Črna kronika

V 70-letnika trčil avtomobil

Maribor, 27. 02. 2009 13.04 |

PREDVIDEN ČAS BRANJA: 1 min

V Mariboru se je zgodila nesreča, v kateri sta se poškodovala starejša peška in pešec. Med prečkanjem ceste je namreč vanju trčil avtomobil.

Včeraj se je na Kardeljevi cesti v Mariboru zgodila prometna nesreča, v kateri sta bila poškodovana 70-letna peška in pešec. 49-letnik je namreč pravilno pripeljal po desnem pasu, vendar pa se pred sicer označenim in dobro vidnim prehodom za pešce ni ustavil. Ravno v tistem trenutku pa sta z njegove leve strani cesto prečkala omenjena Mariborčana. Voznik je tako s prednjim delom trčil v oba, pri čemer je pešca vrglo na pokrov motorja in vetrobransko steklo, nato pa na zelenico in kolesarsko stezo, kjer je poškodovan obležal. Podobna usoda je doletela tudi peško, ki pa jo je odbilo naprej po vozišču, nato pa je pristala poškodovana ob robu ceste.

Oba so reševalci odpeljali v UKC Maribor, saj naj bi utrpela hujše telesne poškodbe, kot je za 24ur.com povedal predstavnik PU Maribor Bartolo Lampret. "Starejša občana se nista premikala in sta na kraju nesreče obležala."

Zaradi suma povzročitve prometne nesreče iz malomarnosti bodo zoper voznika avtomobila podali kazensko ovadbo, zato morebitne očividce policija prosi, naj se zaradi razjasnitve okoliščin oglasijo na mariborsko policijsko postajo ali pokličejo telefonsko številko 113.

  • Dogodki splošno 1
  • Kronanje popeja
  • Dih zveri
  • Ennio Morricone
  • Edward Clug CLUSTER
  • Robben Ford
  • Vicente amigo
  • Večer z legendami kubanske glasbe
  • Fantom iz opere
  • Goran Bojčevski & Balkan Nuevo
  • Rade Šerbedžija
  • Od Čardaša do Valčka
  • večer Puccinijeve glasbe
  • Svetlana Zaharova
  • Dogodki splošno 2
  • Dogodki splošno 3
  • Dogodki splošno 4
KOMENTARJI (21)

Opozorilo: 297. členu Kazenskega zakonika je posameznik kazensko odgovoren za javno spodbujanje sovraštva, nasilja ali nestrpnosti.

