Črna kronika

Ubil svojo mater

Selb, 08. 06. 2007 15.21 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Nek 16-letni Nemec je zabodel svojo 40-letno mater, ki je poškodbam podlegla.

Iz Nemčije poročajo o novi tragediji. V mestu Selb je nek 16-letnik med prepirom zabodel svojo mater, ki je poškodbam podlegla še na kraju dogodka.

Do prepira naj bi prišlo danes okoli 6. ure zjutraj. Za zdaj še ni znano, zakaj sta se 40-letnica in njen sin sprla. "Motiv dejanja za zdaj še ni znan. Ko so reševalci prispeli v stanovanje, je bila ženska že mrtva,“ je povedala tiskovna predstavnica tamkajšnje policije in dodala, da je mladoletni storilec dejanje takoj priznal. "Je v priporu in čaka na sojenju,“ je še izdala.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (30)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Ramzess
11. 06. 2007 13.17
Fubu nevem kaj si hotel reči, a če komentiraš komentiraj kot se spodobi, ne na pol ali na pik.
fubu@siol.net
10. 06. 2007 23.39
igor.gojcic ti nis čist gladk
kriss714@amis.net
10. 06. 2007 18.33
Igor, ne ti meni stoj. In ne vidim , kam bi lahko predaleč zajadral. Nasprotno, družbena realnost je predaleč zajadrana, jaz jo samo omenjam. Sicer pa vidim da se v načelu strinjava. Ostaja samo še vprašanje tistega intervala, po nastanku druzinske težave in pred vpletanjem posvečenih in neposvečenih, pristojnih in nepristojnih, vladnih in nevladnih inštitucij in posameznic, ki spravijo stvari na slabše, razbijajo družine in onesrečujejo otroke. Me prav zanima, kje vidiš ta časovni presledek.
Ramzess
10. 06. 2007 14.43
Paparoach="sta starša nad otroki, ker so slednji brez prvih niko i ništa" Definitivno drži, a to še ne pomeni da lahko starši oz. odrasli svoj vpliv (nad) zlorabljajo, celo pod okriljem zakona. Opažam, da imaš raje vzgojne prijeme prejšnih generacij, kot današnjih, ki so, treba je priznati, marsikatere s časoma ušle malo z vajeti. S starimi prijemi ni nič narobe, le nadgrajevali se nekateri niso v primerni smeri, na primeren način. Stvari se pač spreminjajo, tudi s temi stvarmi je tako. Ne smemo pa pozabiti, da imajo danes starši veliko manj časa za otroke kot so ga imeli včasih. Nenehno pehanje za denarjem in s tem ugodnejšim življenjem, je vplivalo tudi smernice vzgoje. Slaba komunikacija med generacijami, starši slabo poznajo lastne otroke, ni čudno da se nekateri celo bojijo lastnih otrok. Res je, otroci potrebujejo pravila in določene meje, vendar danes ne gre brez razlage zakaj, kje, kako, do kod. Otroci so danes drugačni, tudi duševno in umsko, zato se dogaja, da jih starši oz. odrasli pogosto podcenijo. Starši, ki razmišljajo in vzgajajo po starih vzorcih imajo zato nemalo problemov, nasprotno pa jih skoraj nimajo starši, ki so prilagodili času in okoliščinam, ter višji stopnji duševnega in umskega razvoja lastnega otroka. Stvari se torej spreminjajo, osnove starih vzorcev še veljajo, toda brez novih nadgradenj ne več. Sicer se lahko zgodi, da ljudje zaidejo v neprimerno skušnjavo, kot je denimo varianta, da se v šolah ponovno uvede ŠIBA. Osebno sem proti njej, definitvno, ker med drugim ni mogoče predvideti kako daleč bodo z šibanjem šli učitelji, nekatere lahko zanese predaleč, kaj bo pa potem. Kaos na šolah se ne rešuje na tak način, spet se bodo ukvarjali samo s posledicami ne pa z vzroki. Večina učiteljev je očitno pozabila kaj pomeni biti "učitelj". Kaj je zato naredila pedagoška šola in univerza, ne veliko, saj je jasno, da "učiteljem" manjka veliko več znanja iz psihologije in sociologije, ne samo gole osnove. Kdaj ste nazadnje videli kakšnega učitelja, ki bi si vzel par minut ali več in se pogovoril z učenci (ni važno če je njihov razrednik ali ne) o tekočih problemih, kot oče s svojimi otroki po večerji denimo. Najbrž nikoli. Ni vedno problem v mladih, otrocih, je tudi v odraslih, ki jim vsiljujejo vsemogoče iz svojega sveta, za povrh se prepočasi učijo in prilagajo svetu mladih. Saj ne da bi bil kritičen do odraslih, toda če želijo "slediti" mladim, bodo morali zato nekaj narediti, nekaj v to vložiti, ne samo ukazovati in zahtevati. Še vedno se najde dovolj odraslih, ki se vshičeni čudijo najmlajšim, kaj že znajo in kaj že zmorejo, pri svojih malih letih, to je vendar zastarel miselni vzorec. Brez znanja ne gre več, in mladi se tega zavedajo.
