Črna kronika

Trupelca odvrgla po naročilu staršev?

Peking, 31. 03. 2010 11.29 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Dva uslužbenca neke mrtvašnice na Kitajskem, ki sta na rečnem nabrežju zakopala 21 trupelc dojenčkov in zarodkov, je policija že aretirala.

Prvo truplo, zavito v plastično vrečko, so odkrili že v nedeljo, ko ga je reka naplavila v bližino rečnega mostu.
Prvo truplo, zavito v plastično vrečko, so odkrili že v nedeljo, ko ga je reka naplavila v bližino rečnega mostu. FOTO: Reuters

Grozljivo torkovo odkritje 21 trupel je pretreslo Kitajce in svetovno javnost. V neki kitajski reki so namreč v plastičnih vrečkah, na katerih je pisalo 'bolnišnični odpadki', odkrili majhna trupelca, večinoma zarodkov in dojenčkov. Na večini teh trupel so bili še vedno listki, na katerih so navedeni podatki o umrlem, njegovi materi in bolnišnici, iz katere so prišli. Policija je na osnovi teh podatkov ugotovila, da so trupla iz bližnje mrtvašnice, na rečno nabrežje pa sta jih zakopala dva uslužbenca te mrtvašnice.

Dva uslužbenca mrtvašnice sta 21 trupel zakopala na rečni breg.
Dva uslužbenca mrtvašnice sta 21 trupel zakopala na rečni breg. FOTO: Reuters

Uslužbenca, ki sta dejanje priznala, naj bi za večino teh trupel imela ustne dogovore s starši umrlih dojenčkov, da trupla nekam odvržeta, hkrati pa so jima starši to tudi plačali. Stroški pokopa in kremiranja naj bi bili visoki nekaj sto dolarjev, kar pa si večina Kitajcev le težko privošči, zato naj bi se pogosto dogajalo, da zarodke po opravljenih splavih odvržejo kar v smeti. Na Kitajskem so splavi zelo pogosti, saj letno opravijo kar 13 milijonov splavov.

O primeru so že sprožili preiskavo, namestnika direktorja in še dva uslužbenca lokalne bolnišnice, iz katere so trupla, pa so za čas preiskave suspendirali.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.

SORODNI ČLANKI

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (40)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

