Črna kronika

Reševalka na nujni vožnji peljala skozi rdečo luč in trčila v drugega voznika

Ljubljana, 13. 12. 2018 16.51 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V križišču Vilharjeve in Topniške ulice v Ljubljani se je zgodila prometna nesreča, v kateri je bilo udeleženo reševalno vozilo. Voznica (reševalka) na nujni vožnji je zapeljala skozi rdečo luč in trčila v avtomobil, ki je pripeljal z njene desne. Voznika in potnici v obeh vozilih so se v nesreči lažje poškodovali.

Ljubljanski policisti so bili okoli 12.45 obveščeni o prometni nesreči v križišču Vilharjeve in Topniške ulice, v kateri je bilo udeleženo reševalno vozilo.

Po do sedaj zbranih obvestilih in z ogledom kraja prometne nesreče so ugotovili, da je voznica (reševalka) vozila reševalno vozilo znamke Nissan na nujni vožnji s prižganimi modrimi, rotacijskimi lučmi in vključeno sireno, po desnem prometnem pasu za vožnjo naravnost Šmartinske ceste iz smeri Bolgarske ulice proti Linhartovi cesti. V križišču s Topniško ulico je pri rdeči luči na semaforju zapeljala skozi križišče in pri tem trčila v voznika osebnega vozila Ford, ki je tedaj pripeljal po prometnem pasu za vožnjo naravnost Šmartinske ceste, iz smeri Kolinske ulice, z njene desne strani in je v križišču s Topniško ulico vozil naravnost proti Vilharjevi cesti. Po trčenju je vozilo Ford odbilo v desno, kjer je trčil v drog javne razsvetljave ob levi strani Topniške ulice.

Voznika in potnici v obeh vozilih so se v nesreči lahko telesno poškodovali in so jih z reševalnimi vozili odpeljali v UKC Ljubljana. Voznika sta opravila alkotest, ki pri nobenemu od njiju ni zaznal prisotnosti alkohola v izdihanem zraku.

Po vseh zbranih obvestilih bodo zoper voznico izvedli ustrezen ukrep, so sporočili s PU Ljubljana.

 

  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (184)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

ivan.z Doba
15. 12. 2018 17.40
+4
"Sicer drži, da voznikom vozil s prednostjo ni treba upoštevati prometnih pravil in prometne signalizacije, vendar morajo voziti na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa ali njihovega premoženja,« poudarjajo pri policiji."......."Problem je v pomanjkanju izobraževanja voznikov intervencijskih vozil. Vozniki izkušnje v intervencijski vožnji pridobivajo predvsem ali le z dejanskimi vožnjami. Ravno zaradi tega prihaja do nesreč intervencijskih vozil med nujnimi vožnjami. Izsiljevanje prednosti, premajhna varnostna razdalja in neobvladovanje stopnje adrenalina, ob pomanjkanju treninga, so ključni dejavniki tveganja nastanka prometne nesreče,« je poudaril Granda, inštruktor varne vožnje."
lahunin
15. 12. 2018 15.46
-3
danasnji policaji so sploh se policaji njihov strak kako so se spravli na tovornjakarje
FIGEC
16. 12. 2018 15.18
lahunin
15. 12. 2018 15.37
-3
ZAKAJ POLICIJA NA TAKA VPRASANJA NE DA ODGOVORA IN KAJ POMENI VOZILO NA NUJNI VOZNJI
lahunin
15. 12. 2018 15.34
-2
SAJ IMAMO MINISTRSTVO ZA PROMET PA AGENCIJO ZA VARNO VOZNJO AVTO SOLO VSE TE PLACUJE DAVKOPLACNIK IN KAJ DOBIMO OD NJIH 16 LETNIKE 90 LETNIKE MED NJIMI PA ZELO VELIKO KI NISO SPOSOBNI ZA VOLAN IN DELAJO SAMO GNECO NA CESTAH PO VSEM TEM PA IMAMO V SLOVENIJI 6O LET STARE CESTE NAPRIMER MEDVODE LJUBLJANA
Ramzess
14. 12. 2018 16.25
-15
In kakšen je bil ta ustrezen ukrep, zakaj skrivanje za nedoločnim izrazoslovjem. Še en voznik rešilca, ki ne bo nič kriv.
