Črna kronika

Pri umoru britanske družine verjetno uporabljena le ena pištola

Claygate, 10. 09. 2012 09.55 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 3 min

Francoski preiskovalci naj bi menili, da je bila pri umoru britanske družine in francoskega kolesarja uporabljena le ena pištola. Na kraju zločina so sicer našli 25 nabojev, zaradi česar so sprva menili, da je bilo uporabljenih več kosov orožja.

Po skrivnostnem umoru britanske družine iraškega rodu v francoskih Alpah so pristojni za več ur blokirali dve cesti ob domu družine v britanskem kraju Claygate. Sosede so evakuirali, na kraj pa je prišla tudi vojaška bombna enota. Policisti so sporočili, da so okolico hiše blokirali zaradi sumljivih predmetov, ki so jih našli, vendar pa o podrobnostih niso govorili. Nato pa so sporočili, da najdeni predmeti niso bili nevarni in okoliški prebivalci so se lahko vrnili v svoje domove.

Medtem se s primerom ukvarjajo tudi preiskovalci v Franciji, vir Sky Newsa pa pravi, da preiskovalci menijo, da je bilo v napadu uporabljeno le eno orožje. Na kraju zločina so sicer policisti našli 25 nabojev, zaradi česar so sprva menili, da je bilo uporabljenih več kosov orožja.

Francoski preiskovalci sicer še vedno čakajo, da bodo lahko govorili s sedemletno Zainab. Deklico so zdravniki sicer zbudili iz umetne kome, a je še pod vplivom močnih zdravil in pomirjeval ter tako še ni pripravljena na pogovor s policisti.

Kot je znano, so Zainab našli zunaj avtomobila, medtem ko so druge družinske člane našli v avtomobilu. Bila je močno poškodovana in tako policisti preiskujejo tudi možnost, da so deklico mučili. Po eni izmed teorij naj bi deklico mučili pred očmi družinskih članov, da bi od njenega očeta Saada al Hillija dobili določene podatke. Po drugi teoriji pa naj bi deklico pred napadom ugrabili, kar bi pojasnilo, zakaj je bila družina na dokaj skriti lokalni cesti, ki jo običajno uporabljajo kolesarji in pešci.

Okolico hiše britanske družine, ki so jo ubili v Franciji, so za več ur blokirali.
Okolico hiše britanske družine, ki so jo ubili v Franciji, so za več ur blokirali. FOTO: Reuters

Okoliščine zločina sicer kažejo, da je šlo za naročen umor, bodisi zaradi družinskega spora zaradi premoženja bodisi zaradi političnih razlogov. Saadov brat Zaid je osumljenec, saj je sam zatrjeval, da z bratom nista v sporu, britanski mediji pa so se dokopali do pisma, v katerem je Saad svojega brata opisal kot  "obsedenega z nadzorom" in dodal, da ga mora nujno "črtati iz svojega življenja". Hkrati pa je Saada aktivno zanimal političen položaj v Iraku in govoril naj bi o vrnitvi v domovino. Saadova družina naj bi sicer Irak pred leti zapustila ravno zaradi nestrinjanja s takratnim režimom Sadama Huseina

A policisti opozarjajo, da se ne morejo osredotočiti zgolj na teorijo naročenega umora. "Je to delo norca? Je bila družina prava tarča? Samo delo, ki temelji na celovitih informacijah, nam lahko pomaga, da vidimo stvari jasno," je dejal policist Benoit Vinneman.

Kot je znano, so v napadu umrli že omenjeni Saad, njegova soproga Iqbal, Saadova tašča in 45-letni francoski kolesar. Slednji se je najverjetneje znašel na napačnem kraju ob napačnem času in so ga tako ubili, ker je bil priča zločinu. Napad je poleg Zainab preživela tudi njena mlajša sestra, štiriletna Zeena. Deklica se je skrila pod noge svoje matere, ki je sedela na zadnjem sedežu.

