Črna kronika

Umoril in vrgel v smetnjak

Ljubljana, 31. 08. 2007 19.30 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

Začelo se je sojenje 28-letnemu Robiju Matuhi, ki je svojo žrtev odvrgel v zabojnik za smeti. Trupla niso našli.

Začelo se je sojenje 28-letnemu Robiju Matuhi, ki je svojo žrtev odvrgel v zabojnik za smeti. Trupla niso našli.

  • 9
  • 8
  • 7
  • 6
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

KOMENTARJI (18)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

User111100
02. 09. 2007 22.07
Bom povedal le to, da smo lahko srečn, ker pri nas sodijo za umor le, če so povsem prepričani. Kolegica, ki je tožilka je dejala da če so v dvomih, da je kdo storil umor, ni obtožen. Verjamem v naša sodišča v primeru da je obtožen, če pa kdo ni obtožen je pa dostikrat (seveda ne vedno) tudi korupcija. Afera BTC in podobno (res da ni umor amapk princip je isti). Torej pivo velja :)! Lp.
zurbrigen
02. 09. 2007 21.38
uros1987 15, verjetno si mislil najmanj 10, največ 30 let. Jest sem hotu povedat da je to kar delajo, po vsej verjetnosti absurd in zapravljanje davkoplačevalskega denarja, seveda še več bi ga lahko zagonili če bi šli razkopavat deponijo. Ker ko bo tale poba dojel da se je zajeb.. ko je sploh komurkoli dal izjavo, ter povedal da so to izjavo kriminalisti od njega izsilili (ne nujno s tepežem), enako naj stori tudi njegova punca, pa smo tam, kokr sem vidu ga zastopa odvetniška družba čeferin (ne vem sicer zakaj je dal odvetnik tako izjavo) in ne vem kako se bo tole izšlo. Kako točno mu milsjo dokazat, pa mi ni jasno, dobr vem da ostanejo sledi, ampak pri trobcu so najdli kosti, zobje, en kup ženskih oblačil, osebnih predmetov žrtev plus dokumente žrtev, tukaj pa kokr pravijo ni ničesar, edin če so mu najdl kak del telesa v stanovanju. Za kri in dnk, pa tko vem da najdejo še dosti let kasneje, ampak sej ta dnk in kri bi ahko prišla v stanovanje in kanto tudi po drugi poti, ne ravno z umorom, sej končno je bila domnevna žrtev dostikrat pri njemu ko mu je dobavljala drogo, verjetno sta se tud kdaj skupaj fiksala, tko da varijant je kr nekaj. No nava se midva zdej tlele prepucavala, bomo vidl kaj bo ratal, jest pravim da ima 90 procentov šanse da ga ne obsodijo. Če ga ne obsodijo daš za pivo, če ne pa jest. :) Velja ? LP
User111100
02. 09. 2007 21.00
Sej ne veš če bo dobu 15 let. Drgač pa p001 sm ti lepo povedu na kakšn način bodo prišli do zaklučka. Če ti pa res ni jasn, pol pa magar informacijsko pooblaščenko Muser uprašej kako in kej. Al pa kkšnga odvetnika oz. tožilca pa nej ti pove kako teče postopek. Lahko pa kkšnga k dela na policiji. To kar ti praviš, da brez trupla ne more bit umora se že ne sklada s tem člankom. Kot vidiš trupla ne bodo iskali, ker to tudi ni pomembo pri končni obsodbi! To je to! Omenu sm ti, da pejt priznat umor, ker si trdil da imajo ljudje 1000 izgovorov. Da tudi ti bi meu izgovore kako je nekdo umrl v tvojem stanovanju (v tem primeru bi se lagal da si ga ti) pa bi te poslali po nekem cajtu dam ali pa direkt na zdravljenje, saj se