lahunin
14. 12. 2018 12.40
+3
V SLOVENIJI JE DOVOLJ DA IZPOVNI UPRASALNIK DA PELJES AVTO KOT SE TI ZDI IN TO JE VSE IN KAKO SEDAJ NAPREJ NAJ VOZIM CE ZASLISIM SIRENO SVETLOBNA OPOZORILA SPREMSTVA ALI VOZILA NA NUJNI VOZNJI VOZNIK V TEM PRIMERU JE SIGURNO SLISAL SIRENO IN BI MORAL VOZILO PRIPELJATI POCASNEJE CE JE POTREBA SE USTAVIT TAKO PA ZAKAJ BI CE IMAM ZELENO IMAM PREDNOST
FIGEC
16. 12. 2018 15.20
Sputnik
14. 12. 2018 11.27
+9
prosim da uporabnika kugakaj ne jemljete resno ker nima izpita in je še z mlečnimi zobki ki mu jih umiva mama
Kugakaj
14. 12. 2018 11.42
-9
picolin
14. 12. 2018 14.10
+4
kakopakaj. ce je pa res.glede na tvoje pisano ne more bit drugace
izbrisaniodpotv
14. 12. 2018 09.45
+65
In spet bo resevalka kriva pokasirala kazen plus točke.In dokler bo vedno reševalec kriv bo še več nesreč.Lublančani tko ne znajo vozit avtov vlečejo se kot megla in od takih voznikov lahko pričakuješ reakcijski čas pet sekund ali se bolša kr naj se zaleti vame sej bo tko on kriv!(zalostno toda resnično)Nekateri pametnjakoviči ti rečejo jest vozim varno vozim počasi samo zapomnite si da boste nekoč zaradi svoje počasnosti pokasirali(bognedaj)hude poškodbe.Na cesti zaspanetje in taki ki spregledajo reševalno vozilo nimajo kaj iskat.Se vidi da drzava da vsakemu izpit samo da kasira denar potem pa jokajo koliko je mrtvih in nabijajo kazni za radarje seveda voda na njihov mlinVsak ki se vsede v avto bi se mogel zavedat da streze drugemu po zivljenju ali drugi njemu!In ne niste varen voznik če voziš počasi in pod omejitvijo ker povzročaš nesreče za sabo ampak dokler je tvoj avto cel te ne briga ne.KUPUJETE SI DIZLE ZA VOZNJO PO MESTU?????Ze tukaj se vidi da kot vozniki nimate pojma o avtomobilih še manj pa pojma o voznji.Na cesti se ne bojim divjakov ker so njihovi refleksi petkrat hitrejsi kot pa refleksi človeka ki s svojim novim vw tdi špara nafto vozi počasi in v zadnjih petih letih ni šel hiteje kot 80 km/h.Na avtocesti podobna zgodba!Nov avto 80km/h kamioni ga prehitevajo in povzročajo nevarne situacije.Takim bi lepo uničil vinjeto pa 1000e kazni.Najbolj mi gre na zivce k vsi tok šparajo na gorivu,zvečer v gostilni pa nč ne šparajo ne?Problem je dat 100e na mesec za gorivo,ni pa problem dat v gostilni za rundo ne?tako pač je vedno slabše bo na cesti v sloveniji.Nemci so prenehali kupovati dizle pri nas reč nekomu zakaj je spet kupu novga dizla čeprav ga je tovarna nateg.... pri prejšnem?bo reku nism ga kupu zarad emisij ampak zato ker mal porab.Zdej si pa predstavljajte če človek tako razmišlja mu je več do denarja kot pa do svojega zdravja in zdravja svojih otrok in vnukov.Zal je do tega prišlo.In to se tudi odraza na cesti!
picolin
14. 12. 2018 11.07
+11
izbrisani. se popolnoma strinjam stabo .vse kar si napisal je 150 procentov res .zivel in delal v ljubljani in videl vsaki dan enako zgodbo .z neba padlo 10 snezink in ze vsi po zaloski na 30 km h .ko so zaslisali ali videli resevalno vozilo so se ustavili pred njim namesto da bi pospesili in se umaknili kjer bi bilo se moc umaknit.sam vozim dizla in se zelo dobro spoznam na avte in prav dizli v mestih so najbolj odzivni .ampak je pa res da ljubljancani ne znajo vozit dizlov niti pod razno .jaz ne prenesem da mi negdo zuli pred mano tam ko je 50 on pa 30 km h .ali 90 negdo pred mano pa 50 60. zapomnite si ljubljancani in vsi njim podobni da mi bo enkrat pocilo v glavi in poste dobili pospesek vzadaj ce se ne boste vozili vsaj po omejitvah .ne pa polovico pod omejitvijo .
