi, da je bil v trenutku storitev K.D. neprišteven, se mu obnova za tako hudo kazen mora omogočiti. Jaz ne vem zakaj bi ga nekateri kar po srednjeveško ali po komunjzelsko .... Tukaj bi človeka najraj skupinsko umoril, ko pa se izpostavi povojne genocidne klavce(titeka,milko) pa se oblači majice u njihovimi frisi.
frako
31. 07. 2018 20.11
-12
jah večina komentatorjev je polcajev in njihovi žlahtovci, pač čist običajno za njih da ignorirajo človeške pravice.
felix59 drugič
31. 07. 2018 20.17
+25
Poslušaj model , naklepno je moril , to so dejstva . Nimaš nobene potrebe da ga braniš , sodišče je že odločilo in za tako dejanje je dobil še premalo . Sigurno pa bi se rad izvlekel kot isti morilec Maček , ki je ubil tri mlada življenja , in take ti zagovarjaš , sram te je lahko !!!
Mare2020
31. 07. 2018 20.25
-19
Če se je zaletel z avtom še ni naklepno moril. Tudi če je čakal v zasdi, ko se mu je odpeljalo. Mnogim se v tej državi, ki nima enakega sodnega vatla za vse. Sodišča ne delajo za pravico in se folk pobija med sabo. Zame je sm to eklatanten dokaz, da ta država ne deluuje. Sram naj bo pa tebe ko odrekaš modelu pravico do uporabe pravnih sredstev in pocesnega instumenta obnove postopka. Ko ti bo baba zmolestirala in odtujila otroke boš tudi sam lahko občutil kako je to v tej tiranski vukojebini, ko nate kot nedolžnega moškega skoči ves represivni aparat, ti pa nimaš protokola, ki bi te ščitil pred lažnimi obtožbami.
felix59 drugič
31. 07. 2018 20.35
+12
Model , z ubijanjem drugih udeležencev v prometu se ne išče pravica , le to je treba iskati na pristojni instituciji. V to ustanovo pa vstopiš skozi vrata , ne pa preko avtomobila nekega drugega voznika !!!
Mare2020
31. 07. 2018 20.50
-15
Človek navaja da je v obupu poskušal storiti samomor. Ni se zaletel v kogarkoli, amak v tiste, ki naj bi ga preganjali(represivni organ) za nekaj, kar je precej verjetno, da ni storil(družinskga nasilja). Torej je bila to neke vrste izhod iz obupa, ki ga z pomankanjem protokola občuti danes 15000 moških in fotrov v Slveniji in dvakrat toliko slovenkih otrok. . In ta obup se izkazuje z samomorilno dinamiko, ki jo je ugotovil tudi izvedenec. Torej... Vendarle pri tej sodbi ni vse čisto kar se tiče naklepa in krivde onkraj razumnega dvoma. Dajte človeku mir i možnost, da uporabi pravna sredstva obnove postopka in dokaže svojo nedolžnost in če temu ni tko, da odsedi svoje. Po 30 letih tako ne bo več mogel kaj prida pridonesti k tej družbi. Kar se tiče smrti murije je pa tako. Če si pravi policaj moraš vedet v kaj se podajaš. Onega je počil en švabo, ker ni znal rokovati z orožjem, Tudi tega bi murija lahko gladko ustrelila ko je zapeljal proti vozilu. Ne vidim razloga zakaj bi se brez prekoračenega silobrana to ni zgodilo. Še enkrat. Neusposblejn in nepripravlejn policaj je mrtev policaj. Njegovega nadrejenega danes za krivdo in smrt ne vpraša nihče. In to je narobe.
Mare2020
31. 07. 2018 20.50
-15
Človek navaja da je v obupu poskušal storiti samomor. Ni se zaletel v kogarkoli, amak v tiste, ki naj bi ga preganjali(represivni organ) za nekaj, kar je precej verjetno, da ni storil(družinskga nasilja). Torej je bila to neke vrste izhod iz obupa, ki ga z pomankanjem protokola občuti danes 15000 moških in fotrov v Slveniji in dvakrat toliko slovenkih otrok. . In ta obup se izkazuje z samomorilno dinamiko, ki jo je ugotovil tudi izvedenec. Torej... Vendarle pri tej sodbi ni vse čisto kar se tiče naklepa in krivde onkraj razumnega dvoma. Dajte človeku mir i možnost, da uporabi pravna sredstva obnove postopka in dokaže svojo nedolžnost in če temu ni tko, da odsedi svoje. Po 30 letih tako ne bo več mogel kaj prida pridonesti k tej družbi. Kar se tiče smrti murije je pa tako. Če si pravi policaj moraš vedet v kaj se podajaš. Onega je počil en švabo, ker ni znal rokovati z orožjem, Tudi tega bi murija lahko gladko ustrelila ko je zapeljal proti vozilu. Ne vidim razloga zakaj bi se brez prekoračenega silobrana to ni zgodilo. Še enkrat. Neusposblejn in nepripravlejn policaj je mrtev policaj. Njegovega nadrejenega danes za krivdo in smrt ne vpraša nihče. In to je narobe.
grikos
31. 07. 2018 21.07
+14
Ti si zblojen,upam da bo nekdo od tvoje familije tako nastradal,takrat pa ne hodi okoli policije in ne jokaj,ter se ne sklicuj na človeške pravice LOL
grikos
31. 07. 2018 21.11
+13
Kako pa je kaj s tvojim zdravjem,kako bi reagiral in komentiral,ko se bi nekdo namerno zaletel v nekoga od tvojih domačih.