tvoja zgodba nebi ujemala z dogodki ki so se zgodili. Večina folka ne zna profesionalno lagati, zato tudi ti nebi uspeu. IN JA ČE NI TRUPLA JE TUDI MOŽNO DOKAZATI UMOR!!! Sej tud če ti zakurš truplo ga ni več. Ostanejo pa samo zobje pa snovi v prahu, ki s posebnimi postopki ugotovijo da je bilo nekoč truplo. Par zob in prah ni enako truplo pa so Trobca le zaprli za 30 let. In tega moškega bodo obsodili na podlagi posrednih in neposrednih dokazov, pač v teh dokazih trupla ni. Ni trupla ni umora je le v nekaterih delih USA torej v določenih državah in ne v vseh. V Evropi pa nisem prepričan če je sploh kakšna država s tem zakonom. Sploh pa ne razumm kaj si hotel povedati s tem: "Nikjer na svetu ni umora brez trupla, tud v ameriki ne." Zakaj si omenil Ameriko. Vedi da je sodni sistem v Ameriki ločen, tako da ne morš metat stvari v isti koš. Če si jo omenil zaradi tega, ker je Amerika polna absurdnih stvari se pa meni in marsikomu drugemu zdi samoumevno da se da tudi brez trupla določiti krivdo zločincu. V državah kjer imajo take zakone pa sodijo obtožencu vse ostalo. Naj ti navedem primer. Nek moški je ugrabil deklico, jo posilil in ubil. Ker trupla niso našli so ga z dokazi obtožili ugrabitve in posilstva mladoletne deklice, za kar je dobil doživljenski zapor brez možnosti predčasnega izpusta.
User267712
02. 09. 2007 14.19
BREZ VEZE! ČE PA BI SE TO ZGODILO NEKOMU Z BOGATE DRUŽINE,PA BI FASAL 2-3LETA ZARADI ZMANJŠANE PRIŠTEVNOSTI! TA POBA,PA BO FASAL MAX.KAZEN 15LET! RES NI FER OD TOŽILCEV,SODNIKOV IN TISTIH KI MEŠAJO ŠTRENE! CIGANI!
zurbrigen
02. 09. 2007 13.54
@ uros1987 ps: to kar predlagaš, da naj grem ob naslednjem nerazrešenem umoru na policijo in ga priznam, ter da me bodo še isti dan spustili. To pejt probat ti, ker po tvojih besedah si me spravil v hudo dilemo, ker kot praviš si že star pravniški volk, obenem pa praviš, da nima veze če so brez trupla žrtve, bodo vseeno dokazali obtoženemu umor. Jest si (zaenkrat) ne upam kej tazga narest, vsaj ne v sloveniji, aja ne obračat mojih besed v bodoče, ti odgovori samo na eno vprašanje, kako dokazat umor točno v tem primeru. LP
zurbrigen
02. 09. 2007 13.43
uros1987. Če si pravnik ali bi to rad postal in ti ni jasno, kaj sem hotu povedat, potem zate pravo definitivno ni, pejt za peka al pa mesarja. Ker tkole kot si si ti zamislu, v sloveniji ne sodijo že kar nekaj desetletij več, o ja bi pa radi to pa ja, tožilci in policaji (ne vsi) bi najrajš vidli da obdolženi dokazuje da je nedolžen, kar je bilo kot pravim praksa v prejšnjem režimu, v sedanjem je dokazno breme na plečih obtožbe. Še enkrat probaj razmislt in opisat kako se dokazuje umor brez trupla, oz. brez da si ugotovil če ni morda oseba še živa, za kar je potrebno najti ali osebo ali truplo. BTW. če domnevni morilec in pomagačica, ne bi dala nobene izjave na policiji in pro reiskovalnemu sodmiku, bi bila zadeva vsaj zanju za prcej precej časa zaključena, oz. dokler nebi našli trupla, se prav= verjetno nikoli. LP
User111100
02. 09. 2007 10.42