UI Vsebina ustvarjena brez generativne umetne inteligence.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

KOMENTARJI (38)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

Oleander
11. 09. 2012 23.52
-1
Ah no, kaj pa če so hoteli kolesarja ubiti, pa je bila ta družina na napačnem mestu v napačnem času ?
debian
16. 09. 2012 19.09
+1
BackHack
10. 09. 2012 21.55
+2
Malo je skregano z logiko... porabli so 25 nabojev (mogoče več)... trajalo je 30 sekund.. zaj pa mi naj en razloži kako lahko iz pištole iztreliš 25 nabojev... in če je vmes dodatno polnil je vse skup trajalo krepko čez 30 sekund... tudi če je zamenal cel nastavek še vedno je to 1.2 sekundi na naboj...
Konjtravoje
12. 09. 2012 16.54
-1
Pritisneš na sprožilec 25x pri polavtomatski pištoli z nabojnikom ki ima kapaciteto vsaj 25 nabojev.
dumdumy
10. 09. 2012 14.06
+2
vojer2
10. 09. 2012 14.26
+0
raca123.123.
10. 09. 2012 22.40
+2
avtomatsko orožje kolega, avtomatsko!!! če seveda veš kaj to pomeni?!
alienosmipotnik
10. 09. 2012 13.00
+15
grozljivo. čisto možno, da je ta packarija delo tajnih služb.
Jimi1
10. 09. 2012 13.25
+16
Ja v začetku 70tih let je enako v nekem osamljenem kraju CIA zvabila v past in likvidirala sovjetskega vohuna skupaj z družino umor pa podtaknila nekemu bližnjemu uporniškemu kmetu.... Nič se ne bi čudil, če bi bilo tudi tokrat tako.
Ramzess
10. 09. 2012 14.00
+4
Glede na to kako pričakovano so se osredotočili na družinski spor, in iščejo dokaze za to, hkrati jih nihče ne 'nadzira', zato zlahka kaj podtaknejo, po taktirki iz višjih nivojev, ...med tem ko se ostalimi možnostmi ne ukvarjajo, niti govorijo ne o njih. Očitno da je nekaj za tem, oblikujejo in usmerjajo v določen scenarij.
Ramzess
10. 09. 2012 12.16
+3
"Policisti so zaprli cesti pri domu družine, ki so jo ubili v francoskih Alpah, in evakuirali sosede." Zakaj pa to, očitno nočejo prič pri premetavanju njihove hiše, ...in res je, kaj bo deklicama sploh še ostalo, ko bo 'izropali' njihovo hišo, ...ne onedve ne drugi svojci ne bodo nikoli vedeli kaj je bilo odnešeno, in nikoli vrnjeno ...potem pa predstavljati po tem urejanje zapuščine in praktično vsega kar sicer ostane danes za umrlimi, če nimaš s čim preveriti kaj so imeli in česa niso, če je dom praktično prazen. "Sosede so evakuirali. Policisti niso pojasnili, zakaj so to naredili, a po poročanju Sky Newsa je možno, da so v hiši našli kaj nevarnega in preprosto nočejo tvegati." Pa ja de, pač nočejo prič, ...postaja pa jasno da se ves ta cirkus vodi iz višje distance, ...saj se preiskovalci bolj osredotočajo na družinski spor (celo tožilec tako vstraja), kot pa na druge možnosti, ...skratka ne od zgoraj skrbi, da se držijo določene smeri. Vprašanje je kaj v resnici za tem, ...preiskava tako ali tako teče v pričakovano smer, kar niti ne preseneča, ...kaj pa druge smeri?, mar kdo noče da se kaj odkrije, ...Saad je menda sodelaval tudi tajnih projektih, in se potegoval za službo v Cernu.
Jožajoža
10. 09. 2012 12.46
+2
VladimirPutin
10. 09. 2012 12.57
+0
"Pa ja de, pač nočejo prič, .." Samo pa bodi zraven in preverjaj če je stanovanje zaminirano. Ne rabijo robota, boš kar ti prvi noter stopil, da boš lahko priča!
Veprl
10. 09. 2012 13.18
+5
Infadel_no1
10. 09. 2012 14.40
+4
Spet en ki so mu youtube teorije zarot sprale betico!
SonyGirl
10. 09. 2012 12.04
+2
Sam men je pa čudn, da so kolesarja tud fental.
