Črna kronika

Ste videli nesrečo?

Ljubljana, 05. 02. 2009 22.58 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Okoli 18.ure se je na Savski cesti v Ljubljani zgodila prometna nesreča, v kateri je 12-letnica dobila hude poškodbe, voznik pa je pobegnil s kraja nesreče. Policija poziva k pomoči.

Voznik osebnega avtomobila je pobegnil s kraja neseče. Če ste kaj videli, to sporočite policiji.
Voznik osebnega avtomobila je pobegnil s kraja neseče. Če ste kaj videli, to sporočite policiji. FOTO: Jani Dolinšek

Okoli 18. ure se je na Savski cesti v Ljubljani zgodila prometna nesreča, v kateri je bila ena oseba hudo telesno poškodovana, povzročitelj - voznik osebnega avtomobila - pa je kraj nesreče zapustil, ne da bi udeleženki ponudil prvo pomoč.

12-letna peška je na prehodu za pešce prečkala vozišče Savske ceste. V tistem trenutku je z njene leve strani, iz smeri Linhartove ceste, pripeljal neznani voznik, ki je najverjetneje s prednjim delom vozila trčil vanjo. Kljub temu je brez ustavljanja nadaljeval vožnjo v smeri Šmartinske ceste v Ljubljani. Peška je dobila hude telesne poškodbe in so jo z reševalnim vozilom odpeljali v ljubljanski klinični center.

Vozilo bi po karoserijski obliki lahko bilo enoprostorec sivomodre barve. Policija prosi vse, ki bi kar koli vedeli o pobeglem vozniku ali okoliščinah prometne nesreče, da to sporočijo na eno od telefonskih številk: 113-številka za interventne klice, 080 1200- anonimni telefon ali na telefonsko številko Postaje prometne policije Ljubljana: 01 583 88 20.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (66)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