Vidim da p001 nisi kaj dosti seznanjen s postopki ha. Glede na tvoje izjave. Nobenega umora ne morš 100% dokazati, torej po tvoji logiki ni nihče kriv. Tudi dnk ni 100% zanesljiv, če te zanima, je pa verjetnost gotova! Umor lahko dokažeš z dokazi nasilja v stanovanju, s fizičnimi dokazi, da je bila žrtev res v stanovanju, priznanjem krivca, da je moril, stanje krivca (domnevni drogeraš in prodajalec droge) in še mnogo drugih stvari, ki jih sestavijo v celoto in pokažejo na sodišču. Obdukcija telesa pokaže le kako je žrtev umrla, s čim je bila ubita in kakšne sledi so na osebi, nikjer pa ne piše da more obdukcija dokazati umor. Dostikrat pomeni žrtev samo dejansko stanje umora, ne razreši pa ničesar. In hvala kurcu, kot sm že povedu pri nas ni zakona ali člena: Brez trupla ni umora!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! T... da ni trupla še ne pomeni da je pomankanje dokazov! Priznanje ne pomeni 100% dokaz, vendar je dokaz in se na sodišču uveljavi in pomaga pri optožbi. Kaj je zate moralno sporno in kaj je pri nas z zakonom zapisano je nekaj povsem drugega. Kar si ti želiš je absurd. Se strinjam, da je potrebno paziti na človeške pravice in se strinjam z motom da bolje 100 krivcev na prostosti kot 1 nedolžen v zaporu. Ampak še vedno morš usaj enga krivca spraviti za zapahe. Verjemi, da vsakič ko krivec prizna, sodišče oz. pristojni vedno predpostavljajo da ni nujno da je priznanje resnično! Probaj policiji priznati za nek umor, ki se bo zgodil v sloveniji, krivca pa ne bodo našli. Sem 100% da boš še isti dan odpuščen ker enostavno ne boš poznal dogodke, ki so se tam zgodili in na vprašanja, ki ti jih bodo zastavili kriminalisti boš odgovarjal nesmiselno. Prosim preberi si, kaj vse se lahko uporabi kot dokaz za umor. Glede na tvoje izjave pa mislm da ti kej dost ne razumš kz in zkp zato ne men govort nej si ga preberm.
ZEKI PEKI
01. 09. 2007 22.27
daj naj kdo pove na čem bodo dokazi če ni trupla saj smrt morajo potrditi z obdukcijo in če ni trupla je po moje ta oseba pogrešana saj kdo ve če je res tak kot je priznal
zurbrigen
01. 09. 2007 20.55
@uros1987 Glej tkole je, nikjer in mislm da celo va USA ni zakonskega člena, da umor brez trupla ni umor, če zastopiš kaj pomeni ČLEN. To pomeni da je nekaj točno določeno z zakonom, kot npr. da se v zaprtih javnih placih ne kadi, right. Ampak zdaj mi povej kako predvsem BREZ DVOMA dokazat nekomu umor, če NIMAŠ trupla in niti nisi naredil obdukcije, da bi ugotovil vzrok smrti ?? Dobr, človek je priznal, priznala je celo njegova punca, v stanovanju so verjetno našli žrtvine biološke sledi, kri predvsem, mogoče celo na smetnjaku. Ampak vse to, dragi moj, na normalnem sodišču z normalnim sodnikom, NEBI smelo biti dovolj za obsodilno sodbo. To pa zato ker so naša (in verjetno drugje podobno) sodišča zavezana, da v primeru bilokakega dvoma glede dokazov, obtoženega oprostijo zaradi pomanjkanja dokazov, pa naj gre za umor, goljufijo, prometno nesrečo, tatvino ipd. Zdej pa mi povej kako lahko nekdo 100 odstotno zagotovi in dokaže da je tale poba ubil domnevno žrtev ?? Ja ne moreš, ker nimaš