murkecc
14. 12. 2018 11.23
+9
Meni se bolj zdi, da po mestih ne znajo vozit ruralci, ki prvič vidijo semafor in krožišče.
zagor2
14. 12. 2018 12.03
+6
zagor2
14. 12. 2018 12.04
+1
brezveze13
14. 12. 2018 12.05
-7
izbrisani v vednost reševalec s svojimi zvočnimi signali samo opozarja da je na nujni vožnji, njegova prednost je samo v enakovrednem ne pa semaforiziranem križišču pri semaforiziranem križišču pri rdeči luči je njegova prednost zgolj izsiljena prednost zato je dolžan biti pozoren na dogajanja okoli sebe, v prometu so udeleženi tudi gluhonemi vozniki ki zvočnih signalov ne slišijo ali je vozilo v takšnem položaju da se pravočasno ne opazijo svetlobni signali razen če je to ponoči in tudi drug voznik je lahko v nekakšnem nujnem opravilu seveda brez zvočnih signalov a vendar njegov prepust intervencijskega vozila pri zeleni luči je zgolj solidarnost in nekakšna voznikova dolžnost ne pa obveza
fairplayy
14. 12. 2018 12.10
-1
Hitrost ubija prav je, da se vozi počasi in previdno. Kaki refleksi z vsakim km/h več na števcu se ti vidno polje zooži pa reagiraj na nekaj kar ne vidiš tud ti ki imaš kao super duper reflekse
lakala28
14. 12. 2018 12.27
+7
Strinjam se skoraj z vsem razen z razglabljanjem o dizlih. Z dizli se da enako normalno voziti kot z bencinarji. Po moje je problem pri VW, kjer lučke na armaturni plošči silijo v višje prestave že pri 1200 obratih. Potem je pa to res eno samo cijazenje. Načeloma pa hitrost ni odvisna od vrste goriva. Bolj od zdrave pameti pa razmer na cesti.
picolin
14. 12. 2018 14.31
-1
vidim da nekaterem folku ne pase to kar sem napisal.kolko je minusov mi vse pove o njihovi kulturi in spretnosti za volanom.
picolin
14. 12. 2018 14.40
-1
picolin
14. 12. 2018 14.43
+1
FIGEC
16. 12. 2018 17.22
Po moje mu ni čisto jasno, bi pa rad izpadel pokroviteljsko...
fairplayy
14. 12. 2018 09.31
+106
zadnjič vidim za sabo reševalno vozilo v mestu gužva kolona na vsaki strani pločnik, ker sem ocenil, da če se umaknemo skrajno do pločnikov za vožnjo po sredini ne bo imel dovolj prostora sem kar zapeljal na pločnik par ljudi za mano je to ponovilo od spredaj nobeden in seveda mimo tistih, ki niso vsaj na eni strani šli na pločnik ni mogel mimo oz se komaj prebijal in izgubljal dragocen čas. ne vem al se folk tako boji za pleh res žalostno, ker imam nizek avto sem kljub previdnosti malo podrsal spodaj ampak nima veze v takis situaciji je važno življenje solidarnost...
Fanika Baraga
14. 12. 2018 08.27
+146
Jaz se jim vedno umikam,tudi iz ceste zapeljem ,če je možno Vsak ki ga je s sireno peljal v bolnico se bo umaknil.So pa v Ljubljani okoli bolnic arogantni vozniki,ki te nočejo spustiti,četudi zavijas na urgenco Življenje je samo eno
Kugakaj
14. 12. 2018 08.22
-109
Ok stekam da se zabije en v resilca, ko ta seka rdeco luc... samo da se pa zaleti vate resilc, ko ti preckas zeleno on pa rdečo... 😂 #izpitvkorenfleksu
Sputnik
14. 12. 2018 08.28
+160
ta dogodek razumem nekako tako, rešilec je zavijal civilist je šel pa ravno. tudi če se motim v vsakem primeru sta en drugega videla. in ko vidiš rešilca valda spremljaš kaj bo naredil in mu daš prosto pot. tudi če imaš zeleno ima rešilec prednost. predstavljaj si da rešuje tvojo mamo ali ženo otroka.... ti ga pa oviraš s pametovanjem o predpisih in se mu nastavljaš
Kugakaj
14. 12. 2018 08.41
-123
Kam ti zdj strelaš? Bejba pac nezna vozt. Ce se je ustavla pred krizicem na neprrglednem delu in pol nadaljevala s polno hitrostjo... Respekt reševalcem ampak doloceni posamezniki kot ta, pac nrdijo lahko fatalno napako in to sem hotel izpostavit
kratko in jasno
14. 12. 2018 08.44
+96
ko bo " v igri" njegova mama, žena, otrok, bo razmišljal prav , dokler je tvoja ali moja mama v igri se gremo CPP. To je zgleda logika večine.