funygirl
03. 04. 2010 19.20
baphomet al si prtegnjena al si pa imela že toliko splavov,da ti je to kot meni vsakdanji obrok!če so tolko pametne,da vejo kam ga treba vtaknit,bi v današnjih časih morale vedeti tudi za kontracepcijo,ki je večina zastonj.Ti sploh veš,da zarodku pri petih tednih bije srček?Sem za splav,ampak iz zdravstvenih razlogov
Anaslay
02. 04. 2010 09.52
Ej obup,nemorem vrjet vsak dan se dogajajo hujse stvari,da si ves sokiran ko preberes pa poj cel dan mislis na to.oh groza!!Pa ta svet je cist zglajzan vse je noro!!!!no koment...
googca
01. 04. 2010 16.56
če ga imenuješ drugač, še ne pomen da to ni otrok..
intimnanega2
01. 04. 2010 10.32
groza kam gre ta svet. med njimi so bila trupelca donošenih otrok.......kam gre ta svet, nobenega spoštovanja do lastnih otrok.....ti kitajci so men tko brezčutni narod že od nekdaj
Baphomet.
01. 04. 2010 00.37
googca med par tednov starim zarodkom ki prakticno nic se nima razvito v svojem "telesu" in rojenim otrokom, je bistvena razlika. nevem kje si ti razbrala to bedarijo da sta zarodek in rojen otrok isto?!
incadessence7@hotmail.com
31. 03. 2010 23.51
Splav je osebna odločitev in ne javna razprava!
googca
31. 03. 2010 22.26
kdor ne bi sprejel otroka, ne bi smel seksat! pravica ženske, dejte no.. kaj pa je razlika med otrokom, ki je še v materi in novorojenčkom? po tej vaši logiki, lahko novorojenčka, ki je enako popolnoma odvisen od okolice, ravno tako brez slabe vesti ubiješ?? spolnost postaja vedno bolj moderna, kar pa pomeni, moderno je met veliko spolnih partnerjev, moderno je bit samski in moderno je uživanje brez občutka odgovornosti. ampak če je nekaj moderno, še ne pomeni da je to prav in da ni skregano z zdravo pametjo. toliko, kolikor je danes kontracepcije na svetu, pa folk še zmeri ni tolk odgovoren, da bi se zavedal posledic spolnosti brez zaščite! pa ne govorim samo o otroku.. govorim o boleznih.. in tisti ki to modernost zagovarjate.. sram vas bilo!!
s-g
31. 03. 2010 22.17
Baphomet. ti si šutasta. Nemaš pojma!!
Baphomet.
31. 03. 2010 21.20
wildafrica prej bom verjela da zarodek star par tednov ne cuti popolnoma nic, ker prakticno nic se nima razvito,kot pa da karkoli cuti. sicer p, tut ce cuti, meni to ni pomembno. zrad mene ce ga boli - jst bom se naprej za splav. ce morem zbrati, rajs vidim da ga boli ko naredi zenska splav, kot pa da ga ne boli in se rodi, in ma s tem uniceno zivljenje zenska ker mora vzgajati nezeljenega otroka, in zivljenje ma tut uniceno nic kriv otrok ker ni delezen toliko ljubezni kot bi jo bil ce bi bil zazeljen, niti (v veliko primerih) ni delezen vseh potrebnih materjalnih dobrin, psihicne podpore in ostalega.... ko se gre za splav, je najbolj pomembna je ze ziva oseba, torej ŽENSKA ki je noseca. ponavadi se za splav odlocajo mlade zenske oz.punce ki si zivljenja sploh se niso uredile, ki spoh se niso odrasle, ki majo se celo zivljenje pred sabo. kriminal je takim zenskam prepovedat splav in jim unicit zivljenje, ker bodo po vsej verjetnosti zaradi svoje zagrenjenosti unicile zivljenje se svojemu otroku. poznam nekaj takih primerov, od tega vem za 2 ki sta prakticno na robu zivcnega zloma in samo cakamo da bosta storili samomor.
bine šteger
31. 03. 2010 18.30
sram jih bilo
Tanja Freespirit
31. 03. 2010 18.27
nerazzuri bravo! lep komentar. če ne bi bil splav nekaj tako normalnega, bi najstniki dobro razmislili kdaj se bodo začeli ukvarjati s spolnostjo ter se zavedali posledic spolnih odnosov in uporabljali kontracepcijo ter se za spolne odnose odločali pozneje... ne pa da polni idej o seksu ki jih vidijo na tv, 24ur, internetu... počnejo to pri nenormalno mladih letih, se s spolnostjo ukvarjajo tako kot bi bilo to neke vrste rekreacija in še iz drugih nepravih razlogov... res je veliko ljudi, ki ne morejo imeti otrok (v zahodnem svetu skokovito narašča število parov, ki imajo težave z zanostivijo) in marsikateri nezaželjeni dojenček bi odšel v topel objem družine, ki bi vse dala za takšno malo bitjece, ko se ne bi njegova "sofisticirana", "svobodna", mama, "ženska ki odloča o usodi svojega telesa" odločila za prekinitev nosečnosti, ker ji pač to ne paše. Sem ženska in sama odločam o usodi mojega telesa ter glede nezaželjenih nosečnosti s pomočjo kontracepcije... To pa da seksaš brez kotnracepcije in je tvoja svoboda splav pa se mi zdi egoistično... Pamet v glavo, na glavico pa kondom!!!
Tanja Freespirit
31. 03. 2010 18.12