alma82
08. 02. 2009 22.02
brezimenko in _kleman_ a sta vidv prizadeta?? kakšne pa klobasata?? upam da ne bosta nikol doživela tega, da vama kdo zbije vašega bljižnjega al pa otroka in ne vesta kje je, pol pa ugotovita, da ga je nek bedak zbiu in pustu ležat na cesti kot neko smet?! me prau zanima, če bi takrat tud tko govorila kot zdaj!! A vidva slučajno kdaj dvigneta roko ko gresta čez cesto peš?? joj kere neumnosti pišeta. Žalostno :(
vesna1be
08. 02. 2009 11.36
pomojem so krivi glupi policaji ;) Če pobegneš - ziher si kriv, pobegnu si zato k veš, da si kriv... Če ostaneš - ziher si kriv, ker te tolk peče slaba vest, da si ostal... Če trdiš, da nisi bil kriv, ker je nekdo drug povzročil - ITAK SAM LAŽEŠ IN SO ZATE VSI DRUGI KRIVI, SAM TI NE... Skratka, zmer si kriv... Zakaj bi torej čakal na glupe rablje :D @tony_abcde: na raven policajev ne morm nikol past, to sklepam že po komentarjih nekaterih tu, ki so očitno člani sindikata policije ;) Ane tony ;)
Gurt
07. 02. 2009 18.25
Le kaj se dogaja zadnje čase, da je toliko pobegov kot še nikoli !?!? Ali je zato morda kriva država in tako visoke kazni !?!? Kdo bi le vedel !?
tony_abcde@yahoo.com
07. 02. 2009 18.18
Spet pobeg z mesta nesreče. Take primere bi morali kaznovati še posebej strogo. To, da se je zgodila nesreča je eno, ker se lahko vsakemu od nas zgodi. To da se niti ni ustavil in ni nudil pomoči oz. poklical reševalce je drugo. Za take zadeve bi morala biti predpisana minimalna zaporna kazen 15 let.
tony_abcde@yahoo.com
07. 02. 2009 18.17
vesna1be07.02.2009, 15:011 jaz sem pa videla en beli ford z napisom policija, ki jo je povozil... ne delaj se zabito, ker lahko taka ostaneš do konca življenja...
vesna1be
07. 02. 2009 15.01
jaz sem pa videla en beli ford z napisom policija, ki jo je povozil...
DODGE-RAM
06. 02. 2009 18.47
da bi js povozo 12 letnico bi sam prišo nazaj pa povedo da sn js to naredo
gutfiler
06. 02. 2009 16.35
brezimenko se strinjam!
brezimenko
06. 02. 2009 16.17
@dule.savic: še tole, če si res policist, potem se ne čudim tvojim komentarjem. V življenju na žalost še nisem srečal normalnega policista. Čisto vsi se nosijo, kot da so nekaj več, tudi v zasebnem življenju so nemogoči, po možnosti se sedaj kot policisti izživljajo nad drugimi zaradi frustracij, ki so jih doživeli kot otroci. Močno upam, da si ti izjema, ki potrjuje pravilo.
civitasstain@gmail.com
06. 02. 2009 13.19
chelseafc- Od kdaj pa ti jecljaš? In iz šole tudi nisi kaj dosti odnesel....
civitasstain@gmail.com
06. 02. 2009 13.15
goflja "cer pa....eni so plačani za to, da ugotavljajo, kaj se je sploh zgodilo." Nekateri pa res nimate ni malo pojma. Tudi tisti, ki so plačan zato so vezan na očividce. Več je očividcev, bolj je podana resničnost nezgode. Se mizdi, da si en egoistični tip: "Naj drugi, mene nič ne briga" in slepo naprej.....
og_bobycar@hotmail.com
06. 02. 2009 13.03
"joj kakšni strahopeci!!!" Strahopetec?? a)preda se 1. zajebu je šel bo v zapor 2. Civilna tožba še njegovi praprapra vnučki bojo plačeval Folk ne gleda več to "ooh fak zapor raj spizdim" Ne folk gleda tko.. fak civilna tožba bo cela moja family bo najebala. b) pobegne 1. nedobijo ga 2. ni civilne tožbe tko da ne mi stakim! strahopetec pff
GIRL13
06. 02. 2009 12.42
joj kakšni strahopeci!!! nemest da bi ji pomagal!!!
YACKO
06. 02. 2009 12.14
Kriv je, že zato ker je spizdu s kraja nesreče (alko?) Se pa strinjam z goflja 06.02.2009, 11:42 in njenim mnenjem. Lp
ziva35
06. 02. 2009 12.10
kleman.....tole si pa mal zaštriku zdele al pa jst glih kej dost ne razumem, kaj hočeš povedat....če jo je povozil, se skoraj sigurno tudi na avtu kaj pozna, no, vsaj mislim si. Sicer pa....eni so plačani za to, da ugotavljajo, kaj se je sploh zgodilo.
_kleman_
06. 02. 2009 11.49
ne mi o tem kaj se da dokazat in kaj ne...imamo zadevo na sodišču za katero obtoženi ni odgovoren,ampak ker to zadevo vodi tožilstvo je v njihovem interesu da dobijo denar in se človeka obtoži,so pa prisotne samo priče,slika poškodovane stvari(slika od policistov) in sedaj bo na podlagi slike izvedenec ocenil ali je možno to storiti tako kot pravi sodišče,nikjer ni enega dokaza da je to storila ta oseba,bila je zraven in sama ne more dokazati da ni bila ona!! dve priči trdita da je bila ta oseba,druga dva pa trdiva da ni bila ona...in potem se dokaz skriva kje???? zato tudi v tem primeru je težko dokazati krivdo,ampak seveda za večino tu je kriv voznik ker jo je povozil na prehodu za pešce,mogoče je res on kriv,kaj pa če ni,kako bo dokazal???
ziva35
06. 02. 2009 11.42
zupanciceva jama: se popolnoma strinjam s tabo. Dokler nisem vozila avta, sem bila sama verjetno podobna peščem, ki mislijo, da je prehod zelena luč zanje. Odkar vozim, mislim popolnoma drugače. Velikokrat so pešci ali pa kolesarji zelo neprevidni pri prečkanju ali pa hoji čez cesto. Ampak ja......v večini primerov krivijo šoferja, ker je "kao" prehitro vozil in nekoga zbil na prehodu za pešce. Ni vedno tako, kot se prebere.
zupancicevajama@email.si
06. 02. 2009 11.32
Zanimivo.Sam pa vidim noreti kolesarje, ki zapeljejo na prehod za pesce z brzino formule in ga niti ne mores prej opaziti.Ponoci vozijo kolesa (nekaksna moda) brez vsakrsne osvetlitve v temnih oblacilih.Pesci mislijo, da jih ponoci vsakdo opazi, stopajo na prehod za pesce, kakor da so vozniki tam samo zato, da zavirajo na zive in mrtve.. Policajev je dovolj in premalo kaznujejo objestne pesce in kolesarje.kaj pravis na to?? Pantokrator06.02.2009, 10:193 Slovenska klasika, povoziš koga in spizdiš! Sramota! To doživljam vsak dan na moji kolesarski poti v službo. Zaparkirane kolesarske steze, objestni in nesramni vozniki in nikol nobenega žandarja. Pokažejo se samo takrat, ko je pride kak "Lumumba" ali "Mugabe"...... Pantokrator06.02... 10:193 Slovenska klasika, povoziš koga in spizdiš! Sramota! To doživljam vsak dan na moji kolesarski poti v službo. Zaparkirane kolesarske steze, objestni in nesramni vozniki in nikol nobenega žandarja. Pokažejo se samo takrat, ko je pride kak "Lumumba" ali "Mugabe"......
Dule.Savic
06. 02. 2009 11.27
@brezimenko: Jaz nisem rekel, da je to zagotovo dogaza ampak kar velik dokaz. Da ne boste potem polemizirali ti kar takoj povem da sem policist in sem žal obravnaval že veliko takih prometnih nesreč. In v 99% primerov ko je voznik pobegnil s kraja je bilo to zato, ker je bil kriv. To govorim iz lastnih izkušenj. Vem da je to šok. Šok mine, ampak strah pred kaznijo pa ostane!
gutfiler
06. 02. 2009 11.26
umor ja.... če maš izpit veš da to nebi bilo fer... kolko nesreč pa se zgodi? vsak naredi napako... ušel je pa ziher zaradi straha, ne pa zaradi tega ker nebi hotel nuditi prve pomoči... pa ne zagovarjam pobega, nasprotno, mogel bi nuditi prvo pomoč... a postavte se v njegovo kožo, dokler je vse OK smo/ste lahko vsi junaki, normalno. ko pa se nekaj takega pripeti vam pa je lahko popolnoma drugače. srčno upam da te komentarje spodaj piše populacija under 18, ki še nima vozniške pa še kaj drugega ne :D....