Kugakaj
14. 12. 2018 08.49
-67
Še en k se mu trese roka med streljanjem 🤣
Kugakaj
14. 12. 2018 08.52
-73
Me zanima kako bi komentirala ce bi ta herojska reševalka ubila koga od potnikov v vozilu v katerega se je zaletela. Muflona...
kratko in jasno
14. 12. 2018 09.07
+57
Kugakaj, prej, dosti prej, bo koga od mojih potnikov ubil tak maher kot si ti, kot pa reševalec na nujni vožni! REŠILEC ima več kot upravičen razlog za hitro vožnjo, tudi OPOZRAJA nase, med tem ko tebi podobni divjajo, po možnosti še naliti ko kante, malo za zabavo!
Kugakaj
14. 12. 2018 10.32
-26
ne sam da strelas še čarat znaš. As vidu v krogli kako vozim? Sej nemorm vrjet pa je res. Tip nezna brat al pa ne dojama in on je poklicni šofer. Ubistvu zdj mij marskej jasn 🤣 brm brm
Sputnik
14. 12. 2018 10.40
+20
kugakaj a ti sploh imaš izpit?? pomoje so ti teorijo šenkali ker drugače ne vem kako si prišel do izpita če ne poznaš pravil kdo ima prednost. prosim pojdi z avtobusom ker si prenevaren za sam vozit. pa upam da nisi poklicni šofer ker je to kot bi pijanemu puško dal
Kugakaj
14. 12. 2018 10.46
-21
Kva se ti tresš 🤠 kje sm pa omenjal kaksno teorijo? Rekel sem samo da je zame slab voznik, če se na nujni voznji najprej popolnoma vstavi pred nepreglednim kriziscem, nato pa pa namesto da pocasi sla naprej do pregledne tocke, je sla ona raje s polno hitrostjo naprej in bum. In ker se je ona zaletela jest neznam vozt trezn avta. Baje
KeyKeyKeyZdej
14. 12. 2018 10.48
+20
Kugakaj uporablja HAŠTAGE (#), tko da upravičeno lahko trdimo, da je nek zaostal najstnik, ki še nima izpita in si dviguje ego z zbiranjem (ne)všečkov na raznih spletnih portalih, namesto da bi se učil matematiko, ker ima verjetno kmalu kakšen test (1 + 1 ni 3, to veš?) ...
oježeš
14. 12. 2018 10.52
+9
Sputnik, pravilno, tako bi moralo biti. vprašanje je le, ali imajo vozniki tako naglas radio, da ne slišijo kaj se zunaj dogaja, imajo v ušesih slušalke radia ali telefon in ne gledajo nikamor, vedo le, da imajo zeleno na semaforju in prednost. To je vse kar razumejo, pa še to ne popolnoma. Glede reševalke. Vožnja v rdečo ni enostavna tudi za vozila na nujni vožnji, sploh dandanes, ko je veliko ljudi imunih tako na modre luči kot na zvok sirene. Reševalec ali policist ali gasilec, ki pelje v rdečo, pa tudi ne sme z vso hitrostjo v rdečo, ampak mora biti previden in opazovati dogajanja v križišču. Bolje biti za 10 sekund poznejši, kot pa končati z nesrečo in podaljšati čas ali za bolnika v rešilcu ali bolniku doma, ki čaka hitro zdravniško pomoč. Na koncu koncev, reševalci, ki želijo kar najhitreje pomagati ljudem, ki potrebujejo nujno zdravniško pomoč, na koncu odgovarjajo za povzročeno nesrečo pa čeprav so na nujni vožnji. Zaradi vseh naprav, ki jih vozniki uporabljajo med vožnjo in odvračajo pozornost od dogajanja na cesti, je treba biti pri taki vožnji še bolj previden. Čeprav bi nujna vožnja z vsemi znaki morala imeti vedno in povsod prednost in brez odgovornosti za povzročitev nesreče. Ampak kdo pa vozi v križišče, kot da bi pričakoval vozilo na nujni vožnji? Nihče, še cesto zaprejo, ko kolona v križišču obstane, tako da voznik, ki bi komot zapeljal v levo, to ne more storiti, ker mu zaradi objestnosti zaprejo pot in rajši stojijo v križišču, kot bi nekomu dovolili, da brez problema zavije v levo.
