Črna kronika

Popadljivi mešanci napadli občanko

Lesce, 27. 03. 2007 10.07 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 2 min

Trije podivjani psi so v Lescah napadli več ljudi. Starejšo občanko, policiste, ki so ji hoteli pomagati, in poštarja v bližini.

Trije psi 39-letnega Radovljičana so v ponedeljek pred 8. uro zjutraj v bližini župnišča na Hraški cesti v Lescah napadli 73-letno občanko. Leščanko, ki je utrpela lahke telesne poškodbe, so pred napadalnimi mešanci rešili policisti, ki so se s strelnim orožjem ubranili pred psmi. Zoper lastnika psov je Policijska postaja Radovljica zaradi utemeljenega suma storitve kaznivega dejanja povzročitev splošne nevarnosti kazensko ovadila.

Lastnika psov bodo zaradi utemeljenega suma storitve kaznivega dejanja povzročitve splošne nevarnosti kazensko ovadili (Slika je simbolna)
Lastnika psov bodo zaradi utemeljenega suma storitve kaznivega dejanja povzročitve splošne nevarnosti kazensko ovadili (Slika je simbolna) FOTO: Reuters

Kot so sporočili s Policijske uprave Kranj, je bil dežurni policist Policijske postaje Radovljica v ponedeljek ob 7.50 obveščen, da so trije psi v bližini župnišča v Lescah napadli občanko. Na kraj je bila napotena policijska patrulja, ki je na poti v Lesce na Hraški cesti naletela na napadeno žensko. Policista sta takoj pristopila k poškodovani občanki in ji nudila prvo pomoč. V tem času pa so se ženski in policistom ponovno približali psi in jih poskušali napasti. Za obrambo pred njimi je policist s službeno pištolo ustrelil enega izmed psov, ki so se potem razbežali.

V bližini dogajanja je svoje delo opravljal poštar, ki je po opravljenem razgovoru s policisti nameraval nadaljevati z raznašanjem pošte. Pri tem pa se je eden od psov zakadil proti njemu in ga hotel napasti. Poštar se je pred njim sprva branil s kolesom, s katerim si je zakrival telo in odrival psa. Ker pes z napadom ni prenehal, pa je do njega prišel policist in vanj izstrelil naboj. Po tem so se vsi trije psi zatekli v uto na dvorišču stanovanjske hiše svojega lastnika.

Policisti so na podlagi zbranih obvestil in ogleda kraja dogodka ugotovili, da so psi ušli iz ograjenega prostora pri lesenem objektu, kjer je bila ograja razrahljana in odmaknjena. Ker so psi ogrožali varnost ljudi, je zanje poskrbel veterinarski inšpektor, ki je odredil desetdnevno opazovanje v zavetišču za pse na Blejski Dobravi. Ranjenima psoma je bila nudena tudi veterinarska pomoč, vendar sta bila kasneje zaradi notranjih krvavitev evtanazirana.

Poškodovano 73-letno Leščanko pa so z reševalnim vozilom odpeljali v Zdravstveni dom Radovljica, kjer so ugotovili, da je utrpela lahke telesne poškodbe, in sicer več vbodnih ran in dve raztrganini na levi nogi ter odrgnine na desnem kolenu. Po nudeni zdravniški pomoči so jo napotili v domačo oskrbo.