TRUMPP
10. 09. 2012 12.42
+7
Znašel se je ob nepravem času na nepravem mestu. Priča bi lahko bil.
grdavs
10. 09. 2012 12.54
+9
Kot sem ze napisal: Umorjenega kolesarja zelo malo omenjajo, znano pa je, da je bil jedrski metalurg v firmi, ki se tudi ukvarja s proizvodnjo jedrskega goriva za vesoljska plovila. Saad al Hilli je, med drugim, tudi delal za vesoljski inzeniring, kar me prepricuje, da smrt obeh ni bilo le nakljucje.
Jimi1
10. 09. 2012 13.53
+9
Nekam veliko je vesoljskih znanstvenikov med umorjenimi. Čudno naključje ?
Ramzess
10. 09. 2012 13.56
+3
In ni edino področje, kar nekaj področij ima sezname umrlih znanstvenikov, ki so umrli v čudnih okoliščinah.
vojer2
10. 09. 2012 14.33
+4
Pred kakšnim letom je bila v Iranu kar velika čistka znanstvenikov
Jimi1
10. 09. 2012 21.18
+4
Morda se kdo boji, da bi se v Iranu zaposlili....?
skav
10. 09. 2012 11.58
+20
Men se pa smilita ti dve deklici...
BigLebowski
10. 09. 2012 11.41
-6
Zdaj, ko poznamo imena, nam je marsikaj postalo jasno....
alienosmipotnik
10. 09. 2012 13.01
+4
borut321
10. 09. 2012 11.14
+25
Da se nebo nazadnje iskazalo, da je bil kolesar tarča in se je le ta družina znašla na nepravem mestu(ne me resno jemat) sm bil pa bi zasuk v preiskavi.
Feels_good_man
10. 09. 2012 14.31
+5
Na koncu se bo izkazalo da je bil kolesar morilec in je, poleg tega da je umoril družino, na prizorišče podtaknil tudi svojega mrtvega dvojnika.
SAKITUMI
10. 09. 2012 11.05
+41
NOVINARJI.... nonstop povdarjate "štiri letna deklica se je skrila..."-po drugi strani, pa pišete da si policaji niso mogli pomagati z njenimi izjavami in pričanjem, kao ni dojemala dogajanja..... a vam ni jasno-deklico SO SKRILI starši, zaščitniško in logično je, da je mama deklico skrila pod svoje krilo, in ne da se je deklica sam skrila....če bi se sama skrila(pod truplo, kot nonstop omenjate), bi lahko tudi sama izpod trupla prišla, a se vam ne zdi??? če že prevajate članke, dejte mal logičnosti uporabit, še posebi pri takih tragedijah v katere so vpleteni otroci....nekomu je lahko premaknit truplo, ki ima 80-90kg, otroku najbž malo težje.....ampak vi novinarji to že veste, zihr je ta deklica sama truplo povlekla čez sebe...100%....kaj pa ve otrok kaj je 90kg....
W.A.S.P
10. 09. 2012 11.16
+17
Brez veze jih je na to opozarjat,saj vsak dan delajo enake napake in se na opozorila sploh ne ozirajo.Poglejte kdo nam servira informacije o vremenu, potem, nam je lahko jasno, kdo išče po tujih portalih članke in kako jih prevajajo.
JanZ
10. 09. 2012 12.14
+6
brezvezni so tudi komentarji vsevedov, ki iščejo neke dlake v jajcu, a jih ne najdejo in ki komentirajo, kot da bi bili poleg ali kot da bi bili vsaj že večkrat priča podobni situaciji in vedo, kaj se takrat lahko dogaja! Lahko da se je deklica sama skrila nekam pod sedeže in je truplo padlo nanjo, lahko da so jo pod sedeže ali pod krilo potegnili odrasli v avtu, zgodbe to prav v ničemer ne spremeni ali pač?? Verjetno da res ni deklica prevračala mrtve mame po avtu med streljanjem in lezla pod njo, ampak je bila to pač posledica situacije. Glede na to, da je očitno šlo za naročen umor, je bilo to delo profesionalca in on je zagotovo vedel, da je deklica v avtu in zagotovo bi jo tudi našel pod mamo, če bi to želel, a ga očitno ni preveč zanimala oz. jo je namenoma pustil živeti. Otrok ob prihodu policistov ni veselo prikorakal iz avta, ker je bil totalno v šoku in seveda ni ločil med bad in good gays. Po pisanju tokajšnjih vsevedov bi očitno 4-letni otrok ob takšnem masakru moral prikorakalti izpod trupla mame pred policiste, jih veselo pozdraviti z besedami "Me veseli, da ste prišli, tukaj smo imeli malo sranja", da bi dokazal, da je sposoben sam zlezti izpod trupla?? Pa še enkrat - v čem to zgodbo v biločem spremeni???