Kugakaj
14. 12. 2018 11.00
-15
Mel smo kratkega šoferja in čarovnika, sedaj pa je prišel še detektiv Keykeyzdj. Ste pa z opisom mene zadeli 99% voznikov iz LJ xD
Sputnik
14. 12. 2018 11.25
+8
kugakaj kaj ti bleješ?? nepregledno križišče??? hahahahahah js bom umrl od smeha ne v prometni ko take neumnosti pišeš. nepregledno križišče loooooooooool. dej pelji me na tak plac. verjetno se tam veliko pije in kadi da take kvasiš
Kugakaj
14. 12. 2018 11.42
-11
Ce upostevas guzvo vozil v kriziscu, ki cakajo na zavoj potem je to lahko nepregledno za tistega ki gre cez rdeco. 🙊
kratko in jasno
14. 12. 2018 11.51
+10
kugakaj, včasih so rekli, če nimaš kaj pametnega zapovedat bolje da si tiho :-)
izbrisaniodpotv
14. 12. 2018 12.05
+5
Bravo mene brišejo temu malinovcu pa pustijo lepo da provocira
izbrisaniodpotv
14. 12. 2018 12.07
+5
prej ko slej boš rabu rešilca če ne druzga zarad svojga jezika takim se 300%vrne in veš kaj bi bila ironija da se zakanta glih takrat k ma tebe not!!!!!
Kugakaj
14. 12. 2018 12.08
-9
Kuga pa ti zj vekaš oča no. Aj vaša spet mogla podalšat 🏳️
Kugakaj
14. 12. 2018 12.14
-10
Tip mi prvoš smrt ker sem rekel da je voznica pac nrdila fatlno napako medtem pa pametuje da se takim vrne. Jest na tvojmu mestu dons ne bi upal na cesto ♿
lakala28
14. 12. 2018 12.31
+5
In taki kugakaji potem še pujso pepo volijo. Da se ve, kdo razmišlja s svojo glavo, ne pa z zdravo kmečko pametjo.
Kugakaj
14. 12. 2018 12.45
-10
Gremo še politiko vmešat, zakajcpa ne 😂
Sputnik
14. 12. 2018 08.09
+52
očitno imamo dva zakona o cestnih predpisih. en je uradni zakon ki velja ko se ga učiš v šoli vožnje in drugi je zakon zavarovalnice ki ga spoznaš komaj ob nesreči ko je prvi zakon padel
Pikabalonca
14. 12. 2018 08.00
-149
Naj izdajo podatke koliko vozil so uničili pa bomo ugotovili da ti povzročajo in ogrožajo varnost ne pa rešujejo..žal je tako, kar zriniti te hočejo z ceste predvsem gasilci njihovi šoferji kot bi vozili Goseničarje, tanke ali oklepnike..
Pikabalonca
14. 12. 2018 08.01
-99
Človek preprosto pred njim ne more izginit z ceste..naj pa uredijo signalizacijo in možnost preklopa na zeleno luč kot je to v ZDA..
Sputnik
14. 12. 2018 08.07
+53
sodeč po nekaterih komentarjih se vozilu na nujni vožnji nisi dolžen umaknit. pač stojiš kjer si in se pomikaš s kolono če gre če ne pa pač ne. itak bo on kriv če se zaleti vate čeprav je na nujni vožnji ti pa pač ne. ko te gasilci gnjavijo vozi lepo počasi da se še tebi kaj ne zgodi sicer ti zavarovalnica nič ne prizna
kratko in jasno
14. 12. 2018 08.12
+134
Pikabalonca, ko boš ti ali tvoji bližni potrebovali nujno pomoč, predlagam reševalcem, da upoštevajo vse predpise in se čist počasi na izi peljejo skozi mesto, morda boš vsaj takrat spregledala, da vozilo na nujni vožni ima poseben status-Z RAZLOGOM!!! .