Ramzess
10. 06. 2007 14.40
Kriss, kriss, stoj predaleč si zajadral, zgrešil si cilj na katerega sem ciljal jaz. "Če bi imel dedc kaj v jajcih (jajca so metafora za pogum ipd.), bi nastavil lasten hrbet in zaščitil otroka, saj je vendar tudi njegov." V bistvu gre za čas, še preden se v družinsko situacijo vpletejo posvečene in neposvečene, pristojne in nepristojne, vladne in nevladne inštitucije in posamezniki. Če moški kot oče zapravi ta čas in zamudi priložnost, da "reši" lastnega otroka (tudi njegovo življenje), ima kasneje zelo majhne možnosti ali pa jih sploh nima več, da kaj doseže, glede tega imaš prav, že tako jih veliko ožigosanih za vse življenje, zato ni čudno da se nekateri zato vdajo. Državni aparat, kot institut organiziranega nasilja, sta pač staromodna. Ko se v družinsko situacijo vpletejo posvečene in neposvečene, pristojne in nepristojne, vladne in nevladne inštitucije in posamezniki, gredo zadeve v večini primerov samo še navzdol. V očeh otroka je to polom in konec otroštva in nečesa lepega. Redki so namreč, še danes, primeri, kjer so se zadeve rešile razumsko in časovno primerno. Kolektivna izkušnja nas tako uči.
kriss714@amis.net
10. 06. 2007 12.38
Pa še slabše bo. In nismo si zakuhali sami. Krivi smo le toliko, ker smo dovolili, da se feminizem tako razpase, da svoje bolne ideje vsili celo v zakonodajo in da dovolimo, da se socialne službe grejo družinsko policijo.
paparoach@volja.net
10. 06. 2007 12.19
To rudi12, se popolnoma strinjam! Starši se že lastnega otorka bojijo, halo, pa kam to pelje??
rudi12@t-2.net
10. 06. 2007 10.03
Za tako stanje so krive generacije in ne posamezniki.Vsaka generazija je hotela za svoje otroke bolšo vzgojo,manj kaznovanja itd... in stem povzročila nespoštovanje mlajše generacije do sebe.Brez spoštovanja staršev pride pa do takih stvari.Veliko staršev se zaradi hudo popustljive vzgoje (v rit jim vtaknejo vse kar si mulci zmislt morjo) svojih mladoletnikov celo bojijo. In takšno vzgojo in odnos starši-otroci podpira tudi država. Pa imamo kar smo si sami zakuhali.
yanker007@gmail.com
10. 06. 2007 02.12
jonson! Kako veš da je bila mati ljubeča?
jonson
10. 06. 2007 01.57
Imamo premalo podatkov o dogodku. Ampak kako je mogoče, da 16-letnik ubije svojo ljubečo mamo?
paparoach@volja.net
10. 06. 2007 00.36
Za Vegos-a in igor.gojcic-a: zakaj vedno spoštovanje "do starejših"? A ne bi bilo bolje spoštovanje "do vseh drugih ljudi", a? ter Kako naj starejši (odrasli) pričakujejo, da jih bodo mladi (otroci) spoštovali, če sami ne kažejo spoštovanja do mladih (otrok). Kakor spoštuješ druge, bodo drugi spoštovali tebe. Ne pričakuj, da se ti bo otrok opravičil, če se mu tudi sam ne opravičiš. Tako kot se starejši (odrasli) vedejo do mladih (otrok), tako se mladi (otroci) vedejo do njih. Znan rek pravi: "Otroci so ogledalo odraslih." ali "Otroci so ogledalo odraslim.". Upam, da vam je to razumljivo. Bumerang. Obema: govorimo o mladini DANDANES in o tem, kako je blo včasih. A sta tolk še mlada, da tega ne poznata ali kaj (kar rahlo dvomim), ampak VČASIH, in the past, so mladi delali tko, kot so jim starši narekovali, ni blo ugovarjanja, dretja nazaj, imel si respect do njih, njihovo mnenje ti je neki pomenilo in tko si potem, kot BUMERANG, tudi ti kot otrok dobil nazaj spoštovanje, oba sta bla ponosna nate, ti zato kej kupla itd. Ej, zob za zob. No, kaj je pa danes? - otroku ne kupiš fucking boljšega mobilca, kot ga ima sovrstnik in že si zaradi tega zmaj od starša in grozen itd. - ja pa pizda ej, če hoče kej imet, bo za to tudi mogu kej recimo doma narest, ne pa cel halo okoli tega in takoj neke črne misli, da bi pa "mt najraj ubou" - ej, ne gre to tko! Če pa pač zagovarjaš tak odnos, si pa pač teslo, moje mnenje. In ja Vegos, respect do vseh, ampak sorry - vedno sta starša nad otroki, ker so slednji brez prvih niko i ništa, pizda ej, če smo si pa na isti valovni, potem je pa najbolj, da se gremo incest? Halo, no go, stari!
kriss714@amis.net
09. 06. 2007 19.18
Igor, ti si verjetno se zelo mlad, da si tako idealističen. Če se boš iz principa spuščal v vsak konflikt, ne bo zdravo. Na strani žensk in njihovih privilegijev je cel državni aparat, kot institut organiziranega nasilja. A boš temu nastavil hrbet? Kdor ščije proti vetru se ne sme čuditi, če je poscan.