kitaristdule
28. 02. 2009 10.41
Kaj eni vedno zagovarjate krivca, ki je v tem primeru nedvomno voznik. Zakaj? Pešca sta že prečkala polovico ceste in sta prišla z njegove leve strani, kar pomeni da budalo sploh ni gledal ali kdo prečka cesto, onadva pa sta najverjetneje stopila na zebro, ko njega sploh ni bilo v bližini.
User434317
27. 02. 2009 23.12
ok glede na vecino prebranih komentarjev se ne cudim da do tega prihaja!
User402538
27. 02. 2009 22.22
ja ampak eni prou zanalašč včasih na hitro stopijo na zebro potem pa popolžje čez cesto...in to samo zarad zajebancije
User396093
27. 02. 2009 21.34
joj ti starejši ljdje so tak neprevidni... osebno poznam veliko primerov, ko dve starejši ženski čvekata ob prehodu za pešce, potem pa kar naenkrat planeta na cesto... Pomojem voznik ni kriv, tudi pešec se mora prepričati če lahko varno stopi na cesto... po mojem so otroci ob cestah manj nevarni, kot pa starejši ljudje, saj znajo paziti...
damirg@email.si
27. 02. 2009 20.15
pijanec22, 70 letna starka je bila na vozišču sigurno veliko časa, sploh če je prihajala iz leve strani. tako da je voznik definitivno kriv, namreč taka starka ne more tečt. voznik je imel več kot dovolj časa da opazi pešca. tako da 5 let zapora. oz. 20 če pešec umre.
pijanec22
27. 02. 2009 20.09
Vedno mi je zanimivo, kako imajo v tujini čez prehode omejitev 90 ali 100, pa nikogar ne povozi, pri nas pa imamo čez prehode omejitve 50, pa jih toiko vsako leto povozi. Očitno ne more biti vse na voznikih...
User430619
27. 02. 2009 20.00
Hypersonic, mislim, da me nisi dobro razumel. Mene nikoli ne prime, da bi koga povozil. Četudi "leti" čez cesto mu poskušam ustaviti. Žal pa so "ovce" včasih prav samomorilsko prečkajo cesto. Ko ti človek hodi po tvojem desnem pločniku in pri prehodu, brez da pogleda za svoj hrbet, stopi na cesto mu enostavno niti ne moreš več ustavit. O teh govorim, da so si sami krivi. Vsakega, ki pa bo se gibal v okolici zebre pa tudi ne moreš čakat, če bo slučajno preku šel. Ta žalostni par iz članka definitivno ne sodita v toskupino. Saj sta prišla iz voznikove leve in sta pri tem morala prečkati že najmanj 1 pas. Voznik je imel torej dovolj časa, da ju je videl in ustavil.
pijanec22
27. 02. 2009 19.55
@Hypersonic: zakon res pravi, da ima pešec prednost na prehodu za pešce, samo lahko na prehod stopi šele, ko se PREPRIČA, da lahko to varno stori. Kar pomeni pogledat levo in desno in ocenit hitrost približajočih se vozil.
Janez Kranjski Mati?ek
27. 02. 2009 18.28
@Prizemljen se čisto strinjam s tabo, samo po zakonu je pač tak, da je treba peščcu vedno ustavit. Peščec nima samo prednosti, po zakonu mu je treba ustaviti ravno zarad njegove varnostii. Tak je zato, ker ti si v avtu varen, on na cesti pa ni. Lahko da je mel samo slabi dan pa je nekaj zamišljen in je pozabo pogledat levo in desno. Res da te babice kar grejo preko ne da bi pogledle, pa bi jih najraje povozo že samo zarad tega, samo tak pač je. V praksi se ljudje tega seveda ne držijo, pa zato pride do takih nesreč.
User430619
27. 02. 2009 17.07
Sem pešec in voznik. Poznam obe strani in sam se z avtom večkrat ustavim pred zebro, ter spustim pešce preku. To naredim brez tarnanja, ko vidim, da nekdo ppogleda če lahko prečka cesto in se po potrebi ustavi. Me pa razp. tisti pešci, ki sploh ne pogledajo če je prosta cesta ali ni. Noben voznik, niti tisti ki pelje pod omejitvijo, se ne more v trenutku ustaviti. Če pešec ne preveri kaj se dogaja na cesti in hodi kot ovca, pač igra igro na srečo s svojim življenjem. Ja žal se kruto sliši ampak zebra ni zakon. Tudi sam ko pešačim, se pred zebro ustavim in preverim če je prosto. Vsi se samo zavedate pravice, da imate prednost. To da pa je potrebno pogledati levo, desno in spet levo če je prosto, pa se ne zaveda nihče. Tipično, kaj me briga za dolžnosti, če imam pravice!
