Črna kronika

Storili vse za zaščito mladih

Koper, 14. 07. 2008 16.32 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Policija zanika trditve, da glede varovanja prireditve Disconautica ni storila vsega, kar je v njihovi moči. Popovič za tregedijo krivi policijo.

Policijska uprava Koper je glede varovanja prireditve Disconautica v sporočilu za javnost zanikala navedbe o nedelu policije in poudarila, da so policisti naredili vse, da bi zagotovili varnost javne prireditve in njenih udeležencev. Kot so zapisali, so pripravili načrt varovanja, skladno s katerim so v petek in soboto opravljali svoje naloge.

Na PU Koper so pridržali 11 oseb.
Na PU Koper so pridržali 11 oseb. FOTO: POP TV

Glede zdrsa avtomobila s potniškega terminala v morje, pri čemer se je v nedeljo nekaj po 4. uri utopil 25-letni Kranjčan, so policisti pojasnili, da je vozilo zapeljalo v morje, ker je bilo ob vžigu v prestavi. Policisti so z ogledom in zbiranjem obvestil ugotovili, da je tuja krivda izključena.

Celotna ekipa 45 koprskih policistov ter koprskih in ljubljanskih kriminalistov je delala do nedelje do 7. ure. V teh dveh dneh so obravnavali štiri kršitve javnega reda in miru, za kar so izrekli globe, pridržali pa 11 oseb, so sporočili s PU Koper.

V postopku so imeli 42 oseb zaradi zlorab prepovedanih drog in jim pri tem drogo tudi zasegli. Zaradi utemeljenega suma storitve kaznivega dejanja neupravičene proizvodnje in prometa z mamili so policisti trem osebam odvzeli prostost, pri treh osebah so opravili osebno preiskavo in opravili eno hišno preiskavo z odredbo sodišča.


Policija naredila vse

Koprski župan Boris Popovič je poudaril, da je policistov na tovrstnih zakonsko prijavljenih množičnih prireditvah v Kopru dokazano premalo.
Koprski župan Boris Popovič je poudaril, da je policistov na tovrstnih zakonsko prijavljenih množičnih prireditvah v Kopru dokazano premalo. FOTO: Dare Čekeliš

Kot pretekla leta, se je tudi tokrat po mnenju policije izkazalo, da je Disconautica ena od izjemno varnostno obremenjenih prireditev. Policija ob tem ponovno svetuje, naj predvsem mladi nikar ne pozabijo na vsaj minimalno samoobvladanje in samozaščitno ravnanje, "da bi se vsaka zabava končala veselo, brez tragičnih dogodkov, saj je varna in sproščena zabava naš skupni cilj", so poudarili na policiji.

"Prepričani smo, da smo policisti naredili vse, kar je v naši moči, da bi zagotovili varnost javne prireditve in njenih udeležencev," so še sporočili.


Popovič: Naleteli smo na gluha ušesa

V Mestni občini Koper so ob tragičnem dogodku izrazili obžalovanje. Ob tem pa so že v nedeljo poiudarili, da na površini ob potniškemu terminalu sicer ni predvideno parkiranje, občinski redarji pa tam redno izvajajo nadzor in kršitelje tudi kaznujejo. "Več od tega redarji ne morejo storiti, medtem ko policisti kot represiven organ s pooblastili temu ne posvečajo pozornosti," so v sporočilu za javnost navedli na občini.