W.A.S.P
10. 09. 2012 12.29
+2
Poklicni morilec bi pustil deklico,da preživi,ker ga ni zanimala!!!!??Mislim,da ko si tole napisal si sam opazil,da si krepko brcnil v temo,če mu ni bilo teško parkrat ustrelit starejše deklice potem mu tudi mlajše ne bi bil nikakršen problem.Priča je priča in pri takšnih opravilih ne poznajo milosti ampak se je mala sama ali pa jo je mama zelo lepo skrila saj so verjetno morilci pogledali v avto če je še kdo živ.
SAKITUMI
10. 09. 2012 12.41
-1
JANz glede na to, da si tko brihtno želel pokazat novinarsko delo, in zagovarjaš taka pompozna in zavajajoča pisanja v člankih, si najbrž tudi sam novinar??? -zgodba in umori bi ostali, pisanje jih nebi preprečilo -naročnik je najbrž tud vedel koliko članov družine je -izvajalec je tud imel podrobnosti o družini.... ...... ....vse lepo in prav-te podatki so glavni.... potem pa pridejo novinarji z napihnjenimi zgodbami-tale tragedija ni edina taka zgodba, v zadnjih 14dneh jih je bilo kar nekaj.... -prvi članek o tem dogodku je imel povdarek na MASAKRU družine v Franciji(če bi novinar predelal pojem masaker, bi ugotovil kak pomen ima beseda) -potem tole povdarjanje okoli 4letnice, nonstop enaka zgodba-se je skrila....če bi znali prevest iz francoskih medijev, bi znali tudi logično napisat...ampak vse to so domneve, ane najbolj me motijo napihovanja, in prikazovanje neke tragedije v zeloooooooo negativnem pisanju, pa ne samo v tem članku. dejstva so eno, zgodba pa more bit napihnjena, da pritegne branje, a je tko. v zgornjem članku so sami sebe(novinarji) potisnili v tak položaj, da ne vejo kaj še napisat, nonstop 5-6 stvari meljejo z obračanjem stavkov, ker pač ali niso usposobljeni, ali ne znajo prevajat, ali je pa samo zavajanje bralcev.... in to, da jih braniš-lepo in prav, noben ti ne more prepovedat, ampak če se grejo neke strokovnosti, in podrobnega raziskovanja nekega problema, naj se tudi tako obnašajo-strokovno in profesionalno, ne pa kot kak rumeni tisk, ki napihne vsako stvar.... po drugi strani si pa bralci po svoje razložijo vse te napihnjene zgodbe, in potem se sprašuješ zakaj imajo ljudje predsodke o posameznih skupostih, posameznih rasah, verah, ljudeh...itd.... največ zaradi novinarjev....
JanZ
10. 09. 2012 14.00
+2
niti slučajno nisem novinar in prav tako jih ne želim zagovarjati, sploh ne teh, ki objavljajo na tem portalu! pompozna in zavajujoča pisanja gredo tudi meni na živce, kakor tebi in z vsem, kar si v zadnjem komentarju napisal, se v bistvu povsem strinjam s teboj. Ampak hkrati pa me tudi motijo komentarji, kjer se iščejo dlake v jajcu, samo zato, da se lahko nekaj pošimfa - tipično slovensko pač. Konkretno me je zmotil tvoj komentar, kjer vehanentno trdiš, da so deklico ostali družinski člani skrili pod mamo in to, da novinarji pač pišejo, da se je skrila sama, smatraš kot neko grozno zavajanje in neprofesionalno delo. Saj lahko da so jo res, lahko pa da je v tistem streljanju otrok sam zlezel pod mamino krilo, lahko