Ramzess
09. 06. 2007 19.06
Ja , saj, kriss, saj drži tudi to. "Eni se ločijo, eni se konfliktu izognejo drugače." Moški praznih jajc zbežijo, njihovi otroci pa jih dobijo po hrbtih, ali pa še kaj več. Če bi imel dedc kaj v jajcih (jajca so metafora za pogum ipd.), bi nastavil lasten hrbet in zaščitil otroka, saj je vendar tudi njegov. Tako kot poje Korado v svoji pesmi, "naj stori mi vse, naj ubije me,.....,naj mahčuje se le meni, tebe naj pusti".
kriss714@amis.net
09. 06. 2007 17.56
Igor, ni problem v jajcih, stvar modrosti je, da svoja jajca ne izpostavljaš po nepotrebnem. Če imaš opravka s s feminizmom okuženo baburo, ki se dobro zaveda vseh svojih privilegijev, ki ji jih nudi taka sfeminizirana družba, je logično, da se tako ali drugače umakneš, preden ti naprtijo še kaj iz arzenala pobesnelih jurišnic. Eni se ločijo, eni se konfliktu izognejo drugače. Najmodrejši počakajo, da permisivno nevzgojena mularija sama reši problem, tako kot v tem primeru.
Ramzess
09. 06. 2007 17.25
Vegos ima prav. Kako naj starejši (odrasli) pričakujejo, da jih bodo mladi (otroci) spoštovali, če sami ne kažejo spoštovanja do mladih (otrok). Kakor spoštuješ druge, bodo drugi spoštovali tebe. Ne pričakuj, da se ti bo otrok opravičil, če se mu tudi sam ne opravičiš. Tako kot se starejši (odrasli) vedejo do mladih (otrok), tako se mladi (otroci) vedejo do njih. Znan rek pravi: "Otroci so ogledalo odraslih." ali "Otroci so ogledalo odraslim.". Upam, da vam je to razumljivo. Bumerang.
hren2
09. 06. 2007 17.12
res se imenuje sindrom odsotnega očeta. Imenuje se tudi vsesplo anarhija, ki so jo vcepili psihologi. Otroku je potrebno pustiti, da se razvija. Nobene kazni, nobnega vpitja, nobene prapovedi ( vsaj tja do sedmega leta, ker so otroci ubožci). Še vedno pa velja rek: "Kar se Janezeki nauči, to Janez zna). Starši ki v zgodnjem obdobju niso postavili meja svojim otrokom bodo slejkoprej ogroženi sami ali pa njihov najstnik ( alkohol, droga ). Pa ne mislim, da je treba meja postavljati s pretepanjem, nehajmo se vendar bat svojih malih nedobudnežev.
Ramzess
09. 06. 2007 17.07
Ne bom se opredeljeval glede vaših komentarjev na moj račun, navsezadnje so to samo vaša mnenja. Lahko pa rečem to, da ima majanovak prav in mislim, da je dobro razumela ob kaj se spotikate. kriss714="Taki situaciji se reče sindrom odsotnega očeta" O tem bi se pa dalo debatirati, kajne. Če bi očetje imeli kaj pametnega v hlačah, bi danes lahko bil marsikateri otrok še živ. Tako pa se marsikateri moški ne upa ali ni sposoben postaviti med žensko in otroka in reči: "Dovolj je" Pomen stavka "postaviti med ženo in otroka (otroke) in reči: "Dovolj je" " je širok, da se ne bi zgodilo, da bi ga preozko ali napak razumeli. To ni moj namen. Gre za to, da bi lahko, če bi očetje imeli kaj pametnega v hlačah (konkretno rečeno "jajca"), preprečili marsikakšno tragedijo v družini, ne glede na to ali zločin stori žena/mati nad otrokom ali otrok nad materjo. Možje oz. očetje se žal ne morejo izgovarjati, da niso poznali kritične situacije v lastni družini, ki je privedla do tragedije. Videti je, da "sindrom odsotnega očeta" sploh ni tako redek pojav. Lp!
Vegos
09. 06. 2007 16.53
Paparoach zakaj vedno spoštovanje "do starejših"? A ne bi bilo bolje spoštovanje "do vseh drugih ljudi", a?
paparoach@volja.net
09. 06. 2007 16.50
Kljub vsemu se mladina danes ne zna več obnašati in ni nobenega spoštovanja do starejših, roko na srce.
Vegos
09. 06. 2007 13.17
Majanovak ima prav.