Koprski župan Boris Popovič pa je poudaril, da je policistov na tovrstnih zakonsko prijavljenih množičnih prireditvah v Kopru dokazano premalo. "Ogorčen je nad dejstvom, da skušajo v Policijski upravi Koper krivdo prenesti na občino, ki nenazadnje že ves čas opozarja na problem preprodaje nedovoljenih drog in uporabe nedovoljenih substanc, in to na celotni slovenski obali,  pri tem pa še posebej v zadnjem času naleti na gluha ušesa," so zapisali na občini.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (41)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Thunderbird
15. 07. 2008 14.48
Glavno je to, da se med Disconavtico ni zgodilo nic pretresljivega. Kar pa se je dogajalo na pomolu, pa nima veze. Lahko bi se zgodilo kjerkoli.
Toniix
15. 07. 2008 13.06
Rok, pogrešamo te ! :(
Ramzess
15. 07. 2008 12.25
Alexxsaso="Nekaj pa pri tem clanku ne razumem...Avto je bil v prestavi in pri vzigu je zdrvel v morje...Ja pa kaj se. Pri zasuku kljuca avto, ki je v prestavi kvecjemu samo cukne naprej, ne pa se odpelje v morje. Po liniji najmanjsega odpora sestavijo neko razlago, ki sploh nima podlage - nasprotno je popoln nesmisel...In slovencki vsemu nasedemo..." Žal se tudi to dogaja, je pa možno, če gre za nagib. Res pa je malo vejetno, da je avto kar 'sam' zapeljal v morje, isti šmoren kot tisti starec, ki je vozil rikvec in naprej, ter pri tem zadel par ljudi, enega celo smrtno, češ avto je bil v prestavi. Pa kaj še, avto sam vendar ne vozi, vedno mora nekdo pritisnit na plin. Se bo pa pojavil nov problem, marsikdo že zdaj ne zna (pravilno) uporabljati tehnologije vgrajene v avto, ko bo v uporabi samodejno parkiranje avta oz. upam tudi, kar je logično, odparkiranje vozila, sicer, ali še huje samodejno, brez voznika v avtu, postavljanje in parkiranje avta v garažo. Kdo bo odgovoren za napake ljudi zaradi nepoznavanja tehnologije, v teh primerih, bo kot vprašanje na tapeti takrat. Fante (Rok) je brez dvoma bil pijan, in se ni bil sposoben zavedati, kaj počne, kaj šele rešiti se iz avta. Utopil se je poleg množice očividcev, med katerimi je bil celo njegov brat, ki najbrž niso bili v nič boljšem stanju. Mimo dejstev pač ne gre, žalostno, a resnično dejstvo. Pijanec="Tokrat pa res ni bila nič kriva policija. Bi že bil čas, da bi ljudje začeli sami prevzemati odgovornost za svoje življenje, ne pa da hočejo, da jih neguje in varuje država, kot v vrtecu." Tako je. Res je da policsiti niso krivi, lahko pa bili vsaj toliko fer, in se ne bi izgovarjali in varovali v stilu 'in poudarila, da so policisti naredili vse', 'Prepričani smo, da smo policisti naredili vse, kar je v naši moči,'. Kaj pravzapravpav pomeni VSE, zgolj kar je v okviru zakonov, ne v širšem okviru zdrave pameti in logike, kar bi potek dogotkov gotovo spremenilo. Posploševati nekaj pač ni smiselno, ve se kam se meri s tem.
maxsla2000@yahoo.com
15. 07. 2008 11.40
upam,da se zavedate,da se to lahko zgodi komurkoli od nas,zadetemu ali treznemu. zal je kriv sam. ni pa tega hotel.konc debate. nej pociva..
McMxL
15. 07. 2008 11.08
@maja29 veš zakaj... ker vsi tukaj mečejo v en koš.. če zdaj nekdo pokadi en đoint na partyu to ni nek big deal! Nekdo je pač trdil, da je droga samo na partyih... pa ni res... droga je povsod! Ti se ne boš šopala heroin, nekdo si pač ga... njegova osebna odločitev! Sam si bo zafural lajf... Če se nekdo odloči da se bo drogiral bo drogo dobil, pa naj bo to kjerkoli in kadarkoli!
mica33
15. 07. 2008 09.41