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
KOMENTARJI (21)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User203527
28. 03. 2007 08.08
Psi morajo biti privezani. V mestu pa nagobčnik. Če ne, sledi kazen.
User112601
27. 03. 2007 15.50
Oddaljili ste se od teme. Čisto enostaven zaključek-LASTNIKI SO DOLŽNI POSKRBETI ZA SVOJE PSE! In država mora pri tem imeti ustrezno zakonodajo in nadzor za tiste, ki tega ne spoštujejo. Konec debate!
User109940
27. 03. 2007 15.48
stajler Ce si dobro prebral komentarje vseh, si sigurno zaznal, da nihce ne zagovarja psov. Se manj njihovega lastnika. Kot sem ugotovila iz tvojega posta, pa o psih veliko ne ves, zato si preberi mojega prejsnjega in bos nasel vzrok popadljivosti ali pa kakrsnekoli druge motnje pri psu. Kot bos ugotovil, je problem v lastniku ter agresivni okolici, ki napada psa s koli, jim mece kamenje... Izgleda, da si tudi ti izvor popadljivim psom. Hmh. Upam, da se motim in ce se, se ti opravicujem. Pa tudi nihce ni rekel, da njegov pes nebi nikomur nic naredil... kot si prebral, pa so delali ljudje na tem in predvidevam da se vedno (vzgoja psa), da ne bi prislo ali celo prihajalo do takih stvari. Se pa strinjam, da so psi, ki skacejo v cloveka, moteci. Vzrok so ponovno lastniki, ki jih tega ne odvadijo oz. jih ne vzgojijo. Taki lastniki res nujno potrebujejo kaksno lekcijo v soli, ki bi trajala kaksno leto. Sicer se pa ob tem casu (spomladi) zacenjajo sole za pse ter njihove vodnike. Tako da vsi lastniki psov v solo. Ne glede na velikost psa. Pa ne bo lajanja v tri krasne po nepotrebnem in ne skakanja v ljudi. Pa psi bodo poslusni, mirni, miroljubni, nepopadljivi vzgojeni. Prav tako bodo vzgojeni tudi njihovi lastniki. Pa se nekaj. Res je grozno, da na racun lastnikov psov, ki nimajo pojma kako je potrebno s psom, ki naredijo divjaka ali pa pretiranega strahopetca iz psa, trpijo vsi ostali lastniki, ki za psa skrbijo tako kot je treba, ga vzgajajo, ga sprejemajo kot zivo bitje, ki ima ravno tako pravico do dostojnega zivljenja. Stajler. Po eni strani bi ti zelo odsvetovala lastnistvo psa, po drugi pa bi ti ga priporocila (ce si seveda normalen). Seveda pred tem pa se kup knjig o njih, da bi znal izbrati pasmo ali pa mesancka. Ker sam ves, kaj te moti pri odnosu drugih psov do tebe, sigurno ne bi dopustil, da bi bil tvoj pes tak. Seveda, ce si normalen, pa bi imel tudi tvoj pes normalno zivljenje. Bil bi clan druzine. Ce ga pa kot takega ne mores sprejeti, pol pa prva moznost: nikoli psa, ker mu lahko naredis prevec skode. Prav tako pa tudi okolici. Soul. Se strinjava.
User203564
27. 03. 2007 15.43
Tudi sam imam solanega psa in je kljub letom se vedno prava igraca (zlati prinasalec) in se hoce igrat z vsakim psom ki pride mimo (razen seveda tistih ki so ga napadli).Je pa veliko lastnikov psov ki svoje pse ne znajo ali nocejo krotiti, tudi to se mi je ze zgodilo ko naju je na sprehodu napadel nemski ovcar, lastnik pa je veselo hodil 200m za njim kot da se ne dogaja nic .... mojega je dobro pogrizel in dobil nism niti opravicila lastnika ko je svojega psa koncno odvlekel stran ..... pa mu je potem policija nesla poloznico. Zelo na zivce mi gre , ko ima clovek psa ki je vecji od njega in ga tudi ko je na vrvici ne more kontrolirati ker je pac premocan in prevec agresiven...... takim bi moral dat gor nagobcnik pa bi bil sprehod veliko lepsi in mirnejsi ko ves da se psu in lastniku ne more zgodit hujsega
stajler
27. 03. 2007 15.15
Heh vsi ki zagovarjate te boge kužke! Tipični lastniki psov, ki vedno pravijo "Ja saj moj kužek ne nebo nič naredil". Osebno sem že večkrat razmišljal da bi se, kadar grem na sprehod opravil s kakšno palico ali pa kolom, da bi se rešil teh nadlog ki te vsakič oblajajo ali pa skačejo nate. Dejte pse na vrvice ali pa jih zaprite! Se strinjam s tem, kar je napisal zupanciceva jama. Lastnik bi moral pa dobiti zapor ter plačati odškodnino gospe.
User169086
27. 03. 2007 15.05
Pa kaj si ti neko Nadbitje, zupančičevajama??? A dej? Ker si človek odločaš o tem ali bo pes ostal živ ali ne? EJ, ŽIVO BITJE JE ŽIVO BITJE! Kdo pa daje in komu pravico, da odloča kdo bo živel in kdo ne? In očitno tvoj kuža ni člandružine, vsaj ne čutiš ga tako! In potem gredo taka prepričanja iz generacije v genercijo...
izola1
27. 03. 2007 14.41
barbara, se strinjam
User109940
27. 03. 2007 13.59