da jo je mama imela v naročju in je enostavno potem truplo padlo nanjo......lahko......kakorkoli, to bo zelo težko točno ugotoviti in tudi, če bo ugotovljeno, na sam razplet zgodbe ne bo imelo nobenega vpliva. To je zame brezvezno iskanje dlake v jajcu, glede ostalega se strinjam... @wasp če je bil poklicni morilec, je točno vedel, kdo je v avtu in prav tako je malo verjetno, da bi spregledal živo deklico, če jo je imel namen pokončati. Profesionalci tega ne spregledajo. Ko sem dejal, da jo je namenoma pustil živeti, sem se res malce neprimerno izrazil, hotel sem dejati, da se enostavno ni obremenjeval s tem, ali je deklica živa ali ne, če bi se, je težko verjeti, da bi jo spregledal...
SAKITUMI
10. 09. 2012 14.36
+1
HEHE.... JANZ, jst sm napisu komentar, ker je v 6dneh v vsakem članku o tem dogodku, na tem portalu, vedno bilo povdarjeno na kak način je deklica preživela-in vedno z enkaimi besedami-se je skrila pod truplo in 8ur čakala na rešitev. če prebereš mal nazaj, tekom tedna, boš vidu da so povdarek zmer dajal na to, kako je 4letnica preživela. mogoče bo ta deklica res ključnega pomena za rešitev primera, ampak da se ne zna napisat nič druzga o tem dogodku, kot nonstop deklico omenjat(izkoriščanje otrok v korist povečane branosti), se mi zdi mal bolano....ne iščem dlako u jajcu, ampak korektne in profesionalne informacije..... ni mi pa všeč da obračajo in povdarjajo nekatere "nepomembne stvari", ker s tem napihnejo zgodbo in zbujajo pri ljudeh neka pristranska čustva, da se res pol čudiš od kje folku taki predsodki.... v naslednjem članku o tem dogodku bo spet omenjen "način preživetja", greva lahko stavit......
Infadel_no1
10. 09. 2012 14.47
In sedaj ko si malo bolj obdelal detajle dogotka si pa rešil umor, ali kako! tukaj nima veze ali se je skrila, ali so jo skrili, preživela je, je v šoku, zato tudi od ljudi ki so v šoku ne vlečejo informacij, ker ponavadi govori šok ne ti!
Infadel_no1
10. 09. 2012 14.48
+1
SAKITUMI, pa prav to kar ti pišeš so dosegli, po 6 dneh še vedno prebiraš eno in isto novico. Cilj so dosegli, obisk strani se je povečal!
SAKITUMI
10. 09. 2012 15.16
INFADEL hvala bogu da je preživela, pa žalostno da jo vsi izkoriščajo, ko jo omenjajo v člankih...s tem ko omenijo otroka, se jim poveča branost, ane... tudi sestra je preživela, upajmo da se brez težjih posledic vrne v normaln lajf, ampak je ne omenjajo toliko kot to mlajšo-a je to normalno? mislim da je ranjena deklica žrtev, še posebi ker je bila zunaj, poškodovana, in bog ve še kako drugače maltretirana....ampak novinarjem to ni pomembno, vsaj telim kle gor-važn da se je mlajša skrila... ne rešujem primera, ampak želim korektne informacije....in če jih ne dobiš na tem portalu, jih lahko kje drugje...še posebi če mal obvladaš tuje jezike.... to da novinarji ne znajo poskrbeti za novice, ampak za zgodbo, je pa samo odraz nesposobnosti.... cilj dosežejo ponavadi zmer, ko se začne množično komentiranje članka..... z moje strani-berem še mnogo drugih portalov, tudi tujih, tko da tale me samo v smeh spravlja, še posebi z zamujanjem novic, in napihnjenimi zgodbami.... je pa tud od folka(bralcev) odvisno kok je razgledan in kok spremlja aktualno dogajanje doma in po svetu....nekateri samo naslov preletijo, in si potem po svoje zgodbo razlagajo.... mnogi si pa želimo verodostojnih informacij in strokovno napisanih člankov.....