Ok, moram še jaz nekaj dodati. 1. Koncerti niso namenjeni uživanju drog in pitju alkohola...sama sem bila na dostih ROCK koncertih, pa moram povedat, da sem imela ogromno priložnosti za jemanje drog, pa nisem 2. to je stvar posameznika in kako si sam predstavlja stvari...nekateri pač pijejo, nekateri uživajo droge...to je njihova odločitev in posledice so njihova krivda..ne policija, ne vanostniki,...nihče ni odgovoren za dejanja drugih. Vsak sam ve. 3. prepovedati kakršnekoli prireditve bi bil greh...mladi potrebujejo/mo zabavo, kako pa se zabavamo je pa druga stvar, vsak po svoje 4. poppers: res ne razumem kaj ima jemanje drog rock skupin opraviti z njihovimi poslušalci...jaz sem zelo rada poslušala Nirvano, še vedno jih rada poslušam, pa to še ne pomeni, da se šopam v žile in da si bom poslala metek v glavo..malo se zresnite in bodite realni
tinie100@email.si
15. 07. 2008 08.59
Se zgodi! sploh ob kakšni pozni jutranji uri! Da vžgeš avto in ga "pozabiš" v prestavi, pa spustiš sklopko. Ne maram VW, ker se zaklenejo takoj ko spelješ in odklenejo ko ustaviš! Kaj se pa zgodi če padeš v slano vodo? Šipa pa je verjetno počila ob pristanku na strehi in ne od udarcev, saj ljudje nismo filmski junaki ki lomijo šipe z golo roko ali nogami obuti le v sandale.
warezovc@email.si
15. 07. 2008 08.33
ma kaksna disco nautica.. kaksna ambasada gavioli.. kaksn rock otočec.. ZBILJSKA NOČ! hahaha
Defo
15. 07. 2008 08.15
dragi otroci in ostali, narobe pri tej disconautici al kakšni goveji žurki al čefurjadi je to da se dogaja po mestu, ne pa v za to namenjenem prostoru(diskoteki, hlevu al štadjonu) posledice so jasne -- pijan(in nabit) folk vse naokoli da o poscanih ulicah in nabitkih ne govorimo. mesto je namenjeno meščanom, take in podobne masovke pa bi morali organizirat na za tem določenih mestih kjer se da poskrbet za varnost, ozvočenje in ponudbo vsega kar spada zraven to kar se zgodi po kopru vsako leto je ena velika žalost
Alexx7
15. 07. 2008 06.36
Nekaj pa pri tem clanku ne razumem...Avto je bil v prestavi in pri vzigu je zdrvel v morje...Ja pa kaj se. Pri zasuku kljuca avto, ki je v prestavi kvecjemu samo cukne naprej, ne pa se odpelje v morje. Po liniji najmanjsega odpora sestavijo neko razlago, ki sploh nima podlage - nasprotno je popoln nesmisel...In slovencki vsemu nasedemo....
Buena Vita
15. 07. 2008 06.18
poppers veš kaj je bolj dramatično,starši ki so pripeljali svoje otroke,in to mičkene,in se ga nažirali,na parkirišču kjer je prepovedano parkiranje brez dovolilnic ,eno tako družino,starša z dvema otrokama sem hotela slikat ,in dat na internet,,žal so mi pobegnili,krivi so bili sosedje ker so se režal sramota kaj naredi alkohol iz ljudi,tud ta fant ki je tragično končal v morju ni smel biti tam,so trije znaki ki prepovedujejo parkiranje,dovoljeno le avtobusom,in ograja je bila dovolj vidna,pobarvana v belo,zakaj premikat,zakaj izzivat usodo še bog neve policaji so takoj skočili v morje,žal to je luka,voda je gosta ni vidljivosti nobene,in ni se dalo ničesar narediti samo natolcevanja ne prinesejo ničesar,še manj zmerjanja, taki bolani komentatori bi morali v nedeljo gledat svojce-prijatelje ki so molče hodili na pomol,mogoče bi začeli mislit kaj komentirat,o mrtvih se govori lepo,ali pa molči mladina ima vzor v starših,če se ga starši nažirajo,bodo mladi manj,dejte nehajte,kaj počnejo straši,počnejo otroci,in ne krivit za vse mlade,zgledi vlečejo še najbolj pa ko se pred mularijo delajo starši bogovi,ko pa mladi zvedo za početja starih,je pa hudir,se jim utrga
veckasno
15. 07. 2008 04.07
Samo se vi pridno drogirajte in pijančujte, jaz pa med tem časom vaše punce, žene, mamice natrpavam. Pa še rade dajo, ko vi mamilopapeki in pijančki niste zmožni, zato pa ste na mamilcah in alkotu, ker veste, da ste navadna beda.
McMxL
15. 07. 2008 03.56