zupancicevajama Pa je tvoj pes solan? Ali ga samo pretepas al kaj, da ve kdo je gospodar? V tem je razlika. Lahko si dober lastnik in se vedno gospodar, al pa le tiran, ki naredi lahko psa krvolocnega, ustrahovanega... Taki moteni psi so okolju nevarni. Ce si pa psu povedal kdo je gosodar s pomocjo sole, kjer so tudi tebe naucili kako imeti psa in kako ga vzojiti, da ne bo ogrozal nikogar in bo se vedno normalen pes (beri brez motenega obnasanja, ki si mu ga lahko privzgojil), pol pa super in edino pravilno. Kajti pes mora vedeti kdo je gospodar oz. vodja kardela. Ne sme se te podrediti kajti v drugem primeru imas lahko celo ti probleme... vse to velja ne glede na rodovnik,nerodovnik, pasmo, nepasmo (mesancki), velikost, spol...ne glede na to ali je pes pitbul, rotweiler ali novofundlandec, pikinezer ali pa nek mesancek. Ce ni prave vzgoje oz. je sploh ni (je pes prepuscen sam sebi tam na verigi ali v boksu; niti cepljen, brez vode ter primerne hrane) in ce je okolica agresivna do psa, pol je problem. Mislim, da sem bila dovolj jasna, da ves sedaj, kaksnega psa imas oz. kaksnega psa si vzgojil. Upam, da si ga solal (vsaj mala sola). Drugace. Hmh. Kaj ti naj recem. Upam, da ne bos imel vec nikoli psa.
User110458
27. 03. 2007 13.42
Kako ste vsi pametni!!! Pa strpni in polni nasvetov! Poglejmo! Jaz sem clovek.Ker sem clovek odlocam o tem ali bo pes zivel ali ne in ne obratno. Lahko imenujete to naravna selekcija. Ce bi napadel kogarkoli iz moje druzine, ga nebi bilo vec med zivimi, lastnik pa ,ce bi imel sreco v bolnici. Mimogrede..imam krasnega kuzija doma.Vendar moj pes ve kdo je gospodar. Pa me imenujte z kakrsnimkoli izrazom zelite, mi je vseeno.
bingo@planet.si
27. 03. 2007 13.25
Vsi vidjo samo uboge živali! Vedno so za vse krive samo živali! Kdo dela živali nore - ljudje!!! Kaj pa razni norci, ki vsak dan hodijo mimo nas po ulicah s pištolami in raznim orožjem za pasom, a ti pa niso nevarni? Človek je bolj nevaren in škodljiv, kot pa žival! Je pa res, da mora lastnik živali poskrbeti, da se kaj takega ne zgodi!
User189751
27. 03. 2007 13.24
sbp, :) :) :) si pa za štose, a misliš da če bi ti sprovociru al sprovocirala psa čez ograjo, in bi čez pol minute pršla stara mamca mim, pes neb napadu mamce, ampak bi šu tebe iskat...., verjetn pes ostane razdražen, zakaj pa so psi ponovno približali policistom in pa potem napadli poštarja (verjetno jih ni provociru)!
SBP
27. 03. 2007 13.08
Stara mamca je provocirala, genau,....
User189751
27. 03. 2007 12.59
mislim da že vrabčki čivkajo da so krivi lastniki, vendar dajmo se vprašat kdaj bo kdo kaj naredil da do tega nebi prihajalo.... Mogoče pa je ta lastnik čisto uredu delal s psi, saj sem že dostikrat slišal, da pač psi nesmejo biti privezani na verigo in je bolje da so spuščeni, no in v tem primeru so bili in verjetno imeli tudi precej prostora znotraj ograjenega prostora, imam pa eno izkušnjo s tako ograjenim psom, ki so ga šolarčki vsakodnevno dražili skozi ograjo in ko je tako izoliran pes za ograjo, ki drugače nima pravega stika z ljudmi, ušel iz ograje, se je prav tako zgodilo da je napadel kar nekaj ljudi na ulici, vendar to je bilo že pred leti, ko ni bilo tako popularno o tem poročati in za to ni zvedel nihče razen domačinov.
User112601
27. 03. 2007 12.57
Spet psi napadajo! Pa kakšna je to država, da mora ne vem koliko ljudi biti žrtev psov, da se kaj naredi. Sprejmite čimprej ostrejšo zakonodajo za lastnike psov in uvedite rigoroznejši nadzor v praksi.
User190332
27. 03. 2007 12.53
Tako se to dela, bravo policisti!! Vse pse, ki po ulicah tekajo ali bolje rečeno lutajo brez nadzora, je treba postreliti!!!!!!!!!! Inšpekcijske službe itak nič ne naredijo!
User231114
27. 03. 2007 12.41
Se popolnoma strinjam z m&k.Tudi sama imam doma pitbulko,ki je krasna.Za to kar se je zgodilo je kriv IZKLJUČNO lastnik.Sploh pa če ima več psov,mora vedeti,da so ti psi skupaj krdelo in kar bo naredil eden,bosta še druga dva.Ste pa pravi hinavci,če bi šlo za pitbule,bi že pisali,sedaj pa očitno ni pomembna pasma.Ta dogodek je dokaz,da lahko prav VSAK pes,ki ni deležen vzgoje in ni pod nadzorom,UGRIZNE!
User111320
27. 03. 2007 12.40
kardelni nagon....
User29862
27. 03. 2007 12.23
Zakaj ne napišete katere pasme so bili psi ??? Sem prepričan, da če bi bili pitbull-i, bi se spet razpisali in pogovarali kako so ti psi nevarni!!! Sam imam pitbulko doma, pa vam vsem povem, še z mačko sta prijateljici-pogojni seveda, zato vsem nevednežem psov, ni pes kriv kakšnen je, kriv je lastnik !!!!!
User205834
27. 03. 2007 11.16
Samo žalostno koliko je takih gospodarjev, kot je ta.
donato
27. 03. 2007 11.06
Kakršen gospodar,takšna je "žvau"!