AlenkinaBratovš?ina
31. 07. 2018 21.31
+3
Na dobu imas internet se ob tej uri samo? Pol 30 let le ni taka smrtna obsodba. Zdej pa dost ok? Lights out
Mare2020
31. 07. 2018 21.58
-5
Star ti sploh ne veš kaj človeške pravice so. Okol Policije pa ne hodm in nikol ne bom, saj taki kot so niso sposbn poskrbet niti za lastno varnost, po večini so sposobn sam zlorabljat državljane, še posebej tiste ki jih pravočasno ne odf... in majhne otroke. Dokazano. Policaj je ta zato, da pref... zločince. V Sloveniji pa so policija Zoki in njegova narko mafija t.i. Balkanski bojevniki in njihove sodniške oporode za to da se omogočj plenjenje balkanskemu smradu ter omogoča pritlikavcu in njegovim oporodam,da ostajajo na oblasti. Vmes se najde še kakšen pasjejebec kakšen Lončarič in podobna sodrga. Materialni dokazi se uničujejo procesno in "nikome ništa". Policijka banda je zlizana en z drugim, "dedce" tam pa vodi žlahta namest vertikalnih struktur policije. Tudi to je dokazan.
xxdrgregoryhouse
31. 07. 2018 19.47
+28
vrže naj s z mostu ne pa da ubije nedolžnega človeka
Mare2020
31. 07. 2018 19.45
-23
Pravna država omogoča vsakemu da se brani. Če se mu je vtrgalo ne more biti kriv. Razloge za to pa ve sam on. Sem prepričan, da jih bo povedal. Sicer pa če bi murija bila tako nedolžna in znala voziti avtomobil se to nebi zgodilo. Še posebej ob dejstvu da je v takih primerih za spremstvo potrebno varno(blindirano) vozilo in spremstvo policijskega helikopterja. Amaterji z triletno kovinarsko šolo in šnell kursom v kočevki reki zagotovo ne morejo na tako nalogo, ki zahteva specialna znanja. Kriva je murija sama, da svojim ni zagotovila primerne usposobljenosti, opreme in varnosti. O gaugah in čarovniških inkvizicijskih metodah, kot tudi metdah rezanja od spodaj navzgor po Titeku oz. Milki Planinc pa nebi res ...
AlenkinaBratovš?ina
31. 07. 2018 21.30
+7
Seveda, ce bo povedal da se mu je strgal mu bomo verjeli in seveda ne more biti kriv. To je ustavna pravica vsakega kriminalca in get out of jail free karta. Pa policaji bi se definitivno moral na vsako prijavo druzinskega nasilja pripeljat z bataljonom tankov in 3 pilatusi. Svasta slovenska zemljica rodi
supergigi
31. 07. 2018 19.21
+12
Smrtna kazen ali 15 let trdega dela v delovnem taborišču minimalno 10 ur/dan.
TistoPravo
31. 07. 2018 17.55
-4
Ne vem, zakaj se ljudi sploh zapira. Naj se jih da v vzporedna mesta z enimi ta istimi. Tko bo preobrazba uspela na katerikoli način že, in do takrat koristno....koliko je prostora na svetu, enim pa se omejuje da bi služili tem planetu in skrbimo na nek način za njihov omejen prostor vsi preostali...
krnekilojz
31. 07. 2018 18.28
+20
zakaj mu ne dajo smrtne kazni, če je že hotel narediti samomor? samo ustreči mu je potrebno ne ga pa futrat 30 let!
jamajaka
31. 07. 2018 20.47
+3
nismo v ameriki tam dobiš el stol pri nas ne obstaja
Uporabnik1385495
31. 07. 2018 17.35
+10
Pomagati mu je treba.Ce ne zeli ziveti
User792410
31. 07. 2018 17.34
+21
Mislim, da bi se pri nas našlo ogromno ljudi, ki bi bili pripravljeni "žrtvovati" nekaj centov za honorar rablju, da mu pomaga, če že revše sam ne zmore, gofno eno samopomilovalno!
FIGEC
31. 07. 2018 16.41
+44
Ti prokleti odvetniki, kaj vse si ne zmislijo, samo da bi jim čimveč kapnilo v žep. Česa takega se normalen človek ne bi domislil, njihov izrojeni um pa nemudoma...
brabusednet
31. 07. 2018 16.38
+44
Pa naj mu da sodnik štrik pa se naj sedaj obesi in je vse urejeno pa še stroškov v zaporu ne bo povzročal.
DirtySanchez
31. 07. 2018 16.37
+24
pomagajte mu v zaporu , da ne bo več porabljal davkoplačevalskega denarja.
ata janez
31. 07. 2018 16.32
+33
Če bi res hotel storiti samomor,bi se z najvišjo možno hitrostjo zaletel v zid.Lari fari.Sicer mu pa lahko pomagajo umreti,saj nebi bil prvi.
jozeceljski
31. 07. 2018 16.21
+33
Prej si je želel umreti zdaj, ko je dobil 30 let zapora si želi živeti... na prostosti. Tako dolgemu zaporu se bo izognil samo... s samomorom. Na težak način je spoznal smisel svojega življenja.
oježeš
31. 07. 2018 16.18
+41
Ne nasedajte provokacijam obsojenega morilca. Če bi želel narediti samomor ima 1000 in 1 način, da ga uspešno izvede, ne pa da umori še druge ljudi, namerno policista, katera je zavestno čakal v zasedi. Take ljudi bi bilo treba strpati v zapor do smrti, brez možnosti pomilostitve ali celo vikend zapora.
Sunshine73
31. 07. 2018 15.52
+12
Takih in podobnih pacientov je vsaki dan na cestah ulala !!
stella83
31. 07. 2018 15.51
+42
Pa bi naredil samomor, ne pa da je ubil človeka. To ni samomor, ampak umor. Grrrrrr