@Snify od kdaj pa na rocku ni drog ? si mogoče že slišal za travo ? pizda ne hodim na rock pa vem, da se tam uporablja trava na veliko.. mimogrede je veliko tujih rock skupin na heroinu... ne zdaj ti tukaj nekaj dramatizirat kje je kaj... če se hočeš izogniti drogam in pijačam.. so v nedeljah zate arije pri mašah @pijanec22 nauči se brati... napisal sem le, da se pije povsod ne le na haus sceni... sploh ni pomembno kaj je.. Mam pa vprašanje za tiste ki ste že starejši in imate otroke: kaj vam reče hčerkica ko gre na žur :)))
špelamarela123
15. 07. 2008 01.59
jubilee2555 ~> vsaka ti čast .. za ta komentar .. se strinjam s tabo :D
Rarog
15. 07. 2008 00.16
No vi kr zurejte pa sanjejte neki o droge poskusi tist k mu sede.Jst naceloma hodm na druge, drugacne glasbene zvrsti in lahko z mirnim srcem povem da tok zadetkov kt sm jih pa jst vidu u soboto zvecer pa se nism.Tko da ne o stereotipih...mislm da to kr drzi.En zravn mene je tko propeliru da sm mislu da mi bo glavo snel z ramen. Uglavnem za moje pojme - beda. Bom raj hodu na rock koncerte..pijan folk usaj u veliki vecini ve kje in kdo so.
pijanec22
15. 07. 2008 00.09
@poppers: in torej boš ti namesto ostalih določal, kaj sme nekdo početi v prostem času? Kaj tebe za en kurrac briga, če se kdo napije?
Boris Leskovar
15. 07. 2008 00.09
Maaa hvaaaalaaaa, da vsaj nekdo prireja pametne prireditve...DISCONAUTICA je bila OK....vsaka čast!!! Vsak ve kaj dela in kam gre in prvo naj vsak zase poskrbi!!! Kaj pa Rock Otočec...a tam ni pijančevanja....a poslovneži v današnjem tempu ne uživajo drog...neeeeeee....kje pa, oni so pa sveto....Zakaj v teji božji Sloveniji treba vse zapret in prepovedat....tudi jaz sem ljubitelj elektronske glasbe in se popolnoma strinjam z ambasadorjem, za pretiravanje mladine so itak krivi starši....in drugo...JA SLOVENCLI...odrekaste se €€€€, namesto zapravit €€€€ tukaj, jih bomo pač na Ibizi...več prireditev, več oddaj apartmajev, bari, taxi....vse živi!!! Ne piskat za majhne dohodke!!! Zaprite še Ambasado....potem pa takoj podarim državljanstvo izbrisanim!!! Slovencli čave!!!! UPAM ZA DRUGO LETO, DA BO VSAJ DO 8h...in vsi prebivalci naj po pošti dobijo čepe za učesa...in komur ne ustreza gredat pijanih in zadrogiranih ljudi NAJ BO PAČ DOMA!!!...NIKOLI NE GREM GLEDAT IN POSLUŠAT NEKAJ KAR MI NE USTREZA!!!
TuMach Muca ??? ????????
14. 07. 2008 23.01
alo sam neki...stare ome pa atki..kaki konzervativci , pa folk ne more vrjet..lej če vam starim ni vreo botte doma pa glejte mariota, mi bomo pa žural. saos
McMxL
14. 07. 2008 23.00
@gepl v sloveniji bi bilo treba prepovedati marsikaj ... @ambasador ne moreš reči, da je Gavioli drvarna, ker ni... delal jo je isti arhitekt kot večina clubov na Ibizzi.. Gavilo je le narejena za slovenske razmere... @bb38150 izvoli na čefurko ala Mile Kitića, kjer veliko starejši ljudje popivajo na veliko, razbijajo kozarce, iščejo probleme in se pretepajo.. Bravo vidiš, kako znaš razmišlat.. Lahko greš tudi na vaško veselico, kjer ni daleč stran po pitem alkoholu.. stari fotri na veselicah veselo pijejo žganje, doma pa pretepajo žene in otroke.. o tem se pa pač v medijih ne govori.. Mimogrede pa ko berem poste niti ne veste kera droga je kera... najbrž mislite, da se za kajenje trave uporablja injekcija.. bravo!
Anja Koren?an
14. 07. 2008 22.54
ja pa kaj vam je, zakaj bi pa mogl to prepovedat...pol naj prepovejo poslušanje balkanske muske alpa hip hop-a alpa narodne slovenske...VSAK MA SVOJ OKUS ok...hvala bogu....če komu ne sede ta muska...naj ne hod na te prireditve!!!! ene pač ta muska sprosti. Droga je pa odločitev posameznika, in ne posplošujte!!! Na vseh dogodkih se pač dogajajo nesreče...tko je. Pač eni se znamo sprostit pa uživat, eni pa sam gledate kdo kj narobe dela, kaj kdo posluša, kaj kdo obleče...bodte to kar ste, pa ne obremenjujte se z drugim tok...svet bo lepši-...ampak pač očitno tko je v tej sloveniji...preveč folka se sam z drugimi ukvarja in to je to...očitno niste sami s sabo zadovoljni!!!!!!!!!!!