User393604
27. 02. 2009 14.37
Še posebaj bi PREPOVEDAL, da upokojenci z očali vozijo avtomobile, ker ravno ti povzročajo največ težav.
User393604
27. 02. 2009 14.34
rezerva- ne zagovarjat. Pešci smo večinoma pazljivi, vi nekateri pa bi še peljali ćez zelen semafor in čez cesto polno ljudi
frako
27. 02. 2009 14.33
men se pa čudi da se je to zgodil v marboru tam sm študeral par let nazaj pa se mi je zdelo da so vozniki 10X bol sproščeni kot pa v LJ. Redko kdaj sm vidu da je kdo divjal in podobno. noben ne trobi če prvo sekundo ko se prižge zelena ne spelješ in podobno skratka zdi se mi da si tm šoferji uzamejo use na izi
User393604
27. 02. 2009 14.33
fagotistinn-Se strinjam, nato pa si še za lastno napako DRZNEJO GOBCAT nazaj. V takem trenutku pa si mi vtrga in bi kretena v notranjosti razbil, če bi ga lahko. Samo me je sram reagirat, zaradi ljudi v bližini.
User393604
27. 02. 2009 14.29
Takšne nesreče so v zadnjem času preveč pogoste. Kaj se res ne da nekaj ukrepat, ali pa bomo pešci res ogroženi še na varnih delih. Tega je in, kot kaže bo na žalost vse več. Osebno bi vse te "prehitre" voznike strogo kaznoval. Če bi se meni, kaj takega zgodlo, bi jo voznik dobil po gofli, pa ves avto bi mu razbil.
User434317
27. 02. 2009 14.12
joj ljudje moji, pisete neke neumnosti! Predrzno je na prehodu za pesce ne ustaviti ali vsaj zmanjsati hitrost na nivo, ko lahko clovek za volanom varno reagira ce mu na prehod kdo prileti! V avtu si mocnejsi od pesca zato tudi taksna zakonodaja, tukaj se ne gre samo zato, da sta oba udelezenca prometa gre za zivljenje! ce ze nimate drugih toliko radi mejte vsaj sebe, ker verjemite, da ni lahko ziveti z mislijo, da si nekoga iz malomarnosti ali predrznosti povozil do smrti ceprav nenamerno.Tistih 10 sekund, kar boste stali na prehodu vam pa tudi ne bo pomenilo ne vem cesa. Tako ali tako vecina folka nima kaj pametnega in konstruktivnega poceti razen sluzbe, dajte si narediti uslugo in vozite po pameti. Jaz vedno upostevam nacelo, da kljub svojim sposobnostim se je treba pazit drugih in njihovih reakcij zato previdnost nikoli ni odvec pa ce je se zaradi drugih. Vsi vemo, da obstajajo taksni in drugacni ljudje in tudi pesci so kdaj "nevsecni" nam voznikom ampak to se ne bo spremenilo dejstva, da si v avtu mocnejsi od njega zato ja na nas voznikih, da smo pazljivi.
User204009
27. 02. 2009 14.11
me sploh ne cudi... v mariboru se nisem dozivela, da bi se kaki cenjeni voznik pred zebro pescu ustavil in ´dovolil´ da pesec varno prehodi zebro...z najvecjim veseljem te povozijo.in se ko budale zijajo, ce si slucajno dovolis stopit na zebro , ker imas kot pesec prosto...pred veliko leti v osnovnosolskem casu, me je en skoraj prevozil,hvalabogu sem jo skupila brez praske, nato pa prisel iz avta in krical, ce ne znam gledat na cesto.7letna puncka, z solsko torbico in kresnicko da me ja vsak opazi!
User204603
27. 02. 2009 13.46
Če bi pešči vsaj malo preden stopijo na CESTO pogledal levo in desno.. bi bilo tega manj... vsi delamo napake... ki jih je treba predvidevat... sem pešec in voznik... tko da poznam oba zorna kota.
User429767
27. 02. 2009 13.40
zebra je zakon, v švici se kaj takega nemore nikdar zgoditi
User110458
27. 02. 2009 13.35
Pa dobro!! A ste vi novinarji ali kreteni!?PAZI!!! Ravno takrat sta z njegove LEVE strani pridivjala dva kretena na rolkah ali kako? 49-letnik je namreč pravilno pripeljal po desnem pasu, vendar pa se pred sicer označenim in dobro vidnim prehodom za pešce ni ustavil. Ravno v tistem trenutku pa sta z njegove leve strani cesto prečkala omenjena Mariborčana. Voznik je tako s prednjim delom