trunck
14. 12. 2018 08.15
+65
Pikabalonca pomoč potrebuje že od rojstva glede na njegove komentarje
Sputnik
14. 12. 2018 08.19
+46
kratki poglej še komentarje spodaj. eni so delali izpit v gozdu s spuščenimi hlačami pa ne poznajo pravila intervencijskih vozil niti kaj pomeni NUJNA vožnja. za njih beseda nujno pomeni nekaj povsem nepomembnega
kratko in jasno
14. 12. 2018 08.35
+43
Zgleda ja, da za nekatere NUJNA vožnja pomeni kavica v CITY PARKU, bi šla stavt, da prav ti pametnjakoviči oz večina njih se noče ali ne zna umakniti tem vozilom in na AC pozabi na pravilno razvrstitev itd....
izbrisaniodpotv
14. 12. 2018 14.35
+5
Razumnež
14. 12. 2018 07.55
-44
Le kdaj bodo spremenili zakon, da zavarujejo te kamikaze...?? Enostavno ne razumem, da je to tako težko!?
ficfiric 1
14. 12. 2018 07.54
+46
pa kaj nabijate kar nekaj... sej ima prednost vozilo na nijni voznji... lahko pelje cez rdeco... sam ko se zabije je pa tud povzrocitelj nesrece... konc debate...
kratko in jasno
14. 12. 2018 08.17
+24
Po tej logiki, če bi bila voznica reševalnega vozila jaz , bi upoštevala vse predpise in če je omejitev 30km/h, bi peljala 30. Zakaj že naj jaz plačujem kazni in dobivam pike ? Ker je nekdo v stiski,? hvala lepa, plačo imam samo eno vozniško tudi, žal, zmente se z državo! Konec debate!
FIGEC
14. 12. 2018 07.48
+31
Skopirano iz CPP: Voznikom vozil s prednostjo, vozil za spremstvo in vozil v spremstvu ni treba upoštevati prometnih pravil in prometne signalizacije, vendar morajo voziti na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa. Prepovedano se je priključiti vozilu s prednostjo, vozilu za spremstvo ali vozilu v spremstvu ali jih prehiteti. Vozilo s prednostjo ali vozilo za spremstvo sme izjemoma uporabljati tudi samo posebne svetlobne znake brez sirene, če je zagotovljena zadostna vidnost tega vozila in varnost udeležencev v cestnem prometu, vozilo s prednostjo pa tudi kadar opozarja na nesrečo, zgostitev prometa ali druge okoliščine, ki predstavljajo nevarnost za udeležence v cestnem prometu.
Sputnik
14. 12. 2018 07.33
+69
Po vseh zbranih obvestilih bodo zoper voznico izvedli ustrezen ukrep, so sporočili s PU Ljubljana. whaaaaat?? a nima vozilo na NUJNI vožnji prednost pred vozilom na NE NUJNI vožnji ne glede na barve semaforja?? če ima semafor prednost potem se ti ni treba intervencijskim vozilom sploh umikat ampak voziš po predpisih uni naj se pa premika tako kot se kolona. upam da ne bom še kdaj videl članka da se ljudje ne umikajo intervencijskim vozilom ker očitno to ni več nujno
User112003
14. 12. 2018 07.40
-33
K bos delal izpit bos zvedel da nima absolutne prednosti. Ce gre v rdeco in se zaleti je krivo vozilo na intervenciji. Kar je edino prav.
ficfiric 1
14. 12. 2018 07.55
+4
in ta razgledani in nacitani so ti dali minus... :-)
Razumnež
14. 12. 2018 07.59
+29
Tako "absolutno" prednost imajo mislim da samo vozila za spremstvo.... Tista, ki ambasadorje peljejo na letališča ali na večerjo. Reševalci pač ne. (jasno kajne)
Sputnik
14. 12. 2018 08.04
+28
anomalija mogoče moraš pa ti nazaj v avtošolo. zgleda si izpit delal na zavarovalnici kjer imajo svoje pravilnike. zakaj se pa pol reče NUJNA vožnja? ker ima malico ob 10h pa mora še topel burek dobit ali ker ima neko NUJNO opravilo t.i. intervencija kjer rešuje življenje nekomu???