Baphomet.31.03.2010, 16:32 -2 nikin pa o kaksnem zivljenju ti govoris to no. otrok se par tednov po spocetju se nicesar ne zaveda, niti ga splav ne boli....to ni umor. kako pa ti to veš? a mogoče kdo ve, da še ne tako dolgo nazaj, so za anestezijo uporabljali sredstvo, ki te je samo omrtvilo, da se nisi mogel premikati, čutil si pa vse... in zato so to nehali uporabljati na odraslih ljudeh... medtem ko so še kar nekaj časa uporabljali pri operacijah dojenčkov, ker po mnenju pametnih zdravnikov dojenčki ne čutijo bolečin... sedaj vemo kako so se motili takrat... mogoče se bodo naši nasledniki čez 100 let zgražali nad nami, kako smo lahko mislili, da fetus nič ne boli in da to ni umor... uporabljat kontracepcijo in delat proti zanositvi, ne pa se potem tolažit da to ni umor in da nikogar nič ne boli... boli žensko če ne drugega... in na žalost je še vedno veliko ljudi, ki splave uporabljajo kot način "kontracepcije"... :( spolno vzgojo v šole, da mladi prej zvedo kako vse se lahko zanosi in to prepreči, preden pove mami da tri mesece nima menstruacije potem pa jok in stok...
immapullit
31. 03. 2010 17.51
se strinjam glede splava, da bi mogu bit dovoljen vsem, ker je konc koncev res to odločitev posameznika. ampak ljudje splav dandanes preveč izkoriščajo po mojem mnenju. ker je zdaj že toliko načinov, da se zavaruješ pred nosečnostjo. če se pa že zgodi, da zanosi in da noče obdržati otroka, potem pa bi ji moral biti omogočen splav, saj tako olajša sebi in konec koncev otroku trpljenje alneki. sploh če bi se otrok rodil s hibami. se pa ne strinjam, da to ni umor, ker je. sej je usen, kok tednov je star zarodek, ali ima že razvite možganske celice ali ne. kaj pa je pol do začetka razvijanja možganskih celic? kamen?
robba
31. 03. 2010 17.47
ja, tko je, tako je življenje in davek napredka oz. lakomnosti, pa ne navadnih ljudi, da ne bo pomote. to je gospodarski razvoj kitajske in njihovih, ne vem, kaj rečt, poslovnih partnerjev razvitega sveta.sam vsako kosilo je treba enkrat plačat, ...
peter102
31. 03. 2010 17.45
hudo..........
biologinja
31. 03. 2010 17.33
Ne zagovarjam nikogar-to dejanje je kruto sploh ker živimo v dobi kontracepcije in Kitajci proizvedejo največ kondomov. Ampak marsikomu situacija na Kitajskem ni znana; tam pari ne smejo imeti več kot enega otroka, če želijo prejemati državno pomoč in obdržati službo. Te stvari so skrite očem javnosti-ampak dejansko obstajajo posnetki otroških trupelc, ki so jih matere odvrgle na rob cestišča. In dejansko se ljudje sprehajajo mimo teh trupelc. Še enkrat, ne zagovarjam takih dejanj, za to ni opravičila!!!
PREKLETO
31. 03. 2010 17.31
zato se pa ženske vedno špika samo v ritko!!! Je fajn za oba, pa še zanosit ne more... Mislim HALO FOLK!!! Mal razmišljajte!!!
tajchy96
31. 03. 2010 17.21
ne veem no res ce ne vids druzga izhoda da nardis splau ampak da ubijes dojencke k so to ena najlepsa bitjeca na svetu takr da se ti ne smiljo je sramota ne recem ce nardis splau k dojencka niti ne vids al nekii ker ga ne mors ampak da ubijes dojencka namest da ga das u posvojiteu ali bilokam je pa noro ne vem ljudje kaj je z vami da zdej splave podpirate uredu ce se zenska tko odloc ker ji bi hodu otrok u napoto pa bi te fnt zapustu bilo kej jst bi se u tem primeru obdrzala otroka ker ce mas ene k ti ob strani stojijo ti pomagajo ne recem ampak da grejo ubijat dojencke je pa groza in strah jst saam pravm ..... marija bog pomagi ce si kle xD
m12
31. 03. 2010 17.19
hmmm. malo čudni ste. ni vprašanje, ali dovoliti splav ali ne. seveda mora biti dovoljen. če kdo vanj ne verjame, je proti njemu, se zanj pač ne odloči. njegova osebna odločitev, ki je nihče nima pravice obsojati. tako kot nihče nima pravice obsojati odločitve tistih žensk, ki se za splav odločijo iz kakršnihkoli razlogov. to je NJENA odločitev, in nihče ne bio smel posegati vanjo. imam pa nek čuden občutek, da je večinoma šlo za zarodke ženskega spola. in da so bili splavi opravljeni selektivno. za takšne ženske (ali moške, ki jih v to prisilijo), pa mi zmanjka besed.
Puppupapa
31. 03. 2010 16.34
em....po moje bi mogl po naravni selekciji vsi otroci s kakršnimi koli hibami, zaradi kateri ne morejo v življenju normalno funkcjonerat umret naravne smrti pred, med ali po porodu. če nebi blo splava dragi moji pametnjakoviči bi bila zemlja še prej prenaseljena z nami človečnjaki ki smo tko al pa tko najbolj nizkotna in v vseh življenskih prostorih nepomembna bitja na planetu... tko da JA SPLAVOM!