trupla ? Dobr najdu si kri v stanovanju, ampak še zmerom lahko reče da se je žrtev urezala ko si je pripravljala sendvič ! Kri na smetnjaku ? ja coto s ketero sem brisal kri ko se je domnevna žrtev urezala, sem podrgnil po smetnjaku. ipd. uglavnem 1000 možnih izgovorov, a za nobenega mi tožilec DOKLER nima trupla ne more obesit umora, še celo če bi obstajal posnetek umora in kako ga meče v kanto, se nebi bal obsodbe, ker je spet posnetek brez TRUPLA lahko neverostojen. IN še tole, v ZKP ju piše da četudi obdolženec dejanje prizna, je sodišče DOLŽNO dejanje tudi dokazati. Uglavnem preber si mal ZKP in KZ pa boš bolj zastopu za kaj gre. LP
User111100
01. 09. 2007 19.11
Čak eno je dajanje napačnih informacij drugo pa namenoma ne pišeš po pravopisu. Če te to mot, pol ne brat komentarjev, ker boš brala pogovorni jezik. Jao se mi smilš, ker se s takimi neumnimi detajli ukvarjaš. In po čem ti sklepaš da še nism prebrou KZ? Verjetno si podala repliko na moj komentar predvsem zato, ker si se vidla v njem.
User89276
01. 09. 2007 17.34
Uros1987: me zanima kolikokrat si ti vzel v roke KZ (kazenski zakonik) in kakšno drugo pravno literaturo!!! Predvidevam, da nisi vzel niti SSKJ in pravopisa glede na slovnične napake tvojega komentarja. Vsak se kdaj zmoti ali poda napačne informacije... Celo ti! Apsolutno? :)
User111100
01. 09. 2007 13.58
Kaj pa teb ni jasn p001? Se boš mogu še fajn naučit kakšni zakoni so pri nas. No najprej da pogledamo Ameriko. Ni trupla ni umora je samo v nekaterih ameriških državah in apsolutno ne v vseh. V evropi pa sploh nevem če ma katera država ta zakon (brez trupla ni umora), zagotovo pa je, da Slovenija nima tega nesmiselnega zakona! Zakaj sploh trosiš take neumnosti če nimaš pojma. To ne bom nikoli dojeu v kaj use se ljudje spuščate, ne da bi vedeli za čem stojite. En bl pametn k t drug.... Dej pejte za detektive ali pa kriminaliste, vs bojo zihr takoj uzel. Raj pejt delat nazaj za tekoči trak, ko pa prideš dam in začneš gledati nadeljevanke in filme pa se spomni, da je realnost malenkost drugačna in če bi se rad kaj naučil beri! Beri strokovne knjige ne pa Jana in podobno.
User99725
01. 09. 2007 13.51
Ah, neumnost. Se pravi, če ti rata truplo temeljito sežgati ali razkosati in zakopati tako da ga ne najdejo, potem ti ne morejo nič ?
zurbrigen
01. 09. 2007 09.45
Če smo res v državi kjer je demokracija in sodišča nepristranska, tale poba nebi smel biti v priporu dlje od sklepa sodišča, da trupla ne bodo iskali, kaj šele da bi bil za dejanje obsojen. Ni trupla ni umora, tko enostavno je to, pa magar miljonkrat priznal da ga je ubil, in to potrdilo 5sto prič. Nikjer na svetu ni umora brez trupla, tud v ameriki ne. LP
User204453
01. 09. 2007 09.10
svojo žrtev odvrgel v zabojnik za smeti. Trupla niso našli. kako pa to vedo če niso našli truplo???????????
User99725
01. 09. 2007 08.05
En tip ki je delal s*anja je ugasnil drugega tipa, ki je delal s*anja. Zakaj je to novica dneva ?
User202056
31. 08. 2007 21.52
Ne mors verjet, da so pr nas tudi taksni !?
Niko ništa
31. 08. 2007 21.17