spam1
14. 12. 2018 09.32
+11
Sputnik, glej, absolutno prednost ima samo VLAK. Vozila s prednostjo lahko grejo čez rdečo luč, ne smejo pa samo zamižati in dati gas. To ni iz političnih, ampak čisto iz praktičnih razlogov.
spam1
14. 12. 2018 09.32
+2
Sputnik, glej, absolutno prednost ima samo VLAK. Vozila s prednostjo lahko grejo čez rdečo luč, ne smejo pa samo zamižati in dati gas. To ni iz političnih, ampak čisto iz praktičnih razlogov.
drobiž
14. 12. 2018 07.27
+58
Po tem zapisu moram še enkrat na teorijo vožnje? Saj so me tam naučili, da ima interventno vozilo z modrimi lučmi in sireno prednost !! kakšen ukrep pa bodo dobili naši poslanci, ki imajo na poti v službo prižgane modre luči ??
pepe007
14. 12. 2018 07.37
+31
Dejansko moraš preveriti znanje svoje teorije in še marsikdo tu spodaj z voznico reševalnega vozila vred. "(4) Voznikom vozil s prednostjo, vozil za spremstvo in vozil v spremstvu ni treba upoštevati prometnih pravil in prometne signalizacije, vendar morajo voziti na tak način in s takšno hitrostjo, da ves čas obvladujejo vozilo in da ne ogrožajo drugih udeležencev cestnega prometa ali njihovega premoženja. "
kratko in jasno
14. 12. 2018 08.26
+20
pepe007, teorija je eno praksa pa drugo. Kako za vraga naj bi šofer reševalca vedel ali predvidel neko b*udalo v križišču, ki ima recimo vklopljen radio tako na glas, da niti slučajno ne sliši sirene, in galdko zapelje v krišišče ?
zigagazaziga
14. 12. 2018 08.32
+16
iz prve roke lahko povem da je vozit na intervencijo težko, sploh kot vodilno vozili v konvoju... velikokrat se zgodi da se na križišču ustavimo in čakamo da ljudje speljejo ker pač ne noben ne ustavi, na žalost. prednost je, a v momentu ko si ti čez meje CPP odgovorajaš s svojim izpitom in z življenji drugih udeležencev
drobiž
14. 12. 2018 09.48
-1
pape eno je teorija drugo pa praksa, če je ogroženo življenje ljudi improviziraš ampak tako,da po nepotrebnem ogrožaš še več zadev.
FIGEC
14. 12. 2018 07.22
+33
Ko sem jaz polagal vozniško (1983) je veljalo, da ima vozilo na nujni vožnji z vključeno ustrezno signalizacijo za to prednost tudi v semaforiziranih križiščih. Kaj pa takrat, ko se pri zeleni pelje skozi gluha oseba, pa sam bog ve. Ampak eno je jasno: zdaj se bo na podlagi te dileme kot sluzasta jegulja izmotavala zavarovalnica, čeprav je rešilec zavarovan kasko. Upam, da še kje vozniku forda ne bodo naprtili krivde...
Lev07
14. 12. 2018 08.24
+1
Ali gluha oseba lahko dela vozniško? Ali mogoče "gluha"?
topo
13. 12. 2018 22.34
+96
Tisti ki bo proti voznici odgovoren za bilo kakšen ukrep,me zanima ali bo še ponosen za svoja dejanja ko bo on rabil pomoč..Reševalci bodite pozorni kdo vam piše kazni ko ste na nujni vožnji in dajete tudi svoja življenja na kocko.Ko bodo oni rabili nujno pomoč vozite točno po zakonih in previdno.
User112003
14. 12. 2018 07.42
+4
Vendar pa nobeno vozilo ne sme pod nobenimi pogoji ogrozat drugih v prometu, zato ce gre v rdeco mora iti pocas!
Recenzor
14. 12. 2018 07.47
-37
Očitno ni bila na nujni vožnji, ker če bi bila ne bi dobila ukrepa (to vedno pozabijo napisat). V večini primerov je nujna vožnja le izgovor ko se jim mudi na vampe-golaž mešano, ali pa morajo za dobre pare razvoziti paciente domov in se jim ne zljubi čakat pri semaforjih.
Sputnik
14. 12. 2018 08.17
+10
kratko in jasno
14. 12. 2018 08.29
+4